DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 112 113 114 115 116 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

fullhouse
post 18 Jul 2010, 20:59
Post #3391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Ma gandeam sa lipesc pe sita aceea un distantier de cativa milimetrii, asa sunt absolut sigur ca sita nu atinge rezervorul. Cred ca nepunand nimic nu esti 100% sigur ca nu atinge rezervorul, plus ca nici nu vrei sa stea prea sus. Oare poxipolul se dizova in benzina? Ceva recomandari de adeziv


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Jul 2010, 21:46
Post #3392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




lasa artificiile ,pune-o asa ca nu e scumpa chiar daca se rupe ,nu se rupe ea asa repede


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 19 Jul 2010, 07:21
Post #3393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




poxipolul rezista la benzina, l-am folosit eu


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 19 Jul 2010, 08:42
Post #3394


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




ghitza, nu mai am alta idee, de ce ar putea sa-ti porneasca mai greu la cald. huh.gif
Ai reusit sa gasesti de la ce era problema?


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Jul 2010, 15:50
Post #3395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




bozzo:nu am gasit si nici nu am idee de unde ar putea fi problema ,daca ii dau de cap te anunt


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 19 Jul 2010, 16:47
Post #3396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




bozzo - problema porniri greoaie la cald pe benzina cu injectie (dat mult la cheie sau porneste si moare) provine de la presiunea slaba data de pompa de benzina (am vazut-o si la masini straine), se intampla cand pompa e destul de slaba incat pe retur nu mai iasa niimc (cazul in care am fost eu) si opream masina cu fata in soare, atunci de la caldura puternica mai ales in compartimentul motor, apar goluri de vapori de benzina pe circuitul de tur al benzinei, pe care binenteles pompa nu mai e in stare sa le impinga pe retur, astfel motorul da sa pornesca cu o picatura de benzina si moare, sau dai la cheie de te plictisesti pana iasa vaporii de benzina, au patit-o si altii nu doar eu si nu doar cu dacii

This post has been edited by danciusergiu84: 19 Jul 2010, 16:48


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 19 Jul 2010, 17:03
Post #3397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Da a mea ce are ca pe benzina porneste perfect , indiferent de temperatura de afara sau a motorului dar dupa ce merg pe GPL si nu stationeaza masina un minim de 10 ore porneste greu .Am tot intrebat pe aici si nu am primit nici-un raspuns sad.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AB-05-PIW
post 19 Jul 2010, 18:17
Post #3398


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 15 June 07




salut!
Nu stiu daca este bine sa postez aici dar pe unde am postat nu prea mi-a raspuns nimeni, si daca tot este topicul dacia pe injectie postez aici in speranta ca imi veti raspunde voi.
Daca poate sa-mi spuna cineva ce cap de bara sau tirantul din caseta de directie cu tot cu capul de bara a cumparat, sau a schimbat, si daca da ce marca a luat ca astea romanesti sunt mizerii...daca aveti cumva vreun cod pentru ceva de import v-as fi recunoscator.
Postez si o poza mai jos sa se stie despre ce este vorba.

This post has been edited by AB-05-PIW: 19 Jul 2010, 18:18

Attached thumbnail(s)
rikossss.jpg ( Size: 16.23k ) Number of downloads: 731


--------------------
dacia 1310 Li 2000 berlina - AB 05 PIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Jul 2010, 21:16
Post #3399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asa e si la mine ca ,si la CGDBZ dar sa nu va ganditi ca dau la cheie de mor doar ca invarte cu o tura mai mult atat tot asta dupa ce merg pe gaz ,in rest dimineata sau la orice alta ora pe benzina merge perfect porneste la sfert


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 19 Jul 2010, 22:55
Post #3400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Eu doar ce am pus GPL pe a mea si ma confrunt cu aceeasi problema. Nu gasesc nici o explicatie. De obicei o tin sa porneasca pe benzina si apoi sa treaca singura pe gaz. Daca o dau sa porneasca pe gaz invarte un pic mai greu, dar cum a spus si ghitza nu de speriat. Porneste ca iarna cand e statuta masina in frig cate o noapte.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4NDR31
post 20 Jul 2010, 00:06
Post #3401


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




CRICOCI problema asta am avut-o si eu dar cu roata din stanga, era de la rulment....se auzea un zgomot de la el, prim data am crezut ca e de la placutele de frana dar nu a fost de acolo......i-am inlocuit pe amandoi de pe stanga si nu mai am treaba.......


