DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 141 142 143 144 145 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

whitecar
post 15 Jan 2011, 18:00
Post #4261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 6 January 07
From: BUCURESTI




Senzorul de turatie l-ai curatat-verificat ?

Pina vin pareri mai experimentate ,,,,uite aici este o sectiune dedicata dacia injectie cu tot felul de rezolvari la probleme http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html .
Bafta la rezolvare


--------------------
ex Dacia Break 1310 Cli 2000
Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile""
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 15 Jan 2011, 18:05
Post #4262


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




whitecar multumesc pentru ajutor... poti sa-mi spui mai exact unde se afla acest senzor de turatie pt ca eu n-am mai avut dacie pana in prezent si nu prea stiu multe despre motoarele astea pe injectie


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jan 2011, 18:12
Post #4263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cum deschizi capota pe partea soferului te uiti exact sub bobina de la prindere de unde pleaca fisele la bujii,ai sa vezi ca pe carcasa de la cutie este ca un dop cu fire si un surub in dreapta lui(de prindere)desfaci surubelu ala si il extragi afara si il cureti(fara smirghel si alte obiecte ascutite)cu o carpa ceva .scrie in continuare in linku dat de colegu sa nu off


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 15 Jan 2011, 20:43
Post #4264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




da, adriano..ala este relanti de 800 ture...nu stiu ce viseaza unii pe aici de 500 ture.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitecar
post 15 Jan 2011, 22:15
Post #4265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 6 January 07
From: BUCURESTI




Am gasit o foto cu motorul ,,,sper sa nu gresec cu indicatia unde se afla senzorul de turatie ...trebuie o cheie de 10 tubulara din ce imi aduc aminte .
Bafta .

Am sa dau report pentru mutare la topicul dedicat injectiei .

Attached thumbnail(s)
motor_Dacia_expic.JPG ( Size: 327.47k ) Number of downloads: 442


--------------------
ex Dacia Break 1310 Cli 2000
Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile""
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 15 Jan 2011, 22:18
Post #4266


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




schimba motorasu pas cu pas de pe corpu clapeta


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 15 Jan 2011, 22:33
Post #4267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




whitecar multumesc frumos pentru ajutor...si pentru rabdare... cum de altfel ti-ai dat seama sunt nou pe aici... si nu prea stiu care sunt regulile... multumesc si pentru asta


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 15 Jan 2011, 23:02
Post #4268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




da, adriano..ala este relanti de 800 ture...nu stiu ce viseaza unii pe aici de 500 ture



Cred ca te inseli,si la ITP de ce scria 497?? wink.gif

This post has been edited by adriano94: 15 Jan 2011, 23:02


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 15 Jan 2011, 23:35
Post #4269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




am pretentii la tine..



This post has been edited by Andyno: 15 Jan 2011, 23:35


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 16 Jan 2011, 10:50
Post #4270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Paulorossi @ 12 Jan 2011, 18:15)
Salut prieteni.Revin cu problema mea legata de termostat,azi am masurat iar rezistenta senzorului de temperatura ECU dupa un drum de aprox 20 km.Mentionez ca am pe jumatea radiatorului carton iar temperatura mediului exterior a fost undeva la 6 grade.Valoarea rezistentei senzorului de temperatura a fost de 350 ohm,din graficul manualului de injectie corespunzatoare unei Rog pe cineva daca poate sa masoare la cald rezistenta sondei de temperatura(cealalta) care are un singur fir si catemperaturi de aprox 79 grade.
re este folosita de indicatorul de temp al masinii.

