dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
CGDBZ |
![]()
Post
#2431
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
tester |
![]()
Post
#2432
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@DaII: nu baga in seama sfaturile care zic ca TOATE piesele de uzina is rele ca nu e asa... eu mai mult as merge pe montaj prost facut!!! am vazut si auzit atatea patanii de nu iti imaginezi ce dume si ce trasnai fac unii "mecanici" si scuza incontestabila e intotdeauna "piese proaste domne... ce sa le faci?!"
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
DaII |
![]()
Post
#2433
|
![]() DaII Group: Members Posts: 159 Joined: 24 September 09 From: Bucuresti ![]() |
cam la montaj prost ma gandeam si eu sa-u sa nu-mi fi pus ce am cumparat ?nuu
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 2004
- IF-31-CLA
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2434
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
DaII, eu as merge tot pe montaj prost, poate ti-a strans discul stramb, ar fi fost bine sa stai langa mecanic cand ti l-a schimbat, sau e posibil ca discul sa aiba arcurile slabe, insa de doua ori la rand...e cam dubioasa treaba.
Daca tot a venit vorba de ambreiaj si mie imi mananca viata, cand apas ambreiajul discul se opreste foarte greu. Ma gandesc sa nu fie soarele de la placa de presiune moale, desi am schimbat tot chitul de ambreiaj nou in Aprilie. Stie cineva daca exita pentru dacia un chit de ambreiaj mai bun decat cel de fabrica, ma gandesc la ceva strain. 15 Oct 2009, 10:36: tester, tu sigur o sa ma scoti din incurcatura ![]() This post has been edited by bozzo: 15 Oct 2009, 10:36 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
tester |
![]()
Post
#2435
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@bozzo: s-ar putea sa fie ori materialul dintilor un pic "elastic", ori unul doi dinti indoiti si nu sunt apasati calumea si implicit nu isi fac treaba cand actionezi pedala.
kituri alternative la cel de uzina exista de exemplu de la LUK si sunt laudate de unii useri de pe forum. la masina personala inca am kitul original cu care a venit masina din fabrica si inca merge impecabil si deci nu iti pot recomanda unul anume dar te pot ajuta cu un link http://www.daciaclub.ro/-t130931.html |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2436
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu am schimbat ceva ambreiaje , la mine si amici , si nu sunt mecanic , doar de doua ori am schimbat discul cu totul (la unul era rupt un arc iar la altul erau vizibil uzate arcurile) in rest am batut ferodouri pe disc , din aceasta cauza am spus ca este din vina pieselor , mai ales ca le-a schimbat un mecanic , cand spun mecanic ma gandesc la cineva care cu asta se ocupa , care schimba zeci de ambreiaje pe an si care se loveste cu diverse probleme in domeniu si care are multa experienta (deci un montaj prost eu il scot din discutie) , nu unu ca mine lipsit de experienta care poare schimba un ambreiaj pe an si totusi nu am avut probleme cu ambreiajele schimbate .Nu spun nimic cu rautate sau pentru a contrazice pe cineva , ceea ce spun o spun din propria experienta sperand sa va ajut dar se poate ca problema voastra sa fie din alte motive deoarece un simptom poate corespunde la mai multe defecte .
