DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 144 145 146 147 148 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ktm2000ro
post 22 Jan 2011, 19:17
Post #4351


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 8 June 09
From: OLT




Va multumesc tuturor pentru raspunsuri dar nu am rezolvat nimic inca : am verificat presiunea am curatit toate contactele am resetat si ECU dar nici un rezultat .....astept sa rog pe cineva sa fac un transplant de ECU de pe alta dacie pt proba si daca el e problema am sa il schimb (dar nu cu unul nou ca nu im-i permit) Va multumesc inca odata pentru raspunsuri


--------------------
DACIA 1.4 Li - OT-02-KTM 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 22 Jan 2011, 20:37
Post #4352


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




@ mrkiry @ parca ziceai ceva de relee de Dacia la Nova gti:sunt perfect identice si al fel merge si corpu clapeta numai ECU e diferit tu ai 1600 la dacie e 1400


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeathMan
post 22 Jan 2011, 21:58
Post #4353


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 30 June 09
From: Galati




Salut!

Am si eu o problema la masinuta mea... imi porneste mai greu (adica invarte dar nu porneste decat dupa cateva secunde sau la a doua cheie); dar nu asta e problema mai grava, ci ca atunci cand demarez apas pedala mai tare si in loc sa plece in forta ea se pune in nas si da senzatia ca se ineaca... sau cand schimb in treapta a doua la fel face dar numai cand apas pedala mai tare; atunci cand apas treptat pe ea nu mai imi face asa. Poate cineva sa imi spuna si mie exact de la ce e si cum as putea sa o romediez?

Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Berlina - GL 33 BGD 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Jan 2011, 22:42
Post #4354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cu datu in nas la accelerari bruste sa te obisnuiesti caci asa face injectia,DAR tureaz-o pana in 2500 rpm si apasa brusc sa vezi si atunci da in nas?normal nu da ,dar daca da in nas ai o problema cu alimentarea care cred ca ai probleme de zici ca si porbeste greu,Pune contactu de 3 ori si la a 4-a oara porneste fara sa mai astepti sa se stinga martoru de la injectie si ai savezi ca porneste(AI PROBLEME CU DEBITU DE BENZINA)aici verifici sita pompa ,filtru de benzina daca persista problema poate sa fie de la furtune fisurate (cele din rezervor dintre corpul pompei si capacu ei de prindere de la rezervor)sau pompa obosita


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeathMan
post 22 Jan 2011, 22:58
Post #4355


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 30 June 09
From: Galati




Sunt obisnuit cu datu in nas dar nu e acel dat in nas; e mult mai nasol: se subtureaza si face urat tare. La 2500 rpm nu face asa, se comporta bine. Si cu alimentarea... sita am vazut-o acum 2 luni de zile cand am schimbat si rezervorul; tot atunci am schimbat si filtrul de benzina; deci de la astea nu-i; am sa verific furtunele si conductele ca la asta nu m-am uitat.
Dar cu datul in nas, poate fi de la calculator?
Si cu pornitul greu, dupa ce porneste ramane martorul de la injectie aprins cateva secunde si am mai avut probleme cu el ca se mai aprindea uneori fara sa ii fac nimic. Poate fi din cauza calculatorului?


--------------------
Dacia Berlina - GL 33 BGD 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 22 Jan 2011, 23:43
Post #4356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cand porneste greu si la mine se aprinde martorul de la injectie cateva secunde dar in rest nu se aprinde.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2011, 00:02
Post #4357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(Paulorossi @ 22 Jan 2011, 14:19)
Emulatorul de la sonda nu prea vad cu ce sa te ajute.Practic el controleaza doar actuatorul de reglaj debit gaz in functie de semnalul de la sonda lambda.Deci optimizeaza consumul de gaz.El nu are cum sa genereze pt ECU exact curba de la sonda lambda ca si in cazul functionarii pe banzina,deci tot deviaza graficul sondei.
Ghitza,nu s-a schimbat nimic de cand ai pus releul?Nici cea mai mica imbunatatire?Vazusem pe forum ca cineva taia alimentarea de la parametrii ECU pe timpul stationarii masinii,mi se pare pinul 16,nu stiu exact pana ma uit in manual,asfel incat masina se reseta in timpul stationarii si la pornire masina mergea de fiecare data bine.Facea asta tot cu un releu alimentat direct de pe contact,cand opreai masina releul isi deschidea contactul si se taia alimentarea de pe memoria ECU.
*



fa mi o schema te rog cu taierea alimentarii la ECu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 23 Jan 2011, 00:32
Post #4358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




a facut

This post has been edited by adriano94: 23 Jan 2011, 00:33

Attached thumbnail(s)
Suntare_ECU.JPG ( Size: 21.16k ) Number of downloads: 520


--------------------
dacia 1310 - XX 11 NED 2002 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 23 Jan 2011, 07:29
Post #4359