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 20 Jul 2010, 08:53
Post #3402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




CGDBZ - cred ca repornirea la cald incerci sa o faci pe benzina si atunci te poti incadra la ce am scris mai sus(pompa slabita), dar nu neaparat, din cauza ca montajul instalatiei de gpl am observat la altii ca poate influenta mersul pe benzina(nu stiu daca si pornirea), oricum ce vreau sa zic e ca la mine era asa de slaba pompa de benzina incat nu mai iesea nimic pe retur, se incalzea motorul mai tare si mai repede si nu avea asa putere cum are acum si foarte important e ca pornea iarna la fel ca vara fara probleme, diferenta se face la pornire la cald in sezonul cald dar cel mai bine verifica sa vezi daca pe retur vine benzina cand merge motorul sau cand suntezi releul sa mearga pompa, ca daca nu vine benzina nu se asigura presiunea de benzina necesara injectorului implicit motorului si nu se asigura refularea instalatiei de golurile de vapori ce apar la cald cand e oprit motorul

This post has been edited by danciusergiu84: 20 Jul 2010, 08:57


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 20 Jul 2010, 09:29
Post #3403


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




danciusergiu84, multumesc pentru explicatie, eu doar eram curios wink.gif , sper ca lui ghitza sa-i fie de ajutor.

AB-05-PIW, ce e in poza e o bieleta de directie cu tot cu capul de bara.
Arunca-ti un ochi aici si o sa gasesti coduri pentru piese straine care merg la dacie, sau vb cu userul ydaniel, sigur iti face el rost wink.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Jul 2010, 13:18
Post #3404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




danciusergiu84 or ce pornire se face pe benzina , se da pe GPL la o anumita turatie daca am comutatorul pe GPL. In acest caz imi porneste greu la cald , dupa ce am mers pe GPL , opresc si pornesc iar in timp scurt (pornirea se face pe benzine ) .Daca merg numai pe benzina (comutatorul comutat pe benzina) masina porneste perfect , ba chiar mai bine la cald , "la sfert" ,deci nu e de vina pompa de benzina .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 20 Jul 2010, 14:15
Post #3405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




inteleg... vezi ca daca instalatia pe gpl se leaga cu ceva la sonda lambda a masinii, e singurul parametru care poate oferi informatii false catre ECU benzina cat timp mergi pe gpl, si din cauza asta la revenirea pe benzina sa dureze ceva pana ECU benzina isi regleaza parametrii corecti de functionare

cineva cu gpl in aceasta situatie a venit cu ideea inainte sa opreasca motorul de exemplu in parcare sa treaca pe benzina cu 5-10 min inainte ca informatiile sondei lambda sa fie corecte astfel amestecul dat la repornire (pe benzina) sa fie unul bun usurand astfel pornirea, incearca acest experiment si daca e valabil posteaza ca sa fie de ajutor si altora


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Jul 2010, 15:30
Post #3406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca o trec pe benzina si merg 5-10 minute (pe benzina) inainte de a opri porneste bine apoi , am probat asta . Cateodata prin oras tot drumul este de 5-10 minute daca e liber .E cam aiurea sa stau sa butonez mereu ,cand pe GPL cand pe benzina si tot asa .Ma gandeam ca poate e ceva defect sau asa sunt anumite tipuri de instalatii GPL .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 20 Jul 2010, 21:35
Post #3407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




chestia e ca nu ai un montaj auxiliar intre sonda lambda a masinii si ECU a masinii, montaj cu rol de a pacali ECU in idea ca furnizeaza date corecte dar fictive despre nivelul de oxigen de pe evacuare ca si cum masina ar rula pe benzina desi ea merge pe gaz, altfel la arderea pe gaz rezulta alta proportie de oxigen ceea ce ECU a masinii inregistreaza si se comporta ca atare marind sau micsorand timpii de injectie (pentru corectarea amestecului spre raportul stoichiometric) desi o face degeaba masina mergand pe gaz, cand se revine pe benzina parametri optimi sunt dereglati ceea ce cred eu ca duce la pornire greoaie pe benzina, consum marit mai ziceau unii si alte simptome de motor dereglat

This post has been edited by danciusergiu84: 20 Jul 2010, 21:38


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Jul 2010, 21:42
Post #3408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Sa inteleg ca la mine lipseste acel "montaj" (sau e defec) ori instalatia mea nu are prevazut acel "montaj" ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 20 Jul 2010, 22:54
Post #3409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




dap, si eu am citit pe acest forum, cauta pe topicurile dedicate gpl sau pe acest topic mai in spate daca imi aduc bine aminte


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doiuxxl
post 21 Jul 2010, 05:39
Post #3410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 January 09




Buna.

