DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 143 144 145 146 147 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tazman887
post 20 Jan 2011, 19:12
Post #4321


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




QUOTE(nikuniku @ 20 Jan 2011, 18:38)
da de ce nu curatati motorasu pas cu pas,eu asa iam facut si merge,ca aveam relantiu pe la 1500 rpm si dupa curatare este sub 1000rpm,daca vreti va dau detalii cum se curata si cum se regleaza motorasu dar va spun ca este mult de scris senzorul de temperatura apa are 2 fire si nu se curata se inlocuieste,dar numai daca motoru este cald si nu scade turatia,mai poate fi si motorasu pas cu pas
*


l-am curatat prietene si exact aceleasi simtome.. m-ai inteles gresit la mine variaza turatia nu sta constanta adica de la 800-900 la 1500-2000 si invers... si asta in cicluri rapide si scurte

QUOTE(CGDBZ @ 20 Jan 2011, 18:53)
Cauta un mecanic bun , nu se poate sa nu-i dai de cap . Si eu am avut probleme (de alta natura) iar primul mecanic la care am fost ma punea sa schimb injectorul .Am fost la alt mecanic si ce crezi ca era , un amarat de releu de 3 lei .
Eu ce pot sa spun ,in primul rand verifica servo-frana si tot ce tine de ea (furtun,supapa) , apoi incearca sa mergi fara motorasul de relanti (ai scoti mufa cand relantiul este normal) si vezi cum se comporta.
*


am verificat tot ce tine de servo ba chiar am inlocuit furtunul, am incercat si fara motoras si la fel... despre ce releu este vorba?!


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Jan 2011, 19:16
Post #4322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




La mine era alta problema , cand functiona pe GPL consuma si benzina iar releul era de la instalatia de GPL .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 20 Jan 2011, 19:20
Post #4323


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




QUOTE(CGDBZ @ 20 Jan 2011, 19:16)
La mine era alta problema , cand functiona pe GPL consuma si benzina iar releul era de la instalatia de GPL .
*


am inteles... oricum ma gandesc serios si caut pareri referitoare la trecerea pe carburator...


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 20 Jan 2011, 20:11
Post #4324


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




tazman887 ai desfacut motorasu bucati si lai curatat,motorasu si contactele de pe tija cu arc care iese din el,ai ai incercat sa vezi daca pastila din capatu tijei are continuitate(un fel de butonel ca la sonerie)daca apesi se inchide circuitu pe cele 2 lamele de pe tija,masurat cu buzeru,nu cu lampa de control la 12volti,daca ai facut toate astea mai ai de verificat in corpu clapeta supapa de retur,chestia aia care are 4 surubele si e prinsa de ia cablurile de la injector si termometru de aer,dai capacu de plastic jos si se vor vedea,poate ai arculetu rupt sau pastila are urme de uzura si scapa benzina,mai poti avea o fisura mica in corpu de aluminiu care se prinde pe galeria de admisie,din soft e mai greu mult mai greu sa ai probleme softu de dacie(nu logan) e facut de nemti si e mai stabil dacat cel de logan
ce sati spun desfa,spala,curata,examineaza atent ca sigur ai dai de cap,cele 2 relee daca erau defecte-1- nu pornea,-2- se aprindea injectoru in bord
ca sa treci pe carburatie,bani timp nervi piese probleme la itp caderea clasei de poluare,si asa ai masina euro1 ,reparo pe asta se merita


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 20 Jan 2011, 20:39
Post #4325


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Tazman daca ai fost in Tg-jiu la cine stiu eu sa verifici masina mai bine o lasai acasa, mai planta ca aia nu am vazut. eu cred ca e de la motoras, asa am patit si eu odata, se tura de la 0 la 2000. Daca esti din Tg-jiu eu am un motoras si poate al incerci pe masina ta sa vezi daca mai face asa. A si pe releul acela din poza cu 4 picioruse scria clar ca e pentru injectie dacia, era o foaie alba dar sa dezlipit.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jan 2011, 00:17
Post #4326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




hai ca i-am dat decap ,am luat la puricat releele de pe contraaripa stanga si nu mai face figuri,mss frumos de sfaturi tututrora


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazman887
post 21 Jan 2011, 01:53
Post #4327


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 11




QUOTE(nikuniku @ 20 Jan 2011, 20:11)

Am facut prietene toate astea... si repet nici un rezultat...
Am facut azi rost pe bani putini de la un prieten de ECU+corp clapeta injector complet "dotat" si le-am inlocuit pe rand mai intai corp clapeta apoi si calculatorul dupa care am pus inapoi injectia mea si calculatorul lui... in concluzie... buba era la ambele componente... cand le-am pus pe cele "noi" care defapt nu sunt noi a mers brici asa ca le-am cumparat si sper sa nu mai am probleme biggrin.gif
multumesc mult tuturor pentru sfaturi...mi-au fost de mare ajutor...am invatat multe lucruri de la voi.

