Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA DUSTER - noile modele 2017
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
clio4edc12
Pai cand doi iti spun ca esti beat ... du-te nene si te culca. Serios acum, oare voi chiar nu va puneti cateva intrebari elementare? De ce ar vrea cineva care intra pe un topic despre Duster 2 sa auda despre cat de bun e Mitsubishiul tau sau alte bazaconii? In afara de betivii de serviciu de pe forum?
ursul_bipolar
Prietene cred ca tu esti beat! Spune-mi unde am inceput eu discutia despre Mitsubishi? Stii sa citesti? Nu cred, ca daca stiai iti dadeai seama ca eu nu am spus in niciun post de-al meu despre Mitsubishi. Unii dintre voi ati facut comparatii probabil dintr-un complex de inferioritate. Cel mult am spus de vitara ca ofera mai mult decat acest duster. Poti face putin nani poate iti revii.

Urmatorul post al tau fara a face referire la subiectul topicului va fi raportat.
dandobre
Măi, acum dacă e să mă raportez la tabelul pus de ursu' cu o pagină două în urmă, Dusterul nu are 5 stele deoarece pierde la protecție pietoni și măsuri active de asistență. In rest e destul de aproape la protecție pasageri și copii ceea ce e destul de ok și invalidează in bună măsură argumentul cu privire la siguranță.
Într-adevăr, poate nu e acolo sus cu premianții, dar nu e nici repetentul clasei cum ar reieși din ardoarea discuției.
ursul_bipolar
Eu vreau sa fie sus de tot, 3 stele nu sunt egale cu 5. Daca te uiti la protectia pasagerilor vei vedea o diferenta destul de mare, deci conteaza.
marksman
Aia cu măsurile active de asistență care contează în atribuirea stelelor mi se pare o tâmpenie. Nu știu ce-au avut în minte cei de la EuroNCAP.
O mașină care se conduce singură (more or less), gen Tesla Model X, are prin urmare maximum de siguranță?
Aș vrea ca producătorii de mașini și organismele care le testează să-și arunce un pic privirea peste gard, la industria aviatică, unde se pune problema gradului mare de automatizare care reduce abilitățile pilotului de a reacționa în situații dificile, crezând că automatizarea face toată treaba.
wolfin
Pai si nu e asa....% eroarea umana e no1 la accidente. tongue.gif
4x4
Asta se vrea, global, sa inlocuiasca omul cu un chip si un program. In curand nici nu ai sa mai ai masina, ai sa ai o licenta. Ai sa ai o aplicatie, nu un volan. Buton de panica. Reclame. Cred ca suntem printre ultimele generatii de soferi. De acuma, vom fi utilizatori.
argon
O da... https://youtu.be/_47utWAoupo
Bicicleta galbena
L-am vazut si eu azi. Diferenta nu mi s-a parut prea mare fata de D1, initial din poze/filmari parea ca e aproape alta masina. Acum e insa mai finuta si mai cizelata.
Pe dedesubt nu m-am uitat.


dandobre
Aceeași impresie am avut și eu văzând mașina în curte la Auto Marcus, că seamănă foarte mult cu vechea generație, deși în filmări părea mult mai diferit.
bgdrenault
Degeaba cerem 5 stele daca vom comanda un model de baza de cca 15-16000. Un Duser 5 stele, cu toate sisteme cerute probabil se duce la 22000.
E bine de vazut cum se obtin cele cinci stele si ce anume penalizeaza dusterul, ca degeaba vrei 5 stele daca nu ve comanda niciodata echipamentul x, care aduce un plus la notare.
Condus astazi modelul 1,5 deci, 4x4, 234 km la bord, pe o distanta de 20 de km. cei de la Renault ma cunosc ca pe un cal breaz, chiar m-au intrebat daca accept impartirea drive-testului cu inca cineva sau vreau sa fiu singur in masina..
Directia electrica super faina. Un plus, se manevraza cu degetele, fara probleme. Camera pentru mers inapoi ok, nu sunt eu chiar obsnuit cu asa ceva.
Plasticele mai ok decat la generatia precedenta, fetele de portiera fata interesante, cu acele cusaturi albe, ca si pe scaune. Scaunele destul de ok ca si sustinere..
Motorul zgomotos. Mult, dar mult mai zgomotos decat pe Kadjar, acelasi motor, insonorizare slaba.Fluieratul turbinei prezent, deranjant. Zgomot la vant in zona geamurilor peste 80-90 km/h. Viteza a treia cam ciudata, cel putin pentru mine.Dupa 120 km/h, zgomot destul de deranjant, dar acceptabil. In spate ruliu prezent, destul de bine perceput in habitaclu, cauciucuri Bridgestone, cele mai proaste cauciucuri posibile(dupa mine) care la temperaturi joase introduc zgomot suplimentar(erau cca 3-4 grade afara).
Pe drumuri denivelate suspensie zgomotoasa, inclusiv ceva trancaneli la 240 de km cat avea masina.
la 4x4 portbagaj mic.
Deschizand capota motor doua gauri mari in zona aripilor fata, sub parbriz. Partea buna e ca pe acolo se poate introduce lejer un spray cu ceara, pentru izolarea imbinarilor intre aripa si caroseria propriuzisa.
Aparatorile sub aripa fata destul de sumare, mergeau mai mari, sa imbrace mai mult. La spate inexistente.
Dedesubtul caroseriei, dezastru, Cine vrea sa o cumpere si sa o tina ar trebui, ca primul drum de la dealer, sa fie facut la un service cu elevator sau un garaj cu canal si bagate 7-8 spray-uri cu teroson si cateva spray-uri cu ceara in cavitati. Asta inainte de a o murdari.
In rest ma bucura airbag-urile laterale. O comandam in 2010, daca le ofereau de atunci, dar nu se sinchiseau prea mult.
De consum nu pot sa zic nimic, nici macar nu am cautat datele din CB.
madhorsefuzzy
QUOTE(marksman @ 9 Dec 2017, 14:52)
La revizia de 120.000, daca o mai prinde la tine, vor spune ca mai merg inca 60.000. Asa a fost la Logan, avea vreo 110.000 si au fost schimbate discurile si verificati tamburii. Verdict: "astia mai duc inca 40-50.000. Probabil schimbati masina pana sa-i inlocuiti"
*


