dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
knife |
![]()
Post
#2011
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
GTI 1999
|
|||
7pacate |
![]()
Post
#2012
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 March 09 ![]() |
tester, nush dak sa fie de la ala....am mai avut probleme acum vreo 2 ani k ala dar atunci nu facea asa cum face acuma...atunci incepea sa se tureze de nebuna,chiar daca nu o acceleram...dar motorul avea putere...stii?mi-as dori tare mult sa fie ala problema...o sa merg totusi sa il schimb si sa vad dak e ala...ms mult
|
--------------------
dacia
1310
2005
|
|
tester |
![]()
Post
#2013
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nu-l schimba direct verifica-l, scoate un pic curatal vezi care e treaba si poate dai peste vreun cunoscut cu dacie pe injectie sa imprumuti cititorul sa vezi cum se comporta masina... nu de alta dar sa nu dai banu degeaba.
This post has been edited by tester: 10 Jul 2009, 08:21 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
silvik1313 |
![]()
Post
#2014
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 30 March 08 From: Bucuresti S5 ![]() |
Exista multe cereri pentru schema electrica a Daciei cu injectie.
Am cautat-o si eu la greu, dar fara succes. In week-end am adunat de pe forumul asta ce s-a postat in acest sens si le-am adunat toate intr-un fisier. Erori personale cred ca sunt la greu, la care se mai pot adauga si modificarile impuse de numeroasele variante constructive existente. Asa ca rog particpantii sa transmita feed-back-ul necesar, poate impreuna va iesi ceva. Fisierele sunt: 1. Dacia_MA1.7 - manualul de service al injectiei, completat si corectat (?). 2. 1410 - schema electrica pt Dacia 1410 cu carburatie. Corespunde in mare masura, insa fiind vectoriala este destul de usor de corectat, completat. 3. Dacia_MA17_4prn - fisierele de mai sus, adunate intr-unul singur, pregatit pentru tiparire fata/spate pe imprimanta A2. Ar trebui sa iasa (20 de pagini) si pe o imprimanta A4 mai buna. This post has been edited by silvik1313: 13 Jul 2009, 15:45 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break
CLI 2003
|
|
gigialarau |
![]()
Post
#2015
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 14 April 09 From: alba iulia ![]() |
salut! mai am o problema la dacia mea:mi se tureaza singura dupa 1 minut de mers...la relanti sta la 2000rpm.ma poate ajuta cineva??? PS:am resetat calculatorul si degeaba
![]() ![]() This post has been edited by gigialarau: 12 Jul 2009, 22:18 Attached thumbnail(s) zedge_personaliser_4282.jpg ( Size: 12.73k ) Number of downloads: 695 |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
- AB 30 TIM Gigi racer
|
|
tester |
![]()
Post
#2016
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
prima data iti zic ca NU AI CARBURATOR!!! ai un injector care iti introduce necesarul de benzina in cilindri.
dar de fiecare data fix dupa un minut de la pornire se tureaza brusc spre 2000 de ture?? masina porneste la sfert de cheie? ca sa vezi care e treaba cu turatia eu zic sa cureti toate mufele de la motor in special cele din zona injectorului. verifica si incarcarea sa fie in parametri pentru ca daca calculatorul sesizeaza o scade a incarcarii se tureaza pentru a adune la nivel incarcarea. martorul din bord ce indica incarcarea ce zice in momentele astea de variatie de turatie? mai verifica sa nu ai vreun scurt. dupa ce faci asta revino cu detalii si mai vedem dupa ce mai incercam. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2017
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() Dati-mi si mie un sfat, de care termocupla sa ii cumpar, de 90 de grade sau 80. Si stie cineva exsita alte termocuple in afara de astea romanesti, ca e adoua in 2 luni, care se strica, prima nu mai pornea electroventilatorul iar asta il tine pornit permanent. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
tester |
![]()
Post
#2018
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ai posibilitatea de a trece alimentarea termocuplei prin contact astfel incat odata luat contactul nu mai merge dupa cum vrea ea dar trebuie sa fii atent sa lasi masina la relanti daca ajungi in parcare cu o temperatura prea mare pentru ca ventilatorul sa isi faca treaba, dar scapi de astfel de surprize neplacute.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2019
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Ma gandesc ca pana o sa reusesc sa trec alimentarea prin contact sa stau langa ea cateva minute si apoi sa ii scot firul din termocupla, astfel sunt sigur ca nu mai porneste.
