DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 100 101 102 103 104 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

Ov
post 14 Apr 2010, 10:13
Post #3031


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




motorul pe carburatie e identic cu cel pe injectie, deci nu trebuie sa-ti faci griji.

Defectele nu ti le poate spune acum nici mama mecanicului (poate mama omida). Ce e in motorul ala nu se poate afla decat DUPA ce-l desface. Daca e blocat, aproape sigur vibrochenul e foarte uzat, dar aici depinde de uzura ca se poate rectifica. Apoi sunt cuzinetii (lagarele pe care sta vibrochenul) care sigur trebuie schimbati. Dupa care trebuie vazut daca nu e afectat si setul motor (segmenti, cilindrii, pistoane).

In cazul cel mai fericit scapi cu vibrochen rectificat + cuzineti, dar nu uita, trebuie aflata si CAUZA pentru care n-ai mai avut ungere (ori nu mai aveai ulei, dar trebuie aflat de ce, ori ai probleme cu pompa de ulei, desi ungerea vibrochenului se face in mare parte cu uleiul direct din baie). Pana la urma banuiala mea e ca nu mai ai ulei, dar de ce nu s-a aprins becul de ulei in bord?



--------------

... incearca sa nu mai scrii cu CAPS ca se interpreteaza ca tipi la noi wink.gif

14 Apr 2010, 11:38:
si inca un sfat de la cineva pe care l-a mancat undeva si acum sta pe bara vre-o douajdezile smile.gif

QUOTE(suspendatu')
sa ia mecanic bun si sa...

- bage masina in viteza, in treapta 5 ca sa fie mai usor, s-o-mpinga cineva, in timp ce altcineva se uita la fulii. Daca masina se misca iar fuliile se invart, motorul nu e blocat;
- sa verifice nivelul pe joja, iar daca e la nivel, sa scoada obturatorul ala de la delco, sa scoata pinionul, apoi sa bage un pinion din dezmembrari, cu dantura exterioara strunjita (sau polizata), si sa-l invarta cu un surub M12, in timp ce capacul culbutorilor e scos. Daca vine ulei pe la rampa culbutorilor, pompa n-are nimic.


cat despre ungerea vibrochenului direct din baia de ulei, pt necunoscatori asa e, pt cunoscatori se pare ca am vorbit prostii icon_mrgreen.gif . Ma rog, total irelevant ph34r.gif

This post has been edited by Ov: 14 Apr 2010, 10:38


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 14 Apr 2010, 10:43
Post #3032


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




E...daca se potriveste motorul de carburatie sa cumpere direct un motor , sa il monteze pe masina si aici are doua variante. Ori omologare la RAR, ori luata placuta de identificare de pe motorul initial si nituita frumos pe celalat motor..si gata wink.gif). Un motor de dacie este in jur de 200 de ron.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Apr 2010, 10:54
Post #3033


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




si de ce n-ar muta injectia pe motorul nou?
e pacat sa renunte la singurul lucru bun care i s-a intamplat berlinei in 30 de ani


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 14 Apr 2010, 11:21
Post #3034


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Pai sa il monteze in locul motorului defect. Sa ii monteze sistemul de injectie tot. Doar motorul sa fie schimbat. ( Nu am fost eu explicit)


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanadiana
post 14 Apr 2010, 13:57
Post #3035


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 April 10




ms ov, as fi apelat si la mama omida dar si aia imi cere bani...n-am nici un semn de la mecanic dar promit ca va tin la curent

14 Apr 2010, 15:48:
intrebare intrebatoare...cam credeti ca as lua pe dacia asta break din 2002 cu pb pe care le are, daca as vinde-o asa?


This post has been edited by oanadiana: 14 Apr 2010, 14:48


--------------------
dacia pe injectie 2000 - db-03-ejk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanadiana
post 16 Apr 2010, 07:54
Post #3036


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 April 10




neata....am primit lista de la mecanic cu mentiunea ca tot ce s-a rupt a fost din cauza faptului ca a stat masina prea mult pe dreapta(ne condusa) blink.gif iata piesele: set motor, arbore, cuzineti, semicuzineti, semeringuri, lant de distributie toate legate de palier nu de biela, pompa de ulei e buna si functionala, eu nu mai inteleg chiar nimic...mai lipsea chiulasa si baia de ulei si ala e motorul sad.gif si asta numai din cauza ca n-am folosit-o? mai sa fie ....nu-mi miroase prea bine diagnosticul asta...voi ce parere aveti?


--------------------
dacia pe injectie 2000 - db-03-ejk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Apr 2010, 08:14
Post #3037


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




depinde cat n-ai folosit-o. In general de la ulei se trage. Daca a stat 2-3 luni n-ar fi trebuit sa aiba nimic. In schimb daca a stat 1 an nemiscata, ar fi trebuit schimbat uleiul inainte de orice.

