DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 177 178 179 180 181 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

adriano94
post 18 Oct 2011, 19:53
Post #5341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




eu ti-am zis si cu benzina,daca vrei sa ma asculti e treaba ta,baga de la Petrom si baga 95 normal,iar cu uleiul nu prea e bun mobil1 pentru motorul asta,eu tot mobil1 am acum,dar semisyntetic,si in motoare de dacie nu se baga syntetic,pentru ca este de tip vechi si nu il ajuta cu nimic,ba chiar ii dauneaza,urmatorul schimb o sa il fac cu elf tot semisyntetic,deci eu recomand elf


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 20:03
Post #5342


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




stiu dar ma gandeam la syntetic pentru ca vine iarna iar eu nu am garaj si ma gandeam ca poate e mai bun la temperaturi extrem de scazute la cealalta pe care o am cea pe carburator o las asa cum e 20w40, iar cu motorasul pas cu pas cred ca este o problema, am postat o poza intr-un post anterior, aceala este motorasul pas cu pas? ca sa stiu ce cumpar daca voi cumpara desigur

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Oct 2011, 20:04


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Oct 2011, 20:06
Post #5343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




da acela este motorasul pas cu pas,cand pornesti masina la rece are turatia de 1200(aprox),apoi scade treptat pana la 800-900?bujiile in ce stadiu sunt??eu zic ca nu se merita sa dai 4 mil,mai bine cauti unu sh


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 20:12
Post #5344


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




am schimbat de curand bujiile sunt originale bosh si am reglat si culbutorii, da se duce la 1200 de ture dar cam oscileaza, se cam plimba acul de la turometru intre 1200 si 1000 asta pret de cateva secunde dupa care revine la normal si pe masura ce se incalzeste scade la 900 chiar 800chiestia e ca pe masura ce se face mai frig cu atat se agraveaza mai rau, pai daca imi face asa acum, la iarna pe un ger dala nesimtit ce fac?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Oct 2011, 20:16
Post #5345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




nu stiu,dar eu nu cred ca e motorasul pas cu pas de vina,da mai multe detalii,in mers se comporta normal atat rece cat si calda??


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 20:19
Post #5346


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




in principiu da, dar are momente in care nu trage bine, adica mai ales cand este rece, daca nu o las sa scada acul la 800, 900 de ture se cam ingatuie si da in nas la schimbatul de viteza in special si cand o calc mai brusc


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Oct 2011, 20:25
Post #5347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




schimba-i filtrul de benzina prima data,nu cumva iti si tremura??cam aceleasi simptome le-am avut si eu la masina,iar dupa ce i-am schimbat filtrul s-au redus semnificativ in sensul ca inainte imi tremura toata masina pe la 70-80 ziceai ca se desprinde bordul,iar acum nu se mai simte decat foarte putin dar cred ca din cauza bujiilor


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 20:27
Post #5348


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




da, am vrut sa spun ca tremura dar am nimerit vibreaza


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 18 Oct 2011, 20:37
Post #5349


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




QUOTE(vespukci @ 18 Oct 2011, 10:07)
SALUT!

Se intampla ceva ciudat cu contactul meu. Dimineata, cand vreau sa pornesc, astept sa se stinga becul si cand rotesc de cheie ca sa porneasca, nu se intampla nimic timp de cateva zeci de secunde, si abia apoi porneste. Bateria este buna, electromotorul reparat vara asta invarte fara nici o problema. Sa fie de vina contactul?

Merci!
*




Vreo idee??



--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Oct 2011, 20:39
Post #5350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




schimba filtrul de benzina si verifica la capacul acela de plastic(cu 3 suruburi)sa fie etans,eu i-am pus doua garnituri si tot nu s-a etansat cum trebuie,cred ca e deformat,presupun ca se gasesc la piese auto,la material sunt bune sau se deformeaza imediat dupa ce dau de caldura??

18 Oct 2011, 20:45:

QUOTE(vespukci @ 18 Oct 2011, 20:37)
Vreo idee??
*





dai un restart si daca face la fel incearca sa iei un contact de la cineva si fai proba.

This post has been edited by adriano94: 18 Oct 2011, 20:45


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai83
post 18 Oct 2011, 20:46
Post #5351


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 November 09




Cand ai facut revizia electromotorului te-ai uitat la bobina daca-i in regula? Cand e frig pana se incalzeste (dai o cheie..doua) asa-ti face sad.gif


--------------------
dacia 1310 li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 21:19
Post #5352


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




saluut, am gasit aceasta poza in acest topic si am citit ce scrie despre aprinderea becului in timpul mersului m-am mai linistit, dar nu incape tot in poza si nu am nici manualul, de unde as putea face rost de el ca sa vad ce scrie in continuare?

