dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tzeapa |
![]()
Post
#391
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 LI
- B-46-BNS
|
|||
AlinM |
![]()
Post
#392
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 July 05 ![]() |
Apa nu este colorata dar miroase a gaz, merg pe gaz.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- BN 02 WLR
|
|
tzeapa |
![]()
Post
#393
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 December 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310 LI
- B-46-BNS
|
|
AlinM |
![]()
Post
#394
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 July 05 ![]() |
Ar trebui sa creasca nivelul in baia de ulei ?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- BN 02 WLR
|
|
Hitmann |
![]()
Post
#395
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 April 06 ![]() |
Eu am o dacia 1310 li din 2000 si am 2 intrebari:
1. Mi s-a intamplat intr-o periaoda ca atunci cand puneam contactul sa nu mi se mai aprinda martorul de la injectie...eu asteptam oricum 6-7 sec si apoi porneam ... nu se aprindea nici in mers....dupa vreo 3-4 zile de stat pe dreapta cand am inceput sa pun contactul am obs ca se aprinde. acum functioneaza normal....ce o fi fost?? 2. Relantiul la mine se duce undeva la 1000-1100 la contact si apoi scade cam la 900 dupa ce se mai incalzeste chiar si mai putin uneori dar tremura desul de tare...ce as putea sa fac?? Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
- gl-10-dnd
|
|
tzeapa |
![]()
Post
#396
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 December 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310 LI
- B-46-BNS
|
|
romulan |
![]() ![]()
Post
#397
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 May 06 ![]() |
[FONT=Arial][SIZE=1]Salutare! Sunt cam nou pe aici dar am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pe tema injectiei si a problemelor ei, dar tot nu am ajuns la o concluzie(sau la o rezolvare). Am o Dacie 1310 TI din 2000, CU 78000km la bord, si am o problema care s-a mai descris aici : din senin in mers se apuca sa se tureze singura de la aproape turatie 0 pina la 2500-3000 de ture! La 56000km am schimbat corp injectie(adica martie 2005), anul acesta (de nici o luna ) am schimbat catalizator, bujii, filtru benzina, filtru aer, curatat motoras relanti, spreyat toate contactele electrice - degeaba. Fenomenul se repeta aleator.Pina acum rezolvarea (pe care am invatat-o de la un mecanic a fost : contacte repetate intr-o succesiune rapida(10/ 10sec.) si am plecat mai departe!Incepe sa ma enerveze tot mai tare fiindca pare sa faca tot mai des!Sa tina asa de putin (22000km) un corp injectie? Cei de la Dacia(Renault) mi-au spus ca garantia este 6 luni sau 50000km cind l-am schimbat anul trecut!
|
--------------------
DACIA
1310 TI
- CJ06HSZ
|
|
blade |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 9 March 06 From: galati ![]() |
am avut si eu problema asta la fel facea si la mine si pana nu am scimbat motorasul pas cu pas nu sia dat drumul dar dupa aia si merge perfect
|
--------------------
dacia
break
- BR 05 BUT
|
|
ramiro |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
stie careva daca se poate desface pompa de benzina?ca a mea se mai blocheaza si ii mai dau 2-3 ciocane in rezervor si isi revine...de la contacte nu e ca le-am verificat pe toate.si vroiam sa mai intreb daca uleiul pt motor castrol15w40 e bun pt dacia pe injectie...si ce buji imi recomandati?
This post has been edited by ramiro: 11 May 2006, 21:32 |
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
paulica |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai fratilor la mine a aprut alta problema. La rece parca ar porni in 3 cilindri. Dau o talpa pâna la 2500-300 rpm si gata, isi revine. Bujii sau "motoras pas cu pas?