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(ghitza @ 23 Jan 2011, 00:02)
fa mi o schema te rog cu taierea alimentarii la ECu
*


E la pag 145,e cea pe care a postat-o adriano94 mai sus


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 23 Jan 2011, 10:48
Post #4360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(nikuniku @ 17 Jan 2011, 23:41)
@ tazman887@ mai ai o varianta incearca cu alt calculator de pe acelasi tip de masina adica fara canistra carbon
*



ECU injectie de pe o Dacia cu canistra de carbon NU este diferit de ECU injectie de pe o Dacia fara canistra de carbon.
Nu exista nici un senzor care sa ofere feedback ECU-ului daca sistemul de reciclare al vaporilor functioneaza(exista) sau nu. La Daciile care nu mai au montat sistemul, ECU tot comanda (de-aiurea) electrovalva de reciclare, chiar daca ea nu este prezenta in circuit(d.p.d.v electric).

QUOTE(nikuniku @ 20 Jan 2011, 18:38)
da de ce nu curatati motorasu pas cu pas,eu asa iam facut si merge,ca aveam relantiu pe la 1500 rpm si dupa curatare este sub 1000rpm,daca vreti va dau detalii cum se curata si cum se regleaza motorasu dar va spun ca este mult de scris
  senzorul de temperatura apa are 2 fire si nu se curata se inlocuieste,dar numai daca motoru este cald si nu scade turatia,mai poate fi si motorasu pas cu pas
*



E descris tot referitor la reconditionarea actuatorului de ralanti. Vezi AICI.

QUOTE(Paulorossi @ 22 Jan 2011, 13:19)
Emulatorul de la sonda nu prea vad cu ce sa te ajute.Practic el controleaza doar actuatorul de reglaj debit gaz in functie de semnalul de la sonda lambda.Deci optimizeaza consumul de gaz.El nu are cum sa genereze pt ECU exact curba de la sonda lambda ca si in cazul functionarii pe banzina,deci tot deviaza graficul sondei.
Ghitza,nu s-a schimbat nimic de cand ai pus releul?Nici cea mai mica imbunatatire?Vazusem pe forum ca cineva taia alimentarea de la parametrii ECU pe timpul stationarii masinii,mi se pare pinul 16,nu stiu exact pana ma uit in manual,asfel incat masina se reseta in timpul stationarii si la pornire masina mergea de fiecare data bine.Facea asta tot cu un releu alimentat direct de pe contact,cand opreai masina releul isi deschidea contactul si se taia alimentarea de pe memoria ECU.
*



@Paulorossi, modulul ELC se "intercaleaza" in circuitul sondei Lambda si indeplineste doua functii:
1 - comanda actuatorul de debit de gaz al instalatiei GPL;
2 - "pacaleste" ECU injectie furnizand un semnal corespunzator amestecului stoichiometric,cre are unele variatii in functie de semnalul real provenit de la sonda Lambda(la ELC-urile instalatiilor de gaz mai de Doamne-ajuta) sau pur si simplu furnizeaza o tensiune de amestec stoichiometric fara a mai tine cont de semnalul real furnizat de sonda Lambda(la ELC-urile instalatiilor de gaz ieftine si proaste)

Solutia cu resetarea in nestire a ECU injectie mi se pare o aiureala totala, chiar daca multi mesteri care monteaza instalatii de gaz o practica, in lipsa ELC-ului(atunci cand se monteaza pe injectie monopunct instalatie de gaz pentru carburatie) sau a conectarii sau functionarii aiurea a ELC-ului(in cazul porcariilor de ELC ale instalatiilor de gaz ieftine)

Spor(t) La treaba!


