Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Preturi piese DACIA SOLENZA
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Piese auto - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43
beginer_driver
QUOTE(MMVI @ 4 Jul 2007, 11:34)
Filtru de polen (habitaclu) gasesti la magazinele auto care aduc piese pentru masini straine. Se potriveste filtrul de clio II. Sunt diferiti producatori care fac acest filtru. Am avut Bosch-50 RON, iar acum 4F - 50 RON (cod 5381PKP) .
Cand te duci sa intrebi de filtru dai vanzatorului codul de mai sus si va gasi el echivalentele pentru toti producatori, si spune-i ca vrei pentru clio pentru ca pentru solenza nu va gasi sigur.
La intrebarea: "care este cel mai bun" nu pot sa-ti raspund, cred va trebui sa incerci mai multe filtre de la diferiti producatori si sa vezi care ti se potriveste smile.gif .
*


Am inteles ideea, deci de clio II (codul ala)
nh1980ro
Si "Fram" isi face treaba foarte bine si e cam 30RON. Fram e cel de origine.
MMVI
Parca filtrul de origine era numai filtru de particule.
Daca colegul doreste o filtrare mai buna a aerului ce intra in masina trebuie sa-si ia filtru de polen(are o consistenta poroasa) : Bosch, MANN, 4F etc... Ultimul chiar este si cu carbon activ (opreaste inclusiv mirosurile sau mai bine spus le diminueaza).
Fancyman
Placute Ferrodo 114 unde se gasesc in Buc ?
Preturi pt cheder usi si portbagaj ?
Thx!
cristi 2007
pt Eugeniuz 2004:scuze pt intarzierea cu care trimit raspunsul,magazinul cu piesele despre care vorbeam se numeste Bras si este in podul de piatra in fata serviceului Autocenter parca asa se cheama.Vezi ca mai este unul inspre gara Nicolina pe langa vulcanizarea aia non-stop.Da piese sunt de origine.
daniM
uitati-va aici :

15 Jul 2007, 15:47:
sper ca va e de folos

15 Jul 2007, 15:50:
sau noi:
ROK
cat costa bordul (ceasurile) de solenza ?
GABY IS BACK !
Stiati ca, toate piesele de origine, Dacia, mai nou au garantie restransa la 12 luni?
De la 1 iunie...
Pe site-ul Dacia, se recomanda cu caldura folosirea pieselor de origine, "singurele la calitate garantata de producator"... bla bla bla bla...

Despre noul termen de garantie, NICI UN CUVINTEL!!!!!
De fapt nu mai scrie nimic de nici un termen de garantie la piese de schimb...
Ca doar no sa-si laude HOTIA!
Doar ni le recomanda cu caldura.... 022.gif

DACIA... PE DRUMUL CEL BUN!!!! 251.gif
nh1980ro
Referitor la intrebarea dumneavoastra privind garantia acordata
> pieselor de schimb de origine Dacia, va comunicam
> urrmatoarele:garantia comerciala acordata pieselor de schimb de
> origine distribuite prin intermediul retelei autorizate Dacia
> este de 12 luni fara limita de kilometri de la data facturarii
> catre clientul final, cu exceptia pieselor supuse uzurii si a
> consumabilelor care au garantie 3 luni sau 10000 km.
>
> Garantia comerciala a pieselor de schimb de origine se va acorda
> numai in baza urmatoarelor documente:
>
> - factura /chitanta fiscala/ bon fiscal;
> - certificatul de garantie;
> - nota de comanda a lucrarii ( comanda de reparatie) prin care se
> face dovada ca inlocuirea piesei a fost realizata de un reparator
> autorizat Dacia.
>
> Facem precizarea ca procesul de comercializare a pieselor de
> schimb de origine+accesorii Dacia se realizeaza numai prin
> intermediul retelei autorizate Dacia si anume, magazinele de piese
> de schimb din incinta unitatilor autorizate Dacia.

SI MAI DEPARTE:

Garantia pieselor de schimb de origine Dacia achizitionate din magazine
de piese auto care nu sunt autorizate Dacia, se acorda de catre
producator(in cazul in care acestea prezinta un defect de fabricatie) prin
intermediul unitatii service autorizate Dacia, cu conditia ca piesa de
schimb respectiva sa fie montata intr-o unitatea service autorizata
Dacia.