Eu la Logan i-am schimbat la 145.000Km.
bgdrenault
C avorbeau pe aici despre discuri spate.
Octavia luata de noua, la fiecare schimb de avelope vara iarna, curatate culisele si unse cu vaselina speciala, la 70000 de km, probleme pe dreapta spate, se rezolva prim curatare, suflare, etc, discurile spate rugina si desprinderi de bucati de metal si pozitionare intre placuta si disc, pe la 95000 de km blocare etrier stanga spate, curatare, ungere, etc, dupa 300 de km idem, deci inlocuire etrier, problema rezolvata.
Etrier vechi desfacut, puternic ruginit la acel melc actionat de cablul de frana. Lichid de frana schimbat la 2,5 ani si apoi la 3,5 ani, in reprezentanta, cu aparat special.
dandobre
Ai bibilit-o prea mult, de-aia face fițe dry.gif .
Cat despre terosonarea mașinii, nici nu vreau sa aud, îmi aduc aminte de Dacia 1310 pe care o vedeam, copil fiind, întoarsă pe o parte pentru același lucru.
Totuși, in testele (reclama) de pe net, se spune că mașina este insonorizată și bate la cur o Skoda Kodiac (sau cum s-o mai numi), zici că era zgomotoasă?
meganus_bicorpus
Am facut si eu azi drive-test la noul Duster la dealer-ul din Gaesti, varianta de 1,5 110CP cu EDC.
In primul rand am ramas foarte placut surprins de aspectul masinii, nu e doar un facelift al versiunii anterioare, e cam 75% din ce ma asteptam eu sa fie Duster 2.
Cutia e foarte OK, schimba la apasarea mai ferma a pedalei trepetele de viteza aproape imperceptibil, daca apesi accelaratia mai usor schimba repede si se cam simte.La 110 km/h nu am auzit suieratul oglinzilor si nici zgomotul rotilor, constat o insonorizare foarte reusita fata de versiunea anterioara.Clima automata este foarte frumoasa, butoanele si cadranele nu par deloc ieftineala si se simt placut la atingere si se comanda usor.
Pianul ala de deasupra...e intr-adevar ergonomic dar mie nu imi plac butoanele alea, nu prea vezi asa ceva pe partea de auto.Totusi, butoanele se apasa usor si isi fac treaba bine.Imagini bune si pe cele 4 camere, acum se poate parca direct pe piciorul politistului la marele fix! biggrin.gif
Volanul si comenzile de pe volan sunt dispuse corect, te ajuta in mers iar acum avem si un tablou de bord nou care te tine un pic ocupat cu diverse mesaje legate de ce sisteme mai sunt sau nu active.Desi am mers cam 6 km, nu am avut ocazia sa vad oglinzile cum palpaie la avertizarea de unghi mort, dar sunt sigur ca sunt si ele OK.
Panoul usii soferului are un burete moale, frumusel, in schimb pe usile spate acealsi panou cu acelasi design e din plastic...chestie de economie presupun.
Cu toate acestea, si cei din spate au loc mai mult, bancheta e mai generoasa si am vazut si o priza de 12v pentru tableta celor mici.
Exista o atentie la detalii in unele zone, ca de ex forma capotei ce aduce cu sigla Dacia, dar exista si niste "gauri" foarte urate, de ex in fata balamalelor capotei motor sunt niste gauti de scapi si un pachet de tigari pe acolo, in aripile fata.
Usile fata mi se par ca aduc foarte, foarte mult cu cele de Logan iar parbrizul pare sa aibe aceleasi dimensiuni cu ale Loganului, doar inclinatia e alta.Nu am mai vazut sigla Saint gobain pe zonele vitrate, codul VIN al masinii de drive-test incepea cu VF1, specific gamei reno sau asemanator cu masinile frantuzesti...o fi ceva de preserie sau uzina de la Mioveni si-a schimbat codul de fabrica...
Motorul se duce frumusel, asa cum il stiam, nu e zgmotos deloc la 100Km/h si consumul afisat instant e undeva la 4,5.
Farurile cu logo Duster si marginea led-uita arata bine, culoarea de lansare este si ea foarte frumoasa, insonorizantul aplicat la rotile spate este jalnic pensulat, se vede de tot rasul.
Jantele pe 17 arata si ele f bine, din considerente economice totusi as merge pe cele de 16.Din ce se auzea pe acolo, urmeaza si 4x4 cu EDC...sa fie intr-un ceas bun!
A, si inca ceva..sunetul la Medianav este muuuult mai bun, in showroom cineva isi legase telefonul de medianav si reda muica de pe youtube...se auzea excelent, fara distorsiuni.Am vazut ca au mai aparut doua tweetere pe plansa de bord, foarte bine gandita partea de sunet.
Din punctul meu de vedere masina arata si merge mult peste versiunea anterioara si sper sa aibe vanzari pe masura!
bgdrenault
QUOTE(dandobre @ 9 Dec 2017, 19:49)
Ai bibilit-o prea mult, de-aia face fițe dry.gif .
Cat despre terosonarea mașinii, nici nu vreau sa aud, îmi aduc aminte de Dacia 1310 pe care o vedeam, copil fiind, întoarsă pe o parte pentru același lucru.
Totuși, in testele (reclama) de pe net, se spune că mașina este insonorizată și bate la cur o Skoda Kodiac (sau cum s-o mai numi), zici că era zgomotoasă?
*


