dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
4NDR31 |
![]()
Post
#3061
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#3062
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
[quote=4NDR31,24 Apr 2010, 15:06]
Salut! am si eu o problema, de ceva timp imi intra greu in treapta I, daca nu se opreste roata nu intra in viteza(cand nu e in miscare masina intra bine in viteza)am putina uzura la ambreiaj oare asta sa fie cauza?sau sa fie de la uzura bucselor alea care vin sub masina,la bratul ala care vine dela schimbator pana la cutie? Pai eu zic ca e ceva normal, eu am carnet de 12 ani si am avut 3 masini puna acum si toate intra la fel in 1 a daca mai merge putin, bine acum depinde cat de greu iti intra la mine trebuie sa apas un pic mai tare si intra puna la urma. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3063
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cam asa intra si a mea in treapta intai , iarna e un cosmar mai ales pana se incalzeste cutia , nici o sansa sa fac frana de motor retrogradand din a doua in prima treapta.Toate daciile care le-am condus sunt asa , aproape trebuie sa opresti ca sa intre in prima treapta , intra si din mers dar foartre greu si cred ca nici nu face bine .
|
--------------------
-
-
-
|
|
4NDR31 |
![]()
Post
#3064
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
pai nu intra greu tare, cand se invarte roata incet(cam 5km/h)intra usor pot zice, dar cand am luat masina acum un an intra foarte usor in viteza, avea 60.000km, acum are 100.000km......m-am obisnuit asa cu ea, sper sa nu se agraveze situatia
![]() |
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3065
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu cred ca nu trebuie sa-ti faci probleme , nu am condus o dacie noua sa-ti spun cum intra in prima treapta dar toate daciile pe care le-am condus(au fost cateva) , mai vechi sau mai noi , intra in prima treapta cum spui tu.
|
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3066
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
azi am dat jos corpul clapeta sa-l curat si am dat jos si piesa ce e intre corpul clapeta si galerie, intre ea si galerie mai era o tabla in forma de tavita, ce nu stiu eu e cum se etanseaza acolo ca am facut montajul in viteza ca s-a inrautatit vremea, idea e ca intre acea tavita si galerie nu am pus nici o garnitura sau silicon (garnitura nu cred sa fi fost) si motorul se comporta ca atunci cand trage aer fals, si ma gandesc ca de acolo e buba fiinca deasupra piesei de legatura catre corp clapeta e garnitura, si dedesuptul ei catre tavita si galerie iara e garnitura dar nu stiu ce e de facut intre tavita si galerie, si cum a mers bine pana sa desfac? sa fi fost silicon si n-am vazut sau nu am pus unde trebuie tavita?
L.E. - cred ca am ghicit ce am montat gresit, pacat ca doar acum dupa ce m-am relaxat mi-am dat seama, treaba e ca acea tavita (tablita) nu trebuia pusa sub acea piesa de legatura ca strica etansarea (sper sa nu fi bulit garnitura), ci se baga peste piesa de lagatura si se prinde in suruburile de prindere a acesteia pe galerie, daca imi scapa ceva va rog sa complectati This post has been edited by danciusergiu84: 25 Apr 2010, 21:50 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#3067
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
[quote=4NDR31,24 Apr 2010, 15:06]
Salut! am si eu o problema, de ceva timp imi intra greu in treapta I, daca nu se opreste roata nu intra in viteza(cand nu e in miscare masina intra bine in viteza)am putina uzura la ambreiaj oare asta sa fie cauza?sau sa fie de la uzura bucselor alea care vin sub masina,la bratul ala care vine dela schimbator pana la cutie? Eu cu toate masinile cu care am mers am intalnit treaba asta cu treapta I.si la mine la berlina si la logan si la opel astra si la seat ibita,aaa si la supernova, Deci cred ca poti sa stai linistit, |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
din intamplare am si categoria C la permisul de conducere, si pe vremea cand am facut scoala erau camioane saviem, la alea ca sa retrogradezi trebuia sa faci dublu ambreiaj (se apasa consecutiv de 2 ori pe pedala de ambreiaj) + spriț, intre cele 2 apasari ale ambreiajului cand acesta e sus se tureaza motorul scurt din acceleratie ca sa se sincronizeze cutia, metoda se invata in timp, daca nu se proceda asa caraia cutia la camion si scutura de parca se rupea camionul, un baiat ca nu a stiu sa faca elegant treaba asta a picat la examen inaintea mea (saracu politai era sa-si piarda cascheta de pe cap), ce vreau sa zic eu e ca asta e o metoda buna de retrogradare mai ales pe masinile ieftine, eu am invatat sa fac asta de la tatal meu care mi-a fost instructor pe berlina, si pe aia facea asa si pe fordul care-l are acuma, chestia asta ajuta foarte mult iarna, sau la retrogradarea in treapta 2 sau 1, succes
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3069
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Asta nu o stiam , am sa incerc , da chiar nu am auzit de asa "manevra" la dacie , deci apas ambreiajul , scot din viteze , apoi nu bag in viteza ci dau drumul la ambreiaj , dau "sprint" apoi apas ambreiaj si ar trebui sa intre usor in prima treapta .
