Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster sau mai bine alta masina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
CGDBZ
Topicul este Duster sau alta masina nu Duster 4x4 sau alta masina obligatoriu 4x4, deci modelul nu este off-topic.
Vad ca pe tine te intereseaza caii, aliajele si 4x4. Pe mine ma intereseaza siguranta si confortul caci Duster-ul ar fi fost pentru mine masina de familie iar la cele doua capitole enumerate de mine sta cel mai prost, mai prost decat decent.

Duster sau mai bine alta masina ? ALTA
tavi_ro
In traducere, pe puncte, ca aseara eram cam prea "bucuros" in legatura cu vestile de la Bac.
1. Deci efectul ESP-ului la duster, foarte discret, sau deloc, sau dezastruos. Mai ales cand comuti in modul greu si in loc sa beneficiezi de toata puterea motorului constati ca a ai ramas fara.
2. Eu am cumparat masina cu tractiune integrala ca sa merg pe "coclauri" tu ai luat-o in special pt. sosea.
3. Referitor la passat si duster, acolo am facut o paralela intre o masina sh, chiar daca e passat, si duster ca fiabilitate-pret. Mai concret, dupa ce prietenul a studiat motorizarile, injectoarele, si toate problemele care le-am avut eu si-a luat exact aceeasi motorizare cu mici schimbari la nivelul furnizorilor de componente adica mai punctual Bosh in loc de Siemens, care implica o fiabilitate de 100/100. Deci afirmatia ta cu masinile sh cade. Oricand, cu informatiile corecte o sa cumperi un SUV Sh care bate Dusterul la toate capitolele. Avand in vedera ca masina (adica passatul) a costat doar 5 mii de euro...
3. Referitor la naduf, intr-adevar cateoda ma apuca "nervii" cand ma gandesc ca am dat 15 mii de euro si masina nu vrea sa faca ce apare in clipurile de marketing. Plus aberatiile referitoare la consum. Plus altele.
4. Referitor la modul auto, sunt ceva colegi care se plang ca in modul auto, in anumite conditii transferul de putere pe spate e prea mare. Urmarea e ca masina se roteste de spate.

Scuze ca imi permit sa cer mai multe la banii astia.....Daca traiam in Germania sau mai stiu eu in ce tara in care din 4-5 salarii imi luam Dusterul poate ca nu imi pasa asa mult. Cat muncesti in Romanica pentru a achizitiona aceasta masina ?

He he, vad ca nu reusesc sa ma adaptez la limbajul "exotic" asa ca renunt...

Acu' m-am facut inteles?

PS: Of-ul cu dusterul se traduce strict in: prea multi bani pentru ce primesti.
Si iar imi aduc aminte ce passat are "pretenaru" la 5 mii de euro...SH...
Si ce SUV/off-roader puteam sa imi iau la 15 mii de euro...tot SH.
iulian_1976
QUOTE(tavi_ro @ 8 Jul 2013, 08:43)
  Mai concret, dupa ce prietenul a studiat motorizarile, injectoarele, si toate problemele care le-am avut eu si-a luat exact aceeasi motorizare cu mici schimbari la nivelul furnizorilor de componente a.............................ca masina (adica passatul)  a costat doar 5 mii de euro...


Stai putin,
prietenul tau si-a consumat timpul si nu o zi garantat consultand forumuri,observand problemele tehnice etc asta este alta poveste,necesita timp si abilitati tehnice.


Pentru un neavizat mi se pare normal sa tinda spre o masina noua ,macar psihic sa doarma linistit ca nu va pica nimic pe un drum troienit intre Buzau si Braila ...smile.gif
...cine a parcurs traseul iarna cunoaste senzatia .

Duster este pozitionat foarte bine cu preturile ptr un 4X4 cu Haldex,nu are concurenti la masini noi,chiar daca multi scot ochii cu alte 2X4 si o groaza de optionale.

