dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Ov |
![]()
Post
#3031
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#3032
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
E...daca se potriveste motorul de carburatie sa cumpere direct un motor , sa il monteze pe masina si aici are doua variante. Ori omologare la RAR, ori luata placuta de identificare de pe motorul initial si nituita frumos pe celalat motor..si gata
![]() |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
Ov |
![]()
Post
#3033
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
si de ce n-ar muta injectia pe motorul nou?
e pacat sa renunte la singurul lucru bun care i s-a intamplat berlinei in 30 de ani |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#3034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Pai sa il monteze in locul motorului defect. Sa ii monteze sistemul de injectie tot. Doar motorul sa fie schimbat. ( Nu am fost eu explicit)
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
oanadiana |
![]()
Post
#3035
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 April 10 ![]() |
ms ov, as fi apelat si la mama omida dar si aia imi cere bani...n-am nici un semn de la mecanic dar promit ca va tin la curent
14 Apr 2010, 15:48: intrebare intrebatoare...cam credeti ca as lua pe dacia asta break din 2002 cu pb pe care le are, daca as vinde-o asa? This post has been edited by oanadiana: 14 Apr 2010, 14:48 |
--------------------
dacia
pe injectie
2000
- db-03-ejk
|
|
oanadiana |
![]()
Post
#3036
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 April 10 ![]() |
neata....am primit lista de la mecanic cu mentiunea ca tot ce s-a rupt a fost din cauza faptului ca a stat masina prea mult pe dreapta(ne condusa)
![]() ![]() |
--------------------
dacia
pe injectie
2000
- db-03-ejk
|
|
Ov |
![]()
Post
#3037
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
depinde cat n-ai folosit-o. In general de la ulei se trage. Daca a stat 2-3 luni n-ar fi trebuit sa aiba nimic. In schimb daca a stat 1 an nemiscata, ar fi trebuit schimbat uleiul inainte de orice.
Piesele o sa te coste enorm, si manopera o sa puna capac. Eu ori as da-o asa, ori as lua un motor cu totul de la dezmembrari. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
oanadiana |
![]()
Post
#3038
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 April 10 ![]() |
MASINA N-A STAT PE DREAPTA DECAT PERIOADE FOARTE SCURTE DE MAXIM O SAPTAMANA, DAR N-A AVUT NICI MACAR O LUNA (PERIOADELE ADUNATE) DE NEFOLOSIRE, MI-A FACUT EL O SOCOTEALA IN GRABA LA PIESE ...IN JUR DE 800 RON IAR DE MANOPERA N-A POMENIT, ORICUM DIN CE MAI STIU EU SI CE-AM MAI INTREBAT IN STANGA SI-N DREAPTA NU PREA INTELEG DE CE SCHIMBA SI SETUL MOTOR SI LANTUL DE DISTRIBUTIE CA ATUNCI AR FI TREBUIT SA SCHIMBE SI PE LA PISTOANE CEVA ...NU?
16 Apr 2010, 10:07: scuze de capslock....nu mi-am dat seama This post has been edited by oanadiana: 16 Apr 2010, 09:07 |
--------------------
dacia
pe injectie
2000
- db-03-ejk
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#3039
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Suna ciudat tare diagnosticul asta pus de mecanic. Prima mea masina a fost o dacia 1300 din 1981 care statuse 3 ani si nu a avut probleme. Am mers cu ea cateva luni bune pana sa ii schimb uleiul. Singura problema avuta era carburatorul care se tot infunda cu mizerii acumulate in acei 3 ani. Nu cred ca se merita sa repari motorul actual, sustin cele spuse de OV, respectiv alt motor.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#3040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Cred ca problema la motorul tau a fost pompa de ulei, asa ca daca reconditionezi motorul actual ar fi bine sa o verifici.
Cat despre treaba cu statul masinii pe dreapta nu are nimic, eu am pornit dacie care a stat 3 ani am mers cu ea inca 1 an cu acelasi ulei in motor, doar ca in timp uleiul isi pierde din vascozitate dar atata timp cat pompa il circula prin motor nu vei avea probleme, doar ca iti va scadea presiunea Acum depinde ce a patit motorul tau s-a coxat sau calat, daca s-a calat nu trebuie sa schimbi doar setul ci si pistoanele cu tot cu camasi, pentru ca fustele pistoanelor au zgariat camasile, distributia nu trebuie schimbata daca nu s-a rupt lantul. Oricum cea mai economic e sa iei un motor second |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#3041
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
am eu un arbore de aproximativ 2000km sau am un prieten care are vreo 2 motoare de dacie pe injectie + piese sa-ti mai faci jumate de masina
This post has been edited by B-58-PTM: 16 Apr 2010, 13:39 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
rbi |
![]()
Post
#3042
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 24 January 10 ![]() |
are cineva catalizator de berlina sau stiti pe cineva care are de vanzare
|
--------------------
dacia
berlina
2000
|
|
flopy_k7 |
![]()
Post
#3043
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 09 ![]() |
Offffffffffffffffffff; nu credeam ca o sa o scot la capat: am reusit sa gasesc un radiator rapciugos dar care isi face treaba bine. Totul e Ok acum; m-a indus in eroare foarte mult faptul ca radatorul de pe masina mea era nou; arata impecabil insa se pare ca este infundat.
