dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
fullhouse |
![]()
Post
#3391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#3392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
lasa artificiile ,pune-o asa ca nu e scumpa chiar daca se rupe ,nu se rupe ea asa repede
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
poxipolul rezista la benzina, l-am folosit eu
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3394
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
ghitza, nu mai am alta idee, de ce ar putea sa-ti porneasca mai greu la cald.
![]() Ai reusit sa gasesti de la ce era problema? |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
ghitza |
![]()
Post
#3395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bozzo:nu am gasit si nici nu am idee de unde ar putea fi problema ,daca ii dau de cap te anunt
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
bozzo - problema porniri greoaie la cald pe benzina cu injectie (dat mult la cheie sau porneste si moare) provine de la presiunea slaba data de pompa de benzina (am vazut-o si la masini straine), se intampla cand pompa e destul de slaba incat pe retur nu mai iasa niimc (cazul in care am fost eu) si opream masina cu fata in soare, atunci de la caldura puternica mai ales in compartimentul motor, apar goluri de vapori de benzina pe circuitul de tur al benzinei, pe care binenteles pompa nu mai e in stare sa le impinga pe retur, astfel motorul da sa pornesca cu o picatura de benzina si moare, sau dai la cheie de te plictisesti pana iasa vaporii de benzina, au patit-o si altii nu doar eu si nu doar cu dacii
This post has been edited by danciusergiu84: 19 Jul 2010, 16:48 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Da a mea ce are ca pe benzina porneste perfect , indiferent de temperatura de afara sau a motorului dar dupa ce merg pe GPL si nu stationeaza masina un minim de 10 ore porneste greu .Am tot intrebat pe aici si nu am primit nici-un raspuns
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
AB-05-PIW |
![]()
Post
#3398
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 June 07 ![]() |
salut!
Nu stiu daca este bine sa postez aici dar pe unde am postat nu prea mi-a raspuns nimeni, si daca tot este topicul dacia pe injectie postez aici in speranta ca imi veti raspunde voi. Daca poate sa-mi spuna cineva ce cap de bara sau tirantul din caseta de directie cu tot cu capul de bara a cumparat, sau a schimbat, si daca da ce marca a luat ca astea romanesti sunt mizerii...daca aveti cumva vreun cod pentru ceva de import v-as fi recunoscator. Postez si o poza mai jos sa se stie despre ce este vorba. This post has been edited by AB-05-PIW: 19 Jul 2010, 18:18 Attached thumbnail(s) rikossss.jpg ( Size: 16.23k ) Number of downloads: 731 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000 berlina
- AB 05 PIW
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asa e si la mine ca ,si la CGDBZ dar sa nu va ganditi ca dau la cheie de mor doar ca invarte cu o tura mai mult atat tot asta dupa ce merg pe gaz ,in rest dimineata sau la orice alta ora pe benzina merge perfect porneste la sfert
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#3400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Eu doar ce am pus GPL pe a mea si ma confrunt cu aceeasi problema. Nu gasesc nici o explicatie. De obicei o tin sa porneasca pe benzina si apoi sa treaca singura pe gaz. Daca o dau sa porneasca pe gaz invarte un pic mai greu, dar cum a spus si ghitza nu de speriat. Porneste ca iarna cand e statuta masina in frig cate o noapte.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
4NDR31 |
![]()
Post
#3401
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
CRICOCI problema asta am avut-o si eu dar cu roata din stanga, era de la rulment....se auzea un zgomot de la el, prim data am crezut ca e de la placutele de frana dar nu a fost de acolo......i-am inlocuit pe amandoi de pe stanga si nu mai am treaba.......