Ps:
Cum cumparatorul de Duster nu este unul foarte tehnic avizat,un sh 4X4 rar intra in calcul;asa ca vorba lui Iszy:Duster sau alta masina? DUSTER!
CGDBZ
Voi vedeti doar optionale, eu vad siguranta si confort. Duster-ul sta bine la pret si atat. De obicei nu cumpar cele mai ieftine lucruri(fie ele si masini) caci tot de obicei cele mai ieftine au si calitatea cea mai slaba si asta se regaseste si la Duster , iar cand vine vorba de siguranta si confortul familiei mele este si normal sa ma orientez spre ceva macar mediu .
Deci:
Duster sau mai bine alta masina ? ALTA
Iszy
Mentionez ca in ultimele ( generalizare, nu-mi place dar nu sunt eu primul in acest topic ) recenzii parca fabricantul enumerat de tine a scos un model, poate nu cel enumerat de tine, dupa reteta Duster adica cu restructurari severe ale costurilor de fabricatie. Nu e cumva modelul de care discutam?
Referitor concurenta la pret daca insisti pe model, atunci sunt nevoit sa reduc si eu la un Duster cu motor de 95 de cai si 2x4 si nu stiu daca ajung la 12 mii euro deci as fi cu 5000 euro sub oferta ta. In aceste conditii poate un Scoda Octavia ar fi mai indicat pentru tine. Pentru mine Duster sau alta masina: DUSTER!
tavi_ro
Hai sa o luam altfel,
eu, Tavi, posesor de Logan consider la un moment dat ca ar fi cazul sa abordez si ceva drumuri mai grele, pante mai abrupte, noroaie ceva mai mari. Si ma uit in jur la diversi furnizori de 4x4. Si ce gasesc. In primul rand niste clipuri de toata frumusetea, o masina 4x4 care zboara pe toate drumurile grele, infrunta zapezi pana la portiere. Ce zice Tavi. Wow asta e masina la care am visat toata viata. Totusi e prea frumos ca sa fie adevarat. Asa ca vrea sa vada si ceva clipuri cu persoane care detin acesta masina. Ce gaseste pe net(aici imi cer scuze pt. acesta divagatie) Vad un clip in care un personaj se incapataneaza sa urce o panta, incearca o data, de 2 ori, pana la urma reuseste. In ciuda faptului ca in capatul pantei era un gard prin care oricum nu putea sa treaca eu, Tavi, in loc sa vad ridicolul situatiei si fanfaronada celui de la volan, sunt super incantat ca totusi dusterul a reusit sa urce. Clipul 2, vad un Duster care tot incerca sa urce pe o panta plina de zapada, in varful muntelui. Pana la urma renunta dar imaginea e impresionanta. Clipul 3, unu care se incapataneaza sa faca praf partea de sub duster prin ceva blovani, incheie la sfarsit cu un strigat "made in Winnetou" de triumf. A reusit sa urce o panta, ce realizare mareata.
Ma hotarasc plin de incredere sa cumpar masina, totusi ceva mi se pare suspect si mai intreb ceva posesori. Raspunsurile sunt rezervate, dar eu nu pricep. Doar am vazut niste clipuri "beton".
Ce nu am vazut in aceste clipuri (marketing), si aici va rog un pic de atentie, in multe din ele masinile sunt schimbate!!! (alterneaza dci, cu benzina si invers, plus echipa de filmare), in altele cauciucurile sunt AT-uri sau cu profile mai agresive. Bun, pana aici e ok, cumpar masina, merg pe drumuri asfaltate, drumuri cu gropi, mai cu noroaie sau piatra, si concluzia. SUPER MASINA. Toata distractia dureaza pana la un drum in care sunt nevoit sa apelez la adevaratul 4x4. Aici masina isi tradeaza adevaratul potential. Nu vrea sa merga mai departe nici de frica. De aici am studiat de fapt ce am cumparat si de ce nu pot sa urc o prapadita de panta. Pai mareata masina 4x4 de fapt nu prea e 4x4. Mare atentie celor care au cumparat masina si pun baza pe GARANTIE. Sunt o gramada de elemente care nu intra in garantie, adica ambreiajul dar si alte piese din transmisie. Vitejii care au dat de naiba se feresc la greu sa faca lista de plata.
Asa ca, cotizati, cotizati ca doar ati luat o masina NOUA. Dupa ceva studii mai aprofundate am constatat ca am luat un pseudo 4x4, cu o imitatie de reductor, cu doar 2 roti care trag, cu 3 stele ca siguranta, cu o garantie fara garantie, o ideee mai capabil decat loganul. Dar dublu ca pret.
Felicitari pentru "TZEAPA." Dar sunt mandru ca am off-roader, si inca made in Roumanie (adica France). Pe naiba.
Multi or sa aiba surpriza neplacuta ca in cazul unei zapezi adevarate nici din parcare nu or sa iasa cu dusterul. Dar daca cotizeaza cu 25-30 mil pentru ceva cauciucuri mai bune sunt sanse, asta daca nu demoleaza ambreiajul.
Iulian la ce foloseste Haldex-ul daca nu ai blocabile si reductor ? Sa sari borduri sau sa agati "pitzipoance" dupa cum era un post pe aici ? Nu mai zic ca daca ii creste un pic temperatura s-a dus naibii 4x4.
Cumparatorul de Duster NU TREBUIE sa fie avizat tehnic ca intra la idei. Si pune intrebari deranjante.
Lipsa de informatie si dezinformarea costa bani, si inca multi. Un sfat gratuit din partea mea, verificati "la sange" ce cumparati. Si ce inseamna de fapt off-road si 4x4.
Pentru psihic CUMPARATI masina noua, dar daca descoperiti ca ati luat altceva se cam duce naibii confortul. In plus rata de devalorizare la Duster e imensa. Daca pierdeti 2000 de euro doar ca l-ati scos de pe poarta dealerului...
Pt sh studiati, studiati, studiati, si chiar daca pierdeti 1 luna castigati cel putin cateva mii de euro si incantarea ca ati luat MASINA !!!!! Care bate Dusterul la "cur" dupa cum zicea regretatul domn Graur, fara drept de apel.
"Pretenaru" nu a vazut in viata lui o masina NOUA. Si totusi conduce "cazane" care noi astia adeptii de masini noi nu o sa vedem si nu o sa conducem niciodata. Cu un confort, siguranta, fiabilitate si preturi de intretinere si achizitionare la care noi doar visam. Acu am si eu un vis, vreau CAZAN !!!! si inca 4x4.

