Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster sau mai bine alta masina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
P-A-C-O
QUOTE(cristic1982 @ 25 Jul 2011, 08:46)
calitatea perceputa (a nu se citi calitatea fabricatiei).

rolleyes.gif
Tibi_
Salut tuturor, vin si eu sa-mi exprim parerile despre Duster dupa un scurt test drive al lui. Scriu pe acest topic fiindca celelalte masini cu care il comparasem sunt noua Octavia, noul C4, vechiul Astra(fara tesdrive cel din urma).
Inainte de test drive eram un mare fan al Duster-ului, si intr-o masura considerabila inca sunt. Dar ca actual posesor de Logan nu as putea sa-mi cumpar noul Duster decat daca as avea nevoie de 4x4 dintr-un motiv simplu si probabil subiectiv, dar am impresia ca nu am schimbat masina la interior. Interiorul Duster-ului e aproape identic cu cel al unui Logan ( cu cateva exeptii in bine dintre care cea mai notabila e scaunul sofer), ceea ce mi se pare putin anormal tinand cont ca pretul e aproape dublu(evident nu la acelasi nivel de motorizare).

Deci concluzia din punctul meu de vedere e urmatoarea:
- daca nu ai nevoie de 4x4, nu prea are sens sa achizitionezi un Duster 4x2. Poti gasi alternative mai confortabile, la aproximativ aceasi bani -5% pana la +15 %. Pentru ca in variantele 4x2, garda la sol a masinii pe langa avantajele ca le ofera pe drumurile noastre are si dezavantaje: consum marit, presupun ca si o stabilitate redusa.
- Dusterul e alegerea potrivita sau chiar perfecta pentru cei care vor o masina 4x4 sub 20.000Euro, pe care sa o poata folosi atat in oras, drum lung dar si in teren accidentat. Mai ales motorul diesel 110CP, echiparea Laureate cred e o combinatie imbatabila pentru concurenta 4x4.
dussster
Fara indoiala te pricepi si este foarte corect , ai comparat Dusterul exact cu ce trebuie ...
D-Ice
@squirrel. De ce naiba compara performantele lui Mitsu dublu la pret cu Duster? Ca sa-l laude pe Mitsu pana la Dumnezeu? De ce nu l-au comparat cu Range Rover, Porsche Cayenne sau Hummer H3? Asta ca sa duca ridicolul pana la capat.
Mitsu ASX merge comparat cu Freelander, Captiva, Kuga, Koleos, si lista e lunga. Cu Duster in nici un caz. Cum sa compari un motor de 109bhp cu 150bhp? Ca si cum m-as baga la liniute cu Symbolul vs Fabia RS 1.4TSI.
PaulT
Din toate cele enumerate de tine, singurul care face parte din aceeasi clasa cu ASX este Kuga. Pentru celelalte, adica Freelander/Koleos/Captiva masina din aceeasi clasa de la Mitsubishi este Outlander, nu ASX. Duster, e in acelasi clasa cu ASX si Qasqai, si e foarte normal sa fie comparat cu ele.. Nu e nimeni de vina ca Dacia pune motoare de 109cp la modele 4x4 in timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate...
D-Ice
Ok, mea culpa. Atunci asteptam motorul de 2.0L pe Duster si facem comparatie. Deocamdata Duster se adreseaza celor care nu-si vor permite in vecii vecilor un ASX 4x4, de aici motorizarea si pretul la jumatate. Eu nu as da 30000Euro pe ASX nici daca as avea banii jos. As lua Dusterul si restul de bani ar fi benzina pentru 10 concedii in Grecia, Turcia sau Austria. Sau mai multe in tara. smile.gif Nu socotesc si diferenta de bani la reviziile anuale ca as ramane si cu banuti de cheltuiala.
Si sunt de acord cu Tibi. Duster 4x2 sunt bani aruncati pe fereastra. Loganul e aceeasi poveste in situatii similare. Duster 4x4 e altceva, se adreseaza celor care vor integrala la mult sub pretul concurentei.
PaulT
Perfect de acord cu cei 30,000EUR. Nici eu nu as lua de la nici un fabricant versiunea de top, atata timp cat nu am nevoie de multimea de gadget-uri oferita. In alegerea masinii sunt alte lucruri prioritare. Primul 4x4 la ASX este vreo 25,700.. Comparat cu versiunea de top a Duster, care trece de 19,000EUR, chiar merita din plin. Din nou o parere personala.. eu nu as fi deloc interesat de 4x4 la clasa asta de vehicule. Pentru 4x4 m-as adresa offroaderelor nu unor crossovere. Duster 4x2 nu merita cumparat raportat la Logan prin prisma diferentei de pret(mult prea mare, nejustificat de mare), insa ca idee de vehicul cu garda la sol mai mare si suspensie adaptata unui mers in afara asfaltului nu e rau. Un 4x2 te duce lejer cam pe oriunde merg 99,9% din posesorii de suv sau crossover. Si, daca totusi as dori un 4x4 la clasa asta, nu mi-as lua unul echipat cu propulsor de 109cp... pentru a avea cutii scurte rau, consumuri demne de motoare de 2l, etc..
aphophis
