Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MONACO GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
UVN
De ar avea Kimi un Renault sau macar Ferrari, le-ar cam tremura fundul lui Schumi si lui Alonso. Pacat ca si anul acesta s-ar putea ca Alonso sa iasa campion mondial (si ii vom vedea in continuare gesturile lui de muppets)... mad.gif
sandman_
QUOTE(f39sor @ 29 May 2006, 13:44)
Sa se oftice fanii McLaren: Raikkonen semneaza cu Ferrari si iese campion in anul 2007, iar McLaren va castiga cu Alonso ce a castigat din 2000 incoace..... adica nimic! radmasa.gif
Renault? Uitati-va la Fisichella si veti vedea unde va fi........... radmasa.gif
*


pana una-alta, KR va semna cu Renault pentru 2007 si 2008, iar FA cu McLaren. Ce va face fiecare, vom vedea.

Da-mi voie sa-ti sugerez folosirea unei abordari mai inteligente a problemei, eliminand formularile de genul "sa se oftice fanii cutare...".

QUOTE(coocky @ 29 May 2006, 14:32)
A fost intentionata manevra? sincer nu cred... cred ca a gresit, l-a un moment dat am vazut fum din pneul din dreapta, poate ca oprirea masinii este cel mai safe lucru, o masa inerta e mult mai usor de ocolit...

L-a incetinit pe Alonso? sigur... drapel galben inseamna "atentie", nu inseamna limitare la o anumita viteza, dar oricum, oricine reduce involuntar viteza...

pentru mine a fost o confirmare... exista 3 piloti care stau in fatza...
*



1. e posibil sa nu fi derapat intentionat. Insa de ce ar mai fi fortat acolo, cand isi compromisese deja turul respectiv? Si eu sunt de parere ca a fost o greseala; poate lipsa de concentrare. Insa faptul ca n-a plecat de acolo este aproape sigur intentionat, desi el sustine ca nu i- facut nimeni semn ca are voie sa dea in spate...

2. pe Alonso nu l-ar fi incetinit neaparat steagurile galbene, ci schimbarea trasei in virajul respectiv.

3. de acord. Ar mai fi un Button care se lupta cu o mainsa ciudata...

@mclaren06: a avut anul trecut cea mai performanta masina din F1 si am vazut cu totii ce-a facut...
E foarte interesant cum atunci cand pierde, e masina proasta. cand castiga, a fost el pilot valoros (probabil pentru ca n-a stricat masina)
ionutctn
@sandman
Nu e chiar asa privindu-l pe Raikkonen. Daca pierde e masina de vina, daca castiga e el pilot mare. Cand ai o masina proasta nu poti forta. Anul trecut a avut masina rapida dar complet nefiabila. Ganditi-va de cate ori a abandonat cand conducea cursa de pe primul loc sau de cate ori a fost nevoit sa schimbe motorul in calificari si desi a obtinut primul loc, a fost nevoit sa plece de pe 10. A si castigat cursa in care plecase de pe locul 10.
Daca vrei sa stai aproape fata de cei din fata trebuie sa fortezi, iar daca fortzi cedeaza motorul. Nu i se poate reprosa nimic. Totusi sa fim seriosi. Pilotajul sau este ireprosabil. Nu face parte din categoria Montoya care distrugea motoare fara nici un rost in timp ce coechipierul sau Ralf Schumacher termina cursa mult mai bine decat el. Ca este Raikkonen un pilot agresiv este evident dar totusi stie sa gestioneze masina.
coocky
QUOTE(sandman_ @ 29 May 2006, 17:24)
2. pe Alonso nu l-ar fi incetinit neaparat steagurile galbene, ci schimbarea trasei in virajul respectiv.


Schumi nu cred ca era pe trasa ideala... tocmai de aceea probabil nu s-a ridicat steagul rosu instantaneu... din cate stiu eu daca o masina este imobilizata in calificari si inchide trasa ideala se afiseaza drapel rosu... ar fi interesent de vazut suprapuse ca imagine trasa ideala in acea curba cu pozitia lui... oricum scoaterea pe pozitia 22 mi se pare putin cam exagerata...

