DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 113 114 115 116 117 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

stc_ctln
post 26 Jul 2010, 13:57
Post #3421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(doiuxxl @ 23 Jul 2010, 08:21)
Multumesc Paulorossi.
Am reusit sa pornesc masina pe gaz si merge fain dupa ce am curata senzorul de turatie.
Am verificat cele doua sigurante si sunt OK.
Am incercat sa cumpar un releu dar se pare ca sunt ceva mai rare: pe cele pe care le am scrie intr-un colt R6LD , sunt produse de Siemens. Mai scrie ceva dar este sters din pacate.
Are idee cineva ce model este sau cu ce este compatibil ?
Am curatat contactele cu un spray de curatare.
Am incercat azi-dimineata sa o pornesc pe benzina, a incercat ceva - adica s-a auzit ca si cum ar fi pornit un pic - adica ar fi avut un pic de benzina si apoi s-a oprit.

Am pus contactul si m-am dus sa ascult in portbagaj pompa dar nu se aude nimic ... nu ma dat la cheie atunci ... ma gandesc ca ar fi trebuit deja sa bage ceva pompa nu ?

Cred ca mai trebuie sa verific inlocuiesc si filtru de benzina, am vazut pe forum ca poate sa fie si asta problema desi a fost inlocuit relativ recent (vreo 5000Km parca)...
Voi reveni cu rezultatele, poate ajuta pe altcineva care are probleme asemanatoare.
Multumesc pentru ajutor.
*







La piese auto ceri releu siemens pt 1310 pe injectie,stiu aia ce sa iti dea,
eu am fost prin februarie si am gasit cu 65ron bucata.

iar la faza cu acceleria apasata ca sa porneasca am patit-o si eu la o supernova,nu vrea sa porneasca daca nu apas acceleratia.am schimbat si pompa si tot la fel face.(am pus pompa noua)


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doiuxxl
post 26 Jul 2010, 20:04
Post #3422


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 January 09




Buna.
Acum merge bine, porneste si sta la relanti fara a fi ajutata din pedala.
Un lucru nu am spus: e si un furtun de recirculare gase care intra in "talpa" injectie si parea obosit - crapat si l-am schimbat. Asta am facut-o inainte de a curata releele ... Atunci tot nu a pornit. A fost faza cu colegul ce m-a ajutat. Apoi a mers fara probleme. E posibil sa fi avut presiune/vapori in tancul de benzina si asta sa il faca sa mearga defectuos intr-un moment ? Tancul e aprox jumatate plin si nu l-am deschis pana nu s-a uitat si acolo colegul meu.
Am lasat utilajul cateva minute sa mearga singur fara nici un fel de interventie - inclusiv pornirea.

Numai bine.


--------------------
Dacia Logan 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 26 Jul 2010, 22:52
Post #3423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




de tras trage destul de bine, e o mica diferenta fata de benzina dar nu de speriat, ce sa zic i-am dat si 140 pe gaz si se mai ducea.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Jul 2010, 07:28
Post #3424


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(doiuxxl @ 26 Jul 2010, 20:04)
Un lucru nu am spus: e si un furtun de recirculare gase care intra in "talpa" injectie si parea obosit - crapat si l-am schimbat. Asta am facut-o inainte de a curata releele ... Atunci tot nu a pornit. A fost faza cu colegul ce m-a ajutat. Apoi a mers fara probleme. E posibil sa fi avut presiune/vapori  in tancul de benzina si asta sa il faca sa mearga defectuos intr-un moment ?
*


doiuxxl,prin furtunul respectiv iti trage aer fals daca era crapat,masina mergand neregulat functie de cat de crapat era.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AB-05-PIW
post 29 Jul 2010, 13:07
Post #3425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 15 June 07




Salut!
Am o berlina injectie din 2000 si de prin iarna incoace tot simt miros puternic de benzina in partea din fata a masinii si acest lucru se intampla cand urc pante mari si sau o accelerez puternic la drum. De pierdut benzina nu pierd acest lucru se vedea in primul rand la consum si am verificat si conductele.
Daca ati mai intalnit aceasta problema va rog spuneti care a fost rezolvarea. Multumesc.


