dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3371
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#3372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Eu spuneam ca daca scot toata pompa afara si o asez pe masa cu flansa aia care are stuturile de aliementare si contactele electrice, pompa de benzina nu e perpendiculara pe masa, e inclinata serios, din cauza ca cele 2 furtunase au lungimi diferite. Sincer eu nu m-am documentat inainte sa o desfac si am montat-o asa, doar am scufundat-o in rezervor si m-am chinuit putin sa o potrivesc cat mai bine, se simte o rezistenta, agata in ceva, si mi-e frica de faptul ca de fapt sorbul meu apasa in fundul rezervorului, de aia nu se aseaza bine pe garnitura aia. Gasesc cumva in comert furtunasele alea la o lungime fixa?
Eu stiam ca daca nu pui contactul pompa de benzina nu se alimenteaza cu curent, atunci cum pot masura presiunea fara a alimenta pompa? This post has been edited by fullhouse: 16 Jul 2010, 11:27 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fulhouse:fii atent:pompa nu trebuie sa stea carna,sucita sau bagata acolo fortat,bucatile alea 2 de furtun nu le gasesti la acea dimensiune sau o dimensiune standard,trebuie sa le tai tu ,dar fii atent nu le tai ca si cele care le ai acum caci deasta sta intr-o parte pompa din cauza lor ca sunt prea lungi,le tai mai scurte,Acuma o sa iti dai tu seama cam cat dar cand pui innapoi ansamblu la locul lui sa nu simt ca loveste pe fundul rezervorului,sa intre acolo frumos,iar sus c red ca ai vazut ca are o pozitie cum trebuie pusa (acea limba de tabla pe corpul rezervorului).
Iar ca sa alimentezi pompa fara contact te duci la releul ei de pe contraaripa stanga si il suntezi (nu mai retin bhornele exact dar vezi tu acolo) |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3374
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
sal,baieti am si eu o intrebare voi cand mergeti ma i mult prin oras, mai ales pe caldurile astea , rotiie de pe fata la masina frig? ca la mine nu pot sa tin mana pe rotile din fata, in urma cu ceva timp au ramas blocate rotile de pe fata.am fost la mecnic mi a schimbat placutele si mia uns etrierele, dar dupa 2 zile am pus o frana mai puternica si mi sa intarit pedala, dupa care sa inmuiat de tot, mia schimbat in pompa ceva si merge, azi iam pus si o saiba la pompa ca era peala prea tare, cu toate astea nu se simne ca merge infranata,care mergeti mai mult cu masina va rog sa puneti mana pe roata dupa ce va opriti si sa vadeti daca frige multumesc ,antcipat.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
mersi mult ghita pentru raspuns, vreau ma intai sa pozitionez corect pompa in rezervor si apoi sa masor si eu presiunea debitata. Problema e ca nu stiu exact care dintre acele relee e cel pentru pompa de benzina, ma poate cineva ajuta cu o poza, ceva. Mi se pare ca ar trebui sa scrie pe releu sau pe soclul lui numarul bornei, nu?
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#3376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Cum adica ti-a uns etrierele. Stiu ca alea trebuie sa mearga fara nici un fel de unsoare pe ele. La mine sunt caldute (daca merg mai sportiv) in rest sunt la temperatura mediului ambiant ca sa spun asa. Am avut si eu problema asta si am fost la un nene care a desfacut etrierele si a frecat pistonasele cu o bucata de lemn de esenta moale(cred), pana cand a inlaturat toate impuritatile adunate pe pistonas . Zicea ca nu se dau cu smirghel sau unsoare. De atunci nu am mai avut nici o problema cu franele pe fata (cam de 1 an).
This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 16 Jul 2010, 12:33 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3377
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Da, a dat tot asa cu un lemn de esenta tare dupa care a pus putin ulei. pentru ca au fost blocate cel de pe dreapta abia la dat jos, a schimbat si garniturile, oare e posibil sa fie pompa? sau ceva care nu mai trage placutele la loc, aastfel cand raman blocate cand nu, ca am observat de multe ori cand las frana de mana jos da sa plece masina , cateodat nu pleaca.
This post has been edited by CRICOCI: 16 Jul 2010, 14:50 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fulhouse:este cel dinspre pompa de frana,sa fi mai sigur scoatel si pune contactu sa vezi mai se aude pompa cand pui contatul?daca nu le iei pe rand.nu e o metoda tocmai buna dar nah
16 Jul 2010, 17:13: fulhouse:este cel dinspre pompa de frana,sa fi mai sigur scoatel si pune contactu sa vezi mai se aude pompa cand pui contatul?daca nu le iei pe rand.nu e o metoda tocmai buna dar nah This post has been edited by ghitza: 16 Jul 2010, 16:13 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am gasit releul, sper sa rezolv partea de montare si de masurare a pompei in week-end, daca n-o sa fie insuportabil de cald
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Danos |
![]()
Post
#3380
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
CRICOCI, si la mine se cam incing rotile(jantele) din cauza placutelor care raman putin blocate si freaca pe discurile de frana.
