DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

autom
post 18 Jun 2008, 11:03
Post #711


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(argon @ 17 Jun 2008, 18:20)
care din ele sa-l pun, ca m-am saturat sa cumpar aiurea relee care mai decare mai proaste. Mecanic iese din discutie, deci nu vreau recomandari.
*



*releu electronic IPEE nou- 14V la rece si 13,6 pe caldura


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Jun 2008, 11:05
Post #712


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Spre ala oscilam si eu, dar nu e cam putin 13,6? acul din bord sta aproape de zona hasurata din stanga...


am cumparat un releu cu fir de referinta distribuit(nu produs) de.. Conex Iasi, electronic, 12 ron, sigilat, l-am montat si acum voltmetru sta la 14,3, ralanti, turat, faruri stinse, sau aprinse, de asemenea acul din bord sta lipit pe mijloc, asa ca sunt foarte multumit.

This post has been edited by argon: 18 Jun 2008, 15:36


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jun 2008, 18:38
Post #713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca vrei un releu bun este o schema pusa de mine cu tot cu cablaj fuctioneaza bine de 8 ani la mine pe masina schema si cablajul sint pe aici

This post has been edited by bygy007: 18 Jun 2008, 19:06


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_d_1300
post 18 Jun 2008, 18:43
Post #714


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 31 January 07




Am luat azi releu de incarcare. M-a costat 23 de lei. Ce parere aveti? ma tine?


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Jun 2008, 20:50
Post #715


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Acum chiar pe bune voi pune un mic filmulet cu datele preloate de la releul realizat de mine . Si tot i-am promis lu bygy007 sa-i incerc schema .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 18 Jun 2008, 23:41
Post #716


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




releul lui bygy007 mi se pare cel mai simplu de facut si probabil cel mai stabil, a723 scoate tensiunea de referinta compensata termic, problema este ca nu stiu unde se mai gaseste.

djasu82 ma uit la schema ta si dau decretul:

DA e proasta, de fapt e exact acelasi rahat ca si un releu de incarcare obijnuit de ala de 15 lei. Stii de ce?

1. Nu ai o tensiune de referinta compensata termic, de fapt la tine stabilizarea tensiunii se face printr-o dioda zenner, exact ca la releele de incarcare care le gasesti in comert.
2. Ai facut tampenia sa montezi un potentiometru ca sa reglezi tensiunea in loc sa fi calculat 2 rezistente.

Singura chestie originala, (ma rog, cat de originala o fi e step up converterul ala cu 34063, care e inutil acolo pentru ca oricum aplicand vreo 7v pe excitatia alternatorului tu o sa scoti vreo 16 17v pe baterie. Deci eu unul nu ii vad sensul in afara de a mai face o chestie care se poate arde si sa mai consum aiurea niste benzina ca sa alimentez un tranzistor pe un radiator care se incalzeste de pomana.

bygy07 a facut un montaj simplu, fara complicatii inutile, foloseste ca referinta o tensiune stabilizata si compensata termic (parca 723-ul are eroare de 0,001v la o diferenta de 50 de grade, nu mai stiu pentru ca am renuntat la a-l mai cauta de cand nu se mai fabrica).

Si da, a facut un amplificator de eroare cu un operational care bate oricand 2 tranzistori si tocmai multumita operationalului ala sunt convins ca are variatii foarte mici a tensiunii debitate de alternator indiferent ca e la relantii sau ca ii sar pistoanele afara din motor la 5000 de ture.

Pe scurt ce ai facut tu acolo e o complicatie pentru un lucru banal.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Jun 2008, 09:39
Post #717


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sti ceva chiar te rog pe tine si pe alti sa puna filme .... cu cea ce se vorbeste fiindca pe tine de gura nimeni nu te intrece si mai ales la jigniri. Tu crezi ca acea compensare termica face ceva ? iti spun eu ca nu fiindca tranzistori sunt prea prosti mai ales tranzistori bipolari. Mereu apare unu si arunca o bomba aiurea si uite asa dezinformeaza lumea . Ai incercat schema realizata de mine ? nu cred .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 30 Jun 2008, 10:22
Post #718


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




nu prea ma pricep la electronica in special la citit schemele acestea sad.gif ......am si eu o intrebare spuneti-mi si mie un releu electronic bun(firma ma intereseaza) ca am cumparat unul habar nu am de ce firma si in 2 luni s-a dus mad.gif ........