|
--------------------
-
-
-
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2437
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc baieti pentru ajutorul dat, sper ca in primavara sa dau cutia jos si sa vad ce naiba e cu ambreiajul meu. Daca tot o sa o dau jos ii schim si uleiul si simeringurile de la planetare si cred ca ii pun pinioane de aV-a de fuga
![]() Tester, cred ca o sa cumpar un chit de ambreiaj de la LUK. Referitor la placa e posibil sa aiba un dinte sau doi mai elastici, sincer am avut destule surprize cu piesele romanesti, chiar daca erau de fabrica. Am observat ca dupa ce schimbi chitul de ambreiaj si nu-l mai ai pe cel din fabrica nu mai e ca ianinte. Eu din nefericire a trb sa il schimb ca cine a avut masina inaintea mea cred ca a mers cu piciorul pe ambreiaj ca avea placa albastra si discul parca nici nu mai exista. CGDBZ, cred ca eu sunt cam ghinionist :unsure 16 Oct 2009, 10:12: Teter, am cautat in topicul acela (multumesc mult pt el) si acum ramane sa gasesc codurile pentru LUK SACHS si VALEO la ambriajul de 200. Sincer as prefera SACHS, pentru ca la fostele masini de munca le-am pus doar SACHS si erau de peste 3.5T, iar dupa montarea kiturilor de la SACHS nu au mai fost probleme cu ambreiajul This post has been edited by bozzo: 16 Oct 2009, 10:12 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
costi2 |
![]()
Post
#2438
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Va salut pe toti. Dupa ce ma plangeam acum cateva zile ca tot nu merge motorasul dupa n dezasamblari, i-am gasit si hiba: prostia din capul meu. De cand mi-am luat masina am observat relantiul cam mic si m-am gandit sa-l reglez pe la 900 strangand surubelul acela fixat pe corpul injectiei care intra-n contact cu clapeta. Am tot strans de el fara sa observ ca, concomitent cu strangerea acestuia trebuie strans si al doilea surubel care, bata-l vina, e ascuns pe partea de jos a clapetei de acceleratie si intra-n contact cu varful motorasului. Asta am observat ieri dimineata pe la 5 cand, neavand somn, m-am gandit sa dau iar motorasul jos sa ma uit la el cand am observat ca d-na clapeta e la 3-4 mm distanta de motoras, deci implicit contactul de relanti al acestuia era deschis, motiv pt.care nu aveam relanti. Nu stiu ce dracu de imbus e ala ca am o trusa de imbusuri si nu s-a potrivit nici o cheie, drept pt.care am infiletat 2 ganguri o piulita pe acest surub, automat acesta s-a lungit si a intrat in contact cu motorasul. Momentan vad ca merge super treaba, daca o sa prind un weekend frumos o sa dau afara imbusurile alea si pun in locul lor suruburi de 4 cu cap de surubelnita ca sa scap de improvizatia facuta. Morala ? Pana nu te informezi stai in banca ta...
This post has been edited by costi2: 16 Oct 2009, 13:30 |
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2439
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Nu prea am inteles la ce suruburi te referi , trebuie sa ma uit la masina dar afara ploua de rupe , sa inteleg totusi ca se poate regla cat de cat relantiul ? caci eu de cand i-am schimbat motorasul parca sta ceva mai turata (nu am turometru sa-mi dau seama exact).
This post has been edited by CGDBZ: 16 Oct 2009, 13:37 |
--------------------
-
-
-
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2440
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Dap se poate regla, exact la piesa de plastic pe care vine cablu de acceleratie la corpul injectiei, jos e un surubel care o impinge, si daca il infiletezi sau desfiletezi modifici ralantiul.
costi2 si eu am incercat sa umblu la surubul acela cu inbusul si n-am reusit, ori e un inbus ciudat ori s-a corodat interiorul surubului. Nu am vazut insa cel de-al doile surub, care apasa pe varful motorasului. Chiar o sa ma uit cand se opreste ploaia ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Inseamna ca trebuie sa umblu si eu la acel surubel caci ma gandesc ca poate noul motoras are parghia ce actioneaza clapeta de acceleratie o idee mai lunga (nu mi-a trecut prin cap inainte de montaj sa-l compar cu celalalt) . Astept vremea frumoasa .Va multumesc de informatii .
|
--------------------
-
-
-
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2442
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa le iei pe rand, reglezi primul apoi pe cel de-al doilea surub.
Bafta. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2443
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi2 @ 16 Oct 2009, 13:28) Va salut pe toti. Dupa ce ma plangeam acum cateva zile ca tot nu merge motorasul dupa n dezasamblari, i-am gasit si hiba: prostia din capul meu. De cand mi-am luat masina am observat relantiul cam mic si m-am gandit sa-l reglez pe la 900 strangand surubelul acela fixat pe corpul injectiei.......... ........Morala ? Pana nu te informezi stai in banca ta... In problemele legate de sistemul de injectie Bosch MA 1.7, informatii gasiti si pe forumul Nova. Costi2, daca ai dubii in ceea ce priveste o anumita operatie, incearca sa INTREBI. Vorbesc in numele tuturor cand spun ca cei care stiu despre ce este vorba te vor ajuta cu placere. Reglajul pe care trebuie sa il faci este reglajul distantei de contact(spre sfarsitul postului #12) de AICI Asta ca sa efectuezi un reglaj cat de corect posibil. Revino cu detalii. Spor la reparatii. Numai bine! P.S. - Postul referitor la reglaje(descriere,etc) este Postul #12 din link-ul de mai sus. This post has been edited by variable_dynamics: 16 Oct 2009, 17:33 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2444
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Nu am stiut ca trebuie facut acel reglaj daca schimb motorasul.Noroc cu ploaia ca altfel umblam la acel surub si cred ca faceam o prostie findca dupa ce am citit postul lui variable_dynamics am vazut cum trebuie reglat. Acum trebuie sa fac rost de cele necesare pentru reglaj si sa ma inarmez cu multa rabdare .
variable_dynamics am totusi o nelamurire :actuatorul de ralanti este motorasul de relanti . This post has been edited by CGDBZ: 16 Oct 2009, 18:29 |
--------------------
-
-
-
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, in tehnica se mai numeste actuator.
