DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

viper
post 8 Apr 2006, 10:27
Post #361


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 September 03




trimite-mi si mie manualul.... is81cat@yahoo.com
merci mult !!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 9 Apr 2006, 14:33
Post #362


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




salut...am o mica intrebare...ieri mi s-a aprins martorul de la pompa de injectie la 10 minute dupa ce am pornit,si a stat aprins pana la urmatoarea oprire a motorului..dupa ce am pornit normal (adica am asteptat sa se stinga ca sa pornesc) la ciirca 5 minute iar s-a aprins.nu ma pricep absolut deloc...e de rau? unsure.gif


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeapa
post 9 Apr 2006, 14:42
Post #363


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




QUOTE(def @ 9 Apr 2006, 14:33)
salut...am o mica intrebare...ieri mi s-a aprins martorul de la pompa de injectie la 10 minute dupa ce am pornit,si a stat aprins pana la urmatoarea oprire a motorului..dupa ce am pornit normal (adica am asteptat sa se stinga ca sa pornesc) la ciirca 5 minute iar s-a aprins.nu ma pricep absolut deloc...e de rau? unsure.gif
*



mergi la service! daca se aprinde in mers nu e bine. poate nu e grav, dar fa o verificare!


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefisto_007
post 9 Apr 2006, 21:11
Post #364


Membru schimbator de distributii


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 April 06
From: 127.0.0.1




Hello everybody!

Sunt nou pe-aici, dar sunt si mai "nou" in ce priveste motoarele. On to the serious stuff...

Draga mea de masinuta imi face niste fitze la relanti, si anume motorasul ala "inteligent" al relantiului nu-si face treaba decat cand vrea el. Problema e ca pana se incalzeste motorul destul cat sa nu moara la relanti fara a nu fi ajutat de acel motoras, trebuie sa tin acceleratia apasata incontinuu (de aici rezulta ca trebuie sa franez cu piciorul stang, sa am grija ca atunci cand franez schimbatorul sa fie la punctul mort pt. a nu risca sa-mi "moara" motorul, etc. etc. Parca as fi un pilot de raliuri).

Initial, am descoperit cu ajutorul mecanicului ca problema era la contactele mufei care alimenteaza acel motoras. Am dat cu spray de contacte si totul a fost OK. Mai nou, nici asta nu ajuta. Pot sa dau cu spray pana imi vine rau ca tot cum vrea el face. Uneori isi face treaba, alteori nu. Nu mai stiu ce sa incerc, iar la mecanic nu prea imi vine sa ma duc pt. ca momentan sunt cu sold 0 in portofel smile.gif

Daca ma poate ajuta cineva, orice sugestie e binevenita cu rugamintea ca sugestiile sa vina in limba romana uzuala pe cat posibil. Nu pot pricepe anumiti termeni tehnici legati de motoare pt. ca, dupa cum v-am spus, sunt un "nepriceputean" in acest domeniu.

Thanks!


--------------------
Dacia Logan 2006 LaureatePlus - BH-XX-EFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Apr 2006, 13:08
Post #365


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




cum ziceam si acum cateva pagini, ala e un motoras de curent continuu prapadit. Scoate-l de acolo (e prins in laterat cu niste imbusuri) desfa carcasa (e prinsa pe lateral cu cleme de plastic) si o sa gasesti motorasul inauntru. Verifica sa nu fie vre-un fir rupt, mai curata-l pe acolo si pune-l la loc pe masina. TREBUIE sa mearga. Vezi ca mai are si un contact inauntru care detecteaza capatul de cursa, trebuie curatat si ala.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefisto_007
post 12 Apr 2006, 11:17
Post #366


Membru schimbator de distributii


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 April 06
From: 127.0.0.1




10x man. Cel mai probabil voi incerca in weekend pt. ca atunci am timp.

