dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
alex_onu |
![]()
Post
#5251
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- IS-16-ACO
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#5252
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 19 Sep 2011, 19:35) CRICOCI pierzi ,,,apa,,, ori pe la radiatoru de incalzire in masina sau ai plamanu de la GPL fisurat,asta e doar o parere Pe la radiator nu pierd ca am verificat, dar pe la plamanu din gpl nu am verificat, daca ar fi sa piarda pe acolo nu ar trebuii sa se vada apa pe langa tulumba?, se poate desface tulumba ca sa vad ce e acolo? este greu? a si inca o treaba eu am ELV si am schimbat electrocupla asta se deschide mai tarziu decat cealalta adica acul imi trece de linia aia alba, este posibil acum sa se evapore asa multa?Fotografie0190.jpg ( Size: 319.08k ) Number of downloads: 520 This post has been edited by CRICOCI: 20 Sep 2011, 12:51 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
tynn |
![]()
Post
#5253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
La mine acul de temperatura apa se ridica foarte putin peste minim, nici macar la sfertul scalei nu ajunge. Este adevarat ca am racire pe direct, insa nu mi se pare ca ar indica corect oricum.
Lansez pe aceasta cale o intrebare celorlati posesori de Dacia 1310 injectie: unde sta la voi acul de temperatura cand se incalzeste motorul? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
cand e rece afara sta sub linia de mijloc, vreo 2 mm. Cand e cald afara e cam la mijloc sau o idee sub lina de mijloc.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Si la mine sta exact cum zice FULLHOUSE,
CRCOCI :stai linistit ca e bine temperatura la apa ,de pierdut poate sa piarda pe la plaman ,adica sa fie fisurata membrana de la apa ,desfaci plamanu si inspectezi ce le 2 membrane sa nu fie scortoase sau sparte |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#5256
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Astazi am vazut ca imi face o mica baltita de antigel sub masina, dar problema este ca im face baltita cam pe unde vine pompa de frana mai in spate putin, iar acolo nu e nici un traseu de apa, initial am crezut sa nu fie de la caloriferu din bord dar am bagat mana si nu e umed pe nicaeri, maine ma duc sa caut o rampa sa dau scutu jos poate se scurge din alta parte, momentan nu imi dau seama si am impresia ca curge mai mult cand e rece motorul.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Poate se scurge pe lonjeron si acolo cade jos si iti da o impresie falsa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#5258
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
am vazut de unde curge antigel este de la un furtunas care vin de sub bord, se poate umbla acolo fara a fii nevoit sa dau bordu jos? poate e caloriferu spart si am altu de schimb dar problema e cum il schimb, ca pe aici pe la noi nu mai avem meseriasi care sa se mai complice cu bordu de cn.
This post has been edited by CRICOCI: 21 Sep 2011, 11:56 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Furtunasu ala e pentru scurgere practic,vine de la fundu aerotermei si are rol de scurgere sa nu curga innauntru,acuma daca curge antigel ai probleme.Mai exact fisurat radiatoru de caldura din bord,il poti schimba si fara sa dai bordu jos dar e ceva chin dar merge
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#5260
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
problema rezolvata
![]() |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5261
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(CRICOCI @ 21 Sep 2011, 17:59) problema rezolvata ![]() Felicitari! Stiu ca este foarte mult de munca! Voi sunteti mai norocosi cu indicatoare de apa si baterie...eu nu am decat la benzina. In rest am becuri ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
tynn |
![]()
Post
#5262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Iti poti monta niste ceasuri rotunde cum erau la vechile Dacii pt. temperatura apa si presiune ulei. Eu chiar daca am ac de temperatura apa in bord (de presiune ulei nu am), imi voi monta niste ceasuri tip vechi fiindca indica mult mai precis.
