DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

Bihomoldoveanul
post 29 Oct 2004, 18:33
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Nevoia lubrifierii pe partea de alimentare cu combustibil este nula. Nu cred ca este nici o problema sa pui euro 4 intr-un motor mai vechi (care se incadreaza totusi in normele euro) dat fiind ca motorina este aditivata compensatoriu. AFAIK.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 1 Nov 2004, 09:45
Post #272


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(BH07ATX @ 29 Oct 2004, 19:33)
Nevoia lubrifierii pe partea de alimentare cu combustibil este nula. Nu cred ca este nici o problema sa pui euro 4 intr-un motor mai vechi (care se incadreaza totusi in normele euro) dat fiind ca motorina este aditivata compensatoriu. AFAIK.
*


pompele de injectie isi fac ungerea cu motorina. Daca pui motorina necorespunzatoare atunci ai toate sansele sa te trezesti cu capul hidraulic al pompei gripat sau cu o uzura foarte mare... Ai sa vezi ca daca desfaci o pompa de injectie diesel si incerci sa o montezi la loc sunt piese care nu intra la locul lor decat daca sunt unse cu motorina. Deci nulitatea de care vorbesti tu este cam costisitoare... Mai gandeste-te...


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 1 Nov 2004, 12:56
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Pornind de la premiza ca motorina in stare "pura" e uleioasa, diferentele dintre euro3 si euro4 sint nesemnificative in realitate chiar daca in cifre sint semnificative. Chiar nu am auzit sa existe pompa de motorina speciala pentru euro4. Repet, diferenta mare este intre tractorul de pe cimp si euro2, sa zicem. De la euro2 la euro4 mai e un pas.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 1 Nov 2004, 13:28
Post #274


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




eu sincer sa fiu nu m-am referit strict la motorina Euro X sau care vreti voi, ci m-am referit la modul general. Asta pentru ca am auzit pareri care au spus ca "Nevoia lubrifierii pe partea de alimentare cu combustibil este nula"


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dts
post 3 Nov 2004, 16:40
Post #275


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 November 04




am 40k cu sol diesel si de la 1000 de km e taxi in bucuresti
consum dupa 10k:
6 noaptea; max 7 dimineata + ziua
afara cu plinul facut la 100 de km am pus cu bidonul doar 4-4,5 l la max 100k\h
vit max pe autostrada soarelui 180km\h 4500 rot\min consum scadea litrometrul vazand cu ochii
deci?
fiecare apreciaza dupa nevoi !
331 confort taxi doar ptr cunoscatori.

vise aveam si eu la 18-20 de ani cand imi dadea tata bani de BENZINA.
Multumesc

This post has been edited by dts: 3 Nov 2004, 16:43


--------------------
Dacia Solenza Avantage - B 28 DTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 1 Dec 2004, 16:56
Post #276


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




180 la ora pe autostrada cu SLZ 1.9 D ??? loool blink.gif chiar prinde atat aia ? 1.4 mpi cat prinde daca aia ia atat ? 200 laugh.gif hai sa fim seriosi.am auzit de 165 dar 180 .... defapt mia mai zis unu ca a dat la o SLZ diesel de firma tot atat si mai erau si 4 in masina , dupa ce a terminat de vorbit lam scuipat. excl.gif


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 4 Dec 2004, 13:45
Post #277


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Salutare!Ma bag si eu in seama pe aici ca fiind fost posesor de slz d!La servici conduceam mpi!Deci am putut sa le compar!In afara de A/C,cu nimic nu era mai buna mpi!Singura problema la d meu era ca intra apa in portbagaj.......iar peste 150 se auzea mai tare zgomotul motorului!Am facut cu ea peste 40mii intr-un an si nu am avut nici cea mai mica problema!Nu a vazut service-ul decit la revizii!Se aseza mai bine la drum,avea alte suspensii,iar consumul era excelent(fata de mpi)!Eu alimentez numai de la petrom,nu ca sunt fan dar e la 100m de mine!Cit despre viteza ..........cu mpi am prins 180,iar cu a mea 170!Intradevar zgomotul era deranjant,dar nu era o problema majora pt mine!Chiar i-mi pare rau de ea ca am vindut-o.....!180 cu d?Poate la vale!Mai mult de 170 a mea nu a vrut nici sa o tai!