Azi, poate si din cauza faptului ca e mai frig ca zilele trecute, a pornit motorasul ala si totul a fost OK. Mai citisem undeva pe forum ca acest motoras este pus in functiune de calculator cand acesta "hotaraste", pe baza datelor care le primeste de la 2 senzori: unul pt. temperatura aerului de afara si unul pt. temperatura motorului. Stie cineva care sunt valorile maxime ale celor 2 temperaturi la care motorasul mai porneste? Se pot modifica aceste valori? (M-ar mira profund sa se poata fara un tester sau ceva de genul asta, dar.... incercarea moarte n-are smile.gif )

By the way... N-ar strica sa am niste manuale (de oricare) pt. Dacia 1310 Li, asa ca daca are cineva, il rog sa-mi trimita pe adresa: mefisto_007@rdslink.ro.

Multumesc!


--------------------
Dacia Logan 2006 LaureatePlus - BH-XX-EFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Apr 2006, 13:10
Post #367


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




io din cate stiu, la tipul asta de injectie (bosch mono motronic M.A. 1.7 - nu strica sa dai o cautare pe google ca s-ar putea sa gasesti un "doc" wink.gif ) nu se poate modifica absolut nimic cu nici un tester.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 14 Apr 2006, 21:20
Post #368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




sal am si eu o problema dacia 2000 injectie este si pe gpl am fost cu ea la tara si dimineata nu a mai vrut sa porneasca, am fost la 10 mecanici cu ea nici unul nu ia dat de cap, doar ca ia scos o mufa cred ca de la motoras ca se tura singura a reglato el cu un fir si mi-a spus mecanicul ba ca este clapeta de acceleratie ba ca este motorasul de le relanti etc astept o parere unde pot sa ma duc cu ea sa o puna pe un calculator si care este pretul, mai de curand am fost in autovit si mi-am pus si un filtru sport are baraitul ala dragut dar parca nu m-ai are demarajul de dinainte, astept o parere multumesc


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 16 Apr 2006, 02:06
Post #369


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




mda..cred ca o fi vreo eroare de la computer ca si semnul exclamarii e aprins..am schimbat pompa de frana,placutele,dar tot aprins e ala...sa fie sanatoasa..iar cu stropitoarea aia aprinsa,nu vad nici o schimbare la comportament..adica nici sunete,nici nimic..si am mai facut vreo 200 km de cand e aprins...

p.s....cam la cat se aprinde becu galben la martorul de benzina(rezervor)[sau cum s`o mai numi si ala]?ca de cand am ramas in pana "cuiva" rolleyes.gif alimentez fix cand vad prima sclipire a beculetului...ma intereseaza asa de pura curiozitate...

This post has been edited by def: 16 Apr 2006, 14:34


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmb72
post 16 Apr 2006, 18:04
Post #370


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4 March 06




QUOTE(def @ 16 Apr 2006, 03:06)
mda..cred ca o fi vreo eroare de la computer ca si semnul exclamarii e aprins..am schimbat pompa de frana,placutele,dar tot aprins e ala...sa fie sanatoasa..iar cu stropitoarea aia aprinsa,nu vad nici o schimbare la comportament..adica nici sunete,nici nimic..si am mai facut vreo 200 km de cand e aprins...

p.s....cam la cat se aprinde becu galben la martorul  de benzina(rezervor)[sau cum s`o mai numi si ala]?ca de cand am ramas in pana "cuiva"  rolleyes.gif  alimentez  fix cand vad prima sclipire a beculetului...ma intereseaza asa de pura curiozitate...
*



Cand era noua (dacie pe injectie, 2004) i-am facut testul becului de benzina. De cateva ori, chiar. Adica, cu o sticluta (2-5 litri) de benzina in portbagaj, mergeam atent sa vad cati km parcurgeam din momentul in care mi se aprindea martorul de benzina, pana cand ramaneam in drum. Concluzia: cam 70-80 km in afara orasului, si cam 50 km in oras. Deci martorul se aprinde cand imi ramaneau cca 5 litri in rezervor. DAR, va dati seama ca variaza functie de cat de bine a fost mancat in ziua montarii, maitrul de la Dacia: daca a indesat cu forta, a bagat plutitorul mai jos, deci se aprinde la mai putini litri. Daca l-a infit la misto, se poate aprinde si la 7-10 lutri.... smile.gif Sa nu mai vorbesc ca in timp, se paote modifica consumul masinii - se mai infunda putin catalizatorul, isi mai schimba putin parametrii sonda lambda, se mai modifica performantele motorasului de relanti, si computerul la 30-40000km ia alte decizii decat la 5-10000km....


