DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 176 177 178 179 180 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

gimivasile
post 13 Oct 2011, 18:13
Post #5311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




am si eu o problema daca poate cineva sa ma lamuresca ce si cum:mi-au furat bateria taind si cablurile,le-am schimbat , alta baterie noua calciu cu ochi magig de 66 am, nu mai mergea incarcarea luat alt releu nou cu 65 de lei ceva model mai nou,imi arata peste 15 v la incarcare schimbat cu altul nou cu fir df asta imi baga 13.8 la relanti si cu faza lunga ajunge pana la 14.03.am citit o gramada de topicuri si nu is lamurit: pe garantie scrie ca trebuie sa bage releul intre 14.0 si 14.4 mie dupa cum am zis mai sus ii sub valori, ceea ce ma intreb cu consumatori nu ar trebui sa scada l;a mine creste care ii adevarul? in alte topicuri se zice ca daca are 13.8 inspre 14 ii ok .va rog sa ma lamuriti! mentionez ca cablurile schimbate is mai groase am schimbat puntea de diode si cureaua dar nu-i cu dinti. mai zicea cineva ca ar trebui verificat si electromotorul (parca am cursa de pornire mai lunga ca de obicei si nu s-a mai umblat la el de 5 an)i ar trebui verificat? astept lamuriri ms


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Oct 2011, 22:44
Post #5312


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




incarca foarte bine dute si fa garantia la baterie,13,8-14,4 e perfect


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Oct 2011, 09:50
Post #5313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(ionut L. @ 13 Oct 2011, 13:29)
am si eu o nelamurire legata de acest motoras, el trebuie sa urmareasca clapeta cand motorul a ajuns la temperatura optima? sau sta cuminte retras? In momentul in care este retras si acceleratia nu este apasata mie imi da contact inchis pe cei doi pini de semnal, in momentul in care accelerez motul motorasului nu mai este actionat de clapeta si am contact deschis, dar mutorasul imi urmareste acceleratia, asa este normal? Pentru ca imi pare ca este solicitat mult, facnd miscarile acestea inainte inapoi.
*



I bine ca urmareste pedala stai linistit ,si la mine face la fel.care nu mai urmareste pedala ii pe duca sau e partial gripat,sau mai sunt care la accelerare se retrage in loc sa innainteze smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzcata
post 14 Oct 2011, 12:41
Post #5314


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 October 11




cam mult pentru o dacie.ms oriqm.s a mea cam la fel.


--------------------
dacia 1400 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai83
post 14 Oct 2011, 22:20
Post #5315


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 November 09




Salutare tuturora!

Nu de mult mi-am luat si eu o dacie pe injectie din 2000 si-am observat ceva ciudat la relanti. Cand stau cu farurile pe faza scurta, relantiul imi sta la 900 rpm, cand sting farurile, imi creste la 1100 rpm....toata chestia asta intamplandu-se atunci cand motorul este cald. Imi puteti spune si mie la ce sa ma uit....care-o fi problema?


--------------------
dacia 1310 li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 14 Oct 2011, 22:26
Post #5316


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ciudat este ca sta la 1100 rpm cu motoru cald,nu ca atunci cand ai consumatori scade turatia,
alternatoru de dacie este ca o frana pentru motor cu cat se folosesc mai multi consumatori electrici el vrea sa mentina tensiunea de inacarcare constanta si se invarte mai ,,,greu,,,de aici si scaderea turatiei motorului



--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai83
post 15 Oct 2011, 03:44
Post #5317


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 November 09




sa inteleg ca nu-i chiar normal acest relanti....ar fi de vina acel motoras "pas cu pas"?


--------------------
dacia 1310 li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 15 Oct 2011, 13:52
Post #5318


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




sallut baieti, am o problema noua, astazi am facut un drum pana la tara si inapoi si pe drum mi sa aprins de cateva ori led-ul de la poma de benzina in mers, adica ledul acela din bord care il astept sa se stinga inainte sa pornesc motorul, e foarte ciudat se aprindea si nu se mai stingea pana nu opream motorul si il repoream dinou, oare dece face asa, aveti cumva vre-o idee?
Multumesc !!! smile.gif

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 15 Oct 2011, 13:54


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 15 Oct 2011, 18:28
Post #5319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




Dacia_47_akm.2 ai gunoaie in benzina,sau ai mers cu ea pe rosu,unde alimentezi??


