DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 101 102 103 104 105 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

4NDR31
post 24 Apr 2010, 15:06
Post #3061


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




Salut! am si eu o problema, de ceva timp imi intra greu in treapta I, daca nu se opreste roata nu intra in viteza(cand nu e in miscare masina intra bine in viteza)am putina uzura la ambreiaj oare asta sa fie cauza?sau sa fie de la uzura bucselor alea care vin sub masina,la bratul ala care vine dela schimbator pana la cutie?

Iar pt cei care au probleme cu racirea, daca aveti depunderi de piatra , dizolvati un kg de sare de lamaie(este de cumparat vrac,sau la pungi de 1kg) in apa si puneti-o in borcan, in cateva zile iese toata piatra,dupa ce goliti instalatia trebuie sa o spalati bine ca sa iasa piatra desprinsa, eu am patit anul trecut, fara termostat crestea temperatura pe rosu........


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 25 Apr 2010, 11:52
Post #3062


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




[quote=4NDR31,24 Apr 2010, 15:06]
Salut! am si eu o problema, de ceva timp imi intra greu in treapta I, daca nu se opreste roata nu intra in viteza(cand nu e in miscare masina intra bine in viteza)am putina uzura la ambreiaj oare asta sa fie cauza?sau sa fie de la uzura bucselor alea care vin sub masina,la bratul ala care vine dela schimbator pana la cutie?

Pai eu zic ca e ceva normal, eu am carnet de 12 ani si am avut 3 masini puna acum si toate intra la fel in 1 a daca mai merge putin, bine acum depinde cat de greu iti intra la mine trebuie sa apas un pic mai tare si intra puna la urma.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 25 Apr 2010, 12:03
Post #3063


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cam asa intra si a mea in treapta intai , iarna e un cosmar mai ales pana se incalzeste cutia , nici o sansa sa fac frana de motor retrogradand din a doua in prima treapta.Toate daciile care le-am condus sunt asa , aproape trebuie sa opresti ca sa intre in prima treapta , intra si din mers dar foartre greu si cred ca nici nu face bine .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4NDR31
post 25 Apr 2010, 12:19
Post #3064


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




pai nu intra greu tare, cand se invarte roata incet(cam 5km/h)intra usor pot zice, dar cand am luat masina acum un an intra foarte usor in viteza, avea 60.000km, acum are 100.000km......m-am obisnuit asa cu ea, sper sa nu se agraveze situatia smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 25 Apr 2010, 12:24
Post #3065


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu cred ca nu trebuie sa-ti faci probleme , nu am condus o dacie noua sa-ti spun cum intra in prima treapta dar toate daciile pe care le-am condus(au fost cateva) , mai vechi sau mai noi , intra in prima treapta cum spui tu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 25 Apr 2010, 20:26
Post #3066


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




azi am dat jos corpul clapeta sa-l curat si am dat jos si piesa ce e intre corpul clapeta si galerie, intre ea si galerie mai era o tabla in forma de tavita, ce nu stiu eu e cum se etanseaza acolo ca am facut montajul in viteza ca s-a inrautatit vremea, idea e ca intre acea tavita si galerie nu am pus nici o garnitura sau silicon (garnitura nu cred sa fi fost) si motorul se comporta ca atunci cand trage aer fals, si ma gandesc ca de acolo e buba fiinca deasupra piesei de legatura catre corp clapeta e garnitura, si dedesuptul ei catre tavita si galerie iara e garnitura dar nu stiu ce e de facut intre tavita si galerie, si cum a mers bine pana sa desfac? sa fi fost silicon si n-am vazut sau nu am pus unde trebuie tavita?