--------------------
DACIA 1310 Li - B69BUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 17 Apr 2006, 00:00
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




ms mult..al meu nu cred ca e infipt prea tare ca da o groapa mai sanatoasa se aprinde beculetul,chiar daca am vreo 10 litri.. laugh.gif


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeapa
post 18 Apr 2006, 18:04
Post #372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




QUOTE(def @ 17 Apr 2006, 01:00)
ms mult..al meu nu cred ca e infipt prea tare ca da o groapa mai sanatoasa se aprinde beculetul,chiar daca am vreo 10 litri.. laugh.gif
*




eu am facut o data un plin exact cind se aprinsese becul. am bagat la pompa cam 40 L. deci vreo 7-8 L zic eu.

later edit: na ca azi mi s-a aprins si mie martorul de injectie. ph34r.gif eram intr-o depasire si cind era turata la 3000 rpm s-a aprins dracovenia. miine ma duc la tester sa vad ce are. stiu ca nu e bine. de mers merge mai bine ca niciodata. e sprintena si nu mai da in nas.

sa fie oare ca de o zi merg fara termostat? o fi semnalat calculatorul ceva dubios la motor?

This post has been edited by tzeapa: 19 Apr 2006, 12:13


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 19 Apr 2006, 19:40
Post #373


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Mai fratilor si mie mi s-a aprins de vreo 3 ori in iarna asta. Dar scurt 5 max 10 sec si doar la relanti. In carte scrie ca el comuta in regim de uregenta. Dar in regimul asta de urgenta becul ramâne aprins sau nu?


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 21 Apr 2006, 11:25
Post #374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




@ tzeapa : ai rezolvat treaba cu beculetul?ce ti-au zis? e ceva grav?


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmb72
post 23 Apr 2006, 20:08
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4 March 06




Bec injectie. Studiind cu atentie manualul de functionare al injectiei de acest tip, combinat cu urmarirea mersului masinii, iti cam dai seama de modul in care functioneaza algoritmul implementat in calculatorul injectiei. Iar becul injectiei se pare ca se aprinde in momentul in care unul din parametrii utilizati de calculator in calcului aprinderii si injectiei (adica: turatia motorului, temperatura aerului in injector, sonda lambda, starea de relanti sau de acceleratie - deci potentiometrul clapetei) iese din parametrii normali. Nu e deci un semn asa de grav pe cat se pare... Adica, nu-i musai sa se dea fuguta la service, la tester, unde ori vi se spune ca nu e nimic, ori vi se spune "ar trebui schimbat corp clapeta, corp superios sau injector in totalitate". Grav e cand incepe sa stea mai mult beculetul aprins.... sau si mai rau, sa se aprinda la apropae orice drum facut cu masina, si nu doar pentru 5-10 secunde... E normal zic eu, in conditii grele de drum (ger, umezeala, zapada) semnalele senzorilor sa fie parazitate de acesti factori si calculatorul sa primeasca date in afara parametrilor normali. Bine ca stie cum sa se descurce si-n aceste conditii...se pare ca-i un algoritm bine gandit si testat (era si cazul, astfel de injectie echipa si unele variante de fiat, renault clio si volskwagen, mai vechi, e adevarat ! smile.gif ). Si daca becul ramane aprins si dupa curatarea a tot ce inseamna contacte electrice la motor (mufe, senzori, injector, etc.), atunci, da, e de service....


--------------------
DACIA 1310 Li - B69BUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lepi
post 24 Apr 2006, 14:10
Post #376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 April 06




salut.as dori si eu manualul tehnic si schema electrica a berlinei pe injectie. adresa de e-mail este dan-lepi@k.ro multumesc anticipat!!


