dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
gimivasile |
![]()
Post
#5311
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|||
nikuniku |
![]()
Post
#5312
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
incarca foarte bine dute si fa garantia la baterie,13,8-14,4 e perfect
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(ionut L. @ 13 Oct 2011, 13:29) am si eu o nelamurire legata de acest motoras, el trebuie sa urmareasca clapeta cand motorul a ajuns la temperatura optima? sau sta cuminte retras? In momentul in care este retras si acceleratia nu este apasata mie imi da contact inchis pe cei doi pini de semnal, in momentul in care accelerez motul motorasului nu mai este actionat de clapeta si am contact deschis, dar mutorasul imi urmareste acceleratia, asa este normal? Pentru ca imi pare ca este solicitat mult, facnd miscarile acestea inainte inapoi. I bine ca urmareste pedala stai linistit ,si la mine face la fel.care nu mai urmareste pedala ii pe duca sau e partial gripat,sau mai sunt care la accelerare se retrage in loc sa innainteze ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionutzcata |
![]()
Post
#5314
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 October 11 ![]() |
cam mult pentru o dacie.ms oriqm.s a mea cam la fel.
|
--------------------
dacia
1400
2003
|
|
mihai83 |
![]()
Post
#5315
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 09 ![]() |
Salutare tuturora!
Nu de mult mi-am luat si eu o dacie pe injectie din 2000 si-am observat ceva ciudat la relanti. Cand stau cu farurile pe faza scurta, relantiul imi sta la 900 rpm, cand sting farurile, imi creste la 1100 rpm....toata chestia asta intamplandu-se atunci cand motorul este cald. Imi puteti spune si mie la ce sa ma uit....care-o fi problema? |
--------------------
dacia
1310 li
2001
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5316
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ciudat este ca sta la 1100 rpm cu motoru cald,nu ca atunci cand ai consumatori scade turatia,
alternatoru de dacie este ca o frana pentru motor cu cat se folosesc mai multi consumatori electrici el vrea sa mentina tensiunea de inacarcare constanta si se invarte mai ,,,greu,,,de aici si scaderea turatiei motorului |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mihai83 |
![]()
Post
#5317
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 09 ![]() |
sa inteleg ca nu-i chiar normal acest relanti....ar fi de vina acel motoras "pas cu pas"?
|
--------------------
dacia
1310 li
2001
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5318
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
sallut baieti, am o problema noua, astazi am facut un drum pana la tara si inapoi si pe drum mi sa aprins de cateva ori led-ul de la poma de benzina in mers, adica ledul acela din bord care il astept sa se stinga inainte sa pornesc motorul, e foarte ciudat se aprindea si nu se mai stingea pana nu opream motorul si il repoream dinou, oare dece face asa, aveti cumva vre-o idee?
Multumesc !!! ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 15 Oct 2011, 13:54 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
Dacia_47_akm.2 ai gunoaie in benzina,sau ai mers cu ea pe rosu,unde alimentezi??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5320
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
la luk oil si sa sti ca am cam mers si pe rosu mai toata vara asta ca nu prea am parasit orasu cu ea, cu ea m-am dus decat pana la servici si inapoi rar am mai facut si un drum in afara pentru ca mai mult sunt plecat cu masina de servici deci, care ar fi solutia?
sa schimb filtru si sa schimb benzina? Trebuie sa recunosc ca si eu prima oara m-am gandit la mizerii in benzina, deci cam aceea sa fie problema nu? ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
da benzina e problema,baga de la petrom si incearca sa nu mergi cu putina benzina in rezervor,eventual poti sa schimbi si filtrul de benzina daca stii ca nu mai e schimbat de mult timp,eu l-am schmbat azi am dat 13 lei pe el,cel original bosch era 40 de lei,o sa ai probleme daca nu cumperi original ca nu o sa intre pe suportul acela cum trebuie,dar te descuri si sa cumperi si 2 coliere.bafta
dupa ce bagi benzina,cand ajungi acasa sa ii resetezi calculatorul,desfaci minusul 5-10 min nikuniku trepidatul acela enervant era din filtru de benzina akm nu mai face chiar asa rau,se simte foarte putin cred ca si bujiile sunt de vina(de un an si ceva am eu masina si nu am umblat la ele),pentru ca relantiul tot nu este rotund,sunt bune bujiile originale bosch WR8BC?? voi ce bujii aveti?? This post has been edited by adriano94: 16 Oct 2011, 21:01 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5322
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
adica sa scot borna minus de la baterie timp de 5-10 minute?
