DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tzeapa
post 5 May 2006, 09:49
Post #391


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




QUOTE(AlinM @ 5 May 2006, 10:43)
Nu am schimbat termostatul dar cred ca daca ar fi probleme cu termostatul s-ar vedea pe indicatorul de temperatura. Nu e asa ? La mine temperatura este constanta si normala, problema e ca i-mi scade nivelul in vasul de expansiune si motorul nu merge rotund ( pe linga faptul ca sufla in vasul de expansiune )
*



pai daca iti fuge apa din vas atunci e de rau. uita-te la ulei. vezi ce culoare are. daca e cafea cu lapte si nu are viscozitate, atunci poti sa fii sigur ca acolo ajunge apa din vas. dc ai schimbat garnitura de chiuloasa? ti-a fiert apa vreodata? daca ti-a fiert, e posibil sa se fi ars si niste garnirturi din setul motor. niste garnituri fine din aluminiu.


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinM
post 5 May 2006, 10:02
Post #392


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 July 05




Apa nu este colorata dar miroase a gaz, merg pe gaz.


--------------------
Dacia 1310 Li - BN 02 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeapa
post 5 May 2006, 10:10
Post #393


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




QUOTE(AlinM @ 5 May 2006, 11:02)
Apa nu este colorata dar miroase a gaz, merg pe gaz.
*



uita-te la motor, pe joja, nu in vas!!!


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinM
post 5 May 2006, 10:37
Post #394


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 July 05




Ar trebui sa creasca nivelul in baia de ulei ?


--------------------
Dacia 1310 Li - BN 02 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hitmann
post 6 May 2006, 11:15
Post #395


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 April 06




Eu am o dacia 1310 li din 2000 si am 2 intrebari:

1. Mi s-a intamplat intr-o periaoda ca atunci cand puneam contactul sa nu mi se mai aprinda martorul de la injectie...eu asteptam oricum 6-7 sec si apoi porneam ... nu se aprindea nici in mers....dupa vreo 3-4 zile de stat pe dreapta cand am inceput sa pun contactul am obs ca se aprinde. acum functioneaza normal....ce o fi fost??

2. Relantiul la mine se duce undeva la 1000-1100 la contact si apoi scade cam la 900 dupa ce se mai incalzeste chiar si mai putin uneori dar tremura desul de tare...ce as putea sa fac??

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 - gl-10-dnd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeapa
post 6 May 2006, 12:12
Post #396


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 December 05




QUOTE(Hitmann @ 6 May 2006, 12:15)
2. Relantiul la mine se duce undeva la 1000-1100 la contact si apoi scade cam la 900 dupa ce se mai incalzeste chiar si mai putin uneori dar tremura desul de tare...ce as putea sa fac??

Multumesc!
*



"asa face toate"!


--------------------
DACIA 1310 LI - B-46-BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulan
post 7 May 2006, 18:05
Post #397


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 May 06




[FONT=Arial][SIZE=1]Salutare! Sunt cam nou pe aici dar am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pe tema injectiei si a problemelor ei, dar tot nu am ajuns la o concluzie(sau la o rezolvare). Am o Dacie 1310 TI din 2000, CU 78000km la bord, si am o problema care s-a mai descris aici : din senin in mers se apuca sa se tureze singura de la aproape turatie 0 pina la 2500-3000 de ture! La 56000km am schimbat corp injectie(adica martie 2005), anul acesta (de nici o luna ) am schimbat catalizator, bujii, filtru benzina, filtru aer, curatat motoras relanti, spreyat toate contactele electrice - degeaba. Fenomenul se repeta aleator.Pina acum rezolvarea (pe care am invatat-o de la un mecanic a fost : contacte repetate intr-o succesiune rapida(10/ 10sec.) si am plecat mai departe!Incepe sa ma enerveze tot mai tare fiindca pare sa faca tot mai des!Sa tina asa de putin (22000km) un corp injectie? Cei de la Dacia(Renault) mi-au spus ca garantia este 6 luni sau 50000km cind l-am schimbat anul trecut!


