dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Paulorossi |
![]()
Post
#3481
|
||
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|||
vali09 |
![]()
Post
#3482
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
cred ca ai dreptate! multumesc pentru ajutor
mai revin cu detalii |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#3483
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(CRICOCI @ 2 Aug 2010, 15:26) B-84-DPD,,degeaba cureti mufa , trebuie curatat motorasul, sau schimbat, asa imi facea si mie l am schimbat 240 ron de bosch, o gramada de bani si nu e decat un motoras cu cateva plasticuri ![]() salutare! revin cu problema mea (masina se tureaza singura in timpul mersului ca si cand si-ar da sprituri) am crezut ca e motorasul pas cu pas, dar in momentul in care face pe nebuna, el nu actioneaza in nici un fel. dupa mine raman 2 variante: injectorul sau socul electric. oare astea sa fie? si daca da ce as putea sa le fac? in afara de a le schimba ![]() This post has been edited by B-84-DPD: 10 Aug 2010, 20:41 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3484
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Verifica motorasul de relanti , scoti mufa si vezi daca se mai tureaza singur , daca da inseamna ca motorasul e bun si trebuie sa cauti in alta parte defectiunea . Mufa motorasului de relanti este la corpul injectorului in partea dinspre radiator.
This post has been edited by CGDBZ: 10 Aug 2010, 21:38 |
--------------------
-
-
-
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sau trage aer fals pe la stuturile din talpa corpului-clapeta?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#3486
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 10 Aug 2010, 21:37) Verifica motorasul de relanti , scoti mufa si vezi daca se mai tureaza singur , daca da inseamna ca motorasul e bun si trebuie sa cauti in alta parte defectiunea . Mufa motorasului de relanti este la corpul injectorului in partea dinspre radiator. QUOTE(danciusergiu84 @ 10 Aug 2010, 22:43) motorasul bag mana in foc ca e bun. cat despre aerul fals, eu am astupat gaurile alea foarte bine cu niste dopuri care sunt puse pe spliterele TV ( se potrivesc perfect). o sa le verific mereu cand aparea problema o rezolvam daca opream motorul si il reporneam. This post has been edited by B-84-DPD: 11 Aug 2010, 00:11 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3487
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
B-84-DPD,incearca sa cureti si senzorul de turatie de pe voalanta.Faptul ca ramane turata poate fi si de la senzorul de temp motor,care da informatii proaste,ECU crede ca motorul e rece si pune socul automat in functiune.
PS: posibil,totusi,sa fie si de la motorasul de relanti |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
andreigame |
![]()
Post
#3488
|
![]() Old School Driver Group: Members Posts: 621 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
vinde careva un mot pe injectie complet.....?
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
1985
- B-86-GRI Smoke tires Not drugs...
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
andreigrame:la bursa incearca
B-84-dpd:incearca o resetare prin scoaterea bornei - timp de 5 min dupa care pune-o innapoi si pornesete ai lasal asa 5 min si vezi toto as face |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3490
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
problema asta am avuto si eu dar am patito o singura data si de atunci nu a mai fc.am miscat de toate mufele care sunt pe la motor si gata.insa poate reveni
Andrei... poti sai montezi doar injectia. asa a facut o cunostinta de a mea cu injectia de la un papuc 1.6 dar mare diferenta de putere nu sa simtit. oricum a fost mult mai ieftin This post has been edited by vali09: 11 Aug 2010, 12:59 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#3491
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 11 Aug 2010, 08:19) B-84-DPD,incearca sa cureti si senzorul de turatie de pe voalanta.Faptul ca ramane turata poate fi si de la senzorul de temp motor,care da informatii proaste,ECU crede ca motorul e rece si pune socul automat in functiune. PS: posibil,totusi,sa fie si de la motorasul de relanti nu ramane turata, isi da singura sprituri, de la relanti pana la 2000 ture, scade, iar se tureaza si tot asa...... |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3492