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 30 Jun 2008, 19:20
Post #719


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Am posibilitatea sa-mi montez un releu electronic, sa incerc sau sa raman la cel mecanic care merge totusi bine?


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Jul 2008, 06:51
Post #720


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




progresul nu a omorat pe nimeni.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_razvan2000
post 2 Jul 2008, 13:31
Post #721


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 July 08




Am si eu o dacia 1310 si vreau sa pun niste muzica pe ea,dar nu stiu daca face fata alternatorul(cd player: http://www.be-loud.ro/produse/CD_Playere_MP3/LG/LAC_3705R/ ,iar amplificator: http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoa...Special_Mk_II/)
Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un sfat.Va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1310 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 2 Jul 2008, 17:28
Post #722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Face fata linistit alternatorul, poate daca ai si o baterie mai ok (undeva la 62A), oricum amplificatorul ala pe care vrei sa-l pui e destul de slab si nu o sa scoata prea multi W ca sa-ti faci probleme

On topic: firul acela de la releul electronic unde se conecteaza? E vorba de un fir rosu care iese din releu.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jul 2008, 22:01
Post #723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la + alternatorului ( firele groase)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_razvan2000
post 2 Jul 2008, 22:13
Post #724


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 July 08




Multumesc mult neajiji!


--------------------
Dacia 1310 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carburatorul
post 16 Jul 2008, 02:21
Post #725


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 10 November 05




Salutare,
In primul rand va rog sa ma scuzati daca revin cu o intrebare pentru care s-a mai dat raspunsul cu ceva timp in urma, dar din pacate eu nu am gasit un raspuns clar.
Am o problema similara: Alternatorul daciei mele se pare ca nu face fata cand cuplez toti consumatorii sau mai bine zis aproape toti.
I-am verificat tensiunea de incarcare si este 13,5-13,8V (cu consumatori), la o turatie a motorului de circa 3000rpm, ceea ce zic eu... ar fi acceptabil. Problema apare insa cand las motorul la relanti, tensiunea imi scade in anumite cazuri chiar si sub 12V.
Nu am calculat puterea totala a consumatorilor, dar numai sistemul audio cred ca are aproximativ 500W.
Am rugamintea sa-mi spuneti cu ce alternator il pot inlocui pe cel original de dacie, cat ar costa un altul mai puternic(80-90A de exemplu) si unde pot gasi sa cumpar.

Mentionez ca am montat aditional la sistemul audio un condensator de 1F, dar din pacate nu ma ajuta, consumul de curent e prea mare.
Bateria este Varta Blue Dymanic de 74Ah si este destul de noua, dar sunt convins ca daca nu rezolv problema cat mai repede nu va rezista foarte mult sad.gif

Va multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Berlina - privat '99 1310 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 16 Jul 2008, 07:05
Post #726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




"I-am verificat tensiunea de incarcare si este 13,5-13,8V (cu consumatori), la o turatie a motorului de circa 3000rpm"

Problema ta nu e alternatorul. Daca dai drumul la consumatori muzica, faza lunga, aeroterma si dezaburire luneta fi sigur ca scade sub 12v. Exista un topic dedicat la sectiunea imbunatatiri despre alternatoare.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jul 2008, 08:20
Post #727


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Carburator biggrin.gif daca ai bani iti montezi un alternator de 90A de super nova costa in jur de 3 mil la remat. La tine iti mai trebuia si o baterie de cel putin 80A sa fi sigur ca rezista a si daca ai un alternator de 36A modifica-i puntea si pune una de 50A pentru inceput. Apropo daca lasi statia pe baterie fara ca sa pornesti motorul fi sigur ca in 2-3 luni se duce bateria !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carburatorul
post 19 Jul 2008, 18:59
Post #728


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 10 November 05




Multumesc, am sa incerc cu un alternator de 90A din acela de SuperNova, cum ai zis.
Ideea este ca trebuie sa incarce bine la 800-900rpm ca aici apare practic problema.

Revin cu o intrebare, alternatorul acesta de 90A se potriveste perfect la motorul clasic de Dacie sau trebuiesc facute modificari(la partea mecanica ma refer).