Tocmai am achizitionat o dacia 1310Li din 2000 si pe drum au inceput deja problemele ... sad.gif

Am oprit intr-o parcare sa exersez un pic cu cutia de viteze si nu am mai reusit sa plec.
Cum se manifesta:
pe benzina dupa cateva tentative de pornire (vreo 2 foarte scurte ) in care a ajuns pe la 1500 rpm si parea ca incearca ceva nu mai merge deloc - ca si cum nu ar avea veni benzina. In asteptarea ajutorului am pus pe rand cele doua furtunele intr-o sticla si pe nici una nu vine benzina ... prietenul meu a masurat alimentarea pompei in portbagaj si avea doar 7V ... ce exista inainte de aceasta pompa pe circuitul electric si pe unde tece ? Bateria ducea inca , motorul era invartit destul de bine.
In cele doua tentative de pornire masina NU a reusit sa stea la relanti, am accelerat-o din pedala si a mers (stat la 2000 ) dar apoi se oprea in cateva secunde.

A pus una dintre fise direct la motor si scanteia aparea.

Din pacate nici pe gaz nu a pornit - chiar trecuta direct pe gaz, se manifesta la fel, pur si simplu nu porneste desi motorul se invarte.
Bujiile nu sunt ude si nici afumate.

Am reusit sa o pornesc pe gaz in timp ce era tras si a mers si a stat relantiul normal - la 1000 rpm.

O data ajuns acasa nu a mai pornit nici pe gpl de pe loc nici pe benzina.

A mai patit cineva asa ceva ?
Orice sfat este binevenit.
Multumesc.


--------------------
Dacia Logan 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Jul 2010, 07:03
Post #3411


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Incearca sa-ti cureti senzorul de turatie de pe voalanta,se desface cu o cheie de 10,o sa ai depus mizerie pe el.Apoi verifica cele doua relee de pe contraaripa impreuna cu sigurantele lor,de pe o siguranta/releu se alimenteaza pompa de benzina,vezi sa nu ai ceva contacte oxidate pe releu,caz in care iti va cadea tensiunea sub o valoare critica,celalat releu e pentru corpul injector.Daca pui contactul,ar trebui sa auzi daca pompa se amorseaza,in acest caz trebuie sa verifici daca sorbul pompei nu e infundat,daca filtru nu e infundat sau daca ai ceva furtune rupte.
Spor.
PS:Nu uita la sfarsit sa faci o resetare,scoti borna (-) 5 minute,o conectezi iar si pornesti la relanti 5 min fara sa o accelerezi.

CGDBZ,problema ta s-a dezbatut si aici la postul #842,explicatia o gasesti tot acolo.

This post has been edited by Paulorossi: 21 Jul 2010, 07:21


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Jul 2010, 17:11
Post #3412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Multumesc , am citit respectivul post , am inteles ceva dar nu prea mult caci nu prea ma pricep la sistemul de injectie , daca e sa fac ceva trebuie sa merg la cineva care stie despre ce este vorba nu de alta dar sa nu stric ceva.

This post has been edited by CGDBZ: 21 Jul 2010, 17:38


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jul 2010, 17:31
Post #3413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu nu am acel ECU pentru GPL care pacaleste calculatorul de la injectie in privinta sondei lambda


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doiuxxl
post 23 Jul 2010, 08:21
Post #3414


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 January 09




Multumesc Paulorossi.
Am reusit sa pornesc masina pe gaz si merge fain dupa ce am curata senzorul de turatie.
Am verificat cele doua sigurante si sunt OK.
Am incercat sa cumpar un releu dar se pare ca sunt ceva mai rare: pe cele pe care le am scrie intr-un colt R6LD , sunt produse de Siemens. Mai scrie ceva dar este sters din pacate.
Are idee cineva ce model este sau cu ce este compatibil ?
Am curatat contactele cu un spray de curatare.
Am incercat azi-dimineata sa o pornesc pe benzina, a incercat ceva - adica s-a auzit ca si cum ar fi pornit un pic - adica ar fi avut un pic de benzina si apoi s-a oprit.