Sper ca ati priceput ceva, daca nu va urez, DUSTER DUSTER DUSTER.
Iszy
Ah...am uitat...in cadrul interesului fata de siguranta personala si a familiei te-ai interesat cumva cite puncte a obtinut modelul enumerat de tine la testul NCAp? Intreb si eu ca nu stiu.

tavi_ro
@Iszy te rog sa te uiti la un Duster care a suferit un impact minor, frontal, cum arata. In plus in panoul de foc nu am vazut tunelul ranforsat prin care in caz de impact frontal motorul este fortat sa intre SUB masina si nu peste tine. Are 3 stele si eu zic ca sunt reale. Din cate tin eu minte maxim sunt 5 ????
Iszy
Lasa Dusterul eu vorbeam de modelul enumerat de colegul care ofera o ' siguranta superioara ' intreb pentru a vedea are cotatii care sa-i intemeieze parerea sau doar asa ... ca deocamdata conduce o Dacie 1300 beton sigura pentru toti participantii la trafic.

blush.gif
tavi_ro
Scuze ca m-am bagat in discutie , nu pot sa fac afirmatii decat cu ce am testat si verificat personal. La restul nu ma bag. Totusi avand in vedere ca am avut si dacie, pot sa zic ca bara din fata (sau spate) face minuni in cazul unui accident minor. Cand m-a pocnit unul in partea dorsala "cazanul" meu antic nu a avut nici pe naiba, din pacate (pentru el) cel care m-a lovit si-a facut praf fata. Si nici macar nu aveam carlig pe spate.
Sry inca o data.
Iszy
Tavi scrii in necunostinta de cauza. Nu ai experienta service-urilor. Io cunos relatiile din domeniu la Renault, Dacia, Ford, Mercedes, Skoda, WV-Audi, Fiat, Peugeot si pina a fost Daewoo.
Care service i-ti inlocuieste piesele enumerate de tine in garantie? Enumara 3 marci te rog.
La care service este mai ieftin ora de srvice decit la Dacia. Rog enumerare.
De fapt tu negi exact ce ai afirmat inainte cu doua fraze. ( stil propriu ) La multvisatul tau SH nici nu ai garantie.
Io nu prea am auzit de ESP bun si ESP rau dar tu vezi si ESP-ul de la renault in negru. Rog sa enumeri citeva ESP-uri bune.
Te-am mai rugat sa enumeri citeva modele care nu pierd 15-20% din pret la scoatere dela vinzator. Rog, inca o data enumerare.
La fel poate enumeri citeva marci cu preturile mai bune decit Dacia la piese de schimb.
Pina atunci: Duster sau alta masina: DUSTER
CGDBZ
Peugeot 3008 are 5 stele la o GREUTATE de 1425kg cu o protectie a adultilor de 86% pe cand Duster-ul are 3 stele la o GREUTATE de 1180kg si o protectie a adultilor de 74%.
Cazanul meu din 2004(masina din semnatura este a doua masina, mai car una-alta cu ea prin oras, alta este masina de familie ce vroiam sa o inlocuiesc cu Duster-ul) a obtinut 4 stele la o GREUTATE de 1230kg si este doar un hatchback compact care totusi este mai greu decat un SUV(Duster). Oare de ce ?
Deci:
Duster sau mai bine alta masina ?ALTA
tavi_ro
@Iszy din pacate am cunoscut service-urile mult mai mult decat imi doream vreodata.
Unul din motive pt. care am luat o masina noua a fost garantia. Din cate am vazut pana acum, ambreiajul (kitul de ambreiaj) in valoare de 20 mil nu intra in acesta garantie. Tu pentru ce iei o masina NOUA, pe care dai o suma enorma fata de un SH ? In mod normal un ambreiaj NU trebuie sa pice in garantie.
La service-urile private ora de service este mult mai mica. In Ploiesti iti recomand Bosh, o sa ramai surprins ce preturi au.
ESP-ul de la passat era mult mai sensibil decat la Duster. Si culmea ca se simtea bine cand functiona.
Intr-adevar la toate marcile se pierde destul la scoaterea de la vanzator, dar Dusterul tau dupa 1 an cat mai valoreaza? mai mult de 10 max 12 mii nu mai iei. Nu e cam mult ?
Piesele frantuzesti sunt recunoscute pentru preturile astronomice.

Duster....sincer la ora actuala as prefera un 4x4 care se respecta, SH. Macar din diferenta astronomica de pret repar 10 ani de acum "cazanul". La ce service vreau eu, si cu ore de manopera cu o valoare la care tu nu ai access din cauza ca masina ta e noua. Ziceai ceva si de un casco pe la 24 mil ?? Sau ma insel eu ?

Tu nu intelegi ca eu am luat acesta masina pentru ceva mai mult decat sarit borduri sau agatat gagici sau mers pe sosea sau prin gropi. Si la ce anume cer eu de la masina nu poate ca se dezmembreaza. Sau ma costa enorm reparatiile. Mai tii minte reclama din Maroc ?
Iszy
Ref modelul 3008

Se schimba pozitia barierei! Pai acest model nu are nimic comun cu Dusterul...si io mi-as fi dorit asaceva dar nu am avut atitia bani. Acest model, probabil bun din primul sut zic ca are pretul de cost, in masura in care se pot face comparatii cu accesoriile Dusterului cel putin cu 40% peste oferta Duster 2x4 si/sau 4x4.
Io credeam ca discutam de 2008.!

8 Jul 2013, 23:30:
Eu am mentionat service-urile de marca. Unde intrii si ai sanse ca in aceasi zi sa ai masina reparata. Restul nu se pune. Nu am primit enumerarile.