@ionutctn
lasa ca il vei vedea pe alonso peste vreo 2 ture cum va merge... va fi tot timpul in fata fara sa riste, dar va aduna o gramada de puncte... de ce nu putea face si kimi acelasi lucru...
numai departe de anul trecut... ce ii trebuia lui sa faca cel mai rapid tur cu 2 tururi inainte de final, atunci cand era primul si nimeni in imediata lui apropiere...
btw in ultimele curse montoya se pare ca a devenit pilotul cerebral al echipei...

imi vine in minte cursa din franta din 2004... cand kimi aflat la conducere era presat de schumi si a clacat dupa vreo 3 ture de presiune... oferindu-i cadou titlul nemtului cu vreo 4 curse inainte... in vreme ce alonso l-a tinut pe neamt in spate la hungaroring in acelasi an o cursa intreaga...(sper ca nu ma inseala memoria)
pablo
Iar v-a impuiat Alexandrescu capul cu ineptiile lui ?
QUOTE
coocky Posted 29 May 2006, 16:32
Cursa a demonstrat ca cea mai rapida masina a fost probabil a lui Raikonnen si apoi a lui Schumacher


Pe asta de unde ai mai dedus-o?Cel mai rapid tur l-a facut Schumi nu Kimi.Alonso putea merge mult mai tare (in a doua parte a calificarilor de simbata a avut al doilea cel mai bun timp dupa kimi) doar ca nu a fost necesar.Alonso a facut o cursa tactica fara cusur:a pornit de pe primul loc,a luat primul viraj de pe primul loc pe care l-a pastrat pina la sfirsit fara nici o emotie.De ce?Pentru ca la Monaco ai doua portiuni de circuit unde ai sanse ca sa-l depasesti pe cel din fata ta:la capatul liniei de start si dupa iesirea din tunel.Kimi nu a avut niciodata ocazia de a-l depasi pe Alonso pentru ca pe aceste 2 portiuni spaniolul intotdeauna o "calca".Cred ca pina la urma nici distrugerea motorului lui Kimi nu e intimplatoare la cit a dat in fierul de sub el.
Cit despre incidentul cu MS .... pai nu era in tura rapida!!! era asteptat la boxe.Asa ca nu avem despre ce discuta aici decit despre intentie clara de a opri.Poate doar o mica intrebare.Dupa ce "parcheaza" linga parapet de ce intoarce rotile spre parapet si vrea sa bage in marcharier si nu merge mai departe inainte?
sandman_
QUOTE(ionutctn @ 29 May 2006, 16:35)
@sandman
Nu e chiar asa privindu-l pe Raikkonen. Daca pierde e masina de vina, daca castiga e el pilot mare. Cand ai o masina proasta nu poti forta.

A si castigat cursa in care plecase de pe locul 10.

Daca vrei sa stai aproape fata de cei din fata trebuie sa fortezi, iar daca fortzi cedeaza motorul.

Nu i se poate reprosa nimic. Totusi sa fim seriosi. Pilotajul sau este ireprosabil. Nu face parte din categoria Montoya care distrugea motoare fara nici un rost in timp ce coechipierul sau Ralf Schumacher termina cursa mult mai bine decat el. Ca este Raikkonen un pilot agresiv este evident dar totusi stie sa gestioneze masina.


1. Masina nu este fiabila. Clar! Si lui, si lui JPM le-au bubuit motoarele. Insa si KR are o predilectie spre a se ascunde in spatele lipsei de fiabilitate: ba arde motorul, ba face flat-out cand depaseste (fara sa aiba nevoie de o asemenea franare), ba i se dezlipeste o aripioara, ba il incurca cineva, ba bate vantul cand nu trebuie... (e doar imaginea pe care mi-am format-o eu)

2. a castigat-o, iar cursa urmatoare a ars motorul in calificari

3. trebuie sa fortezi sau trebuie sa fii bun...

