Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA DUSTER - noile modele 2017
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Cypry Brasov
Eu am avut 1.6 pe megane 2 ..acum am trecut la 1.6 sce pe duster diferenta : trage la turatie mai joasa...pe la 2000 de ture, distributia este pe lant, cutia este mai bine etajata, consum in brasov 7.8 pe c.b.Daca era pe.black touch 1.2 tce clar as fi ales motorul asta( net superior) Parerea mea. Diesel nu am vrut.

7 Dec 2017, 19:25:
Cine isi cumpara duster clar nu face curse...cine vrea sa il scoata pe.off eu zic ca trebuie neaparat diesel.Este strict parerea mea!
marksman
Daca in Bv ai 7.8, cat e consumul mediu?
Cypry Brasov
Cel mai mic consum pe exterior am scot 6.8 parca!
bion
QUOTE(wolfin @ 7 Dec 2017, 17:35)
Pentru zapada din tm....sigur..4×4..dizel... sleep.gif  sleep.gif
*


Deci. 4x4 e sfant daca vrei sa circuli zilnic minim 120 km indiferent de meteo si aderenta.Exista varianta sa iau o shk9 quattro sau similar. Dar am io un fix cu masina si nevasta sh.Prafsteru asta nou imi surade.Io sunt fan otto dar daca trebe dizal sa fie.Concluzii: lejer de condus sa stea pe drum si sa poata croaziera 140-150/h. MPV slz: greu de stapanit, sta pe drum ca un floc in calea pwlii dar ii place viteza respectiva. ffffff putine repratii . In 14 ani o singura data am ramas in drum . Nu a pornit la cheie . Dar a pornit impinsa. icon_mrgreen.gif Consum 6,8-7 in medie.
Am mers cu un prafster din ala cu motor de drujba. A prins si ala 140/h dar tot timpul am avut senzatia ca isi da sufletul ca se chinuie. Si era 4x2. Se legana mai ceva ca slz.
mircea_aq
Mda, nu stiu de ce va cramponati de 1.2tce care mai are 1-2 ani de cariera.
Probabil ca in 2018-2019 va aparea 1.4tce pe duster. Sigur se vor gasi gica-contra pe forum sa spuna ca nici 240nm nu sunt suficienti, dar asta e deja altceva.

Treaba cu_consumul e relativa. La 130kmh un 1.4 tsi consuma cu 1-1.5l mai putin ca un 2.0 tsi, de unde mai mare nu e neaparat mai economic pe autostrada.

Oricum daca iti iei suv n-o faci in speranta de a scoate consum mic la viteze mari.
IRONICK
1.3Tce
mircea_aq
Atunci de ce nu 1.33 Tce, oricum denumirile comerciale sunt Energy Tce 115/140/160.
Vad ca au pus si pe site anuntul:

https://media.group.renault.com/global/en-g...et-grand-scenic

qazq
Tce mai are o problema ...nu are frana de motor. Pentru Duster cea mai buna varianta tot dci ramane, consum bun, cuplu, fiabil.
einstein1984
QUOTE(madhorsefuzzy @ 7 Dec 2017, 18:25)
Buc-Pitesti: 120Km. Retur 240Km. Deci 50l de combustibil la 240Km. Adica consum de 20,83%. Mai umblam si noi la cifre?  rolleyes.gif

Sau altfel spus: in ce treapta ai 6000rpm la 130Km/h? Sau ce naiba tractezi cu 130Km/h?
*


Nu ma duceam la Pitesti ca sa am de unde ma intoarce in capul autostrazii deci erau vreo 300km si nu merg cu becul rosu aprins sa suga tot rezervorul (mai ales ca la 4X4 e mai imprecisa indicatia, trebuie resetat CB cu plinul facut ca sa ai oarecare precizie). Si cine a zis ca mergeam cu 130 cand cosnuma atat?

<span class='edit'>8 Dec 2017, 09:37:</span>
QUOTE(mircea_aq @ 7 Dec 2017, 21:22)
Mda, nu stiu de ce va cramponati de 1.2tce care mai are 1-2 ani de cariera.
Probabil ca in 2018-2019 va aparea 1.4tce pe duster. Sigur se vor gasi gica-contra pe forum sa spuna ca nici 240nm nu sunt suficienti, dar asta e deja altceva.