Deci actuator de ralanti=motoras de ralanti. ![]() Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
salam_09 |
![]()
Post
#2446
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 February 09 ![]() |
Salutare tuturor
Haideti sa va spun cu ce problema nenorocita ma confrunt eu de vreo 3 zile. Am desfacut oala pentru prima data in viata mea si am constatat ca un ferodou era crapat si m-am hotarat sa-l schimb, dupa ce l-am schimbat am vrut sa pun oala inapoi si m-am chinuit vreo ora am batut cu ciocanu de mi-a sarit capacele si intr-un tarziu am observat acel "catelus" de autoreglare care era starns la maxim(nu intra din cauza sabotilor). l-am dat la 0 si am pus oala la loc am strans piulita si am constat ca se invarte foarte greu, asta se intampla la roata stanga la dreapta se invarte foarte usor. Am montat rotile la loc si am plecat sa fac o proba, cand am pus frana brusca (ii facusem aerisirea) s-a auzit o pocnitura in podea si a fugit intr-o parte, depa care am mers cu masina incet cam pe la 10 km/h observand ca masina mea facea mici opturi ca si cand as avea rotile dezechilibrate. Intrebarea mea este: Sa fie oare rulmentii sau nu am asezat eu cum trebuie sabotii aia adica tot sistemu Astept un raspuns de la voi pentru ca sunt disperat fara masinal PS: am o dacie din 2001 |
--------------------
dacia
dacia
1310 li 1993 dacia injectie 2001
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2447
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
QUOTE(salam_09 @ 18 Oct 2009, 06:22) Salutare tuturor Haideti sa va spun cu ce problema nenorocita ma confrunt eu de vreo 3 zile. Am desfacut oala pentru prima data in viata mea si am constatat ca un ferodou era crapat si m-am hotarat sa-l schimb, dupa ce l-am schimbat am vrut sa pun oala inapoi si m-am chinuit vreo ora am batut cu ciocanu de mi-a sarit capacele si intr-un tarziu am observat acel "catelus" de autoreglare care era starns la maxim(nu intra din cauza sabotilor). l-am dat la 0 si am pus oala la loc am strans piulita si am constat ca se invarte foarte greu, asta se intampla la roata stanga la dreapta se invarte foarte usor. Am montat rotile la loc si am plecat sa fac o proba, cand am pus frana brusca (ii facusem aerisirea) s-a auzit o pocnitura in podea si a fugit intr-o parte, depa care am mers cu masina incet cam pe la 10 km/h observand ca masina mea facea mici opturi ca si cand as avea rotile dezechilibrate. Intrebarea mea este: Sa fie oare rulmentii sau nu am asezat eu cum trebuie sabotii aia adica tot sistemu Astept un raspuns de la voi pentru ca sunt disperat fara masinal PS: am o dacie din 2001 Daca se poate raspunde,astept si eu raspuns cam la aceiasi problema dar pe dreapta spate(la mine intra tamburu ushor dar cand invart de el se misca mai greu un pic,mie sa nu fie de la frana de mana:D) |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2448
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cand reglezi distanta sabotilor slabesti cablul la frana de mana si reglezi din parghia aceea dintata pana ferodourile sunt cel mai aproape de oala dar sa nu frece (eu am reglat dinte cu dinte , dadeam un dinte apoi bagam oala sa vad daca freaca , iar cand a frecat am dat un dinte inapoi si ala a fost reglajul). Trebuie sa verifici siguranta acelei parghii , la mine era slaba si sarea parghia (la roata dreapta) si deci ferodourile ramaneau mai departe de oala si din aceasta cauza aceasta roata frana mai tarziu si mai slab si-mi fugea spatele intr-o parte . Asta banui ca sa intamplat si la tine.Verifica , dai oala jos si vezi cum arata parghia , daca e la locul ei ?