radmasa.gif 19.000 de euro un duster? Nenea un duster Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x4 e fix 16.600 de euro. As mai pune doar ASR - ESP (disponibil numai pentru motorul 1.5 dCi 110 CP)* care e 270 de euro , Radio CD MP3 4x15 W cu satelit de comanda pe volan care e 55 de euro , Volan imbracat in piele care e 105 euro si atat. Ajunge la 17.030 euro . wink.gif Iara manipulezi cu tampenii care nu le pun foarte multi si care nu au nici o valoare practica? In timp ce un ASX 1.8 DID AS&G 4WD (EURO 5) 150 CP e 25.711 euro. Enorm daca ma intrebi pe mine, practic diferenta e de 8681 euro wink.gif
PaulT
Ok. Noi sa fim sanatosi....
JOHN75
salut
Tot ce am inteles eu de aici este ca avem servicii foarte proaste, romanul te trage in piept si fara sa aibe vreun interes(o avea o anumita satisfactie),esti tratat fara respect indiferent ce marca de masina alegi sa cumperi. Si am mai inteles ca trebuie sa-ti alegi masina in functie de nevoile personale si posibilitatile financiare.
am citit cu atentie toate posturile, personal ma gandesc la duster dar ma ingrozeste gandul ca as putea avea vreo problema si va trebui sa merg la service si va trebui sa am grija sa nu ma tepuiasca, aste e valabil la orice marca de masina.
Pana la urma ma gandesc si la un sh. asta daca scartaie macar sti ca nu e nou, nu e in garantie, poate sa mai scartaie ici colo!!!
oricum, inca mai am timp sa ma gandesc, masina nu e o urgenta pentru mine
mad.gif
blink.gif
bobo77
Si la alte marci crezi ca service-urile sunt mai profesioniste? te inseli amarnic. Daca asta e motivul pentru care nu alegi Duster este pueril...
C@talin
traieste in lumea x5 si qu shepte.
D-Ice
@john75. SH e ca pepenele. Poti merge 5 sau 500000km fara probleme, cum iti e norocul. Daca te gandesti ca mergi pana pica fara sa-i faci reviziile anuale ca "nu e bani", mai bine ii pui in geam "DE VANZARE" din momentul in care ai facut actele. Reviziile la masinile cu pretentii te usuca.
La orice service trebuie sa stai cu ochii pe ei, indiferent de marca. Diferenta e ca unii te lasa in atelier, altii nu. Eu nu semnez nici un deviz fara sa vad ce au facut, si asta precizez din start.
PaulT, ai dreptate daca ai pretentii la look, design, floricele, etc. Eu prefer utilitatea. Dusterul nu straluceste la nici un capitol, dar face din toate cat folosesc 90% din utilizatori. Ca nimeni nu il ia pentru recorduri de viteza pe autostrada sau pentru offroad extrem. Dar pentru drumurile proaste romanesti, pentru zapezile necuratate din parcari sau pentru iesit in natura acolo unde nu patrund manelele si mitocania, este excelent. Si ca si costuri de utilizare este foarte convenabil. Dar sub nici o forma nu este pentru fitze.
PaulT
Nu am pretentii la design si floricele... Am pretentii la calitate si implicit ... tot la utilitate. Sa fim seriosi, nici Qasqai, nici ASX nu sunt nici pe departe masini de fite si nici de batut recorduri pe autostrada.. Diferenta dintre un Duster si oricare din celelalte doua mentionate nu sta nici in design, nici in fite. Duster nu e nici pe departe un Qasqai mai urat si mai neechipat. Daca era asa, ar fi fost super. Am scris destul acum ceva timp depre diferentele dintre ele, din toate punctele de vedere. Nu mai reiau. smile.gif Si am avut dreptate cu tot ce am spus atunci. Concluzia mea a fost 100% clara de la inceput. Duster nu merita banii sub nici o forma. La fel, restul modelelor Dacia, in versiunile mai echipate, nu mai merita comparat cu restul pietei. S-a dus de mult raportul pret/calitate oferit de Dacia comparat cu ce era pe piata pana in 2008. La capitolul costuri de intretinere da-mi voie sa nu fiu de acord. Am in "curte" si o "romanca" si o "asiatica" (masini, nu va ganditi la altceva...), iar pentru mine e "mith busted", cu majuscule.
aphophis
da stim intre dusterul 4x4 diesel si asx-ul 4x4 diesel diferenta de 8681 de euro merita platita icon_mrgreen.gif Ca vorba aia dacia nu-si merita banii . wub.gif
D-Ice
Fiecare cu parerea lui si o respect. Am si eu "frantuzoaica" si o "romanca". Dar daca ma duc la revizie la reprezentanta frantuzoaica papa cu 50% mai multi banuti decat romanca desi e vorba de motor Renault pe ambele. La asta ma refeream mai sus. Faptul ca ma ocup personal de Symbol, face ca diferentele sa dispara, dar cati fac asta la o masina de dupa 2006? La alte service-uri nu ma duc cu nici una ca nu am incredere in Neamu` lu` Manivela.
jay333
QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 08:00)
Nu e nimeni de vina ca Dacia pune motoare de 109cp la modele 4x4 in timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate...
*