L.E. - cred ca am ghicit ce am montat gresit, pacat ca doar acum dupa ce m-am relaxat mi-am dat seama, treaba e ca acea tavita (tablita) nu trebuia pusa sub acea piesa de legatura ca strica etansarea (sper sa nu fi bulit garnitura), ci se baga peste piesa de lagatura si se prinde in suruburile de prindere a acesteia pe galerie, daca imi scapa ceva va rog sa complectati

This post has been edited by danciusergiu84: 25 Apr 2010, 21:50


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 25 Apr 2010, 22:20
Post #3067


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




[quote=4NDR31,24 Apr 2010, 15:06]
Salut! am si eu o problema, de ceva timp imi intra greu in treapta I, daca nu se opreste roata nu intra in viteza(cand nu e in miscare masina intra bine in viteza)am putina uzura la ambreiaj oare asta sa fie cauza?sau sa fie de la uzura bucselor alea care vin sub masina,la bratul ala care vine dela schimbator pana la cutie?

Eu cu toate masinile cu care am mers am intalnit treaba asta cu treapta I.si la mine la berlina si la logan si la opel astra si la seat ibita,aaa si la supernova,

Deci cred ca poti sa stai linistit,


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 25 Apr 2010, 23:55
Post #3068


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




din intamplare am si categoria C la permisul de conducere, si pe vremea cand am facut scoala erau camioane saviem, la alea ca sa retrogradezi trebuia sa faci dublu ambreiaj (se apasa consecutiv de 2 ori pe pedala de ambreiaj) + spriț, intre cele 2 apasari ale ambreiajului cand acesta e sus se tureaza motorul scurt din acceleratie ca sa se sincronizeze cutia, metoda se invata in timp, daca nu se proceda asa caraia cutia la camion si scutura de parca se rupea camionul, un baiat ca nu a stiu sa faca elegant treaba asta a picat la examen inaintea mea (saracu politai era sa-si piarda cascheta de pe cap), ce vreau sa zic eu e ca asta e o metoda buna de retrogradare mai ales pe masinile ieftine, eu am invatat sa fac asta de la tatal meu care mi-a fost instructor pe berlina, si pe aia facea asa si pe fordul care-l are acuma, chestia asta ajuta foarte mult iarna, sau la retrogradarea in treapta 2 sau 1, succes


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 26 Apr 2010, 00:14
Post #3069


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Asta nu o stiam , am sa incerc , da chiar nu am auzit de asa "manevra" la dacie , deci apas ambreiajul , scot din viteze , apoi nu bag in viteza ci dau drumul la ambreiaj , dau "sprint" apoi apas ambreiaj si ar trebui sa intre usor in prima treapta .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 26 Apr 2010, 00:23
Post #3070


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




exact asa, sunt putini care mai cunosc asemenea manevre old school, astea sunt de pe vremea cutiilor nesincronizate ex. tractorul universal romanesc, poate ati mai auzit cum le tureaza cand schimba viteza, asta e explicatia


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 26 Apr 2010, 15:42
Post #3071


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




QUOTE
M am uitat la mine si am vazut ca motorasul de relanti se misca, nu imediat dupa vreo secunda doua,e normal?

A da stie cineva cum mai pot ridica relantiu cu vreo 100 ture ?ca imi sta putin sub 800 de cand am luat o aproxmativ 2 ani.
P.S sub injector exista un dopulet mic care daca il scoti trage aer si tremura motorul, e mie mi sa rupt dopuletul respectiv si nu mai gasesc la piese auto la ni in oras, imi puteti da vreo idee ce as putea baga acolo?
Multumesc anticipat!


La mine cu motorasul nou, se mistca imediat, dar cred ca 1 secunda intarziere nu e asa mare problema.
Mai intai rezolva cu dopul acela, poti incerca la dezmembrari, sau sa improvizezei alt dop, abia apoi sa modifici ralantiul. Ca sa reglezi ralantiul ai 2 suruburi mici cu cap de imbus langa melcul de plastic. Cel mai bine ar fi sa nu le dereglezi. Nu mi a stiu la c epagina dar cred ca pe la 80 in acest topic s-a pus problema reglarii ralantiului.