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 23 Jan 2011, 11:41
Post #4361


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, nu stiu daca postez unde trebuie. Am revenit si eu cu alta problema la dacia mea. De la un timp a inceput sa tremure masina la relanti parca ar fi tractor + ca motorul nu prea se mai aude rotund. Sta la 700 rpm dar se aude intrerupt pe gaz si pe benzina si nu stiu care este problema. Ma puteti ajuta si pe mine cu un mic sfat?smile.gif Va multumesc, o zi placuta


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2011, 12:05
Post #4362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(adriano94 @ 23 Jan 2011, 01:32)
a facut
*




da mss frumos.acuma am citit si ce a scris VARYABLE mai jos cu treaba cu resetarea ECU si nush ce sa zic desi nu e bine dar nu am ce face nu pot tot sa scot mufa sau borna - pentru resetare

23 Jan 2011, 13:07:
IANTELA:uitate la bujii ca asa am patit si eu si ca neghiobu am inceput primadata sa demontez injectia crezanda ca este infundata sau alte minuni pe acolo si la urma sa ma uit la bujii si erau negre,iti recomand BOSCH wr8bc (eu nu am gasit la noi modelu asta si am pus wr7bc+)

This post has been edited by ghitza: 23 Jan 2011, 12:07


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 23 Jan 2011, 12:18
Post #4363


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




iti multumesc frumos. Pai chiar era cazu sa ma uit la bujii pentru ca le am de ceva timp! Dar poate sa fie si de la altceva?? ms

This post has been edited by Iantela: 23 Jan 2011, 12:19


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2011, 12:32
Post #4364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sigur de la elezic eu daca zici ca si pe benzina si la GPL face,Uita-te si ne zici pe urma


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 23 Jan 2011, 12:59
Post #4365


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(variable_dynamics @ 23 Jan 2011, 10:48)
@Paulorossi, modulul ELC se "intercaleaza" in circuitul sondei Lambda si indeplineste doua functii:
1 - comanda actuatorul de debit de gaz al instalatiei GPL;
2 - "pacaleste" ECU injectie furnizand un semnal corespunzator amestecului stoichiometric,cre are unele variatii in functie de semnalul real provenit de la sonda Lambda(la ELC-urile instalatiilor de gaz mai de Doamne-ajuta) sau pur si simplu furnizeaza o tensiune de amestec stoichiometric fara a mai tine cont de semnalul real furnizat de sonda Lambda(la ELC-urile instalatiilor de gaz ieftine si proaste)

Solutia cu resetarea in nestire a ECU injectie mi se pare o aiureala totala, chiar daca multi mesteri care monteaza instalatii de gaz o practica, in lipsa ELC-ului(atunci cand se monteaza pe injectie monopunct instalatie de gaz pentru carburatie) sau a conectarii sau functionarii aiurea a ELC-ului(in cazul porcariilor de ELC ale instalatiilor de gaz ieftine)

Nu prea sunt de acord cu tine.Intradevar acela e rolul ELC numai ca el nu poate genera exact aceiasi curba ca si in cazul real al sondei lambda la functionarea pe benzina.Imagineaza-ti ca sistemul de injectie pe gaz pt monopunct se poate pune pe orice masina cu injectie monopunct,desi exista diferente intre curbele de sarcini pentru fiecare tip de masina.Eu cred ca ELC genereaza aproximativ doar un semnal de 0,45 V pt a incerca pacalirea injectiei,dar cand treci pe benzina cred ca ECU tot va fi derutat fiind adaptiv.Poate cei care au instalatii gpl montate vin cu impresii.
Referitor la taierea alimentarii de pe ECU nu vad nici o problema majora in asta,nu cred ca dauneaza.Personal nu recomand asta decat ca si ultima solutie.Am la job multe automate programabile,nu se intampla nimic grav la resetare,practic se reincarca acei parametrii default de la care porneste initial adaptarea ECU.
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2011, 13:11
Post #4366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




o sa pun si asta in practica si daca nici asa nu scpap de beleaua asta nush ce sa zic decat sa desfiintez GPL-u


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 23 Jan 2011, 13:18
Post #4367


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




aha, ok, am sa ma uit si iti zic.

This post has been edited by Iantela: 23 Jan 2011, 13:24


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jan 2011, 13:36
Post #4368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu stiu care este ELC (sau ce este) dar inteleg ca rolul lui este de a pacali ECU ca merge pe benzina (sper sa nu ma insel) . Spun asta deoarece la mine daca merg pe benzina porneste la sfert , cum merg pe GPL si opresc motorul cand porneste porneste foarte greu . Am inteles ca porneste greu din cauza ca ECU ramane "setat" pe GPL dar porneste pe benzina . Acum intrebarea : acel ELC trebuie sa-mi dea mie "setarile" de benzina pentru a porni bine ? daca da cum arata acest ELC caci la mine ori lipseste ori e defect .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2011, 14:08
Post #4369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