|
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
CGDBZ - cred ca repornirea la cald incerci sa o faci pe benzina si atunci te poti incadra la ce am scris mai sus(pompa slabita), dar nu neaparat, din cauza ca montajul instalatiei de gpl am observat la altii ca poate influenta mersul pe benzina(nu stiu daca si pornirea), oricum ce vreau sa zic e ca la mine era asa de slaba pompa de benzina incat nu mai iesea nimic pe retur, se incalzea motorul mai tare si mai repede si nu avea asa putere cum are acum si foarte important e ca pornea iarna la fel ca vara fara probleme, diferenta se face la pornire la cald in sezonul cald dar cel mai bine verifica sa vezi daca pe retur vine benzina cand merge motorul sau cand suntezi releul sa mearga pompa, ca daca nu vine benzina nu se asigura presiunea de benzina necesara injectorului implicit motorului si nu se asigura refularea instalatiei de golurile de vapori ce apar la cald cand e oprit motorul
This post has been edited by danciusergiu84: 20 Jul 2010, 08:57 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bozzo |
![]()
Post
#3403
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
danciusergiu84, multumesc pentru explicatie, eu doar eram curios
![]() AB-05-PIW, ce e in poza e o bieleta de directie cu tot cu capul de bara. Arunca-ti un ochi aici si o sa gasesti coduri pentru piese straine care merg la dacie, sau vb cu userul ydaniel, sigur iti face el rost ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3404
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
danciusergiu84 or ce pornire se face pe benzina , se da pe GPL la o anumita turatie daca am comutatorul pe GPL. In acest caz imi porneste greu la cald , dupa ce am mers pe GPL , opresc si pornesc iar in timp scurt (pornirea se face pe benzine ) .Daca merg numai pe benzina (comutatorul comutat pe benzina) masina porneste perfect , ba chiar mai bine la cald , "la sfert" ,deci nu e de vina pompa de benzina .
|
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
inteleg... vezi ca daca instalatia pe gpl se leaga cu ceva la sonda lambda a masinii, e singurul parametru care poate oferi informatii false catre ECU benzina cat timp mergi pe gpl, si din cauza asta la revenirea pe benzina sa dureze ceva pana ECU benzina isi regleaza parametrii corecti de functionare
cineva cu gpl in aceasta situatie a venit cu ideea inainte sa opreasca motorul de exemplu in parcare sa treaca pe benzina cu 5-10 min inainte ca informatiile sondei lambda sa fie corecte astfel amestecul dat la repornire (pe benzina) sa fie unul bun usurand astfel pornirea, incearca acest experiment si daca e valabil posteaza ca sa fie de ajutor si altora |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca o trec pe benzina si merg 5-10 minute (pe benzina) inainte de a opri porneste bine apoi , am probat asta . Cateodata prin oras tot drumul este de 5-10 minute daca e liber .E cam aiurea sa stau sa butonez mereu ,cand pe GPL cand pe benzina si tot asa .Ma gandeam ca poate e ceva defect sau asa sunt anumite tipuri de instalatii GPL .
|
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
chestia e ca nu ai un montaj auxiliar intre sonda lambda a masinii si ECU a masinii, montaj cu rol de a pacali ECU in idea ca furnizeaza date corecte dar fictive despre nivelul de oxigen de pe evacuare ca si cum masina ar rula pe benzina desi ea merge pe gaz, altfel la arderea pe gaz rezulta alta proportie de oxigen ceea ce ECU a masinii inregistreaza si se comporta ca atare marind sau micsorand timpii de injectie (pentru corectarea amestecului spre raportul stoichiometric) desi o face degeaba masina mergand pe gaz, cand se revine pe benzina parametri optimi sunt dereglati ceea ce cred eu ca duce la pornire greoaie pe benzina, consum marit mai ziceau unii si alte simptome de motor dereglat
This post has been edited by danciusergiu84: 20 Jul 2010, 21:38 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3408
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Sa inteleg ca la mine lipseste acel "montaj" (sau e defec) ori instalatia mea nu are prevazut acel "montaj" ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
dap, si eu am citit pe acest forum, cauta pe topicurile dedicate gpl sau pe acest topic mai in spate daca imi aduc bine aminte
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
doiuxxl |
![]()
Post
#3410
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 09 ![]() |
Buna.