Se masoara intre papuc si masa motorului.Stiu ca la masuratoarea efectuata de mine am inregistrat valoarea de 700 ohm,valoare la care acul indicator statea intre linia de mijloc si partea de jos.Asa voi sti daca e decalibrata sonda ECU/sonda de temp de la ceas sau e partial blocat pe deschis termostatul.Mentionez ca masina da caldura dar am sesizat ca se incalzeste intr-un timp mai lung.
Multumesc anticipat.
*



Iti raspunsesem eu cand ai cerut prima oara valori ale traductorului de temperatura al ECU injectie:
QUOTE(variable_dynamics @ 5 Jan 2011, 19:31)
Din experienta proprie(masuratori corelate cu indicatii de termometru), valorile traductorului de temperatura sunt:
a )      ~280 ohm(+/- 5 ohm) -> 85...88 grade Celsius;
b ) 200...210 ohm(+/- 5 ohm) -> ~ 92 grade Celsius(la ~ 200 ohm mie imi pornea GMV-ul, deci undeva la 88...90 grade Celsius);
Spor la treaba!
*


Nu stiu daca ai vazut postul.
In legatura cu traductorul de temperatura pentru bord, la ~90 grade Celsius(pornea GMV-ul), rezistenta este de:
~770 ohm(masurata vara, cand temp. ambianta era ~35 grade Celsius);
720...730 ohm(masurata iarna, temp. ambianta ~ -7 grade Celsius).

Spor la treaba.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 16 Jan 2011, 11:46
Post #4271


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Vazusem postul,multumesc pt informatii.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Jan 2011, 12:51
Post #4272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




Andyno:am pretentii la tine..



in fine...daca nu am dreptate imi cer scuze; cum fac sa dau quote , ca de cand ma chinui smile.gif))


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladpop
post 16 Jan 2011, 17:45
Post #4273


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 March 10
From: Medias




QUOTE(tazman887 @ 15 Jan 2011, 18:27)
Salutare tuturor... Am o dacie break pe injectie din 2000 si cateodata incepe sa o ia razna in mers si o las la relanti.... se tureza singur motorul ... se duce pana la 2000 turatii iar la 0 iar la 2000 si tot asa pana il opresc si il pornesc din nou... din aceeasi cauza...(variatia turatiei de relanti) raman si fara frane in mersdeoarece cred eu presiunea de vacuum la frane nu mai este constanta... ce e de facut?!
*




Am patit si eu odata, am bagat benzina 99 si a facut asa, din cate stiu e sonda lambda, de acolo pleaca treaba asta. Vezi la un tester daca nu dao jos si uita-te la ea sa fie curata (sa nu fie afumata). Spor


--------------------
Dacia 1310 CLi Break 2001 - SB-05-HJD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 16 Jan 2011, 20:09
Post #4274


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




QUOTE(vladpop @ 16 Jan 2011, 17:45)
Am patit si eu odata, am bagat benzina 99 si a facut asa, din cate stiu e sonda lambda, de acolo pleaca treaba asta. Vezi la un tester daca nu dao jos si uita-te la ea sa fie curata (sa nu fie afumata). Spor
*



multumesc frumos de sfat... la sonda n-am umblat inca... insa astazi am desfacut totul pana la galeria de admisie si am curatat pe acolo tot ce se putea curata: injector clapeta, rezistenta aia de regleaza turatia nu stiu exact cum ii spune.. si dupa toate astea merge frumos... sa vedem cat o sa tina...

am si eu o intrebare... ce fel de buji trebuie la motoarele astea ca ale mele au fost schimbate si sunt varza deja...


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Jan 2011, 21:11
Post #4275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




bujii WR8bc,astea sunt bune

Stie cineva daca asta e valabil si pentru injectie??