Ambreiajul este o piesa de uzura. Ca economist te intreb cum putea sa se uzeze acel kit disc, placa cu rulment cu tot? Calitate proasta? Toate trei? Nu a fost la mijloc si o ureche pe undeva, o patinare doua treisprezece?
Indiferent intreaba-i pe cei de la Bosch - ei ti-o inlocuiau in garantie ca sa fie pe primul loc in enumerarea solicitata.
Duster! - restul sunt povesti!

iulian_1976
QUOTE(tavi_ro @ 9 Jul 2013, 00:06)
Duster....sincer la ora actuala as prefera un 4x4 care se respecta, SH. Macar din diferenta astronomica de pret repar 10 ani de acum "cazanul". 


Care ar fi un 4X4 din punctul tau de vedere care se respecta ?
Sunt curios cam ce vezi tu peste Duster .
tavi_ro
Unul cu reductor, blocante, poate un vitara, sau altceva. Nou ar fi cam cu 3-5 mii de euro mai scump. SH nu stiu inca. Am scris intr-un post precedent ce consider mai sus si asta asa fara sa caut prea mult.
Service de marca, 17 zile la VW reprezentanta Ploiesti, sa schimbe un injector e ok ? Ai pile la Porsche de zici 1 zi ?
La Bosh inlocuiam ambreiajul din diferenta de pret Sh-Nou. La Dacia ma uitam lung si scoteam banii din buzunar.

Uzura ambreiajului la 20 mii de km ? Intreaba colegii de forum cum au reusit performanta.....eu inca nu am reusit dar respect limitele masinii. Totusi incepe sa fumege cam repede.
Iszy
Preiau de pe suzuki.ro:
grand-vitara-5-usi Preț recomandat de vânzare 27.370 Euro, cutie 5 viteze, Consum carburant urban dat de fabricant(!) 7,8 l / 100 km.
Conform afirmatiilor tale acest model nu-si pierde din valoare cind il scoti de la vinzator; deci ai toate sansele sa-l cumperi pe la ....pai asta nu e 5 mii in plus dupa 18 ale Dusterului.

Sigur este o masina frumoasa, peste nivelul Dusterului cu mult, i-ti doresc sa-ti realizez visul.

Io in schimb nu am atitia bani, chiar daca as avea nu cred ca as da atitia pe o masina mijloc de transport-placere-mijloc de munca, in concluzie: Duster sau alta masina: DUSTER!

tavi_ro
http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/gr...-2-4-jlx-es-mt/
Promoție: 22.756 Euro
Conform afirmatiilor mele devalorizarea la Duster mi se pare imensa. Masina mea dupa 1 an mai face 9 mii de euro de la aproape 17.
Citat din posturile mele referitoare la Duster "
(O masina cu vechime de 2 luni !!! la buy-back valoreaza cu 3-4 mii de euro mai putin......) ".
Am gasit vitara cu 50 de mii de km la 15 mii de euro, sh. Cu MT-uri si troliu. Am uitat sa precizez, cu REDUCTOR si blocabile.
Multumesc pentru urari si iti doresc sa te bucuri din plin de Duster. Ma opresc aici cu comentariile referitoare la Duster sau alta masina, in viitor cred ca o sa imi iau o masina pe care sa pot pune baza in off-road si dusterul il dau nevestei sa se plimbe pe sosea cu el, ca la banii care ii mai face nu se merita sa il mai vand. Oricum masina cu care merge acum adica loganul a ruginit ca naiba.
Passat-ul s-a devalorizat cu aprox 1000 de euro pe an. La revanzare dupa 3 ani am pierdut fix.....3x1000.... Nu se compara.
Stima.

<span class='edit'>9 Jul 2013, 11:04:</span>
Le: si eu rad cu gura pana la urechi cand vad ce afirmatii fac "unii pe unele arii". Mai ales cand or sa cumpere dusterul si or sa se bage cu echiparea de fabrica in cel mai mare noroi. Ca baietii au suspensii normale, cauciucuri de vara, scuturi mai pun daca nu cumva le-au uitat pe acasa in garaj, si ranforsari speciale (de fapt am vrut sa scriu normale) ale interiorului - se vad prin parbriz-. Plus ceva blocante in unele cazuri... Si un mic troliu decorativ pentru impresia artistica ca oricum nu e folosit ... Mda mere dusterul in off-road, e belea, cumparati cumparati cumparati. FINISH. Renunt sa mai comentez....Din partea mea spor la "Noroiala".
adailton_ms
Spor la noroiala! .....Ca e tare frumos. Am avut trolii, BLOCANTE, cauciucuri speciale.
Motorul era turat la peste 5000 de ture si cam tot ce este rau, in plus, etc., s.a.m.d, s.a...roll cage si tot ce nu poate sa faca Duster-ul si fac altele, pe care noi le laudam si le ridicam in slavi.
PS:
Echipajele Duster care participa in competitie au roll cage, accesoriu pentru siguranta, troliu, cauciucuri MT/AT, SUSPENSII MODOFICATE, dar nu blocante, probabil resoftari, barile le sunt luate jos, astfel le ia natura.
Dar intreb si eu, ce rol ar avea o masina Duster, modificata tehnic, pentru a rezista intr-o competitie de off-road. Nici una...pentru ca sunt ferm convins, ca si la Pitesti s-ar putea face una, dar omul, viitorul client, trebuie sa vada o masina apropiata de serie, care face anumite lucruri pe teren accidentat.
...si apropo, la Cluj-Napoca, in cadrul etapei de off-road organizata de clubul din localitate, Duster-ul a abandonat, ramanad suspendat in diagonala..asta ca sa mai vorbim de blocante puse pe Duster
In toate cazurile de mai jos masinile au trecut cu brio.
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
@tavi, in incheiere, iti dau dreptate in absolut orice probleme legate de confort, pitziponcizari prin masina(accesorii, gadgeturi, etc), insonorizare..dar nu ca masina asta nu ar merge in off-road.
Daca tu nu ai mers, din diferite motive, este problema ta, dar nu "baga frica in oameni"
...Apropo, sa nu zici ca iarasi te jignesc si alte chestii, imi place doar sa te urmaresc si sa aduc lucrurile pe care tu le strambi in diferite feluri, pe o plansa de lucru si sa le indrept.
arab
Toti aveti dreptate in felul fiecaruia,insa ma gandesc ce masini,mai sunt alea folosite in mocirla,peste cativa ani sau mii de km?MULTA RECLAMA! mad.gif Omul de rand nu face asta cu masina lui,cel putin nu eu,ma multumesc ca sar hartoape si borduri si cam atat!
adailton_ms
QUOTE(arab @ 9 Jul 2013, 14:37)
Toti aveti dreptate in felul fiecaruia,insa ma gandesc ce masini,mai sunt alea folosite in mocirla,peste cativa ani sau mii de km?MULTA RECLAMA! mad.gif Omul de rand nu face asta cu masina lui,cel putin nu eu,ma multumesc ca sar hartoape si borduri si cam atat!
*