pentru ce? ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ca sa resetezi ECU
aceeasi problema am avut-o si eu,la fel am procedat,dupa ce am bagat benzina in drum spre casa mi s-a aprins becul,in fata blocului am resetat ECU si de atunci nu s-a mai aprins,dar nici pe rosu nu am mai mers This post has been edited by adriano94: 16 Oct 2011, 21:04 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5324
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
ok am inteles asta, dar ce se intampla daca fac acest lucru?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ECU revine la setarile din fabrica si senzorii nu or sa mai vada gunoaiele din benzina sau ceva de genul(sa ma ajute cineva daca gresesc),in orice caz incearca in prima faza chestia asta ca doar nu ai nimic de pierdut
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5326
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
da am inteles, asa voi face, astazi am stat de vorba cu cineva care are tot o dacie pe injectie si mi-a spus ca si lui i sa intamplat la fel si ca a mers 5 luni de zile cu el aprins si pana la urma a descoperit un fir retezat si nu i sa mai aprins imi pare rau ca nu imi mai aduc aminte unde a zis ca a gasit acel fir retezat
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
tot ce e posibil,astept sa imi zici si mie daca ai rezolvat ceva,cred ca 10L de benzina sunt suficienti,u ai si GPL sau doar benzina?
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5328
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
benzina
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Buna ziua tuturor. Stiu ca s-a discutat si arhidiscutat problema asta, dar n-am timp sa rasfoiesc tot topicul, asa ca apelez la bunavointa d-voastra sa-mi reamintesc sau sa ma verific. Vreau sa verific presiunea pompei de benzina. Stiu ca trebuie sa iasa 1; 1,1 bari. Acel manometru cu un teu il montez pe furtunul de retur, daca tin bine minte, nu? Si daca imi iese presiunea mai mare, trebuie sa caut regulatorul si sa intaresc acel arc, nu? Apoi iar masuratori si tatonari pana la obtinerea valorii. Daca imi iese mai mica o sa schimb filtrul de benzina si o sa verific furtunele de la pompa. Coprectati-ma daca gresesc undeva. Si inca o data scuze ca aduc in discutie o problema discutata enorm de mult, salutari.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5330
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut, am si eu o nelamurire! Ieri am ramas fara gaz si am circulat cu masina pe benzina. Am observat ca atunci cand accelerez se simte o scadere de turatie a motorului timp de 1 secunda iar dupa aceea incepe sa accelereze! Adica vreau sa spun ca accelereaza cu intarziere indiferent in ce turatie sunt. 1000,2000,3000! De la ce poate sa fie? Pe GPL functioneaza bine! Multumesc
This post has been edited by Iantela: 17 Oct 2011, 11:12 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5331
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 17 Oct 2011, 08:42) Buna ziua tuturor. Stiu ca s-a discutat si arhidiscutat problema asta, dar n-am timp sa rasfoiesc tot topicul, asa ca apelez la bunavointa d-voastra sa-mi reamintesc sau sa ma verific. Vreau sa verific presiunea pompei de benzina. Stiu ca trebuie sa iasa 1; 1,1 bari. Acel manometru cu un teu il montez pe furtunul de retur, daca tin bine minte, nu? Si daca imi iese presiunea mai mare, trebuie sa caut regulatorul si sa intaresc acel arc, nu? Apoi iar masuratori si tatonari pana la obtinerea valorii. Daca imi iese mai mica o sa schimb filtrul de benzina si o sa verific furtunele de la pompa. Coprectati-ma daca gresesc undeva. Si inca o data scuze ca aduc in discutie o problema discutata enorm de mult, salutari. Exact ![]() QUOTE(Iantela @ 17 Oct 2011, 12:11) Salut, am si eu o nelamurire! Ieri am ramas fara gaz si am circulat cu masina pe benzina. Am observat ca atunci cand accelerez se simte o scadere de turatie a motorului timp de 1 secunda iar dupa aceea incepe sa accelereze! Adica vreau sa spun ca accelereaza cu intarziere indiferent in ce turatie sunt. 1000,2000,3000! De la ce poate sa fie? Pe GPL functioneaza bine! Multumesc Dai un reset si vezi pe urma mai face? |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Si eu patesc exact ca si Iantela, merg cu a 2-a pe un drum de tara, turatia pe la 1500-2000, nu raspunde la accelerare, se inneaca prima oara apoi porneste. interesant e ca dimineata cand socul e in actiune merge perfect, fuge de rupe, se accelereaza instant. De aia vreau sa ma pun sa verific intai pompa, filtrul, bijiile. Faza cu resetul am facut-o, nici un rezultat.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