Dupa ce reglezi la ambele roti reglezi (nu trebuie sa frece) reglezi si cablul la frana de mana . |
--------------------
-
-
-
|
|
salam_09 |
![]()
Post
#2449
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 February 09 ![]() |
salut
Sa va spun ce am facut eu ieri. Am cumparat un rulment acela care e liber si am desfacut tambur am dat sabotii jos si am invartit de oala fara a avea sabotii si se invarte usor dupa care am montat totul la loc fara frana de mana sa vad cum merge si merge un pic mai greu. Tin sa precizez ca eu am scimbat un ferodou si cilindru, problema mea este ca acum cand pun frana brusca se aude o pocnitura in podea. As duceo in service dar la mine se simte foarte tare criza si de-aceea incerc sa o rezolv cu ajutorul vostru |
--------------------
dacia
dacia
1310 li 1993 dacia injectie 2001
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2450
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
sar putea sati bata balanta aia de la repartitor in podea banbuiesc ca ar fii singura varianta
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
salam_09 |
![]()
Post
#2451
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 February 09 ![]() |
Pana sa incep sa umblu la ea de un an de zile de cand am cumparato nu am auzit niciodata bataia aceasta in podea. Apropo balanta aia e legata de fostul proprietar cu sarma nu prea stiu ce rol ar avea daca nu ar fi legata adica lasata sa functioneze, oricum este o idee si maine o urc pe rampa si am saa ma uit poate ii prind un cauciuc ceva pe acolo.Chestia este ca am inceput sa vad pe alocuri o vopsea galbena adica pe sub vopseaua pe care o are acum si cred ca a cam fost rupta de taxi si mi-am cam luat taca cu ea, a fost manarita bine. Multumesc pentru idee B-58-PTM
19 Oct 2009, 16:23: CGDBZ vreau sa-ti spun ca am schimbat un ferodou si poate ca din cauza asta merge mai greu si apropo de frana de mana eu am scoso de tot deocamdata dar am sa pun sufa la loc. Vreau sa fac mai multi km sa vad daca mai freaca dupa aceea. Reglajul acela l-am dat la 0 l-am lasat sa se regleze singur This post has been edited by salam_09: 19 Oct 2009, 16:23 |
--------------------
dacia
dacia
1310 li 1993 dacia injectie 2001
|
|
Gladi |
![]()
Post
#2452
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 09 ![]() |
Am si eu 3 probleme pe care le-am observat in ultima perioada la o dacia break din 2000. Imi cer scuze daca aceste probleme au mai fost discutate pe forum, dar nu am reusit sa citesc toate cele 82 de pg.
![]() 1. Am observat ca mai multe dacii break au aceasta problema si anume se simte un miros puternic de benzina in interiorul masinii. Banuiesc ca are legatura cu pompa de alimentare sau cu furtunele de alimentare. Daca mai are cineva aceeasi problema il rog sa imi spuna cum a rezolvat-o. 2. Dupa un drum lung , am observat ca mi se incalzesc rotile si se incalzesc destul de tare. Ar trebui sa imi aerisesc franele ? ![]() 3 . Am o problema legata de faza scurta/pozitie, farul din drapta " nu vede" la fel de tare ca cel din stanga. Am crezut ca rezolv problema schimband beculetul dar problema a ramas neschimbata. Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi. |
--------------------
Dacia
break
din 2000
|
|
panter1 |
![]()
Post
#2453
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare, pe contra-aripa am un butoias negru pe partea dreapta, masina mea e din 2002 ia altele din 2004 spre exemplu nu au acel butoias negru, ce rol are? si daca se pot executa la el operatiuni de intretinere/curatare etc..
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Danos |
![]()
Post
#2454
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
QUOTE(panter1 @ 19 Oct 2009, 18:53) am si eu o intrebare, pe contra-aripa am un butoias negru pe partea dreapta, masina mea e din 2002 ia altele din 2004 spre exemplu nu au acel butoias negru, ce rol are? si daca se pot executa la el operatiuni de intretinere/curatare etc.. Cred ca vorbesti de canistra de carbon, s-a mai discutat cu vreo 3 pagini in urma, nici eu nu stiam ce este, m-a lamurit tester si pe mine ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2054591 http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html This post has been edited by Danos: 20 Oct 2009, 02:05 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2455
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Gladi, in primul rand, ti se incing toate rotile sau doar rotile din spate?
