Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia injectie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143
mihai83
Cand ai facut revizia electromotorului te-ai uitat la bobina daca-i in regula? Cand e frig pana se incalzeste (dai o cheie..doua) asa-ti face sad.gif
Dacia_47_akm.2
saluut, am gasit aceasta poza in acest topic si am citit ce scrie despre aprinderea becului in timpul mersului m-am mai linistit, dar nu incape tot in poza si nu am nici manualul, de unde as putea face rost de el ca sa vad ce scrie in continuare?
ghitza
........posibila deplasarea pana la cel mai apropriat service,asta nu e lege ,te apuci ca disperatu si alergi la service,poate ai vre-un fir care nu face contact sau vre-o mufa care nu face bine contact,poate merge bine mersi frumos masina si sa fie martoru aprins
Dacia_47_akm.2
Multumesc !!!
ionut L.
motorasul "pas cu pas" de relanti mai bine, costa la noi in pitesti 240 lei, la mana a doua l-am luat cu 120lei cu tot cu corp clapeta, injector si ce mai e pe acolo. Motorasul este original si vad ca merge foarte bine. Decat sa dau 240 mai bine mai iau unul sh smile.gif, dar acum sa vedem si cat o sa tina.

19 Oct 2011, 08:14:
am uitat sa va mai intreb ceva, ulei vechiul proprietar zice ca a bagat numai Aral, dar nu stie de care pt ca il schimba in service, eu banuiesc ca este 15w40, este ok daca bag din asta, sau sa bag 10W40? masina are 85000

multumesc!
alex_onu
Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.
ghitza
QUOTE(ionut L. @ 19 Oct 2011, 09:11)
motorasul "pas cu pas" de relanti mai bine, costa la noi in pitesti 240 lei, la mana a doua l-am luat cu 120lei cu tot cu corp clapeta, injector si ce mai e pe acolo. Motorasul este original si vad ca merge foarte bine. Decat sa dau 240 mai bine mai iau unul sh smile.gif, dar acum sa vedem si cat o sa tina.

<span class='edit'>19 Oct 2011, 08:14:</span>
am uitat sa va mai intreb ceva, ulei vechiul proprietar zice ca a bagat numai Aral, dar nu stie de care pt ca il schimba in service, eu banuiesc ca este 15w40, este ok daca bag din asta, sau sa bag 10W40? masina are 85000

multumesc!
*


Avand in vedere ca vin gerurile eu zic sa ii pui 10w,eu am pus ieri castrol magnatec 10w40

QUOTE(alex_onu @ 19 Oct 2011, 10:52)
Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.
*


Explica mai clar cum de nu porneste,invarte electromotoru?daca banui bateria pune-o pe redresor si vezi pe urma
alex_onu
da,electromotorul invarte,am s-o pornesc maine la fise si daca porneste voi pune bateria pe redresor.
stabil777
Si mie mi se aprinde martorul injectiei dupa ce parcurg citiva km ,citodata dupa 6 km altadata doar dupa 1 sau 2,

Cred ca este ceva din alimentarea cu benzina,am 30l
benzina in rezervor ,banuiesc, a fost plin ,kilometrajul arata 90 si ceva km de mers ,poate e mai mult ,nu stiu cit consuma la 100km,abia cind voi face din nou plinul.

Am mers de mai multe ori, daca ar fi din mufe sau contacte imperfecte de ce martorul injectiei se aprinde doar dupa ce motorul a parcurs cit de cit o distanta?Deci la rece e in regula.

Am mai observat ca atunci cind se pune contactul cablul aceleratie este tras cu un zgomot de catre motorasul relanti,dar asta nu face asa intotdeauna , uneori pun contactul si acel motoras nu trage cablul acceleratiei, desi motorul porneste fara probleme!
Poate fi motorasul de relanti de vina ?Ca d'asta n-am de rezerva.

Sau injectorul se infunda ,fiindca merge intrerupt ,ca si cum s-ar alimenta insuficient,desi trage bine ,se infige,ma si mir ce silentios sau ce demaraj are !

De la aer fals sau servofrina nu este .Am mai observat ca dupa ce pornesc si se incalzeste catalizatorul scoate apa , dar dupa ce ies la drum intins si se aprinde martorul injectiei si ajung acasa ,ma uit la toba si este uscata uscata,deci catalizatorul nu-si mai face treaba.

Oare nu-si mai face treaba din momentul aprinderii martorului sau si din inainte?