Trebuie doar sa improvizez un suport de prindere la partea inferioara a consolei centrale din bord. This post has been edited by tynn: 22 Sep 2011, 10:09 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5263
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(tynn @ 20 Sep 2011, 13:51) La mine acul de temperatura apa se ridica foarte putin peste minim, nici macar la sfertul scalei nu ajunge. Este adevarat ca am racire pe direct, insa nu mi se pare ca ar indica corect oricum. Lansez pe aceasta cale o intrebare celorlati posesori de Dacia 1310 injectie: unde sta la voi acul de temperatura cand se incalzeste motorul? Acul trebuie sa stea imediat sub linia alba.Fara termostat nu o sa se ridice niciodata acolo,in plus vei uza prematur motorul si vei creste consumul.Un termostat bun isi face treaba bine in orice situatie daca sisteul de racire e curat. Iarna trecuta am avut si eu aceasta situatie,arcul imi urca doar un sfert din scala in conditiile in care aveam termostata si simteam caldura in masina,deci ce era defect: ceasul sau sonda de temperatura sau termostatul?Atunci masurasem cu un termometru cu infrarosu temp motorului si parca aveam 78 grade.In plus am masurat cu ohmetru sonda de temperatura folosita de ECU pt a stii temperatura apei.In manual exista un tabel cu graficul temperaura/rezistenta pt sonda.Din grafic,in urma masuratorii am ajuns la concluzia ca motorul se incalzea undeva pe la 70-75 grade si deci termostatul nu-si mai facea treaba.L-am schimbat si totul a revenit la normal.Fara termostat sau cu el decalibrat,in mod normal ar fi trebuit sa se aprinda martorul de injectie dupa un timp considerat timp de incalzire a motorului.In ECU,in software normal ar fi trebuit setate setpoint-uri pt valori de avarie.Acest lucru nu se prea intampla si se pare ca doar la dacie... |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ionut L. |
![]()
Post
#5264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
salutare tuturor,
o probleba la dacia lui taica-meo... dimineata cand o porneste, sau cand este pornita pt prima oara sta frumos la relanti, dar daca incearca sa o accelereze moare motorul, isi revine doar daca apasa acceleratia la fund si ii da drumu repede, face procedura asta de cateva ori si isi revine. De la ce sa fie? E ca si cum nu s-ar alimenta bine ![]() multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pai daca crezi ca nu se alimenteaza de ce ai schimbat bujiile?cauta la alimentare ,motorasu de relanti isi face treaba adica la punerea contactului impinge clapeta?la cat o tine turata la rece ?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5266
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(ionut L. @ 23 Sep 2011, 11:38) salutare tuturor, o probleba la dacia lui taica-meo... dimineata cand o porneste, sau cand este pornita pt prima oara sta frumos la relanti, dar daca incearca sa o accelereze moare motorul, isi revine doar daca apasa acceleratia la fund si ii da drumu repede, face procedura asta de cateva ori si isi revine. De la ce sa fie? E ca si cum nu s-ar alimenta bine ![]() multumesc! filtrul de benzina? |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
tynn |
![]()
Post
#5267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
@Paulorossi - termostat are masina, insa e posibil sa fie defect. Insa acul se ridica foarte putin, nici macar la sfert, adica pe la 50-60 grade, abia ce se misca putin. Asta ma face sa cred ca totusi indica eronat, a fost totusi vara si ar fi trebuit sa se ridice mai mult chiar si daca nu avea termostat, insa orice e posibil. Nu prea am dat importanta aspectului pana acum, insa va veni frigul si nu vreau sa am probleme. Deci o sa ma ocup curand de probleme si am sa va zic care a fost cauza!
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#5268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
pai motorasul merge bine, a fost alimentat pe direct si functioneaza. Bujiile au fost schimbate pt ca nu au mai fost schimbate de vro' 2 ani. Face asa doar la prima pornire, daca o accelereaza puternic de cateva ori isi revine. Se aprinde si martorul de la injectie in mers
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Pompa de benzina poate juca feste, ea trebuie amorsata insuflind aerul de pe circuit atunci cind masina ,rezervorul este aplecat spre spate sau masina a fost ridicata pe cric sau pusa pe buturugi.