*


Un motor are cariera de minim 10 ani, H5F are vreo...5 pana acum daca nu ma insel.
YRX
1.3 tce ... biggrin.gif
Vad ca iar cresc capacitatea cilindrica, nu se mai poarta daunsaizingu.
Hai ca mai e putin pana la 4.0 tce.
IRONICK
4.0 Tce V6
gingis_han
Cam tot ce am putut sa vad in timpul scurt avut la dispozitie!

Personal am fost placut surprins, in rest... las la aprecierea fiecaruia daca vrea sau nu sa dea aproape 20.000 E pe varianta full.



8 Dec 2017, 10:40:
Mai erau si pozele astea. Acum le=am vazut.

La cea unde am pozat roata spate, nu mi-a placut ca erau tot felul de cabluri expuse la intemperii. Nu stiu daca se vede ceva!

einstein1984
Cablurile de ABS?
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2017, 15:23)
Asta nou insa are si ceva carenaje sub masina, alta aerodinamica.
*
Minciunica, ce de carenaje sunt pe sub masina ...

Desi exista carenaj pentru puntea spate de la Duster 1 ph2 (evident, nu pentru Romania), nici acum nu le-au pus la Duster 1 ph3.
ursul_bipolar
La pasajul rotii destul de neglijent lucrat.
marksman
Roata aia de rezerva expusa e de vis, mai ales daca mecanismul de zavorare e tot la exterior.
Acu' sa curga comentariile ca si la alte masini e tot asa, si alea-s mai scumpe!
dadoshel
Cojeste deja? biggrin.gif

Sper sa nu rad a paguba, eu tocmai am achizitionat modelul care a iesti din fabricatie.
La 12100 EUR am primit un Laureate dotat suplimentar cu: navi, camera mers inapoi si senzori parcare spate, incalzire scaune, cruise/speed limiter, volan/schimbator in piele...cam atat parca
E varianta hulita de majoritatea, 1,6 sce si 4X2, pentru necesitatile mele insa este exact ce trebuie.
Vin de pe Megane 2, 1.6 benzina, si am fost surprins placut de motor/cutie. Trage mai bine la turatie joasa si am scapat de treapta 5 scurta(la Megane la 100 kmh deja era la 3000 rpm). La consum nu ma astept la minuni, cu toate astea in cei cateva sute de km care am apucat sa-i fac, am o viteza medie de aprox 20kmh si consum de 9,3.....
Criteriile pentru care am ales-o sunt putine si clare: pret de Logan DCI cam cu aceleasi dotari sau mai putine, gura de incarcare portbagaj maaaare(cine are berlina si 2 copii pe deasupra stie ce zic)spatiu interior suficient, forma mai acceptabila pentru mine decat Logan MCV sau Lodgy(detest din tot sufletul break-urile si monovolumele), nu iese prea mult din oras/imprejurimi nu vad rostul unui diesel, de 4X4 nici nu mai vorbesc.
Daca ar fi fost sa exclud Dacia, singura optiune gasita in marja de aprox 13.000 EUR, cu o motorizare decenta, era Elantra. Insa tot urca cu inca vreo 1000 EUR, si tot nu scapam de portbagajul de berlina....

gingis_han
Pfff, acum vad si eu!

Oare ce e crapatura aia din poza?

Voi ma faceti sa ma intorc la Dacia! radmasa.gif
wolfin
Pai normal ca te intorci..desi parca ii si aud....domle a fost lovita de o sarit/ crapat.
ursul_bipolar
Bucata asta pare ca nu are nicio protectie: [attachmentid=1628077050]

Fara nicio suparare este f neingrijit lucrata pe dedesubt. Cum zicea si marksman roata aia de rezerva e magic pusa acolo, nu are niciun fel de protectie.

