DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 66 67 68 69 70 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

knife
post 9 Jul 2009, 22:17
Post #2011


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 October 07




Nu mai induce-ti omul in eroare,este flansa de adaptare a corpului.corpul de injectie este bine mersi intreg si sa speram functional :)se gaseste de cumparat separat noua .


--------------------
Dacia Nova GTI 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7pacate
post 10 Jul 2009, 08:18
Post #2012


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 March 09




tester, nush dak sa fie de la ala....am mai avut probleme acum vreo 2 ani k ala dar atunci nu facea asa cum face acuma...atunci incepea sa se tureze de nebuna,chiar daca nu o acceleram...dar motorul avea putere...stii?mi-as dori tare mult sa fie ala problema...o sa merg totusi sa il schimb si sa vad dak e ala...ms mult


--------------------
dacia 1310 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Jul 2009, 08:20
Post #2013


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nu-l schimba direct verifica-l, scoate un pic curatal vezi care e treaba si poate dai peste vreun cunoscut cu dacie pe injectie sa imprumuti cititorul sa vezi cum se comporta masina... nu de alta dar sa nu dai banu degeaba.

This post has been edited by tester: 10 Jul 2009, 08:21


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvik1313
post 12 Jul 2009, 16:49
Post #2014


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 30 March 08
From: Bucuresti S5




Exista multe cereri pentru schema electrica a Daciei cu injectie.

Am cautat-o si eu la greu, dar fara succes. In week-end am adunat de pe forumul asta ce s-a postat in acest sens si le-am adunat toate intr-un fisier.

Erori personale cred ca sunt la greu, la care se mai pot adauga si modificarile impuse de numeroasele variante constructive existente.

Asa ca rog particpantii sa transmita feed-back-ul necesar, poate impreuna va iesi ceva.

Fisierele sunt:
1. Dacia_MA1.7 - manualul de service al injectiei, completat si corectat (?).
2. 1410 - schema electrica pt Dacia 1410 cu carburatie. Corespunde in mare masura, insa fiind vectoriala este destul de usor de corectat, completat.
3. Dacia_MA17_4prn - fisierele de mai sus, adunate intr-unul singur, pregatit pentru tiparire fata/spate pe imprimanta A2. Ar trebui sa iasa (20 de pagini) si pe o imprimanta A4 mai buna.

This post has been edited by silvik1313: 13 Jul 2009, 15:45

Attached File(s)
Attached File  Dacia_MA17.pdf ( 1.8mb ) Number of downloads: 328
Attached File  1410.pdf ( 51.25k ) Number of downloads: 205
Attached File  Dacia_MA17_4prn.pdf ( 1.88mb ) Number of downloads: 237


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigialarau
post 12 Jul 2009, 22:17
Post #2015


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 14 April 09
From: alba iulia




salut! mai am o problema la dacia mea:mi se tureaza singura dupa 1 minut de mers...la relanti sta la 2000rpm.ma poate ajuta cineva??? PS:am resetat calculatorul si degeaba sad.gif 1zhelp00.gif sa fie carburatorul infundat???sau sistemul de injectie?


This post has been edited by gigialarau: 12 Jul 2009, 22:18

Attached thumbnail(s)
zedge_personaliser_4282.jpg ( Size: 12.73k ) Number of downloads: 695


--------------------
dacia 1310 LI 2000 - AB 30 TIM
Gigi racer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 13 Jul 2009, 05:42
Post #2016


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




prima data iti zic ca NU AI CARBURATOR!!! ai un injector care iti introduce necesarul de benzina in cilindri.
dar de fiecare data fix dupa un minut de la pornire se tureaza brusc spre 2000 de ture?? masina porneste la sfert de cheie?
ca sa vezi care e treaba cu turatia eu zic sa cureti toate mufele de la motor in special cele din zona injectorului. verifica si incarcarea sa fie in parametri pentru ca daca calculatorul sesizeaza o scade a incarcarii se tureaza pentru a adune la nivel incarcarea. martorul din bord ce indica incarcarea ce zice in momentele astea de variatie de turatie? mai verifica sa nu ai vreun scurt.
dupa ce faci asta revino cu detalii si mai vedem dupa ce mai incercam.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 13 Jul 2009, 21:42
Post #2017


