dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
whitecar |
![]()
Post
#4261
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|||
tazman887 |
![]()
Post
#4262
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
whitecar multumesc pentru ajutor... poti sa-mi spui mai exact unde se afla acest senzor de turatie pt ca eu n-am mai avut dacie pana in prezent si nu prea stiu multe despre motoarele astea pe injectie
|
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cum deschizi capota pe partea soferului te uiti exact sub bobina de la prindere de unde pleaca fisele la bujii,ai sa vezi ca pe carcasa de la cutie este ca un dop cu fire si un surub in dreapta lui(de prindere)desfaci surubelu ala si il extragi afara si il cureti(fara smirghel si alte obiecte ascutite)cu o carpa ceva .scrie in continuare in linku dat de colegu sa nu off
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
da, adriano..ala este relanti de 800 ture...nu stiu ce viseaza unii pe aici de 500 ture.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
whitecar |
![]()
Post
#4265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
Am gasit o foto cu motorul ,,,sper sa nu gresec cu indicatia unde se afla senzorul de turatie ...trebuie o cheie de 10 tubulara din ce imi aduc aminte .
Bafta . Am sa dau report pentru mutare la topicul dedicat injectiei . Attached thumbnail(s) motor_Dacia_expic.JPG ( Size: 327.47k ) Number of downloads: 442 |
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|
nikuniku |
![]()
Post
#4266
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schimba motorasu pas cu pas de pe corpu clapeta
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
whitecar multumesc frumos pentru ajutor...si pentru rabdare... cum de altfel ti-ai dat seama sunt nou pe aici... si nu prea stiu care sunt regulile... multumesc si pentru asta
|
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
da, adriano..ala este relanti de 800 ture...nu stiu ce viseaza unii pe aici de 500 ture
Cred ca te inseli,si la ITP de ce scria 497?? ![]() This post has been edited by adriano94: 15 Jan 2011, 23:02 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am pretentii la tine..
This post has been edited by Andyno: 15 Jan 2011, 23:35 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 12 Jan 2011, 18:15) Salut prieteni.Revin cu problema mea legata de termostat,azi am masurat iar rezistenta senzorului de temperatura ECU dupa un drum de aprox 20 km.Mentionez ca am pe jumatea radiatorului carton iar temperatura mediului exterior a fost undeva la 6 grade.Valoarea rezistentei senzorului de temperatura a fost de 350 ohm,din graficul manualului de injectie corespunzatoare unei Rog pe cineva daca poate sa masoare la cald rezistenta sondei de temperatura(cealalta) care are un singur fir si catemperaturi de aprox 79 grade. re este folosita de indicatorul de temp al masinii. Se masoara intre papuc si masa motorului.Stiu ca la masuratoarea efectuata de mine am inregistrat valoarea de 700 ohm,valoare la care acul indicator statea intre linia de mijloc si partea de jos.Asa voi sti daca e decalibrata sonda ECU/sonda de temp de la ceas sau e partial blocat pe deschis termostatul.Mentionez ca masina da caldura dar am sesizat ca se incalzeste intr-un timp mai lung. Multumesc anticipat. Iti raspunsesem eu cand ai cerut prima oara valori ale traductorului de temperatura al ECU injectie: QUOTE(variable_dynamics @ 5 Jan 2011, 19:31) Din experienta proprie(masuratori corelate cu indicatii de termometru), valorile traductorului de temperatura sunt: a ) ~280 ohm(+/- 5 ohm) -> 85...88 grade Celsius; b ) 200...210 ohm(+/- 5 ohm) -> ~ 92 grade Celsius(la ~ 200 ohm mie imi pornea GMV-ul, deci undeva la 88...90 grade Celsius); Spor la treaba! Nu stiu daca ai vazut postul. In legatura cu traductorul de temperatura pentru bord, la ~90 grade Celsius(pornea GMV-ul), rezistenta este de: ~770 ohm(masurata vara, cand temp. ambianta era ~35 grade Celsius); 720...730 ohm(masurata iarna, temp. ambianta ~ -7 grade Celsius). Spor la treaba. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4271
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Vazusem postul,multumesc pt informatii.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
adriano94 |
![]()
Post
#4272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
Andyno:am pretentii la tine..