DAR

Pe factura primita de la Dacoserv de mine in luna iulie 2007 scrie ca garantia acordata de ei e 24 de luni pentru piesele vandute si montate de ei!
GABY IS BACK !
Va transcriu aici corespondenta purtata de mine cu "Vocea Clientului", dupa ce am descoperit la service, abia dupa achizitionarea si montarea pieselor ( planetara, pivot, saboti frana, esapament complet ) ca sunt proaspatul si fericitul beneficiar de garantie redusa... daca stiam de la inceput, rectificam planetara la RecoPlanet, ca aia dau 18 luni...:

-------------------------------------
Stimata "voce a clientului" :

Fiind posesor de autoturism Dacia Solenza, am constatat cu surprindere, in urma unor reparatii care au presupus si schimbari de piese, ca garantia pentru aceste piese a fost REDUSA la 12 luni.
Nu mi se pare normal ca pe site-ul companiei dvs, sa nu fie absolut nici o precizare despre acest lucru. De fapt, nu mai exista absolut nici o precizare despre vreun termen de garantie al pieselor de origine, atat de mult laudate, pe acelasi site, pentru "calitatea si durabilitatea garantata de constructor".
Sunt convins ca aceasta omisiune de informare a clientilor actuali cat si a potentialilor dvs clienti, nu este o eroare, ci este pur si simplu intentionata.
Afirm acest lucru deaoarece, observ cu cata grija sunt prezentate pe site-ul companiei noutatile in ce priveste produsele si serviciile oferite de Dacia, insa sunt prezentate doar cele care sunt considerate pozitive ptr imaginea si vanzarile companiei.
Imi aduc aminte cu cata pompa se anunta termenul de garantie de 18 luni al "pieselor de origine"... iar acum, despre noul termen de garantie, nici un cuvintel....
Imi pare foarte IMPORTANTA aceasta informatie, mai ales ca este in defavoarea clientului, atat pentru actualii posesori ai autovehiculelor fabricate de Dacia, cat si pentru cei care se informeaza pentru a-si achizitiona un autoturism.
Exista foarte mare "grija" sa se precizeze "avantajele utilizarii pieselor de origine", "importanta", "calitatea garantata de constructor", "omologarea" etc etc etc...si totusi NIMIC despre "NOUL termen de garantie al pieselor de origine Dacia"
In numele celor care inca nu au aflat "noutatile Dacia", va rog sa remediati acest lucru cat de curand posibil si va anunt ca imi rezerv dreptul de a trimite cate o copie a acestui mesaj atat in presa cat si la Autoritatea Pentru Protectia Consumatorului.

Cu deosebit "respect",
Gabriel [....]
Un client nemultumit.
13.07.2007
--------------------------------------------------

In aceieasi zi, primesc urmatorul raspuns, aproape ca un sablon:

----------------------------------------------------

Date: Fri, 13 Jul 2007 14:34:23 +0300
>From: VOCEA Clientului <vocea.clientului@daciagroup.com>
>To: ................
>Subject: Re: NOUL termen garantie al Pieselor de Origine - Raspuns Dacia.


Buna ziua!

Stimate Domnule [....],

Urmare a mesajului dumneavoastra de azi, 13.07.2007, prin care ne comunicati cateva aspecte in legatura cu garantia pieselor de schimb Dacia, va comunicam urmatoarele:

In conformitate cu noile modificari legislative referitoare la acordarea garantiei pentru piese de schimb comercializate in reteaua autorizata, incepand cu data de 01.06.2007 garantia comerciala acordata pieselor de schimb de origine distribuite prin Reteaua Dacia este de 12 luni, fara limita de kilometri, de la data facturii catre client, cu exceptia pieselor supuse uzurii si a consumabilelor care au garantie 3 luni sau 10 000 km.

Incepand cu data sus mentionata, garantia comerciala a pieselor de schimb de origine Dacia se va acorda numai in baza urmatoarelor documente:

- factura / chitanta fiscala / bon fiscal;
- certificatul de garantie;
- nota de comanda a lucrarii ( comanda de reparatie ), prin care se face dovada ca inlocuirea piesei a fost realizata de un reparator autorizat Dacia.

In ceea ce priveste prezenta acestor informatii pe site-ul nostru, va informam ca in conformitate cu "Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului dacia.ro", paginile continute constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii DACIA distribuite in Romania. DACIA iși rezerva dreptul de a modifica informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea DACIA, a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai.

Reteaua DACIA este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.

Domnule [....], ne puteti contacta de luni pana vineri intre orele 08.00 si 20.00 si sambata intre orele 08.00 si 16.00 la numarul de telefon 0248 500 000 sau in orice moment la fax: 0248 500 076, e-mail: vocea.clientului@daciagroup.com, site: www.dacia.ro.