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
QUOTE(vali09 @ 11 Aug 2010, 12:30) problema asta am avuto si eu dar am patito o singura data si de atunci nu a mai fc.am miscat de toate mufele care sunt pe la motor si gata.insa poate reveni Andrei... poti sai montezi doar injectia. asa a facut o cunostinta de a mea cu injectia de la un papuc 1.6 dar mare diferenta de putere nu sa simtit. oricum a fost mult mai ieftin imi cer scuze si rectific...a pus motorul de 1.6(care era pe carburator) la berlina lui si a pastrat injectia de 1.4....cert e ca poti sa faci modoficare |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#3493
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-84-DPD @ 11 Aug 2010, 13:11) nu ramane turata, isi da singura sprituri, de la relanti pana la 2000 ture, scade, iar se tureaza si tot asa...... Iti trage aer fals pe undeva. Intreb si eu: cumva "spriturile" sunt legate de apasarea pedalei de frana? Incearca sa vezi daca apar preponderent atunci cand apesi frana(sau imediat dupa ce ai apasat-o). QUOTE(B-84-DPD @ 11 Aug 2010, 13:11) cat despre aerul fals, eu am astupat gaurile alea foarte bine cu niste dopuri care sunt puse pe spliterele TV ( se potrivesc perfect). Stii cat de "bine" isi pastreaza forma dopurile alea de splitter CATV cand sunt incalzite de aerul fierbinte degajat de colectorul de evacuare?? Pune niste bucati de furtun cu insertie textila cu surub in capat pe fiecare dintre stuturile alea. Dopurile alea de splitter sunt fix pix. Numai bine. P.S. - "socul automat" ESTE ASIGURAT de actuatorul de ralanti. Nu sunt doua componente diferite ci actuatorul de ralanti este piesa principala care realizeaza FUNCTIA de "soc automat". This post has been edited by variable_dynamics: 11 Aug 2010, 21:54 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Danos |
![]()
Post
#3494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Salut!
Imi spune si mie cineva unde e senzorul de turatie de pe volanta, in ce zona se afla ?( in poza de mai jos) si unde e si senzorul de temperatura motor ? sau asta e unul si acelasi cu sonda de temperatura apa ? Parca nu-mi mai scade nici mie turatia la relanti dupa ce o pornesc, asta de acum vreo 2 luni in urma cand mi-a facut si mie niste faze asa mici cand o porneam parca se accelera putin singura si apoi isi revenea dar asa scurt 1-2 secunde si nu exagerat sau poate mi se pare mie, nu-mi pot da seama pt ca nu am turometru in bord. Attached thumbnail(s) DSCF1181.jpg ( Size: 782.01k ) Number of downloads: 506 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
imi cer scuze de calitatea editarii pozei
cu sageata rosie am desenat directia si zona in care trebuie sa te uiti de pe cealalta parte a motorului pe carterul ambreiajului dupa senzorul de turatie, iti spun asta deoarece e bine sa-l mai cureti de depunerile metalice nu ca ar fi cauza problemelor tale iar cu sageata verde am semnalizat locul sondelor de temperatura unde iarasi nu trebuie sa umbli decat daca ai masurat in prealabil una dintre ele in functionare si sti ce valori trebuie sa obtii, dar iarasi nu cred sa fie de acolo problema, sonda temperatura motor care se leaga la ECU e cea cu doua fire si cu mufa speciala nu cu papuci romanesti, nu o schimba decat daca ai masurat-o si ai observat ca se abate de la graficul de valori totusi ar trebui sa fi sigur daca ai probleme cu turatia de relanti inainte sa te apuci de mesterit, deoarece exista riscul sa-i faci ceva ce nu trebuie si sa nu mai mearga la fel motorul This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 09:13 Attached thumbnail(s) DSCF1181.jpg ( Size: 713.45k ) Number of downloads: 545 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3496
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
Danos nu ar fi mai bine sai scoti conducta aia care iese din filtrul de aer?
isi ia aer ceva mai bine fara ea zic eu |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
Danos |
![]()
Post
#3497
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
@danciusergiu84, presupun ca cele pe care am pus sageata rosie(poze) sunt senzorii cu pricina ? si daca da, cum as putea sa masor valoarea corecta la cel pt temperatura motorului ?