Terosanarea daca vrei sa mai tii masina. N-o mai rastorni, pur si simplu o dai cu spray. depinde de fiecare, dar la ce e pe acolo mi se pare necesar.

Da, mi se pare zgomotos motorul. Bine, eu am si doua urechi defecte. Colegul meganus spune ca-i silentios.
Nu, e destul de zgomotos pentru mine.
argon
QUOTE(meganus_bicorpus @ 9 Dec 2017, 20:58)
Am facut si eu azi drive-test la noul Duster la dealer-ul din Gaesti, varianta de 1,5 110CP cu EDC.
In primul rand am ramas foarte placut surprins de aspectul masinii, nu e doar un facelift al versiunii anterioare, e cam 75% din ce ma asteptam eu sa fie Duster 2.
Cutia e foarte OK, schimba la apasarea mai ferma a pedalei trepetele de viteza aproape imperceptibil, daca apesi accelaratia mai usor schimba repede si se cam simte.La 110 km/h nu am auzit suieratul oglinzilor si nici zgomotul rotilor, constat o insonorizare foarte reusita fata de versiunea anterioara.Clima automata este foarte frumoasa, butoanele si cadranele nu par deloc ieftineala si se simt placut la atingere si se comanda usor.
Pianul ala de deasupra...e intr-adevar ergonomic dar mie nu imi plac butoanele alea, nu prea vezi asa ceva pe partea de auto.Totusi, butoanele se apasa usor si isi fac treaba bine.Imagini bune si pe cele 4 camere, acum se poate parca direct pe piciorul politistului la marele fix! biggrin.gif
Volanul si comenzile de pe volan sunt dispuse corect, te ajuta in mers iar acum avem si un tablou de bord nou care te tine un pic ocupat cu diverse mesaje legate de ce sisteme mai sunt sau nu active.Desi am mers cam 6 km, nu am avut ocazia sa vad oglinzile cum palpaie la avertizarea de unghi mort, dar sunt sigur ca sunt si ele OK.
Panoul usii soferului are un burete moale, frumusel, in schimb pe usile spate acealsi panou cu acelasi design e din plastic...chestie de economie presupun.
Cu toate acestea, si cei din spate au loc mai mult, bancheta e mai generoasa si am vazut si o priza de 12v pentru tableta celor mici.
Exista o atentie la detalii in unele zone, ca de ex forma capotei ce aduce cu sigla Dacia, dar exista si niste "gauri" foarte urate, de ex in fata balamalelor capotei motor sunt niste gauti de scapi si un pachet de tigari pe acolo, in aripile fata.
Usile fata mi se par ca aduc foarte, foarte mult cu cele de Logan iar parbrizul pare sa aibe aceleasi dimensiuni cu ale Loganului, doar inclinatia e alta.Nu am mai vazut sigla Saint gobain pe zonele vitrate, codul VIN al masinii de drive-test incepea cu VF1, specific gamei reno sau asemanator cu masinile frantuzesti...o fi ceva de preserie sau uzina de la Mioveni si-a schimbat codul de fabrica...
Motorul se duce frumusel, asa cum il stiam, nu e zgmotos deloc la 100Km/h si consumul afisat instant e undeva la 4,5.
Farurile cu logo Duster si marginea led-uita arata bine, culoarea de lansare este si ea foarte frumoasa, insonorizantul aplicat la rotile spate este jalnic pensulat, se vede de tot rasul.
Jantele pe 17 arata si ele f bine, din considerente economice totusi as merge pe cele de 16.Din ce se auzea pe acolo, urmeaza si 4x4 cu EDC...sa fie intr-un ceas bun!
A, si inca ceva..sunetul la Medianav este muuuult mai bun, in showroom cineva isi legase telefonul de medianav si reda muica de pe youtube...se auzea excelent, fara distorsiuni.Am vazut ca au mai aparut doua tweetere pe plansa de bord, foarte bine gandita partea de sunet.
Din punctul meu de vedere masina arata si merge mult peste versiunea anterioara si sper sa aibe vanzari pe masura!
*