Voi ce ziceti? Sau aprindere? |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Bc-24-AMN |
![]()
Post
#401
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 September 05 ![]() |
![]() In rest nu pot sa zic decat ca merge foarte bine pt o dacie, daca nu ai pretentii de masina de curse sau de masina vest europeana. Am incercat un pic de sport cu ea: trepte schimbate dupa 4000 dar am vazut ca o zapacesc cam tare si am lasat-o in pace! Daca schimbi la 3000 lucrurile merg bine! Daca a mai avut cineva problemele de mai sus il rog si ii multumesc anticipat pt cateva sfaturi! |
--------------------
Dacia
1100
- bc-00-MCN
|
|
sgd_21 |
![]()
Post
#402
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 November 05 ![]() |
QUOTE(romulan @ 7 May 2006, 19:05) [FONT=Arial][SIZE=1]Salutare! Sunt cam nou pe aici dar am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pe tema injectiei si a problemelor ei, dar tot nu am ajuns la o concluzie(sau la o rezolvare). Am o Dacie 1310 TI din 2000, CU 78000km la bord, si am o problema care s-a mai descris aici : din senin in mers se apuca sa se tureze singura de la aproape turatie 0 pina la 2500-3000 de ture! La 56000km am schimbat corp injectie(adica martie 2005), anul acesta (de nici o luna ) am schimbat catalizator, bujii, filtru benzina, filtru aer, curatat motoras relanti, spreyat toate contactele electrice - degeaba. Fenomenul se repeta aleator.Pina acum rezolvarea (pe care am invatat-o de la un mecanic a fost : contacte repetate intr-o succesiune rapida(10/ 10sec.) si am plecat mai departe!Incepe sa ma enerveze tot mai tare fiindca pare sa faca tot mai des!Sa tina asa de putin (22000km) un corp injectie? Cei de la Dacia(Renault) mi-au spus ca garantia este 6 luni sau 50000km cind l-am schimbat anul trecut! vezi sa nu traga aer fals pe langa injectie sau prin alta parte. la mine la injectie in partea dreapta are niste furtune care ies din injector. acolo e un furtun si cealalta gaura are dop. daca cade dopul ala iti trage aer fals in injector si se tureaza singura sus/jos , ducand in eroare calculatorul. |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
- b-12-llc
|
|
AlinM |
![]()
Post
#403
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 July 05 ![]() |
Fratilor cum se schimba becul indicator portocaliu " lipsa benzina ", trebuie dat jos bordul sau se poate si altfel ?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- BN 02 WLR
|
|
neaga26 |
![]()
Post
#404
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 April 06 ![]() |
eu am o dacie din 2000 pe gaz merge bine dar pe benzina nu porneste nici sa o omori , mi-a spus un mecanic ca se poate fii de la clapeta de acceleratie sau motorasul asta pas cu pas
|
--------------------
dacia
dacia
- B-17-DYP
|
|
arian |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tzeapa @ 5 May 2006, 12:49) pai daca iti fuge apa din vas atunci e de rau. uita-te la ulei. vezi ce culoare are. daca e cafea cu lapte si nu are viscozitate, atunci poti sa fii sigur ca acolo ajunge apa din vas. dc ai schimbat garnitura de chiuloasa? ti-a fiert apa vreodata? daca ti-a fiert, e posibil sa se fi ars si niste garnirturi din setul motor. niste garnituri fine din aluminiu. De la inceput va spun ca sunt incepator in mecanica. intrebare: pina zilele trecute nu am avut probleme cu temperat motorasului.....acu au inceput. dupa ce pornesc motorul(chiar dimineata ) imediat dupa 3-4 min acul ceasului se ridica pina aproape de zona rosie. daca stau la un semaf--doua...incep sa mi vina draci, acul ceasului intra in zona rosie 1-2mm (becul nu se aprinde totusi) asta inseamna ca fierbe apa ? va rog definiti acest termen fierbe apa ? cum se manifesta? cum se remediaza ? ce ar trebui sa fac ? 1. sa schimb uleiul ? (am 10w40 valvoline ... l-as sch cu 15w40 tot valvolin- sau sa i bag unul mai gros 20 w40 valvolin (mentionez ca presiunea la ralantiu e 2 barr) 2. sa sch termostatul ? de care sa montez ? Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
injectie
- OT 72 MDM Marian
|
|
roland |
![]()
Post
#406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Vezi ca indicatoarele de apa de la berlinele pe injectie (care au indicator) nu au bec. Au numai scala. A mea, din 2000, are scala dar nu are bec.
|
--------------------
.
.
.