4. i se pot reprosa si lui destule. A avut si el situatii cand a fortat fara rost, riscat fara rost, etc...
coocky
@pablo
ce treaba are alexandrescu cu discutia asta?
nu il ascult, nu imi place si nu prea cred nimik din ce spune el.
spuesele mele se bazeaza pe urmatoarele:(cred ca unele deja le-am spus)

Cele mai rapide tururi de pista:

Michael Schumacher Ferrari 74 15:42:29 160.014 1:15.143

Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 19 14:27:25 159.628 1:15.325

Fernando Alonso Renault 11 14:17:12 158.898 1:15.671

Primul pit stop:

Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 22 14:31:07 26.739
Fernando Alonso Renault 24 14:33:40 24.857

Daca Alonso era mai rapid atunci in turul 23 trebuia sa o demonstreze... nu avea pe nimeni in fata, pe nimeni in spate... dar nu a putu ridica stacheta... din contra timpii lui Raikonnen pe intervale si cu o masina semnificativ mai grea ii erau mult superiori... si anume in acel moment undeva cam cu 1.5 secunde deoarece desi se vede ca fernando a castigat 2 secunde la pit el nu a reusit sa iasa nici cu un metru mai inaintea lui kimi fata de cat pornisera inaintea pit-ului...

Dupa cum am spus intr-un post anterior... nota 10 Briatore care a vazut asta si l-a bagat repede la cutie pentru a nu ii permite lui kimi o depasire la boxe... asta chiar cu riscul de a incetini f mult cursa si bazandu-se pe capacitea evidenta a lui alonso de a-l tine in spate pe kimi la monaco. pentru ca sunt convins ca cele 7 secunde de realimentare i-au impus lui alonso un ritm de melc in partea a doua... daca iti aduci aminte montoya a venit de la 10 secunde la mai putin de 3...

de ce spun ca finlandezul era mai rapid deca shumi... pentru ca pur si simplu a avut tot timpul o masina mai usoara... de aceea mercedesul lui kimi era cel mai rapid, apoi ferrari-ul lui schumi si abia apoi renault-ul lui fernando... dupa a doua oprire cand fernando si-a permis o oprire in acelasi timp cu kimi a pus suficienta benzina... montoya nu a mai avut nici o sansa...

sper ca faptele sa fie elocvente...

referitor la sambata... de unde stii ca era in turul de intoarcere la boxe? din moment ce fernando mai prinsese un tur este clar ca si schumi putea face un tur cronometrat...
pablo
Dupa timpul scos in tura cu pricina

Tare as vrea si eu sa vad/aud un comentariu mai de doamne ajuta in cursele de F1 pe postul national.Nu de alta dar programul execrabil e din bani publici si e foarte departe de ceea ce se face/comenteaza in timpul unei curse de F1 la alte posturi
FISICHELU
Declaratia lui Michael Schumacher:
"Sunt fericit ca am terminat pe pozitia a cincea, chiar daca am plecat de pe linia boxelor...Dar inca sunt dezamagit in legatura cu ce s-a intamplat ieri (la calificari), mai ales in lumina performantei de astazi. Am fost socat de duritatea deciziei stewards-ilor. Inteleg, din afara lucurile ar putea sa para putin ciudate, insa daca nu ai toate informatiile nu poti lua o decizie corecta. Lucrurile trebuie analizate cu cartile pe fata. Imi pare rau ca tura lui Fernando a fost ruinata, insa in mod sigur nu a fost asta intentia mea.
In acel moment nu stiam unde este masina lui deoarece nu mi s-a transmis nimic prin radio. Sunt in F1 de 16 ani si m-am obisnuit cu astfel de situatii. Suntem de-abia in a saptea runda a campionatului si inca se mai pot face multe. Toti au vazut astazi ca nu sunt genul care sa renunte."

Acum, realitatea este ca nu e corect sa nu se poata face apel....Poate ca, pana la urma, omul chiar a avut probleme...Mai mult, am inteles ca si-a schimbat motorul pentru cursa...
DragosP
QUOTE(FISICHELU @ 30 May 2006, 08:17)
Declaratia lui Michael Schumacher:
...crap deleted...
Acum, realitatea este ca nu e corect sa nu se poata face apel....Poate ca, pana la urma, omul chiar a avut probleme...Mai mult, am inteles ca si-a schimbat motorul pentru cursa...