In 6 km in oraș ai și avut timp sa mergi destul cu 110 cat sa constați că nu vâjâie vântul, cam măcăne povestea.
wolfin
A fost in gaesti. Reusesti acolo daca vrei
meganus_bicorpus
Zona de drive-test e in afara orasului, e linie dreapta si drum bunicel.daca vrei si google maps...
Catalinmodena
Mers si eu azi cu 1.5 Edc 4x2.
Ce pot sa zic,nu am mers mult,dar nu mi-a lasat impresia de ruliu,chiar sta ok pe drum.Suspensia iara mi-a placut ca-i rigida,dar aici e chestie de gusturi.Motorul trage ok,cutia ok iar motorul abia dupa 3000 rot/min devenea prezent bine in interior.Pana acolo ok.Servodirectia mi-a placut si mie,foarte ok pe loc,mult mai usor se invarte volanul fata de megane 2.Utili senzorii de lumina cred ca si ploaie,nu am fost atent daca are si de ploaie,clima monozona,mergea si oglinda heliomata,dar poate la facelift.Cartele de acces tip "maini libere" e ok,cam ieftinuta dar ok,cand se inchide masina da un claxon scurt....,cam atat.

Parti naspa:

Gaurile acelea in aripi le-am remarcat si eu si chiar nu inteleg de ce le-au lasat asa,se vede foarte urat inclusiv materialul ce insonorizeaza usile fata catre aripa.Ca sa va faceti o idee,bagi mana pana aproape de cot acolo.Ca spatiu iar ok,insa daca fetele usilor fata mi-au placut,in spate dezamagire.Desi era echiparea de varf in spate avem doar plastic.La parasolare surubul de prindere nu-i mascat,iar plansa de bord din acelasi plastic tare.La pasajele rotilor spate se putea finisa mult mai ok cum s-a remarcat pe aici,sub masina nu am avut acces.
Cotiera aceea gen autocar iara nu o inteleg,bine ramane loc pe consola franei de mana pentru un pahar si niste pixuri dar prefer o cotiera adevarata.
Briz-brizurile prezente,camerele sub oglinzi,asistenta unghi mort....

Sincer,e interesanta,insa 19.000 E sunt bani multi.Bine,nu-i genul meu de masina.
argon
Prin balti a mers careva? Mai vine toată apa in parbriz când treci prin ele?
bion
QUOTE(meganus_bicorpus @ 9 Dec 2017, 22:02)
Zona de drive-test e in afara orasului, e linie dreapta si drum bunicel.daca vrei si google maps...
*


Pai nu are hiratorii ca deva? biggrin.gif

9 Dec 2017, 22:11:
Argonearza pemtru aia au pus plasticurile alea la stalpi.
argon
Părerile sunt subiective, sunt sigur că hauvei ăla ce face poze pe bezna are o aplicație de măsurat decibeli, se poate compara cu un kadjar de exemplu, și se lămurește toată lumea ce nașpa e dusterul la insonorizare.
meganus_bicorpus
ce o fi in caputul ala, Doamne cum le amesteci de nici tu nu mai stii ce vrei sa zici.
Imi amintesti de un tip dintr-un banc...