Zgomotul ei se aude in rezervor dar ea merge in gol,avind aer pe circuit.Se scoate turul si se insufla ajutindu-i amorsarea,atentie la inghitit benzina. Multe chichite mai sunt! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5270
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Sallut baieti, am si eu doua probleme:
1. Prima ar fi aceeasi ca si tynn, nu se ridica de loc acul la apa, se ridica foarte putin cam aproape de jumatate intre baza de jos si dunga alba, cand este in sarcina se mai ridica putin dar in relantii, scade la loc, pana acum nu ma deranjat foarte mult, dar asa cum spune si tynn, vine iarna si e mai bine sa stii cum sta treaba. 2. Am o problema la prima pornire, adica dimineata cand este foarte racoare si o pornesc, tremura destul de puternic si uneori mai da si cate un mic rateu, sa intamplat de vre-o cateva ori chiar sa moara la prima cheie, acest lucru se intampla pret de cateva secunde maxim 15 secunde dupa care isi revine la normal si nu se mai repeta indiferent de cate ori asi porni-o si reporni-o desigur pana nu o opresc pret de cateva ore, iar apoi sa faca acelasi lucru, precizez ca acest lucru se intampla doar cand motorul este rece deci abia dupa ce trec cateva ore dupa ultima pornire, mai trebuie sa precizez ca nu se intampla mereu are momente in care porneste normal fara a avea astfel de manifestari. Am incercat sa rezolv dilema, asa ca m-am dus cu ea la tester si nenea ala mi-a spus ca merge ca noua, ca nu intelege dece se intampla chestia asta, si ma sfatuit sa fac un schimb de bujii, lucru care l-am facut chiar in acel moment, apoi el mi-a spus ca daca se mai repeta sa ma intorc sa fac o reglare de culbutori, bunnn, zis si facut, in prima zi nu a mai facut asa, dar apoi in a doua zi a facut din nou, m-am dus inapoi sa fac si o reglare de culbutori, la fel nu a rezolvat nimic, plus ca m-am cam umplut si de nervi ca pusti-u ala de acolo de la reprezentanta nu prea parea ca stie ce face, nici macar lera nu o tinea cum trebuie imi veenea sa il dau la o parte si sa ii reglez eu, dar in lipsa de delcou nu prea am vrut sa ma bag deci nu stiu ca sa zic, voi ce parere aveti, sa mai intamplat la cineva asa ceva ....?! This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 24 Sep 2011, 17:10 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#5271
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
De la chiulasa la unitatea de injectie e un furtun. Prin acela trece apa ca sa ajute amestecul. Vezi sa nu fie infundat stiutul din chiulasa, cum am patit eu din cauza ca foloseam antigel din acela albastru si mi-a corodat si chiulasa si radiatorul. Acuma am din acela galben care protejeaza pompa de apa. Apoi verifica si furtunul ala de la capacul culbutorilor la capacul negru de plastic unde vine si filtru de aer. Daca la test zici ca e ok, dupa ce s-a incalzit motorul, sa nu fie senzorul de aer, sau sonda lamda ca astea duc la reglarea turatiei motorului. Filtru de aer mai contribuie si el, cablul de acceleratie e prea slab si ai un relantiu prea mic la rece. Motorasul pas cu pas. Sunt multe. Sper ca ceva iti e de ajutor.
This post has been edited by Mircea27D: 24 Sep 2011, 18:55 |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nici un furtun nu ajuta la amestec sa fie clar ,aici nu ai pata cald ca si la carburator,acel furtun ce vine de la stutu din chiulasa si trece pe langa corpu/clapeta si se duce in T-eu de la pompa ,acolo unde ai si surub de aerisire,la consum ajuta si are legatura cu apa senzoru de temperatura a apei care e infiletat in chulasa langa sonde la apa de la ceas
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5273
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut.