Eu cred că a schimbat motorul pentru că deja era retrogadat pe ultima poziție și oricum mai jos de atât nu aveau unde să-l dea.
vis-a-vis
Sunt sigur ca daca concluzia organizatorilor ramanea ca lui Schumacher i s-a oprit motorul si n-avea ce face, acum erau f putini sau deloc cei care l-ar fi atacat, mai ales aici pe forum.
Pana la urma astea-s cursele, nu iei intotdeauna cele mai bune decizii in timpul ala neomenesc de scurt.
Ca ne-am saturat de Schumacher, e drept, dar momentan e cel mai bun pilot de F1 din toate timpurile, statistic vorbind wink.gif
sorin_f39
Asa este, Schumi e Nr 1 in sportul asta, cel putin statistic vorbind. Insa, nu cred ca ne-am saturat de el. Ne-am saturat de Mikki & Bonifaciu. Ne-am saturat de Jiji, Cornel, Jenel, Vamel, "cerbul de aur si alte caprioare" etc. De astia ne-am saturat!
Ne-am saturat de Brazilia in fotbal? Ne-am saturat de Armstrong in Turul Frantei? Ne-am saturat de Rossi in Moto GP? Nu cred. Nu putem sa ne saturam de Schumi. Ca si exemplele de mai sus, si el reprezinta etalonul in F1. Toti vor sa castige in fata lui. Alonso nu vrea sa castige in fata lui Raikkonen, vrea sa-l bata (si a reusit) pe Schumi. Raikkonen vrea sa-l bata pe Schumi. Nu putem sa ne saturam de el. Cand se va retrage germanul din postura de pilot, F1 va fi mult mai saraca. Si nu e un cliseu ceea ce scriu acum, ci e chiar realitatea. O sa vedeti!
coocky
QUOTE(pablo @ 30 May 2006, 09:08)
Tare as vrea si eu sa vad/aud un comentariu mai de doamne ajuta in cursele de F1 pe postul national.Nu de alta dar programul execrabil e din bani publici si e foarte departe de ceea ce se face/comenteaza in timpul unei curse de F1 la alte posturi
*


daca stii maghiara poti sa te uiti la ei... nu sunt deloc originali, dar macar redau destul de fidel comentariul celor de la RTL...(care au o transmisie super meseriasa)
a fost o perioada cand transmitea protv-ul si ei preluau aproape ad literam comentariul italienilor...
ionutctn
QUOTE(vis-a-vis @ 30 May 2006, 09:02)
Sunt sigur ca daca concluzia organizatorilor ramanea ca lui Schumacher i s-a oprit motorul si n-avea ce face, acum erau f putini sau deloc cei care l-ar fi atacat, mai ales aici pe forum.
Pana la urma astea-s cursele, nu iei intotdeauna cele mai bune decizii in timpul ala neomenesc de scurt.
Ca ne-am saturat de Schumacher, e drept, dar momentan e cel mai bun pilot de F1 din toate timpurile, statistic vorbind wink.gif
*



Nu vreau sa reaprind iar subiectul dar intr-o analiza facuta de GAZETA SPORTURILOR reiesea ca manevra facuta de Schumi ar fi fost intentionata moivand ei prin faptul ca nu se poate la asa o experienta sa patesti asa ceva plus ca citez: "in caz de nu stiati pe volanul masinilor de F1 exista un buton N care scoate masina pe liber" in orice moment doreste pilotul evitand astfel oprirea motorului asa cum s-a spus.
Acum nu stiu cat se pricep aia de la GAZETA la F1 dar ma rog.........ma indoiesc.
Oricum criticile lui Villeneuve, Briatore si Barrichello au fost extrem de dure dupa terminarea calificarilor.
sandman_
QUOTE(coocky @ 29 May 2006, 21:23)
Daca Alonso era mai rapid atunci in turul 23 trebuia sa o demonstreze... nu avea pe nimeni in fata, pe nimeni in spate... dar nu a putu ridica stacheta... din contra timpii lui Raikonnen pe intervale si cu o masina semnificativ mai grea ii erau mult superiori...


Avand in vedere noul sistem de calificari, gumele sunt proiectate de asa natura incat sa ofere performante maxime in primele ture, apoi, pe masura ce anvelopa se uzeaza, performantele scad. De aceea se intampla destul de des ca masini care tocmai au iesit de la boxe sa sa scoata timpi mai buni decat masini care se pregatesc sa intre, ba, mai mult, chiar fastest lap-uri uneori.