In tren un ardelean si o domnisoara. Ardeleanul statea pe scaun si domnisoara langa el. Si dintr-o data ardeleanul incepe sa rada. Domisoara se simtea oarecum stanjenita si il intreaba:
- Dar ce-i domnule ce s-a intamplat? de ce radeti?
- NU NU NU domnisoara am avut un necaz si ca sa ma inveselesc imi spun bancuri in gand...
Dupa cateva secunde bufneste asta intr-un ras de se prapadea, de data asta domnisoara nu mai rezista si spune:
- Domnule spuneti radeti de mine?
- NU NU NU stiti, eu imi spun bancuri in gand si stiti tocmai mi-am spus unul pe care nu-l stiam
Cypry Brasov
Interesant ce scrieti colegii..o sa merg si eu sapt viitoare la drive test sa vada si ochiul meu toate gageturile care acum cativa ani erau doar vise la gama DACIAi!!Acum cu plusuri si minusuri fiecare decide daca isi merita banutii!!
IRONICK
QUOTE(clio4edc12 @ 9 Dec 2017, 14:03)
Pai cand doi iti spun ca esti beat ... du-te nene si te culca. Serios acum, oare voi chiar nu va puneti cateva intrebari elementare? De ce ar vrea cineva care intra pe un topic despre Duster 2 sa auda despre cat de bun e Mitsubishiul tau sau alte bazaconii? In afara de betivii de serviciu de pe forum?
*
Tu apari din cand in cand. Nu aduci si nici nu spui nimic util. In afara de faptul ca ataci persoane. Ceva argumente pro sau contra in favoarea masinii se poate?
QUOTE(cristic1982 @ 9 Dec 2017, 13:48)
Oricum majoritatea celor care critica pe aici dacia nu isi vor cumpara dacii, chiar daca le face rolls-royce cu stema de dacie si pret de logan, tot vor comenta ceva: ca de ce nu au roata romb si e rotunda, ca de ce nu o fac cacaniu in dungi si o fac albastra...
Cine e suficient de matur intelege, restul raman sa se joaca cu putza in tarana.
*
Iar incepem cu frustrarile ca trebuie sa ai dacie ca sa iti dai cu parerea? Daca ne dorim democratie si libertare, trebuie sa acceptam orice parere de la oricine, indiferent cat de buna este sau nu. Si fara sa atacam persoana, ci ideile.
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 15:18)
ventilati
*
Iar minti si dezinformezi. Nu-s!

9 Dec 2017, 22:48:
QUOTE(marksman @ 9 Dec 2017, 14:47)
Aș vrea ca producătorii de mașini și organismele care le testează să-și arunce un pic privirea peste gard, la industria aviatică, unde se pune problema gradului mare de automatizare care reduce abilitățile pilotului de a reacționa în situații dificile, crezând că automatizarea face toată treaba.
*

Asa se zicea si de cutia automata, nu esti sofer daca nu ai manuala sa simti cand schimbi vitezele.
torquemada
QUOTE(IRONICK @ 10 Dec 2017, 00:36)
Iar incepem cu frustrarile ca trebuie sa ai dacie ca sa iti dai cu parerea?


Deschidem Regulamentul

https://www.daciaclub.ro/index.php?act=boardrules

și citim

1. Bine ati venit

a ) DaciaClub si Reno sunt forumuri private destinate in principal oricarui gen de discutii care au o legatura evidenta cu automobilele, in special marca Dacia si Renault.

b ) Avem totusi in comun, administratori, moderatori si useri, si alte domenii de interes drept pentru care am infiintat sectiunea Cafenea. Pentru discutii despre alte marci se recomanda sectiunea Diverse.
IRONICK
QUOTE(torquemada @ 9 Dec 2017, 23:10)
...l
*
Vrem democratie, vrem doar ce ne convine. Criticile fac lumea sa progreseze, iar argumentele (nu de tip copy/paste) in contradictoriu sunt cheia dezvoltarii.
cristic1982
Legat de panourile spate de o calitate mai slaba decat cele din fata: VW a introdus aces trend pe care, din pacate, reno la urmat imediat. Aici e vorba de piata europeana, pe restul pietelor e altceva.
Am rulat recent cu un Kodiak cu o echipare intermediara, iar panourile usilor spate erau de un plastic mai prost ca in dusterul meu (care nu e vreo referinta de calitate perceputa). Iar lufturile panoului iti dadeau impresia ca niste copii au vrut sa asambleze o masina.
Asta nu scuza dacia-reno sa foloseasca aceasi ieftineala de solutie.
Ironick ceea ce am scris este pentru cei care repeta la infinit aceleasi idei (motor mic, rezultate ncap si eterna comparatie cu suzuki, care nu e vreo scula de masina, cum incearca unii sa o prezinte pe aici) si, crede-ma, nu erai in targetul acelei remarci (expunerea in scris a ideilor tale a devenit de bun simt, fara acea rautate pe care o aveai initial).
marksman
QUOTE(IRONICK @ 9 Dec 2017, 23:36)
[...]
Asa se zicea si de cutia automata, nu esti sofer daca nu ai manuala sa simti cand schimbi vitezele.
*


Cutia automata intra la sisteme de asistenta activa? blink.gif
psychoo
Depinde la ce te referi. Asista automat la schimbarea vitezelor.
Servodirectia asista automat la invartirea covrigului tongue.gif
gingis_han
Buna dimineata!

Daca-mi permite timpul astazi, voi mai trage o fuga la Dacia. Iar daca baietii sunt asa cum ii stiu eu, adica mereu disponibili, am sa-i provoc sa urce un Duster pe elevator sa-i fac mai multe poze pe dedesubt!