RESPECT!

21 Jan 2011, 01:57:
QUOTE(nyky @ 20 Jan 2011, 20:39)
Tazman daca ai fost in Tg-jiu la cine stiu eu sa verifici masina mai bine o lasai acasa, mai planta ca aia nu am vazut. eu cred ca e de la motoras, asa am patit si eu odata, se tura de la 0 la 2000.  Daca esti din Tg-jiu eu am un motoras si poate al incerci pe masina ta sa vezi daca mai face asa. A si pe releul acela din poza cu 4 picioruse scria clar ca e pentru injectie dacia, era o foaie alba dar sa dezlipit.
*



da nyky acolo am fost si iti spun sincer ca se uitau la tester-ul ala ca la masini straine... aproape ca stiam mai multe de la voi despre masina asta decat ei...

legat de motoras... astept sa vad cum se coporta zilele astea dupa "innoire"... si vedem... poate ne intalnim sa incercam si motorasul tau ca mi se pare putin prea turata la relanti sta undeva la 1000 rpm.... daca nu... ne putem intalni sa mai schimbam o parere ceva...

This post has been edited by tazman887: 21 Jan 2011, 01:57


--------------------
dacia break 2000 - GJ 62 BDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 21 Jan 2011, 10:43
Post #4328


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




Salut!Am si eu o intrebare:
Cele doua relee(injectie+releu pompa) de pe o supernova se potrivesc la o nova gti?

This post has been edited by mrkiry: 21 Jan 2011, 10:43


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jan 2011, 11:01
Post #4329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




fratilor de ce pe benzina porneste la sfert si moare,sau porneste o tin accelerata si moare sad.gif ,sa fie de la GPL ceva?mentionez ca nu am cutiuta electronica la GPL


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Jan 2011, 11:03
Post #4330


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




regulator mort
pompa de benzina dusa


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jan 2011, 11:30
Post #4331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mss OV osa ferific desi am schimbat amandoua piesele astea acum 1 luna si degeaba

21 Jan 2011, 12:31:
credeam ca e ceva din comanda pompei ,releu dar l-am verificat si merge

This post has been edited by ghitza: 21 Jan 2011, 11:31


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 21 Jan 2011, 12:10
Post #4332


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Tazman asa sta si a mea cateodata la 1000, dar tinand cont ca e frig afara nu ma deranjeaza, mergi ma sportiv un pic si o sa vezi ca scade turatia, oricum decat iarna face asa, vara scade sub 900.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jan 2011, 12:16
Post #4333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(Ov @ 21 Jan 2011, 12:03)
regulator mort
pompa de benzina dusa
*




cum poate regulatoru sa fie mort decat daca are arcu rupt nu?defapt il controleaza tot pompa


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 21 Jan 2011, 12:48
Post #4334


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




QUOTE(mrkiry @ 21 Jan 2011, 10:43)
Salut!Am si eu o intrebare:
Cele doua relee(injectie+releu pompa) de pe o supernova se potrivesc la o nova gti?
*



Imi raspunde si mie cineva,va rog frumos?


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jan 2011, 13:00
Post #4335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai uitate la ele si le compari cu astea de la berlina,de unde sa stim noi ,ai si poza mai sus cu cele de berlina


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 21 Jan 2011, 13:11
Post #4336


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




QUOTE(ghitza @ 21 Jan 2011, 13:00)
pai uitate la ele si le compari cu astea de la berlina,de unde sa stim noi ,ai si poza mai sus cu cele de berlina
*



Nu trebuie sa te agiti atat omule!Am intrebat,atata tot! Daca nu esti in bunadispozitie de a da un raspuns civilizat,mai bine nu raspunzi!


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Jan 2011, 13:23
Post #4337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai omule ce vrei sa afli mai exact ca nu te inteleg ,aici nu se vbeste de supernova este arie anume de asa ceva dc nu ai intrebta acolo ,nu ma agi stai linsitit nu am nimic cu tine ,nu stii sa compari ca nu inteleg .Scria mai sus userul PAULOROSII ca sunt niste banale relee obisnuite deci merge pus si reeu de faruri asta daca ai citit.numa bine


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 21 Jan 2011, 19:23
Post #4338


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




Ma rog,nu conteaza..nu are rost sa ne certam aici....ideea e ca suspectez ca am probleme cu releele si am un prieten cu supernova...deci e vb de nova mea gti wink.gif..Asa ca nu mai sari calu .Numai bine!!!