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 15 Oct 2011, 18:42
Post #5320


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




la luk oil si sa sti ca am cam mers si pe rosu mai toata vara asta ca nu prea am parasit orasu cu ea, cu ea m-am dus decat pana la servici si inapoi rar am mai facut si un drum in afara pentru ca mai mult sunt plecat cu masina de servici deci, care ar fi solutia?
sa schimb filtru si sa schimb benzina?
Trebuie sa recunosc ca si eu prima oara m-am gandit la mizerii in benzina, deci cam aceea sa fie problema nu?
smile.gif Multumesc !!!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Oct 2011, 20:48
Post #5321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




da benzina e problema,baga de la petrom si incearca sa nu mergi cu putina benzina in rezervor,eventual poti sa schimbi si filtrul de benzina daca stii ca nu mai e schimbat de mult timp,eu l-am schmbat azi am dat 13 lei pe el,cel original bosch era 40 de lei,o sa ai probleme daca nu cumperi original ca nu o sa intre pe suportul acela cum trebuie,dar te descuri si sa cumperi si 2 coliere.bafta




dupa ce bagi benzina,cand ajungi acasa sa ii resetezi calculatorul,desfaci minusul 5-10 min



nikuniku trepidatul acela enervant era din filtru de benzina akm nu mai face chiar asa rau,se simte foarte putin cred ca si bujiile sunt de vina(de un an si ceva am eu masina si nu am umblat la ele),pentru ca relantiul tot nu este rotund,sunt bune bujiile originale bosch WR8BC?? voi ce bujii aveti??

This post has been edited by adriano94: 16 Oct 2011, 21:01


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 16 Oct 2011, 21:00
Post #5322


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




adica sa scot borna minus de la baterie timp de 5-10 minute?
pentru ce?
smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Oct 2011, 21:01
Post #5323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




ca sa resetezi ECU

aceeasi problema am avut-o si eu,la fel am procedat,dupa ce am bagat benzina in drum spre casa mi s-a aprins becul,in fata blocului am resetat ECU si de atunci nu s-a mai aprins,dar nici pe rosu nu am mai mers

This post has been edited by adriano94: 16 Oct 2011, 21:04


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 16 Oct 2011, 21:02
Post #5324


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




ok am inteles asta, dar ce se intampla daca fac acest lucru?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Oct 2011, 21:07
Post #5325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




ECU revine la setarile din fabrica si senzorii nu or sa mai vada gunoaiele din benzina sau ceva de genul(sa ma ajute cineva daca gresesc),in orice caz incearca in prima faza chestia asta ca doar nu ai nimic de pierdut wink.gif


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 16 Oct 2011, 21:12
Post #5326


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




da am inteles, asa voi face, astazi am stat de vorba cu cineva care are tot o dacie pe injectie si mi-a spus ca si lui i sa intamplat la fel si ca a mers 5 luni de zile cu el aprins si pana la urma a descoperit un fir retezat si nu i sa mai aprins imi pare rau ca nu imi mai aduc aminte unde a zis ca a gasit acel fir retezat smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Oct 2011, 21:16
Post #5327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




tot ce e posibil,astept sa imi zici si mie daca ai rezolvat ceva,cred ca 10L de benzina sunt suficienti,u ai si GPL sau doar benzina?