Este vorba ocazional sau cand este nevoie de distractie, etc. Nu preponderent in mocirla.
Dar nici asa ca nu face fata in Off Road....
tavi_ro
QUOTE(adailton_ms @ 9 Jul 2013, 14:22)
.dar nu ca masina asta nu ar merge in off-road
Daca tu nu ai mers, din diferite motive, este problema ta, dar nu "baga frica in oameni"

Dusterul este o masina cu care se poate merge in off-road. De asemenea TICO este o masina cu care se poate merge in off-road, unde incepe si unde se termina acest termen de "in afara drumului " va las placerea sa descoperiti singuri. Eu am terminat cu comentariile.
Ma limitez doar la unde si ce am facut EU! cu Dusterul.....
arab
Ce-i mult strica! smile.gif Sa mai iesim deci din "off-road" si sa mai vorbim si de alte "hibe" ale masinii,in sine!Apropo...astept sa mai treaca o vreme, sa vad si niste Dustere cu rugina,ca n-o fi diferenta fata de celelalte modele Dacia!Ma gandesc ca din 2010 si pana acum,ar cam fi timpul...pe aproape! blush.gif
b76bgaarh
si cu toate problemele dusteru se vinde in draci.

restu e joc de glezne.

arab
Asa o fi...depinde unde se vinde,cat costa acolo si ce inseamna acel pret pentru cumparator,ca nu-i totuna!Chiar asa,cum s-o justifica(explica) interesul europenilor pentru acest model,in afara de pret!?
iulian_1976
Pretul pentru 4X4 este foarte bine pozitionat pentru Duster ,jos palaria.

In Franta (unde locuiesc)se explica pentru ca nu au pretentii de aerodinamica,viteza/consum etc soselele sunt pline de radare fixe,sensuri giratorii,prioritati de dreapta etc nu dezvolt,masinile au o medie de 6 ani per/proprietar clar pentru Franta este super ok.

Pentru Germania este atipic...am o banuiala ca nu peste mult timp vor sosi sh-uri Dusty made in Germany cu duiumul smile.gif
arab
Pai se aduc deja Dustere din afara,nu e ceva nou!Unele vin paradite,gata...!
jay333
QUOTE(Bicicleta galbena @ 7 Jul 2013, 15:41)
c. prestanta (aici chiar n-are ce cauta Dusterul);
*


Pentru mers la Bamboo se gasesc icscinciuri la pret de duster. Ca noi, folosite de babe pentru mers la piata. wink.gif

QUOTE(tavi_ro @ 7 Jul 2013, 16:18)
Piese scumpe, intretinere destul de scumpa(tocmai a facut revizia la 100 de mii o colega la Santa-Fe ul din dotarea personala, diesel, motor de 2.4, 4x4, si a costat fix 6 mil ).
*


Ar fi interesant de aflat daca colega a mers la dealer de kiunday de a platit sase meleoane la revizie. Ca exemplu, o distributie de logan se face cu vreo 4-5 milioane la unii, si cu 10-13 milioane la Dacia.

QUOTE(CGDBZ @ 8 Jul 2013, 19:54)
Voi vedeti doar optionale, eu vad  ...
*


pejo,pejo,pejo,pejo,pejo
Pe toate forumurile vezi numa pejo. Masina suprema. Zici ca rino face, rino drege si lauzi alt frantuz care face niste masini mai de cacao.
BTW, de la 607 pejo a scos numa niste uratenii pe care probabil doar orbii le-ar gasi frumoase. Doar RCZ-ul ce mai aduce a masina.
tavi_ro
QUOTE(jay333 @ 10 Jul 2013, 04:54)
Ar fi interesant de aflat daca colega a mers la dealer de kiunday de a platit sase meleoane la revizie.


Revizia a fost facuta la SC ELCA AUTO SRL Ploiesti, dealer si service agreat HYUNDAI. Consumabilele inclusiv filtrul de motorina au fost livrate de service.