Deja a sarit mazga aia pe care o are ca protectie antirugina. Aia chiar e protectie antirugina?
einstein1984
a pus un brat elevator acolo?
Da marksman, stim.... daca schimbi transmisia e in masina roata.
Unii tin masina 10ani si nu folosesc roata aia, altii fac pana si suna asistenta ca nu stiu sa o schimbe.

8 Dec 2017, 12:20:
Imi arata si mie cineva o masina cu suprafata B , aia de sub masina sa arate ca suprafata A, capota vopsita? dar sa nu fie aston martin, ceva sub 20 k euro?
IRONICK
QUOTE(marksman @ 8 Dec 2017, 10:01)
Roata aia de rezerva expusa e de vis, mai ales daca mecanismul de zavorare e tot la exterior.
Acu' sa curga comentariile ca si la alte masini e tot asa, si alea-s mai scumpe!
*

Exact fix acolo imi doresc sa fie roata de rezerva. Nu am chef sa o car in masina si nici sa o ridic in portbagaj (murdara este o placere), prefer sa o imping cu piciorul.
einstein1984
Sa nu mai zic ca e fain sa pui o roata cu mazga pe EA IN portbagaj, dupa ce ai dat bagajele jos sa scoti rezerva...
Asta cu masticu de sub masina e ca la armata, vine sergentul, ridica dulapul si gaseste praf sub el si zice ca toata baraca e cocina de porci.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 10:24)
  Asta cu masticu de sub masina e ca la armata, vine sergentul, ridica dulapul si gaseste praf sub el si zice ca toata baraca e cocina de porci.
*
Nu mah, este ca minciuna ta cu carenajele aerodinamice pe sub masina. Mai ai ban pe lg? Cica aceleasi prostii debitezi si pe acolo.
marksman
QUOTE(dadoshel @ 8 Dec 2017, 11:03)
Cojeste deja?  biggrin.gif

Sper sa nu rad a paguba, eu tocmai am achizitionat modelul care a iesti din fabricatie.
La 12100 EUR am primit un Laureate dotat suplimentar cu: navi, camera mers inapoi si senzori parcare spate, incalzire scaune, cruise/speed limiter, volan/schimbator in piele...cam atat parca
E varianta hulita de majoritatea, 1,6 sce si 4X2, pentru necesitatile mele insa este exact ce trebuie.
[...]

Tot dupa varianta asta ma uit si eu.

8 Dec 2017, 11:31:
QUOTE(IRONICK @ 8 Dec 2017, 11:23)
Exact fix acolo imi doresc sa fie roata de rezerva. Nu am chef sa o car in masina si nici sa o ridic in portbagaj (murdara este o placere), prefer sa o imping cu piciorul.
*


N-ai prins esenta: ma refeream la lipsa protectiei, nu la pozitionare. Idem pentru einstein.
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 8 Dec 2017, 12:26)
Nu mah, este ca minciuna ta cu carenajele aerodinamice pe sub masina. Mai ai ban pe lg? Cica aceleasi prostii debitezi si pe acolo.
*


Nu toate masinile au aceiasi echipare, carenajele apar la alea care nu ies la CO2.
cica a expirat banul acolo, desi trebuia sa fie 4ever.

8 Dec 2017, 12:33:
QUOTE(marksman @ 8 Dec 2017, 12:28)


N-ai prins esenta: ma refeream la lipsa protectiei, nu la pozitionare. Idem pentru einstein.
*


Pai cum arata una cu protectie sa vedem si noi? la L200 nu am vazut.
marksman
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 11:31)
[...]