Piesele o sa te coste enorm, si manopera o sa puna capac. Eu ori as da-o asa, ori as lua un motor cu totul de la dezmembrari.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanadiana
post 16 Apr 2010, 08:45
Post #3038


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 April 10




MASINA N-A STAT PE DREAPTA DECAT PERIOADE FOARTE SCURTE DE MAXIM O SAPTAMANA, DAR N-A AVUT NICI MACAR O LUNA (PERIOADELE ADUNATE) DE NEFOLOSIRE, MI-A FACUT EL O SOCOTEALA IN GRABA LA PIESE ...IN JUR DE 800 RON IAR DE MANOPERA N-A POMENIT, ORICUM DIN CE MAI STIU EU SI CE-AM MAI INTREBAT IN STANGA SI-N DREAPTA NU PREA INTELEG DE CE SCHIMBA SI SETUL MOTOR SI LANTUL DE DISTRIBUTIE CA ATUNCI AR FI TREBUIT SA SCHIMBE SI PE LA PISTOANE CEVA ...NU?

16 Apr 2010, 10:07:
scuze de capslock....nu mi-am dat seama


This post has been edited by oanadiana: 16 Apr 2010, 09:07


--------------------
dacia pe injectie 2000 - db-03-ejk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 16 Apr 2010, 09:21
Post #3039


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Suna ciudat tare diagnosticul asta pus de mecanic. Prima mea masina a fost o dacia 1300 din 1981 care statuse 3 ani si nu a avut probleme. Am mers cu ea cateva luni bune pana sa ii schimb uleiul. Singura problema avuta era carburatorul care se tot infunda cu mizerii acumulate in acei 3 ani. Nu cred ca se merita sa repari motorul actual, sustin cele spuse de OV, respectiv alt motor.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 16 Apr 2010, 09:34
Post #3040


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Cred ca problema la motorul tau a fost pompa de ulei, asa ca daca reconditionezi motorul actual ar fi bine sa o verifici.
Cat despre treaba cu statul masinii pe dreapta nu are nimic, eu am pornit dacie care a stat 3 ani am mers cu ea inca 1 an cu acelasi ulei in motor, doar ca in timp uleiul isi pierde din vascozitate dar atata timp cat pompa il circula prin motor nu vei avea probleme, doar ca iti va scadea presiunea
Acum depinde ce a patit motorul tau s-a coxat sau calat, daca s-a calat nu trebuie sa schimbi doar setul ci si pistoanele cu tot cu camasi, pentru ca fustele pistoanelor au zgariat camasile, distributia nu trebuie schimbata daca nu s-a rupt lantul.
Oricum cea mai economic e sa iei un motor second


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 16 Apr 2010, 13:39
Post #3041


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




am eu un arbore de aproximativ 2000km sau am un prieten care are vreo 2 motoare de dacie pe injectie + piese sa-ti mai faci jumate de masina

This post has been edited by B-58-PTM: 16 Apr 2010, 13:39


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rbi
post 18 Apr 2010, 12:29
Post #3042


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 January 10




are cineva catalizator de berlina sau stiti pe cineva care are de vanzare


--------------------
dacia berlina 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flopy_k7
post 18 Apr 2010, 12:36
Post #3043


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 June 09




Offffffffffffffffffff; nu credeam ca o sa o scot la capat: am reusit sa gasesc un radiator rapciugos dar care isi face treaba bine. Totul e Ok acum; m-a indus in eroare foarte mult faptul ca radatorul de pe masina mea era nou; arata impecabil insa se pare ca este infundat.
O intrebare off topic: spuma in capacul blocului motor se poate face si datorita faptului ca motorul a mers incins sau numai datorita faptului ca se poate sa fie ciupita garnitura de chiuloasasi sa dea apa in ulei?


--------------------
Dacia 1310LI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 18 Apr 2010, 13:41
Post #3044


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




sunt mai multe posibilitati. Spuma aia se face si in mod normal, cand e frig


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emysem
post 18 Apr 2010, 13:57
Post #3045


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 March 10




death.gif Help me! Curea alternator rupta in mers, cred ca am facut cel mult 15 Km extravilan cu ea rupta(baniuiesc!), am inlocuit cureaua cu cea veche pe care o pastram pentru orice eventualitate(fiind inca buna) si am completat apa in vas ca se golise vasul la minim(de la un mecanizator agricol ce trecea cu un tractor), i-am facut aerisire deasupra pompei de apa si am plecat mai departe. Problema este urmatoarea:a doua zi cand sa plec din fata blocului, la pornire, motorul trepideaza si facea urat pret de cateva secunde pana se incalzeste, acelasi lucru si astazi dimineata. Problema apare deci numai cand motorul este rece, ulterior porneste normal. Care sa fie cauza?
blink.gif

