DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 175 176 177 178 179 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tynn
post 25 Sep 2011, 20:18
Post #5281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Eu traiam cu impresia ca cea de-a doua sonda din flansa de chiuloasa este termocontactul care aprinde becul rosu din bord cand ajunge apa la o suta si ceva de grade. Asa era la Daciile pe carburator: o sonda cu un papuc pentru becul rosu din bord si o sonda cu 2 papuci pentru indicatorul de temperatura.
Sa inteleg ca la Daciile pe injectie s-a montat o sonda mai desteapta 2 in 1 care face aceste 2 functii simultan?


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Sep 2011, 10:16
Post #5282


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu s-a montat nimic.
Sonda cu mufa neagra cu 2 fire e folosita doar de ECU pt a face reglajele corespunzatoare.Ea nu are nici o treaba cu ceasul indicator sau cu becul rosu din bord cand ajunge apa la o suta si ceva de grade.Cealalta sonda cu 1 papuc e folosita doar de ceas.Aceasta sonda nu mai aprinde nici un bec.Unii,care au dacii pe injectie, nu au indicator de temperatura ci doar becul de avarie temperatura caz in care se foloseste alta sonda pt detectie montata in locul celei folosite de acul indicator.In concluzie pe dacia injectie nu ai cum sa ai si ceas indicator temp si bec de avarie temp decat daca iti faci un teu si iti pui inca o sonda iar ceasul din bord sa aiba si bec.

This post has been edited by Paulorossi: 29 Sep 2011, 08:33


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 28 Sep 2011, 10:21
Post #5283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Iata alta belea, porneste din prima de fiecare data , doar cind mai scot furtunul de la turul pompei mai dau doua trei chei pina cind ajunge benzina bine pe circuit din cauza ca a luat un pic de aer, deci

apas ambreiajul , bag intia ,dar cind ridic foarte incet piciorul de pe ambreiaj are un punct sensibil si se opreste daca nu accelerez mai tare un pic decit normal ,sau chiar excesiv.

Am umblat la maneta de viteze s-o mai reglez dar am dat peste cap vitezele ,asta sa fie?

Cred ca aer fals nu poate fi vorba,am incercat si cu alta pompa de benzina dar tot asa face.

Mai ramine acel potentometru de pe corpul clapeta? El sa fie problema ? Oricum l-as regla din cele 4 suruburi ,se simte doar ca se modifica acceleratia sau la turometru apar mai multe sau putine turatii.

Voi regla din nou vitezele ,dar n-as crede ca din asta e. Totusi fie ca apas in jos de maneta fie ca nu ,in marsharriere tot intra.!


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 28 Sep 2011, 11:08
Post #5284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




@Paulorossi - m-am dumirit acum ce face fiecare din cele 2 sonde in parte. Merci!
Intre timp m-am uitat si in manualul de reparatii de la rubrica tutoriale si acolo este data o metoda de verificare a sondei ce transmite informatia la ceasul din bord. Cred ca ea este vinovata...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
culturism
post 30 Sep 2011, 09:08
Post #5285


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 April 11
From: BUZAU




pt dacie break pe injectii toba intermediara difera de cea pe carburator?
SI DACA O SCHIMB INAFARA DE TOBA CE AR MAI TREBUI , GARNITURI...SISTEME DE PRINDERE...STIE CINEVA MAI EXACT?


--------------------
dacia dacia break 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 30 Sep 2011, 09:21
Post #5286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Intr-adevar sonda era defecta. Am schimbat-o si acum imi sta si mie acul de temperatura la jumatatea scalei.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Sep 2011, 12:00
Post #5287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(culturism @ 30 Sep 2011, 10:08)
pt dacie break pe injectii toba intermediara difera de cea pe carburator?
SI DACA O SCHIMB INAFARA DE TOBA CE AR MAI TREBUI , GARNITURI...SISTEME DE PRINDERE...STIE CINEVA MAI EXACT?
*