O intrebare off topic: spuma in capacul blocului motor se poate face si datorita faptului ca motorul a mers incins sau numai datorita faptului ca se poate sa fie ciupita garnitura de chiuloasasi sa dea apa in ulei? |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
|
|
kog |
![]()
Post
#3044
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
sunt mai multe posibilitati. Spuma aia se face si in mod normal, cand e frig
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
emysem |
![]()
Post
#3045
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
![]() ![]() Cureaua nu este bine intinsa? Probnleme cu sonda de temperatura si implicit cu ralanti-ul? Sonda lambda defecta? ![]() This post has been edited by emysem: 18 Apr 2010, 22:23 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3046
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal, am o mica problema bine si mai veche,cand se incalzeste motorul tare scad turele puna la 5-600 rpm uri(in relantiu), si daca aprind faza scura are o lumina slaba pentru ca nu are curent cand o accelerez creste si puterea lumini, stiu ca postase cineva cum sa cureti motorasul de relantiu, dar nu mai gasesc dadea pas cu pas demontare lui, ar putea fi motorasul de vina? in schimb motorul merge ok, multumesc anticipat.
am rezolvat problema in proportie de 90 la suta,era de la culbutori erau f stransi , este a doua oara cand patesc lucru asta, motorul mergea rotund si tragea bine deaia ma pacalit, totusi iam reglat cu 3500 km in urma, mi se pare ca sau strans cam repede chiar daca am gpl,acum relantiu sta la 800. This post has been edited by CRICOCI: 20 Apr 2010, 13:33 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3047
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(emysem @ 18 Apr 2010, 13:57) ![]() Cureaua nu este bine intinsa? Probnleme cu sonda de temperatura si implicit cu ralanti-ul? Sonda lambda defecta? ![]() Nu cumva cureaua care o aveai de rezerva este mai lunga? Ca la fel am patit si eu,cand am cumparat masina fostul proprietar mi a last o cu cu curea de rezerva in portbagaj, si era mai lunga, orsicum eu zic sa o schimbi la noi este 12 lei una noua si 15 cea ventilata . This post has been edited by CRICOCI: 21 Apr 2010, 15:38 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
cloody_1987 |
![]()
Post
#3048
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 April 10 ![]() |
Salut sant nou pe forum! am doua dacii pe injectie un break din 2001 si un papuc din 2002
La papuc mi se opreste motorul in mers si nu mai pornete poate doar tractata dar in ultimul timp nici tractata nu mai vrea merge cat ii motorul rece apoi da cateva rateuri si se opreste si in mers chiar dak ii in viteza. Am mai avut problema asta am duso la dacia service dar acolo nu mi sa oprit a mers masina vreo doua ore fara probleme asta prin 2008. apoi am venit acasa si iara a facut dupa un timp sia revenit si nam mai avut probleme pana asta toamna cand iara mi sa oprit in mers. nu am mai duso la tester k nu miam permis si masina acuma sta de vreo 3 luni. Am luat piese de pe break si am verificat calculatorul carburatorul bobina dar face la fel Cu break-ul nu am probleme merge bine dar papucul ma dispera Stici ceva de genul asta de problema? Prin mai sper sa ajung cu ea la tester sad.gif |
--------------------
dacia papuc
1307
2002
|
|
Vega21 |
![]() ![]()
Post
#3049
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 April 10 ![]() |
Am si eu o problema si nu stiu ce sa fac. Am o dacia 1310 Li si nu merge, motorul se tureaza si apoi scade in turati si tot asa pana se opreste. am verificat motorasul de relanti dar acesta este bun. Ce ar putea fi de nu merge. uneori mai merge dar cand accelerez dureaza vreo 5 secunde si dupa aia se tureaza ( cu pedaua la podea ca altfel nu merge) cand iau picioru dupa aceleratie se opreste motorul. Sper sa ma puteti ajuta
|
--------------------
dacia 1310 Li
1310Li
2001
- VN05MKC
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3050
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
de unde stii ca motorasul de relanti e bun?
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3051
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Chiar cum ai verificat ca e bun motorasul de ralanti?