Attached thumbnail(s)
siguranteyy8.jpg ( Size: 185.81k ) Number of downloads: 452


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Jan 2011, 22:48
Post #4276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da e valabil


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Jan 2011, 09:15
Post #4277


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(adriano94 @ 16 Jan 2011, 12:51)
cum fac sa dau quote , ca de cand ma chinui smile.gif))


alegi post-ul pe care vrei sa-l citezi, in dreapta jos in dreptul lui ai un buton cu QUOTE. Apesi pe el si apoi te duci in josul paginii si apesi ADD REPLY (nu fast reply) si se deschide fereastra de mesaj unde ai deja post-ul citat. Poti sa mai si stergi din citat (adica sa nu citezi un post kilometric, ci doar un pasaj de interes). Evident se pot cita mai multe post-uri: apesi la mai multe quote, si cand termini apesi add reply, le aranjezi cum iti place, scrii ce ai de scris si ii dai submit

This post has been edited by Ov: 17 Jan 2011, 09:16


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 17 Jan 2011, 09:35
Post #4278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Pentru cine doreste un termostat bun, atasez o poza a ambalajului. A costat in jur de 40 de lei (facut comanda la magazin pt piese de import) si sunt super multumit de el. Mentionez ca inainte sa cumpar termostatul asta am probat 4 termostate facute de klaxcar si 2 de vaslui, varza toate.

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 766.56k ) Number of downloads: 411


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 17 Jan 2011, 11:41
Post #4279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(ghitza @ 16 Jan 2011, 22:48)
da e valabil
*



stii cumva o metoda mai usoara de schimbat panoul de sigurante?? daca desfac firele din spatele lui o sa am loc sa il montez pe celalalt fara sa fie chinul prea mare?? biggrin.gif


QUOTE(Ov @ 17 Jan 2011, 09:15)
alegi post-ul pe care vrei sa-l citezi, in dreapta jos in dreptul lui ai un buton cu QUOTE. Apesi pe el si apoi te duci in josul paginii si apesi ADD REPLY (nu fast reply) si se deschide fereastra de mesaj unde ai deja post-ul citat. Poti sa mai si stergi din citat (adica sa nu citezi un post kilometric, ci doar un pasaj de interes). Evident se pot cita mai multe post-uri: apesi la mai multe quote, si cand termini apesi add reply, le aranjezi cum iti place, scrii ce ai de scris si ii dai submit
*



Multumesc


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 17 Jan 2011, 14:16
Post #4280


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




Da...panoul de sigurante se schimba foarte usor...scoti relele si mufele cu papucii din spate si il poti pune pe celalalt...e simplu.Bafta!!!


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 17 Jan 2011, 16:05
Post #4281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(mrkiry @ 17 Jan 2011, 14:16)
Da...panoul de sigurante se schimba foarte usor...scoti relele si mufele cu papucii din spate si il poti pune pe celalalt...e simplu.Bafta!!!
*




ce relee?? mellow.gif


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 17 Jan 2011, 18:33
Post #4282


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 17 Jan 2011, 09:35)
Pentru cine doreste un termostat bun, atasez o poza a ambalajului.  A costat in jur de 40 de lei (facut comanda la magazin pt piese de import) si sunt super multumit de el. Mentionez ca inainte sa cumpar termostatul asta am probat 4 termostate facute de klaxcar si 2 de vaslui, varza toate.
*


Vernet nu e bun?Am gasit la 13 ron pe net nou.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 17 Jan 2011, 18:55
Post #4283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(Paulorossi @ 17 Jan 2011, 18:33)
Vernet nu e bun?Am gasit la 13 ron pe net nou.
*






13 lei dai 13 lei te tine,stii cum e,acu inteleg ca vrei mai ieftin da nici chiar asa radmasa.gif parerea mea ar fi sa iei unul bun si gata,ca nu o sa stai sa schimbi mereu la ele happy.gif acum faci cum vrei


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 17 Jan 2011, 19:37
Post #4284