in fine...daca nu am dreptate imi cer scuze; cum fac sa dau quote , ca de cand ma chinui ![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
vladpop |
![]()
Post
#4273
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 March 10 From: Medias ![]() |
QUOTE(tazman887 @ 15 Jan 2011, 18:27) Salutare tuturor... Am o dacie break pe injectie din 2000 si cateodata incepe sa o ia razna in mers si o las la relanti.... se tureza singur motorul ... se duce pana la 2000 turatii iar la 0 iar la 2000 si tot asa pana il opresc si il pornesc din nou... din aceeasi cauza...(variatia turatiei de relanti) raman si fara frane in mersdeoarece cred eu presiunea de vacuum la frane nu mai este constanta... ce e de facut?! Am patit si eu odata, am bagat benzina 99 si a facut asa, din cate stiu e sonda lambda, de acolo pleaca treaba asta. Vezi la un tester daca nu dao jos si uita-te la ea sa fie curata (sa nu fie afumata). Spor |
--------------------
Dacia
1310 CLi Break
2001
- SB-05-HJD
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4274
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
QUOTE(vladpop @ 16 Jan 2011, 17:45) Am patit si eu odata, am bagat benzina 99 si a facut asa, din cate stiu e sonda lambda, de acolo pleaca treaba asta. Vezi la un tester daca nu dao jos si uita-te la ea sa fie curata (sa nu fie afumata). Spor multumesc frumos de sfat... la sonda n-am umblat inca... insa astazi am desfacut totul pana la galeria de admisie si am curatat pe acolo tot ce se putea curata: injector clapeta, rezistenta aia de regleaza turatia nu stiu exact cum ii spune.. si dupa toate astea merge frumos... sa vedem cat o sa tina... am si eu o intrebare... ce fel de buji trebuie la motoarele astea ca ale mele au fost schimbate si sunt varza deja... |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
bujii WR8bc,astea sunt bune
Stie cineva daca asta e valabil si pentru injectie?? Attached thumbnail(s) siguranteyy8.jpg ( Size: 185.81k ) Number of downloads: 452 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da e valabil
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ov |
![]()
Post
#4277
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 16 Jan 2011, 12:51) cum fac sa dau quote , ca de cand ma chinui ![]() alegi post-ul pe care vrei sa-l citezi, in dreapta jos in dreptul lui ai un buton cu QUOTE. Apesi pe el si apoi te duci in josul paginii si apesi ADD REPLY (nu fast reply) si se deschide fereastra de mesaj unde ai deja post-ul citat. Poti sa mai si stergi din citat (adica sa nu citezi un post kilometric, ci doar un pasaj de interes). Evident se pot cita mai multe post-uri: apesi la mai multe quote, si cand termini apesi add reply, le aranjezi cum iti place, scrii ce ai de scris si ii dai submit This post has been edited by Ov: 17 Jan 2011, 09:16 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#4278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Pentru cine doreste un termostat bun, atasez o poza a ambalajului. A costat in jur de 40 de lei (facut comanda la magazin pt piese de import) si sunt super multumit de el. Mentionez ca inainte sa cumpar termostatul asta am probat 4 termostate facute de klaxcar si 2 de vaslui, varza toate.
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 766.56k ) Number of downloads: 411 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 16 Jan 2011, 22:48) stii cumva o metoda mai usoara de schimbat panoul de sigurante?? daca desfac firele din spatele lui o sa am loc sa il montez pe celalalt fara sa fie chinul prea mare?? ![]() QUOTE(Ov @ 17 Jan 2011, 09:15) alegi post-ul pe care vrei sa-l citezi, in dreapta jos in dreptul lui ai un buton cu QUOTE. Apesi pe el si apoi te duci in josul paginii si apesi ADD REPLY (nu fast reply) si se deschide fereastra de mesaj unde ai deja post-ul citat. Poti sa mai si stergi din citat (adica sa nu citezi un post kilometric, ci doar un pasaj de interes). Evident se pot cita mai multe post-uri: apesi la mai multe quote, si cand termini apesi add reply, le aranjezi cum iti place, scrii ce ai de scris si ii dai submit Multumesc |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4280
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Da...panoul de sigurante se schimba foarte usor...scoti relele si mufele cu papucii din spate si il poti pune pe celalalt...e simplu.Bafta!!!