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 16 Oct 2011, 21:21
Post #5328


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




benzina smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 17 Oct 2011, 07:42
Post #5329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Buna ziua tuturor. Stiu ca s-a discutat si arhidiscutat problema asta, dar n-am timp sa rasfoiesc tot topicul, asa ca apelez la bunavointa d-voastra sa-mi reamintesc sau sa ma verific. Vreau sa verific presiunea pompei de benzina. Stiu ca trebuie sa iasa 1; 1,1 bari. Acel manometru cu un teu il montez pe furtunul de retur, daca tin bine minte, nu? Si daca imi iese presiunea mai mare, trebuie sa caut regulatorul si sa intaresc acel arc, nu? Apoi iar masuratori si tatonari pana la obtinerea valorii. Daca imi iese mai mica o sa schimb filtrul de benzina si o sa verific furtunele de la pompa. Coprectati-ma daca gresesc undeva. Si inca o data scuze ca aduc in discutie o problema discutata enorm de mult, salutari.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 17 Oct 2011, 11:11
Post #5330


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, am si eu o nelamurire! Ieri am ramas fara gaz si am circulat cu masina pe benzina. Am observat ca atunci cand accelerez se simte o scadere de turatie a motorului timp de 1 secunda iar dupa aceea incepe sa accelereze! Adica vreau sa spun ca accelereaza cu intarziere indiferent in ce turatie sunt. 1000,2000,3000! De la ce poate sa fie? Pe GPL functioneaza bine! Multumesc

This post has been edited by Iantela: 17 Oct 2011, 11:12


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Oct 2011, 11:34
Post #5331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(fullhouse @ 17 Oct 2011, 08:42)
Buna ziua tuturor. Stiu ca s-a discutat si arhidiscutat problema asta, dar n-am timp sa rasfoiesc tot topicul, asa ca apelez la bunavointa d-voastra sa-mi reamintesc sau sa ma verific. Vreau sa verific presiunea pompei de benzina. Stiu ca trebuie sa iasa 1; 1,1 bari. Acel manometru cu un teu il montez pe furtunul de retur, daca tin bine minte, nu? Si daca imi iese presiunea mai mare, trebuie sa caut regulatorul si sa intaresc acel arc, nu? Apoi iar masuratori si tatonari pana la obtinerea valorii. Daca imi iese mai mica o sa schimb filtrul de benzina si o sa verific furtunele de la pompa. Coprectati-ma daca gresesc undeva. Si inca o data scuze ca aduc in discutie o problema discutata enorm de mult, salutari.
*


Exact smile.gif

QUOTE(Iantela @ 17 Oct 2011, 12:11)
Salut, am si eu o nelamurire! Ieri am ramas fara gaz si am circulat cu masina pe benzina. Am observat ca atunci cand accelerez se simte o scadere de turatie a motorului timp de 1 secunda iar dupa aceea incepe sa  accelereze! Adica vreau sa spun ca accelereaza cu intarziere indiferent in ce turatie sunt. 1000,2000,3000! De la ce poate sa fie? Pe GPL functioneaza bine! Multumesc
*


Dai un reset si vezi pe urma mai face?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 17 Oct 2011, 12:03
Post #5332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Si eu patesc exact ca si Iantela, merg cu a 2-a pe un drum de tara, turatia pe la 1500-2000, nu raspunde la accelerare, se inneaca prima oara apoi porneste. interesant e ca dimineata cand socul e in actiune merge perfect, fuge de rupe, se accelereaza instant. De aia vreau sa ma pun sa verific intai pompa, filtrul, bijiile. Faza cu resetul am facut-o, nici un rezultat.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai83
post 17 Oct 2011, 18:30
Post #5333


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 November 09




pateam si eu acest lucru pana mi-a trecut prin cap sa schimb filtru de benzina, acum raspunde prompt la comenzi. Sa nu cumva sa luati filtre gen eurofil, sau alte ragalii pe la 12-15 ron, ca-s facute la hoha. Mai bine mai puneti 20 ron si luati unul bosch ....decat sa dati banii pe injector mai tarziu happy.gif


--------------------
dacia 1310 li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 18 Oct 2011, 10:07
Post #5334


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




SALUT!

Se intampla ceva ciudat cu contactul meu. Dimineata, cand vreau sa pornesc, astept sa se stinga becul si cand rotesc de cheie ca sa porneasca, nu se intampla nimic timp de cateva zeci de secunde, si abia apoi porneste. Bateria este buna, electromotorul reparat vara asta invarte fara nici o problema. Sa fie de vina contactul?