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




revin cu problema mea legata de motorul care se tureaza singur si care bineinteles asa cum ma asteptam nu s-a terminat
mai are cineva solutii?!
QUOTE(whitecar @ 15 Jan 2011, 22:15)
senzorul de turatie ...trebuie o cheie de 10 tubulara din ce imi aduc aminte .
Bafta .
*


am facut asta si nimic aceleasi simptome
QUOTE(nikuniku @ 15 Jan 2011, 22:18)
schimba motorasu pas cu pas de pe corpu clapeta
*


motorasul pas cu pasa pare sa functioneze corespunzator... nu ramane blocat sau ceva iar can motorul incepe sa se tureze clapeta de acceleratie nu este actionata de acest motoras... alta pare sa fie problema
QUOTE(vladpop @ 16 Jan 2011, 17:45)
din cate stiu e sonda lambda
*


nu am reusit sa o desfac este oxidat locul... vre-o solutie pentru demontarea ei!? post-336-1110552489.gif


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 17 Jan 2011, 20:37
Post #4285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




spray icon_mrgreen.gif








sunt berline cu motor de 1.6 din fabrica??? huh.gif

This post has been edited by adriano94: 17 Jan 2011, 20:48


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Jan 2011, 21:45
Post #4286


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




@ tazman887@ vezi sa nu traga aer fals pe la :
furtunu de la servofrana,fisurat sau supapa de pe servofrana fisurata
pe talpa corpului clapeta sunt niste orificii cu furtunele,de la canistra carbon,de la capac tacheti si unu astupat sa nu ai ceva fisuri pe ele
corpu clapeta slab pe galerie,trage aer fals pe la garnitura
scoate borna de (-) si laso cateva minute
vezi sa nu fie jeg in mufa de la calculator sau,sub pompa de frana este o mufa rotunda si aia mai face figuri intra apa si oxideaza dai ca sprey de contacte electrice


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 17 Jan 2011, 23:28
Post #4287


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




QUOTE(nikuniku @ 17 Jan 2011, 21:45)
@ tazman887@ vezi sa nu traga aer fals pe la :
furtunu de la servofrana,fisurat sau supapa de pe servofrana fisurata
pe talpa corpului clapeta sunt niste orificii cu furtunele,de la canistra carbon,de la capac tacheti si unu astupat sa nu ai ceva fisuri pe ele
corpu clapeta slab pe galerie,trage aer fals pe la garnitura
scoate borna de (-) si laso cateva minute
vezi sa nu fie jeg in mufa de la calculator sau,sub pompa de frana este o mufa rotunda si aia mai face figuri intra apa si oxideaza dai ca sprey de contacte electrice
*


motorul meu nu este dotat cu acea canistra carbon asa ca acele orificii sunt astupate mai nou de catre mine deoarece am pierdut dopuletele, cu segmente de furtun+suruburi in capat, mai putin orificiul din mijloc din care pleaca acel furtunel subtire ce se uneste cu cel de iese din capacul de la tacheti si care mentionez ca este nou. resetarea calculatorului am facuto de nenumarate ori... asa ca mai ramane ca maine sa verific furtunul de la servofrana, inclusiv supapa, acea mufa rotunda de care ziceai si garnitura corpului clapeta... o sa revin cu amanunte si eventual daca e posibil cateva poze sau un filmulet ceva...


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Jan 2011, 23:41
Post #4288


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




@ tazman887@ mai ai o varianta incearca cu alt calculator de pe acelasi tip de masina adica fara canistra carbon


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 17 Jan 2011, 23:47
Post #4289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




@nikuniku@ nu prea am de unde face rost de un calculator... n-am nici un prieten cu dacie... o sa incerc totusi... multumesc frumos


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 18 Jan 2011, 11:43
Post #4290


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(adriano94 @ 17 Jan 2011, 18:55)
13 lei dai 13 lei te tine,stii cum e,acu inteleg ca vrei mai ieftin da nici chiar asa radmasa.gif parerea mea ar fi sa iei unul bun si gata,ca nu o sa stai sa schimbi mereu la ele happy.gif  acum faci cum vrei
*


Prietene,termostatul Vernet e cel original de pe dacie.Il gasesti la magazinul de piese probabil la 30-40 ron,pe net il cumperi cu 13 ron cu certificat de conformitate


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 141 142 143 144 145 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 13:57
Forum Renault