Acum s-au mai tocit cred si nu mai freaca asa tare, dar cand erau noi, chiar se simtea cum masina mergea putin infranata si rotile pur si simplu nu puteai sa tii mana pe ele, eu cred ca placutele sunt de vina, cred ca depinde de materialul lor(cu cele vechi nu se incingeau rotile deloc), eu le-am scos si le-am mai pilit putin sa culiseze mai usor in locasul lor ca intrau cam greu acolo, deh... daca nu mai erau cele originale. Si eu am schimbat pistonasele, garnituri, tot, dar degeaba tot asa faceau, cand am fost la mecanicul care mi le-a inlocuit sa-i arat ce se intampla, mi-a spus ca e normal sa se incalzeasca asa, o fi sa se incalzeasca dar nu sa se incinga. Acum nici nu mai stiu , nu am mai controlat sa vad cat de tare se incalzesc dar sigur pe caldurile astea se incing. |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
pompa de benzina nu sta in rezervor spanzurata in furtune, e hilar, atunci la ce mai avem ingineri daca nu suntem in stare sa-i facem un suport, iata-l in a 4a poza atasata, e plasticul negru, si se agata in cele 4 colturi incercuite cu rosu in fante decupate in acel cilindru metalic "lipit" pe fundul rezervorului
furtunele, se vede in poza clar, ca sunt mai lungi pentru ca asa trebuie, pompa se fixeaza la locul ei si apoi se aseaza capacul ei pe care se pune in prealabil garnitura ca altfel nu intra capacul de tot deoarece se blocheaza in garnitura respectiva, daca futunele sunt scurtate nu o sa mai permita o fixare corecta a pompei, ATENTIE pompa sta fix la orice masina! (poza mea nu coincide cu realitatea, azi am facut-o cand mi-am schimbat pompa bosh ce era obosita, ca nu mai avea presiune sa mai scoata nimic pe retur, cu una folosita marca VDO de pe un audi a4 '95, se poate vedea din poza ca nu am mai montat garnitura de cauciuc ce fixa pompa veche in partea de sus, pompa intrand fix pe acel "colier" de plastic galbui This post has been edited by danciusergiu84: 17 Jul 2010, 00:58 Attached thumbnail(s) Imag019.JPG ( Size: 372.6k ) Number of downloads: 224 Imag016.jpg ( Size: 386.36k ) Number of downloads: 444 Imag015.jpg ( Size: 428.19k ) Number of downloads: 419 Imag014.jpg ( Size: 391.26k ) Number of downloads: 409 Imag013.jpg ( Size: 322.58k ) Number of downloads: 183 Imag011.jpg ( Size: 387.32k ) Number of downloads: 162 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu a zis nimeni ca pompa balangane acolo,dar nici furtunele alea din poza serpuite in halul ala ,nu le vad rostul,ANSAMBLUL pompa cu sita si suportul ei sta pe fundul rezervorului unde si acolo are un cerc limitator sa zic asa care nu ii da voie sa se miste stanga -dreapta sau innainte-innapoi.ea tre sa intre acolo frumos fara sa apesi pe ea sau rasucita iar furtunele dintre stuturilke pompei si cale de pe capac sa fie DREPTE nu serpuite sau sucite (am intalnit cazuri la prieteni uynde erau rasucite din cauza lungimii)
This post has been edited by ghitza: 17 Jul 2010, 12:26 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
chestia e ca pompa se agata pe acel "cerc limitator" cu ajutorul celor 4 agatatori ce le-am incercuit cu rosu, altfel are loc de miscare, putin dar are
furtunele alea lungi din poza ma ajuta sa dau capacul la o parte in timp ce cu o mana fixez pompa, de fapt o agat in acel "perete limitator" in forma de cerc, fixarea se face inspre partea din spate a masinii, doar asa se poate fiinca sunt practicate locasurile unde intra acele urechiuse incercuite de mine eu am nova, poate la voi care aveti berlina sa fie putin diferit dar ma indoiesc din cauza ca avem aceia pompa @ghitza - explica te rog mai detailat cum: "ANSAMBLUL pompa cu sita si suportul ei sta pe fundul rezervorului" ? e lasata asa la intamplare? nu te gandesti ca toata lumea are furtunele mai lungi intre pompa si capac din fabrica, si foarte important cu un scop? This post has been edited by danciusergiu84: 17 Jul 2010, 13:34 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cand am zis ANSAMBLU ma refeream de la capac in jos tot ,iar ca,sta pe fundul rezervorului recunosc nu e bine spus dar am zis asa pt ca nu sta lipita sita de fundul rezervorului ci la o distanta de 3-4 mm pt a permite impuritatilor sa se depune daca sunt .Eu la cate dacii pe injectie am desfacut nici una nu avea furtunele lungi ,si merg fara probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
faci cum vrei am incercat sa ajut indrumand si pe ceilalti spre metoda corecta, fiecare face pe propria raspundere
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
exact ,eu zic cum am facut si cum era facut din fabrica
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
danciusergiu84, nu stiu daca rezervorul de dacia nova si berlina sunt identice. Spun asta pentru ca azi m-am apucat si eu sa demontez pompa de benzina. Sita de la sorb era rupta, se vedea clar ca a frecat de fundul rezervorului. A frecat pentru ca teava aia de retur prevazuta in capat cu un mustiuc de cauciuc nu era in inelul ala mic de pe fundul rezervorului. Am cautat si eu ceva fante de prindere a pompei pe inelul ala mare de pe fundul rezervorului dar nu e nici una. De asemenea nu am nici chestiile alea negre de agatare de pe subansamblul pompei. Din cate am observat singura modalitate de prindere a pompei ramane fixarea in teava de retur pe fundul rezervorului. In partea de sus chiar nu se poate fixa nicicum, sta doar in furtunele fixate pe capacul de pastic. Va rog sa-mi spuneti care-i situatia? Imi lipseste mie ceva de la rezervor? Sau de la suportul pompei?