|
|
sergionel |
![]()
Post
#407
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 05 ![]() |
QUOTE(arian @ 23 May 2006, 09:57) De la inceput va spun ca sunt incepator in mecanica. intrebare: pina zilele trecute nu am avut probleme cu temperat motorasului.....acu au inceput. dupa ce pornesc motorul(chiar dimineata ) imediat dupa 3-4 min acul ceasului se ridica pina aproape de zona rosie. daca stau la un semaf--doua...incep sa mi vina draci, acul ceasului intra in zona rosie 1-2mm (becul nu se aprinde totusi) asta inseamna ca fierbe apa ? va rog definiti acest termen fierbe apa ? cum se manifesta? cum se remediaza ? ce ar trebui sa fac ? 1. sa schimb uleiul ? (am 10w40 valvoline ... l-as sch cu 15w40 tot valvolin- sau sa i bag unul mai gros 20 w40 valvolin (mentionez ca presiunea la ralantiu e 2 barr) 2. sa sch termostatul ? de care sa montez ? Multumesc anticipat. acelasi lucru este si la mine. trebuie sa schimbi garn. de chiuloasa si sa o planezi. |
--------------------
dacia
1300 injectie
- b-68-jsk
|
|
arian |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sergionel @ 24 May 2006, 22:34) ce nu am spus: 1. nu mi creste nivelul de ulei , nu apar picaturi de apa pe joja 2. NU consuma ulei 3. cand accelerez nu apar "bulbuci" sau pete de ulei in bidonasul cu apa de aceea cred ca garnitura nu ar avea nimik -azi la ora 20 am dat termostatul jos, era de 89 gr C. ce pot spune cert: radiatorul pare mult mai incins chiar daca am mers cam 10 minute si nu pe caldura de la ora 12; dupa pornire acul s-a ridicat mai lent -inainte de zona rosie pe ceasul indicator e o liniuta ff mica....dupa cele 10 minute de mers acul cesului inca nu a ajuns la ea -ce dezavantaje pot aparea ? (consumuri ?, pierderi de putere, demaraj mai slab ?, se va deregla cunva calculatorul ?, socul automat va avea o perioada mai mare => consum mai mare de benzina ?) -va rog mai multe pareri de la cei care au dat termostatul jos de pe masina -maine dupa ce voi traversa buc la ora 12 am sa va spun ce s a schimbat . si inca ceva: berlinuta mea are si bec si ceas pt racire la fel si pt presiune ulei motor (cand bag cheile in contact se aprind aceste becuri !) |
--------------------
Dacia
injectie
- OT 72 MDM Marian
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
Salut,
Vreau sa plec cu Dacia mea pe injectie pana in Grecia, ce sa-mi iau cu mine piese sa nu raman draq p-acolo ? voi ce ati lua cu voi ? mutumesc |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
arian |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut !
Am revenit. Cu date si informatii noi. 1. La instalatia de racire am ceas si bec , cum am mai spus; - pe cadran sunt trei linii albe: una ~ora 7, una la mijloc aproape orizontala(mai lata decat celelalte), una la ora 10. - in zona ultimei linii (cea de la ora 10) pe cadran mai sunt 2 linii mai scurte albe -incepand cu cea de a treia linie (cea de la ora 10) incepe o banda rosie. (Scuze pt exprimare, dar nu am stiut cum altfel sa va descriu acest ceas) intrebare: ce temperaturi corespund acestor linii ? 2. Cum am spus am scos termostatul. -astazi am mers aproape toata ziua cu masina si: dupa ce am pornit o acul ceasului s a ridicat si a ramas in dreptul liniei orizontale; la semafoare acul ceasului a trecut cu max 1-2mm fata de linia orizontala ! -dupa ce porneam motorasul acul ceasului ajungea la orizontala mult mai greu (cred ca acest lucru va influenta f mult consumul....practic socul automat va lucra mai mult, cred !) -demarajul e mai bun -dupa pornire la ralantiu motorasul e cam zgomotos un timp mai mare, datorita incalzirii mai lente, nu ? -dupa ce acul ceasului ajunge la orizontala motorasul mere rotund -am impresia ca temperatura termostatului trebe sa fie temperat corespunzatoare liniei orizontale de pe ceas pt ca motorasul merge rotund, fara zgomot (aproape nu l auzi); -nu stiu deocamdata ce consum are . CONCLUZIE: 1. poate sa mi spuna cineva ce tip de termostat sa i pun ? 2. sunt convins ca termostatul la masina este necesar dar de care sa i pun, de unde sa l cumpar ? Prefer sa dau 500.000 pe un termostat decat sa umblu prin tot felu de service sa schimb garnituri de chiuloasa , sa rectific chiuloase, etc This post has been edited by arian: 26 May 2006, 18:01 |
--------------------
Dacia
injectie
- OT 72 MDM Marian
|
|
arian |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B74RCE @ 25 May 2006, 19:32) Salut, Vreau sa plec cu Dacia mea pe injectie pana in Grecia, ce sa-mi iau cu mine piese sa nu raman draq p-acolo ? voi ce ati lua cu voi ? mutumesc In primul rand mergi la un mecanic sa ti faca o revizie. La orice drum e bine sa ai in portbagaj: trusa de scule (cel putin cheile date la cumpararea masinii), roata rezerva(verificata!), cheie, cric, triunghi, 1set sigurante + becuri, apa distilata, 1l ulei pt motor (chiar daca nu-ti consuma ulei! -mie de ex mi a sarit busonul la ulei si a trebuit sa completez (cred ca nu fusese bine apasat), lichid de frana, curea ventilator, bujii, cablu pt remorcare. Mentionez ca aceste lucruri le am permanent in portbagaj. |