CGDBZ:la instalatia de GPL tre sa ai o cutie neagra si scrie pe ea STAG..... depinde de instalatie sau VOILA depinde de unde pleaca cablaju instalatieu de GPL catre injector ,TPS,lambda ,motorasu stepper si ceva releele acolo defapt este un emulator ,problema la mine e ca nu il am conectat desi il am in casa nu am cablajul lui si din cate am vazut nici butonu actual ce il am eu la gpl(STAG)nu ar fi compatibil cu el

23 Jan 2011, 15:10:
asta il am eu ca sigur si tu ai acolo asa ceva sau de alta dimensiune/marca


This post has been edited by ghitza: 23 Jan 2011, 14:10

Attached thumbnail(s)
SDC11020.JPG ( Size: 494.77k ) Number of downloads: 523


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jan 2011, 14:29
Post #4370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Din ce tin eu minte (nu ma duc acum sa ma uit ca ninge tare , poate maine) nu am asa ceva . In afara de plaman am un releu si o cutiuta in care intra fire pe care parca scrie lambda .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 23 Jan 2011, 15:46
Post #4371


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Cutiuta pe care scrie lambda ar trebui sa fie ELC ul tau si ar trebui sa iti prelucreze semnalul de la lambda pentru mersul pe benzina.Nu stiu daca e defect sau nu.Verificarea presupune teste cu osciloscopul sau a se vedea vizual daca lucreaza actuatorul de reglare debit gaz,asta insemnand ca lucreaza modulul tau lambda.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jan 2011, 15:54
Post #4372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Motorul merge perfect (benzina/GPL) , problema e pornirea dupa ce a mers pe GPL .Ca sa nu-mi porneasca prost cu cateva secunde inainte sa opresc motorul il dau pe benzina dar presupun ca acest lucru nu e normal , deci ceva e defect sau lipseste la mine.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2011, 17:58
Post #4373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate e de la bujii problema la tine,la mine nu imi dau seama ce poate sa aiba,ca la mine lipsesc mai multe


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jan 2011, 21:04
Post #4374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ce reprezinta acest consum de 12% ? , consum in oras , consum in afara . consum mixt , ca daca e consum de oras pe distante mici nu e un consum chiar asa de mare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ozybarna
post 23 Jan 2011, 21:05
Post #4375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 January 11




si oras si drum lung


--------------------
dacia 1310 break - if.92.jon 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jan 2011, 21:09
Post #4376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Atunci e cam mare .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 23 Jan 2011, 21:10
Post #4377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Pe vremea asta este normal sa iti consume atat, mai ales daca ai parte si de aglomeratie.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V - CT-05-NSI 2001
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeathMan
post 23 Jan 2011, 23:23
Post #4378


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 30 June 09
From: Galati




QUOTE(ozybarna @ 23 Jan 2011, 20:59)
salut am si eu dacie 1310 break din 2003 si imi consuma foarte mult aproximativ 12% si mi-a zis cineva ca este de la soclu  automatceva de genu nu prea ma pricep  ma poate ajuta si pe mn multumesc
*



e cam mare consumul asta... dar, pentru timpul asta... e asa si asa k e rece afara si relantiul e mare mai ales la pornire. app: cat ai relantiul?
verifica si sistemul de alimentare (incepand de la pompa, conducte, furtune pana la motor) vezi sa nu ai ceva scurgeri. asta ar trebui sa te uiti in primul rand si apoi mai conteaza si stilul tau de mers si pe unde mergi. de exemplu in oras iti ia mai mult si daca mai mergi si cu ea turata tare se explica iar in afara daca mergi peste 110 km/h iti papa mai mult.

This post has been edited by DeathMan: 23 Jan 2011, 23:24


--------------------
Dacia Berlina - GL 33 BGD 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ozybarna
post 24 Jan 2011, 08:59
Post #4379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 January 11




am mers cu maxim 80 km dar


--------------------
dacia 1310 break - if.92.jon 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bc17mic
post 24 Jan 2011, 13:04
Post #4380


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 January 11




salutare
am si eu o dacie 1310 pe injectie din 2002 cu 111000 km, si ieri dimineata mi sa aprins cecul la motor. Adica becul rosu cu semnul exclamarii pe el. In comportamnetul masini nu s-a schimbat absolut nimic. Doar ca da in nas daca apesi repede pedala de acceleratie, dar asta facea si inainte sa se aprinda becul.


--------------------
Dacia 1310 1.4 injectie - BC 50 CVM 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 144 145 146 147 148 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th September 2025 - 02:47
Forum Renault