--------------------
DACIA 1310 TI - CJ06HSZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blade
post 11 May 2006, 09:38
Post #398


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06
From: galati




am avut si eu problema asta la fel facea si la mine si pana nu am scimbat motorasul pas cu pas nu sia dat drumul dar dupa aia si merge perfect


--------------------
dacia break - BR 05 BUT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 11 May 2006, 21:28
Post #399


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




stie careva daca se poate desface pompa de benzina?ca a mea se mai blocheaza si ii mai dau 2-3 ciocane in rezervor si isi revine...de la contacte nu e ca le-am verificat pe toate.si vroiam sa mai intreb daca uleiul pt motor castrol15w40 e bun pt dacia pe injectie...si ce buji imi recomandati?

This post has been edited by ramiro: 11 May 2006, 21:32


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 14 May 2006, 20:56
Post #400


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Mai fratilor la mine a aprut alta problema. La rece parca ar porni in 3 cilindri. Dau o talpa pâna la 2500-300 rpm si gata, isi revine. Bujii sau "motoras pas cu pas?
Voi ce ziceti? Sau aprindere?


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bc-24-AMN
post 15 May 2006, 08:51
Post #401


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 September 05




wub.gif Am si eu un Break CLi, are 120 de mii km, facuti ca masina de firma, deci a fosc chinuita gagica! Eu merg cu ea de vreo 3 saptamani, nu are mari probleme, atata doar ca baga miros de benzina in masina si dupa cat am vazut eu pe acolo pe undeva curge benzina. Eu banuiesc ca ar fi ceva coliere slabite pe undeva. Si o a doua problema ar fi cu stergatorul pe spate, pompa care tre sa spele geamul functioneaza dar stergatorul doarme!

In rest nu pot sa zic decat ca merge foarte bine pt o dacie, daca nu ai pretentii de masina de curse sau de masina vest europeana. Am incercat un pic de sport cu ea: trepte schimbate dupa 4000 dar am vazut ca o zapacesc cam tare si am lasat-o in pace! Daca schimbi la 3000 lucrurile merg bine!

Daca a mai avut cineva problemele de mai sus il rog si ii multumesc anticipat pt cateva sfaturi!


--------------------
Dacia 1100 - bc-00-MCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sgd_21
post 15 May 2006, 17:04
Post #402


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 November 05




QUOTE(romulan @ 7 May 2006, 19:05)
[FONT=Arial][SIZE=1]Salutare! Sunt cam nou pe aici dar am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pe tema injectiei si a problemelor ei, dar tot nu am ajuns la o concluzie(sau la o rezolvare). Am o Dacie 1310 TI din 2000, CU 78000km la bord, si am o problema care s-a mai descris aici : din senin in mers se apuca sa se tureze singura de la aproape turatie 0 pina la 2500-3000 de ture! La 56000km am schimbat corp injectie(adica martie 2005), anul acesta (de nici o luna ) am schimbat catalizator, bujii, filtru benzina, filtru aer, curatat motoras relanti, spreyat toate contactele electrice - degeaba. Fenomenul se repeta aleator.Pina acum rezolvarea (pe care am invatat-o de la un mecanic a fost : contacte repetate intr-o succesiune rapida(10/ 10sec.) si am plecat mai departe!Incepe sa ma enerveze tot mai tare fiindca pare sa faca tot mai des!Sa tina asa de putin (22000km) un corp injectie? Cei de la Dacia(Renault) mi-au spus ca garantia este 6 luni sau 50000km cind l-am schimbat anul trecut!
*




vezi sa nu traga aer fals pe langa injectie sau prin alta parte.
la mine la injectie in partea dreapta are niste furtune care ies din injector. acolo e un furtun si cealalta gaura are dop. daca cade dopul ala iti trage aer fals in injector si se tureaza singura sus/jos , ducand in eroare calculatorul.


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina - b-12-llc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinM
post 16 May 2006, 12:57
Post #403


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 July 05




Fratilor cum se schimba becul indicator portocaliu " lipsa benzina ", trebuie dat jos bordul sau se poate si altfel ?