Nikunikule tu ce parere ai?
Paulorossi
QUOTE(alex_onu @ 20 Oct 2011, 00:09)
da,electromotorul invarte,am s-o pornesc maine la fise si daca porneste voi pune bateria pe redresor.
*


Ia expica-mi tu cum pornesti la fise bash.gif ,sunt tare curios...
Recomand sa verifici senzorul de turatie,eventual bobina de inductie.Deasemenea mai poate fi arsa siguranta de la ECU de pe contraaripa sau pompa de benzina.
alex_onu
QUOTE
Ia expica-mi tu cum pornesti la fise bash.gif ,sunt tare curios..


am nevoie de ajutor nu de ironii.vroiam sa spun ca voi incerca sa pornesc masina cupland-o la bateria altei masini.sa ma dumiresc daca e de vina bateria mea.oricum,multumesc de sfaturi,am sa tin cont de ele.
adriano94
QUOTE(stabil777 @ 20 Oct 2011, 08:54)
Si mie mi se aprinde martorul injectiei dupa ce parcurg citiva km ,citodata dupa 6 km altadata doar dupa 1 sau 2,

Cred ca este ceva din alimentarea cu benzina,am 30l
benzina in rezervor ,banuiesc, a fost plin ,kilometrajul arata 90 si ceva km de mers ,poate e mai mult ,nu stiu cit consuma la 100km,abia cind voi face din nou plinul.

Am mers de mai multe ori, daca ar fi din mufe sau contacte imperfecte de ce martorul injectiei se aprinde doar dupa ce motorul a parcurs cit de cit o distanta?Deci la rece e in regula.

Am mai observat ca atunci cind se pune contactul cablul aceleratie este tras cu un zgomot de catre motorasul relanti,dar asta nu face asa intotdeauna , uneori pun contactul si acel motoras nu trage cablul acceleratiei, desi motorul porneste fara probleme!
Poate fi motorasul de relanti de vina ?Ca d'asta n-am de rezerva.


*






faza cu martorul e din cauza benzinei de proasta calitate/gunoaie

motorasul actioneaza asupra clapetei atunci cand afara este frig si si tine un relanti mai mare,se observa si la pedala de acceleratie dimineata,daca pui piciorul pe ea fara sa apesi si spoi pui contactul o sa vezi ca se lasa mai jos,iar daca il iei contactul si il pui din nou pedala nu o sa se mai miste
stabil777
Merci de raspuns, surpriza neplacuta am gasit-o de multe ori tocmai acolo unde ma asteptam mai putin, cind ma voi invata minte?!

Am avut rezervorul plin ,dar extrem de repede l-a consumat, dihania este de neinteles, am pus o pompa de benzina alt model ,mai mica ,carcasa este din tabla culoare argintie, desi am pus un colier in jurul ei cu care am prins o sita care am taiat-o dintr-o strecuratoare metalica , e posibil sa fi absorbit de pe fundul rezervorului rugina,cind am desfacut colierul care etanseaqza capacul pompei si am scos pompa afara , pe fund sunt multe particule ruginite.

Cum as putea sa curat rezervorul, cu magnet merge daca bag acolo?

Cum se explica consumul exagerat de mult de benzina?

Vreau sa o modific pe carburatie , cine ma poate ajuta cu sfaturi sa-mi scrie pe acest topic ,multumesc.

http://www.daciaclub.ro/Dacia-papuc-pick-u...zi-t223647.html

Deasemenea toate informatiile despre masina pe injectie (acum), sunt in acest topic,

http://www.daciaclub.ro/Dacia-1305-drop-si...ta-t199654.html , multumesc anticipat.
gimivasile
QUOTE(ghitza @ 18 Oct 2011, 17:50)
Eu zica ca dupa 5 ani ii ajunge tu ce zici ?indicat in fiecare toamna merita o verificare macar,eu asa fac si nu am probleme cu el,astazi a vazut si a mea schimb de ulei smile.gif
*