Iar despre recomandarea cu o a-2-a baterie, nu stiu daca e bine, ar fi totusi un "consumator" constant in plus pentru alternatorul care poate maxim 36A.
Deci raman clar pe ideea unui alternator mai performat.

Ca exemplu foarte bun, am verificat tensiunea debitata la relanti de alternatorul unui SEAT Leon, cu consumatori inclusiv sistem audio(dat nu foarte tare intradevar) dar valoarea pe aparat era 14,2 aproape constant. Mi s-a parut genial.

Am sa mai consult si celalate TOPIC-uri sa vad ce mai gasesc pe acolo, iar daca vreti sa mai adaugati sfaturi aici , sunt bine venite.

Daca mai stie cineva modele de alternatoare performante care se potrivesc la motoarele DACIA 1310 si mai ales locul de unde pot fi achizitionate ar fi perfect wink.gif

Bafta All!



--------------------
Dacia Berlina - privat '99 1310 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 19 Jul 2008, 20:58
Post #729


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ca tot e topicul aici

la craiova am lasat lumina de intalnire aprinsa

cand sa plec spre o comuna din apropiere, am observat...si totusi, in ciuda faptului ca au stat cam mult, motorul a pornit

ajuns la tzara, in comuna respectiva, am observat ca acul de la incarcare e pe rosu(minim)

am zis ca nu e important....

cand m-am pregatit pentru revenirea in ct, am luat la puricat sistemul de incarcare....ciuciu incarcare

am desfacut alternatorul si am observat un fir de la stator care ducea la diode era ruginit-o carbonizat si plasticul topit. si ca aleternatorul in scurt timp de functionare s-a incins rau de tot. toate diodele ok.
am refacut legaturile, am legat inapoi alea
mai mult de 14,5 volti turata , fara consumatori, oricat m-as fi jucat cu releul, nu am scos....si se incingea in continuare. rotorul este bun(5,6 ohmi pe perii, 5,3 ohmi pe inele direct)

ce sa fie?
statorul ars?
(am pus unul de rezerva pe moment, dar e pus cu un releu electronic si sta pe la 13,5 tensiunea)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jul 2008, 22:02
Post #730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




esti sigur ca ai facut legaturile sau ai masurat diodele bine? daca este bateria descarcata este posibil sa nu incarce foarte mult, dar cred ca una sau 2 diode fac probleme


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Jul 2008, 22:41
Post #731


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am verificat cu metoda clasica...baterie 12V si bec
bornele puse normal-conduce, invers nu

verificat si cu aparatul de masura...la fel..intr-un sens rezistenta, invers nu

legaturile le-am facut la fel cum erau initial


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jul 2008, 20:22
Post #732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




uita-te sa nu se miste pinul central la diode bobinajul sa nu fie ars sau sa dea pe la masa , legaturile sa fie bine strinse , ca sa faci o proba conccludenta pui aparatul pe bornele bateriei si unesti + cu DF de la releu si monitorizezi tensiunea daca bateria este descarcata incepe sa creasca , in momentul in care a ajuns la 15,5-16 V scoti firele , le pui la loc si rebglezi din nou releul de incarcare

This post has been edited by bygy007: 21 Jul 2008, 20:27


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Jul 2008, 16:26
Post #733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Salut, acum cateva zile cand m-a lasat bateria m-am gandit ca poate am ceva la alternator etc.

Am vazut aici pe forum cam cum trebuie sa masor cu voltmetrul, si am gasit voltajele la bornele bateriei prea mici, nu mai tin minte exact cat erau, dar la relantii era sub 13, cam 12.7 parca, si nici macar la 2000-3000 de ture nu ajungea la minimul de 13.8, ci era in jurul la 13.4.

Eh si m-am gandit sa schimb releul regulator, pe care mai il schimbase tata "in tinerete" se pare, si a pus in locul celui electromecanic unul electronic, cu 3 fire.. Problema e ca el firul de referinta vad ca il are pus la borna + a bateriei, iar pe forum am citit ca voi puneti la borna + a alternatorului (adica unde scrie B+ presupun ?).

Mi-am luat releu nou la 20RON, electronic tot cu fir de referinta, montat cum era si cel vechi, cu firul rosu care e in plus pe + la baterie, si a crescut ceva voltajul, dar tot nu destul, adica in relantii am 12.8-9 iar in 2000-3000 ajung la 13.8-9 (se poate ca castigul asta sa fie din cauza ca am curatat masa releului, si sa fi dat degeaba banii pe asta, eh asta e acum dry.gif sad.gif ).