La Logan EU! am facut doar prima revizie de 1000km in service autorizat dacia dupa care am renuntat la garantie si service-urile autorizate, in favoarea celor private si neautorizate dacia. Pe care le-am vizitat doar pentru revizie si ceva rugina. Acum masina are 8 ani.
b76bgaarh
tavi cam scumpa revizia aia, 6 mil.

diesel de 2.4 pe santa fe?

tavi_ro
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDI 4WD 7 Locuri, l-am mai "tunat" un pic din greseala,
2188 cm³ (Putere 150 CP / 110 kW). Nu imi dau seama daca e bun sau nu pretul. Poate la privati e mai jos. Pret de achizitie 33 mii euro. Mai mult nu stiu.
CGDBZ
@jay333, esti rautacios. Unde vezi tu ca am comparat Peugeot cu Renault. Nici pe departe nu consider ca Peugeot este masina suprema, voi considerati acest lucru despre Duster(si Dacia in general) care este imbatabila la pret, si atat, restul este can-can.
Da , am un amarat de 307 care pe langa un Logan este "nava spatiala" dar pe langa, un Pasat(de exemplu) este un "cazan". Stiu exact unde se pozitioneaza masina mea si sunt convins ca si voi stiti exact unde se pozitioneaza ale voastre dar nu vreti sa recunoasteti.
Frumoase poze cu Duster-ul in noroi dar nu stii cati ar da 16.000+E numai pentru a se LAUDA prin ce noroaie POATE trece Duster-ul, noroaie prin care el NU O VA BAGA VREODATA. Eu ma opresc aici ca deja observ ca atunci cand nu mai aveti argumente treceti sa va legati de persoane. Numai bine, si sa va bucurati de masinile ce le aveti/conduce.
god
Nu stiu de ce ar fi scumpa ca la Duster tot 600 lei(undeva intre 550 si 600 nu mai tin minte exact si mi-e lene sa caut postul in care am spus ce si cum) m-a costat a 3-a revizie in conditiile in care am dus eu ulei si filtre pentru ca le-am luat mai ieftin decat mi le bagau ei pe gat.
jay333
Revizia de 3 ani - 665,35 ron:
- manopera revizie - 122,26
- demontat montat bara fata (pentru acces la o conducta de racire) - 43,15
- inlocuit lichid de frana - 43,15
- inlocuit lichid racire - 35,96
- garnitura buson ulei - 7,71
- filtru habitaclu - 74,03
- lichid racire glaceol rx type d 3 litri - 97,68
- lichid de frana dot4 500ml - 28,9
- filtru ulei - 40,8
- element filtrant - 76,06
- apa distilata 2 litri - 4,02
- Elf 5w40 (Evolution) 1 litru - 42,89
- Elf 5w40 4 litri - 164,42
- huse scaun rola (protectia anti-murdarire adica) - 1,74
La toate astea s-a facut o reducere de 15% (promotie Dacia).

QUOTE(CGDBZ @ 10 Jul 2013, 10:05)
@jay333, esti rautacios. Unde vezi tu ca am comparat Peugeot cu Renault. Nici pe departe nu consider ca Peugeot este masina suprema, voi considerati acest lucru despre Duster(si Dacia in general) care este imbatabila la pret, si atat, restul este can-can.
Da , am un amarat de 307 care pe langa un Logan este "nava spatiala" dar pe langa, un Pasat(de exemplu) este un "cazan". Stiu exact unde se pozitioneaza masina mea si sunt convins ca si voi stiti exact unde se pozitioneaza ale voastre dar nu vreti sa recunoasteti.
Frumoase poze cu Duster-ul in noroi dar nu stii cati ar da 16.000+E numai pentru a se LAUDA prin ce noroaie POATE  trece Duster-ul, noroaie prin care el NU O VA BAGA VREODATA. Eu ma opresc aici ca deja observ ca atunci cand nu mai aveti argumente treceti sa va legati de persoane. Numai bine, si sa va bucurati de masinile ce le aveti/conduce.
*


Ce-mi plac mie oamenii care generalizeaza. "Voi", "aveti" etc. Sa am argumente pentru ce? Am incercat vreodata sa conving pe careva sa cumpere duster? Ba chiar am sperat ca tavi_ro sa nu ajunga sa-si ia duster datorita mie pentru ca, ulterior, cand ar fi descoperit ca, de fapt, masina aia nu e pentru el, sa dea vina pe mine.
Eu unul sunt (in continuare) multumit de porcaria asta de logan cocotat si cu al sau pseudo 4x4 pentru simplul motiv ca stiam la ce sa ma astept. Da, e o masina cam scumpa pentru ce face si am mai spus ca probabil nu as cumpara iar duster, mai ales la cat costa acum fata de atunci cand am cumparat eu masina. Pe de alta parte, toate masinile sunt prea scumpe pentru ce ofera. Singurul lucru care conteaza este ca celui care cumpara masina sa-i convina pretul. Unii isi iau teapa, dau prea multi bani pentru prea multe asteptari.
tavi_ro
QUOTE(jay333 @ 10 Jul 2013, 12:21)
sa dea vina pe mine.


He he, nu ai nici o sansa, singura mea "suparare" e lipsa aia de poze/clipuri, albume, pe care altadata erai atat de amabil sa le imparti cu altii.

La vremea respectiva mi-ai dat (tu dar si altii) toate elementele pentru a sti EXACT CE ANUME CUMPAR si la ce sa ma ASTEPT.


QUOTE(jay333 @ 10 Jul 2013, 12:21)
ca, ulterior, cand ar fi descoperit ca, de fapt, masina aia nu e pentru el...