--------------------
Dacia 1310 Li - BN 02 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 23 May 2006, 09:33
Post #404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




eu am o dacie din 2000 pe gaz merge bine dar pe benzina nu porneste nici sa o omori , mi-a spus un mecanic ca se poate fii de la clapeta de acceleratie sau motorasul asta pas cu pas


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 23 May 2006, 22:57
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(tzeapa @ 5 May 2006, 12:49)
pai daca iti fuge apa din vas atunci e de rau. uita-te la ulei. vezi ce culoare are. daca e cafea cu lapte si nu are viscozitate, atunci poti sa fii sigur ca acolo ajunge apa din vas. dc ai schimbat garnitura de chiuloasa? ti-a fiert apa vreodata?  daca ti-a fiert, e posibil sa se fi ars si niste garnirturi din setul motor. niste garnituri fine din aluminiu.
*



De la inceput va spun ca sunt incepator in mecanica.
intrebare: pina zilele trecute nu am avut probleme cu temperat motorasului.....acu au inceput.
dupa ce pornesc motorul(chiar dimineata ) imediat dupa 3-4 min acul ceasului se ridica pina aproape de zona rosie. daca stau la un semaf--doua...incep sa mi vina draci, acul ceasului intra in zona rosie 1-2mm (becul nu se aprinde totusi) asta inseamna ca fierbe apa ? va rog definiti acest termen fierbe apa ? cum se manifesta? cum se remediaza ?
ce ar trebui sa fac ? 1. sa schimb uleiul ?
(am 10w40 valvoline ... l-as sch cu 15w40 tot valvolin- sau sa i bag unul mai gros 20 w40 valvolin (mentionez ca presiunea la ralantiu e 2 barr)
2. sa sch termostatul ? de care sa montez ?
Multumesc anticipat.



--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 24 May 2006, 08:28
Post #406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Vezi ca indicatoarele de apa de la berlinele pe injectie (care au indicator) nu au bec. Au numai scala. A mea, din 2000, are scala dar nu are bec.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergionel
post 24 May 2006, 19:34
Post #407


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 10 December 05




QUOTE(arian @ 23 May 2006, 09:57)
De la inceput va spun ca sunt incepator in mecanica.
intrebare: pina zilele trecute nu am avut probleme cu temperat motorasului.....acu au inceput.
dupa ce pornesc motorul(chiar dimineata ) imediat dupa 3-4 min acul ceasului se ridica pina aproape de zona rosie. daca stau la un semaf--doua...incep sa mi vina draci, acul ceasului intra in zona rosie 1-2mm (becul nu se aprinde totusi) asta inseamna ca fierbe apa ?  va rog definiti acest termen fierbe apa ? cum se manifesta? cum se remediaza ?
ce ar trebui sa fac ?  1. sa schimb uleiul ? 
(am 10w40 valvoline ... l-as sch cu 15w40 tot valvolin- sau sa i bag unul mai gros 20 w40 valvolin (mentionez ca presiunea la ralantiu e 2 barr)
                              2. sa sch termostatul ? de care sa montez ?
Multumesc anticipat.
*





acelasi lucru este si la mine. trebuie sa schimbi garn. de chiuloasa si sa o planezi.


--------------------
dacia 1300 injectie - b-68-jsk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 24 May 2006, 20:34
Post #408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(sergionel @ 24 May 2006, 22:34)
acelasi lucru este si la mine. trebuie sa schimbi garn. de chiuloasa si sa o planezi.
*



ce nu am spus:
1. nu mi creste nivelul de ulei , nu apar picaturi de apa pe joja
2. NU consuma ulei
3. cand accelerez nu apar "bulbuci" sau pete de ulei in bidonasul cu apa
de aceea cred ca garnitura nu ar avea nimik
-azi la ora 20 am dat termostatul jos, era de 89 gr C. ce pot spune cert: radiatorul pare mult mai incins chiar daca am mers cam 10 minute si nu pe caldura de la ora 12; dupa pornire acul s-a ridicat mai lent
-inainte de zona rosie pe ceasul indicator e o liniuta ff mica....dupa cele 10 minute de mers acul cesului inca nu a ajuns la ea
-ce dezavantaje pot aparea ? (consumuri ?, pierderi de putere, demaraj mai slab ?, se va deregla cunva calculatorul ?, socul automat va avea o perioada mai mare => consum mai mare de benzina ?)
-va rog mai multe pareri de la cei care au dat termostatul jos de pe masina
-maine dupa ce voi traversa buc la ora 12 am sa va spun ce s a schimbat .

si inca ceva: berlinuta mea are si bec si ceas pt racire la fel si pt presiune ulei motor (cand bag cheile in contact se aprind aceste becuri !)