mersi domnu ghita;intradevar erau duse bucsile am schimbat si carbunii pus noi .dar vad ca iar dupa 2 zile daca sta mai mult tot nu porneste la prima cheie la a 2-a o ia perfect,banuiesc ca bateria ii buna.am observat un aspect : bateria la rece are 12,65 v pornesc am incarcarea 14,2 iar cu consumatori ajunge la 14,38 cred ca ii perfect nu? daca merg mai mult cu masina (semafoare ,aia aia in jur de o ora) cand am masurat din nou ce credeti: bateria cu motorul oprit 13.70 cu motorul pornit 13.80 si cu consumatori ajunge la 14.00.Oare asta sa fie cauza ca no o ia la prima cheie? sa ma lamureasca cineva ca pana acu 2 saptamani cand mi-au furat bateria nam avut probleme. ms
adriano94
stabil777 nu stiu cum e la tine rezervorul,daca il poti da jos de pe masina il speli si il montezi la loc,de ce vrei sa o treci pe carburatie??schimba-i filtrul de benzina daca nu l-ai mai schimbat de mult timp pentru ca si asta ar putea fi cauza intreruptului,iti si tremura??

21 Oct 2011, 15:23:
QUOTE(gimivasile @ 21 Oct 2011, 15:08)
mersi domnu ghita;intradevar erau duse bucsile am schimbat si carbunii pus noi .dar vad ca iar dupa 2 zile daca sta mai mult tot nu porneste la prima cheie la a 2-a o ia perfect,banuiesc ca bateria ii buna.am observat un aspect : bateria la rece are 12,65 v pornesc am incarcarea 14,2 iar cu consumatori ajunge la 14,38 cred ca ii perfect nu? daca merg  mai mult cu masina (semafoare ,aia aia  in jur de o ora) cand am masurat din nou ce credeti: bateria cu motorul oprit 13.70  cu motorul pornit 13.80 si cu consumatori ajunge la 14.00.Oare asta sa fie cauza ca no o ia la prima cheie? sa ma lamureasca cineva ca pana acu 2 saptamani cand mi-au furat bateria nam avut probleme. ms
*




nu inteleg cum de atunci cand ai consumatorii dati drumul iti creste tensiunea,ar trebuii sa fie tocmai invers,atunci cand dai drumul consumatorilor si masori mentii aceeasi turatie ca si la masuratoare cu ei opriti??e normal ca la rece bateria sa aiba o tensiune mai mica decat cea pe care o masori imediat dupa ce opresti masina,cat timp are bateria?>
stabil777
vreau s-o trec pe carburatie fiindca poti controla consumul chiar si 12 sa fie ,dar cu lambda nu poti nimic si consuma 16-20l si nu stiu daca este din lambda sau din injector ca am inteles ca injectorul ,pulverizarea benzinei este fina ,nu ca la mine stropi .

Cred ca e muuuult mai economic pe carburatie si se elimina multe necunoscute.
adriano94
QUOTE(alex_onu @ 19 Oct 2011, 09:52)
Salutare,am si eu o problema si m-am gandit sa cer niste pareri.Masina mea astazi nu a mai pornit,banuiesc ca e bateria,dar totusi consumatorii functioneaza ok,deci nu mai stiu ce sa cred.Astept pareri.
*




daca invarte bine,clar nu e bateria,sa te uiti la toba de esapament daca ies gaze,sa nu ai catalizatorul infundat

21 Oct 2011, 15:38:
QUOTE(stabil777 @ 21 Oct 2011, 15:26)
vreau s-o trec pe carburatie fiindca poti controla consumul chiar si 12 sa fie ,dar cu lambda nu poti nimic si consuma 16-20l si nu stiu daca este din lambda sau din injector ca am inteles ca injectorul ,pulverizarea benzinei este fina ,nu ca la mine stropi .

Cred ca e muuuult mai economic pe carburatie si se elimina multe necunoscute.
*




consumul este exagerat,uitate poate pierzi pe undeva benzina(cred ca sigur),iar daca nu vezi returul sa nu fie infundat,nu cred ca este din cauza injectorului pentru ca la consumul asta ar trebuii ca injectorul sa "pise" incontinu,in cazul sondei lamba nu stiu sa sa zic pentru ca nu prea stiu stilul ei de functionare,dar din vaga mea cunostinta cred ca sonda lamba in fuctie de gaze trimite injectorului impulsuri pentru a imbogati amestecul de carburant,dand drumul mai mult sau mai putin benzinei
gimivasile
QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 16:16)
nu inteleg cum de atunci cand ai consumatorii dati drumul iti creste tensiunea,ar trebuii sa fie tocmai invers,atunci cand dai drumul consumatorilor si masori mentii aceeasi turatie ca si la masuratoare cu ei opriti??e normal ca la rece bateria sa aiba o tensiune mai mica decat cea pe care o masori imediat dupa ce opresti masina,cat timp are bateria?>
*