P.S. imi vand dacia, daca sunteti interesati am pus anunt la bursa http://www.daciaclub.ro/-VAND-dacia-berlina-t180098.html



--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 30 Apr 2010, 11:18
Post #3072


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




salutare ! am si eu o problema cu un break din 2000,am facut un reglaj de culbutori acum cateva zile 15 admisie si 20 evacuare si cand am pornit motorul a inceput sa mearga intrerup la relanti,da mici rateuri si trepideaza iar cand opresc motorul face autoaprindere banuiesc...ca se zgaltana toata masina...in turatie nu am probleme,numai la relanti sau cand o tin la o anumita turatie pe loc am dat jos capacul,am reglat la 20 admisie si 25 evacuare si nicio schimbare...ar putea fi de la altceva?si tot de cand am reglat culbutorii mi-a aparut un tacanit in corpul injectiei,gen bataie de tachet numai ca este putin mai groasa..

astept parerile voastre.

multam !


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 30 Apr 2010, 12:29
Post #3073


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Inainte sa reglezi culbutorii mergea ok?
Culbutorii i-ai reglat la rece?
Ai vre-o tija stramba? Si stii sa-i reglezi, in ce pozitie trebuie sa fie pistoanele cand ii regelzi?


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 30 Apr 2010, 16:40
Post #3074


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(bodytzu @ 30 Apr 2010, 11:18)
salutare ! am si eu o problema cu un break din 2000,am facut un reglaj de culbutori acum cateva zile 15 admisie si 20 evacuare si cand am pornit motorul a inceput sa mearga intrerup la relanti,da mici rateuri si trepideaza iar cand opresc motorul face autoaprindere banuiesc...ca se zgaltana toata masina...in turatie nu am probleme,numai la relanti sau cand o tin la o anumita turatie pe loc am dat jos capacul,am reglat la 20 admisie si 25 evacuare si nicio schimbare...ar putea fi de la altceva?si tot de cand am reglat culbutorii mi-a aparut un tacanit in corpul injectiei,gen bataie de tachet numai ca este putin mai groasa..

astept parerile voastre.

multam !
*


bataia aia din injector gen tachet face si in mers? daca da e din benzina este proasta eu am luat odata de la astia care fura de pe vagoane , la matiz renault clio si megane, mergea fara probleme la mine si la fratimiu care are un opel tot monopunct aveam tacanitu ala care zici si tu, dar de mers mergea binisor si in relantiu.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 30 Apr 2010, 19:21
Post #3075


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




nu i-am reglat eu,mi-i i-a reglat un fost mecanic de la dacia,am lasat-o cam juma de ora inainte de reglaj sa se raceasca si da...mergea bine inainte de reglaj numai ca ma sacaiau bataile culbutorilor si d`aia am vrut sa-i reglez...si bataia tot de atunci a inceput...cea din corpul injectiei,am inteles de la cineva ca asa trebuie sa faca...dar nici chiar asa tare...

<span class='edit'>30 Apr 2010, 19:24:</span>
QUOTE(CRICOCI @ 30 Apr 2010, 16:40)
bataia aia din injector gen tachet face si in mers? daca da e din benzina este proasta eu am luat odata de la astia care fura de pe vagoane , la matiz renault clio si megane, mergea fara probleme la mine si la fratimiu care are un opel tot monopunct aveam tacanitu ala care zici si tu,  dar de mers mergea binisor si in relantiu.
*





da...face si in mers si cu cat e turata mai tare cu atat se aude mai tare... ma rog..nu mai tare...mai repede tongue.gif

This post has been edited by bodytzu: 1 May 2010, 00:46


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos09
post 1 May 2010, 16:51
Post #3076


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 September 09




Salut.Am un papuc benzinar din 2002 si a aparut o problema destul de mare zic eu,dar cu ajutorul vostru sper sa o rezolv cumva.Deci,cand vreau sa o accelerez in mars nu mai trece de 3000 de ture si daca o accelerez mai tere se inneaca si moare,dar daca e pe liber pot sa o accelerez ca nu are nimic,e cum o bag in viteza si sa demarez cum ajung pe la 2800 de ture gata zici ca o strange unul de gat.Cam ce este de facut? sad.gif