Ia verifica tu, daca accelerezi cu mana direct melcul de plastic unde se prinde cablul de acceleratie, motorasul de ralanti se misca imediat dupa melc? Sonda de temperatura ai verificat-o? Cand se tueaza brusc, cand e motorul cald sau cand e rece? 22 Apr 2010, 14:11: cloody_1987 fisele si bujiile le-ai verificat? Pomapa de benzina, senzorul de pe cutie? This post has been edited by bozzo: 22 Apr 2010, 14:11 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
emysem |
![]()
Post
#3052
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
@CRICOCI
Cureaua de rezerva era originala(de la cumpararea masinii), uzata dar inca buna, pe care o pastram pentru orice eventualitate. Am schimbat cureaua cu una noua cu dinti made in germany si tot aceeasi problema am. Dimineata cand pornesc, motorul fiind rece, motorul trepideaza subturat si face foarte urat pret de cateva secunde(ca si cand ar merge in 2-3 pistoane). 3-4 secunde, apoi se tureaza normal la 1200/min. Ulterior porneste normal. Pompa de benzina zumzaie, niciodata nu m-am grabit la pornire si am asteptat sa se stinga martorul din bord. Posibil sonda de temperatura defecta sau cu contact imperfect? Probleme motoras ralanti? Sonda lambda defecta sau cu contact imperfect? Ca doar nu o ramane bendixul cuplat pe volanta!!! Unde este sonda de temperatura? Una din cele doua spre baterie? Spre rusinea mea, nu stiu! ![]() This post has been edited by emysem: 22 Apr 2010, 16:43 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3053
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Poate fi si de la motoras .Dimineata inainte de a porni motorul pune contactul si vezi daca actioneaza motorasul (te uiti daca impinge clapeta de acceleratie) , el trebuie sa actioneze la punerea contactului nu dupa ce porneste motorul (cam asa ar parea ca face la tine , asta daca e de la motoras).
|
--------------------
-
-
-
|
|
Weirdoo |
![]()
Post
#3054
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 January 09 ![]() |
ref la relanti.. ieri aveam 800 de ture si tremura ...in mod normal am 950 si merge rotund.....azi am dat doua chei si murea imd...nu statea deloc la relanti....am accelerat-o cum am simtit ca a luat-o si cand am parcat-o am vazut ca sta la 400 de ture la relanti si tremura....o fi ceva cu motorasul , impuritati prin benzina sau altceva?...cu benzina am avut odata probleme dar acum am luat-o de la mol..... o parere ceva ar fi binevenita:)
This post has been edited by Weirdoo: 23 Apr 2010, 11:10 |
--------------------
Dacia
1310 Li
1999
|
|
cloody_1987 |
![]() ![]()
Post
#3055
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 April 10 ![]() |
cloody_1987 fisele si bujiile le-ai verificat? Pomapa de benzina, senzorul de pe cutie?
Am schibbat bobina si aia ii cu tot cu fise. Si bujiile leam schimbat, dar nush ce senzor are pe cutie. Pompa ii baga benzina k am scos furtunul din carburator si am pus contactul si benzina ii vine. Nu stiu de ce cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste. Sti vorba aia benzineste scanteieste dar nu porneste[COLOR=blue] This post has been edited by cloody_1987: 23 Apr 2010, 12:23 |
--------------------
dacia papuc
1307
2002
|
|
pycoboy |
![]()
Post
#3056
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 ![]() |
Imi cer scuze ca nu am cautat prin topic dar nu am timp...as vrea sa stiu ce tip de ulei se foloseste la cutia de viteze pt o dacie pe injectie din 2003...va multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
cloody_1987 |
![]()
Post
#3057
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 April 10 ![]() |
Eu am bagat T90 k la o cutie de dacie normala k doar ii acelasi sistem. Ceri la magazinul auto ulei pentru cutie de dacie.
|
--------------------
dacia papuc
1307
2002
|
|
Ov |
![]()
Post
#3058
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@cloody_1987: nu mai scrie cu k si sh; incearca sa mai pui si cate o cratima din cand in cand. Citeste regulamentul
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Weirdoo |
![]()
Post
#3059
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 January 09 ![]() |
aveti idee de ce nu ma lasa sa bag in a doua de la 50 la ora....caraie cutia si trebuie sa o las pe la 30 la ora asa..e ceva la cutie sau ambreiaj?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
1999
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3060
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
[quote=bozzo,22 Apr 2010, 14:08]
Ia verifica tu, daca accelerezi cu mana direct melcul de plastic unde se prinde cablul de acceleratie, motorasul de ralanti se misca imediat dupa melc? M am uitat la mine si am vazut ca motorasul de relanti se misca, nu imediat dupa vreo secunda doua,e normal? A da stie cineva cum mai pot ridica relantiu cu vreo 100 ture ?ca imi sta putin sub 800 de cand am luat o aproxmativ 2 ani. P.S sub injector exista un dopulet mic care daca il scoti trage aer si tremura motorul, e mie mi sa rupt dopuletul respectiv si nu mai gasesc la piese auto la ni in oras, imi puteti da vreo idee ce as putea baga acolo? Multumesc anticipat! This post has been edited by CRICOCI: 23 Apr 2010, 19:12 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 15:06 |