Tocmai am achizitionat o dacia 1310Li din 2000 si pe drum au inceput deja problemele ... ![]() Am oprit intr-o parcare sa exersez un pic cu cutia de viteze si nu am mai reusit sa plec. Cum se manifesta: pe benzina dupa cateva tentative de pornire (vreo 2 foarte scurte ) in care a ajuns pe la 1500 rpm si parea ca incearca ceva nu mai merge deloc - ca si cum nu ar avea veni benzina. In asteptarea ajutorului am pus pe rand cele doua furtunele intr-o sticla si pe nici una nu vine benzina ... prietenul meu a masurat alimentarea pompei in portbagaj si avea doar 7V ... ce exista inainte de aceasta pompa pe circuitul electric si pe unde tece ? Bateria ducea inca , motorul era invartit destul de bine. In cele doua tentative de pornire masina NU a reusit sa stea la relanti, am accelerat-o din pedala si a mers (stat la 2000 ) dar apoi se oprea in cateva secunde. A pus una dintre fise direct la motor si scanteia aparea. Din pacate nici pe gaz nu a pornit - chiar trecuta direct pe gaz, se manifesta la fel, pur si simplu nu porneste desi motorul se invarte. Bujiile nu sunt ude si nici afumate. Am reusit sa o pornesc pe gaz in timp ce era tras si a mers si a stat relantiul normal - la 1000 rpm. O data ajuns acasa nu a mai pornit nici pe gpl de pe loc nici pe benzina. A mai patit cineva asa ceva ? Orice sfat este binevenit. Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
2019
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3411
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Incearca sa-ti cureti senzorul de turatie de pe voalanta,se desface cu o cheie de 10,o sa ai depus mizerie pe el.Apoi verifica cele doua relee de pe contraaripa impreuna cu sigurantele lor,de pe o siguranta/releu se alimenteaza pompa de benzina,vezi sa nu ai ceva contacte oxidate pe releu,caz in care iti va cadea tensiunea sub o valoare critica,celalat releu e pentru corpul injector.Daca pui contactul,ar trebui sa auzi daca pompa se amorseaza,in acest caz trebuie sa verifici daca sorbul pompei nu e infundat,daca filtru nu e infundat sau daca ai ceva furtune rupte.
Spor. PS:Nu uita la sfarsit sa faci o resetare,scoti borna (-) 5 minute,o conectezi iar si pornesti la relanti 5 min fara sa o accelerezi. CGDBZ,problema ta s-a dezbatut si aici la postul #842,explicatia o gasesti tot acolo. This post has been edited by Paulorossi: 21 Jul 2010, 07:21 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3412
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Multumesc , am citit respectivul post , am inteles ceva dar nu prea mult caci nu prea ma pricep la sistemul de injectie , daca e sa fac ceva trebuie sa merg la cineva care stie despre ce este vorba nu de alta dar sa nu stric ceva.
This post has been edited by CGDBZ: 21 Jul 2010, 17:38 |
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu nu am acel ECU pentru GPL care pacaleste calculatorul de la injectie in privinta sondei lambda
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
doiuxxl |
![]()
Post
#3414
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 09 ![]() |
Multumesc Paulorossi.
Am reusit sa pornesc masina pe gaz si merge fain dupa ce am curata senzorul de turatie. Am verificat cele doua sigurante si sunt OK. Am incercat sa cumpar un releu dar se pare ca sunt ceva mai rare: pe cele pe care le am scrie intr-un colt R6LD , sunt produse de Siemens. Mai scrie ceva dar este sters din pacate. Are idee cineva ce model este sau cu ce este compatibil ? Am curatat contactele cu un spray de curatare. Am incercat azi-dimineata sa o pornesc pe benzina, a incercat ceva - adica s-a auzit ca si cum ar fi pornit un pic - adica ar fi avut un pic de benzina si apoi s-a oprit. Am pus contactul si m-am dus sa ascult in portbagaj pompa dar nu se aude nimic ... nu ma dat la cheie atunci ... ma gandesc ca ar fi trebuit deja sa bage ceva pompa nu ? Cred ca mai trebuie sa verific inlocuiesc si filtru de benzina, am vazut pe forum ca poate sa fie si asta problema desi a fost inlocuit relativ recent (vreo 5000Km parca)... Voi reveni cu rezultatele, poate ajuta pe altcineva care are probleme asemanatoare. Multumesc pentru ajutor. |
--------------------
Dacia
Logan
2019
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
cand pui contactul pompa porneste pentru 2 secunde, daca vrei sa mearga incontinuu suntezi releul ei, eu banuiesc ca obosita pompa dar trebuie vazut bine inainte ca e scumpa
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
doiuxxl |
![]()
Post
#3416
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 09 ![]() |
Tocmai m-am intors de la masina.