pai are vreo 3 saptamani .sa fie de vina alternatorul?(am schimbat corpul cu diode cu unu nou si am pus alta curea;poate nus bune diodele?)si da cand dau drumul la consumatori masuram la aceasi turatie.
adriano94
cand dai la demaror invarte putin mai greu sau normal???nu cred ca e din alternator atata timp cat are vorile de incarcare bune
gimivasile
QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 18:35)
cand dai la demaror invarte putin mai greu sau normal???nu cred ca e din alternator atata timp cat are vorile de incarcare bune
*


care ii demarorul? contactul? dami un id de mess
adriano94
demarorul este electromotorul,cand vrei sa pornesti invarte normal?
gimivasile
pai daca sta mai mult masina nu porneste decat la a 2 cheie la electromotor abia ce am schimbat carbunii si bucsele.la prima cheie parca nu am curent, asa face
ghitza
Ceva din curent este problema,mai degraba din baterie care nu tine curent daca zici ca daca sta mult nu invarte din prima decat din a doua cheie care o trezeste la realitate ,acuma uleiu sa nu il ai gros(gen15w,20w) finndca dimineata nu o mai pornesti daca e frig noaptea si iti lasa impresia ca nu ai bateria buna sau electromotoru pe duca adica invarte greu si incet
gimivasile
dreq sa le ia de contacte le-am verificat pe toate le-am dat cu spray, partea cu uleiul nu mi-a trecut prin cap o sa verific ,poate fi si din cauza bujiilor? alea nu le-am verificat . altceva nu stiu ce nu am verificat
ghita : dupa cum am scris mai sus la rece bateria are 12.65v
adriano94
eu cred ca electromotorul nu a fost reparat cum trebuie,sau pe undeva fura curent


avand doar 3 saptamani nu mi se pare ca e stralucita,eu cand am cumparat-o avea undeva la 13,2V
gimivasile
deci nu invarte ,cred. se aude doar un gajait, asa ceva
adriano94
electromotorul este de vina(parerea mea)
ghitza
gimivasile:atunci verifica contactu care si el poate face pe nebunu,te duci la electromotor si o sa vezi acolo ca are un fir ce vine de la bobina cu papuc mama pe el in care vine un fir cu papuc tata care vine din bord adica de la contact (gri de culoare)desfaci acel contact si pe firu ce ramane de duce la electromotor cu papuc mama legi un fir sa ajunga la borna +a bateriei.te duci pui contactu scoti din viteza si vi si pui acel fir pe borna+ a bateriei si vezi porneste la fel de greu?daca da e din electromotor daca nu e din contact,firu as fie mai gros nu ca cel de boxe,bafta si ne mai zici ce ai facut
AndreiMel92
azi am avut ceva probleme. mi-a sarit busonul de la ulei si mi-a facut motorul balta de ulei. am fost la o spalatorie si ala cand mi-a spalat motorul cred ca mi-a stricat electroventilatorul. In plus se aude un sunet mai ciudat la motor. Se aude mai ascutit. Ce o avea?
ghitza
Ti-a sarit busonu ca a facut gaze in baie,dute si fa un test de compresie si vezi cum stai cu segmentii
Cu sunetu ascutit de unde se aude?din motor sau cum,CREZI ca ti-a stricat ELV-u sau cum?nu mai merge nu are cum sa se fi stricat ca a dat cu apa pe el pentru ca motoru e capsulat acolo nu e la vedere,descrie mai exact cum face motoru,la relanti la accelerare?
adriano94
ulei ai mai avut ??
AndreiMel92
QUOTE(ghitza @ 21 Oct 2011, 19:10)
Ti-a sarit busonu ca a facut gaze in baie,dute si fa un test de compresie si vezi cum stai cu segmentii
Cu sunetu ascutit de unde se aude?din motor sau cum,CREZI ca ti-a stricat ELV-u sau cum?nu mai merge nu are cum sa se fi stricat ca a dat cu apa pe el pentru ca motoru e capsulat acolo nu e la vedere,descrie mai exact cum face motoru,la relanti la accelerare?
*


la accelerare. cu cat accelerez mai tare se aude ceva mai "robotic". nu mai e sunetul ca inainte. asta dupa ce a sarit busonul si am fost la spalat cu ea. nici busonul nu statea prea bine deci e posibil sa fi sarit de la turatie. am condus prin bucuresti si am tendinta sa ma bag mai agresiv. electroventilatorul nu mai porneste. inainte imi pornea imediat, acum chiar am insistat sa porneasca si nu a vrut. mentionez ca nu mi s-a aprins nici un martor pe bord , am facut la vro 70 km, si cand am ajuns acasa era balta de ulei. dar culmea e ca nu a pierdut mult. am mai completat cam vreo 100 grame. am bord takosan cu led la ulei si apa.