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktm2000ro
post 21 Jan 2011, 19:54
Post #4339


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 8 June 09
From: OLT




Va rog din nou poate ma ajuta si pe mine cineva macar cu o ideie pentru problema mea.......""Am o dacia injectie 1.4 an 2000 si am avut un releu de incarcare mecanic care sa bulit si am ars toti consumatorii care erau i functiune ....problema grava este ca nu mai porneste iar cand pun contactul turometrul sta la 6000 de ture.am verificat si pompa baga benzina , scanteie am dar cred ca nu mai am comanda de la ECU catre injector !?!?sa intamplat la cineva sa arda calculatorul din cauva releului?? care este tensiunea maxima la care lucreza calculatorul de injectie dacia??"" VA MULTUMESC ANTICIPAT!!


--------------------
DACIA 1.4 Li 2000 - OT-02-KTM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 21 Jan 2011, 21:29
Post #4340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(ktm2000ro @ 21 Jan 2011, 19:54)
Va rog din nou poate ma ajuta si pe mine cineva macar cu o ideie pentru problema mea.......""Am o dacia injectie 1.4 an 2000 si am avut un releu de incarcare mecanic care sa bulit si am ars toti consumatorii care erau i functiune ....problema grava este ca nu mai porneste iar cand pun contactul turometrul sta la 6000 de ture.am verificat si pompa baga benzina , scanteie am dar cred ca nu mai am comanda de la ECU catre injector !?!?sa intamplat la cineva sa arda calculatorul din cauva releului?? care este tensiunea maxima la care lucreza calculatorul de injectie dacia??""  VA MULTUMESC ANTICIPAT!!
*




ECU se alimenteaza la 12V sa zicem ca ar rezista pana la 20V,tie cat iti incarca dupa ce s-a bulit???L-am avut si eu stricat si imi incarca cu 17V,dar nu s-a intamplat nimic,nu cred ca e nici la tine ars.BAFTA

Becul de la injector se aprinde si se stinge normal??

This post has been edited by adriano94: 21 Jan 2011, 21:37


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktm2000ro
post 21 Jan 2011, 22:38
Post #4341


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 8 June 09
From: OLT




Da se aprinde normal si in momentul in care i-am bagat cu seringa benzina pe "nas'' a pornit 4...5secunde(pe nas = in admisie) Multumesc de rasp. Adriano94... ...am sa incerc maine sa i-au din nou toata instalatia electrica la verificat. O sa fie greu pt.ca nu am gasit nici o schema a instalatiei elec. de pe injectie Mai astept pareri,idei,sugestii....


--------------------
DACIA 1.4 Li 2000 - OT-02-KTM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Jan 2011, 00:13
Post #4342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(ghitza @ 21 Jan 2011, 13:16)
cum poate regulatoru sa fie mort decat daca are arcu rupt nu?defapt il controleaza tot pompa
*





DEci daca resetez ECU merge brici o perioada deci excludem pompa si regulatoru


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 22 Jan 2011, 10:17
Post #4343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(ktm2000ro @ 21 Jan 2011, 22:38)
Da se aprinde normal si in momentul in care i-am bagat cu seringa benzina pe "nas'' a pornit 4...5secunde(pe nas = in admisie) Multumesc de rasp. Adriano94... ...am sa incerc maine sa i-au din nou toata instalatia electrica la verificat.        O sa fie greu pt.ca nu am gasit nici o schema a instalatiei elec. de pe injectie                                  Mai astept pareri,idei,sugestii....
*





Pompa electrica de benzina este fixată în rezervor, fiind imersata în benzina și este comandată
de calculator, prin intermediul releului R1. La punerea contactului, cu cheia în poziția M (motor), dar
fără a se porni motorul, pompa va fi alimentata cu curent numai pentru 3-4 sec. Pompa va debita
permanent numai atunci când calculatorul primește semnal de la senzorul de turație și trebuie să
asigure un debit de minim 65l/h și presiunea de 1ś1.1 bar la 12 V. Cauza unui debit insuficient poate fi
tensiunea mică de alimentare a pompei sau filtrul de combustibil murdar.
Măsurarea debitului se face astfel:
- Se branșează returul de la corp-clapeta injector la un furtun ce va debita combustibilul într-un vas
gradat de 2000 ml.
- Se alimentează pompa direct, pentru 1 minut pornind motorul, sau prin scurtcircuitarea bornelor 30
si 87 ale releului R1, cu motorul oprit.