Cu consideratie

Consilier Client
Laurentiu Cintian.
-------------------------------------------------------

Raspund, la randul meu, fara sa astept si fara sa mai soseasca altceva de la VC:

-------------------------------------------------------

Stimate dle Laurentiu Cintian

Eu, cand am facut acea "sesizare" cu privire la ne-informarea clientilor DACIA despre schimbarea conditiilor de garantie, precum si la omisiunea acestei noi conditii, net in defavoarea clientului, din acea sectiune a site-ului, extrem de laudativa cu privire la Piesele de Origine garantate de producator. nu m-am referit la responsabilitatile angajatilor ci, pur si simplu la o LIPSA DE ETICA a companiei fata de client... fie el actual sau potential...
Conditiile de acordare a garantiei si termenul de garantie pt piesele de schimb sunt criterii importante ce stau la baza analizei unei oferte, in special pe piata auto. Dar, dupa parerea dvs, se pare ca neprecizarea acestora, nu presupune "responsabilitatea DACIA, a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai."


Daca este sa ne referim la responsabilitate legala, putem sa ne referim la un articol din Legea nr. 449/2003, ce a intrat in vigoare in data de 01 ianuarie 2007, citez:
...
Art. 19. - Garanția este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, în condițiile specificate în declarațiile referitoare la garanție și în publicitatea aferentă.
...
Oare nu se refera si la informarea cu privire la termenul de garantie?

DAR NU ASTA ESTE IMPORTANT.

Daca nu puteti sa intelegeti ca NU ESTE CORECT, cel putin din punct de vedere moral, fata de client, atitudinea de a tine ascunsa aceasta noua prevedere cu privire micsorarea termenuklui de garantie, nu cred ca mai are rost sa discutam.
Ascundeti-va, dvs si Dacia, dupa prevederile "termenilor si conditiilor de utilizare a site-ului"... dovedindu-mi, astfel, desi nu mai era necesar, ca aceasta neinformare este premeditata.
Oricum, eu nu am contestat nici o clipa dreptul pe care si l-a rezervat DACIA de a modifica informatiile de pe site... doar am considerat ca si noi, clientii, avem dreptul la informatii complete si corecte. Se pare ca pretentiile mele sunt mult prea mari..,.

Pana la urma, raspunsul dat de dvs, la sesizarea mea, nu face decat sa-mi confirme ca respectul pentru client este o notiune inca straina de politica companiei DACIA...
Se pare ca "Dacia" s-a aflat doar pentru putin timp, "pe drumul cel bun..."
A revenit, din pacate, pe obisnuita poteca a afacerilor romanesti...

Increderea, se castiga greu... dar se pierde extrem de usor....

Nu stiu ce sa fac insa cu amabila si, din pacate, atat de "automata" sugestie a dvs din finalul mesajului, unde imi este, din nou, recomandata printre modalitatile de contact si adresa site-ului... site despre care tocmai ma "plangeam" ca afiseaza informatii trunchiate.
Pentru ca, de fapt, conditiile, NOI SI COMPLETE, de acordare a garantiei pentru atat de frumos prezentatele piese de origine, le-am aflat, cu adevarat, DOAR dupa ce am facut sesizarea anterioara.
Sau poate ca ar trebui sa trag acum concluzia ca, in "calitate" de client DACIA, am ceva sanse sa nu mai beneficiez si de alte asemenea surprize, care "intamplator" sa nu fie cuprinse in "prezentarea generala a gamei de produse si servicii DACIA distribuite in Romania."
Desi, citind "termenii si conditiile..." asa cum mi-a fost recomandat, cu ostentatia caracteristica unei scuze pregatite din timp..., impresia mea ramane alta...


Cu "DEOSEBITA CONSIDERATIE"
Gabriel [...]
Un client DACIA
Pana cand? ...?
----------------------------------------------------

Multa bafta, si piese cat mai putine de schimbat...
nh1980ro
Nasol ce ai patit.
Din cate stiu eu service-urile isi pot face propria politica privind anumite chestii.

De aceea recomand ca atunci cand va duceti la service sa intrebati si de garantie.
GABY IS BACK !
Service-ul era din acela, dealer autorizat... de unde, pana acum, am tot luat piese de origine, cu garantie 18 luni... nu m-am gandit la asa o surpriza...