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 5 Dec 2004, 23:30
Post #278


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Deci pana la urma nu lam scuipat pala degeaba; mincinosu' auzi tu 180 cu SLZ d.hai ca daca aveau amandoua 75 cai era normal sa fuga mai tare dizelache ca si yos fan diesel dar la cat merg yo in oras e bun si mpi.....cred..... blink.gif


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 6 Dec 2004, 09:41
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




nu am habar daca prinde sau nu 180 pe CEAS, nu viteza reala, dar cred ca e posibil. si de ce spun asta: la mine la 3000 rpm am 120 km/h, pe la 3600 am 140 iar la 3800 am 150 km/h. mai mult nu i-am dat, ca n-am avut tupeu. dar daca facem un calcul cu regula de trei simpla atunci la 4500 rpm ar trebui pe ceas sa arate 180 km/h. avand in vedere ca turatia maxima este de 4600 rpm, cred ca este posibil. mentionez inca o data ca nu am vorbit de viteza reala, ci de ceea ce indica ceasul.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 6 Dec 2004, 09:43
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




imi cer scuze, eu am postat mai sus in locul lui adso.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 6 Dec 2004, 18:39
Post #281


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Daca tot zici de turatie ca ai 150 la 3600 rpm inseamna ca SLZ d chiar ia 180 dupa spusele ceasului dar ...cine stie .. nu tot atat prinde maxim si 1.4 mpi ?
a si la 170 presupun ca consumul e de 12 l/ 100 km la diesel ca totusi e turat rau motorul.


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 6 Dec 2004, 22:23
Post #282


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(rtrd_dud @ 6 Dec 2004, 18:39)
Daca tot zici de turatie ca ai 150 la 3600 rpm inseamna ca SLZ d chiar ia 180 dupa spusele ceasului dar ...cine stie .. nu tot atat prinde maxim si 1.4 mpi ?
a si la 170 presupun ca consumul e de 12 l/ 100 km la diesel ca totusi e turat rau motorul.
*


Sincer sa fiu nu mai retin cite turatii aveam la 150,oricum ceva in jur la 3800-4000......doar un lucru specific:este fff zgomotoasa la viteze peste 145km/h!La 170 eram la blana pe la 45-46 mii rpm!Nu prinde nici s-o Fu.. 180!Consumul sa stii ca nu depaseste 6-6.5 mixt daca mergi in halul asta!Cel mai mic consum l-am scos la viteza constanta de 80km/h :4%Dar simteam ca innebunesc la viteza asta!Si asta pe buc-pitesti: trebuia sa alimentez si dintr-o eroare m-am trezit pe autostrada si tot speram sa mai dau de un peco ceva si tocmai la km 80 a fost primu pe dreapta!Ultima oara cind am alimentat(pe sos Stefanesti) am ajuns cu ea impinsa(era spuma pe conducta)am bagat de 150mii si aveam 120km facuti cind am alimentat pe autostrada!Eram 4 persoane in masina si ceva greutate.......de, plecam la tara!


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Dec 2004, 23:14
Post #283


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca ne luam dupa ce indica ceasul si aplicand regula de trei simpla la 1.4 MPI atunci ar trebui sa prinda 225 km/h panai se taie injectia. Dar asta nu o sa se intample dacat pe elevator.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 7 Dec 2004, 10:07
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




e ok ce zici bogdan, dar mai e o diferenta intre benzina si diesel. la benzina puterea maxima e la 5250 rpm, dar nu iti taie injectia de la turatia asta. de la turatia asta in sus puterea incepe sa scada. de aceea se ajunge greu la turatia unde se taie injectia. la diesel taie injectia undeva foarte aproape de puterea maxima, deoarece daca ar mai creste turatia s-ar distruge motorul. teoretic puterea ar mai putea sa creasca, insa nu mai e in stare motorul sa reziste. de aceea cred ca teoretic ar fi in stare sa atinga 4500 rpm...dar eu unul tot nu am tupeul sa-i dau blana, poate inainte s-o vand wink.gif .