--------------------
dacia papuc 1307 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4NDR31
post 1 May 2010, 18:42
Post #3077


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




curios. am incercat sa retrogradez II ->I cu "sprit" si chiar merge ,mersi danciusergiu84 de sfat;)


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 3 May 2010, 12:51
Post #3078


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




sal

am urmatoarea problema: masina porneste normal, functioneaza normal in mers.


daca opresc motorul si in interval de 5-15 minute il repornesc, dupa cca 5 minute se aprinde becul de injectie!


eu banuiesc ca ar putea fi termostatul, desi l-am schimbat recent. alte cauze ar mai putea fi?
tot caut termostat vernet, dar nu gasesc decat klaxcar. sunt bune astea?

mersi


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 3 May 2010, 13:15
Post #3079


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




4NDR31 - cu placere ma bucur ca pot sa va ajut

Dragos09 - ai verificat presiunea data de pompa de benzina, daca e complicata metoda manualului cu manometru+T pe tur benzina, atunci scoate returul ca sa vezi daca vine benzina, pompa functioneaza doar cu motorul pornit sau cu releul ei suntat la contactele 30 si 87, daca nu vine nimic pe retur eu zic ca pompa nu baga presiune suficienta desi motorul functioneaza, eu sunt in acelasi caz, eu am probleme la pornire cand sta masina in soare cu motorul cald, cred ca se fac goluri de vapori pe circuit care pompa nu mai are putere sa le scoata pe retur (nu scoate nimic) si ite asa cand face figura, dau la cheie si de 10 ori ca tot imi moare motorul, faza cu busonul scos nu ajuta

bodytzu - eu zic sa te apuci tu sa refaci reglajul, eu l-am facut singur pentru prima data in weekend si functioneaza ok masina

This post has been edited by danciusergiu84: 3 May 2010, 13:16


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 3 May 2010, 21:06
Post #3080


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




am problema asemanatoare are si varu meu, a cumparat masina acum si are urmatoarea manifestare, daca apasa pedala de acceleratie la podea, da sa se inece i scade turatia si apoi isi revine in turatie.
Am schimbat tot, calculator, injector, corp caruburator, senzor de temperatura, filtru de benzina, orice am face fenomentul este la fel. Ati mai patit asa ceva?
Nici nu poate sa faca o depasire ca i-o pune in bot si se "inceaca" un fel de frana de motor.

sper ca am explicat destul de bine


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 4 May 2010, 11:06
Post #3081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




cam ar fi indicat sa incepi prin verificarea presiuni de benzina data de pompa pe tur ~ 1bar


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 4 May 2010, 13:54
Post #3082


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Cum de a schimbat atatea (calculator, injector, corp caruburator, senzor de temperatura, filtru de benzina) si nu sa gandit prima oara la pompa? curios, adica fara suparare dar ce spui tu ca a schimbat la costat ceva, mai bine se duce la un test cip.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 4 May 2010, 13:56
Post #3083


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




de costat nu a costat nimic, ca le-am luat de la alta masina care functiona. Zici ca din pompa de benzina sa fie? asa am deconectat furtunul si debitul este destul de mare...
se gasesc cabluri pentru diagnoza?
distractia este ca pe instalatia asta nu am gasit nici o mufa de diagnoza, din cate stiam eu mufa este in stanga langa aripa

This post has been edited by soulraven: 4 May 2010, 13:57


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos09
post 4 May 2010, 20:50
Post #3084


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 September 09




Da ,mersi ,Danciusergiu84 am sa incerc asa,sa scot returul si sa vad daca baga.Are cumva o cantitate pe care trebuie sa o scoata,sau nu conteaza importasnt e sa scoata.Pe cine am mai intrebat a spus ca sigur e pompa,ca ea in sarcina tre sa bage mult mai mult si repede si nu mai face fata.Oricum, maine am sa incerc varianta ta.Cu toate ca am un dubiu, ca masina cand e pe liber se accelereaza la maxim,cand e in sarcina nu mai vrea sa se accelereze,deci returul ar trebui sa bage.