Pt prima problema am scris mai sus ce ar trebui verificat.Recomand in prima faza sa se schimbe termostatul,macar sa l imprumuti de la un tovaras si apoi sa vezi cei cu sonda si ceasu indicator. La a doua problema recomad sa dai cu spray de contact in toate mufele,dupa care daca e cazul trebuie vazut cei cu motorasul de relanti,probabil acolo e defectul,posibil agregat melcat intepenit. Verifica si revino. Succes! This post has been edited by Paulorossi: 24 Sep 2011, 19:02 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Mircea27D |
![]()
Post
#5274
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
O intrebare. Am catalizator nou, ulei schimbat, chiulasa schimbata ( s-a corodat la pistonul 1 si intra apa in ulei) nu papa gram de ulei, fumul nu se vede, porneste la sfert, si totusi....... nu mi-ai iesit noxele la itp. CE AREEEE. HEELP
Sfat la toata lumea Si o spun ori de cate ori pot. Sa nu cumparati furtune de frana de la AUTO SPEED. puteam sa mor din cauza lui. Am pus si dupa o saptamana timp in care am mers la tara cateva sute de km la itp, mi-a arata ca tasnea intre mansonul de metal ce se infileteaza in etrier si furtun. Si-a facut cruce ala. Am mers de mi-am luat 2 tot de auto speed. la service cand dadeam pedala sa ai facem frana a cedat, ( durata de viata 3 minute) tot pe acolo, l-am pus pe al 2-lea la fel, avea mecanicul unul tot de auto speed, la fel, n-am dus de mi-am luat alta marca si merge. NU CUMPARATI DE AUTOSPEED DACA TINETI LA VIATA This post has been edited by Mircea27D: 24 Sep 2011, 19:04 |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te tine cat ai dat pe el ,nu cred ca ai dat mai mult de 10 roni nu?pai ce vrei la banii astia,vrei calitate scoate banu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#5276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Am verificat azi termostatul: l-am dat jos si l-am pus la fiert intr-o cratita alaturi de alt termostat care stiam ca e bun. Pe cel de pe masina scrie ca deschide la 89gr., iar cel care il aveam de rezerva deschide la 86. Si asa s-a si intamplat, cand au inceput deja sa iasa bule mici in apa (semn ca apa incepea sa fiarba), a deschis primul cel de 86, apoi cel de pe masina de 89. Deci problema nu e din termostat. Sa fie oare ceasul din bord sau sonda de temperatura? Dilema mea este vizavi de sonda de temperatura: am vazut ca are o mufa cu 2 pini prin care transmite informatia la ECU. La indicatorul din bord de unde vine semnalul, este transmis mai departe de la calculatorul de motor?
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ala e senzoru de temperatura si nu are nici o treaba cu ceasu de apa din bord,el transmite informatii prin ECU motorasului de relanti sa regleze relantiu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5278
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Nu stiu ce sa zic cred ca mai intai voi face un schimb de filtru de benzina si de filtru de aer iar apoi daca nici asa nu voi rezolva, ma voi uita la motorasul ala de relanti, cat vine vorba despre indicatorul de la apa, si eu voi incerca in prima faza cu termostatul iar apoi cu sonda, vedem,....?! astept in continuare sfaturi si opinii....?!
Apropo ghitza tie cu iti sta acul la apa? This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 25 Sep 2011, 09:42 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Mie la drum intins sub linia de mijloc cam 2mm,in oras ajunge pe linie si cum depaseste linia porneste ELV-u,si coboara pe linie,niciodata nu trece cu mai mult de 1mm acu peste linia alba de mijloc
25 Sep 2011, 10:58: Uite cam asa sta treaba la mine si nu am nici o problema cu racirea/caldura in masina iarna This post has been edited by ghitza: 25 Sep 2011, 09:58 Attached thumbnail(s) pozitie_ac.jpg ( Size: 257.08k ) Number of downloads: 310 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5280
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(tynn @ 24 Sep 2011, 21:42) Am verificat azi termostatul: l-am dat jos si l-am pus la fiert intr-o cratita alaturi de alt termostat care stiam ca e bun. Pe cel de pe masina scrie ca deschide la 89gr., iar cel care il aveam de rezerva deschide la 86. Si asa s-a si intamplat, cand au inceput deja sa iasa bule mici in apa (semn ca apa incepea sa fiarba), a deschis primul cel de 86, apoi cel de pe masina de 89. Deci problema nu e din termostat. Sa fie oare ceasul din bord sau sonda de temperatura? Dilema mea este vizavi de sonda de temperatura: am vazut ca are o mufa cu 2 pini prin care transmite informatia la ECU. La indicatorul din bord de unde vine semnalul, este transmis mai departe de la calculatorul de motor? Sunt doua sonde de temp. pe masina.Cea folosita de ECU are o mufa neagra cu doua fire ,cealalta sonda e folosita doar de acu indicator si are doar un fir.Amandoua sunt pe chiuloasa langa pistonul 1lateral.Cu un ohmetru se poate masura cea folosita de ECU doar cand motorul e cald si cu el oprit.Dupa ce afli valoarea rezistentei te uiti in manualul de la injectie si vezi corespondenta in temperatura.In cazul tau ar trebui sa indice o valoare corecta daca termostatul e bun,ramanand de verificat doar ceasu si sonda folosita de acul indicator. This post has been edited by Paulorossi: 25 Sep 2011, 15:49 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 06:14 |