--------------------
Dacia
injectie
- OT 72 MDM Marian
|
|
B74RCE |
![]() ![]()
Post
#412
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
QUOTE(arian @ 29 May 2006, 22:54) In primul rand mergi la un mecanic sa ti faca o revizie. La orice drum e bine sa ai in portbagaj: trusa de scule (cel putin cheile date la cumpararea masinii), roata rezerva(verificata!), cheie, cric, triunghi, 1set sigurante + becuri, apa distilata, 1l ulei pt motor (chiar daca nu-ti consuma ulei! -mie de ex mi a sarit busonul la ulei si a trebuit sa completez (cred ca nu fusese bine apasat), lichid de frana, curea ventilator, bujii, cablu pt remorcare. Mentionez ca aceste lucruri le am permanent in portbagaj. thx man, mi-ai dat niste sfaturi utile, unde are dacia asta pe injectie filtru de benzina ? in "gogoasa" aia de pe carburator cumva ? |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
roland |
![]()
Post
#413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pe furtunul care iese din rezervor este filtrul de benzina (ca un butoias mic), chiar langa rezervor.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ov |
![]()
Post
#414
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
adica sub masina
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B74RCE |
![]() ![]()
Post
#415
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
se schimba usor filtru de benzina ? tre` sa ma duc cu ea la un service ?
![]() Thx ![]() This post has been edited by B74RCE: 31 May 2006, 15:58 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
Ov |
![]()
Post
#416
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu l-am schimbat singur, dar daca masina ar fi pe o rampa ar fi mult mai usor. In fond sunt 2 coliere si un surub de desfacut. Colierele sunt coliere rapide, adica nu sunt prinse cu un surub ci au niste clipsuri. Personal am reusit sa le desfac si sa le pun la loc fara nici o problema. Mare grija la directia in care montezi filtrul (are o sageata pe el). Teoretic termini treaba in 15 minute (asta daca mai vezi ceasul dupa ce o sa-ti intre in ochi tot pamantul de sub masina
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
arian |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
injectie
- OT 72 MDM Marian
|
|
rba |
![]()
Post
#418
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salutare posesorilor de injectate!
am montat de curand o instalatie de GPL pe berlina mea cu injectie si am constatat ca sistemul clasic de injectie nu se comporta cum ar trebui. la pornirea pe benzina motorul merge innecat. aceasta denota faptul ca sistemul isi "pierde" parametrii in timpul functionarii cu GPL. de prin auzite am inteles ca problema este corectabila prin 2 metode: resetarea ecu injectie (varianta logica dar nu de durata... parametrii revin la cei standard, insa sistemul va "invata" din nou parametrii "gresiti" din timpul functionarii pe gaz) eliminarea unei conexini electrice, varianta pe care nu as aplica-o deoarece se modifica iremediabil sau greu remediabil sistemul initial as ruga poasesorii de berline injectate cu instalatie de GPL sa posteze in legatura cu aceasta problema si eventual rezolvarea acesteia cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
QUOTE(Ov @ 31 May 2006, 18:46) eu l-am schimbat singur, dar daca masina ar fi pe o rampa ar fi mult mai usor. In fond sunt 2 coliere si un surub de desfacut. Colierele sunt coliere rapide, adica nu sunt prinse cu un surub ci au niste clipsuri. Personal am reusit sa le desfac si sa le pun la loc fara nici o problema. Mare grija la directia in care montezi filtrul (are o sageata pe el). Teoretic termini treaba in 15 minute (asta daca mai vezi ceasul dupa ce o sa-ti intre in ochi tot pamantul de sub masina ![]() ufff, am reusit sa schimb filtrul de benzina, mi-a luat 45 minute (novice), nitel praf in gura, cu colierele alea rapide m-am chinuit ceva( exista cleste special ?), am reusit in final cu un cleste papagal, filtrul din fabrica era cu carcasa de plastic Bosch F 2151, am pus Bosch F 5002 cu carcasa de metal (am cerut la magazin filtru Bosch pentru dacie berlina pe injectie si pe asta mi la dat) 210 mii lei, l-am spart pe cel vechi sa ![]() This post has been edited by B74RCE: 3 Jun 2006, 21:28 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
rba |
![]()
Post
#420
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salutare!
va rog, in legatura cu postul 418 din acest topic, s-a confruntat cineva cu acesta problema? daca da, care a fost reyolvarea gasita. multumesc anticipat. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 12:02 |