--------------------
dacia 1310 Li 2000 berlina - AB 05 PIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladpop
post 29 Jul 2010, 14:26
Post #3426


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 March 10
From: Medias




Buna, am si eu un break din 2001 si de cateva zile face aeroterma un sunet ciudat? plus ca imi baga bruiaj si in radio si turometru, daca sunt pe treptele 1, 2 nu e problema, pe 3, 4face urat ca si cum bate ceva si merge la turatie maxima dupa aceea scade mult din turatie, asa ca pe treapta 1, si oscileaza turatia putin. Am mai citit pe aici ca nu o pot scoate daca nu iau jos bordul.... ce e de facut?
Orice parere e bine venita, multam!


--------------------
Dacia 1310 CLi Break 2001 - SB-05-HJD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 29 Jul 2010, 19:58
Post #3427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Salutare baieti.

Maine trebuie ai mei sa plece pana la Bicaz (din CTA), cu masina mea; asa ca in seara asta am facut o mini-inspectie. Am observat ca am FOARTE MULT ulei in ea (cred ca 1 litru, 1 litru jumate in plus). Nu am mai bagat apa de jumatate an in ea, deci nu intra apa in ulei. Uleiul l-am schimbat acum maxim 2000 km .. defapt niste baieti de la o vulcanizare l-au schimbat, si din cate imi aduc eu aminte (stand langa ei), cand am luat-o de acolo era la nivel (n-am mai verificat de atunci).

Poate fi ... benzina ?!


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 29 Jul 2010, 22:05
Post #3428


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(AB-05-PIW @ 29 Jul 2010, 13:07)
Salut!
Am o berlina injectie din 2000 si de prin iarna incoace tot simt miros puternic de benzina in partea din fata a masinii si acest lucru se intampla cand urc pante mari si sau o accelerez puternic la drum. De pierdut benzina nu pierd acest lucru se vedea in primul rand la consum si am verificat si conductele.
Daca ati mai intalnit aceasta problema va rog spuneti care a fost rezolvarea. Multumesc.
*


Verifica conductele de la canistra de carbon,in special cea care duce de la ea la corp clapeta,probabil sunt crepate.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
42miticutza
post 30 Jul 2010, 11:28
Post #3429


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 July 10
From: Galati




Salut utilizatorii acestui forum ! Sunt nou pe forum si nu am timp sa citesc toate topicurile, de aceea imi cer scuze daca problema a mai fost discutata. De curand am luat o Dacie din 2000 pe injectie. Intr-o stare avansata de uzura a motorului, i-am facut o segmentare si merge OK . Problema apare daca apas brusc pe acceleratie, apare acel fenomen, " da in nas" cum se spune. In trafic mai ales in oras deranjeaza pt. ca trebuie sa fii mereu atent cum calci.... mentionez ca am desfacut tot ansamblul injector. Sub capacul care acopera injectorul am gasit un arc pretensionat cu o saiba luata de la o bujie, am eliminat-o si acum nu mai miroase a benzina pe esapament. Am desfacut si potentiometrul de la clapeta de aer fara sa stiu ce gasesc acolo. Nu i-am facut semn la pozitia originala, care nu putem sti daca mai era cea reglata de fabrica.


--------------------
dacia 1300 CLI 2000 break - GL 06 SVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Jul 2010, 12:27
Post #3430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ce potentiometru de la clapeta de aer?eu nu stiu sa fie la aer asa ceva dar in fine poate te referi la potentiometrul clapeta acel capac prins in 4 suruburu cu cap stea si gaura si in care intra o mufa ,cinea te-a pus sa umbli acolo?ai cam dereglat pozitia clapetei,la relanti la cat arata pe ceas?curata motorasul de relanti cel de pe corpul clapeta si nu mai desface aiurea cum te taie capu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
42miticutza
post 30 Jul 2010, 15:06
Post #3431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 July 10
From: Galati




Ghitza... Multumesc pentru indicatii. Cablul de accceleratie roteste un ax care trece prin corpul asamblului injector si cursorul potentiometrului de care vorbeam. Pe acelasi ax se afla si clapeta de acceleratie care nu lucreaza ca cea clasica dar tot asa se numeste. In spatele clapetei calculatorul masoara permanent valoarea depresiunii in galeria de admisie. Motorasul pe care-l mentionezi lucreaza bine. Pastreaza ralantiul functie de temperatura si intarzie decelerarea in frana de motor.
Intreb acum pe cineva care stie sigur daca un ralanti mai mic de 950-1000 rot/min poate produce fenomenul care ma deranjeaza.