Merci!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 18 Oct 2011, 12:16
Post #5335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




gata, problema mea (a lui tata) pare a se fi rezolvat. Duminica am luat un motoras (original) din targ defapt toata partea de injectie si am demontat motorasul, l-am pus pe masina si totul a revenit la normal. M-am uitat cum se manifesta acesta si am observat ca el trebuie sa urmareasca clapeta de acceleratie. Becul de la injectie nu se mai aprinde in mers, sper sa mearga ok acum.


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 18 Oct 2011, 16:05
Post #5336


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




cand e motorul rece dau prima cheie se invarte putin electromotorul ,nu porneste, parca ar fi descarcata bateria,iar la a 2 o ia, dar se aude cateva sec 2,3 un zgomot parca ar vrea sa se opreasca, ce o fi electromotorul?i-am schimbat periile si bucsile acu 5 ani pana acu o lua perfect,necesita o verificare? ms.


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Oct 2011, 16:50
Post #5337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu zica ca dupa 5 ani ii ajunge tu ce zici ?indicat in fiecare toamna merita o verificare macar,eu asa fac si nu am probleme cu el,astazi a vazut si a mea schimb de ulei smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 17:53
Post #5338


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




QUOTE(ionut L. @ 18 Oct 2011, 13:16)
gata, problema mea (a lui tata) pare a se fi rezolvat. Duminica am luat un motoras (original) din targ defapt toata partea de injectie si am demontat motorasul, l-am pus pe masina si totul a revenit la normal. M-am uitat cum se manifesta acesta si am observat ca el trebuie sa urmareasca clapeta de acceleratie. Becul de la injectie nu se mai aprinde in mers, sper sa mearga ok acum.
*


Cand spui motoras te referi la cel pas cu pas adica cel care regleaja relaniul, am atasat si o poza, la acesta te referi, cam cat costa unu la mana a doua sau chiar si nou daca te-ai interesat?

Attached thumbnail(s)
Motoras_pas_cu_pas_Dacia_injectie_4832191_1305183544.jpg ( Size: 8.94k ) Number of downloads: 248


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 18 Oct 2011, 19:16
Post #5339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




unul nou costa undeva intre 3-4 mil,eu am vazut la 380ron dar am auzit ca sunt si la 320ron



ai rezolvat ceva cu martorul de la injectie???

This post has been edited by adriano94: 18 Oct 2011, 19:22


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 18 Oct 2011, 19:43
Post #5340


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




momentan vad ca nu se mai aprinde dar nu vreau sa o deochi unsure.gif deocam data mai astept, poate chiar a fost din cauza benzinei, sper, oricum am schimbat si benzina acum nu mai bag 95 bag 98 mai aveam cativa litri de 95 si i-am bagat 98, sa vad cum se comporta chiar ma gandeam sa schimb si locul de alimentare am senzatia ca ungurii de la mol sunt cei mai buni dar sunt si scumpi, acum nu stiu ce sa zic, cam care ar fi cea mai buna benzina pentru injectatele noastre?, momentan duc o mica lipsa de finante dar cand iau salariu vreau sa ii fac mai multe, as vrea sa ii schimb sonda de temperatura a apei pentru ca imi indica foarte prost acul in bord, sper sa fie de la sonda, am probleme dimineata la rece cand o pornesc face urat rau de tot, uruie, vibreaza si da sa moara, ca sa nu mai zic ca se aude si un vajait puternic ca si cum face electromotorul cand e pe duca dar nu cred ca e electromotorul pentru ca in rest la celelalte porniri nu face asa, deaia as vrea sa schimb si motorasul ala pas cu pas sa vad daca mai face asa as vrea sa ii schimb si filtru de aer si cel de benzina si un schimb de ulei, ma gandeam la mobil1 peak life sau extendet life, amandoua full syntetic nu stiu sigur care dintre ele sa vad, voi ce parere aveti de aceste uleiuri?

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Oct 2011, 19:43


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 176 177 178 179 180 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 22:18
Forum Renault