Intre timp masina a mai primit:
Exterior:
- o usa de garaj in portiera dreapta fata;
- montat cilindrii frana spate noi;
- reconditionat etrierii(dreapta schimbat deoarece am rupt aerisitorul);
- schimbat furtune frana fata+punte spate;
- lichid frana Ate;
- bucsi bascule superioare,inferioare,teuri de amortizor(ardeleana)+taiat 8 mm din filetul amortizorului(=>mai jos cu 1-.5 cm
);
- ax bascula inferioara dreapta;
- pivoti Topoloveni (inf+sup,stg+dr);
- schimbate burdufele planetare cu unele din februarie '89(masina fiind ianuarie);
- reconditionat planetare metode "BOA";
- inlocuit rulmenti fuzete(industriali pe dreapta made in china ,pe stanga made in USA)+gresat cei de pe spate;
Interior:
- trecut la consola de primavara+curatenie generala;
Compartiment motor:
- vopsit;
- revizuit servofrana;
- reconditionat pompa frana(cilindrii noi arcomp,inlocuite garniturile cu cele autofren);
- inlocuit burdufe caseta directie+gresat;
- saxofon nou de fabrica(nu conex sau srl);
- pata calda carburator noua;
- carbuni alternator de Urziceni;
=>Motor:
- segmenti Goetze;
- cuzineti palier Romlag STD;
- semeringuri supape+garnitura chiulasa Victor Reinz;
- garnituri baie ulei noi,garnitura capac culbutori;
- chiulasa 1.3(incarcata cu Bizon pt metale) datorita idiotilor de la Renault care nu s'au obosit sa mai ia din materialul ce inconjoara ghidurile;
- intinzator lant distributie Arcomp;
- tampon motor dreapta nou;
(las lista deschisa
)