Iaca s-a produs schimbarea... si, desi doar "piesele de origine Dacia sunt validate si garantate ce constructor" ...si doar "folosind numai piese de schimb de origine Dacia, beneficiezi de calitatea si durabilitatea garantate de constructor", (dupa cum frumos scrie pe site) se pare ca de acum incolo, nu le mai garanteaza decat 12 luni... chestie care nu mai apare pe nicaieri ...

Oare sa fie acum piesele de calitate mai slaba?! ohmy.gif .... Nuuuu.... nu cred ca se poate asa ceva.... tocmai la "piesele de origine"... pur si simplu au considerat ei ca e termenul prea lung. wacko.gif si au mai considerat ca nu e necesar nici macar sa-si sa-si informeze clientii inainte... showfinger.gif

Aaaaa... daca, cumva intreaba ei.... atunci da... trebuie sa recunoasca... dar altfel, afla ei cand vad certificatul de garantie... viate unui posesor de Dacia, este, si trebuie sa fie, plina de surprize... altfel e monotona. blink.gif
eugeniuz2004
Masina =consumabil devine din ce in ce mai aproape o realitate zilnica.

Iar amabilitatea este ceva cu desavarsire absent in reteaua de service-uri Dacia (care conicid si cu reteaua de vanzari).
Ideea de baza aplicata cu strasnicie de oamenii de la Dacia este ca "sa ii pacalim cu lucruri placute sa cumpere o masina ieftina si apoi ne scoatem banii si le scoatem nervii prin service-ul de care vor avea cu certitudine nevoie cat de curand".

Se pare ca si managerii francezi s-au dat pe brazda invatand nespus de repede sa aplice legea locului si neincercand catusi de putin sa mai lupte contra curentului in aducerea pe drumul cel bun a politicilor interne la Dacia.

Asa ca daca veti merge la vreun service si omul de la relatii cu publicul (de obicei o domnisoara blonda intru toate) va va soune ca "nu va asteptam pe aici" cu un aer si ton de scarba sa nu va mirati. Ci bucurati-va ca ati cumparat un produs Dacia.

Cat despre garantie redusa e bine de luat in seama ca din acest punct de vedere si ceilalti producatori dau o minima garantie. De multe ori probabil sunt aceleasi piese dar pentru cutia albastra platesti mult mai mult ca deh... e albastra si are holograma (si ne face pe noi sa ne credem in start trec(I)).
nh1980ro
Dupa cum spuneam, eu am fost in iulie 2007 la un service autorizat si pe factura mea scrie clar 24 de luni grantie la piesele cumparate de la ei si inainte scria tot clar 18 luni. Se pare ca la ei a crescut garantia. Oricum sunt convins ca abia dupa ce ies din garantie piesele alea or sa crape.. smile.gif

Iar pentru situatia din service suntem si noi vinovati pentru ca nu facem scandal la VC si la OPC dupa caz.
MihaiRTC
Manson rezervor solenza / furtun de cauciuc de aproximativ 10 cm: 50 lei

Am fost la ITP si m-au respins ca aveam "furtunul" asta crapat din cauza imbatranirii cica (4 ani are masina). Am cautat la vreo 10 magazine si nu l-am gasit. Pana la urma l-am gasit la mag. de pe Mihai Bravu: 50 lei. Mi s-a parut incredibil de mult. Probabil ca e tratat ca sa nu se strice de la benzina. Ce parere aveti?
GABY IS BACK !
QUOTE(MihaiRTC @ 17 Jul 2007, 14:17)
....
50 lei. Mi s-a parut incredibil de mult. Probabil ca e tratat ca sa nu se strice de la benzina.
....
*



Sau probabil din cauza noului termen de garantie... dry.gif
Apropos: i-ai intrenbat si cat e garantia ?
Sau daca e piesa fabricata mai de mult, dupa specificatiile tehnice aferente garantiei mari, sau mai de curand, dupa cele aferente garantiei reduse... Sa stii cand te astepti s-o schimbi...
nh1980ro
Specificatiile sunt aceleasi, doar ca si-au dat ei seama ca 18 luni e prea mult ca sa ceara de la piesele facute de furnizorii lor si schimba prea mult pe garantie.
GABY IS BACK !
remarca cu specificatiile fusese o gluma.... da fapt fusese un fel de haz de necaz...
MihaiRTC
Nu i-am mai intrebat nimic de garantie. Totusi nu prea am auzit pana acum la alti "Solenzari" sa schimbe dupa 4 ani mansonul asta si am urmarit de ceva vreme forumul.
nh1980ro
Daca ai ghinion se mai sparge si ala, pentru ca e relativ expus.
CT-84-DIN
am si eu o intrebare... se gasesc piese pentru oglinda separate?
mi s-a rupt piesa accea metalica de care se prinde carligul de la arc..