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Oct 2011, 21:19

Attached thumbnail(s)
SV103131.jpg ( Size: 32.5k ) Number of downloads: 381


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Oct 2011, 21:47
Post #5353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




........posibila deplasarea pana la cel mai apropriat service,asta nu e lege ,te apuci ca disperatu si alergi la service,poate ai vre-un fir care nu face contact sau vre-o mufa care nu face bine contact,poate merge bine mersi frumos masina si sa fie martoru aprins


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 22:00
Post #5354


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




Multumesc !!!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 19 Oct 2011, 08:11
Post #5355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




motorasul "pas cu pas" de relanti mai bine, costa la noi in pitesti 240 lei, la mana a doua l-am luat cu 120lei cu tot cu corp clapeta, injector si ce mai e pe acolo. Motorasul este original si vad ca merge foarte bine. Decat sa dau 240 mai bine mai iau unul sh smile.gif, dar acum sa vedem si cat o sa tina.

19 Oct 2011, 08:14:
am uitat sa va mai intreb ceva, ulei vechiul proprietar zice ca a bagat numai Aral, dar nu stie de care pt ca il schimba in service, eu banuiesc ca este 15w40, este ok daca bag din asta, sau sa bag 10W40? masina are 85000

multumesc!

This post has been edited by ionut L.: 19 Oct 2011, 08:14


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_onu
post 19 Oct 2011, 09:52
Post #5356


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 September 11




Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - IS-16-ACO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Oct 2011, 11:38
Post #5357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(ionut L. @ 19 Oct 2011, 09:11)
motorasul "pas cu pas" de relanti mai bine, costa la noi in pitesti 240 lei, la mana a doua l-am luat cu 120lei cu tot cu corp clapeta, injector si ce mai e pe acolo. Motorasul este original si vad ca merge foarte bine. Decat sa dau 240 mai bine mai iau unul sh smile.gif, dar acum sa vedem si cat o sa tina.

<span class='edit'>19 Oct 2011, 08:14:</span>
am uitat sa va mai intreb ceva, ulei vechiul proprietar zice ca a bagat numai Aral, dar nu stie de care pt ca il schimba in service, eu banuiesc ca este 15w40, este ok daca bag din asta, sau sa bag 10W40? masina are 85000

multumesc!
*


Avand in vedere ca vin gerurile eu zic sa ii pui 10w,eu am pus ieri castrol magnatec 10w40

QUOTE(alex_onu @ 19 Oct 2011, 10:52)
Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.
*


Explica mai clar cum de nu porneste,invarte electromotoru?daca banui bateria pune-o pe redresor si vezi pe urma

This post has been edited by ghitza: 19 Oct 2011, 11:38


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_onu
post 20 Oct 2011, 00:09
Post #5358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 September 11




da,electromotorul invarte,am s-o pornesc maine la fise si daca porneste voi pune bateria pe redresor.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - IS-16-ACO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 20 Oct 2011, 08:54
Post #5359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Si mie mi se aprinde martorul injectiei dupa ce parcurg citiva km ,citodata dupa 6 km altadata doar dupa 1 sau 2,

Cred ca este ceva din alimentarea cu benzina,am 30l
benzina in rezervor ,banuiesc, a fost plin ,kilometrajul arata 90 si ceva km de mers ,poate e mai mult ,nu stiu cit consuma la 100km,abia cind voi face din nou plinul.

Am mers de mai multe ori, daca ar fi din mufe sau contacte imperfecte de ce martorul injectiei se aprinde doar dupa ce motorul a parcurs cit de cit o distanta?Deci la rece e in regula.

Am mai observat ca atunci cind se pune contactul cablul aceleratie este tras cu un zgomot de catre motorasul relanti,dar asta nu face asa intotdeauna , uneori pun contactul si acel motoras nu trage cablul acceleratiei, desi motorul porneste fara probleme!
Poate fi motorasul de relanti de vina ?Ca d'asta n-am de rezerva.

Sau injectorul se infunda ,fiindca merge intrerupt ,ca si cum s-ar alimenta insuficient,desi trage bine ,se infige,ma si mir ce silentios sau ce demaraj are !

De la aer fals sau servofrina nu este .Am mai observat ca dupa ce pornesc si se incalzeste catalizatorul scoate apa , dar dupa ce ies la drum intins si se aprinde martorul injectiei si ajung acasa ,ma uit la toba si este uscata uscata,deci catalizatorul nu-si mai face treaba.

Oare nu-si mai face treaba din momentul aprinderii martorului sau si din inainte?

Nikunikule tu ce parere ai?