Poate te ajuta asta,daca zici ca ai bagat cu seringa si a pornit e ceva de la alimentare,vezi si filtru de benzina...


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Jan 2011, 10:51
Post #4344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ia fai un reset la ECU poate e ca si la mine ,la mine pornesc pe benzina si moare se tureaza un pic si moare,du reset merge brici dar o perioada pana iarasi face asa ,nu imi au seama ce poate sa fie desi nu se aprinde martoru injectie in bord aiurea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 22 Jan 2011, 11:19
Post #4345


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Ghitza dar nu cumva cauza poate fi faptul ca nu ai emulator de sonda lambda, adica mergi pe gaz si nu ai probleme, dar dupa ce treci pe benzina se opreste. Era cineva tot aici cu aceleasi probleme cred ca pe la pag 100 sau chiar mai in spate poate te ajuta cu ceva.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Jan 2011, 11:26
Post #4346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Poate cum zici tu NYKY dar am pus releu pe firu de la sonda lambda (am aplicat metoda lui PAULOROSSI cu suntarea sondei la trecera pe GPL) si degeaba tot asa face ,nush ce sa zic e posibil cum spui tu sa fie,mss frumos de parere


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos09
post 22 Jan 2011, 12:55
Post #4347


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 September 09




Va salut pe toti membri,as avea o mica intrebare?Am un papuc benzinar din 02,cu tractiune spate,m-am dus la un service autorizat acum vreo 3 luni si am schimbat acel rulment de la mijlocul cardanului:Lagar cardan: cu gandul sa nu i-mi mai huruie asa de tare in mers.inainte incepea sa huruie de la 80km,acum incepe de pe la 60km si i-mi si vibreaza masina,si mai mult m-am uitat o data sub masina si am vazut ca unde intra unu in altu al mijloc,fata de pozitia initiala s-a distantat cam 1cm ceea ce cred eu ca este f.mult.In concluzie ce as putea sa ii fac sa nu i-mi mai huruie asa de tare.macar, daca ma duc la un service ,sa am habar ce sa le spun la aia,ca si asa la servisuri astia nu stiu prea multe.Multumesc


--------------------
dacia papuc 1307 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 22 Jan 2011, 13:19
Post #4348


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(nyky @ 22 Jan 2011, 11:19)
Ghitza dar nu cumva cauza poate fi faptul ca nu ai emulator de sonda lambda, adica mergi pe gaz si nu ai probleme, dar dupa ce treci pe benzina se opreste.  Era cineva tot aici cu aceleasi probleme cred ca pe la pag 100 sau chiar mai in spate poate te ajuta cu ceva.
*


Emulatorul de la sonda nu prea vad cu ce sa te ajute.Practic el controleaza doar actuatorul de reglaj debit gaz in functie de semnalul de la sonda lambda.Deci optimizeaza consumul de gaz.El nu are cum sa genereze pt ECU exact curba de la sonda lambda ca si in cazul functionarii pe banzina,deci tot deviaza graficul sondei.
Ghitza,nu s-a schimbat nimic de cand ai pus releul?Nici cea mai mica imbunatatire?Vazusem pe forum ca cineva taia alimentarea de la parametrii ECU pe timpul stationarii masinii,mi se pare pinul 16,nu stiu exact pana ma uit in manual,asfel incat masina se reseta in timpul stationarii si la pornire masina mergea de fiecare data bine.Facea asta tot cu un releu alimentat direct de pe contact,cand opreai masina releul isi deschidea contactul si se taia alimentarea de pe memoria ECU.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Jan 2011, 13:54
Post #4349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




PAUL:tot aceleasi simptome face ca si innaite fara releu pus pe sonda lambda


22 Jan 2011, 16:08:
da-mi si o schema cu suntarea alimentarii la ECU

This post has been edited by ghitza: 22 Jan 2011, 15:08


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 22 Jan 2011, 16:51
Post #4350


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ghitza ai schema postata mai jos.Practic cand opresti masina tai alimentarea de pe ECU si se reseteaza masina.La pornire cand pui contactu se ECU se va limenta normal.
Succes.

Attached thumbnail(s)
Suntare_ECU.JPG ( Size: 18.64k ) Number of downloads: 637


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 143 144 145 146 147 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 10:29
Forum Renault