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




blink.gif Frate, ma dispera masina asta, de fiecare data cand zic si eu ca n-am ce sa-i mai fac... wacko.gif surpriza, mai se strica cate ceva. Sambata noapte am parcat-o si abia azi luni am mers la ea. Nu mai aveam curent in baterie, a ramas blocata termocupla si a mers pana s-a consumat bateria. Acum trebuie sa o schimb pt ca imi tine electroventilatorul pornit.
Dati-mi si mie un sfat, de care termocupla sa ii cumpar, de 90 de grade sau 80. Si stie cineva exsita alte termocuple in afara de astea romanesti, ca e adoua in 2 luni, care se strica, prima nu mai pornea electroventilatorul iar asta il tine pornit permanent.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 14 Jul 2009, 04:14
Post #2018


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ai posibilitatea de a trece alimentarea termocuplei prin contact astfel incat odata luat contactul nu mai merge dupa cum vrea ea dar trebuie sa fii atent sa lasi masina la relanti daca ajungi in parcare cu o temperatura prea mare pentru ca ventilatorul sa isi faca treaba, dar scapi de astfel de surprize neplacute.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 14 Jul 2009, 08:23
Post #2019


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Ma gandesc ca pana o sa reusesc sa trec alimentarea prin contact sa stau langa ea cateva minute si apoi sa ii scot firul din termocupla, astfel sunt sigur ca nu mai porneste.
Ca si termocupla de care sa ii iau? 90-85 sau 85-80?


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Jul 2009, 13:57
Post #2020


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(tester @ 14 Jul 2009, 04:14)
ai posibilitatea de a trece alimentarea termocuplei prin contact astfel incat odata luat contactul nu mai merge dupa cum vrea ea dar trebuie sa fii atent sa lasi masina la relanti daca ajungi in parcare cu o temperatura prea mare pentru ca ventilatorul sa isi faca treaba, dar scapi de astfel de surprize neplacute.
*



Ce surprize? Ca de incalzit, dupa oprirea motorului, nu se mai incalzeste nimica.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin0187
post 14 Jul 2009, 14:25
Post #2021


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 July 09




Salut,

Am si eu o problema, poate i s-a mai intamplat cuiva:

am o dacia berlina 1310li din 2002 si a mers fara probleme, dar recent mi se opreste motorul pur si simplu. Merg pe strada cu a 4-a, 50 la ora si se opreste motorul. ca si cand nu s-ar alimenta, benzina este, am plinul. De asemeni daca calc ambreiajul si accelerez repetat(sprituri) nu mai moare, isi revine. Si daca mi se opreste nu mai pleaca doar la cheie, fara sa-i dau si acceleratie.

Daca ati mai intalnit sau aveti idee care poate fi cauza da-ti-mi un reply.

P.S. Am verificat pompa de la rezervor, si am curatat toate contactele.

Ms mult.


--------------------
Dacia Berlina pe injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 14 Jul 2009, 18:35
Post #2022


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@roland: omul a zis clar ca i-a terminat bateria, daca termocupla era buna isi termina treaba dupa 5 minute max... dar asa a ramas blocata si i-a consumat toata bateria. decat sa mai pateasca asa ceva (tinand cont de calitatea pieselor de schimb sigur se mai intampla vreo data) mai bine treci alimentarea prin contact si ai grija sa lasi ventilatorul sa isi faca treaba un 5 minute cu contact pus si dupa pleci si stii ca nu mai ai probleme. cel putin asa as face eu daca as avea electroventilator pe masina.