QUOTE(ionutctn @ 30 May 2006, 08:48)
...moivand ei prin faptul ca nu se poate la asa o experienta sa patesti asa ceva plus ca citez: "in caz de nu stiati pe volanul masinilor de F1 exista un buton N care scoate masina pe liber" in orice moment doreste pilotul evitand astfel oprirea motorului asa cum s-a spus.


La fel cum si Riquelme, la exeprienta lui, n-avea cum sa rateze o lovitura de la 11m in minutul 87 al unei semifinale a Cupei UEFA, lovitura decisiva pentru ramanerea "in carti". La fel si MS. E un mare campion, un foarte bun pilot, dar, inainte de astea, e un OM! Iar "oamenii greseste". la fel si butonul N, care, de fapt se numeste ambreiaj: poti sa il apesi sau poti sa il scapi.

Acum n-o sa-l crucificam pe un om pentru ca a facut o greseala, mai ales pentru ca a platit pentru ea. La fel si GF l-a incurcat INTENTIONAT pe DC sambata; GF a fost trimis de pe 5 pe 10 pentru asta. La fel, si MS ar fi trebuit trimis tot acolo. Sau GF trmis la coada cu MS.
dil
Pai s-a stabilit ca a fost neintentionat.
Plus ca imediat ce s-a oprit si-a cerut scuze lui DC. Poate ca s-a aplicat fapta recunoscuta este pe jumatate iertata. Macar si-a recunoscut fapta, spre deosebire de MS.
coocky
QUOTE(sandman_ @ 30 May 2006, 11:45)
Avand in vedere noul sistem de calificari, gumele sunt proiectate de asa natura incat sa ofere performante maxime in primele ture, apoi, pe masura ce anvelopa se uzeaza, performantele scad. De aceea se intampla destul de des ca masini care tocmai au iesit de la boxe sa sa scoata timpi mai buni decat masini care se pregatesc sa intre, ba, mai mult, chiar fastest lap-uri uneori.
*


sunt de acord cu tine si nu prea...daca analizezi fastest lap pentru toti relativ la pit stop... vei vedea ca acesta este, de cele mai multe ori, cu cateva tururi inainte de pit stop, sau inainte de final... tocmai datorita greutatii masinilor... care scade cu fiecare tura, datorita faptului ca sunt ultimele tururi cu randul respectiv de pneuri si nu mai sunt "pastrate"... asa ca o masina proaspat iesita de la pit-uri nu are cum sa fie mai rapida decat aceeasi masin inainte de a intra la standuri...
dantes
"Bine ati venit dragi prieteni...."bla bla bla radmasa.gif

Sa trecem la lucruri serioase... A venit anul 2007, iar peste 4 zile incepe cursa de la Monaco!

Weekend-ul incepe cu Hamilton pe prima pozitie in clasamentul general, urmat de Alonso apoi Massa si betivanu'. La contructori McLaren primii urmati de Ferrari.

De asemenea, se pare ca sunt 60% sanse ca la ora cursei sa ploua !!! Stirea o gasiti aici.

Mai discutam cand incep free practice-urile si calificari / cursa...
sandman_
Analiza este facuta la topicul despre Barcelona, dar repetam esenta:
Ham-ham a castigat 3 din 3 la Monte Carlo in F3 si GP2.
Lui FA nu-i place Monte Carlo (desi a avut victorie).
Ham-ham pare in forma.
FA are orgoliul ranit.
FM nu se prea descurca bine pe ploaie.
KR se descurca bine la Monte Carlo
Solon
Hai cu Hamilton! Inca astept prima victorie!
Ce aveti fratilor cu Raikkonen? blink.gif
In afara de faptul ca are la dispozitie o masina de c...t nu vad nimic in neregula.
Si ce daca ii place spritul? biggrin.gif
TMihai
QUOTE(Solon @ 23 May 2007, 16:47)
Ce aveti fratilor cu Raikkonen? blink.gif
In afara de faptul ca are la dispozitie o masina de c...t nu vad nimic in neregula.