http://www.globalsuzuki.com/automobile/lin...spec/index.html
Citire d-acolo: Engine: 1,3L si 1,3L VVT; Maximum output kW/rpm 60/5,500 62.5/6,000; Gross vehicle weight kg 1,420
Si asta la un vehicul destul de apreciat in off-road adevarat, nu ala la care "nu se preteaza" gusterul.
Daca gusterul e un fel de struto-camila, un fel de corcitura de off-roader cu masina de oras, oare aia 109/104 CP nu-s undeva la mijloc si destui? A, ma scuzati, masina de 16.000 euro trebuie sa aiba 140 CP in banii astia, CP oferiti la "altii" de la 25.000 euro.

QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 11:32)
Ok. Noi sa fim sanatosi....
*


Pai sa fiti sanatosi ca, la fel cum faci de fiecare data, compari gusterul cu toate rahaturile posibile puse pe el cu varianta cea mai ieftina a lu' ASX 4x4 numai ca sa demonstrezi ca diferenta de pret nu e asa de mare.
Si sa fiti sanatosi si cu lamuritul asupra calitatii Dacia; marca asta nu este pentru nababi ci pentru sarantoci nepretentiosi la "calitate".
JOHN75
QUOTE(bobo77 @ 31 Jul 2011, 18:57)
Si la alte marci crezi ca service-urile sunt mai profesioniste? te inseli amarnic. Daca asta e motivul pentru care nu alegi Duster este pueril...
*


Tocmai asta spuneam si eu, servicii de c a c a-o, la noi in romanica. Nu avem simtul raspunderii si asta nu se va schimba curand.
Din aceasta cauza sunt dezamagit.

1 Aug 2011, 11:31:
QUOTE(D-Ice @ 31 Jul 2011, 21:06)
@john75. SH e ca pepenele. Poti merge 5 sau 500000km fara probleme, cum iti e norocul. Daca te gandesti ca mergi pana pica fara sa-i faci reviziile anuale ca "nu e bani", mai bine ii pui in geam "DE VANZARE" din momentul in care ai facut actele. Reviziile la masinile cu pretentii te usuca.
La orice service trebuie sa stai cu ochii pe ei, indiferent de marca. Diferenta e ca unii te lasa in atelier, altii nu. Eu nu semnez nici un deviz fara sa vad ce au facut, si asta precizez din start.
*


Merci, asta numesc eu discutie constructiva. Ai dreptate, diferenta este ca daca se strica la sh. ceva o repar pe cheltuiala mea, pe cand la una noua o repar pe garantie. Reviziile la sh. le poti face in regie proprie, la una noua se fac in service, caci e in garantie.
Imi surade o masina noua dar,sincer, imi e groaza sa nu am vreo problema, sa ajung cu ea prin service, sa fiu tratat cu spatele, si sa platesc reparatiile cum as plati la un sh.

1 Aug 2011, 11:35:
QUOTE(C@talin @ 31 Jul 2011, 19:03)
traieste in lumea x5 si qu shepte.
*


Toti visam, nu-i asa?!? putini ne putem permite!!!
jay333
QUOTE(JOHN75 @ 1 Aug 2011, 11:08)
Imi surade o masina noua dar,sincer, imi e groaza sa nu am vreo problema, sa ajung cu ea prin service, sa fiu tratat cu spatele, si sa platesc reparatiile cum as plati la un sh.
*


