dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
![]()
Post
#5341
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5342
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
stiu dar ma gandeam la syntetic pentru ca vine iarna iar eu nu am garaj si ma gandeam ca poate e mai bun la temperaturi extrem de scazute la cealalta pe care o am cea pe carburator o las asa cum e 20w40, iar cu motorasul pas cu pas cred ca este o problema, am postat o poza intr-un post anterior, aceala este motorasul pas cu pas? ca sa stiu ce cumpar daca voi cumpara desigur
This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Oct 2011, 20:04 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
da acela este motorasul pas cu pas,cand pornesti masina la rece are turatia de 1200(aprox),apoi scade treptat pana la 800-900?bujiile in ce stadiu sunt??eu zic ca nu se merita sa dai 4 mil,mai bine cauti unu sh
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5344
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
am schimbat de curand bujiile sunt originale bosh si am reglat si culbutorii, da se duce la 1200 de ture dar cam oscileaza, se cam plimba acul de la turometru intre 1200 si 1000 asta pret de cateva secunde dupa care revine la normal si pe masura ce se incalzeste scade la 900 chiar 800chiestia e ca pe masura ce se face mai frig cu atat se agraveaza mai rau, pai daca imi face asa acum, la iarna pe un ger dala nesimtit ce fac?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
nu stiu,dar eu nu cred ca e motorasul pas cu pas de vina,da mai multe detalii,in mers se comporta normal atat rece cat si calda??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5346
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
in principiu da, dar are momente in care nu trage bine, adica mai ales cand este rece, daca nu o las sa scada acul la 800, 900 de ture se cam ingatuie si da in nas la schimbatul de viteza in special si cand o calc mai brusc
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
schimba-i filtrul de benzina prima data,nu cumva iti si tremura??cam aceleasi simptome le-am avut si eu la masina,iar dupa ce i-am schimbat filtrul s-au redus semnificativ in sensul ca inainte imi tremura toata masina pe la 70-80 ziceai ca se desprinde bordul,iar acum nu se mai simte decat foarte putin dar cred ca din cauza bujiilor
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5348
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
da, am vrut sa spun ca tremura dar am nimerit vibreaza
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5349
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
QUOTE(vespukci @ 18 Oct 2011, 10:07) SALUT! Se intampla ceva ciudat cu contactul meu. Dimineata, cand vreau sa pornesc, astept sa se stinga becul si cand rotesc de cheie ca sa porneasca, nu se intampla nimic timp de cateva zeci de secunde, si abia apoi porneste. Bateria este buna, electromotorul reparat vara asta invarte fara nici o problema. Sa fie de vina contactul? Merci! Vreo idee?? |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
schimba filtrul de benzina si verifica la capacul acela de plastic(cu 3 suruburi)sa fie etans,eu i-am pus doua garnituri si tot nu s-a etansat cum trebuie,cred ca e deformat,presupun ca se gasesc la piese auto,la material sunt bune sau se deformeaza imediat dupa ce dau de caldura??
18 Oct 2011, 20:45: QUOTE(vespukci @ 18 Oct 2011, 20:37) dai un restart si daca face la fel incearca sa iei un contact de la cineva si fai proba. This post has been edited by adriano94: 18 Oct 2011, 20:45 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
mihai83 |
![]()
Post
#5351
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 09 ![]() |
Cand ai facut revizia electromotorului te-ai uitat la bobina daca-i in regula? Cand e frig pana se incalzeste (dai o cheie..doua) asa-ti face
![]() |
--------------------
dacia
1310 li
2001
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5352
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
saluut, am gasit aceasta poza in acest topic si am citit ce scrie despre aprinderea becului in timpul mersului m-am mai linistit, dar nu incape tot in poza si nu am nici manualul, de unde as putea face rost de el ca sa vad ce scrie in continuare?