--------------------
dacia 1300 CLI 2000 break - GL 06 SVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Jul 2010, 23:01
Post #3432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci emai mic de atat la tine?eu cred ca da influenteaza,incearca sa mergi cu ea dar nuy mult doar asa de proba sis coti mufa de la motorasul de relanti


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 31 Jul 2010, 00:12
Post #3433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




42miticutza - "In spatele clapetei calculatorul masoara permanent valoarea depresiunii in galeria de admisie." - mono-punctul de pe dacia nu masoara depresiunea in galerie, amestecul este determinat de pozitia clapetei de acceleratie (aer), aceasta actioneaza direct pe potentiometru care mareste direct proportional cantitatea de benzina injectata odata cu deschiderea clapetei, amestecul este corectat de sonda lambda (senzorul de oxigen) si intr-o neglijabila masura de senzorul de temperetura aer (situat pe carcasa injectorului), la rece imbogatirea amestecului e dictata de senzorul de temperatura motor

pozitia potentiometrului nu se poate determina deoarece nu cunosti temperamentul injectiei: tinde sa imbogateasca sau sa saraceasca amestecul, la mine e intr-o pozitie mediana

referitor la datul in nas eu zic ca asa-s daciile neamblanzite si rar cand se comporta 2 la fel


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 Jul 2010, 15:09
Post #3434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




astazi am schimbat un condesator de pa placa turometrului si tot oscileaza de nebun .oare ce dreac sa mai aiba?pe placa lui nu e nimic puscat sau ars ori strapuns,ce sa mai schimb in el sa am si eu turometru fumos acolo fara balanganeli de la 0la 8000 si oscilatii aiurea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
42miticutza
post 31 Jul 2010, 15:18
Post #3435


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 July 10
From: Galati




Nu stiam ca mono-punctul este asa de rudimentar. Am rezolvat problema. La 950 ture ralanti se comporta bine acceleratia. Am reglat brut turatia din intinderea cablului si fin prin rotirea capacului potentiometrului. Cablul de acceleratie se fixeaza cu ajutorul unei bucse din plastic profilata la exterior cu canale pentru o siguranta de blocare tip seger. Canalele sunt dispuse la intervale de aprox. 2mm. Limita inferioara ducea la un ralanti de 500rpm iar pe urmatorul canal sarea la 1200rpm . Asa ca am fixat cablul pt. 500rpm si am rotit capacul pana la 950. Toate cu motorul cald. 950 arata pe turometrul de bord cat poate fi de precis, dar la ureche suna putin mai sus fata de un motor pe carburatie.

31 Jul 2010, 16:30:
Ghitza ...si turometrul meu oscileaza. Vezi daca seara oscileaza intensitatea luminilor din bord, ale mele aproape clipesc. Daca se intampla asta nu da vina pe turometru, tensiunea de alimentare variaza, am vazut posturi cu diferente de potential intre mase in diverse puncte si borna -, sau alternatorul are uzura la perii...


31 Jul 2010, 16:31:
si spun seara pt. ca atunci fenomenul este vizibil...

31 Jul 2010, 19:45:
Si daca mi-ai adus aminte de oscilatii am cautat la alternator si in jurul sau. Am gasit releul de incarcare terminat. Era electronic. Am cumparat unul teoretic identic, RTA 12, dar cand l-am scos din ambalaj am vazut ca are un contact in plus. Cel vechi avea Baterie +, masa si excitatie alternator. Cel nou are in plus contact + la cheie. E cineva care s-a lovit de problema asta ?

This post has been edited by 42miticutza: 31 Jul 2010, 18:45


--------------------
dacia 1300 CLI 2000 break - GL 06 SVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 Jul 2010, 19:03
Post #3436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




lumina nu palpaie si nu am treaba cu incarcarea eu totusi cred ca este din el [problema,daca are carev a idee ce naiba are sau aveti unul perfect de van dut ma nonez ca ma dispera


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 2 Aug 2010, 10:36
Post #3437


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




are idee cineva de unde sunt firele astea? de langa alternator, ca eu de cand am luat masina asa au fost desprinse acum leam imbinat si nu se intampla nimic.

,,Ghita,, eu am 2 turometre de la dacii modele '99 bune cred, daca ai prin cine sa iti trimit un turometru ti l dau cu placere, gratis.