Un avantaj la Dacia este ca ai mai multe service-uri din care poti alege, spre deosebire de alte marci. De asemenea, odata cu criza s-au mai schimbat lucrurile in atitudinea reprezentantelor fata de clienti.
IRONICK
QUOTE(jay333 @ 1 Aug 2011, 12:50)
Un avantaj la Dacia este ca ai mai multe service-uri din care poti alege
problema este ca nu prea ai ce sa alegi
jay333
Eh, mai dai de cate unul mai bunut nitel, te mai imprietenesti cu mecanicul/injinerul de la receptie si mai pleci si cu informatii destul de bune de pe forum spre service, economisind astfel niste timp, scarpinat in cap (de la injineri) si vreo factura. icon_mrgreen.gif laugh.gif
PaulT
@jay33 - Suzuki-ul n-are nici o legatura cu discutia de aici. E o masina de teren, cu reductor, care in nici un caz nu este laudata sau preferata pentru prestatii on the road. Are succes datorita performantelor foarte bune in offroad si a faptului ca este usor si ieftin de intretinut si modificat (comparat cu alte offroadere). Si nu, nimeni nu spune ca in 16,000EUR trebuie sa primesti 140cp... Era un raspuns la cele spuse de d-ice, legat de comparatia facuta intre asx si duster din clipul pus de squirrel. Daca citesti mai cu atentie vei realiza asta. Si nu, 105/109cp nu sunt suficienti pentru un 4x4 de genul acesta(pentru on road si fara reductor..), de asta ai cutia extrem de scurta si consumul foarte mare pentru masa masinii si pentru capacitatea cilindrica a motorului. DCI-ul de 109 este foarte ok cu tractiune 4x2 (mie mi se pare singura versiune relativ echilibrata dpdv dinamic, cu rapoarte mai lungi.. daca avea si o aerodinamica mai buna era excelenta si la consum). Fa un drive-test cu unul si vei vedea. 1.6 16v ar fi fost ok in 4x2 inainte de trecerea la E5.. Dupa trecere se poate vedea chiar si pe Logan ca se comporta cam ca 1.6 mpi E3/4... De 1,6 mpi E5 care se comporta cam ca 1.4 E3/4 nu mai comentez ca nu e motorizare de "guster".
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. Legat de comparatia duster full/asx entry 4x4 ce ti se pare absurd? Duster full si asa pare aproape chel fata entry level asx... Iar ironia de final nu isi are locul ... am 2 dacii in semnatura wink.gif si o sa mai am si altele, cu cea mai mare placere cand vor avea raportul calitate/pret de acum cativa ani(raportat la concurenta) . La fel, nu pricep aluzia cu "sa fiti sanatosi", dar nu conteaza. Oricum, frumos si normal este sa combati ideile...

@JOHN75 - La capitolul service absolut toate marcile sunt la pamant. Dar, avand ceva notiuni tehnice poti evita usor sa fii pacalit/aburit, etc.. Cam intotdeauna se bazeaza pe faptul ca proprietarul este praf la mecanica si nu are nici curaj sa isi apere drepturile..

@d-ice - Nici eu nu stau bine la capitolul incredere in neamul lui manivela. la service fac minimum necesar pentru pastrarea garantiei si insist sa fiu de fata cand se lucreaa la masina. Faptul ca nu sunt chiar paralel cu tehnica m-a salvat de multe cheltuieli inutile prin service... Asta la tote serviceurile de reprezentanta la care am fost vreodata... laugh.gif
aphophis
pai eu vad ca e cu vreo 8600 de euro mai ieftin ca asx-ul. Mie mi se pare o diferenta imensa, adica dai juma din pretul masinii in plus. Da primesti cu juma mai mult masina? Sau sa zicem 3 sferturi mai multa masina ca sa avem un raport supraunitar intre ceea ce primesti si ceea platesti in plus? smile.gif
JOHN75
Buuuuun...cu service-urile am inteles.... traim in romania si trebuie sa stam cu garda sus. Mai trebuie sa rumeg daca merita sa scot din visteria statului(imprumut) sau ma limitez la buget si iau un sh.
Multumesc tuturor pentru pareri(pro si contra). Studiez in continuare. Informatia-cheia marilor succese!!! rolleyes.gif
tag21
QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 20:13)
.......................................................
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. ...........................

*


--------------------
Hhhhmmmm .... rugaciune.gif ...... tare mi-e teama ca ai dreptate ... mi-au fost de ajuns citeva minute sa ma uit pe posturile cu probleme tehnice de la duster si .... mi s-au parut cam multicele problemele expuse acolo.
Probabil "bolile copilariei" sau nu .... in fine ... pt mine cel putin cam falfaie asa un sentiment de nesiguranta vis-a-vis de toate astea .... poate ca pt duster mai trebuie asteptat ca sa fie evitate toate astea .... oricum clienti se pare ca sunt destui , uzina lucreaza la turatie maxima de parca nici nu ar fi criza ! ... tone de comenzi la export se pare .... deci .... calitatea se pare ca nu e chiar o chestie majora pt ei, ca sa zic asa ....