Difera pentru ca este mai scurta teava de legatura din fata (care duce la catalizator).si daca o schimbi iti recomand sa iei si coliere de strangere noi in rest e la fel ca si la carburatie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 1 Oct 2011, 18:46
Post #5288


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




sunt 2 modele de catalizatoare scurt,pana la traversa de la cutie,si lung,dupa traversa de la cutie cam cu 10 cm
masoara lungimea tobei de mijloc cu teava cu tot si de la magazin iei la aceeasi lungime


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 6 Oct 2011, 14:11
Post #5289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




azi am incercat motorasul daca e bun, l-am alimentat direct si functioneaza, dar pe masina nu merge, sta retras la minim si nu schiteaza nici o miscare sad.gif. Dimineata porneste, dar tremura la relanti, trabuie tinuta din acceleratie. Vreau si eu sa va intreb cine da semnal catre motoras ca sa iasa si sa intre? Oare de ce nu-si face treaba? Daca ii scot mufa de la motoras nu are nici o influenta. I-am curatat toate mufele cu spray de contacte crezand ca isi revine, dupa ce se incalzeste motorul merge frumos


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 6 Oct 2011, 21:20
Post #5290


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




QUOTE(tynn @ 30 Sep 2011, 10:21)
Intr-adevar sonda era defecta. Am schimbat-o si acum imi sta si mie acul de temperatura la jumatatea scalei.
*


Cum ai verificat sonda ca sa iti dai seama ca ea era de vina si cat te-a costat schimbatul sondei? smile.gif

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 6 Oct 2011, 21:21


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 7 Oct 2011, 10:35
Post #5291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu am mai verificat-o, aveam din intampare o sonda de rezerva (care stiam ca e functionala) si am inlocuit-o. Exista o metoda de verificare a sondei cu un ohmetru. Vezi ca este explicat in manualul de reparatii de la "tutoriale, tips and tricks".

@ionutL. - asa face si motorasul meu uneori, moare de tot. Ca sa isi revina il alimentez putin si il las intr-o pozitie intermediara (nu la capat de cursa), dupa care incepe din nou sa functioneze (mai putin secventa de deschidere a clapetei de acceleratie la pornire).



--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 7 Oct 2011, 14:23
Post #5292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




eu daca il las intr-o pozitie intermediara, merge prost de tot masina, trebuie sa-l las la minim. Azi am desfacut motorasul si stupoare... avea un pin, pinul acela de semnal era intrat, indoit.... am tras de el si s-a rupt sad.gif. Unde gasesc si eu un motoras care sa aibe partea cu lamelele (unde intra motul ala)buna? Motorasul functioneaza, dar nu mai da semnal.


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 7 Oct 2011, 18:42
Post #5293


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




Am o gramada de chiuloase cu tot cu sonda de apa pe ele, intrebarea mea este, oare se potriveste, pentru ca astea sunt de pe motoare cu, carburator?
smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Oct 2011, 20:30
Post #5294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Merge chiuloasele ,sunt identice doar forma camerei de ardere este diferita atata tot,aceeasi cilindree (1.4)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 7 Oct 2011, 20:40
Post #5295


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




aha, deci se potriveste sonda de apa de la o chiuloasa tip vechi pe asta model nou,
Multumesc !!! smile.gif

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 7 Oct 2011, 20:40


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 8 Oct 2011, 07:12
Post #5296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Relatez un defect al bobinei de inductie, desi incercata cu ohmetru dadea 12 sau 12 si ceva, 13 avea momente cind la una din iesiri nu mai iesea curent, am scos fisa si am incercat cu un fir si degeaba ,chiar am pus mina pe fir si nimic!

Am cumparat alta acelasi cod pe ea scris si merge foarte bine ,am dat 80lei.

Cu bobina veche mergea intrerupt ,nu tragea ,nu avea forta deloc,nici nu puteam s-o misc uneori mai multi metri,alteori ,abia citeva sute de metri ,cind am pus-o pe cea buna se cunostea in mers cum bujiile se curatau si tragea din ce in ce mai tare,pina cind a inceput sa mearga normal.