Am fost cu un prieten, sofer, om cu vreo 25 de ani de experienta cu diferite dacii ... Ei bine, pompa baga si chiar bine. A incercat sa o porneasca, a ajutat-o un pic cu pedala la pornire si culmea ca a stat bine vreo 2-3 minute, apoi am oprit-o. Cred ca trebuie sa o las sa isi face acele 5 minute de reglaj pe benzina. O zi buna tuturor. Multumesc pentru ajutor. |
--------------------
Dacia
Logan
2019
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la injectie nu e voie sa tingi pedala de acceleratie la pornire ,nu dai sprit nu ajuti deloc ca nu e pe carburator sa dai sprituri,deci e clar ca e din alimentare
23 Jul 2010, 21:36: care ar fi cauzele cand oscileaza turometru ?am pus astazi ceasuri cu turometru si merge nu pot sa zic nimic dar are momente cand urca singur cum aprind farurile sau calc frana revine iara urca ,cand acccelerez revine la cat trebuie This post has been edited by ghitza: 23 Jul 2010, 20:36 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3418
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
<span class='edit'>25 Jul 2010, 19:45:</span>
QUOTE(doiuxxl @ 23 Jul 2010, 11:07) Tocmai m-am intors de la masina. Am fost cu un prieten, sofer, om cu vreo 25 de ani de experienta cu diferite dacii ... Ei bine, pompa baga si chiar bine. A incercat sa o porneasca, a ajutat-o un pic cu pedala la pornire si culmea ca a stat bine vreo 2-3 minute, apoi am oprit-o. Cred ca trebuie sa o las sa isi face acele 5 minute de reglaj pe benzina. O zi buna tuturor. Multumesc pentru ajutor. doiuxxl,deageaba dai pedale,pompa de benzen e electrica,faptul ca dai pedale nu o sa-i mareasca debitu,ea are debit constant,presiunea pe injector fiind reglata din regulatorul de benzen,restu in functie de sarcina masinii se intoarce pe retur.Acel rest de pe retur ar trebui sa fie destul de consistent avand in vedere ca pompa are capacitatea de 65 l/h. Incearca sa resetezi dupa cum am spus mai sus,nu uita sa o lasi la relanti minim 5 min fara alta interventie(accelerari,etc) Spor This post has been edited by Paulorossi: 26 Jul 2010, 17:26 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
TRK |
![]()
Post
#3419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Doar ce am pus gpl pe daciuta mea cu perfuzie si am un consum de 8,5-9 l/100 km mixt. In exterior sub 100 nu o tin. Vi se pare un consum bun sau ar mai fi loc de niste reglaje.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3420
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(TRK @ 26 Jul 2010, 11:05) Doar ce am pus gpl pe daciuta mea cu perfuzie si am un consum de 8,5-9 l/100 km mixt. In exterior sub 100 nu o tin. Vi se pare un consum bun sau ar mai fi loc de niste reglaje. Las o asa eu am in jur de 11-12 urban iar mixt cam la 10 daca iti trage la fel ca si pe benzina e nemaipomenit, nu te mai chinuii sa o sugrumi, ca o sa faci praf si motorul cand merge fortat. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 05:21 |