|
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3070
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
exact asa, sunt putini care mai cunosc asemenea manevre old school, astea sunt de pe vremea cutiilor nesincronizate ex. tractorul universal romanesc, poate ati mai auzit cum le tureaza cand schimba viteza, asta e explicatia
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3071
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE M am uitat la mine si am vazut ca motorasul de relanti se misca, nu imediat dupa vreo secunda doua,e normal? A da stie cineva cum mai pot ridica relantiu cu vreo 100 ture ?ca imi sta putin sub 800 de cand am luat o aproxmativ 2 ani. P.S sub injector exista un dopulet mic care daca il scoti trage aer si tremura motorul, e mie mi sa rupt dopuletul respectiv si nu mai gasesc la piese auto la ni in oras, imi puteti da vreo idee ce as putea baga acolo? Multumesc anticipat! La mine cu motorasul nou, se mistca imediat, dar cred ca 1 secunda intarziere nu e asa mare problema. Mai intai rezolva cu dopul acela, poti incerca la dezmembrari, sau sa improvizezei alt dop, abia apoi sa modifici ralantiul. Ca sa reglezi ralantiul ai 2 suruburi mici cu cap de imbus langa melcul de plastic. Cel mai bine ar fi sa nu le dereglezi. Nu mi a stiu la c epagina dar cred ca pe la 80 in acest topic s-a pus problema reglarii ralantiului. P.S. imi vand dacia, daca sunteti interesati am pus anunt la bursa http://www.daciaclub.ro/-VAND-dacia-berlina-t180098.html |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
bodytzu |
![]() ![]()
Post
#3072
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 15 November 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare ! am si eu o problema cu un break din 2000,am facut un reglaj de culbutori acum cateva zile 15 admisie si 20 evacuare si cand am pornit motorul a inceput sa mearga intrerup la relanti,da mici rateuri si trepideaza iar cand opresc motorul face autoaprindere banuiesc...ca se zgaltana toata masina...in turatie nu am probleme,numai la relanti sau cand o tin la o anumita turatie pe loc am dat jos capacul,am reglat la 20 admisie si 25 evacuare si nicio schimbare...ar putea fi de la altceva?si tot de cand am reglat culbutorii mi-a aparut un tacanit in corpul injectiei,gen bataie de tachet numai ca este putin mai groasa..
astept parerile voastre. multam ! |
--------------------
dacia break
1310 CLI
2000
- B 83 VKY
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3073
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Inainte sa reglezi culbutorii mergea ok?
Culbutorii i-ai reglat la rece? Ai vre-o tija stramba? Si stii sa-i reglezi, in ce pozitie trebuie sa fie pistoanele cand ii regelzi? |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3074
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(bodytzu @ 30 Apr 2010, 11:18) salutare ! am si eu o problema cu un break din 2000,am facut un reglaj de culbutori acum cateva zile 15 admisie si 20 evacuare si cand am pornit motorul a inceput sa mearga intrerup la relanti,da mici rateuri si trepideaza iar cand opresc motorul face autoaprindere banuiesc...ca se zgaltana toata masina...in turatie nu am probleme,numai la relanti sau cand o tin la o anumita turatie pe loc am dat jos capacul,am reglat la 20 admisie si 25 evacuare si nicio schimbare...ar putea fi de la altceva?si tot de cand am reglat culbutorii mi-a aparut un tacanit in corpul injectiei,gen bataie de tachet numai ca este putin mai groasa.. astept parerile voastre. multam ! bataia aia din injector gen tachet face si in mers? daca da e din benzina este proasta eu am luat odata de la astia care fura de pe vagoane , la matiz renault clio si megane, mergea fara probleme la mine si la fratimiu care are un opel tot monopunct aveam tacanitu ala care zici si tu, dar de mers mergea binisor si in relantiu. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
bodytzu |
![]()
Post
#3075
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 15 November 09 From: Bucuresti ![]() |
nu i-am reglat eu,mi-i i-a reglat un fost mecanic de la dacia,am lasat-o cam juma de ora inainte de reglaj sa se raceasca si da...mergea bine inainte de reglaj numai ca ma sacaiau bataile culbutorilor si d`aia am vrut sa-i reglez...si bataia tot de atunci a inceput...cea din corpul injectiei,am inteles de la cineva ca asa trebuie sa faca...dar nici chiar asa tare...