hhmmmm .... sau poate la EXPORT exista o .... altfel de calitate ?? .... mai buna ? icon_mrgreen.gif
aphophis
si cam ce probleme asa de inspaimantatoare ai vazut tu acolo? Ca nu par chestii iesite din comun sau care sa fie mai nu stiu cum fata de masinile altor producatori..
asgard1955
A mea a venit fara bolile copilariei.
D-Ice
Calitate mai buna la export? Tot ce-i posibil doar daca se departajeaza la controlul final. Totusi facand ochisorii mari la receptie poti refuza frumusel masina daca nu iti convine ceva, sau poti sa le faci viata amara in cei 4 ani de garantie smile.gif . Valabil si pentru clientii de nemtoaice, frantuzoaice, japoneze, etc. Chiar daca acestea sunt mai nou Made in Turkey, India, China, etc. biggrin.gif
jay333
QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 20:13)
@jay33 - Suzuki-ul n-are nici o legatura cu discutia de aici. E o masina de teren, cu reductor, care in nici un caz nu este laudata sau preferata pentru prestatii on the road. Are succes datorita performantelor foarte bune in offroad si a faptului ca este usor si ieftin de intretinut si modificat (comparat cu alte offroadere). Si nu, nimeni nu spune ca in 16,000EUR trebuie sa primesti 140cp... Era un raspuns la cele spuse de d-ice, legat de comparatia facuta intre asx si duster din clipul pus de squirrel. Daca citesti mai cu atentie vei realiza asta. Si nu, 105/109cp nu sunt suficienti pentru un 4x4 de genul acesta(pentru on road si fara reductor..), de asta ai cutia extrem de scurta si consumul foarte mare pentru masa masinii si pentru capacitatea cilindrica a motorului. DCI-ul de 109 este foarte ok cu tractiune 4x2 (mie mi se pare singura versiune relativ echilibrata dpdv dinamic, cu rapoarte mai lungi.. daca avea si o aerodinamica mai buna era excelenta si la consum). Fa un drive-test cu unul si vei vedea. 1.6 16v ar fi fost ok in 4x2 inainte de trecerea la E5.. Dupa trecere se poate vedea chiar si pe Logan ca se comporta cam ca 1.6 mpi E3/4... De 1,6 mpi E5 care se comporta cam ca 1.4 E3/4 nu mai comentez ca nu e motorizare de "guster".
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. Legat de comparatia duster full/asx entry 4x4 ce ti se pare absurd? Duster full si asa pare aproape chel fata entry level asx... Iar ironia de final nu isi are locul ... am 2 dacii in semnatura  wink.gif si o sa mai am si altele, cu cea mai mare placere cand vor avea raportul calitate/pret de acum cativa ani(raportat la concurenta) . La fel, nu pricep aluzia cu "sa fiti sanatosi", dar nu conteaza. Oricum, frumos si normal este sa combati ideile...
*


De ce nu ar avea legatura Jimny? Ba, din contra, daca pentru off-road un motor de 1,3 si 80 CP pus pe o caroserie cu masa cam la fel ca a gusterului este suficient, de ce nu ar fi destul motorul de 100+CP pe o cutie cu 6 rapoarte pentru performante medii atat in teren, cat si pe asfalt? Cum spuneam in postarea anterioara, gusterul e o struto-camila care ar trebui sa te duca si pe munte, si pe autostrada in conditii acceptabile. Pentru mine conditiile alea sunt satisfacute.
Pe langa asta, eu unul sunt posesor, merg cu o chestie d-aia insuficienta destul de des si n-am simtit inca "insuficienta" pentru ca stiu ce am sub cur: o masina destul de modesta comparata cu, spre exemplu, un asex. Nu ma intind mai mult de cat ma tine pedala si totul e bine. Da, as fi preferat performante de V8 6 litri si consum de 800 CC. Totusi nu ma plang nici de una, nici de alta din simplul motiv ca am stiut ce cumpar (cel putin la capitolul asta). Ba chiar am primit mai mult decat ma asteptam.
E absurd sa ceri chiar si de la cel mai "full" guster sa-l poti compara cu "chelul" de vreo 9000 euro mai scump, ca sa nu mai spun de vreo comparatie cu un guster 4x4 chel ori, de ce nu, Laureate pe benzina unde diferentele cresc ametitor. Pentru unii chiar si 1000 de euro conteaza la achizitie.
Tare as vrea sa te vad cu un asex "full" si 4x4 descurcandu-te pe unde m-am bagat eu cu "submotorizata" mea. Spre exemplu:

Nu se vede insa acolo, la inceputul clipului, era noroiul pana mai sus de jumatatea rotii. Tot drumul ala (poti vedea o parte a lui in clipurile mele de pe youtube) a fost cumplit, cei 21 cm ai gusterului uneori au fost insuficienti si am atins-o de destule ori in bolovani si valuri de noroi intarit. Cel putin la capitolul asta gusterul sta in fata asexului, chiar daca e 1,6 care, conform unora ce se informeaza de pe internet, e mai slab decat 1,4 de pe logan.
Squirrel
Cred că sunteți prea pătimași…
PaulT
Discutam si noi. biggrin.gif
@Jay333 - Nu am spus niciunde ca ar fi mai slab decat 1,4 de pe Logan. Vorbeam de 1.6mpi care trecut la E5 se comporta aproape ca 1.4 E3/4 . Ambele pe Logan. De 1.6 16v spuneam ca trecerea la E5 l-a adus aproape de prestatiile unui 1.6mpi E3/4. Daca ai fi avut pe masina un 1,6 16v E4 ai fi observat diferente clare in bine. Masina se misca relativ ok datorita treptelor foarte scurte(alese pentru a compensa lipsa unui motor mai potent), de unde si consumul mare spre foarte mare(pe autostrada) si mai mult zgomot. Strict dpdv rulare in afara asfaltului Duster are clar un plus datorita garzii la sol. Asta daca proprietarul il duce pe un asemenea teren.Limitarile date de motorizare se fac simtite mai mult pe sosea. In teren compenseaza rapoartele scurte. Frumos clipul si frumoasa si zona. Felicitari pentru ca nu o tii pe asfalt smile.gif . Chiar ma bucur cand vad un suv/cross mai in elementul lui.
danielst
QUOTE(Squirrel @ 2 Aug 2011, 16:54)
Cred că sunteți prea pătimași…
*