This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Oct 2011, 21:19 Attached thumbnail(s) SV103131.jpg ( Size: 32.5k ) Number of downloads: 381 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5353
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
........posibila deplasarea pana la cel mai apropriat service,asta nu e lege ,te apuci ca disperatu si alergi la service,poate ai vre-un fir care nu face contact sau vre-o mufa care nu face bine contact,poate merge bine mersi frumos masina si sa fie martoru aprins
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5354
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Multumesc !!!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#5355
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
motorasul "pas cu pas" de relanti mai bine, costa la noi in pitesti 240 lei, la mana a doua l-am luat cu 120lei cu tot cu corp clapeta, injector si ce mai e pe acolo. Motorasul este original si vad ca merge foarte bine. Decat sa dau 240 mai bine mai iau unul sh
![]() 19 Oct 2011, 08:14: am uitat sa va mai intreb ceva, ulei vechiul proprietar zice ca a bagat numai Aral, dar nu stie de care pt ca il schimba in service, eu banuiesc ca este 15w40, este ok daca bag din asta, sau sa bag 10W40? masina are 85000 multumesc! This post has been edited by ionut L.: 19 Oct 2011, 08:14 |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
alex_onu |
![]()
Post
#5356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 September 11 ![]() |
Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- IS-16-ACO
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(ionut L. @ 19 Oct 2011, 09:11) motorasul "pas cu pas" de relanti mai bine, costa la noi in pitesti 240 lei, la mana a doua l-am luat cu 120lei cu tot cu corp clapeta, injector si ce mai e pe acolo. Motorasul este original si vad ca merge foarte bine. Decat sa dau 240 mai bine mai iau unul sh ![]() <span class='edit'>19 Oct 2011, 08:14:</span> am uitat sa va mai intreb ceva, ulei vechiul proprietar zice ca a bagat numai Aral, dar nu stie de care pt ca il schimba in service, eu banuiesc ca este 15w40, este ok daca bag din asta, sau sa bag 10W40? masina are 85000 multumesc! Avand in vedere ca vin gerurile eu zic sa ii pui 10w,eu am pus ieri castrol magnatec 10w40 QUOTE(alex_onu @ 19 Oct 2011, 10:52) Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri. Explica mai clar cum de nu porneste,invarte electromotoru?daca banui bateria pune-o pe redresor si vezi pe urma This post has been edited by ghitza: 19 Oct 2011, 11:38 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alex_onu |
![]()
Post
#5358
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 September 11 ![]() |
da,electromotorul invarte,am s-o pornesc maine la fise si daca porneste voi pune bateria pe redresor.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- IS-16-ACO
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5359
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi se aprinde martorul injectiei dupa ce parcurg citiva km ,citodata dupa 6 km altadata doar dupa 1 sau 2,
Cred ca este ceva din alimentarea cu benzina,am 30l benzina in rezervor ,banuiesc, a fost plin ,kilometrajul arata 90 si ceva km de mers ,poate e mai mult ,nu stiu cit consuma la 100km,abia cind voi face din nou plinul. Am mers de mai multe ori, daca ar fi din mufe sau contacte imperfecte de ce martorul injectiei se aprinde doar dupa ce motorul a parcurs cit de cit o distanta?Deci la rece e in regula. Am mai observat ca atunci cind se pune contactul cablul aceleratie este tras cu un zgomot de catre motorasul relanti,dar asta nu face asa intotdeauna , uneori pun contactul si acel motoras nu trage cablul acceleratiei, desi motorul porneste fara probleme! Poate fi motorasul de relanti de vina ?Ca d'asta n-am de rezerva. Sau injectorul se infunda ,fiindca merge intrerupt ,ca si cum s-ar alimenta insuficient,desi trage bine ,se infige,ma si mir ce silentios sau ce demaraj are ! De la aer fals sau servofrina nu este .Am mai observat ca dupa ce pornesc si se incalzeste catalizatorul scoate apa , dar dupa ce ies la drum intins si se aprinde martorul injectiei si ajung acasa ,ma uit la toba si este uscata uscata,deci catalizatorul nu-si mai face treaba. Oare nu-si mai face treaba din momentul aprinderii martorului sau si din inainte? Nikunikule tu ce parere ai? |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5360
