SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
![]() ![]() ![]() |
SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|||
Cib |
![]()
Post
#272
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(BH07ATX @ 29 Oct 2004, 19:33) Nevoia lubrifierii pe partea de alimentare cu combustibil este nula. Nu cred ca este nici o problema sa pui euro 4 intr-un motor mai vechi (care se incadreaza totusi in normele euro) dat fiind ca motorina este aditivata compensatoriu. AFAIK. pompele de injectie isi fac ungerea cu motorina. Daca pui motorina necorespunzatoare atunci ai toate sansele sa te trezesti cu capul hidraulic al pompei gripat sau cu o uzura foarte mare... Ai sa vezi ca daca desfaci o pompa de injectie diesel si incerci sa o montezi la loc sunt piese care nu intra la locul lor decat daca sunt unse cu motorina. Deci nulitatea de care vorbesti tu este cam costisitoare... Mai gandeste-te... |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pornind de la premiza ca motorina in stare "pura" e uleioasa, diferentele dintre euro3 si euro4 sint nesemnificative in realitate chiar daca in cifre sint semnificative. Chiar nu am auzit sa existe pompa de motorina speciala pentru euro4. Repet, diferenta mare este intre tractorul de pe cimp si euro2, sa zicem. De la euro2 la euro4 mai e un pas.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Cib |
![]()
Post
#274
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
eu sincer sa fiu nu m-am referit strict la motorina Euro X sau care vreti voi, ci m-am referit la modul general. Asta pentru ca am auzit pareri care au spus ca "Nevoia lubrifierii pe partea de alimentare cu combustibil este nula"
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
dts |
![]()
Post
#275
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 3 November 04 ![]() |
am 40k cu sol diesel si de la 1000 de km e taxi in bucuresti
consum dupa 10k: 6 noaptea; max 7 dimineata + ziua afara cu plinul facut la 100 de km am pus cu bidonul doar 4-4,5 l la max 100k\h vit max pe autostrada soarelui 180km\h 4500 rot\min consum scadea litrometrul vazand cu ochii deci? fiecare apreciaza dupa nevoi ! 331 confort taxi doar ptr cunoscatori. vise aveam si eu la 18-20 de ani cand imi dadea tata bani de BENZINA. Multumesc This post has been edited by dts: 3 Nov 2004, 16:43 |
--------------------
Dacia
Solenza Avantage
- B 28 DTS
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
180 la ora pe autostrada cu SLZ 1.9 D ??? loool
![]() ![]() ![]() |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
ICET |
![]()
Post
#277
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!Ma bag si eu in seama pe aici ca fiind fost posesor de slz d!La servici conduceam mpi!Deci am putut sa le compar!In afara de A/C,cu nimic nu era mai buna mpi!Singura problema la d meu era ca intra apa in portbagaj.......iar peste 150 se auzea mai tare zgomotul motorului!Am facut cu ea peste 40mii intr-un an si nu am avut nici cea mai mica problema!Nu a vazut service-ul decit la revizii!Se aseza mai bine la drum,avea alte suspensii,iar consumul era excelent(fata de mpi)!Eu alimentez numai de la petrom,nu ca sunt fan dar e la 100m de mine!Cit despre viteza ..........cu mpi am prins 180,iar cu a mea 170!Intradevar zgomotul era deranjant,dar nu era o problema majora pt mine!Chiar i-mi pare rau de ea ca am vindut-o.....!180 cu d?Poate la vale!Mai mult de 170 a mea nu a vrut nici sa o tai!
|
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Deci pana la urma nu lam scuipat pala degeaba; mincinosu' auzi tu 180 cu SLZ d.hai ca daca aveau amandoua 75 cai era normal sa fuga mai tare dizelache ca si yos fan diesel dar la cat merg yo in oras e bun si mpi.....cred.....
![]() |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
adso |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
nu am habar daca prinde sau nu 180 pe CEAS, nu viteza reala, dar cred ca e posibil. si de ce spun asta: la mine la 3000 rpm am 120 km/h, pe la 3600 am 140 iar la 3800 am 150 km/h. mai mult nu i-am dat, ca n-am avut tupeu. dar daca facem un calcul cu regula de trei simpla atunci la 4500 rpm ar trebui pe ceas sa arate 180 km/h. avand in vedere ca turatia maxima este de 4600 rpm, cred ca este posibil. mentionez inca o data ca nu am vorbit de viteza reala, ci de ceea ce indica ceasul.
|
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
johnsws |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
imi cer scuze, eu am postat mai sus in locul lui adso.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Daca tot zici de turatie ca ai 150 la 3600 rpm inseamna ca SLZ d chiar ia 180 dupa spusele ceasului dar ...cine stie .. nu tot atat prinde maxim si 1.4 mpi ?