Sti cum e, te mai saturi de adevaruri dinastea indubitabile de 99,9 %
-n-am emotii cu Duster-ul pe unde intra un Jimmny stock, si nici nu o sa vad pe acolo(pe forestierele pe care am fost) vre-un SUV dinala cu 'staif', cu atat mai putin un 4x2. Cat despre 'submotorizare' cautati un pic niste filmulete de la TAT 2011 sa va convingeti ca 1.5-ul ala stock, cu cutia aia penibila scoate 'caruta' si din noroaie si din vad de apa pana-n faruri.
- mai e iarsi mult repetata faza cu 'e prea scump fata de logan'... scurt si la obiect: doar diferenta de cost pentru anvelope adauga vreo 400 de euro, si unii si-ar dori ca diferenta totala sa nu depaseasca 1500.

Masina asta e '100% fun', tre sa sti clar ca primesti mai 'putina' insonorizare, un bord 'plictisit', consum de 2.0 la taxe de 1.5 si alte chestii dinastea esentiale, dar si multa distractie la pachet.. daca asta vrei, daca nu.. dai > 8000 in plus pentru 'staif' si lasi Duster-ul in 'mediocritatea' lui.
jay333
QUOTE(PaulT @ 2 Aug 2011, 15:02)
Frumos clipul si frumoasa si zona. Felicitari pentru ca nu o tii pe asfalt  smile.gif  . Chiar ma bucur cand vad un suv/cross mai in elementul lui.
*


Multumesc, pentru asta am luat-o si din cauza asta eu unul nu vad rostul unui 4x2, indiferent ca-i guster sau altceva care se da "SUV", crossover sau cum li s-o mai spune.
JOHN75
@Jay333 Frumoasa aventura. la un moment dat in clip se aude un sunet de parca ar fi o avertizare sonora de la ceva... ce era acel sunet? Intreb in calitate de posibil cumparator.
asgard1955
E sunetul de avertizare de la centura de siguranta pentru unul din locurile fata.
JOHN75
QUOTE(asgard1955 @ 2 Aug 2011, 18:20)
E sunetul de avertizare de la centura de siguranta pentru unul din locurile fata.
*


merci
nicolaem
QUOTE(tag21 @ 2 Aug 2011, 01:26)
--------------------
Hhhhmmmm ....  rugaciune.gif ...... tare mi-e teama ca ai dreptate ... mi-au fost de ajuns citeva minute sa ma uit pe posturile cu probleme tehnice de la duster si .... mi s-au parut cam multicele problemele expuse acolo.
*



Si cam care ar fi acelea ? Si eu am verificat si mi s-au parut extrem de putine si nerelevante. Chiar ma gandeam ca numarul defectelor raportate tind spre zero. Singurul defect sistematic este cel cu afisarea eronata a nivelului de combustibil. In rest avem:
- buton consola climatizare partial defect (@arson - vandut masina pe acest motiv - aiureala mai mare nici ca se poate)
- burduf planetara spart - ceea ce a dus la defactarea planetarei (montaj/utilizare defectuoasa)
- unu' care se plangea ca a schimbat 2 casete de directie la .... LOGAN

Cam astea ar fi defectele teribile !

3 Aug 2011, 19:03:
QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 10:00)
... timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate...
*



Da, dar la pretul adecvat !

QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 12:59)
Primul 4x4 la ASX este vreo 25,700.. Comparat cu versiunea de top a Duster, care trece de 19,000EUR, chiar merita din plin.
*


Ce anume merita din plin ? Poate garda la sol de doar 175 mm sau poate performantele off road modeste. Filmul de comparatie a fost graitor. Cu 8500 E iti mai iei o masina.

QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 23:37)
Diferenta dintre un Duster si oricare din celelalte doua mentionate nu sta nici in design, nici in fite. Duster nu e nici pe departe un Qasqai mai urat si mai neechipat. ... Concluzia mea a fost 100% clara de la inceput. Duster nu merita banii sub nici o forma.
*


In primul rand Dusterul nu este urat deloc. Este chiar frumusel !
Dar suratele de la concurenta isi merita banii de la 25 kEur in sus ?

QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 22:13)
Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam.
*


Si care ar fi aceasta imensa diferenta de confort/siguranta/fiabilitate ? De unde rezulta aceste diferente ? Se pare ca cei ce o utilizeaza sunt foarte multumiti, defecte majore si sistematice nu sunt raportate, in teste iese foarte bine, in strainatate are mare succes. Este amuzant cand vad atata pasiune, efort si energie canalizate doar pentru a demonta un produs autohton de succes !
arson
QUOTE
buton consola climatizare partial defect (@arson - vandut masina pe acest motiv - aiureala mai mare nici ca se poate)


ti s-o parea tie aiureala. a doua oara as face exact la fel fara sa stau pe ganduri. poate ca daca ar face toti ca mine, odata si odata va face si dacia masini ca pentru rasa ariana... adica fara cusur, macar in primele cateva zeci de mii de km de utilizare.

credeti ca dacia nu citeste forumul asta?! o, ba da! cum altfel sa afle feedbackul de la clienti daca nu la prima mana de la posesori? ca daca ar fi seriosi si ar investi cat trebuie in cercetare, altfel ar sta lucrurile. eu sunt un simplu "ghinionist" care nu trebuie luat in seama. dar ce te faci cu threadul de probleme tehnice?!

vad acum pe internet ca duster a fost inspirat dupa reno 4 de prin anii '70. ce mai vreti?
aphophis
si tu crezi ca skoda face masinile alea fara cusur? Vrei sa aruncam o privire pe vwforum sa vedem probleme destule cu motorizarile turbo, cu electronica , cu cutiile de viteza? Chestii mult mai grave decat un buton de 2 lei wink.gif
arson
stiu, stiu, skodele sunt niste masini de 2 bani. dar nu discutam de skode, ci de minunatia argeseana. dusterul se compara cu masini cu pretentii, nu cu parodii nemtesti.
tag21
Ok, imi fac "mea culpa" si marturisesc ca ar fi trebuit sa citesc mai mult si mai amanuntit acel thread (cu probleme tehnice) wink.gif
Insa ma bucur daca sincer, noii posesori de Duster sunt bine-mersi cu masina lor si cu probleme " 0 " smile.gif

Asta e cel mai important lucru !

In ceea ce priveste pretul, intr-adevar Dusterul este mult sub concurenta, deci are un mare avantaj aici !

Fiecare decide ce este mai bine pentru el de cumparat si de folosit, paleta este chiar vasta in prezent fata de ceea ce se oferea cumparatorilor acum 10 ani de pilda, ca sa nu zic mai mult ....

Sa nu uit .... ii multumesc din nou userului ' jay333 ' pentru pozele si filmuletele MINUNATE pe care le ataseaza aici pe forum ... si aici si pe celalalt wink.gif ... Super tare jay !!! wub.gif
aphophis
QUOTE(arson @ 3 Aug 2011, 23:21)
stiu, stiu, skodele sunt niste masini de 2 bani. dar nu discutam de skode, ci de minunatia argeseana. dusterul se compara cu masini cu pretentii, nu cu parodii nemtesti.
*


tu esti ala de sustine perfectiunea rablelor cehesti , nu eu. wink.gif Eu doar te aduceam un pic pe pamant happy.gif
CGDBZ
Uite ce zice un fost posesor de minunata tehnologie "nemteasca" :Da, la inceput am fost multumit de masina dar pe masura ce timpul a trecut tot au ineput sa pice tot felul de piese care mai de care. Probleme...2 rulmenti din cutia de viteze(1400ron cu manopera), role intinzatoare hidraulice la cureaua de accesorii, patine lant distributie, compresor ac blocat si alte nimicuri(toate astea m-au dus la aprox 1000e reparatiile), plus ca au o boala veche ca ploua in ea pe la usile din spate. Ideea e ca fiind in 3 cilinindri incepea sa nu mai fie foarte echilibrat si trepida foarte tare si consumul...era cam marisor mai ales extraurban(circul de obicei cu 4 persoane si bagaje), ajungeam la consum de logan 1.6 16v.
Asta e de mare efect : ca ploua in ea pe la usile din spate, imi aduce aminte de vechea mea dacie pana sa-i schimb chederele de la geamuri.
Topicul
cristic1982
Faza cu apa in masina pe la usi o pot confirma si la fost mea masina, bine acolo mai intra si prin sistemul de ventilatie si pe la pedalier. Ideea e ca era ceva general pt. modelele (VW, Skoda, Seat, Audi) construite pe platforma de Golf4.
Sunt curios ce spune un posesor al unei marci cu origini germane sau nipone (pe care o idolatrizeaza pe forumuri) daca ar avea astfel de probleme...
Oricum, la fel ca in cazul femeilor, cu masinile este tot o loterie, in ambele cazuri poti avea probleme chiar daca o iei 0 km tongue.gif.