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 20 Oct 2011, 14:07
Post #5360


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(alex_onu @ 20 Oct 2011, 00:09)
da,electromotorul invarte,am s-o pornesc maine la fise si daca porneste voi pune bateria pe redresor.
*


Ia expica-mi tu cum pornesti la fise bash.gif ,sunt tare curios...
Recomand sa verifici senzorul de turatie,eventual bobina de inductie.Deasemenea mai poate fi arsa siguranta de la ECU de pe contraaripa sau pompa de benzina.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_onu
post 20 Oct 2011, 15:28
Post #5361


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 September 11




QUOTE
Ia expica-mi tu cum pornesti la fise bash.gif ,sunt tare curios..


am nevoie de ajutor nu de ironii.vroiam sa spun ca voi incerca sa pornesc masina cupland-o la bateria altei masini.sa ma dumiresc daca e de vina bateria mea.oricum,multumesc de sfaturi,am sa tin cont de ele.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - IS-16-ACO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 20 Oct 2011, 19:01
Post #5362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(stabil777 @ 20 Oct 2011, 08:54)
Si mie mi se aprinde martorul injectiei dupa ce parcurg citiva km ,citodata dupa 6 km altadata doar dupa 1 sau 2,

Cred ca este ceva din alimentarea cu benzina,am 30l
benzina in rezervor ,banuiesc, a fost plin ,kilometrajul arata 90 si ceva km de mers ,poate e mai mult ,nu stiu cit consuma la 100km,abia cind voi face din nou plinul.

Am mers de mai multe ori, daca ar fi din mufe sau contacte imperfecte de ce martorul injectiei se aprinde doar dupa ce motorul a parcurs cit de cit o distanta?Deci la rece e in regula.

Am mai observat ca atunci cind se pune contactul cablul aceleratie este tras cu un zgomot de catre motorasul relanti,dar asta nu face asa intotdeauna , uneori pun contactul si acel motoras nu trage cablul acceleratiei, desi motorul porneste fara probleme!
Poate fi motorasul de relanti de vina ?Ca d'asta n-am de rezerva.


*






faza cu martorul e din cauza benzinei de proasta calitate/gunoaie

motorasul actioneaza asupra clapetei atunci cand afara este frig si si tine un relanti mai mare,se observa si la pedala de acceleratie dimineata,daca pui piciorul pe ea fara sa apesi si spoi pui contactul o sa vezi ca se lasa mai jos,iar daca il iei contactul si il pui din nou pedala nu o sa se mai miste


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 21 Oct 2011, 09:17
Post #5363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Merci de raspuns, surpriza neplacuta am gasit-o de multe ori tocmai acolo unde ma asteptam mai putin, cind ma voi invata minte?!

Am avut rezervorul plin ,dar extrem de repede l-a consumat, dihania este de neinteles, am pus o pompa de benzina alt model ,mai mica ,carcasa este din tabla culoare argintie, desi am pus un colier in jurul ei cu care am prins o sita care am taiat-o dintr-o strecuratoare metalica , e posibil sa fi absorbit de pe fundul rezervorului rugina,cind am desfacut colierul care etanseaqza capacul pompei si am scos pompa afara , pe fund sunt multe particule ruginite.

Cum as putea sa curat rezervorul, cu magnet merge daca bag acolo?

Cum se explica consumul exagerat de mult de benzina?

Vreau sa o modific pe carburatie , cine ma poate ajuta cu sfaturi sa-mi scrie pe acest topic ,multumesc.

http://www.daciaclub.ro/Dacia-papuc-pick-u...zi-t223647.html

Deasemenea toate informatiile despre masina pe injectie (acum), sunt in acest topic,

http://www.daciaclub.ro/Dacia-1305-drop-si...ta-t199654.html , multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 21 Oct 2011, 15:08
Post #5364


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




QUOTE(ghitza @ 18 Oct 2011, 17:50)
Eu zica ca dupa 5 ani ii ajunge tu ce zici ?indicat in fiecare toamna merita o verificare macar,eu asa fac si nu am probleme cu el,astazi a vazut si a mea schimb de ulei smile.gif
*


mersi domnu ghita;intradevar erau duse bucsile am schimbat si carbunii pus noi .dar vad ca iar dupa 2 zile daca sta mai mult tot nu porneste la prima cheie la a 2-a o ia perfect,banuiesc ca bateria ii buna.am observat un aspect : bateria la rece are 12,65 v pornesc am incarcarea 14,2 iar cu consumatori ajunge la 14,38 cred ca ii perfect nu? daca merg mai mult cu masina (semafoare ,aia aia in jur de o ora) cand am masurat din nou ce credeti: bateria cu motorul oprit 13.70 cu motorul pornit 13.80 si cu consumatori ajunge la 14.00.Oare asta sa fie cauza ca no o ia la prima cheie? sa ma lamureasca cineva ca pana acu 2 saptamani cand mi-au furat bateria nam avut probleme. ms


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 21 Oct 2011, 15:16
Post #5365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




stabil777 nu stiu cum e la tine rezervorul,daca il poti da jos de pe masina il speli si il montezi la loc,de ce vrei sa o treci pe carburatie??schimba-i filtrul de benzina daca nu l-ai mai schimbat de mult timp pentru ca si asta ar putea fi cauza intreruptului,iti si tremura??