21 Oct 2011, 19:18:
QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 19:12)
ulei ai mai avut ??
*


da, uleiul pe joja era aproape de minim. am completat pana a ajuns la jumatate. sunetul care se aude : un fel de fluierat, ca cel de la motoarele cu turbina si cu un ranganit usor.
gimivasile
ok o sa incerc faza cu contactul maine ca deja ii intuneric . mentionez ca nu ii contactul original l-am mai schimbat odata deoarece la cel vechi sa rupt ceva la el
ghitza
AndreiMEl:daca merge bine motoru si nu trepideaza sau alte minuni lasal asa o vreme daca persista fa un test de compresie,Treaba cu ELV-u poate sa ars releu lui ,punel pe direct sa vezi merge?
AndreiMel92
QUOTE(ghitza @ 21 Oct 2011, 19:40)
AndreiMEl:daca merge bine motoru si nu trepideaza sau alte minuni lasal asa o vreme daca persista fa un test de compresie,Treaba cu ELV-u poate sa ars releu lui ,punel pe direct sa vezi merge?
*


merge bine . singura chestie : o tineam putin turata si varia turatia. ma gandesc . o fi intrat apa la sonda lambda?:-/ daca ma puteti ajuta si pe mine, nu stiu care e releul de la electroventilator si nu stiu cum sa il pun pe direct sad.gif
gimivasile
la sigurante te-ai uitat?
AndreiMel92
QUOTE(gimivasile @ 21 Oct 2011, 19:45)
la sigurante te-ai uitat?
*


m-am uitat la singurantele din compartimentul blocului motor . Sunt 3 la numar si toate sunt bune . Asa arata masina cand am ajuns acasa, si la spalatorie
gimivasile
verificale si alea din bord mie cand nu mergea electroventilatorul era in general de acolo ca-s mai multe cabluri pe o siguranta
AndreiMel92
nu recomand la nimeni sa isi spele masina la motor. mai bine stearsa...stai 20 de minute in plus. da sti ca nu ai nici o treaba
ghitza
E,nu dispera ca nu nenorocit-o stai linistit,cele 3 sigurante de pe contraaripa stanga sunt de la injectie una pentru pompa de benzina ,una pentru lambda si una are ECU,depinde anu masini altele au doar 2 la pompa si lambda
La sonda lambda nu are cum sa intre apa pentru ca e infiletata in tubu primar de evacuara cum te uiti jos pe langa electromotor,mai degraba a intrat apa la alternator,cele 3 sigurante si relee de pa contraaripa stanga care va trebui sa le scoti din locasuri si sa le sufli/stergi poate si aucm ai apa acolo,asa poti sa faci la fiecare mufa de la cablaju injectiei ,incarcarea cum o ai?sa nu se fi dus releu de pe alternator(nepriceputii aia nu au stiu ca trebuie sa protejeze niste chestin acolo,alternatoru cu releu pe el,ecu si releele cele 3)
ELV-u incearca pe direct sa vezi merge?
AndreiMel92
QUOTE(ghitza @ 21 Oct 2011, 20:14)
E,nu dispera ca nu nenorocit-o stai linistit,cele 3 sigurante de pe contraaripa stanga sunt de la injectie una pentru pompa de benzina ,una pentru lambda si una are ECU,depinde anu masini altele au doar 2 la pompa si lambda
  La sonda lambda nu are cum sa intre apa pentru ca e infiletata in tubu primar de evacuara cum te uiti jos pe langa electromotor,mai degraba a intrat apa la alternator,cele 3 sigurante si relee de pa contraaripa stanga care va trebui sa le scoti din locasuri si sa le sufli/stergi poate si aucm ai apa acolo,asa poti sa faci la fiecare mufa de la cablaju injectiei ,incarcarea cum o ai?sa nu se fi dus releu de pe alternator(nepriceputii aia nu au stiu ca trebuie sa protejeze niste chestin acolo,alternatoru cu releu pe el,ecu si releele cele 3)
  ELV-u incearca pe direct sa vezi merge?
*