http://solenzamea.xhost.ro/demontare_monta...glinzi_slz.html <- aici sunt pasii si piesele care apartin de oglinda

o oglinda noua este 8o RON (magazinul DACIA - de la Casa de Cultura - Constanta)
cata87
am luat vineri burduf exterior de planetara,si am fost la mecanic sa il monteze.azi (luni) am fost pentru schimbat bucse brat (6ron bucata) si a gasit burduful rupt.in fata mea a dat jos roata si am vazut si io.s-a taiat pur si simplu cauciucu.

Pret - 25 lei burduful.
sorin007
salut , ma intereseaza si pe mine magazine in Bucuresti unde pot gasi
telescoape ptr.solentza model monroe si la ce pret le pot gasi .
i96nds
Amortizoarele pentru SLZ sunt aprox 100 - 110 lei bucata. Deci cam 440 lei toate patru. Incerci in targ in Vitan sau la alte magazine scrise deja in acest topic.
nh1980ro
Senzor de temperatura apa (care vine in chiulasa) pentru SLZ:
are pretul intre 25RON si 59.5RON in targ Vitan, deci aveti grija de unde luati.
In magazine e 115RON.

Codul e: 7700113867 Si scrie pe el pe o parte Magnet Marelli (sau ceva de genul).
emil b
parbriz SLZ 192 RON la gimarom cu montat
sorin007
unde gasesc in Bucuresti centru cu piese din dezmembrari ,autoturisme Solentza ?
cromet
salut.
imi cer scuze ca n-am fost in dispozitia necesara sa caut toate aceste informatii pe forum desi banuiesc ca au mai fost oferite.
imi poate da si mie cineva niste preturi cat de cat actuale pt spoiler fata, capota motor si far solenza?
mersi
ella
[FONT=Arial][B][SIZE=7][COLOR=blue] cool.gif

19 Sep 2007, 12:50:
salut, in primul rand!
am intrat si eu pe forum din lipsa de informatii....
am o solenza avariata... caroseria e praf... motorul e in perfecta stare, curia de viteze, bordul la fel... ce ma sfatuituiti???

mvali
Pentru ella: Ar fi bine daca ai da mai multe detalii in genul: se mai poate repara caroseria? cum a fost lovita, ai asigurarea celui care te'a lovit, ce au spus inspectorii de la Dacia.

Iar daca nu se poate repara o poti vinde ca piese.. sunt multi care cauta diferite repere la preturi rezonabile sau ti'o poate cumpara un samsar de masini.. o vinzi la pret mic dar ai scapat de ea.
nh1980ro
QUOTE(ella @ 19 Sep 2007, 13:48)
salut, in primul rand!
am intrat si eu pe forum din lipsa de informatii....
am o solenza avariata... caroseria e praf... motorul e in perfecta stare, curia de viteze, bordul la fel... ce ma sfatuituiti???


Bine ai venit pe forum.

Ar fi utile niste poze cu caroseria respectiva. Dar cel mai bine iti iei banii de pe asigurare si vinzi epava si iti iei alta masina.
ella
cu asigurarea am rezolvat. dauna totala - 2000 euro.
cum am "lovit-o"? eram pe autostrada la km 38 unde se lucra la pod... aglomeratie mare... coloana de masini...in fata mea un tir...in spatele meu un tir... cel din spate a plecat dupa loc...insa coloana din fata lui nu...si m-a aruncat in tirul din fata... caroseria e in asa hal ca m-au scos pe geam...am postat cateva poze...
ma intereseaza cam cat as putea obtine pe epava... nu stiu cat sa cer..
nh1980ro
Pai gandeste=te cam cat mai valoreaza SH acum, scazi suma data de asigurare si ceri putin mai mult.

Asigurarea ti-a dat 2000E doar? Care asigurare RCA-ul vinovatului sau ai CASCO?
sorin007
ai pus imagini ca sa vinzi din ea sau?
david79
bine ca esti printre noi la cum arata blink.gif
ella
rca lui mi-a dat banii.unita.
nh1980ro
Pai inseamna ca tre sa mai iei cam 1500-2000E pe epava.
Oricum mi se pare cam minimala evaluarea lor. TU le-ai dat factura de cumparare a masinii sau ti-au evaluat ei masina dupa catalog?
ella
mi-am facut un deviz la service... devizul a fost de 13.000 ron doar caroserie... pt ca n-a mai dezmembrat-o... pe deviz valoarea a fost de 13.000 cu mentiunea ca valoarea ar putea creste cu minim 20% la desfacerea masinii. de fapt pe unita ii interesa daca valoarea reparatiei depaseste pragul lor maxim de despagubire... jigodii...
cam la acelasi pret ma gandisem si eu...