Pai depinde in ce an traiesti tu. In 2007 are ce-i mai bun. El e un pic defect icon_mrgreen.gif
ssilviu
Si cand ma gandesc ce laudat era anii trecuti pe aici...
sandman_
il saboteaza Todt biggrin.gif
Si Brawn din umbra
paulp
da, ii fac vodoo smile.gif
Ov
astept prima victorie a lui black schummi 04.gif
TMihai
Blasfemie! icon_mrgreen.gif Desi la Monaco as paria pe el.
dantes
Buna treaba.. Black Schumi ...biggrin.gif

si...live timing on la aceasta ora pentru inca 57 min.., pentru free practice de joi...inca nu ploua...
dizzy
Ii fac Voodoo cu votca sau coniac?
Si noua ne place spritul.
KR e un pilot bun si va reveni curand in forma.
St
Ce ziceti, in calificari o sa scoata un timp mai bun "black schummi" decat FA?
mihai5
Deocamdată, după prima sesiune de antrenamente libere (dominată de McLaren) Alonso a reușit un timp mai bun cu peste jumătate de secundă decît coechipierul său.
Să vedem mai departe ...
pablo
Offf,ce rai sinteti. Mai lasati-l in pace pe KR. Pur si simplu nu merge deocamdata. Nu s-a acomodat cu masina,nu e in forma? Nu stiu dar ceva nu merge. Zici ca e Barichelo iar Massa = Schumi. Deocamdata asta e. Nu sint fan KR dar imi pare rau pentru "apatia" lui.
Ciudat e ca KR a plecat de la McLaren care aveau prea des probleme cu masina/motorul iar acum McLaren pare o masina reusita,deocamdata fara abandonuri.
La Monaco va conta enorm cine va fi primul care va lua prima curba la dreapta. In rest "camionul" pe mijlocul drumului si .... victorie.
dantes
QUOTE(pablo @ 24 May 2007, 14:56)
Ciudat e ca KR a plecat de la McLaren care aveau prea des probleme cu masina/motorul iar acum McLaren pare o masina reusita,deocamdata fara abandonuri.
*



Pai da..si acuma a "reusit" sa strice si Ferrariul...mama lui de betivan...

SPER sa-si revina, ptr. ca e nevoie de 2 piloti sa castigi la constructori...
Acuma e practice-ul 2 de azi... Timpi mai buni pe tura, semn ca echipele incep sa-si tuneze masinile... Pana acum, Kubica vad ca scoate timpi frumosi... Sub 1:18 momentan sunt: Kubica, KR, LH, FM si GF..insa timpii reali o sa-i vedem abia la calificari si apoi cursa...

LE: FA,LH,KR,FM,Kubica sub 1:17 in ordine.... Oricum nu conteaza prea mult FP-urile, insa pentru a avea o viziune de ansamblu asupra intregului WE vezi evolutia masinilor si pilotilor, precum si cine trage mai mult sau mai putin sa-si imbunatateasca timpii in vederea cursei...
ssilviu
http://www.redbull.com.ro/ro/ArticlePage.1...iclePage.action
E o revista ce apare zilnic in zilele de Grand Prix, editata de Red bull si imprimata direct langa pista. E foarte fun.
http://www.redbulletin.com/pdf/en/RB_Thur_Monaco07_LR.pdf
Asta e editia de azi. Enjoy.
dantes
Atentie la orele de televizare..ca deja sunt in ceata si eu...
Oficial, ora romaniei, calificarile ca si cursa sunt la ora 15:00 ..

TVR-ul are pe teletext si pe site-ul lor, calificarile la ora 16:00, iar cursa la 15:00... Insa pe un ghid tv mai vechi un pic, calificarile sunt date la 15:00 cum e si corect..

DECI..cand mama naibii sunt televizate calificarile? la 15 sau 16?
TMihai
Aprinzi tvu' de la 14:30 si vezi cand incepe tongue.gif
sandman_
14:00 c.e.t.
15:00 e.e.t. (ora RO)
AlexV
Rezultatele calificarilor:
sandman_
KR loveste glisiera cu 3 viraje inainte de Rascasse, DC il incomodeaza pe HK si este penalizat. HK piere un flying lap si nu intra in top10, GF se claseaza pe un uimitor loc 4.
Macii domina, Massa e si el acolo...
Fisicooo
asta e circuitul lui Fisi singurul din F1 in are conteaza mai mult pilotul decat masina.
FISICHELU
Performanta buna a lui Fisichella. Sa aiba legatura cu schimbarea aripii din fata?...
Nu mai stiu ce sa zic de Kimi. Ori are el ghinion cu caru', ori e.... Putin a lipsit ca Massa sa se faca acordeon in el...
McLaren Mercedes - fantastica revenire...
dantes
Eu cand am spus ca KR nu are ce cauta prin f1....s-a dus repede pe yacht sa dea o dusca pe gat ca i se uscase...tantalau...