This post has been edited by CRICOCI: 2 Aug 2010, 10:55

Attached thumbnail(s)
Co0059.jpg ( Size: 445.69k ) Number of downloads: 608


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 2 Aug 2010, 10:57
Post #3438


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sonda presiune ulei - aia de-ti indica presiunea nu cea pt bec.
Ai cablajul, posibil sa ai si sonda (e langa filtru o chestie rotunda), dar n-ai indicatorul in bord. Daca dai jos ceasurile poti sa montezi un indicator in locul becului mare si rosu.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 2 Aug 2010, 14:25
Post #3439


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




problema: in timpul mersului, de la ea putere, masina incepe sa se tureze/detureze. parca isi da singura sprituri smile.gif

am facut o resetare scotand mufa calculatorului si am curatat mufa de la motorasul pas cu pas si de la socul electric, dar tot asa face.

ce as putea sa mai fac? becul al injectie nu se aprinde deloc

This post has been edited by B-84-DPD: 2 Aug 2010, 14:26


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 2 Aug 2010, 15:26
Post #3440


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




multumesc,, Ov'' este si sonda acolo, smile.gif dar nu stiu mar ajuta la ceva sa vad presiunea?, ca banuiesc ca presiunea se simte in mers la motor.

B-84-DPD,,degeaba cureti mufa , trebuie curatat motorasul, sau schimbat, asa imi facea si mie l am schimbat 240 ron de bosch, o gramada de bani si nu e decat un motoras cu cateva plasticuri sad.gif.

This post has been edited by CRICOCI: 2 Aug 2010, 15:32


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Aug 2010, 15:38
Post #3441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




B-84-DPD.: De ce ai scos mufa de la calculator?asa stii tu ca se reseteaza sau vrei sa ii rupi pini?problema la tine este de la motorasul de relanti (desfal si curetal sidaca nu isi revine altul cere,)si se reseteaza prin a se lua borna - de pe baterie pt 5 min ,dupa care o pui innapoi si o pornesti la relanti tot 5 min fara sa ii faci nimic
CRICOCI:ti-am scris pe PM ,mss de amabilitate,sper sa rezolv ceva

This post has been edited by ghitza: 2 Aug 2010, 15:51


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 2 Aug 2010, 20:31
Post #3442


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Apropo, eu de cand am masina am o problema cu incarcarea in relanti, adica cand este in relanti si bag 2 consumatori mai mari , gen faza scurta+ stopuri frana imi ajunge acul de la incarcare pe rosu, daca o turez nui nici o problema, astazi am dat cu spray de contacti pe la alternator si am scors si borna de la baterie +, dupa toate astea cu faza scurta si inca 2 consumatori acul de incarcare era la jumate, dar minunea nu a tinut decat jumatate de ora, timp in care ceea ce am observat eu a fost ca si relantiul imi statea pe la 900 iar mie de obicei im sta la 700-750 maxim cu toate ca am schimbat si mtorasul de relanti, oare sa fie de la sprayul de contacti? sau de la resetarea calculatorului de si a revenit pentru jumatate de ora.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightman29
post 2 Aug 2010, 22:56
Post #3443


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 March 09
From: Ploiesti




Salut!
Vin si eu cu o problema la d-tra,...
Detin o Dacia 1310 LI din 2000,pe care o am de aproximativ 3 ani.
Acum ceva timp a inceput sa consume multa benzina,multa rau si miroase a benzina in ea in timp ce merg de-ti ia nasu'.
Ce am facut la ea in ultimele 2 sapt.:
-schimbat filtrul de benzina ca imi dadea si nas,acum nu mai da;
-schimbat filtrul de aer;
-dat jos motorasul pas cu pas,curatat in el exact cum am vazut pe forumul asta(asta pt ca imi sta si turata) il pun la loc el fiind cu tija stransa adica la minim,dupa ce am resetat calc scotand borna -,vreo 15-20 min,pornesc o las 10 min nu 5 si el a impins tija la maxim si deacolo nici ca mai traso inapoi,asa aramas.
L-am scos de acolo cu totul (ca mufa degeaba am scoso ca el inapoi tot nu dadea) si merg acum fara el. Inca ceva cand spun ca statea turata inainte spun 1200 de ture si nu cobora,acum cu el dat jos sta cred ca pe la vreo 700-750;
-dat jos tot corpul clapeta scos injector bagat in spirt ca altceva nu aveam(da el nu se vedea a fi murdar decat un pic de negreala pe buza aia de jos; am desfacut si regulatorul ala da am opservat ca membrana aia e facuta din doua bucatele care nu sun lipite,acum nustiu trebuiau sa fie lipite sau nu?...
-curatata sita de la pompa de benzina ca avea ca niste ace de span infipte in ea si un pic de negreala pe fundul rezervorului.
Dati-mi si mie un sfat ca nu stiu ce sa mai fac,apropo sun de pe langa Ploiesti!
Respect!