@bozzo: daca stii ca racirea motorului tau e ok si nu ai probleme ia termocupla de 90-85 daca ai ceva probleme mai bine iei termocupla ce face contact mai devreme si previi necazurile ulterioare.

@sorin0187: verifica continuitatea firului ce alimenteaza pompa de benzina, verifica si releele din compartimentul motor cele de pe aripa(unul dintre ele e responsabil cu alimentarea pompei). daca zici ca ai verificat pompa ce debit iti scoate? e important... ai verificat/schimbat filtrul de benzina?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut Daniel
post 14 Jul 2009, 20:36
Post #2023


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 June 09




Este flansa de adaptare, am dus-o la mecanic. multumesc mult de pareri, unele au fost bune.
Pentru cei care vor sa stie cum am reusit, am plonjat intr-un nisan jeep, si capota a venit in corpul clapeta injector. Doar flansa e rupta si capacul de plastic trebuie schimbat, in rest totul ok.
Nu a fost vina mea, stateam la trecere de pietoni si a intrat si din spate un vw golf 3. Stie cineva cam cat costa flansa in magazin, ca am auzit o groaza de preturi diferite. Nu stiu daca ajung zilele astea la un magazin sa vad exact, dar o sa postez.
Daca aveti sau cunoasteti pe cineva care are o capota si spoilere de cn4 rog un mail la ionut.sinescu@windowslive.com.

Attached thumbnail(s)
SPM_A0502.jpg ( Size: 713.46k ) Number of downloads: 711


--------------------
dacia 1310 i 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 14 Jul 2009, 22:08
Post #2024


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Am reusit sa gasesc o termocupla facuta in Franta. Am zis sa nu iau din alea de SRL. Am luat de la aceeasi firma care facea pentru Nova. Termocupla porneste la 90 si se opreste la 86 parca si e facuta de Klaxx parca (ma uit si va spun sigur daca va intereseaza). Vad ca merge chiar ok, nu sta mult pornita si cam dupa 3 min se opreste. Temperatura nu sare de 87-90 de grade.
Ma mai gandesc la o smecherie sa caut una de masina straina care sa se potriveasca la filet si daca nu merge sa ii fac o reductie, ce ziceti?
Pana o sa trec alimentarea termocuplei prin contact ma gandesc sa ii scot unul din firele care intra in ea. Asa nu o sa mai aiba masa si nu mai poate pleca singura.
In seara asta am pus alta baterie pe masina, si am lasat termocupla noua cuplata, insa am stat sa vad daca se opreste pana sa plec in casa.
Bateria mea am pus-o pe redresor la incarcat sa vedem daca reusesc sa o readuc la viata, ea a stat pe masina, masina pornea mergea ok, insa bula aia nu e verde si sta gri, si pe ea arata ca daca e gri trebuie reincarcata.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 14 Jul 2009, 22:17
Post #2025


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




termocuplele 95% respecta un standar termocuplele de dacie gasesti care sa potriveasca in general pe vw si renault


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 15 Jul 2009, 08:32
Post #2026


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Multumesc de pont, o sa merg sa caut, o sa iau oricum o termocupla defecta cu mine sa verific daca se potriveste la filet.
Sper totusi ca ultima cumparata sa fie ok si sa nu imi mai faca surprize.
Am stat sa caut releul electroventilatorului, si cred ca are, pentru ca am urmarit firele, si minusul si plusul nu merg direct in motorasul electroventilatorului, se duc undeva in instalatie spre interiorul masinii si apoi se intorc fire pe instalatie la electroventilator. O sa stau sa caut, poate il gasesc pe sub bord pe undeva. Daca nu avea releu, nu ar fi trebuit sa se incinga firele sau sa se topeasca, cat timp a mers o zi intreaga electroventilatorul pana mi-a consumat bateria? blink.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 15 Jul 2009, 09:39
Post #2027