Se poate masura cu un multimetru digital ? @vali09, nu stiu cum e mai bine, eu asa am tubul ala la filtrul de aer de cand am masina de 3 ani si ceva, am schimbat toamna trecuta filtru din interior, am vazut ca la altii nu au acel tub sau au chiar alt tip de filtru. Sa fie ala cauza pt care parca masina trage mai greu cand e cald tare afara, oare nu primeste aer suficient ? pt ca am impresia ca uneori dimineata cand e racoare masina parca merge mai bine, am zis ca sa-l las acolo pt ca ala mai retine din praf, odata am gasit in el si cateva pietricele ![]() Attached thumbnail(s) 12082010_001_.jpg ( Size: 77.63k ) Number of downloads: 500 12082010.jpg ( Size: 120.62k ) Number of downloads: 491 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
in prima poza sageata indica senzorul de turatie (pe carcasa ambreiajului)
in poza a doua cu sondele de pe chiulasa, sageata sta fix pe senzorul temp. motor de la ECU, pe acest topic gasesti mai in spate poza cu graficul rezistentei sondei de temp. in functie de temp. This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 16:08 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3499
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
danos mai exact senzorul de turatie e exact sunb aprinderea din care ies cele 4 fise
eu nu am tubu ala si cand am desfacut filtrul sal vad cum arata am constatat ca nici macar nu e nevoie sal suflu de praf , mai ales sa iau altul incearca si vezi care e diferenta ca nu se intampla nimic rau.eventual mai intra o musca si 3 particule de praf...mare branza poate o fi ceva diferenta daca isi ia aer mai bine...altii pun filtru sport care ia aer mult mai mult decat asta... ai cumva ac la temperatura in bord sau bec? This post has been edited by vali09: 12 Aug 2010, 18:23 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3500
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Diferenta fara acel tub consta in faptul ca va trebui sa schimbi filtrul de aer mai des caci se v-a imbacsi cu praf mai repede .
|
--------------------
-
-
-
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3501
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 12 Aug 2010, 18:35) Diferenta fara acel tub consta in faptul ca va trebui sa schimbi filtrul de aer mai des caci se v-a imbacsi cu praf mai repede . da dar nu chiar asa repede.eu am cu masina 20k km de cand e la mn si nu lam schimbat pt ca e curatel inca...depinde de diferenta pe care o simte |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(vali09 @ 12 Aug 2010, 21:17) ciudat... poate e negru doar dar e de ajuns ca sa fie schimbat, nu astepta sa scoti praf din el cat un pumn de pamant... asa era al meu cand am luat masina personal il schimb la 10k odata cu uleiul si filtrul de ulei filtrul de benzina si bujiile le schimb la 20k sau 30k |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Andyno |
![]()
Post
#3503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
cat ma cost un cablu de kilometraj ? pot sa l schimb eu acasa?
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
s0r1n2004 |
![]()
Post
#3504
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 13 August 10 ![]() |
Salut, am si eu o problema cu Pickup-ul meu 1.9 D . La relanti tremura motorul foarte tare parca da sa se opreasca, cand accelerez merge in suturi, iar cand ajung prin treapta a 4-a a 5-a se aude un zgomot ciudat ca si cum s-ar tura dar mai subtire. Si la relanti se mai tureaza cate o data singura. A mai patit cineva asa ceva?
|
--------------------
Renault
Clio 3
2009
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
incearca pe forumul solentza la sectiunea unde se discuta despre diesel, aici se discuta despre motoarele pe benzina cu injectie
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#3506
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
salut
din cate stiu se poate face un scurt circuit intentionat la una dintre cele 3 mufe din poza( poza este preluata de mai sus). intrebarea mea este la care anume dintre cele 3 pozitii se face acest scurt circuit si in ce fel se poate face? eu stiu ceva de o surubelnita care sa atinga toate contactele din interior in acelasi timp, cu motorul oprit, apoi niste lovituri in zona in care am scurtcircuitat. asa este? va multumesc Attached thumbnail(s) scurt_circuit.jpg ( Size: 713.71k ) Number of downloads: 387 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
Andyno |
![]()
Post
#3507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
cat ma cost un cablu de kilometraj ? pot sa l schimb eu acasa?
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te costa vre-o 25 de roni vezi sa cumperi de CN nu al tip si deschimbat daca nu ai habar nu te baga
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3509
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
B-84-DPD - nu e valabil ce ai scris in ultimul post, adica nu exist asa ceva
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#3510
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
salutare am si eu o problema cu noua mea dacia e de 2001 injectie la pornire cand e motorul rece se aude un clantanit parca ar fi din tacheti sau din lant nu sunt sigur dar nu numai la rece si la accelerari mi-a zis cineva ca din tacheti dar cica asa se aud astea pe injectie e cam ciudat k motorul nu are multi chilometri si abia am schimbat uleiul astept raspuns
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 08:49 |