Sa incerc cu firul de referinta pe borna B+ a alternatorului ?

Daca nici asa nu merge schimb maine alternatorul ca mai am unu in debara biggrin.gif.. si o sa ma uit la diode la asta.

Mersi

This post has been edited by ment: 23 Jul 2008, 16:30


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jul 2008, 19:01
Post #734


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Masoara cu aparatul de masura rezistenta la rotor scoti fisa de excitatie si cuplezi aparatul pe gama ohmilor si masoari intre masa si borna de excitatie care se aplfa pe alternator . Valoarea trebuie sa fie cumprina minim 4.6 ohmi si maxim 6 ohmi (cam rar). Sub aceste valori nu ai ce sa-i faci doar sa schimbi fulia la alternator cu una mai mica . Daca bateria e pe duca si nu isi mentine tensiunea cumotorul oprit la o vlaoare de 12.5-13V asta e cumperi alta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 23 Jul 2008, 20:40
Post #735


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Verifica si legaturile la masa.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L - PH-04-xxx 1998/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Jul 2008, 21:34
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




mersi de raspuns, o sa masor si rezistenta alternatorului, vad maine biggrin.gif djasu82.

masa pe caroserie stanga am curatat n3m0, m-am uitat pe la cabluri, si am masurat "diferentele de potential" intre masa alternator/releu si -baterie, si nu se pierdea pe acolo.. oricum ce vreau sa stiu e daca firul de referinta se pune pe B+ ?.. ca asta nu prea am inteles.

This post has been edited by ment: 23 Jul 2008, 21:36


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jul 2008, 21:48
Post #737


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Firul de referinta se pune pe surubul de la alternator cel de plus care e legat cu blocul de lumini si baterie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 24 Jul 2008, 15:41
Post #738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Mi-am pus azi de dimineata celalalt alternator de backup, si acum ma aflu in parametrii sa zicem asa biggrin.gif, adica in 13.9-14.2 cam in toate regimurile, si s-a miscat si voltmetrul ala buclucas din bord cam pe mijloc.

Asa ca trebuie sa ma uit la alternatorul vechi sa vad ce are, rezistenta respectiva de care ziceai djasu82 e in jur de 5.8 ohmi vad. L-am deschis sa ma uit la diode, dar nu stiu exact ce si unde sa masor pe puntea asta, care sunt diodele etc:
1
2

This post has been edited by ment: 24 Jul 2008, 15:42


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Jul 2008, 19:44
Post #739


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Diodele se masoara intr-un sens dispre cele 3 suruburi centrale spre borna plus a puti si in celalat sens de polaritate al aparatului dinspre cele 3 suruburi centrale spre borna minus . Diodele sunt bune doar daca conduc intr-un singur sens daca conduc si inver tot spre aceasi polaritate ( borna plus sau borna minus a putini) sunt defecte. Iar la rezistenta m-am referit in speciala la rotor vezi ca ai cele doua inele de cupru pe rotor , treci aparatul pe gama 200 ohmi si masori rezistenta dintre cele 2 inele ( rezistenta bobinajului la rece) trebuie sa indice 4.5-5 ohmi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Jul 2008, 23:11
Post #740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(ment @ 24 Jul 2008, 16:41)
Mi-am pus azi de dimineata celalalt alternator de backup, si acum ma aflu in parametrii sa zicem asa biggrin.gif, adica in 13.9-14.2 cam in toate regimurile, si s-a miscat si voltmetrul ala buclucas din bord cam pe mijloc.

Asa ca trebuie sa ma uit la alternatorul vechi sa vad ce are, rezistenta respectiva de care ziceai djasu82 e in jur de 5.8 ohmi vad. L-am deschis sa ma uit la diode, dar nu stiu exact ce si unde sa masor pe puntea asta, care sunt diodele etc:
1
2
*


ca sa masori diodele corect desfaci cele 3 sirme care vin pe puntea de diode , apoi gasesti in acest post informatii complete de reparare

This post has been edited by bygy007: 24 Jul 2008, 23:12


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 07:01
Forum Renault