--------------------
dacia berlina 1.4Li - is04ZPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocodil
post 26 Apr 2006, 09:52
Post #377


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 November 05




sal!
In legatura cu becul de la injectie, nu se aprinde daca ceva din anssmblul injectie nu functioneaza corespunzator, si numai cind anumite componente nu functioneaza nu la orice componenta,de exemplu scoate mufa de la motorasul pas cu pas si vezi daca se aprinde atunci sau de la sonda lamda si ai sa constati ca nu se aprinde becul!! Asa ca prin concluzie poti sa ai bulita sonda lamda sa iti consume masina in draci si tu sa zici ca nu are nimic defect la injectie.Asa ca MAREEEEE atentie la asemenea lucruri ca pot fi periculoase,sa nu se inteleaga ca asi fi un om care sint implinit cu testul pe computer ca sincer sa fiu am facut si eu teste si m-am lamurit ce sint,iti spune totul legat de motor DAR NIMIC.adica marele test iti da doar niste parametri pe care ii constata si conducatorul sau un om care s-a mai bagat in dacia cu injectie.MULTA BAFTA IN CONTINOARE CU INJECTIE SI DOAMNE FERESTE SA SE STRICE CEVA LA EA !!!!


--------------------
DACIA CLi - b-22-dac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 26 Apr 2006, 12:11
Post #378


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




la mine se aprinde la vreo 2-3 minute dupa ce pornesc si sta aprins pana ma opresc din nou..o sa ma duc la service cand o sa gasesc unul bun...daca imi recomanda cineva unul in iasi care sa fie bun ii sunt recunoscator..da dacia service nu mai calc ca am alergie la bosorogi alcoolici.. unsure.gif


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeapa
post 26 Apr 2006, 12:12
Post #379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




la mine este clar de la termostat, ca umblu fara el. mi-a zis cel care se ocupa de teste.


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lepi
post 27 Apr 2006, 18:42
Post #380


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 April 06




la dacia mea din 2000 martorul de injectie nu se mai aprinde la pornire.
In iarna ,pe viscol si drum greu s-a aprins in mers si a stat asa pina am ajuns acasa si am oprit(100 Km).De atunci nu se mai aprinde nici la pornire nici in mers!! O fi vreo problema majora s-au pot circula fara grija asa!!???


--------------------
dacia berlina 1.4Li - is04ZPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmb72
post 27 Apr 2006, 21:22
Post #381


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4 March 06




Apropo de documentatii...macar la injectie...ia vedeti la http://gmbogdan72.uv.ro ...


--------------------
DACIA 1310 Li - B69BUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radud5
post 28 Apr 2006, 14:04
Post #382


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 April 06




QUOTE(gmb72 @ 27 Apr 2006, 22:22)
Apropo de documentatii...macar la injectie...ia vedeti la http://gmbogdan72.uv.ro ...
*


Multumesc mult ptr documentati, sunt MARFA, si la obiect: "Instalatie electrica injectie" drunksinging.gif
Dar as mai dori si softul "DACIA (MAI 1.7)" si modul de conectare intre autoturism si laptop (mufa si nivelele logice) presupun ca sunt TTL sau RS232 (caz in care conectarea se poate face direct). O asemenea diagnoza la service auto ma costa aproape 1 mil, si acum imi face iar probleme un contact electric (cateodata nu vrea sa mai pornesca la rece).

Multumesc anticipat pentru interesul acordat.

This post has been edited by bucatzel: 18 Apr 2012, 07:52


--------------------
Dacia 1310 injectie - PH 27 AKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_a_1976
post 2 May 2006, 10:35
Post #383


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 May 06




Salutare! Ca mai toata lumea din zona am shi io o problema cu a mea carutza marca Dacia pe injectzie, shi poate cineva mai experimentat decat mine imi poate oferi o solutzie pentru rezolvarea problemei.
Deci, in timpul mersului, indicatorul de temperatura imi sta blocat la minim. In clipa in care intrerup contactul de la cheie, acul imi urca aproape de linia de mijloc. Apoi, cand dau contact, imi cade brusc la minim iar, shi ramane acolo pe toata durata mersului mashinii, pana cand opresc din nou shi intrerup contactul. Intrucat am sesizat problema in timpul mersului, am zis sa vad daca face la fel shi dupa racirea motorului. Am lasat mashina oprita cam o ora jumate, dupa care am testat din nou. La fel, cand are contact acul sta la minim, cand nu are, sta aproape de jumatate. Relantiul motorului e normal, adica la cald intre 700 shi 800 rtm, shi cand e la rece in jur de 1200 1300 dupa care coboara spre 700 800. Care poate fi problema? Sonda de temperatura, scurtcircuit sau indicator de bord? Nu shtiu daca imi poate influentza consumul de benzina aceasta problema. Dupa un drum de 130 de km in afara orashului nu pare, dar inca nu am apucat sa merg in orash mai mult ca sa imi dau seama.
Multzumesc.