--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 25 May 2006, 16:32
Post #409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Salut,

Vreau sa plec cu Dacia mea pe injectie pana in Grecia, ce sa-mi iau cu mine piese sa nu raman draq p-acolo ? voi ce ati lua cu voi ?
mutumesc


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 25 May 2006, 18:43
Post #410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




Salut !
Am revenit. Cu date si informatii noi.
1. La instalatia de racire am ceas si bec , cum am mai spus;
- pe cadran sunt trei linii albe: una ~ora 7, una la mijloc aproape orizontala(mai lata decat celelalte), una la ora 10.
- in zona ultimei linii (cea de la ora 10) pe cadran mai sunt 2 linii mai scurte albe
-incepand cu cea de a treia linie (cea de la ora 10) incepe o banda rosie.
(Scuze pt exprimare, dar nu am stiut cum altfel sa va descriu acest ceas)
intrebare: ce temperaturi corespund acestor linii ?
2. Cum am spus am scos termostatul.
-astazi am mers aproape toata ziua cu masina si: dupa ce am pornit o acul ceasului s a ridicat si a ramas in dreptul liniei orizontale; la semafoare acul ceasului a trecut cu max 1-2mm fata de linia orizontala !
-dupa ce porneam motorasul acul ceasului ajungea la orizontala mult mai greu
(cred ca acest lucru va influenta f mult consumul....practic socul automat va lucra mai mult, cred !)
-demarajul e mai bun
-dupa pornire la ralantiu motorasul e cam zgomotos un timp mai mare, datorita incalzirii mai lente, nu ?
-dupa ce acul ceasului ajunge la orizontala motorasul mere rotund
-am impresia ca temperatura termostatului trebe sa fie temperat corespunzatoare liniei orizontale de pe ceas pt ca motorasul merge rotund, fara zgomot (aproape nu l auzi);
-nu stiu deocamdata ce consum are .

CONCLUZIE: 1. poate sa mi spuna cineva ce tip de termostat sa i pun ?
2. sunt convins ca termostatul la masina este necesar dar de care sa i pun, de unde sa l cumpar ?
Prefer sa dau 500.000 pe un termostat decat sa umblu prin tot felu de service sa schimb garnituri de chiuloasa , sa rectific chiuloase, etc

This post has been edited by arian: 26 May 2006, 18:01


--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 29 May 2006, 21:54
Post #411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(B74RCE @ 25 May 2006, 19:32)
Salut,

Vreau sa plec cu Dacia mea pe injectie pana in Grecia, ce sa-mi iau cu mine piese sa nu raman draq p-acolo ? voi ce ati lua cu voi ?
mutumesc
*



In primul rand mergi la un mecanic sa ti faca o revizie.
La orice drum e bine sa ai in portbagaj: trusa de scule (cel putin cheile date la cumpararea masinii), roata rezerva(verificata!), cheie, cric, triunghi, 1set sigurante + becuri, apa distilata, 1l ulei pt motor (chiar daca nu-ti consuma ulei! -mie de ex mi a sarit busonul la ulei si a trebuit sa completez (cred ca nu fusese bine apasat), lichid de frana, curea ventilator, bujii, cablu pt remorcare.
Mentionez ca aceste lucruri le am permanent in portbagaj.


--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 30 May 2006, 18:53
Post #412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




QUOTE(arian @ 29 May 2006, 22:54)
In primul rand mergi la un mecanic sa ti faca o revizie.
La orice drum e bine sa ai in portbagaj: trusa de scule (cel putin cheile date la cumpararea masinii), roata rezerva(verificata!), cheie, cric, triunghi, 1set sigurante + becuri, apa distilata, 1l ulei pt motor (chiar daca nu-ti consuma ulei!  -mie de ex mi a sarit busonul la ulei si a trebuit sa completez (cred ca nu fusese bine apasat), lichid de frana, curea ventilator, bujii, cablu pt remorcare.
Mentionez ca aceste lucruri le am permanent in portbagaj.
*



thx man, mi-ai dat niste sfaturi utile, unde are dacia asta pe injectie filtru de benzina ? in "gogoasa" aia de pe carburator cumva ?