Legat de ceea ce se discuta pe aici, cred ca multi suntem subiectivi unii chiar un pic rautaciosi. Am avut si am lucrat pana acum pe destule masini : WV, Ford, Fiat, BMW, Renault, Dacia, Daewoo, etc.
Eu nu am prejudecati in ceea ce priveste Dacia, am avut MCVul 9 ani si am fost multumit de el. Sigur, unele lucruri nu ma incantau : la 120 kmh simteam ca ma pregatesc de decolare, mi s-a desfacut chederul la parbriz dupa cativa ani si alte cateva minore. Altfel, tanc fara turela!

In ceea ce priveste panzerele germane, aduse de dincolo, second...pfff, de unde sa incep? Nu doresc nimanui sa-i cada turbina intr-o duminica seara, pe urcare, inainte de Sovata! Ford Galaxy, motor de WV, cod ALH parca. Sau sa stea cu Passatul pe tester si sa umble pana ii iese ochii nestiind nimeni de ce imi da tot felul de erori. Sau sa se sparga nu stiu ce tevi de alimentare de la Sprinter sambata seara, prin Austria rurala. Toate astea au fost masini second-hand aduse de afara, masini in care mi-am pus sperante, fiind un copil naiv acum 10 ani.

Am avut Clio luat la 40k in bord. L-am dat la 155k, a mers ceas. Am avut Chevrolet Aveo luat la 20k si vandut la 100k, a mers ceas. Celelalte, luate cu jdemii in bord, nici nu vreau sa le mai amintesc! Acum am acest Scenic luat de la o societate, cu factura si chitanta, verificat inainte la APAN. Insa are 205k, ma pregatesc sa-i schimb un injector si cine stie ce pe viitor. As vrea o masina noua, cu intretinere accesibila, sa nu merg ca Flinstone pe strada si sa am si ceva volum de incarcare. Nu cred ca cer prea mult!

Loganul in leasing, varianta full, 1.6 16v, ne-a costat, tineti-va bine, 14.500 de euro! La vreo 2 ani am realizat ca e cam mult totusi, nu facea banii astia. Asta ma intreb si acum : face Duster 2 vreo 20k full option? V-a 'decola' la 120kmh? V-a incepe sa piarda chedere dupa cativa ani? voi ingheta iarna la 2 minute dupa ce opresc motorul? Etc.

Uite si Loganul. L-am dat cu 4200E, 25.000 in bord !!! Model 2008


marksman
QUOTE(cristic1982 @ 10 Dec 2017, 07:46)
Legat de panourile spate de o calitate mai slaba decat cele din fata: VW a introdus aces trend pe care, din pacate, reno la urmat imediat. Aici e vorba de piata europeana, pe restul pietelor e altceva.
Am rulat recent cu un Kodiak cu o echipare intermediara, iar panourile usilor spate erau de un plastic mai prost ca in dusterul meu (care nu e vreo referinta de calitate perceputa). Iar lufturile panoului iti dadeau impresia ca niste copii au vrut sa asambleze o masina.
Asta nu scuza dacia-reno sa foloseasca aceasi ieftineala de solutie.
Ironick ceea ce am scris este pentru cei care repeta la infinit aceleasi idei (motor mic, rezultate ncap si eterna comparatie cu suzuki, care nu e vreo scula de masina, cum incearca unii sa o prezinte pe aici) si, crede-ma, nu erai in targetul acelei remarci (expunerea in scris a ideilor tale a devenit de bun simt, fara acea rautate pe care o aveai initial).
*


Da, la VW am vazut chestia cu panourile de usi incepand de la Up.
zanzie
QUOTE(gingis_han @ 10 Dec 2017, 09:56)


Fata de un sehas ca nou cu peste 200k la bord, un Duster nou merita banii.
Daca n-ai nevoie neaparatde sistem 4x4, cumpara cu cutie EDC, e mult mai confortabila ca manuala.
meganus_bicorpus
Eu nu vad sensul unui Duster 4x2, daora sa iti placa caroseria f ult si sa nu ai bani de 4x4
Catalinmodena
Nu toti gandesc asa.4x4 vine cu mai multe chesti ce pot cadea la suspensia spate,cu o alta intretinere,si cu un alt consum.Majoritatea vor doar ceva mai inalt sau le place caroseria.

Cu sehash e cu dus si intors.Am in familie Tiguan luat din afara la nici 2 ani cu putin peste 100k km,15k Euro.Masina e ok,dotari gramada,nu a picat inca nimic intr-un an si vreo 40k km.
argon
QUOTE(gingis_han @ 10 Dec 2017, 09:56)

Eu nu am prejudecati in ceea ce priveste Dacia, am avut MCVul 9 ani si am fost multumit de el. Sigur, unele lucruri nu ma incantau : la 120 kmh simteam ca ma pregatesc de decolare, mi s-a desfacut chederul la parbriz dupa cativa ani si alte cateva minore. Altfel, tanc fara turela!