Nu credeam ca bujiile noi pot fi o problema ,dar sunt si inca una mare,acum am bujii antice si merge foarte bine.

Bujiile induc in eroare ca si bobina de inductie!. Ele pot da sau nu scinteie aiurea sau in interiorul lor daca motorul s-a inecat sau motorul merge intrerupt daca o bujie sau fisa nu functioneaza.

Bobina este extrem de simpla ,are doua infasurari bobinate pe o parte si alta a miezului de fier ,dar cum se explica functionarea ei ca are toane cind da curent la toate iesirile sau numai la trei din ele?



O alta problema s-a ivit la elecromotor (cred ca asta poate fi),porneste bine si repetat cind motorul e rece ,dar daca parcurg ceva drum si vreau sa pornesc din nou , electromotorul abia invirte ca si cum curentul din baterie s-a terminat
,releul de incarcare arata in bord bine , dar curentul din baterie e supt repede de electromotor, prin faptul ca ar fi duse bucsele de bronz,atinge statorul de rotor? Asta sa fie?
Azi il voi demonta,are bendixul si periile schimbate ,dar bucsele mai erau bune ,am dat insa foarte multe porniri cit a stat masina pe loc.

Oalta problema ,am avut-o la servo cind am pus una noua ,tija hexagonala nu era strinsa destul astfel ca la rece masina a mers dar apoi incalzindu-se s-a infrinat din ce in ce pina la total,iar butucii rotii erau incinsi.
Am mai strins si aerisit acum merge normal.

Asta asa la cafeaua de dimineata ,sau ceai!

Cind ai dacie ,ori inveti mecanica ori iei alta masina!

Si in fine ultima problema ,cind sa fac probe in mers ,s-a rupt firul gros rosu ,de papucul prins in alternator si masina a amutit,noroc ca a fost vazut!

Uitasem, daca o bujie este uda ,acolo e semn de defect!Fisa, bujia sau chiar bobina!

This post has been edited by stabil777: 8 Oct 2011, 18:01


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 8 Oct 2011, 14:22
Post #5297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




senzorul de temperatura da informatie la calculator, care la randul lui comanda motorasul de relanti? Cum imi dau seama daca este dus senzorul de temperatura?

8 Oct 2011, 14:28:
fara motoras de relanti, masina nu mai trage asa bine sad.gif. Credeti ca unul de srl isi face treaba cum trebuie? unul original este exagerat de scump, si la dezmembrari am gasit unul bun dar cerea pe el 100 ron sad.gif

This post has been edited by ionut L.: 8 Oct 2011, 14:28


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Oct 2011, 19:07
Post #5298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




STABIL777:Treaba cu electromotoru poate fi de la rotor care necesita cositorit,sau bucsele de bronz si da la masa cum zici si tu,
Cu servofrana poti rezolva prin infiletarea tijei ce actioneaza pompa,are acolo un cap hexagon pentru inelara de 7 parca si mai il strangi ,daca nici asa te duci innauntru sub bord la pedala de frana si mai strangi tija ce duce de la pedala de frana la servo,bine ca ai pus-o pe picioare smile.gif
IONUT L.Motoras de SRL si eu am avut si a tinut 1 luna,dupa care am luat de aici de pe forum de la BURSA unu second dar BOSCH si nu am treaba nici acuma (are peste 1 an)deci daca cel bun care zici ca cerea pe el 100roni si e bosch nu mai sta pe ganduri ,incearca sa negociezi cat poti dar e bun si 100 roni


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 11 Oct 2011, 07:31
Post #5299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




aseara am mai mesterit pe la motoras, l-am facut cat de cat in sensul ca da contact atunci cand este la capat de cursa adica retras, dar cine ii spune lui cat sa avanseze, va intreb asta pentru ca masina a fost rece, a pornit bine adica turata am lasat-o sa se incalzeasca dar ea tot turata statea, am acelerat putin, motorasul a mai inaintat putinel turand-o si mai mult dupa care s-a retras si mergea frumos la relanti. Cat de cat merge bine, am obs ca motorasul urmareste cursa acceleratiei dar cand ii vine lui accelereaza puternic dupa care revine la relanti. Cine il limiteaza pe el cat sa avanseze? Stiu ca trebuie sa avanseze 8mm dar pare sa se duca mai mult pt ca accelereaza pe la 4000 de ture banuiesc (nu are turometru). Accelereaza puternic timp de o secunda dupa care imediat se retrage