Iar despre probleme, totul depinde de proprietar, daca considera ca este inacceptabil sau nu.
arson
asa, acum ne apropiem de adevar. deci modele de conceptie relativ recenta (pe platforma golf 4) - asa cum ne arata cristic1982 mai sus - mai au de invatat de la masini inspirate dupa modele din anii '70 (recte renault 4) si care sunt un amalgam de piese depasite tehnologic luate de prin te miri ce depozit al renault. interesanta concluzie!
aphophis
de fapt ce vrea sa spuna lumea e ca masinile alea nemtesti nu-s perfectiunea pe pamant asa cum vrei tu sa ne arati pe aici wink.gif
cristic1982
QUOTE(arson @ 4 Aug 2011, 22:32)
asa, acum ne apropiem de adevar. deci modele de conceptie relativ recenta (pe platforma golf 4) - asa cum ne arata cristic1982 mai sus - mai au de invatat de la masini inspirate dupa modele din anii '70 (recte renault 4) si care sunt un amalgam de piese depasite tehnologic luate de prin te miri ce depozit al renault. interesanta concluzie!
*


Ce sa-i faci ignorantei... Vad ca unele persoane aduleaza niste marci si nu accepta faptul ca si altii mai gresesc.
Daca tu ai impresia ca Skoda Octavia Tour este vreo monstra de tehnologie moderna te inseli amarnic.
Singurul lucru pe care cei de la Skoda il fac bine este faptul ca iti ambaleaza rahatul (rog operatorii sa ma scuze) mai frumos decat Dacia si il vand mai scump (de, este nemtesc).
Iar piesele alea depasite tehnologic: acum ceva ani, grupul VW nici nu visa la ele, ma refer de exemplu la tehnologia Common Rail.
Nu mai vorbesc de compresoarele de AC pe care le monteaza grupul VW pe gamele inferioare care sunt printre cele mai ieftine pe piata dar pe care ti le vand la fel de scump ca pe cele care se pun pe Duster ... dar inca o data, este nemteasca masina (VW...).

Acum ca sa revin la ce am spus in post-ul precedent: toti constructorii au probleme mai mari sau mai mici, pe care le remediaza sau nu, totul depinde de cumparator daca le accepta sau nu. Exemplul dat cu apa care intra in masina era unul din ele, care nu a fost rezolvat niciodata de VW!!! Deci bube sunt peste tot, nu numai la Dacia, cea atat de hulita de romani.
IRONICK
QUOTE(cristic1982 @ 5 Aug 2011, 08:27)
Nu mai vorbesc de compresoarele de AC pe care le monteaza grupul VW pe gamele inferioare care sunt printre cele mai ieftine pe piata dar pe care ti le vand la fel de scump ca pe cele care se pun pe Duster ... dar inca o data, este nemteasca masina (VW...).
Span in instalatie, ... si lista nu este scurta. Dar, cu ce ne incanta pe noi ca si alte masini se strica cand si la noi compresorul ac face ca o mobra si Dacia nu a facut absolut nimic pentru asta? In afara de reducere de lichid in instalatie si alte redimensionari gen condensor sau compresor cu cilindree fixa.
QUOTE(cristic1982 @ 5 Aug 2011, 08:27)
Exemplul dat cu apa care intra in masina [...] nu numai la Dacia, cea atat de hulita de romani.
*
In cate service-uri ai vazut tu ca se inlocuieste cordonul de mastic la fata de usa cand se umbla? In afara de momentul cand clientul face galagie dupa ce a citit pe forum ca o sa ii intre apa in masina.
P-A-C-O
QUOTE(IRONICK @ 5 Aug 2011, 12:29)
[...] compresorul ac face ca o mobra si Dacia nu a facut absolut nimic pentru asta [...]  In afara de reducere de lichid in instalatie si alte redimensionari gen condensor sau compresor cu cilindree fixa.

te referi la noua generatie de compresoare de AC sau la cea pusa pana in 2010?

cristic1982
QUOTE(IRONICK @ 5 Aug 2011, 11:29)
Span in instalatie, ... si lista nu este scurta. Dar, cu ce ne incanta pe noi ca si alte masini se strica cand si la noi compresorul ac face ca o mobra si Dacia nu a facut absolut nimic pentru asta? In afara de reducere de lichid in instalatie si alte redimensionari gen condensor sau compresor cu cilindree fixa. In cate service-uri ai vazut tu ca se inlocuieste cordonul de mastic la fata de usa cand se umbla? In afara de momentul cand clientul face galagie dupa ce a citit pe forum ca o sa ii intre apa in masina.
*


Acolo nu era vorba de mastic-ul de la usa, pentru ca erau usi la care nu se umblase wink.gif si tot asa service-ul VW nu a facut nimic cand m-am dus la ei... deci, daca aplic metodele colegilor de forum, pot spune ca VW face niste masini jalnice, pentru care platesti o groaza doar pentru marca, nu?
Bine, afirmatie e partial adevarata, in sensul ca platesti marca si nu masina.
Ca sa concluzionez, pentru aceasi defectiune la o marca straina (germana sau japoneza) si la Dacia, clientul de Dacie va fi cel care va denigra cel mai mult masina... cu asta am spus totul.

PS: parerea cu compresorul nu o pot impartasii, dupa 5 ani de posesie Logan, nici o problema, in plus n-am intalnit nici un Logan care sa faca asta, deci? (asta nu inseamna ca contest existenta problemei)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.