maine dimineata o iau la puricat. acum e tarziu, e intuneric si e frig smile.gif) . sper doar sa fie o siguranta. pe mine m-a pus ala la spalatorie sa pornesc motoru cat o spala. am pornit ca nu am stiut si am crezut ca poate stie el ceva. si mi-a dat cu jet de apa cat timp se invartea elv. am tipat dupa el sa nu mai dea dar...sa vad maine daca mai merge. daca nu...e scump un elv nou?
ghitza
Nou e vre-o 100 roni ,are userul MINEl la bursa cu 30 roni ca nou,dar incearca sa il pui pe direct poate nu e de la el pproblema
gimivasile
am incercat cu firul direct si porneste o sa verific contactul,dar si la ulei mam uitat nivelul ii chiar sub limita minima si am esso dar nu am gasit sa completez, trebuie sal schimb tot, ce imi recomandati tinand cond ca vine iarna
ghitza
Eu iti recomand castrol magnatec 10w40 eu deasta am bagat saptamana trecuta si dimineata porneste ca si vara adica invarte repede nu mormaie,vara poti sa ii bagi 15w fiind mai gros
AndreiMel92
am rezolvat in mare parte. electroventilatorul a mers. am scos mufele de la senzorul de apa , le-am legat intre ele si a pornit. cam greu presupun sa porneasca pe frigul asta. motorul la fel se aude. am facut o prostie mare. La spalatorie idiotul ala m-a pus sa pornesc motorul cat a spalat-o si stiu ca nu se spala motorul cat timp e cald,si iesea foarte mult abur din al meu apoi. deci sper sa nu ma trezesc ca am probleme cu blocul motor. Din cate stiti voi...presupun ca e mai rezistent blocul motorl de dacie,nu? biggrin.gif mi-am pus si un nou cd-player ca sa fie treaba treaba biggrin.gif
ghitza
Defapt tu ai scos mufa de la termocupla de pe radiator nu de la senzoru de apa ,senzoru de apa se afla pe chiulasa langa sonda de la ceasu de apa
ELV-u nu prea porneste pe vremurile astea decat ff rar si asta poate in oras,faptu ca a iesit abur este ca a aajuns apa pe evacuare
AndreiMel92
da. bine ca motorul oricum era destul de incalzit, mersesem cativa km pana la spalatorie. nu mi-a trecut prin cap ca se poate sparge blocul motor daca e spalat cand e cald. sad.gif va multumesc pentru sfaturi !
nyky
salut, am o problema ce ma tot macina, mi se innegresc bujiile si nu stiu de ce . Eu fac naveta aprox 100km pe zi(dus intors), bujii am bosch wr8bc+, fisele sunt tesla si au 4luni vechime, nu consuma benzina multa si nu o subturez doar ca tot mi se innegresc, ca vechime au un an jumate. Are cineva vreo idee ce se intampla ? a si cu faza scurta si aeroterma pe 2 scade relantiul muuuuuult, adica da sa moara, si daca dau pe poziti isi revine la 900, toate mufele sunt curatate dar tot asa face.....
nikuniku
nyky schimba statia de unde alimentezi cu benzina
pistolar_ul
Salutare , am de ceva timp o dacie papuc 1304 motor 1.6 , 4x4 , de cand am luato de la fosta mea firma masina nu prea tragea ( am schimbat multe piese la ea , printre care si chiuloasa , buji , pompa apa , ulei , filtre etc ) dar cu toate astea masina nu prea are vlaga ..... de ceva timp a inceput sa mi se aprinda martorul de la injectie , marti am fost in Berceni si am puso pe tester , nenea care sa uitat la ea mi-a zis ca e dus senzorule de temperatura si ma trimis la ei la magazin sa il iau ... , dupa ce m-am intors mi-a zis ca pompa de benzina functioneaza in proportie de 60% si ca daca vreau eu poate sa o mai imbunatateasca putin ... pana la urma mi-a zis ca martorul so fi aprins poate din cauza la pompa de benzina si mi-a recomandat sa o schimb , am intrebat la ei si e 320 de lei doar pompa...... + dat jos rezervorul + manopera . Ieri am mers putin cu masina si sa aprins iar martorul ( eu ma gandeam ca poate o fi si de la filtru de benzina care nu stiu daca a fost schimbat vreo data desi masina are 100 de mii de km ) voi ce parere aveti ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.