dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tazman887 |
![]()
Post
#4321
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#4322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
La mine era alta problema , cand functiona pe GPL consuma si benzina iar releul era de la instalatia de GPL .
|
--------------------
-
-
-
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4323
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4324
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
tazman887 ai desfacut motorasu bucati si lai curatat,motorasu si contactele de pe tija cu arc care iese din el,ai ai incercat sa vezi daca pastila din capatu tijei are continuitate(un fel de butonel ca la sonerie)daca apesi se inchide circuitu pe cele 2 lamele de pe tija,masurat cu buzeru,nu cu lampa de control la 12volti,daca ai facut toate astea mai ai de verificat in corpu clapeta supapa de retur,chestia aia care are 4 surubele si e prinsa de ia cablurile de la injector si termometru de aer,dai capacu de plastic jos si se vor vedea,poate ai arculetu rupt sau pastila are urme de uzura si scapa benzina,mai poti avea o fisura mica in corpu de aluminiu care se prinde pe galeria de admisie,din soft e mai greu mult mai greu sa ai probleme softu de dacie(nu logan) e facut de nemti si e mai stabil dacat cel de logan
ce sati spun desfa,spala,curata,examineaza atent ca sigur ai dai de cap,cele 2 relee daca erau defecte-1- nu pornea,-2- se aprindea injectoru in bord ca sa treci pe carburatie,bani timp nervi piese probleme la itp caderea clasei de poluare,si asa ai masina euro1 ,reparo pe asta se merita |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
nyky |
![]()
Post
#4325
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Tazman daca ai fost in Tg-jiu la cine stiu eu sa verifici masina mai bine o lasai acasa, mai planta ca aia nu am vazut. eu cred ca e de la motoras, asa am patit si eu odata, se tura de la 0 la 2000. Daca esti din Tg-jiu eu am un motoras si poate al incerci pe masina ta sa vezi daca mai face asa. A si pe releul acela din poza cu 4 picioruse scria clar ca e pentru injectie dacia, era o foaie alba dar sa dezlipit.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
hai ca i-am dat decap ,am luat la puricat releele de pe contraaripa stanga si nu mai face figuri,mss frumos de sfaturi tututrora
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tazman887 |
![]()
Post
#4327
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 January 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 20 Jan 2011, 20:11) Am facut prietene toate astea... si repet nici un rezultat... Am facut azi rost pe bani putini de la un prieten de ECU+corp clapeta injector complet "dotat" si le-am inlocuit pe rand mai intai corp clapeta apoi si calculatorul dupa care am pus inapoi injectia mea si calculatorul lui... in concluzie... buba era la ambele componente... cand le-am pus pe cele "noi" care defapt nu sunt noi a mers brici asa ca le-am cumparat si sper sa nu mai am probleme ![]() multumesc mult tuturor pentru sfaturi...mi-au fost de mare ajutor...am invatat multe lucruri de la voi. RESPECT! 21 Jan 2011, 01:57: QUOTE(nyky @ 20 Jan 2011, 20:39) Tazman daca ai fost in Tg-jiu la cine stiu eu sa verifici masina mai bine o lasai acasa, mai planta ca aia nu am vazut. eu cred ca e de la motoras, asa am patit si eu odata, se tura de la 0 la 2000. Daca esti din Tg-jiu eu am un motoras si poate al incerci pe masina ta sa vezi daca mai face asa. A si pe releul acela din poza cu 4 picioruse scria clar ca e pentru injectie dacia, era o foaie alba dar sa dezlipit. da nyky acolo am fost si iti spun sincer ca se uitau la tester-ul ala ca la masini straine... aproape ca stiam mai multe de la voi despre masina asta decat ei... legat de motoras... astept sa vad cum se coporta zilele astea dupa "innoire"... si vedem... poate ne intalnim sa incercam si motorasul tau ca mi se pare putin prea turata la relanti sta undeva la 1000 rpm.... daca nu... ne putem intalni sa mai schimbam o parere ceva... This post has been edited by tazman887: 21 Jan 2011, 01:57 |
--------------------
dacia
break
2000
- GJ 62 BDM
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4328
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut!Am si eu o intrebare:
Cele doua relee(injectie+releu pompa) de pe o supernova se potrivesc la o nova gti? This post has been edited by mrkiry: 21 Jan 2011, 10:43 |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fratilor de ce pe benzina porneste la sfert si moare,sau porneste o tin accelerata si moare
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ov |
![]()
Post
#4330
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
regulator mort
pompa de benzina dusa |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4331
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mss OV osa ferific desi am schimbat amandoua piesele astea acum 1 luna si degeaba
21 Jan 2011, 12:31: credeam ca e ceva din comanda pompei ,releu dar l-am verificat si merge This post has been edited by ghitza: 21 Jan 2011, 11:31 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nyky |
![]()
Post
#4332
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Tazman asa sta si a mea cateodata la 1000, dar tinand cont ca e frig afara nu ma deranjeaza, mergi ma sportiv un pic si o sa vezi ca scade turatia, oricum decat iarna face asa, vara scade sub 900.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4334
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai uitate la ele si le compari cu astea de la berlina,de unde sa stim noi ,ai si poza mai sus cu cele de berlina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4336
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai omule ce vrei sa afli mai exact ca nu te inteleg ,aici nu se vbeste de supernova este arie anume de asa ceva dc nu ai intrebta acolo ,nu ma agi stai linsitit nu am nimic cu tine ,nu stii sa compari ca nu inteleg .Scria mai sus userul PAULOROSII ca sunt niste banale relee obisnuite deci merge pus si reeu de faruri asta daca ai citit.numa bine
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4338
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Ma rog,nu conteaza..nu are rost sa ne certam aici....ideea e ca suspectez ca am probleme cu releele si am un prieten cu supernova...deci e vb de nova mea gti
![]() |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
ktm2000ro |
![]()
Post
#4339
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 June 09 From: OLT ![]() |
Va rog din nou poate ma ajuta si pe mine cineva macar cu o ideie pentru problema mea.......""Am o dacia injectie 1.4 an 2000 si am avut un releu de incarcare mecanic care sa bulit si am ars toti consumatorii care erau i functiune ....problema grava este ca nu mai porneste iar cand pun contactul turometrul sta la 6000 de ture.am verificat si pompa baga benzina , scanteie am dar cred ca nu mai am comanda de la ECU catre injector !?!?sa intamplat la cineva sa arda calculatorul din cauva releului?? care este tensiunea maxima la care lucreza calculatorul de injectie dacia??"" VA MULTUMESC ANTICIPAT!!
|
--------------------
DACIA
1.4 Li
2000
- OT-02-KTM
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(ktm2000ro @ 21 Jan 2011, 19:54) Va rog din nou poate ma ajuta si pe mine cineva macar cu o ideie pentru problema mea.......""Am o dacia injectie 1.4 an 2000 si am avut un releu de incarcare mecanic care sa bulit si am ars toti consumatorii care erau i functiune ....problema grava este ca nu mai porneste iar cand pun contactul turometrul sta la 6000 de ture.am verificat si pompa baga benzina , scanteie am dar cred ca nu mai am comanda de la ECU catre injector !?!?sa intamplat la cineva sa arda calculatorul din cauva releului?? care este tensiunea maxima la care lucreza calculatorul de injectie dacia??"" VA MULTUMESC ANTICIPAT!! ECU se alimenteaza la 12V sa zicem ca ar rezista pana la 20V,tie cat iti incarca dupa ce s-a bulit???L-am avut si eu stricat si imi incarca cu 17V,dar nu s-a intamplat nimic,nu cred ca e nici la tine ars.BAFTA Becul de la injector se aprinde si se stinge normal?? This post has been edited by adriano94: 21 Jan 2011, 21:37 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ktm2000ro |
![]()
Post
#4341
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 June 09 From: OLT ![]() |
Da se aprinde normal si in momentul in care i-am bagat cu seringa benzina pe "nas'' a pornit 4...5secunde(pe nas = in admisie) Multumesc de rasp. Adriano94... ...am sa incerc maine sa i-au din nou toata instalatia electrica la verificat. O sa fie greu pt.ca nu am gasit nici o schema a instalatiei elec. de pe injectie Mai astept pareri,idei,sugestii....