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am explicat mai sus,asa este sistemul nu l-am inventat eu ci altii ,ea sta in capacul de sus prinsa si pompa propriuzisa are 2 coliere galbui unul sus si unul jos
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Bun, mersi ghitza, atunci asa ramane
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi sa nu atinga sita pe fundul rezervorului sa stea putin distantata (cam 2-3mm)sa zicem asa ca deasta se roade sii se rupe
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3391
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Ma gandeam sa lipesc pe sita aceea un distantier de cativa milimetrii, asa sunt absolut sigur ca sita nu atinge rezervorul. Cred ca nepunand nimic nu esti 100% sigur ca nu atinge rezervorul, plus ca nici nu vrei sa stea prea sus. Oare poxipolul se dizova in benzina? Ceva recomandari de adeziv
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
lasa artificiile ,pune-o asa ca nu e scumpa chiar daca se rupe ,nu se rupe ea asa repede
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
poxipolul rezista la benzina, l-am folosit eu
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3394
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
ghitza, nu mai am alta idee, de ce ar putea sa-ti porneasca mai greu la cald.
![]() Ai reusit sa gasesti de la ce era problema? |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
ghitza |
![]()
Post
#3395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bozzo:nu am gasit si nici nu am idee de unde ar putea fi problema ,daca ii dau de cap te anunt
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
bozzo - problema porniri greoaie la cald pe benzina cu injectie (dat mult la cheie sau porneste si moare) provine de la presiunea slaba data de pompa de benzina (am vazut-o si la masini straine), se intampla cand pompa e destul de slaba incat pe retur nu mai iasa niimc (cazul in care am fost eu) si opream masina cu fata in soare, atunci de la caldura puternica mai ales in compartimentul motor, apar goluri de vapori de benzina pe circuitul de tur al benzinei, pe care binenteles pompa nu mai e in stare sa le impinga pe retur, astfel motorul da sa pornesca cu o picatura de benzina si moare, sau dai la cheie de te plictisesti pana iasa vaporii de benzina, au patit-o si altii nu doar eu si nu doar cu dacii
This post has been edited by danciusergiu84: 19 Jul 2010, 16:48 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Da a mea ce are ca pe benzina porneste perfect , indiferent de temperatura de afara sau a motorului dar dupa ce merg pe GPL si nu stationeaza masina un minim de 10 ore porneste greu .Am tot intrebat pe aici si nu am primit nici-un raspuns
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
AB-05-PIW |
![]()
Post
#3398
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 June 07 ![]() |
salut!
Nu stiu daca este bine sa postez aici dar pe unde am postat nu prea mi-a raspuns nimeni, si daca tot este topicul dacia pe injectie postez aici in speranta ca imi veti raspunde voi. Daca poate sa-mi spuna cineva ce cap de bara sau tirantul din caseta de directie cu tot cu capul de bara a cumparat, sau a schimbat, si daca da ce marca a luat ca astea romanesti sunt mizerii...daca aveti cumva vreun cod pentru ceva de import v-as fi recunoscator. Postez si o poza mai jos sa se stie despre ce este vorba. This post has been edited by AB-05-PIW: 19 Jul 2010, 18:18 Attached thumbnail(s) rikossss.jpg ( Size: 16.23k ) Number of downloads: 731 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000 berlina
- AB 05 PIW
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asa e si la mine ca ,si la CGDBZ dar sa nu va ganditi ca dau la cheie de mor doar ca invarte cu o tura mai mult atat tot asta dupa ce merg pe gaz ,in rest dimineata sau la orice alta ora pe benzina merge perfect porneste la sfert
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#3400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Eu doar ce am pus GPL pe a mea si ma confrunt cu aceeasi problema. Nu gasesc nici o explicatie. De obicei o tin sa porneasca pe benzina si apoi sa treaca singura pe gaz. Daca o dau sa porneasca pe gaz invarte un pic mai greu, dar cum a spus si ghitza nu de speriat. Porneste ca iarna cand e statuta masina in frig cate o noapte.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 13:30 |