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Ca sa te linistesti in privinta existentei releului pentru electroventilator (a mea nu are, i-am pus eu) masoara curentul ce trece prin termocupla (scoti papucii ce vin la termocupla si pui testerele de la ampermetru pe ei, ampermetrul pe scala de 10A sau de 20A, depinde de modelul acestuia). Daca ai un curent de ordinul amperilor, nu ai releu, daca ai un curent de cateva zeci de miliamperi ai releu.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 15 Jul 2009, 09:51
Post #2028


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Tester, am omis faza cu terminatul bateriei. Ma gandeam la alte chestii. Dar, la cate masini cu ventilator electric sunt, musai sa gasesti si piese bune pe undeva, ca par fiabile totusi.
Problema veche cu piesele ieftine si de calitate proasta de SRL, care impanzesc magazinele.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 11:06
Post #2029


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




salut, am o ruda care si-a luat acum o dacie pe injectie, initial am inteles ca nu i merge electrosocul, l-am desfacut, curatat. probat la rece, functioneaza. dar cand il pun pe masina se accelereaza si nu revine la normal. din ce poate fii?electrosocul functioneaza, dar daca accelerez vine si el la noua pozitie si ramane acolo, nu se retrage catre relantii. contacul din el funtioneaza si nu ramane blocat.


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jul 2009, 11:09
Post #2030


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Face așa și după ce motorul s-a încălzit?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 11:10
Post #2031


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




da si cu motorul cald


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jul 2009, 11:12
Post #2032


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cel mai sigur e să meargă la un service să o pună pe tester. Eu cred că o sondă e de vină, dar pe calculator va știi sigur...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 11:16
Post #2033


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




ce sonda?ati mai patit asa ceva?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jul 2009, 11:18
Post #2034


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Una din sondele de temperatură apă, sau lambda. La fel de bine poate fi chiar motorașul de ralanti. Mergi cu ea la tester.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 11:20
Post #2035


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




nu are motoras de relatii....este sistem motronic...doar motorasul pas cu pas pentru autosoc

ce protocol de comunicare pentru diagnoza sunt pe sistemele motronic?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jul 2009, 11:24
Post #2036


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Omule, ăla e motoraș de ralanti, ȘI NU E PAS CU PAS. Una din funcțiile lui e de șoc întradevăr, dar pe lângă asta, reglează ralantiul în funcție de consumatori.

Protocolul e serial. E o mufă cu 2 pini. SIstemul de injecție este Bosch Mono-Motronic.

This post has been edited by MAERSK: 15 Jul 2009, 11:25


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 11:25
Post #2037


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




cablu de diagnoza se gaseste?cum se nmeste protocolul?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jul 2009, 11:28
Post #2038


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu se găsește, există forumiști care și-au construit singuri.

Oricum, ce faci cu cablul, dacă n-ai soft?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 11:29
Post #2039


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




cablu sa am, ca de soft ma descurc


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 15 Jul 2009, 14:30
Post #2040


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@soulraven: trezestete la realitate!!! nu o sa gaseste schema cablului de diagnoza pentru berlina pe injectie de soft nu mai zic... stai linistit... daca citeai un pic in topicul asta imens gaseai TOATE informatiile necesare pentru testarea sondelor, chiar in posturile mele... dar na te ai gasit sa faci chat cu maersk...
apropo lasa sonda lambda in pace ca nu iti tureaza ea masina... daca nu e buna valoarae citita de pe sonda calculatorul o ignora si intra intrun regim de avarie si nici nu iti dai seama ca ai vreo buba decat in momentul in care incerci sa faci itp-ul.
Deci punete pe citit din urma si dupa daca nu repari masina si chiar nui dai de cap mai discutam... ca doar nu ne-om apucat acuma sa mai scriem inca o pagina in plus fata de chatul tau cu maersk sa iti dam informatii acesibile din cateva clickuri si un pic de rabdare in a citi!


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 66 67 68 69 70 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:44
Forum Renault