Pai cum arata una cu protectie sa vedem si noi? la L200 nu am vazut.
*



Not my job.
IRONICK
Scuturile de protectie au aparut de la ph2. Supt diferential, rezervor si conducte. Dar alea sunt mai mult scuturi, nu carenaje. Si au preturi de Lexus.

accesorii.dacia.ro

QUOTE(marksman @ 8 Dec 2017, 10:28)
N-ai prins esenta: ma refeream la lipsa protectiei, nu la pozitionare. Idem pentru einstein.
*
Pai nici eu nu inteleg esenta, cand este pe functie de roata si nu de rezerva nu este expusa?
einstein1984
QUOTE(marksman @ 8 Dec 2017, 12:35)
Not my job.
*


Ah, credeam ca comparam cu vreo masina care are. Daca e vorba de cum ai face tu lucrurile e ok, merci
Ironice, carenajele nu sunt accesorii.
gingis_han
Am sunat la Dacia si am vorbit cu un amic de acolo. Au 3 Dustere. Le-a pozat si pe celelalte doua tot in zona unde mi-ati atras atentia voi. Astea-s pozele. Eu am alta meserie, nu ma pricep, dar nu-mi place ce vad!

Nu se aseamana nicio poza. Pare lucrat in graba oricum!
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 10:41)
Ironice, carenajele nu sunt accesorii.
*
Vad ca insisti. Unde-s suruburile de prindere?
Si de ce pe Duster ph3 nu au mai pus deflectoarele in fata rezervorului? La ph2 au fost montate, dar nu la noi.
marksman
Distractie maxima si la Peugeot, dar mecanismul de zavorare e la interior.


Avantajul e ca nu scoti din portbagaj nimic. Dezavantajul e in momentul in care faci o pana dupa multi ani si vrei sa o scoti si constati ca nu poti desface colivia aia ca-i un surub ruginit. Alt dezavantaj, daca e mecanismul de zavorare la exterior e ca se fura usor si poate nici nu-ti dai seama, pana cand ai nevoie de roata, pe coclauri. Daca ai si cricul si coarba in roata, e de vis treaba.
AndreiMR
Legat de cat de ingrijit este lucrata...masinile astea sunt cel mai probabil exemplare de pre-productie. Si in cazul asta anumite defecte sunt explicabile. Se intampla si la alte marci, nu doar la Dacia.
einstein1984
Nu, tu insisti. Masini diferite, piese diferite, versiuni diferite, nu toate lansate la momentul T0.
IRONICK
Asta-i altceva. La Clio3 este cel mai fain.
ursul_bipolar
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 12:31)
Pai cum arata una cu protectie sa vedem si noi? la L200 nu am vazut.
*



Esti genul fanboy este?
Ce compari tu acolo prietene, L200 care e una dintre cele mai bune autoutilitare cu duster-ul. Iar faci comparatii aiurea? L200 iti ingroapa 3 dustere si tot mai rezista.
Ti-a arata omul poze, cat se poate de evidente, recunoaste, altfel risti sa cazi in penibil. E lucrata la mantuiala pe dedesubt, se vede clar.
marksman
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 11:41)
Ah, credeam ca comparam cu vreo masina care are. Daca e vorba de cum ai face tu lucrurile e ok, merci
Ironice, carenajele nu sunt accesorii.
*


Daca tot insisti ca nu e treaba proiectantilor, s-au gandit posesorii: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=337416
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 10:47)
Nu,  tu insisti. Masini diferite, piese diferite, versiuni diferite, nu toate lansate la momentul T0.
*
Am inteles, tu vorbesti de Ferrari si eu de Duster.
einstein1984
QUOTE(marksman @ 8 Dec 2017, 12:49)
Daca tot insisti ca nu e treaba proiectantilor, s-au gandit posesorii: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=337416
*


Tine tu o roata de otel la umezeala in sacul ala... aia se usuca in veci ca nu o bate soarele sa se si ususce vreodata.
marksman
Vad ca insisti in continuare. Una uda si bagata in portbagaj si lasata asa, cum e? In plus, desi m-am legat de pozitia mecanismului de zavorare tot nu am primit raspuns unde e: la interior sau la exterior? Ca daca e la interior e de bine, daca e tot in exterior cum tin minte ca era la Solenza, nu vad progresul si imbunatatirea pentru utilizator.
ursul_bipolar
La solenza era jale cu roata de rezerva. Eu ingrijeam mecanismul ala cu sonax mos2 ca altfel nu reuseam sa scot roata de acolo. Pare destul de similar la duster-ul asta.
Te bati cu morile de vant. Indiferent cat de prost e lucrata la caroserie tot nu o sa recunoasca, desi pozele sunt mai mult decat evidente. Penibilul e in floare.
Cypry Brasov
Arata bine...pretul este destul de ridicat...eu cred ca o sa mai apara oferte + rabla ..la un 17000 full nu cred ca o sa aiva concurenta!!
marksman
@ursul_bipolar: Eu cred ca masina aia din poze poate fi una de serie 0.