a si la 170 presupun ca consumul e de 12 l/ 100 km la diesel ca totusi e turat rau motorul. |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
ICET |
![]()
Post
#282
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rtrd_dud @ 6 Dec 2004, 18:39) Daca tot zici de turatie ca ai 150 la 3600 rpm inseamna ca SLZ d chiar ia 180 dupa spusele ceasului dar ...cine stie .. nu tot atat prinde maxim si 1.4 mpi ? a si la 170 presupun ca consumul e de 12 l/ 100 km la diesel ca totusi e turat rau motorul. Sincer sa fiu nu mai retin cite turatii aveam la 150,oricum ceva in jur la 3800-4000......doar un lucru specific:este fff zgomotoasa la viteze peste 145km/h!La 170 eram la blana pe la 45-46 mii rpm!Nu prinde nici s-o Fu.. 180!Consumul sa stii ca nu depaseste 6-6.5 mixt daca mergi in halul asta!Cel mai mic consum l-am scos la viteza constanta de 80km/h :4%Dar simteam ca innebunesc la viteza asta!Si asta pe buc-pitesti: trebuia sa alimentez si dintr-o eroare m-am trezit pe autostrada si tot speram sa mai dau de un peco ceva si tocmai la km 80 a fost primu pe dreapta!Ultima oara cind am alimentat(pe sos Stefanesti) am ajuns cu ea impinsa(era spuma pe conducta)am bagat de 150mii si aveam 120km facuti cind am alimentat pe autostrada!Eram 4 persoane in masina si ceva greutate.......de, plecam la tara! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#283
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ne luam dupa ce indica ceasul si aplicand regula de trei simpla la 1.4 MPI atunci ar trebui sa prinda 225 km/h panai se taie injectia. Dar asta nu o sa se intample dacat pe elevator.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
johnsws |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
e ok ce zici bogdan, dar mai e o diferenta intre benzina si diesel. la benzina puterea maxima e la 5250 rpm, dar nu iti taie injectia de la turatia asta. de la turatia asta in sus puterea incepe sa scada. de aceea se ajunge greu la turatia unde se taie injectia. la diesel taie injectia undeva foarte aproape de puterea maxima, deoarece daca ar mai creste turatia s-ar distruge motorul. teoretic puterea ar mai putea sa creasca, insa nu mai e in stare motorul sa reziste. de aceea cred ca teoretic ar fi in stare sa atinga 4500 rpm...dar eu unul tot nu am tupeul sa-i dau blana, poate inainte s-o vand
![]() This post has been edited by johnsws: 7 Dec 2004, 10:09 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Se poate sa taie injectia mai aproape de puterea maxima, dar aceasta putere maxima tot de 63 CP e oricum ai lua-o. Stai linistit ca nu ai cum sa ajungi la turatia maxima in treapta a V-a. Daca ar mai fi avut resure in treapta a V-a, Dacia i-ar mai fi facut o treapta in plus, a VI-a...
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
ache2 |
![]()
Post
#286
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
ca tot e singurul topic cu diesel ...
de ceva vreme am observat ca dimineata porneste destul de greu ... ok, e vorba ca e mai rece afara dar senzatia e ca porneste in 2 pistoane, cum face benzinara cind n-are aprinderea buna ... dupa citeva secunde de functionare mersul devine regulat, rotund ... sa fie injectoarele care ar trebui curatate ? are 35k la bord si nu le-am curatat pina acum ... |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
johnsws |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
se poate...dar bujiile incandescente sunt ok, sau contactele lor?
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
ache2 |
![]()
Post
#288
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
ei, asta nu stiu !
o sa mai uit si la dinsele ... punct bifat pe lista ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
La 1.9 D se poate face ceva ca sa aiba si el o acceleratie pana la 100 mai rapida?
Ceva orice , filtru , chip dar nu cred ca merge , catalizator scos, orice numai sa nu mai ia suta in 17 sec. |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
johnsws |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e o idee buna sa-ti iei 1,9 diesel daca vrei sa faci liniute !