Am pus contactul si m-am dus sa ascult in portbagaj pompa dar nu se aude nimic ... nu ma dat la cheie atunci ... ma gandesc ca ar fi trebuit deja sa bage ceva pompa nu ?

Cred ca mai trebuie sa verific inlocuiesc si filtru de benzina, am vazut pe forum ca poate sa fie si asta problema desi a fost inlocuit relativ recent (vreo 5000Km parca)...
Voi reveni cu rezultatele, poate ajuta pe altcineva care are probleme asemanatoare.
Multumesc pentru ajutor.









--------------------
Dacia Logan 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 23 Jul 2010, 09:15
Post #3415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




cand pui contactul pompa porneste pentru 2 secunde, daca vrei sa mearga incontinuu suntezi releul ei, eu banuiesc ca obosita pompa dar trebuie vazut bine inainte ca e scumpa


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doiuxxl
post 23 Jul 2010, 11:07
Post #3416


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 January 09




Tocmai m-am intors de la masina.
Am fost cu un prieten, sofer, om cu vreo 25 de ani de experienta cu diferite dacii ...
Ei bine, pompa baga si chiar bine.
A incercat sa o porneasca, a ajutat-o un pic cu pedala la pornire si culmea ca a stat bine vreo 2-3 minute, apoi am oprit-o. Cred ca trebuie sa o las sa isi face acele 5 minute de reglaj pe benzina.
O zi buna tuturor.
Multumesc pentru ajutor.


--------------------
Dacia Logan 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jul 2010, 15:22
Post #3417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




la injectie nu e voie sa tingi pedala de acceleratie la pornire ,nu dai sprit nu ajuti deloc ca nu e pe carburator sa dai sprituri,deci e clar ca e din alimentare

23 Jul 2010, 21:36:
care ar fi cauzele cand oscileaza turometru ?am pus astazi ceasuri cu turometru si merge nu pot sa zic nimic dar are momente cand urca singur cum aprind farurile sau calc frana revine iara urca ,cand acccelerez revine la cat trebuie

This post has been edited by ghitza: 23 Jul 2010, 20:36


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jul 2010, 19:44
Post #3418


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




<span class='edit'>25 Jul 2010, 19:45:</span>
QUOTE(doiuxxl @ 23 Jul 2010, 11:07)
Tocmai m-am intors de la masina.
Am fost cu un prieten, sofer, om cu vreo 25 de ani de experienta cu diferite dacii ...
Ei bine, pompa baga si chiar bine.
A incercat sa o porneasca, a ajutat-o un pic cu pedala la pornire si culmea ca a stat bine vreo 2-3 minute, apoi am oprit-o.  Cred ca trebuie sa o las sa isi face acele 5 minute de reglaj pe benzina.
O zi buna tuturor.
Multumesc pentru ajutor.
*


doiuxxl,deageaba dai pedale,pompa de benzen e electrica,faptul ca dai pedale nu o sa-i mareasca debitu,ea are debit constant,presiunea pe injector fiind reglata din regulatorul de benzen,restu in functie de sarcina masinii se intoarce pe retur.Acel rest de pe retur ar trebui sa fie destul de consistent avand in vedere ca pompa are capacitatea de 65 l/h.
Incearca sa resetezi dupa cum am spus mai sus,nu uita sa o lasi la relanti minim 5 min fara alta interventie(accelerari,etc)
Spor

This post has been edited by Paulorossi: 26 Jul 2010, 17:26


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 26 Jul 2010, 11:05
Post #3419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Doar ce am pus gpl pe daciuta mea cu perfuzie si am un consum de 8,5-9 l/100 km mixt. In exterior sub 100 nu o tin. Vi se pare un consum bun sau ar mai fi loc de niste reglaje.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 26 Jul 2010, 13:16
Post #3420


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(TRK @ 26 Jul 2010, 11:05)
Doar ce am pus gpl pe daciuta mea cu perfuzie si am un consum de 8,5-9 l/100 km mixt. In exterior sub 100 nu o tin. Vi se pare un consum bun sau ar mai fi loc de niste reglaje.
*


Las o asa eu am in jur de 11-12 urban iar mixt cam la 10 daca iti trage la fel ca si pe benzina e nemaipomenit, nu te mai chinuii sa o sugrumi, ca o sa faci praf si motorul cand merge fortat.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 112 113 114 115 116 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 05:21
Forum Renault