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4282
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 17 Jan 2011, 09:35) Pentru cine doreste un termostat bun, atasez o poza a ambalajului. A costat in jur de 40 de lei (facut comanda la magazin pt piese de import) si sunt super multumit de el. Mentionez ca inainte sa cumpar termostatul asta am probat 4 termostate facute de klaxcar si 2 de vaslui, varza toate. Vernet nu e bun?Am gasit la 13 ron pe net nou. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
adriano94 |
![]()
Post
#4283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
tazman887 |
![]() ![]()
Post
#4284
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
revin cu problema mea legata de motorul care se tureaza singur si care bineinteles asa cum ma asteptam nu s-a terminat
mai are cineva solutii?! QUOTE(whitecar @ 15 Jan 2011, 22:15) am facut asta si nimic aceleasi simptome QUOTE(nikuniku @ 15 Jan 2011, 22:18) motorasul pas cu pasa pare sa functioneze corespunzator... nu ramane blocat sau ceva iar can motorul incepe sa se tureze clapeta de acceleratie nu este actionata de acest motoras... alta pare sa fie problema QUOTE(vladpop @ 16 Jan 2011, 17:45) nu am reusit sa o desfac este oxidat locul... vre-o solutie pentru demontarea ei!? ![]() |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
spray
![]() sunt berline cu motor de 1.6 din fabrica??? ![]() This post has been edited by adriano94: 17 Jan 2011, 20:48 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4286
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
@ tazman887@ vezi sa nu traga aer fals pe la :
furtunu de la servofrana,fisurat sau supapa de pe servofrana fisurata pe talpa corpului clapeta sunt niste orificii cu furtunele,de la canistra carbon,de la capac tacheti si unu astupat sa nu ai ceva fisuri pe ele corpu clapeta slab pe galerie,trage aer fals pe la garnitura scoate borna de (-) si laso cateva minute vezi sa nu fie jeg in mufa de la calculator sau,sub pompa de frana este o mufa rotunda si aia mai face figuri intra apa si oxideaza dai ca sprey de contacte electrice |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4287
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 17 Jan 2011, 21:45) @ tazman887@ vezi sa nu traga aer fals pe la : furtunu de la servofrana,fisurat sau supapa de pe servofrana fisurata pe talpa corpului clapeta sunt niste orificii cu furtunele,de la canistra carbon,de la capac tacheti si unu astupat sa nu ai ceva fisuri pe ele corpu clapeta slab pe galerie,trage aer fals pe la garnitura scoate borna de (-) si laso cateva minute vezi sa nu fie jeg in mufa de la calculator sau,sub pompa de frana este o mufa rotunda si aia mai face figuri intra apa si oxideaza dai ca sprey de contacte electrice motorul meu nu este dotat cu acea canistra carbon asa ca acele orificii sunt astupate mai nou de catre mine deoarece am pierdut dopuletele, cu segmente de furtun+suruburi in capat, mai putin orificiul din mijloc din care pleaca acel furtunel subtire ce se uneste cu cel de iese din capacul de la tacheti si care mentionez ca este nou. resetarea calculatorului am facuto de nenumarate ori... asa ca mai ramane ca maine sa verific furtunul de la servofrana, inclusiv supapa, acea mufa rotunda de care ziceai si garnitura corpului clapeta... o sa revin cu amanunte si eventual daca e posibil cateva poze sau un filmulet ceva... |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4288
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
@ tazman887@ mai ai o varianta incearca cu alt calculator de pe acelasi tip de masina adica fara canistra carbon
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4289
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
@nikuniku@ nu prea am de unde face rost de un calculator... n-am nici un prieten cu dacie... o sa incerc totusi... multumesc frumos
|
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4290
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 17 Jan 2011, 18:55) 13 lei dai 13 lei te tine,stii cum e,acu inteleg ca vrei mai ieftin da nici chiar asa ![]() ![]() Prietene,termostatul Vernet e cel original de pe dacie.Il gasesti la magazinul de piese probabil la 30-40 ron,pe net il cumperi cu 13 ron cu certificat de conformitate |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:57 |