--------------------
Dacia 1310LI 2000 - PH-06-EWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Aug 2010, 15:15
Post #3444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai la motorasul ala acum ca lai dat jos desfal si pune tija mai innauntru sau poate a serit rotita de pe melc,de ce mergi asa fara el ca nu e bn.il desfacci si vezi care e treaba in el dupa care il pui la loc si dai mai departe pedala


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightman29
post 3 Aug 2010, 15:49
Post #3445


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 March 09
From: Ploiesti




Păi,l-am dat jos l-am demontat,am tras de tija l-am montat înapoi și când pornesc la fel... Mă ia toți d....ii .


--------------------
Dacia 1310LI 2000 - PH-06-EWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mabzii
post 3 Aug 2010, 16:02
Post #3446


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 4 September 08
From: Ghencea




salutare frati dacioti!
am si eu una bucata berlina din 2000 care consuma enorm in oras!!!
nu stiu ce sa ii fac pt ca nu m-as baga sa stric eu ceva mai ales ca vineri plec in concediu! m-ar interesa daca este cineva din bucuresti care se pricepe sa analizeze problema, pe bani bineinteles! o zi frumoasa


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina 2000 - B 64 J T S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Aug 2010, 16:57
Post #3447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nightman29:deci ramane pe deschis sa i nteleg ,pai deasta zic daca l-ai dat jos sa il desfaci caci s-a blocat ceva de nu il mai trage acel melc are poate intrerupta vre-o spira sau cei 2 contacti ai sai nu fac bn contact,il asamblezi la oc si fara sai il pui pe masina il incerci cu o baterie si 2 fier pe primi pini de sus il scoti parca afara tija si pe cei de jos o trage innapoi ,verifica asa sa vezi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 3 Aug 2010, 20:13
Post #3448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




azi am remarcat ca am niste rateuri pe esapament. Cam de la ce ar fi? Spuneti-mi ce sa verific. Pe masina am si gpl, la fel se comporta si pe benzina si pe gpl nu e diferenta. La primul cilindru dinspre botul masini cand scot fisa nu se simte diferenta asa mare ca la ceilalti, bobina are fisele turnate( fisele nu am cum sa le schimb), ar fi asta motivul sau altele.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Aug 2010, 21:05
Post #3449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




posibil sa fie

3 Aug 2010, 22:06:
posibil sa fie ,scoate si bujia respectiva si vezi cum e?lucreaza ceva?

This post has been edited by ghitza: 3 Aug 2010, 21:06


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightman29
post 3 Aug 2010, 23:27
Post #3450


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 March 09
From: Ploiesti




Ghitza,am facut cum mi-ai spus,am alimentat motorasul pe pinii aia si a mers.L-am pus pe masina si merge frate,adica,inpinge tija cand o pornesc si dupa ceva timp o trage inapoi,da nu de tot ci pana undeva unde sta ea pe la vreo 900 de ture. E bine,adica fata de 1200. Am scos iar borna de minus sa reseteze dinnou si am pornito dupa ceva timp si-am lasato sa mearga la relantiu vreo 5-6 min si e bine, plus am venit cu ea acasa de la munca si vad k nu mai miroase a benzina inauntru. Sunt curios acum la consum, ca mi-a supt cam cu vreo 13-15 la100km.
Deci iti multumesc mult pentru ajutor!
Mai vroiam sa te intreb,influenteaza asa de mult la consum motorasul ala de relantiu? Adica calculatorul da mai multa benzina la injector chiar daca el nu e pe masina sau e dar decat in mufa dar nu si in locasul sau? Si benzina aia care se duce degeaba unde se duce de miroase asa tare?
Multumesc inca o data!
Respect!

This post has been edited by nightman29: 3 Aug 2010, 23:27


--------------------
Dacia 1310LI 2000 - PH-06-EWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 113 114 115 116 117 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2025 - 08:50
Forum Renault