Cureaua nu este bine intinsa? Probnleme cu sonda de temperatura si implicit cu ralanti-ul? Sonda lambda defecta?
blink.gif

This post has been edited by emysem: 18 Apr 2010, 22:23


--------------------
Dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 20 Apr 2010, 11:02
Post #3046


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal, am o mica problema bine si mai veche,cand se incalzeste motorul tare scad turele puna la 5-600 rpm uri(in relantiu), si daca aprind faza scura are o lumina slaba pentru ca nu are curent cand o accelerez creste si puterea lumini, stiu ca postase cineva cum sa cureti motorasul de relantiu, dar nu mai gasesc dadea pas cu pas demontare lui, ar putea fi motorasul de vina? in schimb motorul merge ok, multumesc anticipat.


am rezolvat problema in proportie de 90 la suta,era de la culbutori erau f stransi , este a doua oara cand patesc lucru asta, motorul mergea rotund si tragea bine deaia ma pacalit, totusi iam reglat cu 3500 km in urma, mi se pare ca sau strans cam repede chiar daca am gpl,acum relantiu sta la 800.

This post has been edited by CRICOCI: 20 Apr 2010, 13:33


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 21 Apr 2010, 15:38
Post #3047


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(emysem @ 18 Apr 2010, 13:57)
death.gif

Cureaua nu este bine intinsa? Probnleme cu sonda de temperatura si implicit cu ralanti-ul? Sonda lambda defecta?
blink.gif
*


Nu cumva cureaua care o aveai de rezerva este mai lunga? Ca la fel am patit si eu,cand am cumparat masina fostul proprietar mi a last o cu cu curea de rezerva in portbagaj, si era mai lunga, orsicum eu zic sa o schimbi la noi este 12 lei una noua si 15 cea ventilata .

This post has been edited by CRICOCI: 21 Apr 2010, 15:38


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cloody_1987
post 21 Apr 2010, 17:33
Post #3048


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 21 April 10




Salut sant nou pe forum! am doua dacii pe injectie un break din 2001 si un papuc din 2002
La papuc mi se opreste motorul in mers si nu mai pornete poate doar tractata dar in ultimul timp nici tractata nu mai vrea
merge cat ii motorul rece apoi da cateva rateuri si se opreste si in mers chiar dak ii in viteza. Am mai avut problema asta am duso la dacia service dar acolo nu mi sa oprit a mers masina vreo doua ore fara probleme asta prin 2008. apoi am venit acasa si iara a facut dupa un timp sia revenit si nam mai avut probleme pana asta toamna cand iara mi sa oprit in mers. nu am mai duso la tester k nu miam permis si masina acuma sta de vreo 3 luni.
Am luat piese de pe break si am verificat calculatorul carburatorul bobina dar face la fel
Cu break-ul nu am probleme merge bine dar papucul ma dispera
Stici ceva de genul asta de problema?
Prin mai sper sa ajung cu ea la tester sad.gif


--------------------
dacia papuc 1307 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vega21
post 22 Apr 2010, 09:45
Post #3049


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 April 10




Am si eu o problema si nu stiu ce sa fac. Am o dacia 1310 Li si nu merge, motorul se tureaza si apoi scade in turati si tot asa pana se opreste. am verificat motorasul de relanti dar acesta este bun. Ce ar putea fi de nu merge. uneori mai merge dar cand accelerez dureaza vreo 5 secunde si dupa aia se tureaza ( cu pedaua la podea ca altfel nu merge) cand iau picioru dupa aceleratie se opreste motorul. Sper sa ma puteti ajuta


--------------------
dacia 1310 Li 1310Li 2001 - VN05MKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 22 Apr 2010, 12:27
Post #3050


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




de unde stii ca motorasul de relanti e bun?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 22 Apr 2010, 14:08
Post #3051


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Chiar cum ai verificat ca e bun motorasul de ralanti?
Ia verifica tu, daca accelerezi cu mana direct melcul de plastic unde se prinde cablul de acceleratie, motorasul de ralanti se misca imediat dupa melc?
Sonda de temperatura ai verificat-o?
Cand se tueaza brusc, cand e motorul cald sau cand e rece?