This post has been edited by johnsws: 7 Dec 2004, 10:09


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 7 Dec 2004, 21:40
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Se poate sa taie injectia mai aproape de puterea maxima, dar aceasta putere maxima tot de 63 CP e oricum ai lua-o. Stai linistit ca nu ai cum sa ajungi la turatia maxima in treapta a V-a. Daca ar mai fi avut resure in treapta a V-a, Dacia i-ar mai fi facut o treapta in plus, a VI-a...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 8 Dec 2004, 09:01
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




ca tot e singurul topic cu diesel ...
de ceva vreme am observat ca dimineata porneste destul de greu ... ok, e vorba ca e mai rece afara dar senzatia e ca porneste in 2 pistoane, cum face benzinara cind n-are aprinderea buna ...
dupa citeva secunde de functionare mersul devine regulat, rotund ...
sa fie injectoarele care ar trebui curatate ?
are 35k la bord si nu le-am curatat pina acum ...


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 8 Dec 2004, 09:23
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




se poate...dar bujiile incandescente sunt ok, sau contactele lor?


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 8 Dec 2004, 11:33
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




ei, asta nu stiu !
o sa mai uit si la dinsele ...
punct bifat pe lista !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 10 Dec 2004, 16:25
Post #289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




La 1.9 D se poate face ceva ca sa aiba si el o acceleratie pana la 100 mai rapida?
Ceva orice , filtru , chip dar nu cred ca merge , catalizator scos, orice numai sa nu mai ia suta in 17 sec.


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 10 Dec 2004, 17:23
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




nu e o idee buna sa-ti iei 1,9 diesel daca vrei sa faci liniute !
slz 1,9 D 0-100 16.9'
skoda fabia SDI 0-100 18'
vw polo 1.9 SDI 0-100 17'
vw golf 1.9 SDI 17.2'
chiar si clio symbol 1,5 dci face 0-100 in 15' dar asta e comonrail
daca tu vrei sa dai 6000 euro pe un diesel clasic si sa mearga ca un TDI(care face cam 13') cred ca nu e posibil .


--------------------
opel astra 2006 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 13 Dec 2004, 00:10
Post #291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Doamne fereste, nu vreau sa imi iau masina pt liniutze si mai ales SLZ diesel, o vreau si eu sa nu ma sece la buzunar cu consum mare dar vreau sa stiu si eu ce i se poate face la motorul asta pt un demaraj mai bun ca chip sigur nu se poate pune pe acest motor. Daca vreau liniute ma joc NFS underground smile.gif
si apropo la golf IV, fabia si polo SDI se poate pune chip si din 64 cp se duce in 75 si ii creste si cuplu si demarajul si viteza maxima nu cu mult dar se observa diferenta.

This post has been edited by rtrd_dud: 13 Dec 2004, 00:17


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 13 Dec 2004, 01:39
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




nu stiu daca se poate pune chip pe solenza diesel, dar nu ma streseaza deloc ca atinge 0-100 in 17' . in trafic chiar nu se simte, nici in oras nici inafara orasului. si la consum mie mi se pare excelenta. de curiozitate cronometreaza-te si vezi de cate ori atingi 100km/h in 17 secunde plecand de pe loc. nu prea cred ca e un motiv care sa atarne prea mult in decizia de a cumpara o masina. altele mi se par mai importante,ca de ex. ce astepti efectiv de la masina, consum, aer conditionat, fiabilitate, pretul si nu strica nici o estimare a veniturilor pe viitor ca sa stii cam cati bani poti toca pe masina (benzine, motorine, uleiuri, mirositoare si alete cele).
degeaba dai banii pe o masina care are poate sa alerge cu 200 km/h daca n-o alergi, sau sa dai banii pe o masina economica daca nu prea te intereseaza consumul...etc, la ce ar folosi toate astea? pai nu ti se pare ca dai banii pe diverse grafice si detalii tehnice, daca nu te folosesti efectiv de ele?
spui ca vrei chip, si ca vrei sa demareze mai tare masina. pai de aici rezulta ca banii nu sunt chiar o problema,(unde incap 5-7 l de motorina incap si 6-10 l de benzina), iar o benzinara demareaza mai bine ca un diesel. concluzia este ca-ti trebuie solenza mpi, ca diesel iti iei ca sa faci economie nu ca sa mai bagi banii si in chip-uri.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 13 Dec 2004, 09:52
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