--------------------
Dacia 1310 Li - BC-01-BOB
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 May 2006, 10:50
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Salut. Problema se rezolva simplu. Si eu am avut aceeasi problema. La motor, pe mijloc, in partea dinspre bord este sonda de temperatura apa. Pe ea este un singur papuc iar dinspre cablaj vin doua fire (la mine numai unul avea papuc pe el). Ideea este ca trebuie mufat celalalt fir. Si la mine statea , cand puneam contactul, acul la minim iar cand il luam statea la jumate. Acuma, dupa schimbarea pe celalalt fir, acul functioneaza bine (chiar daca la luarea contactului se duce iar la jumate). Dar cand e pus contactul functioneaza bine.

Se pare ca celalalt fir era pentru bec. Dar cum indicatorul nostru nu are bec... nu stiu exact cum e legat firul.

Pe scurt, pune celalalt fir (s-ar putea sa nu ai papuc pe el, dar ii pui unul). In rest nu e nici o problema ca mergi asa, doar ca nu vezi daca iti creste prea tare temperatura la apa.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_a_1976
post 2 May 2006, 11:47
Post #385


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 May 06




Am incercat shi tot la fel. intrebare: daca imi indica temperatura greshit, nu imi afecteaza consumul de benzina?
Multzumesc.


--------------------
Dacia 1310 Li - BC-01-BOB
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 May 2006, 14:22
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Stai linistit, nu-ti afecteaza consumul. Ceasurile din bord sunt indicatori, nu influenteaza cu nimic comportamentul masinii. Numai la Formula 1 si poate la masinile tapene avem butoane pentru setarea amestecului, a cutiei de viteze (automata) si alte de-alea.

Esti sigur ca si cu celalalt fir face la fel? Sper ca nu le-ai legat pe amandoua deodata...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_a_1976
post 2 May 2006, 14:39
Post #387


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 May 06




biggrin.gif Oi fi io mai novice in domeniu da nici chiar sa ma apuc sa fac noduri marinareshti prin motor!! biggrin.gif Nu, nu am legat nimic simultan, mai ales ca la mine shi celalat fir avea papuc. Shi tot la fel face.


--------------------
Dacia 1310 Li - BC-01-BOB
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinM
post 5 May 2006, 09:06
Post #388


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 July 05




Fratilor, la berlina pe injectie este normal sa bulbuceasca aer in vasul de expansiune ?
Am schimbat garnitura de chiulasa dar tot la fel face. Va rog dati-,mi niste sugesti.

Merci !


--------------------
Dacia 1310 Li - BN 02 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeapa
post 5 May 2006, 09:18
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




QUOTE(AlinM @ 5 May 2006, 10:06)
Fratilor, la berlina pe injectie este normal sa bulbuceasca aer in vasul de expansiune ?
Am schimbat garnitura de chiulasa dar tot la fel face. Va rog dati-,mi niste sugesti.

Merci !
*




si apa e fiarta? daca da nu cred ca e de bine. o problema asemanatoare am avut eu. dar la mine dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa, apa fugea in motor. la tine este posibil sa fie iar de la termostat. l-ai schimbat o data cu garnitura?


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinM
post 5 May 2006, 09:43
Post #390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 July 05




Nu am schimbat termostatul dar cred ca daca ar fi probleme cu termostatul s-ar vedea pe indicatorul de temperatura. Nu e asa ? La mine temperatura este constanta si normala, problema e ca i-mi scade nivelul in vasul de expansiune si motorul nu merge rotund ( pe linga faptul ca sufla in vasul de expansiune )


--------------------
Dacia 1310 Li - BN 02 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 11:59
Forum Renault