dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Ov |
![]()
Post
#4291
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#4292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Fiecare isi pune ce termostat vrea pe masina. Eu am incercat si Vernet si Klaxcar si de Vaslui etc. in decurs de 1 an de zile pana sa ajung la magazinul de piese de import sa cumpar un termostat de la alt producator. Poate am fost eu mai ghinionist si am nimerit rebuturi. Si acum am vreo 4 termostate pe acasa, noi toate dar care deschid prea devreme si iarna eram nevoit sa aplic cartonul in fata. Acum am caldura la greu indiferent de cat de rece este afara si nu mai sunt nevoit sa bag cartoane pe la radiator.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4293
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Poate ne dai un link cu site-ul de unde l-ai cumparat,eventual ce model de termostat.
La ce temperatura deschide? This post has been edited by Paulorossi: 18 Jan 2011, 14:00 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Andyno |
![]()
Post
#4294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
si eu l am schimbat acum cate va zile...dar nu stiu ce natie este:
scria in alta limba pe cutie: cert este ca merge perfect. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 18 Jan 2011, 11:43) Prietene,termostatul Vernet e cel original de pe dacie.Il gasesti la magazinul de piese probabil la 30-40 ron,pe net il cumperi cu 13 ron cu certificat de conformitate bine PRIETENE,eu am incercat doar sa-ti dau un sfat da vad ca tu le stii cam pe toate,da nu pot sa inteleg de ce mai intrebi aici daca zici ca vernet e original de dacie si tu ai gasit la 13 ron inloc de 40 ron,a da stii ca si alea noi pot sa nu functioneze cum trebuie si asa ramai cu banii dati,pe cand daca il iei de la piese vorbesti cu neica ala sa il schimbe daca nu e bun,in fine....BAFTA ![]() This post has been edited by adriano94: 18 Jan 2011, 16:47 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#4296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Nu va mai certati mah
![]() @ Paulorossi am atasat o poza cu ambalajul o pagina mai in urma ( postul 4278). Eu l-am achizitionat de la un magazin de piese de import. |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
are un prieten 1.6 cu 50 mii km...
ce pot spune este ca fuge foarte bine, si se duce spre 180 km/h...real vro 171-175 km/h. consuma cu 1 litru mai mult decat 1.4 si asigurarea costa cu 40 lei mai mult ![]() s-a luat cu logan 1.4 care nu are nici o sansa...si cu 1.5 dci (nu stiu cati cai) si l a facut pe dci. This post has been edited by Andyno: 18 Jan 2011, 17:07 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(Andyno @ 18 Jan 2011, 17:06) are un prieten 1.6 cu 50 mii km... ce pot spune este ca fuge foarte bine, si se duce spre 180 km/h...real vro 171-175 km/h. consuma cu 1 litru mai mult decat 1.4 si asigurarea costa cu 40 lei mai mult ![]() s-a luat cu logan 1.4 care nu are nici o sansa...si cu 1.5 dci (nu stiu cati cai) si l a facut pe dci. frumos,loganul de 1.4 il face si dacia 1.4 pe injectie ![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sal.releele de pe contararipa unde se gasesc de cumparat(cele SIEMENS) am probleme cu unu din ele insensul ca intrerupa alimentarea in mers pentru 1sec si la relanti
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ktm2000ro |
![]()
Post
#4301
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 June 09 From: OLT ![]() |
Sal!! Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi. Am o dacia injectie 1.4 an 2000 si am avut un releu de incarcare mecanic care sa bulit si am ars toti consumatorii care erau i finctiune ....problema grava este ca nu mai porneste iar cand pun contactul turometrul sta la 5000 de ture.am verificat si pompa baga benzina , scanteie am dar cred ca nu mai am comanda de la ECU catre injector !?!?
|
--------------------
DACIA
1.4 Li
2000
- OT-02-KTM
|
|
nyky |
![]()
Post
#4302
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Salut, Ghitza nu cred ca mai gasesti siemens, poate doar comanda, eu am cautat in Craiova si in Tg.jiu si nu am gasit ca cele originale, am luat unul romanesc, da sa sti ca merge bine masina nu e nici o problema din cauza lui. A si e o diferenta cel romanesc are lipsa un conector. asa arata:
Attached thumbnail(s) P190111_12.53.jpg ( Size: 55.59k ) Number of downloads: 413 P190111_12.54.jpg ( Size: 25.81k ) Number of downloads: 387 |
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
aoleu da mare e
![]() ![]() 19 Jan 2011, 14:24: am gasit asa ,sa fie asta oare? http://pieseauto.bizoo.ro/vanzare/880323/R...-injectie-Dacia This post has been edited by ghitza: 19 Jan 2011, 13:24 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4304
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
E un releu normal acolo cu doua contacte NO,NC.Am mai vorbit ghitza despre asta pt gpl.Se poate pune unul romanesc fara probleme.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#4305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci nu sunt anume astea?sunt normale deastea de se pot pune si la faruri?ca,in linku de mai sus scrie clar pentru cablaj injectie,si pe astea originale scrie siemens
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#4306
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Eu am relee Klaxcar de 2 ani puse pe faruri si claxon (5 buc) si functioneaza perfect.Le-am luat de la mag.de piese auto...si mi se pare ca sunt la fel cu cele de pe contraaripa (nu sunt sigur).Sunt ca cele din poza lui nyky
This post has been edited by Crisescu: 20 Jan 2011, 08:12 |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4307
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(ghitza @ 20 Jan 2011, 00:00) deci nu sunt anume astea?sunt normale deastea de se pot pune si la faruri?ca,in linku de mai sus scrie clar pentru cablaj injectie,si pe astea originale scrie siemens Nu sunt ca alea la faruri,alea nu au decat 4 picioruse,cele de la injectie au 5 deci cauta de alea,n-are importanta ca-s siemens. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#4308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