La un diesel atmosferic o sa poti sa-i cresti un pic puterea, cu chip sau umbland la pompa de injectie. Principala problema va fi insa fumul negru. Si cu fum, nu mai iei testul de noxe in veci!


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 13 Dec 2004, 11:17
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




dupa cum spuneam a inceput sa-mi porneasca greu unsure.gif ...
Vineri dimineata a pornit chiar naspa rau ... dupa ce am iesit de la servici n-a mai pornit de loc popa.gif ... am dat ce am dat la automat dupa care am luat un taxi spre casa ...
a doua zi dimineata cu un aparat de masura am verificat continuitatea bujiilor ...
concluzia a fost: 3 bucati arse ...
le-am schimbat (400k bucata wacko.gif ) si acum porneste tzutz !
luati aminte, deci, dieselari ...


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 13 Dec 2004, 14:51
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai citisem undeva de povestea cu bujiile incandescente, dar acolo scria ca daca nu merge o bujie porneste greu, iar daca nu merg 2 nu mai porneste. asa ca te poti mandri ca ti-a pornit numai cu 2.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 13 Dec 2004, 14:59
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Porneste, dar mai greu. Prin simplu fapt ca invarti motorul se incalzeste camera de ardere datorita compresiei, si dupa x incercari (daca nu ai omorat bateria) poate merge.

La mine o bujie cel putin e dusa. Parca merge motorul in 3 pistoane inca vreo 5 sec dupa ce porneste, dar nu mi-am gasit inca timp sa o schimb. Inca porneste la cel mult a 2-a cheie. Merge si la prima daca tin mai mult pe demaror. smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 15 Dec 2004, 00:11
Post #297


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Ma eu nu vreu masina de curse dar vreau sa nu fie nici puturoasa , dar daca zici ca nu se vede in trafic te cred ca stiu cum e si nu, nu o sa stau sa cronometrez in cat timp ia suta ca doar nus nebun .


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dpastru
post 3 Jan 2005, 14:23
Post #298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 January 05




QUOTE(procurorus @ 28 Oct 2003, 21:15)
pentru posesori slz diesel:
cum merge motorul, este zgomotos, sunt trepidatii?
*



am solenza diesel, si e zgomotoasa si am trepidatii .
am pb la cutia de viteze, din a 4 in a 3 -a , la 11.000 km.
inca nu am dus-o desi e in garantie. mi-e cam frica ca nu prea se pricep si de inlocuit nu nor


--------------------
solenza diesel avantage - sv06ert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
be4turbo
post 3 Jan 2005, 22:01
Post #299


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 January 05




QUOTE(FLEX @ 18 Jan 2004, 12:05)
CHIULOASA e din aliaje usoare (duarluminiu, etc)
*


Scuze ca intervin, dar varianta CHIULOASA este profund inculta. Corect este CHIULASA. Ca sa nu te faci de ras si pe altundeva..


--------------------
Solenza CLIMA - B09794
Numarul gresit nu suna niciodata ocupat..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 9 Jan 2005, 14:36
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(dpastru @ 3 Jan 2005, 16:23)
...
am pb la cutia de viteze, din a 4 in a 3 -a , la 11.000 km.
inca nu am dus-o desi e in garantie. mi-e cam frica ca nu prea se pricep si de inlocuit nu nor
*



pai oricum singura solutie este sa o duci la service. si daca nu se pricep ii bati la cap pana ti-o fac, poti solicita specialist de la pitesti, iar daca se defecteaza acelasi lucru de 2 ori in perioada de garantie trebuie sa ti-o inlocuiasca, parca asa scrie in certificatul de garantie...


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 09:38
Forum Renault