Nu sunt sigur nici acum ce masina ar fi buna pentru mine, avand in vedere ca nici una nu face si cartofi prajiti sau.....aici se poate completa la greu.
arab
Cum e cu deprecierea pretului masinii? blush.gif Stiu ca "nemtoaicele" sufera mai putin din cauza asta! wink.gif Cam cat se mai poate lua dupa 2-3 ani pe Duster?
god
In functie de motorizare, echipare si eventual km parcursi undeva intre 9000 si 13000 euro.
tavi_ro
QUOTE(god @ 13 Jul 2013, 12:07)
In functie de motorizare, echipare si eventual km parcursi undeva intre 9000 si 13000 euro.
*


Masina pe care ai achizitionat-o conform

QUOTE(god @ 16 May 2013, 13:56)
In Februarie am luat cu putin peste 12.000 euro un Duster diesel 4X4 cu toate optiunile posibile, 35.000 km, masina cumparata din Romania de primul proprietar, nu adusa din afara.
Masina am luat-o de la o reprezentanta Dacia care cu doar 2 zile inainte o luase la buyback(la un pret mult mai mic decat cel platit de mine ca doar trebuie sa umfle si ei buzunarele).
An 2010....


cat consideri ca ar mai valora acum ?
PS: ca am ramas nedumerit, la masina (din cateva posturi anterioarre) care a costat 33 mii de euro la achizitionare, revizia de 100 mii km a costat doar 6 mil in reprezentanta, cu uleiul, si restul de consumabile de la service-ul reprezentantei.
De ce e scumpa ?

Asa cum am zis, nu mai comentez ce face sau nu face dusterul. Va las pe voi sa o faceti.
Mai jos un duster 4x4 cu echipare normala de fabrica. Eu! am ajuns aproape in aceeasi situatie, undeva pe un munte...

arab
QUOTE(god @ 13 Jul 2013, 12:07)
In functie de motorizare, echipare si eventual km parcursi undeva intre 9000 si 13000 euro.
*



Probabil numai tu intelegi,logica celor scrise...! Ma refer la cifre,desigur! tongue.gif
C@talin
clipu ala e de la iesirea serus militari . a fost inpotmolit intentionat ca nimeni nu reusea sal omoare. lea arata cineva cum se face. restu nu au avut probleme deloc. tongue.gif
god
tavi_ro daca recitesti postul meu legat de pretul reviziei la acea masina am spus ca NU vad de ce este considerat mare(b76bgaarh este cel caruia i s-a parut mare)...ceea ce este opusul celor intelese de tine.
Legat de masina luata de mine nu stiu cat ar valora acum, nu ma intereseaza sa o vand.

Arab, oi fi eu ciudat in exprimare smile.gif dar daca vrei sa verifici preturile la care se dau poti sa te uiti pe autovit si alte siteuri similare 5 minute si o sa te lamuresti singur.

Am dat cifrele respective ca un guideline ca mai departe cine vrea sa-si vanda masina se va interesa mai mult decat o intrebare pe forum.
Iszy
Tavi intelege ca numai tu ai patit asaceva.
Sau inca doi trei membrii de pe forum.
Daca tu nu poti intelege acest lucru macar lasa-ne pe noi ceilalti citeva mii cu impresia ca te-am inteles.
Noi nu am cumparat Dusterul sa mergem cu el in noroaie pina la praguri, nu umblam cu ele pe munti, nici tu nu vei mai umbla mult, in multe tari cu masina mai greu inafara de sosele.
Noi suntem multumiti de Dusterele noastre, ai spus ca nu mai deschizi tema, acuma vii cu un film din primul razboi mondial cu domnul la camasa alba....te-am inteles ai avut o deceptie mare dar te rog nu mai plinge pe umerii nostrii!Ca ne faci sa plingem si noi...pentru tine, incepe sa semene a film indian.
iulian_1976
Cam ce tractiune aveti nevoie sa iesiti din noroiul acela ?

Am o intrebare se poate decupla la Duster Esp-ul exista un buton de decuplare ?
In cazuri noroaielor din videoclip si in cazul zapezii afanate ,ESP-ul face ceea ce nu trebuie.
Ce stiu sigur cu quattro+Esp cuplat nu iesi din noroiul acela.
tavi_ro
@god, sory, am uitat sa pun numele @b76bgaarh inainte si a iesit alceva.

QUOTE(Iszy @ 13 Jul 2013, 23:42)
Tavi intelege ca numai tu ai patit asaceva.
Sau inca doi trei membrii de pe forum.
Daca tu nu poti intelege acest lucru macar lasa-ne pe noi ceilalti citeva mii cu impresia ca te-am inteles.
Noi nu am cumparat Dusterul sa mergem cu el in noroaie pina la praguri, nu umblam cu ele pe munti, nici tu nu vei mai umbla mult, in multe tari cu masina mai greu inafara de sosele.
Noi suntem multumiti de Dusterele noastre, ai spus ca nu mai deschizi tema, acuma vii cu un film din primul razboi mondial cu domnul la camasa alba....te-am inteles ai avut o deceptie mare dar te rog nu mai plinge pe umerii nostrii!Ca ne faci sa plingem si noi...pentru tine, incepe sa semene a film indian.
*



@Iszy "bati campii", am postat doar un clip. Fara sa fac nici un fel de comentarii.
NU inteleg ce treaba are clipul cu asa zisele deceptii din inchipuirea ta, filme indiene, sau alte "trasnai".
Tu nici macar nu ai ajuns si nu o sa ajungi cu dusterul unde am fost eu si multi altii din cei care ii mentionezi. Vezi mai bine de soselele tale si mai lasa comentariile la adresa mea !!!
Esti incapabil sa vezi ca am postat DOAR UN CLIP. Fara nici un fel de conotatii. Si fara teme.
Stai linistit ca nu or sa se inchida drumurile forestiere sau prin munti de grija ta.