Am auzit de la a doua mana o poveste cu Ford Kuga "de showroom" cumparat dupa doi ani cu discount substantial. Fast forward in exploatare dupa cateva luni cand masina pur si simplu refuza sa porneasca si e dusa pe platforma pana la service. Verdictul: ECU de schimbat, dar codul nu apare in sistem ca fiind pentru Ford Kuga, de fapt nu apare nimic. Masina era din primul lot, si cel putin ECU-ul era o varianta pre-productie finala. Toate masinile din acel lot au fost destinate show-room-urilor, avand componente pre-productie finala.
Cypry Brasov
Aaaa si am uitat Mitsubishi este the best...numai ei stiu sa faca masini tongue.gif
IRONICK
La cum arata, este din serie -1384404 ...
ursul_bipolar
QUOTE(marksman @ 8 Dec 2017, 13:07)
@ursul_bipolar: Eu cred ca masina aia din poze poate fi una de serie 0.

Am auzit de la a doua mana o poveste cu Ford Kuga "de showroom" cumparat dupa doi ani cu discount substantial. Fast forward in exploatare dupa cateva luni cand masina pur si simplu refuza sa porneasca si e dusa pe platforma pana la service. Verdictul: ECU de schimbat, dar codul nu apare in sistem ca fiind pentru Ford Kuga, de fapt nu apare nimic. Masina era din primul lot, si cel putin ECU-ul era o varianta pre-productie finala. Toate masinile din acel lot au fost destinate show-room-urilor, avand componente pre-productie finala.
*



Pai din punctul meu de vedere astea de serie 0 ar trebui sa fie lucrate corect la caroserie, sa ia ochiul celui care vrea sa cumpere. Oricum sasiul platforma este aceeasi, nu putem spune ca este o masina noua, s-au constriuit atatea pe sasiul platforma asta deci din punctul meu de vedere pica asta cu seria 0.
marksman
Ursule, vorbim cel mult de platforma, sasiu are Land Rover, Nissan Patrol si alte asemenea.
Cypry Brasov
Parerea mea personala este ca cei interesati de noul Duster sa mai astepte vreo 6 luni ca fabrica sa remedieze problemele care apar pe parcurs fabricatiei!!

8 Dec 2017, 12:19:
Orcum big like ptr evolutia Dacia...daca asa s_ar fi intamplat si la uzina de tractoare de autocamioane ce bine ar fi fost!!Locuri de munca si produse autohtone
AndreiMR
QUOTE(ursul_bipolar @ 8 Dec 2017, 12:13)
Pai din punctul meu de vedere astea de serie 0 ar trebui sa fie lucrate corect la caroserie, sa ia ochiul celui care vrea sa cumpere. Oricum sasiul este acelasi, nu putem spune ca este o masina noua, s-au constriuit atatea pe sasiul asta deci din punctul meu de vedere pica asta cu seria 0.
*



Tocmai ca nu sunt. Sa fi vazut primele Giulia cum erau aliniate la caroserie...ziceai ca au fost rasturnate. Si mai aveau si alte probleme de insonorizare, de exemplu...Sunt exemplare pe care se calibreaza productia, si care in mod normal n-ar trebui sa fie vandute clientilor, daca se respecta compania. Se folosesc pentru drive-teste si eventual drept company-car pentru angajatii producatorului. Probabil ca de-aia arata asa si Dusterele astea.
marksman
QUOTE(AndreiMR @ 8 Dec 2017, 12:20)
[...]Sunt exemplare pe care se calibreaza productia, si care in mod normal n-ar trebui sa fie vandute clientilor, daca se respecta compania.[...]

Eh, se intampla si la case mai mari. Vezi povestea cu Kuga de mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.