20 Sep 2007, 11:52:
sa iau pe epava
nh1980ro
Din cate stiu eu valoarea epavei la dauna totala se pune undeva intre 20-25%.
Deci probabil ca ei ti-au evaluat masina undeva la 2500E. Ceea ce inseamna devalorizarea masinii cu 50% in 3 ani. E cam aiurea. Ar trebui sa faci ceva scandal si sa ceri o reevaluare. Ei ar trebui sa-ti scada cam 30% din valoarea facturii cu care ai cumparat masina de noua. Si apoi sa-ti dea cam 80% din valoarea respectiva, iar restul de bani sa-i recuperezi din vanzarea epavei.
ella
o sa vorbesc la asigurare dar nu cred ca am vreo sansa... ce naiba sa le fac? sa-i dau in judecata?n-as prea avea sanse...
nh1980ro
Pai poti sa faci o plangere la CSA. Si pune-i sa-ti evalueze masina dupa factura de cumparare si nu dupa catalogul lor.
ella
scuza-ma, dar nu stiu ce este csa
sorin007
fa scandal ca daca o lasi moarta fac ce vor.Daca nu dai in judecata .
Cristian_Popescu
QUOTE(CT-84-DIN @ 23 Jul 2007, 15:18)
am si eu o intrebare... se gasesc piese pentru oglinda separate?
mi s-a rupt piesa accea  metalica de care se prinde carligul de la arc..

http://solenzamea.xhost.ro/demontare_monta...glinzi_slz.html <- aici sunt pasii si piesele care apartin de oglinda

o oglinda noua este 8o RON (magazinul DACIA - de la Casa de Cultura - Constanta)
*




Ca piesa de schimb, exista separat doar geamul oglinzii, atit!


QUOTE(nh1980ro @ 7 Aug 2007, 12:23)
Senzor de temperatura apa (care vine in chiulasa) pentru SLZ:
are pretul intre 25RON si 59.5RON in targ Vitan, deci aveti grija de unde luati.
In magazine e 115RON.

Codul e: 7700113867 Si scrie pe el pe o parte Magnet Marelli (sau ceva de genul).
*




Putini stiu: exista situatii in care Dacia schimba codul unei piese din cod romanesc (cutie albastra) in cod Renault (cutie galbena), si, de obicei, aceasta schimbare duce la o dublare/triplare al pretului.

De asemenea, trebuie sa notam fatpul ca atunci cind avem o piesa cu un cod de Renault (cutie galbena), inseamna ca acea piesa este compatibilia si cu alte modele Renault.
nh1980ro
Ai dreptate. De aceea Dacia nu mai e o masina asa usor de intretinut cu piese de origine.

@ella CSA
http://www.csa-isc.ro/
sonycu
QUOTE(GabyT @ 5 Jun 2007, 12:44)
La ce service ai reglat farurile ?
Ai avut nevoie de programare ?
La service-ul ("de cartier") unde reglez eu de obicei farurile si proiectoarele, m-au taxat cu 25 ron / operatie, fara factura sau chitanta... mad.gif  (si am reglat farurile pana acum de 3 ori  sad.gif ).
*



lol radmasa.gif

raspund cam cu intarziere dar mi se pare aberant 25 de ron un reglaj de faruri

eu am facut un reglaj acum 1 luna de zile si m-a costat exact 5 ron.. fara factura dar nu aveam nevoie..
sharkky
Capacele din acelea care se pun deasupra bornei stie careva unde se gasesc?
Sau daca are careva in plus ... biggrin.gif
kiddo
inlocuit traseu evacuare (toba intermediara+finala) la service Adras (Sos.Oltenitei), 300 ron (piese de origine+manopera). discount 10%.
sorin007
parca te-am mai intrebat - vinzi ceva de pe ea??????????????????????????????
sharkky
Intrebare:

Stie careva daca se gaseste carcasa pentru cheia de la Solenza?
Nu-mi place deloc in ce stadiu a ajuns de la primul proprietar si as vrea sa o aduc pe "linia de plutire" din nou.


Va multumesc anticipat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.