Ca si termocupla de care sa ii iau? 90-85 sau 85-80? |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
roland |
![]()
Post
#2020
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(tester @ 14 Jul 2009, 04:14) ai posibilitatea de a trece alimentarea termocuplei prin contact astfel incat odata luat contactul nu mai merge dupa cum vrea ea dar trebuie sa fii atent sa lasi masina la relanti daca ajungi in parcare cu o temperatura prea mare pentru ca ventilatorul sa isi faca treaba, dar scapi de astfel de surprize neplacute. Ce surprize? Ca de incalzit, dupa oprirea motorului, nu se mai incalzeste nimica. |
--------------------
.
.
.
|
|
sorin0187 |
![]()
Post
#2021
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 July 09 ![]() |
Salut,
Am si eu o problema, poate i s-a mai intamplat cuiva: am o dacia berlina 1310li din 2002 si a mers fara probleme, dar recent mi se opreste motorul pur si simplu. Merg pe strada cu a 4-a, 50 la ora si se opreste motorul. ca si cand nu s-ar alimenta, benzina este, am plinul. De asemeni daca calc ambreiajul si accelerez repetat(sprituri) nu mai moare, isi revine. Si daca mi se opreste nu mai pleaca doar la cheie, fara sa-i dau si acceleratie. Daca ati mai intalnit sau aveti idee care poate fi cauza da-ti-mi un reply. P.S. Am verificat pompa de la rezervor, si am curatat toate contactele. Ms mult. |
--------------------
Dacia
Berlina pe injectie
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2022
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@roland: omul a zis clar ca i-a terminat bateria, daca termocupla era buna isi termina treaba dupa 5 minute max... dar asa a ramas blocata si i-a consumat toata bateria. decat sa mai pateasca asa ceva (tinand cont de calitatea pieselor de schimb sigur se mai intampla vreo data) mai bine treci alimentarea prin contact si ai grija sa lasi ventilatorul sa isi faca treaba un 5 minute cu contact pus si dupa pleci si stii ca nu mai ai probleme. cel putin asa as face eu daca as avea electroventilator pe masina.
@bozzo: daca stii ca racirea motorului tau e ok si nu ai probleme ia termocupla de 90-85 daca ai ceva probleme mai bine iei termocupla ce face contact mai devreme si previi necazurile ulterioare. @sorin0187: verifica continuitatea firului ce alimenteaza pompa de benzina, verifica si releele din compartimentul motor cele de pe aripa(unul dintre ele e responsabil cu alimentarea pompei). daca zici ca ai verificat pompa ce debit iti scoate? e important... ai verificat/schimbat filtrul de benzina? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Ionut Daniel |
![]()
Post
#2023
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 June 09 ![]() |
Este flansa de adaptare, am dus-o la mecanic. multumesc mult de pareri, unele au fost bune.
Pentru cei care vor sa stie cum am reusit, am plonjat intr-un nisan jeep, si capota a venit in corpul clapeta injector. Doar flansa e rupta si capacul de plastic trebuie schimbat, in rest totul ok. Nu a fost vina mea, stateam la trecere de pietoni si a intrat si din spate un vw golf 3. Stie cineva cam cat costa flansa in magazin, ca am auzit o groaza de preturi diferite. Nu stiu daca ajung zilele astea la un magazin sa vad exact, dar o sa postez. Daca aveti sau cunoasteti pe cineva care are o capota si spoilere de cn4 rog un mail la ionut.sinescu@windowslive.com. Attached thumbnail(s) SPM_A0502.jpg ( Size: 713.46k ) Number of downloads: 711 |
--------------------
dacia
1310 i
2002
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2024
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit sa gasesc o termocupla facuta in Franta. Am zis sa nu iau din alea de SRL. Am luat de la aceeasi firma care facea pentru Nova. Termocupla porneste la 90 si se opreste la 86 parca si e facuta de Klaxx parca (ma uit si va spun sigur daca va intereseaza). Vad ca merge chiar ok, nu sta mult pornita si cam dupa 3 min se opreste. Temperatura nu sare de 87-90 de grade.
Ma mai gandesc la o smecherie sa caut una de masina straina care sa se potriveasca la filet si daca nu merge sa ii fac o reductie, ce ziceti? Pana o sa trec alimentarea termocuplei prin contact ma gandesc sa ii scot unul din firele care intra in ea. Asa nu o sa mai aiba masa si nu mai poate pleca singura. In seara asta am pus alta baterie pe masina, si am lasat termocupla noua cuplata, insa am stat sa vad daca se opreste pana sa plec in casa. Bateria mea am pus-o pe redresor la incarcat sa vedem daca reusesc sa o readuc la viata, ea a stat pe masina, masina pornea mergea ok, insa bula aia nu e verde si sta gri, si pe ea arata ca daca e gri trebuie reincarcata. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
vladut88 |
![]()
Post
#2025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
termocuplele 95% respecta un standar termocuplele de dacie gasesti care sa potriveasca in general pe vw si renault
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2026
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de pont, o sa merg sa caut, o sa iau oricum o termocupla defecta cu mine sa verific daca se potriveste la filet.