Frumos s-au contrat macii iar in final FA i-a aratat lui LH cine e taticul...insa LH vad ca face o figura frumoasa din nou...

Experienta lui GF si-a spus cuvantul si e un circuit care-i convine... FM se invarte si el pe acolo...nu o sa depaseasca pe nimeni, iar finalul cursei va fi dupa mine FA, LH, GF.

KR o sa fie depasit si de DC...

Oricum e cea mai frumoasa cursa din sezon...
St
Are vre-o sansa Massa sa il depaseasca pe Hamilton?


Edit: Imperiali cei de la McLaren.
ady85btz
Super pilot Hamilton....in 2-3 ani o sa ajunga campion.Pacat ca anu asta nu.l lasa bossi sa se bata la titlu.La Alonso nu.si mai au rost comentarile icon_mrgreen.gif
Solon
McLaren cei mai tari!
Ferrari-ul e un gunoi, nu s-a vazut nimic din partea lor azi.Singura chestie care ma interesa era sa vad daca o sa ia si Massa un tur depasire in freza. biggrin.gif
AlexV
McLaren-Mercedes - exemplu de "asa da" de cand l-au luat in echipa pe dublul campion mondial si pana acum.

Renault F1 Team - exemplu de "asa nu" de cand n-au scos banu din buzunar pentru pilot, cand stiau ca vor fi dezavantajati cel mai mult de plecarea lui Michelin. Locul 4 la constructori, daca e cu noroc.
dil
Mai sunt curse si sperante ca Renault sa termine pe locul 3. De exemplu in cursa de azi Fisico s-a clasat inaintea celor de la BMW. Daca si Heikki ar fi obtinut ceva puncte se mai reducea din diferenta.
sorin_f39
"O cursa nu se castiga in primul viraj, iar un campionat nu se castiga intr-o cursa" - mare adevar. Fanii Mclaren sa se bucure acum, ca nu se stie ce va urma dupa acest GP.
Daca situatia se va intoarce, inseamna ca azi a fost o exceptie, in sensul ca McLaren Mercedes a stiut cum sa pregateasca acest GP si cum sa-i umileasca pe ceilalti. Daca situatia va continua, inseamna ca nu este un caz izolat si atunci Ferrari chiar are probleme in a castiga titlurile.

QUOTE(Solon @ 27 May 2007, 19:41)
Ferrari-ul e un gunoi
*



Las-o mai usor cu aceste caracterizari. E mai bine.

QUOTE(Solon @ 27 May 2007, 19:41)
Singura chestie care ma interesa era sa vad daca o sa ia si Massa un tur depasire in freza.
*



Daca atat te intereseaza la o cursa de F1, atunci lasa-te la mana ta. NU prea ai ce cauta pe acest topic.
ssilviu
M-au spart astia de la ITV. Il pupa in cur pe Hamilton non stop. Mai ceva ca Kiki riki miki pe baiatul lui sechelariu.


Aaa, si il recunoaste cineva pe tipul din fundalul acestei imagini?
sorin_f39
Pare a fi Tiriac.
pablo
Noroc cu pilotii de la McLaren.Am mai vazut si noi ceva,ceva. In rest o cursa anosta,foarte plictisitoare. Stiu ca e greu sa depasesti la Monaco. Dar chiar nici o depasire in 2 ore?
Alonso calm,a stiut ce vrea (primul in calificari (chiar dac cu un pic de noroc),cel mai rapid tur,locul 1 la final). Hamilton cam agitat (ceea ce putea sa-l coste scump - parapetii nu prea iarta). Massa resemnat (nu a avut nici o sansa nici in calificari nici in cursa). Fisi .... e bun un loc patru dar pentru o echipa a carui monopost detine (inca) titlul mondial la constructori e dezamagitor sa iei un tur de la primii 2 clasati.
Kimi foarte sters din nou. Parca nu are vlaga.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.