mihai83 |
![]()
Post
#5333
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 09 ![]() |
pateam si eu acest lucru pana mi-a trecut prin cap sa schimb filtru de benzina, acum raspunde prompt la comenzi. Sa nu cumva sa luati filtre gen eurofil, sau alte ragalii pe la 12-15 ron, ca-s facute la hoha. Mai bine mai puneti 20 ron si luati unul bosch ....decat sa dati banii pe injector mai tarziu
![]() |
--------------------
dacia
1310 li
2001
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5334
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
SALUT!
Se intampla ceva ciudat cu contactul meu. Dimineata, cand vreau sa pornesc, astept sa se stinga becul si cand rotesc de cheie ca sa porneasca, nu se intampla nimic timp de cateva zeci de secunde, si abia apoi porneste. Bateria este buna, electromotorul reparat vara asta invarte fara nici o problema. Sa fie de vina contactul? Merci! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#5335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
gata, problema mea (a lui tata) pare a se fi rezolvat. Duminica am luat un motoras (original) din targ defapt toata partea de injectie si am demontat motorasul, l-am pus pe masina si totul a revenit la normal. M-am uitat cum se manifesta acesta si am observat ca el trebuie sa urmareasca clapeta de acceleratie. Becul de la injectie nu se mai aprinde in mers, sper sa mearga ok acum.
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5336
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
cand e motorul rece dau prima cheie se invarte putin electromotorul ,nu porneste, parca ar fi descarcata bateria,iar la a 2 o ia, dar se aude cateva sec 2,3 un zgomot parca ar vrea sa se opreasca, ce o fi electromotorul?i-am schimbat periile si bucsile acu 5 ani pana acu o lua perfect,necesita o verificare? ms.
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
ghitza |
![]()
Post
#5337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu zica ca dupa 5 ani ii ajunge tu ce zici ?indicat in fiecare toamna merita o verificare macar,eu asa fac si nu am probleme cu el,astazi a vazut si a mea schimb de ulei
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5338
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(ionut L. @ 18 Oct 2011, 13:16) gata, problema mea (a lui tata) pare a se fi rezolvat. Duminica am luat un motoras (original) din targ defapt toata partea de injectie si am demontat motorasul, l-am pus pe masina si totul a revenit la normal. M-am uitat cum se manifesta acesta si am observat ca el trebuie sa urmareasca clapeta de acceleratie. Becul de la injectie nu se mai aprinde in mers, sper sa mearga ok acum. Cand spui motoras te referi la cel pas cu pas adica cel care regleaja relaniul, am atasat si o poza, la acesta te referi, cam cat costa unu la mana a doua sau chiar si nou daca te-ai interesat? Attached thumbnail(s) Motoras_pas_cu_pas_Dacia_injectie_4832191_1305183544.jpg ( Size: 8.94k ) Number of downloads: 248 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5339
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
unul nou costa undeva intre 3-4 mil,eu am vazut la 380ron dar am auzit ca sunt si la 320ron
ai rezolvat ceva cu martorul de la injectie??? This post has been edited by adriano94: 18 Oct 2011, 19:22 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5340
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
momentan vad ca nu se mai aprinde dar nu vreau sa o deochi
![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Oct 2011, 19:43 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 22:18 |