Cu ocazia sosirii primaverii m'am ocupat de cele doua zambilici
.La SXH am desfacut aripile, instalatia electrica, rezervor, tot de pe la motor, etrieri, deblocat frane spate(tamburi si cilindrii impecabili cablu de frana de mana blocat) interior aproape complet(mai am tapiteria plafonului) si am transformat'o in depozit de piese si scule
.
La SIA am desfacut taburii spate pentru verificarea pistonaselor (treaba murdara=>n'am poze), autoreglajul pe dreapta blocat, defacut curatat uns si remontat+aerisit, etrierii verificati, placutele la 15000 km inca se prezentau bine=> le'am schimbat cu cele de pe sxh (tot de renault dar mult mai carnoase,date pe o piatra de polizor ca doua aveau santuri), verificat ulei, lichid frana, antigel, filtru aer scuturat, schimbat rotile de iarna cu cele de vara ,dar setul cu canade(165 cu 155), reglat frana de mana etc...
<span class='edit'>3 Mar 2013, 14:33:</span>
Si un twinexhaust pt o urmatoare posibila sportiva
<span class='edit'>3 Mar 2013, 14:36:</span>
...
<span class='edit'>3 Mar 2013, 14:37:</span>
...