11 Oct 2011, 07:36:
daca face asa si in sarcina (sa accelereze singura) nu am incercat, cred ca este periculos sad.gif . Problema la mine cred ca e 100% motorasul, nu?

This post has been edited by ionut L.: 11 Oct 2011, 07:36


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 Oct 2011, 09:45
Post #5300


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Salut.
Senzorul de temperatura motor impreuna cu senzorul de temperatura aer intervin prin informatiile citite de ECU in reglajul cursei motorasului de relanti si implicit la reglarea turatiei la relanti la pornire.
Spre exemplu daca temp.exterioara e -5 grade,aceasta temperatura e masurata de senzorul Taer,motorul poate fi rece,deci tot la -5 grade sau poate fi cald sau partial cald.In functie de temperaturile masurate, ECU are setat anumite curbe de functionare de turatie la relanti in functie de temperatura exterioara si cea a motorului si in consecinta el da comanda la motoras sa atinga la pornire aceasta turatie.Spre exemplu la -5 grade temp exterioara cu motorul rece turatia la relanti va fi de 1600 rot/min.La pornire ECU alimenteaza motorasul,acesta incepe sa deplaseze tija pana ce senzorul de turatie de pe voalanta confirma turatia care trebuie stabilita dupa care motrorasul nu se mai alimenteaza.Concomitent cu cresterea temperaturii motorului,motorasul de relanti scade turatia.Daca esti atent la pornire turatia variaza putin pana ce motorasul echilibreaza turatia stabilita de ECU.Dintre acesti 2 senzori cel de temperatura motor este cel mai importanta si intervine in proportie cat mai mare in stabilirea turatie de relanti,asta deoarece un motor rece ca sa functioneze are nevoie de amestec cat mai bogat si de o turatie mai ridicata la relanti pt a functiona rotund.
Daca senzorul de temp motor e decalibrat sau defect,ECU nu mai stie exact temp motorului si motorul tau va merge haotic.Pt a masura acest senzor ai nevoie de un ohmetru.In manualui de injectie ai corespondenta grafica temperatura-rezistenta sonda,deci masori sonda si te uiti in grafic sa vezi ce valoare in temperatura corespunde rezistentei masurate.Cu un termometru poti stii exact daca temperatura din grafic cea reala.Faptul ca motorasul tau se accelereaza haotic nu poate fi decat din contact imperfect la sonda de temperatura apa motor sau la el.Deasemenea mai poti avea angrenajul melcat defect si poate agata la revenire si ramane turat.

This post has been edited by Paulorossi: 11 Oct 2011, 09:46


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Oct 2011, 11:25
Post #5301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Asa am patit eu cu un motoras noname si era motorasu de vine ,nu senzori aer/apa,am pus unu bosch si nici in zi de azi nu am probleme,iti recomand sa il schimbi si sa nu te chinui degeaba,daca cauti second cauta sa fie bosch


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 11 Oct 2011, 19:45
Post #5302


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Si eu am patit la fel, dar am eu patit-o in trafic! Se accelera singura iar pedala de frana se intarea...deci e periculos! Eu opream repede motorul si il porneam imediat, apoi calcam frana! SI la fel am cumpar si eu unul no-name si ma tinut maxim 1 luna de zile! Pana la urma am dat 4 milioane si am luat unul nou bosch si de atunci numai am probleme! Bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 12 Oct 2011, 23:40
Post #5303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




un bosch am luat si eu si a costat 2.5 milioane.. poate confunzi si ai cumparat cu 4 mil la alta masina nu la dacie