Daca sunt toate rotile e pozibil ca la rotile din fata sa ai pistonasele de la etriere murdare si sa ramana blocate, asa ca iti cumperi un set de garnituri pt pistonase de la etriere, cureti pstonasele, pui garniturile noi si faci aerisirea. La rotile din spate e posibil sa ai rulmenti foarte stransi sau sabotii sa iti frce de tamburi. Daca ai timp ridica masina pe cric sau pe elevator si invarti de fircare roata in parte (fara sa fie in viteza sau cu frana de mana trasa) si vezi care sa invarte ok si care nu. Masina fiind din 2000 inseamna ca nu ai canistra de carbon pt vaporii de benzina (citeste si tu postul cu canistra de carbon activ), si poate ies vapori de benzina pe la rezervor. Verifica sa ai garnitura buna la sonda care intra in rezervor poate da si pe acolo. Referitor la faruri verifica farurile, poate cel din dreapta are oglinda mai uzata decat cel din stang, sau geamul celui din dreapta e aburit. Verifica si puterea becurilor, poate cel din stanga e de putere mai mare (la faza lunga ti se intampla acelasi lucru).Daca nu e nimic din ce am zis sa nu fie o problema electrica. 20 Oct 2009, 10:54: P.S. cat lichid de frana intra in instalatia de franare, vreau sa schimb lichidul de frana in totalitate. This post has been edited by bozzo: 20 Oct 2009, 10:54 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
tudoseady |
![]()
Post
#2456
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 August 09 ![]() |
Gladi:in legatura cu faza scurta verifica masa de la farul care vede mai slab vezi ca este masa imperfecta.Incearca sa cureti mufa de la bec si daca nu reusesti nimic trage un fir de masa separat de la becul respectiv pe caroserie
|
--------------------
dacia
berlina
2000 1410li
- ph 23 acs
|
|
gabonn3 |
![]() ![]()
Post
#2457
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 October 09 ![]() |
salut,
poate cineva sa ma ajute si p mn am urmatoarea problema:relanti slab,iar in timpul mersului cand o las p liber sau cand pun frana se opreste motorul(moare), am fost la diferiti"mecanici" si am schimbat cam asa:supapa de la pompa de servofrana,fise,bujii,servorelanti, am scos mufa de la sonda lamda(sau cum se scrie) si tot la fel .va rog sa ma ajutati k nush ce sa-i mai fac !!! ![]() |
--------------------
dacia
1310
2000 injectie
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#2458
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
GABONN3,salut cu acea-si problema m-am confruntat si eu si am rezolvat-o simplu,ca am fost si eu la mecanici si erau in stare sa-mi schimbe toata masina.Vezi ca la cablu de la acceleratie,vorbesc de capatul de la motoras ai un manson de cauciuc cu niste catari unde este bagata o siguranta metalica.trage incet de cablu sa se accelereze incet si muta-i clema cu un dinte mai in fata ,ia va ramane mai accelerata, la mine acum sta pe la 1100 de ture si nu ma deranjeaza cu nimic,si nu schimba mersul masini incearca asa.
21 Oct 2009, 20:24: si sunt sigur ca i-ti scade si din lumina farurilor cand incetinesti,sau nu ai bagat de seama? This post has been edited by Dragos09: 21 Oct 2009, 20:24 |
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2459
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Dragos09 e buna solutia ta, dar eu o consider temporara.
gabonn3, tu practic nu ai ralantiu. Asa ca ar trb sa le iei pe rand. Cand posrnesti masina dimineata cu motorul rece stamotorul turat, si pe masura ce se incalzeste scade turatia pe la 840rpm? Daca da inseamna ca motorasul de ralantiu functioneaza. Eu zic sa le iei prin excludere, motoras(cauta cu cateva pagini mai in spate si ai acolo ce si cum), apoi poate senzorii de apa si aer dau semnale aiurea catre ECU. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
CRICOCI |
![]()
Post
#2460
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal, am o mica problema , am schimbat de curand discul de ambreaj si rulmentul de presiune, de mers merge bine nu tremura la plecare nu face zgomot ,in schimb imi tremura motorul in relanti, eu o am si pe gaz si am reglat culbutorii acum 3 luni, am facut vreo 3500 3700 km de atunci, mentionez ca discul de ambreaj a fost schimbat pentru prima oara, iar cand lau schimbat au dat cutia jos nu motorul, poate avea vreo legatura?, P.S. de cand am schimbat ambreajul mi a crescut si relantiul, inainte il aveam sub 800 acum il am pe la 900 , si imi miroase a gaz pe la teava de esapament cam tare, Multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 17:20 |