slz 1,9 D 0-100 16.9' skoda fabia SDI 0-100 18' vw polo 1.9 SDI 0-100 17' vw golf 1.9 SDI 17.2' chiar si clio symbol 1,5 dci face 0-100 in 15' dar asta e comonrail daca tu vrei sa dai 6000 euro pe un diesel clasic si sa mearga ca un TDI(care face cam 13') cred ca nu e posibil . |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Doamne fereste, nu vreau sa imi iau masina pt liniutze si mai ales SLZ diesel, o vreau si eu sa nu ma sece la buzunar cu consum mare dar vreau sa stiu si eu ce i se poate face la motorul asta pt un demaraj mai bun ca chip sigur nu se poate pune pe acest motor. Daca vreau liniute ma joc NFS underground
![]() si apropo la golf IV, fabia si polo SDI se poate pune chip si din 64 cp se duce in 75 si ii creste si cuplu si demarajul si viteza maxima nu cu mult dar se observa diferenta. This post has been edited by rtrd_dud: 13 Dec 2004, 00:17 |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
johnsws |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu daca se poate pune chip pe solenza diesel, dar nu ma streseaza deloc ca atinge 0-100 in 17' . in trafic chiar nu se simte, nici in oras nici inafara orasului. si la consum mie mi se pare excelenta. de curiozitate cronometreaza-te si vezi de cate ori atingi 100km/h in 17 secunde plecand de pe loc. nu prea cred ca e un motiv care sa atarne prea mult in decizia de a cumpara o masina. altele mi se par mai importante,ca de ex. ce astepti efectiv de la masina, consum, aer conditionat, fiabilitate, pretul si nu strica nici o estimare a veniturilor pe viitor ca sa stii cam cati bani poti toca pe masina (benzine, motorine, uleiuri, mirositoare si alete cele).
degeaba dai banii pe o masina care are poate sa alerge cu 200 km/h daca n-o alergi, sau sa dai banii pe o masina economica daca nu prea te intereseaza consumul...etc, la ce ar folosi toate astea? pai nu ti se pare ca dai banii pe diverse grafice si detalii tehnice, daca nu te folosesti efectiv de ele? spui ca vrei chip, si ca vrei sa demareze mai tare masina. pai de aici rezulta ca banii nu sunt chiar o problema,(unde incap 5-7 l de motorina incap si 6-10 l de benzina), iar o benzinara demareaza mai bine ca un diesel. concluzia este ca-ti trebuie solenza mpi, ca diesel iti iei ca sa faci economie nu ca sa mai bagi banii si in chip-uri. |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
La un diesel atmosferic o sa poti sa-i cresti un pic puterea, cu chip sau umbland la pompa de injectie. Principala problema va fi insa fumul negru. Si cu fum, nu mai iei testul de noxe in veci!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
ache2 |
![]()
Post
#294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
dupa cum spuneam a inceput sa-mi porneasca greu
![]() Vineri dimineata a pornit chiar naspa rau ... dupa ce am iesit de la servici n-a mai pornit de loc ![]() a doua zi dimineata cu un aparat de masura am verificat continuitatea bujiilor ... concluzia a fost: 3 bucati arse ... le-am schimbat (400k bucata ![]() luati aminte, deci, dieselari ... |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
johnsws |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pai citisem undeva de povestea cu bujiile incandescente, dar acolo scria ca daca nu merge o bujie porneste greu, iar daca nu merg 2 nu mai porneste. asa ca te poti mandri ca ti-a pornit numai cu 2.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
litza |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Porneste, dar mai greu. Prin simplu fapt ca invarti motorul se incalzeste camera de ardere datorita compresiei, si dupa x incercari (daca nu ai omorat bateria) poate merge.
La mine o bujie cel putin e dusa. Parca merge motorul in 3 pistoane inca vreo 5 sec dupa ce porneste, dar nu mi-am gasit inca timp sa o schimb. Inca porneste la cel mult a 2-a cheie. Merge si la prima daca tin mai mult pe demaror. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Ma eu nu vreu masina de curse dar vreau sa nu fie nici puturoasa , dar daca zici ca nu se vede in trafic te cred ca stiu cum e si nu, nu o sa stau sa cronometrez in cat timp ia suta ca doar nus nebun .
|
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
dpastru |
![]()
Post
#298
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 January 05 ![]() |
QUOTE(procurorus @ 28 Oct 2003, 21:15) am solenza diesel, si e zgomotoasa si am trepidatii . am pb la cutia de viteze, din a 4 in a 3 -a , la 11.000 km. inca nu am dus-o desi e in garantie. mi-e cam frica ca nu prea se pricep si de inlocuit nu nor |
--------------------
solenza diesel
avantage
- sv06ert
|
|
be4turbo |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 January 05 ![]() |
|
--------------------
Solenza CLIMA
- B09794 Numarul gresit nu suna niciodata ocupat..
|
|
johnsws |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dpastru @ 3 Jan 2005, 16:23) ... am pb la cutia de viteze, din a 4 in a 3 -a , la 11.000 km. inca nu am dus-o desi e in garantie. mi-e cam frica ca nu prea se pricep si de inlocuit nu nor pai oricum singura solutie este sa o duci la service. si daca nu se pricep ii bati la cap pana ti-o fac, poti solicita specialist de la pitesti, iar daca se defecteaza acelasi lucru de 2 ori in perioada de garantie trebuie sa ti-o inlocuiasca, parca asa scrie in certificatul de garantie... |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 09:38 |