Sper totusi ca ultima cumparata sa fie ok si sa nu imi mai faca surprize. Am stat sa caut releul electroventilatorului, si cred ca are, pentru ca am urmarit firele, si minusul si plusul nu merg direct in motorasul electroventilatorului, se duc undeva in instalatie spre interiorul masinii si apoi se intorc fire pe instalatie la electroventilator. O sa stau sa caut, poate il gasesc pe sub bord pe undeva. Daca nu avea releu, nu ar fi trebuit sa se incinga firele sau sa se topeasca, cat timp a mers o zi intreaga electroventilatorul pana mi-a consumat bateria? ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
nelu |
![]()
Post
#2027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa te linistesti in privinta existentei releului pentru electroventilator (a mea nu are, i-am pus eu) masoara curentul ce trece prin termocupla (scoti papucii ce vin la termocupla si pui testerele de la ampermetru pe ei, ampermetrul pe scala de 10A sau de 20A, depinde de modelul acestuia). Daca ai un curent de ordinul amperilor, nu ai releu, daca ai un curent de cateva zeci de miliamperi ai releu.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
roland |
![]()
Post
#2028
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Tester, am omis faza cu terminatul bateriei. Ma gandeam la alte chestii. Dar, la cate masini cu ventilator electric sunt, musai sa gasesti si piese bune pe undeva, ca par fiabile totusi.
Problema veche cu piesele ieftine si de calitate proasta de SRL, care impanzesc magazinele. |
--------------------
.
.
.
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2029
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
salut, am o ruda care si-a luat acum o dacie pe injectie, initial am inteles ca nu i merge electrosocul, l-am desfacut, curatat. probat la rece, functioneaza. dar cand il pun pe masina se accelereaza si nu revine la normal. din ce poate fii?electrosocul functioneaza, dar daca accelerez vine si el la noua pozitie si ramane acolo, nu se retrage catre relantii. contacul din el funtioneaza si nu ramane blocat.
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2030
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Face așa și după ce motorul s-a încălzit?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2031
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
da si cu motorul cald
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2032
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cel mai sigur e să meargă la un service să o pună pe tester. Eu cred că o sondă e de vină, dar pe calculator va știi sigur...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
ce sonda?ati mai patit asa ceva?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2034
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Una din sondele de temperatură apă, sau lambda. La fel de bine poate fi chiar motorașul de ralanti. Mergi cu ea la tester.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2035
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
nu are motoras de relatii....este sistem motronic...doar motorasul pas cu pas pentru autosoc
ce protocol de comunicare pentru diagnoza sunt pe sistemele motronic? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2036
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Omule, ăla e motoraș de ralanti, ȘI NU E PAS CU PAS. Una din funcțiile lui e de șoc întradevăr, dar pe lângă asta, reglează ralantiul în funcție de consumatori.
Protocolul e serial. E o mufă cu 2 pini. SIstemul de injecție este Bosch Mono-Motronic. This post has been edited by MAERSK: 15 Jul 2009, 11:25 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2037
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
cablu de diagnoza se gaseste?cum se nmeste protocolul?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2038
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu se găsește, există forumiști care și-au construit singuri.
Oricum, ce faci cu cablul, dacă n-ai soft? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2039
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
cablu sa am, ca de soft ma descurc
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
tester |
![]()
Post
#2040
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@soulraven: trezestete la realitate!!! nu o sa gaseste schema cablului de diagnoza pentru berlina pe injectie de soft nu mai zic... stai linistit... daca citeai un pic in topicul asta imens gaseai TOATE informatiile necesare pentru testarea sondelor, chiar in posturile mele... dar na te ai gasit sa faci chat cu maersk...
apropo lasa sonda lambda in pace ca nu iti tureaza ea masina... daca nu e buna valoarae citita de pe sonda calculatorul o ignora si intra intrun regim de avarie si nici nu iti dai seama ca ai vreo buba decat in momentul in care incerci sa faci itp-ul. Deci punete pe citit din urma si dupa daca nu repari masina si chiar nui dai de cap mai discutam... ca doar nu ne-om apucat acuma sa mai scriem inca o pagina in plus fata de chatul tau cu maersk sa iti dam informatii acesibile din cateva clickuri si un pic de rabdare in a citi! |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:44 |