21 Oct 2011, 15:23:
QUOTE(gimivasile @ 21 Oct 2011, 15:08)
mersi domnu ghita;intradevar erau duse bucsile am schimbat si carbunii pus noi .dar vad ca iar dupa 2 zile daca sta mai mult tot nu porneste la prima cheie la a 2-a o ia perfect,banuiesc ca bateria ii buna.am observat un aspect : bateria la rece are 12,65 v pornesc am incarcarea 14,2 iar cu consumatori ajunge la 14,38 cred ca ii perfect nu? daca merg  mai mult cu masina (semafoare ,aia aia  in jur de o ora) cand am masurat din nou ce credeti: bateria cu motorul oprit 13.70  cu motorul pornit 13.80 si cu consumatori ajunge la 14.00.Oare asta sa fie cauza ca no o ia la prima cheie? sa ma lamureasca cineva ca pana acu 2 saptamani cand mi-au furat bateria nam avut probleme. ms
*




nu inteleg cum de atunci cand ai consumatorii dati drumul iti creste tensiunea,ar trebuii sa fie tocmai invers,atunci cand dai drumul consumatorilor si masori mentii aceeasi turatie ca si la masuratoare cu ei opriti??e normal ca la rece bateria sa aiba o tensiune mai mica decat cea pe care o masori imediat dupa ce opresti masina,cat timp are bateria?>

This post has been edited by adriano94: 21 Oct 2011, 15:23


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 21 Oct 2011, 15:26
Post #5366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




vreau s-o trec pe carburatie fiindca poti controla consumul chiar si 12 sa fie ,dar cu lambda nu poti nimic si consuma 16-20l si nu stiu daca este din lambda sau din injector ca am inteles ca injectorul ,pulverizarea benzinei este fina ,nu ca la mine stropi .

Cred ca e muuuult mai economic pe carburatie si se elimina multe necunoscute.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 21 Oct 2011, 15:30
Post #5367


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(alex_onu @ 19 Oct 2011, 09:52)
Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.
*




daca invarte bine,clar nu e bateria,sa te uiti la toba de esapament daca ies gaze,sa nu ai catalizatorul infundat

21 Oct 2011, 15:38:
QUOTE(stabil777 @ 21 Oct 2011, 15:26)
vreau s-o trec pe carburatie fiindca poti controla consumul chiar si 12 sa fie ,dar cu lambda nu poti nimic si consuma 16-20l si nu stiu daca este din lambda sau din injector ca am inteles ca injectorul ,pulverizarea benzinei este fina ,nu ca la mine stropi .

Cred ca e muuuult mai economic pe carburatie si se elimina multe necunoscute.
*




consumul este exagerat,uitate poate pierzi pe undeva benzina(cred ca sigur),iar daca nu vezi returul sa nu fie infundat,nu cred ca este din cauza injectorului pentru ca la consumul asta ar trebuii ca injectorul sa "pise" incontinu,in cazul sondei lamba nu stiu sa sa zic pentru ca nu prea stiu stilul ei de functionare,dar din vaga mea cunostinta cred ca sonda lamba in fuctie de gaze trimite injectorului impulsuri pentru a imbogati amestecul de carburant,dand drumul mai mult sau mai putin benzinei

This post has been edited by adriano94: 21 Oct 2011, 15:38


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 21 Oct 2011, 17:01
Post #5368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 16:16)
nu inteleg cum de atunci cand ai consumatorii dati drumul iti creste tensiunea,ar trebuii sa fie tocmai invers,atunci cand dai drumul consumatorilor si masori mentii aceeasi turatie ca si la masuratoare cu ei opriti??e normal ca la rece bateria sa aiba o tensiune mai mica decat cea pe care o masori imediat dupa ce opresti masina,cat timp are bateria?>
*


pai are vreo 3 saptamani .sa fie de vina alternatorul?(am schimbat corpul cu diode cu unu nou si am pus alta curea;poate nus bune diodele?)si da cand dau drumul la consumatori masuram la aceasi turatie.

This post has been edited by gimivasile: 21 Oct 2011, 17:04


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 21 Oct 2011, 17:35
Post #5369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




cand dai la demaror invarte putin mai greu sau normal???nu cred ca e din alternator atata timp cat are vorile de incarcare bune


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 21 Oct 2011, 17:39
Post #5370


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 18:35)
cand dai la demaror invarte putin mai greu sau normal???nu cred ca e din alternator atata timp cat are vorile de incarcare bune
*


care ii demarorul? contactul? dami un id de mess


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 177 178 179 180 181 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th June 2025 - 09:02
Forum Renault