*



Aia cu decolarea e o problema decisivă! Și de aia nu o sa am vreodată Dacie, noua sau sh, și probabil nu numai eu. Când circul 80% peste 120 km/h , și mii de km, nu 100, e crima sa circuli cu Dacia. Iar despre tanc....nu știu ce să zic, in confruntarea cu mai orice mașină de pe strada, se face pilaf, cu tine înauntru cu tot...
MyKe89
Făcut drive test cu noul Duster EDC, se mișcă bine și interiorul se simte fain. Mă tentează ideea unui buy back, însă l-aș vrea un weekend la test înainte, să nu iau vreo decizie pripită. biggrin.gif
Tudor B
După vizita la showroom/drivetest:
Servodirectia electrică e grozavă.
Antifonarea la 1.5 dci 110 cp e bună
M-a surprins în mod neplăcut ca reglajul aerului la varianta cu AC manual nu mai e ca pâna acum: cu trepte intermediare între reglajele de directionare a fluxului de aer. Dacă vrei între flux la picioare și corp nu mai poți alege, acum e doar la picioare sau doar la corp, vechea comandă era mai buna, aveai mai multe posibilități de reglare.
Afisajul din tabloul de bord pt echiparile esentiale/comfort e de o culoare albastră, fara nicio legatura cu restul luminilor, puteau pune Tub de Prestige pe toate modelele de echipare.
Cypry Brasov
Ne luam masini de jdemii de euro si le.reparam la coltul strazii sau mergem cu ele pana cad de tot!! Sa fim seriosi acum!! Tipic romanesc au bolid in fata blocului stau in chirie...In jermanica sandero s_a vandut ca pita calda..aia nu fac fite...noi facem sad.gif(

10 Dec 2017, 18:26:
Sa va reamintesc ca Tinu a murit in volvo fara sa se dechida vreun airbag???Sincerr am avut si masina second stateam.mereu cu smochina..oare ce mai pica!!!Oare ajung la mare fara pb!! Probabil ca asa eate in multe din cazuri dar nu au curaj sa recunoasca!!
AndreiMR
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Dec 2017, 17:50)
Bine, ca nimeni nu spune de acel Q3, ca odata cumparat, mai trebe si intretinut.
Casco nu facem, ca e degeaba, ulei merge si Prista oil, ca doar are specificatiile producatorului, discuri de frana si placute de 50 de lei, , mai anulam un dpf, etc.

*



Ai si tu niste pretentii...si aici pe forum sunt unii care si-au luat Megane 4 nou-nout si l-au echipat cu anvelope de iarna SH vechi de 7 ani, deci despre ce vorbim. Romanul daca are 10k euro, mai imprumuta 5 k si ia masina de toti banii astia. Dup-aia o intretine cum stie el mai bine, cu anvelope SH, fara Casco, cu revizii la Nea Gogu in spatele blocului, si aia e. Nu conteaza intretinerea, conteaza sa vada vecinii ce masina scumpa si-a luat, cand si un Logan ar fi la limita bugetului...Deci da, la 15-16 k euro, in loc de un Duster nou, cu garantie, mai bine un Q5 cu km de la Pamant la Luna de 2 ori, de la vreun neamt pe nume Hassan, vanzator cinstit...
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 10 Dec 2017, 00:36)
.Iar minti si dezinformezi. Nu-s!

<span class='edit'>9 Dec 2017, 22:48:</span>
A
*


user posted image

11 Dec 2017, 09:33:
QUOTE(argon @ 8 Dec 2017, 13:31)
Am vazto si eu, la fel ca faza 1, groaznica la interior, gen india, ieftinul la el acasa, dar noa, poate sunt eu obisnuit cu iniatale paris.
*


Unde ai vazut tu masina de India ca sa faci comparatia ca sunt curios (eu am vazut vreo 2 modele)?
https://www.renault.co.in/vehicles/personal...r/Features.html Arunca un ochi aici sa vezi tije de tetiere cromate in India

11 Dec 2017, 09:39:
QUOTE(Cypry Brasov @ 10 Dec 2017, 19:23)

Sa va reamintesc ca Tinu a murit in volvo fara sa se dechida vreun airbag???
*


Tinu s-a rasturnat cu volvo ala, masinile europene nici azi nu prea au protectie de rasturnare ca cele americane (nu au senzori sa detecteze evenimentul, impactul lateral e slab la o rasturnare)
sorin1983
QUOTE(Cypry Brasov @ 10 Dec 2017, 18:23)
Sa va reamintesc ca Tinu a murit in volvo fara sa se dechida vreun airbag??

acolo nu a fost accident sa sara airbag-urile...plus ca fiind un volvo model vechi e posibil sa nu fi avut laterale... oricum inca nu se stie exact cum a murit omul ala...ca din accident nu prea pare smile.gif