<span class='edit'>30 Apr 2010, 19:24:</span> QUOTE(CRICOCI @ 30 Apr 2010, 16:40) bataia aia din injector gen tachet face si in mers? daca da e din benzina este proasta eu am luat odata de la astia care fura de pe vagoane , la matiz renault clio si megane, mergea fara probleme la mine si la fratimiu care are un opel tot monopunct aveam tacanitu ala care zici si tu, dar de mers mergea binisor si in relantiu. da...face si in mers si cu cat e turata mai tare cu atat se aude mai tare... ma rog..nu mai tare...mai repede ![]() This post has been edited by bodytzu: 1 May 2010, 00:46 |
--------------------
dacia break
1310 CLI
2000
- B 83 VKY
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#3076
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Salut.Am un papuc benzinar din 2002 si a aparut o problema destul de mare zic eu,dar cu ajutorul vostru sper sa o rezolv cumva.Deci,cand vreau sa o accelerez in mars nu mai trece de 3000 de ture si daca o accelerez mai tere se inneaca si moare,dar daca e pe liber pot sa o accelerez ca nu are nimic,e cum o bag in viteza si sa demarez cum ajung pe la 2800 de ture gata zici ca o strange unul de gat.Cam ce este de facut?
![]() |
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
4NDR31 |
![]()
Post
#3077
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
curios. am incercat sa retrogradez II ->I cu "sprit" si chiar merge ,mersi danciusergiu84 de sfat;)
|
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#3078
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
sal
am urmatoarea problema: masina porneste normal, functioneaza normal in mers. daca opresc motorul si in interval de 5-15 minute il repornesc, dupa cca 5 minute se aprinde becul de injectie! eu banuiesc ca ar putea fi termostatul, desi l-am schimbat recent. alte cauze ar mai putea fi? tot caut termostat vernet, dar nu gasesc decat klaxcar. sunt bune astea? mersi |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3079
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
4NDR31 - cu placere ma bucur ca pot sa va ajut
Dragos09 - ai verificat presiunea data de pompa de benzina, daca e complicata metoda manualului cu manometru+T pe tur benzina, atunci scoate returul ca sa vezi daca vine benzina, pompa functioneaza doar cu motorul pornit sau cu releul ei suntat la contactele 30 si 87, daca nu vine nimic pe retur eu zic ca pompa nu baga presiune suficienta desi motorul functioneaza, eu sunt in acelasi caz, eu am probleme la pornire cand sta masina in soare cu motorul cald, cred ca se fac goluri de vapori pe circuit care pompa nu mai are putere sa le scoata pe retur (nu scoate nimic) si ite asa cand face figura, dau la cheie si de 10 ori ca tot imi moare motorul, faza cu busonul scos nu ajuta bodytzu - eu zic sa te apuci tu sa refaci reglajul, eu l-am facut singur pentru prima data in weekend si functioneaza ok masina This post has been edited by danciusergiu84: 3 May 2010, 13:16 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
soulraven |
![]()
Post
#3080
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
am problema asemanatoare are si varu meu, a cumparat masina acum si are urmatoarea manifestare, daca apasa pedala de acceleratie la podea, da sa se inece i scade turatia si apoi isi revine in turatie.