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 31 May 2006, 08:10
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Pe furtunul care iese din rezervor este filtrul de benzina (ca un butoias mic), chiar langa rezervor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 May 2006, 10:14
Post #414


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




adica sub masina wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 31 May 2006, 15:51
Post #415


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




se schimba usor filtru de benzina ? tre` sa ma duc cu ea la un service ?blink.gif Care a fost viteza maxima care ati atinso cu o berina 1310 cu injectie ?
Thx ph34r.gif

This post has been edited by B74RCE: 31 May 2006, 15:58


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 May 2006, 17:46
Post #416


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu l-am schimbat singur, dar daca masina ar fi pe o rampa ar fi mult mai usor. In fond sunt 2 coliere si un surub de desfacut. Colierele sunt coliere rapide, adica nu sunt prinse cu un surub ci au niste clipsuri. Personal am reusit sa le desfac si sa le pun la loc fara nici o problema. Mare grija la directia in care montezi filtrul (are o sageata pe el). Teoretic termini treaba in 15 minute (asta daca mai vezi ceasul dupa ce o sa-ti intre in ochi tot pamantul de sub masina tongue.gif )


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 31 May 2006, 21:12
Post #417


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(B74RCE @ 31 May 2006, 18:51)
se schimba usor filtru de benzina ? tre` sa ma duc cu ea la un service ?blink.gif  Care a fost viteza maxima care ati atinso cu o berina 1310 cu injectie ?
Thx ph34r.gif
*



145 km/h ~4000rot/min


--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 2 Jun 2006, 17:51
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salutare posesorilor de injectate!

am montat de curand o instalatie de GPL pe berlina mea cu injectie si am constatat ca sistemul clasic de injectie nu se comporta cum ar trebui. la pornirea pe benzina motorul merge innecat. aceasta denota faptul ca sistemul isi "pierde" parametrii in timpul functionarii cu GPL. de prin auzite am inteles ca problema este corectabila prin 2 metode:

resetarea ecu injectie (varianta logica dar nu de durata... parametrii revin la cei standard, insa sistemul va "invata" din nou parametrii "gresiti" din timpul functionarii pe gaz)

eliminarea unei conexini electrice, varianta pe care nu as aplica-o deoarece se modifica iremediabil sau greu remediabil sistemul initial

as ruga poasesorii de berline injectate cu instalatie de GPL sa posteze in legatura cu aceasta problema si eventual rezolvarea acesteia

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 3 Jun 2006, 16:49
Post #419


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




QUOTE(Ov @ 31 May 2006, 18:46)
eu l-am schimbat singur, dar daca masina ar fi pe o rampa ar fi mult mai usor. In fond sunt 2 coliere si un surub de desfacut. Colierele sunt coliere rapide, adica nu sunt prinse cu un surub ci au niste clipsuri. Personal am reusit sa le desfac si sa le pun la loc fara nici o problema. Mare grija la directia in care montezi filtrul (are o sageata pe el). Teoretic termini treaba in 15 minute (asta daca mai vezi ceasul dupa ce o sa-ti intre in ochi tot pamantul de sub masina tongue.gif )
*



ufff, am reusit sa schimb filtrul de benzina, mi-a luat 45 minute (novice), nitel praf in gura, cu colierele alea rapide m-am chinuit ceva( exista cleste special ?), am reusit in final cu un cleste papagal, filtrul din fabrica era cu carcasa de plastic Bosch F 2151, am pus Bosch F 5002 cu carcasa de metal (am cerut la magazin filtru Bosch pentru dacie berlina pe injectie si pe asta mi la dat) 210 mii lei, l-am spart pe cel vechi sa ohmy.gif vad ce draq este in el, niste pilitura de fier si parea destul de jegos, avea 25 mii km.

This post has been edited by B74RCE: 3 Jun 2006, 21:28


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 5 Jun 2006, 07:53
Post #420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salutare!

va rog, in legatura cu postul 418 din acest topic, s-a confruntat cineva cu acesta problema? daca da, care a fost reyolvarea gasita.

multumesc anticipat.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 12:02
Forum Renault