QUOTE(AndreiMR @ 10 Dec 2017, 19:57)
Ai si tu niste pretentii...si aici pe forum sunt unii care si-au luat Megane 4 nou-nout si l-au echipat cu anvelope de iarna SH vechi de 7 ani, deci despre ce vorbim. Romanul daca are 10k euro, mai imprumuta 5 k si ia masina de toti banii astia. Dup-aia o intretine cum stie el mai bine, cu anvelope SH, fara Casco, cu revizii la Nea Gogu in spatele blocului, si aia e. Nu conteaza intretinerea, conteaza sa vada vecinii ce masina scumpa si-a luat, cand si un

cunosc si eu caz... masina luata fix din banii avuti(plus ceva imprumutat peste) si acum e scumpa asigurarea, rovinieta etc... bine ca a apucat sa ii faca o revizie generala la inceput ca nu se stie pe viitor smile.gif bineinteles ca nu e logan si e sh.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2017, 15:18)
ventilati
*



[attachmentid=1628077308]

einstein1984, nici macar nu dezinformezi cum trebuie
jay333
Am fost sambata sa ma dau cu gusterul nou, un 4x4 dci. Parti naspa: zgomotul motorului deranjant; am avut o senzatie tare ciudata: masina e antifonata destul de bine insa auzi motorul ca si cum ar fi langa tine. Frana mi s-a parut slaba, parca mai slaba fata de ce stiam; o fi fost masina prea noua (avea pana in 70 km).
IRONICK
QUOTE(0-100.hotnews.ro)
Dacia Duster se simte acum ca „o mașină străină”, în cel mai bun sens al expresiei. Este pentru prima dată când am condus o mașină Dacia care nu se stimte ca o Dacia, pornind de la finisaje, dotări, insonorizare și până la ținută de drum, sistem de direcție și starea de bine generală pe care mașină ți-o dă atunci când o conduci. Așadar, Duster reprezintă o surpriză de proporții, mai ales că din punct de vedere mecanic este, în mare, identică cu modelul anterior. Dar toate optimizările, atenția acordată detaliilor, ranforsările suplimentare pentru aducerea siguranței la zi și toate dotările opționale disponibile pe mașină o fac, totuși, foarte diferită: o nouă generație Duster, o nouă eră pentru Dacia.

Informatie de "calitate".
Asta-i jurnalistul care atingea carenajele de plastic ale rotilor si sustinea ca s-a sunt moi ca sa absoarba zgomotul de pietre. Cand toata lumea monteaza carenaje din PASLA preformate la cald pentru asa ceva. Sau ca scutul motorului are acum si rol aerodinamic, fata de versiunile precedente. Nu ar strica sa mai puna si el mana pe o revista de specialitate.
ursul_bipolar
Dar asta e maxima: Dar toate optimizările, atenția acordată detaliilor, ranforsările suplimentare pentru aducerea siguranței la zi radmasa.gif radmasa.gif
andri1940
Doar nu va asteptati sa zica ca e un jaf ordinar, dupa ce Dacia i-a invitat pe jurnalistii din presa auto in Grecia, sa testeze Duster-ul. Critici, s-ar putea ca a doua oara sa nu mai pupi...

Masina oricum nu pare rea deloc, doar ca e mai mult un facelift decat un model nou.
clio4edc12
Asa se zice si de Golf de generatii incoace si continua sa fie cea mai bine vanduta masina din Europa. Asa cum si Dusterul e cel mai bine vandut model al alientiei Renault-Nissan.

Iar la cum se prezinta noul model, va ramane confortabil in pozitia asta. As indrazni sa spun ca in 2-3 ani o sa ajunga chiar in top 10 modele vandute in Europa.

Daca nu merita banii si tot se vinde, e chiar o veste foarte buna: modelul e produs in Romania, Dacia face mai multi bani, cu mai multi bani se poate extinde mai mult, isi poate asigura salarii mai mari in Romania, totul numai de bine.

Ba mai mult, daca masina se vinde excelent chiar daca nu face banii, inseamna ca multi producatori concurenti vor depune eforturi si mai mari pentru a te atrage drept client, deci oferte si mai bune comparativ cu Dusterul actual, ceea ce e iar o veste excelenta biggrin.gif

Sigur, haterii de serviciu isi mangaie vena umflata in gat, dar acum fiecare cu fetisurile lui.

Cine nu e in targetul masinii se poate bucura ca vin mai multi bani in tara, o mandrie oarecum nationala, sanse mai mari cand ajungi prin vest sa fi intrebat de duster nu de tigani si tot asa ...

Cine e in targetul masinii, daca va considera raportul pret calitate slab, poate sa beneficieze de ofertele concurentei, concurenta e buna tot timpul, clientul are de castigat.

Cine e amator de SH iar trebuie sa fie bucuros, ca exista o masina care sa convinga batranica din Nemtia care merge la biserica zi de zi sa-si vanda masina actuala pentru a o cumpara un roman care se pricepe mai bine decat ea la masini.

Toata lumea castiga smile.gif In afara de hateri si looseri.
bion
QUOTE(ursul_bipolar @ 11 Dec 2017, 16:40)
Dar asta e maxima:  Dar toate optimizările, atenția acordată detaliilor, ranforsările suplimentare pentru aducerea siguranței la zi  radmasa.gif  radmasa.gif
*


Cica 0,2 sau 2 mm nu am retinut egzapt.[attachmentid=1628077342]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.