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(alex_onu @ 20 Oct 2011, 00:09) da,electromotorul invarte,am s-o pornesc maine la fise si daca porneste voi pune bateria pe redresor. Ia expica-mi tu cum pornesti la fise ![]() Recomand sa verifici senzorul de turatie,eventual bobina de inductie.Deasemenea mai poate fi arsa siguranta de la ECU de pe contraaripa sau pompa de benzina. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
alex_onu |
![]()
Post
#5361
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 September 11 ![]() |
QUOTE Ia expica-mi tu cum pornesti la fise bash.gif ,sunt tare curios.. am nevoie de ajutor nu de ironii.vroiam sa spun ca voi incerca sa pornesc masina cupland-o la bateria altei masini.sa ma dumiresc daca e de vina bateria mea.oricum,multumesc de sfaturi,am sa tin cont de ele. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- IS-16-ACO
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 20 Oct 2011, 08:54) Si mie mi se aprinde martorul injectiei dupa ce parcurg citiva km ,citodata dupa 6 km altadata doar dupa 1 sau 2, Cred ca este ceva din alimentarea cu benzina,am 30l benzina in rezervor ,banuiesc, a fost plin ,kilometrajul arata 90 si ceva km de mers ,poate e mai mult ,nu stiu cit consuma la 100km,abia cind voi face din nou plinul. Am mers de mai multe ori, daca ar fi din mufe sau contacte imperfecte de ce martorul injectiei se aprinde doar dupa ce motorul a parcurs cit de cit o distanta?Deci la rece e in regula. Am mai observat ca atunci cind se pune contactul cablul aceleratie este tras cu un zgomot de catre motorasul relanti,dar asta nu face asa intotdeauna , uneori pun contactul si acel motoras nu trage cablul acceleratiei, desi motorul porneste fara probleme! Poate fi motorasul de relanti de vina ?Ca d'asta n-am de rezerva. faza cu martorul e din cauza benzinei de proasta calitate/gunoaie motorasul actioneaza asupra clapetei atunci cand afara este frig si si tine un relanti mai mare,se observa si la pedala de acceleratie dimineata,daca pui piciorul pe ea fara sa apesi si spoi pui contactul o sa vezi ca se lasa mai jos,iar daca il iei contactul si il pui din nou pedala nu o sa se mai miste |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Merci de raspuns, surpriza neplacuta am gasit-o de multe ori tocmai acolo unde ma asteptam mai putin, cind ma voi invata minte?!
Am avut rezervorul plin ,dar extrem de repede l-a consumat, dihania este de neinteles, am pus o pompa de benzina alt model ,mai mica ,carcasa este din tabla culoare argintie, desi am pus un colier in jurul ei cu care am prins o sita care am taiat-o dintr-o strecuratoare metalica , e posibil sa fi absorbit de pe fundul rezervorului rugina,cind am desfacut colierul care etanseaqza capacul pompei si am scos pompa afara , pe fund sunt multe particule ruginite. Cum as putea sa curat rezervorul, cu magnet merge daca bag acolo? Cum se explica consumul exagerat de mult de benzina? Vreau sa o modific pe carburatie , cine ma poate ajuta cu sfaturi sa-mi scrie pe acest topic ,multumesc. http://www.daciaclub.ro/Dacia-papuc-pick-u...zi-t223647.html Deasemenea toate informatiile despre masina pe injectie (acum), sunt in acest topic, http://www.daciaclub.ro/Dacia-1305-drop-si...ta-t199654.html , multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5364
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
QUOTE(ghitza @ 18 Oct 2011, 17:50) Eu zica ca dupa 5 ani ii ajunge tu ce zici ?indicat in fiecare toamna merita o verificare macar,eu asa fac si nu am probleme cu el,astazi a vazut si a mea schimb de ulei ![]() mersi domnu ghita;intradevar erau duse bucsile am schimbat si carbunii pus noi .dar vad ca iar dupa 2 zile daca sta mai mult tot nu porneste la prima cheie la a 2-a o ia perfect,banuiesc ca bateria ii buna.am observat un aspect : bateria la rece are 12,65 v pornesc am incarcarea 14,2 iar cu consumatori ajunge la 14,38 cred ca ii perfect nu? daca merg mai mult cu masina (semafoare ,aia aia in jur de o ora) cand am masurat din nou ce credeti: bateria cu motorul oprit 13.70 cu motorul pornit 13.80 si cu consumatori ajunge la 14.00.Oare asta sa fie cauza ca no o ia la prima cheie? sa ma lamureasca cineva ca pana acu 2 saptamani cand mi-au furat bateria nam avut probleme. ms |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
adriano94 |
![]()
Post
#5365
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
stabil777 nu stiu cum e la tine rezervorul,daca il poti da jos de pe masina il speli si il montezi la loc,de ce vrei sa o treci pe carburatie??schimba-i filtrul de benzina daca nu l-ai mai schimbat de mult timp pentru ca si asta ar putea fi cauza intreruptului,iti si tremura??