@iulian_1976 Dusterul 4x4 are buton de decuplare ESP. Dusterul 2x4 nu are.
b76bgaarh
pai 1,5 mil de euro nu e mult?

ps. revizia aia e prea ieftina. pe forumul hyundai toti se plang de preturi imense la revizie. majoritatea se duce cu piese cumparate, chiar daca serviceul din ploiesti e cel mai ieftin.
tavi_ro
@b76bgaarh Avand in vedere ca revizia nu a fost facuta de mine nu pot sa confirm veridicitatea informatiilor. Doar ca persoana care a facut-o e de toata increderea.

<span class='edit'>14 Jul 2013, 20:59:</span>
Salutare all,
Azi a fost o zi in care adrenalina a ajuns la cote maxime. In premiera am reusit sa imi sperii nevasta.
Nu mai zic ca si mie mi-au cam tremurat picioarele. Am incercat sa ajung la Cabana Piscul Cainelui cu masina din dotare. Din pacate nu am poze ca nu avea nimeni chef de asa ceva. GPS-ul arata un drum forestier si cam atat pana la cabana. Asa ca dupa traversarea caii ferate si cativa metrii in plus am intrat pe drumul forestier. Care e bine intretinut. Cuplat 4x4 lock, dezactivat balaria de ESP, si pornit voiniceste la drum. Am facut cam 1km si ceva pur si simplu de frica, ca nu am avut unde sa intorc. Drumul este EXTREM DE ABRUPT si cu traznaia de reductor de la dusterul MEU!!! nu aveam curaj sa ma opresc si sa dau cu spatele, ca sigur ajungeam la stiri. Asa ca am mers pana am gasit un loc si ala destul de ingust unde am reusit sa intorc. La vale am mers mai mult cu ABS-ul, oricum am fost la un pas sa lovesc versantul muntelui. Mai aveam conform GPS-ului doar 1.3 km pana la cabana.
As dori sa stiu care A MAI URCAT PANA LA CABANA SI CU CE MASINA A FOST, si ce mai era in ultimul KM daca se poate. Sunt sigur ca multi au parcurs acest traseu pe jos. Multumesc celui care va raspunde. Din pacate drumul fiind frecventat de ursi nu am avut tupeul sa refac drumul pe jos.
@Iszy imi pare rau de tine dar clipul ala de mai sus e un "RAHAT" super usor. De trecut cu ce trebuie, nu prezinta nici cea mai mica emotie. Pentru cultura TA generala in situatia aia (binenteles ca la o scara mai pe masura MT-urilor, reductoarelor, blocabilelor, si motoarelor din dotare) se vor gasi toti "practicantii" de off-road mai devreme sau mai tarziu. Pentru ce mama naibii s-a inventat troliul ?
Dar cum grija ta e sa ma critici pe mine "MI SE FALFAIE" de impresiile tale artistice.
In rest am mers un pic pe drumurile forestiere de langa Hotel Cumpatu. Aici am gasit o panta abrupta adica ABRUPTA unde m-am hotarat sa testez un pic plecarea in panta. Frana de mana la dusterul MEU!!! cred ca e pur
decorativa ca nu tine nici la maxim la asemenea pante. Testul a fost ok masina reusind sa porneasca de pe loc, cu un pic de miros de ferodou incins, dar nu exagerat. Jos palaria.
De aici am urcat la Sinaia cota 1400 de unde am mers pe jos cam 1.5 ore spre 2000.
Superb peisajul, o sa revin cu poze. Dustericiul Meu !! a fost la inaltime dar am fost la un pas sa il dezmembrez.
Iszy
Din ciclul batut cimpii:
Citeva postari anterioare erai suparat ca nu au schimbat ambreiajul in garantie.
Prietenii stiau de ce.
tavi_ro
Am zis ca nu mai comentez ce fac altii cu masinile lor. Ambreiajul la loganul meu a fost mult mai solicitat decat cel de la Dusterul meu. Si totusi a ajuns la 8 ani vechime fara sa dea semne de oboseala. Nu vrei sa stii cat fum poate sa scoata cand se incinge bine.
Asa ca nu are voie sa pice, doar daca are un defect de fabricatie. Sau daca te hotarasti sa tragi casa dupa tine. In mod normal sunt calculate pentru folosirea CORECTA!!! in off-road in cazul dusterului (meu). Atata timp cat in carte nu scrie ATENTIE!! "Folosirea ambreiajului in off-road duce la grave afectiuni de sanatate ale acestuia" am pretentia sa il schimbe daca se strica. Sau cel putin la masina mea.
Uzura NORMALA a ferodoului de la disc intra la capitolul consumabile.

LE: Si cateva poze de la plimbarea de duminica:

http://www.flickr.com/photos/taviro/sets/72157634648466188/
arab
La un pret aproximativ la fel,noul Chevrolet Trax!Dai 2000-3000 euroi maxim, in plus si ai dotari de vis.Dusterul e in EPOCA DE PIATRA! tongue.gif
Squirrel
La Chevy Trax-ul ăla, doar 1.4T-ul m-ar fi interesat…însă portbagaj ceva mai mare decât Stepway și 18.500€ down.gif .
…sau ceva mai mult și…
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.