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Oct 2011, 09:57
Post #5304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




panter:tu poate ai luat bosh la bani aia nu BOSCH,uite un pret la unu BOSCH

http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/vanzare/9...-Dacia-injectie

13 Oct 2011, 11:01:
Mai adaugi transportu si ajungi la bani lu IANTELA smile.gif

This post has been edited by ghitza: 13 Oct 2011, 10:01


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 Oct 2011, 10:31
Post #5305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




este suprapret si sunt hoti, trust-me smile.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Oct 2011, 11:12
Post #5306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Uita-te pe motoras ca are un cod pe carcasa ,ia acel cod si cauta sa vezi ca e acelasi pret.Eu cand am schimbat motorasu am gasit la bursa pentru ca e prea scump unu BOSCH la magazin(aici in ARAd am intrebat la 3 magazina si era 380roni BOSCH )innainte de a cumpara pe cel de la bursa am luat unu noname la 70 roni si a tinut 1luna smile.gif

This post has been edited by ghitza: 13 Oct 2011, 11:14


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 13 Oct 2011, 12:29
Post #5307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




am si eu o nelamurire legata de acest motoras, el trebuie sa urmareasca clapeta cand motorul a ajuns la temperatura optima? sau sta cuminte retras? In momentul in care este retras si acceleratia nu este apasata mie imi da contact inchis pe cei doi pini de semnal, in momentul in care accelerez motul motorasului nu mai este actionat de clapeta si am contact deschis, dar mutorasul imi urmareste acceleratia, asa este normal? Pentru ca imi pare ca este solicitat mult, facnd miscarile acestea inainte inapoi.


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 Oct 2011, 12:44
Post #5308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




motorasul nu urmareste acceleratia ba din contra se retrage in mers in frana de motor sau la o anumita turatie asteptand frana de motor pentru economie de carburant..

daca ar urmari acceleratia el nu va sti cand luam noi piciorul de pe acceleratie brusc atunci cand vrem sa franam sau sa schimbam viteza si motorul ar ramane ambalat.. caci nu ar putea sa se retraga atat de rapid.. si nu ar avea logica.. de ce sa ne urmareasca pedala?? sa bazaie aiurea inainte si inapoi in functie de cum acceleram noi?? smile.gif)) ar fi o mare stupizenie dar iti spun sigur ca nu se intampla asa in mod normal... Sau da.. doar atunci cand este defect si ''ametit'' cand nu mai stie pe unde se afla si incepe sa ''caute'' pozitia corecta si negasind-o bazaie inainte si inapoi ca un om beat nestiind pe ce lume se afla radmasa.gif

si a.. daca tot esti cu el desfacut.. punei o hartie in capul rotativ din metal al motorasului mic din interior(cel electric) si titirezul acela caruia ii transmite puterea(in care se infinge el si il roteste).. Acolo cu timpul se formeaza un joc.. si daca ii pui o hartie apoi apesi rotita nu va mai avea joc smile.gif vezi sa nu fie nici prea strans ca plesneste sau se invarte oval happy.gif

o alta chestie ar fi ca are o clapita din cupru, bronz inauntrul lui care se plimba pe o alta clapita.. e.. aceia trebuie indoita putin astfel incat sa faca contact mai bine.. sau chiar curatata cu ceva

This post has been edited by panter1: 13 Oct 2011, 13:04


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzcata
post 13 Oct 2011, 13:06
Post #5309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 October 11




dar stie cineva cat este un consum normal la dacile p injectie?am una din 2003 si mi se pare ca am un consum prea mare.sare de 10%. mad.gif in rest sunt ft multumit de ea.

13 Oct 2011, 14:20:
cat consuma normal o dacia pe injectie? va mul;tumesc


This post has been edited by ionutzcata: 13 Oct 2011, 13:20


--------------------
dacia 1400 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Oct 2011, 13:36
Post #5310


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




depinde de oras/aglomeratie/anotimp
a mea in bucuresti, vara, pe aglomeratie, lua cam 11-12%


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 175 176 177 178 179 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 22:06
Forum Renault