21 Oct 2011, 15:23: QUOTE(gimivasile @ 21 Oct 2011, 15:08) mersi domnu ghita;intradevar erau duse bucsile am schimbat si carbunii pus noi .dar vad ca iar dupa 2 zile daca sta mai mult tot nu porneste la prima cheie la a 2-a o ia perfect,banuiesc ca bateria ii buna.am observat un aspect : bateria la rece are 12,65 v pornesc am incarcarea 14,2 iar cu consumatori ajunge la 14,38 cred ca ii perfect nu? daca merg mai mult cu masina (semafoare ,aia aia in jur de o ora) cand am masurat din nou ce credeti: bateria cu motorul oprit 13.70 cu motorul pornit 13.80 si cu consumatori ajunge la 14.00.Oare asta sa fie cauza ca no o ia la prima cheie? sa ma lamureasca cineva ca pana acu 2 saptamani cand mi-au furat bateria nam avut probleme. ms nu inteleg cum de atunci cand ai consumatorii dati drumul iti creste tensiunea,ar trebuii sa fie tocmai invers,atunci cand dai drumul consumatorilor si masori mentii aceeasi turatie ca si la masuratoare cu ei opriti??e normal ca la rece bateria sa aiba o tensiune mai mica decat cea pe care o masori imediat dupa ce opresti masina,cat timp are bateria?> This post has been edited by adriano94: 21 Oct 2011, 15:23 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5366
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
vreau s-o trec pe carburatie fiindca poti controla consumul chiar si 12 sa fie ,dar cu lambda nu poti nimic si consuma 16-20l si nu stiu daca este din lambda sau din injector ca am inteles ca injectorul ,pulverizarea benzinei este fina ,nu ca la mine stropi .
Cred ca e muuuult mai economic pe carburatie si se elimina multe necunoscute. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
QUOTE(alex_onu @ 19 Oct 2011, 09:52) Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri. daca invarte bine,clar nu e bateria,sa te uiti la toba de esapament daca ies gaze,sa nu ai catalizatorul infundat 21 Oct 2011, 15:38: QUOTE(stabil777 @ 21 Oct 2011, 15:26) vreau s-o trec pe carburatie fiindca poti controla consumul chiar si 12 sa fie ,dar cu lambda nu poti nimic si consuma 16-20l si nu stiu daca este din lambda sau din injector ca am inteles ca injectorul ,pulverizarea benzinei este fina ,nu ca la mine stropi . Cred ca e muuuult mai economic pe carburatie si se elimina multe necunoscute. consumul este exagerat,uitate poate pierzi pe undeva benzina(cred ca sigur),iar daca nu vezi returul sa nu fie infundat,nu cred ca este din cauza injectorului pentru ca la consumul asta ar trebuii ca injectorul sa "pise" incontinu,in cazul sondei lamba nu stiu sa sa zic pentru ca nu prea stiu stilul ei de functionare,dar din vaga mea cunostinta cred ca sonda lamba in fuctie de gaze trimite injectorului impulsuri pentru a imbogati amestecul de carburant,dand drumul mai mult sau mai putin benzinei This post has been edited by adriano94: 21 Oct 2011, 15:38 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 16:16) nu inteleg cum de atunci cand ai consumatorii dati drumul iti creste tensiunea,ar trebuii sa fie tocmai invers,atunci cand dai drumul consumatorilor si masori mentii aceeasi turatie ca si la masuratoare cu ei opriti??e normal ca la rece bateria sa aiba o tensiune mai mica decat cea pe care o masori imediat dupa ce opresti masina,cat timp are bateria?> pai are vreo 3 saptamani .sa fie de vina alternatorul?(am schimbat corpul cu diode cu unu nou si am pus alta curea;poate nus bune diodele?)si da cand dau drumul la consumatori masuram la aceasi turatie. This post has been edited by gimivasile: 21 Oct 2011, 17:04 |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
adriano94 |
![]()
Post
#5369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
cand dai la demaror invarte putin mai greu sau normal???nu cred ca e din alternator atata timp cat are vorile de incarcare bune
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 09:02 |