|
--------------------
DACIA
1.4 Li
2000
- OT-02-KTM
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(ktm2000ro @ 21 Jan 2011, 22:38) Da se aprinde normal si in momentul in care i-am bagat cu seringa benzina pe "nas'' a pornit 4...5secunde(pe nas = in admisie) Multumesc de rasp. Adriano94... ...am sa incerc maine sa i-au din nou toata instalatia electrica la verificat. O sa fie greu pt.ca nu am gasit nici o schema a instalatiei elec. de pe injectie Mai astept pareri,idei,sugestii.... Pompa electrica de benzina este fixată în rezervor, fiind imersata în benzina și este comandată de calculator, prin intermediul releului R1. La punerea contactului, cu cheia în poziția M (motor), dar fără a se porni motorul, pompa va fi alimentata cu curent numai pentru 3-4 sec. Pompa va debita permanent numai atunci când calculatorul primește semnal de la senzorul de turație și trebuie să asigure un debit de minim 65l/h și presiunea de 1ś1.1 bar la 12 V. Cauza unui debit insuficient poate fi tensiunea mică de alimentare a pompei sau filtrul de combustibil murdar. Măsurarea debitului se face astfel: - Se branșează returul de la corp-clapeta injector la un furtun ce va debita combustibilul într-un vas gradat de 2000 ml. - Se alimentează pompa direct, pentru 1 minut pornind motorul, sau prin scurtcircuitarea bornelor 30 si 87 ale releului R1, cu motorul oprit. Poate te ajuta asta,daca zici ca ai bagat cu seringa si a pornit e ceva de la alimentare,vezi si filtru de benzina... |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ia fai un reset la ECU poate e ca si la mine ,la mine pornesc pe benzina si moare se tureaza un pic si moare,du reset merge brici dar o perioada pana iarasi face asa ,nu imi au seama ce poate sa fie desi nu se aprinde martoru injectie in bord aiurea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nyky |
![]()
Post
#4345
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Ghitza dar nu cumva cauza poate fi faptul ca nu ai emulator de sonda lambda, adica mergi pe gaz si nu ai probleme, dar dupa ce treci pe benzina se opreste. Era cineva tot aici cu aceleasi probleme cred ca pe la pag 100 sau chiar mai in spate poate te ajuta cu ceva.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Poate cum zici tu NYKY dar am pus releu pe firu de la sonda lambda (am aplicat metoda lui PAULOROSSI cu suntarea sondei la trecera pe GPL) si degeaba tot asa face ,nush ce sa zic e posibil cum spui tu sa fie,mss frumos de parere
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dragos09 |
![]() ![]()
Post
#4347
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Va salut pe toti membri,as avea o mica intrebare?Am un papuc benzinar din 02,cu tractiune spate,m-am dus la un service autorizat acum vreo 3 luni si am schimbat acel rulment de la mijlocul cardanului:Lagar cardan: cu gandul sa nu i-mi mai huruie asa de tare in mers.inainte incepea sa huruie de la 80km,acum incepe de pe la 60km si i-mi si vibreaza masina,si mai mult m-am uitat o data sub masina si am vazut ca unde intra unu in altu al mijloc,fata de pozitia initiala s-a distantat cam 1cm ceea ce cred eu ca este f.mult.In concluzie ce as putea sa ii fac sa nu i-mi mai huruie asa de tare.macar, daca ma duc la un service ,sa am habar ce sa le spun la aia,ca si asa la servisuri astia nu stiu prea multe.Multumesc
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4348
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(nyky @ 22 Jan 2011, 11:19) Ghitza dar nu cumva cauza poate fi faptul ca nu ai emulator de sonda lambda, adica mergi pe gaz si nu ai probleme, dar dupa ce treci pe benzina se opreste. Era cineva tot aici cu aceleasi probleme cred ca pe la pag 100 sau chiar mai in spate poate te ajuta cu ceva. Emulatorul de la sonda nu prea vad cu ce sa te ajute.Practic el controleaza doar actuatorul de reglaj debit gaz in functie de semnalul de la sonda lambda.Deci optimizeaza consumul de gaz.El nu are cum sa genereze pt ECU exact curba de la sonda lambda ca si in cazul functionarii pe banzina,deci tot deviaza graficul sondei. Ghitza,nu s-a schimbat nimic de cand ai pus releul?Nici cea mai mica imbunatatire?Vazusem pe forum ca cineva taia alimentarea de la parametrii ECU pe timpul stationarii masinii,mi se pare pinul 16,nu stiu exact pana ma uit in manual,asfel incat masina se reseta in timpul stationarii si la pornire masina mergea de fiecare data bine.Facea asta tot cu un releu alimentat direct de pe contact,cand opreai masina releul isi deschidea contactul si se taia alimentarea de pe memoria ECU. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#4349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
PAUL:tot aceleasi simptome face ca si innaite fara releu pus pe sonda lambda
22 Jan 2011, 16:08: da-mi si o schema cu suntarea alimentarii la ECU This post has been edited by ghitza: 22 Jan 2011, 15:08 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4350
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ghitza ai schema postata mai jos.Practic cand opresti masina tai alimentarea de pe ECU si se reseteaza masina.La pornire cand pui contactu se ECU se va limenta normal.
Succes. Attached thumbnail(s) Suntare_ECU.JPG ( Size: 18.64k ) Number of downloads: 637 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 10:29 |