Am schimbat tot, calculator, injector, corp caruburator, senzor de temperatura, filtru de benzina, orice am face fenomentul este la fel. Ati mai patit asa ceva? Nici nu poate sa faca o depasire ca i-o pune in bot si se "inceaca" un fel de frana de motor. sper ca am explicat destul de bine |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3081
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
cam ar fi indicat sa incepi prin verificarea presiuni de benzina data de pompa pe tur ~ 1bar
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3082
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Cum de a schimbat atatea (calculator, injector, corp caruburator, senzor de temperatura, filtru de benzina) si nu sa gandit prima oara la pompa? curios, adica fara suparare dar ce spui tu ca a schimbat la costat ceva, mai bine se duce la un test cip.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
soulraven |
![]()
Post
#3083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
de costat nu a costat nimic, ca le-am luat de la alta masina care functiona. Zici ca din pompa de benzina sa fie? asa am deconectat furtunul si debitul este destul de mare...
se gasesc cabluri pentru diagnoza? distractia este ca pe instalatia asta nu am gasit nici o mufa de diagnoza, din cate stiam eu mufa este in stanga langa aripa This post has been edited by soulraven: 4 May 2010, 13:57 |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#3084
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Da ,mersi ,Danciusergiu84 am sa incerc asa,sa scot returul si sa vad daca baga.Are cumva o cantitate pe care trebuie sa o scoata,sau nu conteaza importasnt e sa scoata.Pe cine am mai intrebat a spus ca sigur e pompa,ca ea in sarcina tre sa bage mult mai mult si repede si nu mai face fata.Oricum, maine am sa incerc varianta ta.Cu toate ca am un dubiu, ca masina cand e pe liber se accelereaza la maxim,cand e in sarcina nu mai vrea sa se accelereze,deci returul ar trebui sa bage.
4 May 2010, 20:58: B-84-DPD.Problema ta am avut-o si eu cand merge-am un pic se aprinde-a becul de la injectie.si am fost la mii de meseriasi si care mai decare.Dar pana la urma mi-am cumparat un termostat de 40 lei l-am montat,am aerisit bine motorul l-am lasat sa mearga un pic si acum nu mai am treaba cu el.Neavand termostat motorul nu se incalzestesi i-ti da eroarea aia care,sunt sigur ca nu i-ti schimba mersul masini,ca nici la mine nu mi-l schimba,si papa si mai multa benzina,foarte multa crede-ma.dar eu oricum eu asa am rezolvat problema cu becul de la injectie. This post has been edited by Dragos09: 4 May 2010, 20:58 |
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3085
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Dragos09 - pe retur eu zic sa trebuie sa scoata ceva totusi adica pompa sa asigure o presiune suficienta incat sa fie atins pragul de deschidere regulatorului de presiune din corpul clapeta, la mine nu iasa nimic, am suntat releul pompei acesta functioneaza dar nu scoate nimic pe retur, vreau s-o dau jos sa vad cei pot face
soulraven - daca ai deconectat furtunul de pe tur debit o sa ai si cu pompa slabita, idea e sa vezi daca iasa pe retur si atunci sti ca pompa asigura debitul de deschidere a regulatorului de presiune ~1bar, eu caut sa-mi iau un manometru sa masor presiunea data de pompa pe tur pe direct si in T cu regulatorul de presiune din corp-clapeta, efentual incerc si cu o pompa de roti sa vad si la cat se deschide regulatorul atasez o poza cu manualul poate ajuta This post has been edited by danciusergiu84: 5 May 2010, 13:59 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 152.54k ) Number of downloads: 520 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
apline5 |
![]()
Post
#3086
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
baieti gasesc pe la voi un electroventilator de injectata?
|
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3087
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
bodytzu |
![]()
Post
#3088
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 15 November 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare tuturor.am si eu o intrebare...am un drum lung de facut si de obicei nu pot sa merg incet...s-ar putea intampla ceva daca as tineo in 4000 de ture cc 200 de km? mentionez ca masina este un break injectie din 2000
![]() |
--------------------
dacia break
1310 CLI
2000
- B 83 VKY
|
|
4NDR31 |
![]()
Post
#3089
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
Nu ai de ce sa mergi cu masina asa turata, eu cu a mea mai mult de 3000 nu o turez decat in depasiri si cand merg cu 120km/h, iar cu a5-a nu prea vad eu cum mergi turata cu ea la 4000, ar insemna sa mergi cu 150
![]() eu cu masina mea fac mai mult drum intins, am avut zile cand am facut peste 500 km cu ea, sant foarte multumit |
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#3090
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
pai daca are cutie de fuga are cum, eu la 100km la ora am 3000de ture
dar in a 5 urca repede in viteza si ture, 4000 de ture are la 130 kmh This post has been edited by cristianrobert: 9 May 2010, 14:21 |
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 07:18 |