22 Apr 2010, 14:11:
cloody_1987 fisele si bujiile le-ai verificat? Pomapa de benzina, senzorul de pe cutie?

This post has been edited by bozzo: 22 Apr 2010, 14:11


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emysem
post 22 Apr 2010, 16:29
Post #3052


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 March 10




@CRICOCI
Cureaua de rezerva era originala(de la cumpararea masinii), uzata dar inca buna, pe care o pastram pentru orice eventualitate. Am schimbat cureaua cu una noua cu dinti made in germany si tot aceeasi problema am. Dimineata cand pornesc, motorul fiind rece, motorul trepideaza subturat si face foarte urat pret de cateva secunde(ca si cand ar merge in 2-3 pistoane). 3-4 secunde, apoi se tureaza normal la 1200/min. Ulterior porneste normal. Pompa de benzina zumzaie, niciodata nu m-am grabit la pornire si am asteptat sa se stinga martorul din bord. Posibil sonda de temperatura defecta sau cu contact imperfect? Probleme motoras ralanti? Sonda lambda defecta sau cu contact imperfect? Ca doar nu o ramane bendixul cuplat pe volanta!!!

Unde este sonda de temperatura? Una din cele doua spre baterie? Spre rusinea mea, nu stiu! blink.gif

This post has been edited by emysem: 22 Apr 2010, 16:43


--------------------
Dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 22 Apr 2010, 18:22
Post #3053


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Poate fi si de la motoras .Dimineata inainte de a porni motorul pune contactul si vezi daca actioneaza motorasul (te uiti daca impinge clapeta de acceleratie) , el trebuie sa actioneze la punerea contactului nu dupa ce porneste motorul (cam asa ar parea ca face la tine , asta daca e de la motoras).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Weirdoo
post 23 Apr 2010, 11:07
Post #3054


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 January 09




ref la relanti.. ieri aveam 800 de ture si tremura ...in mod normal am 950 si merge rotund.....azi am dat doua chei si murea imd...nu statea deloc la relanti....am accelerat-o cum am simtit ca a luat-o si cand am parcat-o am vazut ca sta la 400 de ture la relanti si tremura....o fi ceva cu motorasul , impuritati prin benzina sau altceva?...cu benzina am avut odata probleme dar acum am luat-o de la mol..... o parere ceva ar fi binevenita:)

This post has been edited by Weirdoo: 23 Apr 2010, 11:10


--------------------
Dacia 1310 Li 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cloody_1987
post 23 Apr 2010, 12:17
Post #3055


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 21 April 10




cloody_1987 fisele si bujiile le-ai verificat? Pomapa de benzina, senzorul de pe cutie?




Am schibbat bobina si aia ii cu tot cu fise. Si bujiile leam schimbat, dar nush ce senzor are pe cutie. Pompa ii baga benzina k am scos furtunul din carburator si am pus contactul si benzina ii vine. Nu stiu de ce cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste.
Sti vorba aia benzineste scanteieste dar nu porneste[COLOR=blue]

This post has been edited by cloody_1987: 23 Apr 2010, 12:23


--------------------
dacia papuc 1307 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 23 Apr 2010, 13:04
Post #3056


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Imi cer scuze ca nu am cautat prin topic dar nu am timp...as vrea sa stiu ce tip de ulei se foloseste la cutia de viteze pt o dacie pe injectie din 2003...va multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cloody_1987
post 23 Apr 2010, 13:23
Post #3057


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 21 April 10




Eu am bagat T90 k la o cutie de dacie normala k doar ii acelasi sistem. Ceri la magazinul auto ulei pentru cutie de dacie.


--------------------
dacia papuc 1307 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Apr 2010, 13:33
Post #3058


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




@cloody_1987: nu mai scrie cu k si sh; incearca sa mai pui si cate o cratima din cand in cand. Citeste regulamentul wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Weirdoo
post 23 Apr 2010, 14:07
Post #3059


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 January 09




aveti idee de ce nu ma lasa sa bag in a doua de la 50 la ora....caraie cutia si trebuie sa o las pe la 30 la ora asa..e ceva la cutie sau ambreiaj?


--------------------
Dacia 1310 Li 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 23 Apr 2010, 19:01
Post #3060


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




[quote=bozzo,22 Apr 2010, 14:08]
Ia verifica tu, daca accelerezi cu mana direct melcul de plastic unde se prinde cablul de acceleratie, motorasul de ralanti se misca imediat dupa melc?



M am uitat la mine si am vazut ca motorasul de relanti se misca, nu imediat dupa vreo secunda doua,e normal?

A da stie cineva cum mai pot ridica relantiu cu vreo 100 ture ?ca imi sta putin sub 800 de cand am luat o aproxmativ 2 ani.
P.S sub injector exista un dopulet mic care daca il scoti trage aer si tremura motorul, e mie mi sa rupt dopuletul respectiv si nu mai gasesc la piese auto la ni in oras, imi puteti da vreo idee ce as putea baga acolo?
Multumesc anticipat!

This post has been edited by CRICOCI: 23 Apr 2010, 19:12


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 100 101 102 103 104 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 15:06
Forum Renault