4 May 2010, 20:58:
B-84-DPD.Problema ta am avut-o si eu cand merge-am un pic se aprinde-a becul de la injectie.si am fost la mii de meseriasi si care mai decare.Dar pana la urma mi-am cumparat un termostat de 40 lei l-am montat,am aerisit bine motorul l-am lasat sa mearga un pic si acum nu mai am treaba cu el.Neavand termostat motorul nu se incalzestesi i-ti da eroarea aia care,sunt sigur ca nu i-ti schimba mersul masini,ca nici la mine nu mi-l schimba,si papa si mai multa benzina,foarte multa crede-ma.dar eu oricum eu asa am rezolvat problema cu becul de la injectie.

This post has been edited by Dragos09: 4 May 2010, 20:58


--------------------
dacia papuc 1307 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 5 May 2010, 13:57
Post #3085


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




Dragos09 - pe retur eu zic sa trebuie sa scoata ceva totusi adica pompa sa asigure o presiune suficienta incat sa fie atins pragul de deschidere regulatorului de presiune din corpul clapeta, la mine nu iasa nimic, am suntat releul pompei acesta functioneaza dar nu scoate nimic pe retur, vreau s-o dau jos sa vad cei pot face

soulraven - daca ai deconectat furtunul de pe tur debit o sa ai si cu pompa slabita, idea e sa vezi daca iasa pe retur si atunci sti ca pompa asigura debitul de deschidere a regulatorului de presiune ~1bar, eu caut sa-mi iau un manometru sa masor presiunea data de pompa pe tur pe direct si in T cu regulatorul de presiune din corp-clapeta, efentual incerc si cu o pompa de roti sa vad si la cat se deschide regulatorul

atasez o poza cu manualul poate ajuta

This post has been edited by danciusergiu84: 5 May 2010, 13:59

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 152.54k ) Number of downloads: 520


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apline5
post 6 May 2010, 11:42
Post #3086


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 6 June 07




baieti gasesc pe la voi un electroventilator de injectata?


--------------------
bmw 318ci 1990 - ct 11 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 8 May 2010, 19:30
Post #3087


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(apline5 @ 6 May 2010, 11:42)
baieti gasesc pe la voi un electroventilator de injectata?
*


La dezmenbrari 50-70 ron.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 9 May 2010, 12:14
Post #3088


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




salutare tuturor.am si eu o intrebare...am un drum lung de facut si de obicei nu pot sa merg incet...s-ar putea intampla ceva daca as tineo in 4000 de ture cc 200 de km? mentionez ca masina este un break injectie din 2000 smile.gif multam


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4NDR31
post 9 May 2010, 13:45
Post #3089


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




Nu ai de ce sa mergi cu masina asa turata, eu cu a mea mai mult de 3000 nu o turez decat in depasiri si cand merg cu 120km/h, iar cu a5-a nu prea vad eu cum mergi turata cu ea la 4000, ar insemna sa mergi cu 150 wink.gif, plus gandeste-te ca de la 2500 ture se deschide o clapeta in injector si papa mai multa benzina, cand mergi turata la 4000 deja sare consumul peste 10%

eu cu masina mea fac mai mult drum intins, am avut zile cand am facut peste 500 km cu ea, sant foarte multumit


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 9 May 2010, 14:20
Post #3090


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




pai daca are cutie de fuga are cum, eu la 100km la ora am 3000de ture
dar in a 5 urca repede in viteza si ture, 4000 de ture are la 130 kmh

This post has been edited by cristianrobert: 9 May 2010, 14:21


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 101 102 103 104 105 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 07:18
Forum Renault