k mss.vre-au sa le schimb fiindca de la un timp incoace masina si pe benzina si pe gpl la relanti face un hop si se aprinde becu la injectie timp de 3 sec,adica moare si revine,in mers cand sa pleci de pe loc la fel dar odata ce ajung la 70 km/h si o tin asa nu mai face doar la viteze mici sa zic asa pana pe la treapta a 4-a,nu imi dau seama de la ce
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ce bujii ai? parca aveai mai reci... si eu am patit ceva de genu cand am pus bujii necorespunzatoare (mai reci)
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am pus acuma de uzina cica,ambalate in cutii individuale si scrisu RENAULT anume pentru injectie ,nu pot sa inteleg ce poate sa aiba masina ,am fost acuma afara am schimbat bobina de aprindere (am zis ca poate acolo are ceva )si tot asa cand pornesc porneste se tureaza si moare.Am reesetat ECU si tot asa face.am schimbat injectoru si ssenzoru T-aer si degeaba tot asa.La salar merge la tester ca nu se mai poate asa
20 Jan 2011, 13:16: am fost la masina am pun bujiile bosch si tot asa face ,porneste la sfert si moare.Am pus contactu de 3 ori si pe urma am pornit sa vad poate nu baga pompa si tot asa face,eu cred ca e ceva electric problema This post has been edited by ghitza: 20 Jan 2011, 12:16 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
mai verifica senzorul de temperatura si cablajul acestuia
nu o poti tine pornita din acceleratie? This post has been edited by danciusergiu84: 20 Jan 2011, 13:28 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4312
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
va salut prieteni... am fost astazi si la tester cu break-ul meu pe injectie ca nu am reusit de nicio culoare sa ii dau de cap... continua sa o ia razna si sa se tureze singur... baietii de la service... asa cum ma asteptam nu prea stiu pe ce planeta traiesc... citez "corpul clapeta e defect si trebuie inlocuit ca vine numai la pachet si costa 1900 ron, dar trebuie sa verificati si calculatorul daca aveti vre-un prieten cu dacie pe injecte" deci o solute exacta nu mi-au spus... au ridicat din umeri si asta au scris pe certificatul de control...
M-am saturat... are cineva idee ce modificari trebuie sa fac sa o trec pe carburatie?! |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
vespukci |
![]()
Post
#4313
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
QUOTE(tazman887 @ 20 Jan 2011, 13:31) va salut prieteni... am fost astazi si la tester cu break-ul meu pe injectie ca nu am reusit de nicio culoare sa ii dau de cap... continua sa o ia razna si sa se tureze singur... baietii de la service... asa cum ma asteptam nu prea stiu pe ce planeta traiesc... citez "corpul clapeta e defect si trebuie inlocuit ca vine numai la pachet si costa 1900 ron, dar trebuie sa verificati si calculatorul daca aveti vre-un prieten cu dacie pe injecte" deci o solute exacta nu mi-au spus... au ridicat din umeri si asta au scris pe certificatul de control... M-am saturat... are cineva idee ce modificari trebuie sa fac sa o trec pe carburatie?! Vezi senzorul de temperatura de pe chiuloasa, in partea spre baterie, sunt acolo 3 fire, curata contactele toate cu spray! Bafta! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4314
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
QUOTE(vespukci @ 20 Jan 2011, 14:42) Vezi senzorul de temperatura de pe chiuloasa, in partea spre baterie, sunt acolo 3 fire, curata contactele toate cu spray! Bafta! am facut si asta... am curatat toate mufele si conectorii existenti pe masina... ![]() alte idei?! inclusiv legate de trecerea pe carburatie daca mai aveti... multumesc frumos! |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4315
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cauta si cred ca vei gasi doritori sa faci schimbul injectie-carburatie caci injectia e superioara carburatiei .
|
--------------------
-
-
-
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 20 Jan 2011, 17:40) Cauta si cred ca vei gasi doritori sa faci schimbul injectie-carburatie caci injectia e superioara carburatiei . pai ma intreb cine ar dori sa faca un astfel de schimb cand eu il dau defect?! si fara sanse de recuperare... This post has been edited by tazman887: 20 Jan 2011, 17:42 |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Presupun ca ai platit acel tester , ce "diagnostic" ai primit ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4318
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 20 Jan 2011, 17:50) bine inteles ca l-am platit... 35.70 ron iar pe langa diagnosticul verbal ce l-am citat intr-un post anterior mi-a scris pe certificatul de control:"de inlocuit corp clapeta injector" mentionez ca service-ul la care am fost este unicul dealer dacia din jud GORJ |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4319
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da de ce nu curatati motorasu pas cu pas,eu asa iam facut si merge,ca aveam relantiu pe la 1500 rpm si dupa curatare este sub 1000rpm,daca vreti va dau detalii cum se curata si cum se regleaza motorasu dar va spun ca este mult de scris
senzorul de temperatura apa are 2 fire si nu se curata se inlocuieste,dar numai daca motoru este cald si nu scade turatia,mai poate fi si motorasu pas cu pas This post has been edited by nikuniku: 20 Jan 2011, 18:40 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4320
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cauta un mecanic bun , nu se poate sa nu-i dai de cap . Si eu am avut probleme (de alta natura) iar primul mecanic la care am fost ma punea sa schimb injectorul .Am fost la alt mecanic si ce crezi ca era , un amarat de releu de 3 lei .
Eu ce pot sa spun ,in primul rand verifica servo-frana si tot ce tine de ea (furtun,supapa) , apoi incearca sa mergi fara motorasul de relanti (ai scoti mufa cand relantiul este normal) si vezi cum se comporta. |
--------------------
-
-
-
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:42 |