drakuxxx
4 May 2018, 21:39
Am urmatoare problema/nelamurire: la masina mea o Zafira B am tensiune permanenta pe bricheta chiar si cu motorul oprit. Vreau sa montez o camera auto dar nu as vrea sa stau mereu sa scot si bag camera in bricheta. La bricheta am 3 fire: tensiune permanenta, impamantare si tensiune doar cand e pus contactul. Firul cu tensiune doar la contact e mai subtire si este folosit pentru a da tensiune becului care lumineaza bricheta. Daca eu leg firul cu tensiune la contact in locul celui cu tensiune permanenta atunci bricheta o sa functioneze doar la contact. Ce nu stiu insa e daca rezista firul mai subtire. Camera functioneaza la 5V si 2.4Ah, cel putin asa scrie in specificatii. Rezista bricheta doar cu camera in ea fara sa mai bag si alti consumatori sau o sa se arda vreo siguranta ceva?
bygy007
4 May 2018, 23:50
sigur de arde si este nerecomandat incerca sa pui alimentarea brichetei pe contact sau pui un intrerupator pe bricheta , releu care sa dai comanda de la firul subtire
2.4 Ah sau 2.4 A? Nu de alta, da-s oarecum diferite.
bygy007
5 May 2018, 10:22
oricum e mare pentru o camera auto
psychoo
5 May 2018, 11:49
Daca are acumulator si display se explica. Solutia oricum e data de bygy. Releu care ia + permanent din bricheta pentru alimentarea camerei, iar comanda releului de pe iluminarea brichetei.
Sau tras alt fir din tabloul de sigurante, dar asta e mult mai greu
drakuxxx
5 May 2018, 11:53
2.4 A scrie pe conectorul lui. Nu are display camera, are doar acumulator de 248mAh. Multam pentru ajutor. O sa caut eventual o tripla ceva pentru bricheta cu buton de on/off.
Fac astia reclama la noul polo.
Pret in reclama vreo 8100 euro ??
Puteti confirma asa ceva ?
Eu m am.dus la dealer si prima variantă incepe de la 13k
attachmentid=1628085998] .
E prin programul rabla. Adica ajunge la pretul ala dupa scadere tichetului, plus ceva discount.
Posibil sa fie si ceva editie mai cheala, sub trendline, speciala pentru promotie.
marksman
5 May 2018, 23:05
Exista echipare sub chelline?
Posibil. Habar n-am. Ideea e ca iti livreaza ceva standard minim, 2-3 culori disponibile, si fara posibilitatea de a adauga optionale.
Stiu ca la Skoda au echipare Smart spre exemplu (nivel de echipare pe care nu il vezi prin vest).
Personalizeaza si ei dupa piata si bugete.
O avea motorul de 60 cp, fara ac, fara sistem de franare autonom...
In interior e destul de mare, cam cat astra k. Dpdv al spatiului e best deal la banii astia.
Daca aveau si un motor mai mare aspirat, se vindea in draci.
Oricum poate ma duc llsaa dealer sa intreb ce e cu reclama aia...daca ma lamuresc revin cu info
Axo, iar ai ceva intre dintii aia stricati. E mai misto avataru' cu TenBotswanezeDollars...
L am schimbăt ... da si tu un clear history sau delete cookies.cred ca d acolo e
Multumesc ca ti-ai schimbat avatar-ul.
Da' tu cand ti-l schimbi?
Cand imi cere cineva
tatabobu
7 May 2018, 09:41
Schimba-l!
Cu unu' mai frumos!
tatabobu
7 May 2018, 09:54
Da'unde ar putea sa gaseasca unu'mai frumos ca Mr. Bean albastru?
QUOTE(radian @ 7 May 2018, 10:39)
Radiane l-am schimbat, dar apoi a aparut
QUOTE(tatabobu @ 7 May 2018, 10:41)
Si l-am schimbat la loc
Deci Tatabobu e de vina ca o sa am cosmaruri la noapte cu martianul tau...
Haidi bre ca dintii lui Dragnea erau mai de cosmar.
radian
12 May 2018, 09:53
Am niste diagrame in format VSD (Microsoft Vision Document). Cu rahaturi de astea chiar nu am avut de-a face pana acum. Cum pot sa lucrez pe ele, sa le fac modificari?
DragosP
12 May 2018, 11:01
LibreOffice Draw.
marksman
12 May 2018, 11:18
@DragosP: LibreOffice Draw editeaza .vsd-uri? Stiam ca merge doar read-only.
Acu' si dilema mea: am spart farfuria de sticla (platoul) de la cuptorul cu microunde. 24.5 cm are in diametru. Merge orice fel de farfurie sau e musai originala? Originala e 60 lei + TVA, in alta parte am gasit cu 30 de lei cu tot cu TVA.
Vezi cum arata la partea de jos, ghidajele in special. Daca sunt identice geometric, n-ar trebui sa fie probleme.
Si sticla sa fie OK pentru microunde.
Cu ceva desene aurii sau argintii.
bygy007
12 May 2018, 19:06
marksman
12 May 2018, 20:27
Atunci pot sa pun una de tabla.
bgdrenault
12 May 2018, 20:49
QUOTE(axabrt @ 6 May 2018, 12:08)
O avea motorul de 60 cp, fara ac, fara sistem de franare autonom...
In interior e destul de mare, cam cat astra k. Dpdv al spatiului e best deal la banii astia.
Daca aveau si un motor mai mare aspirat, se vindea in draci.
Oricum poate ma duc llsaa dealer sa intreb ce e cu reclama aia...daca ma lamuresc revin cu info
http://20.volkswagen.ro/9500- rabla =8...
bucatzel
14 May 2018, 09:06
QUOTE(marksman @ 12 May 2018, 21:27)
Atunci pot sa pun una de tabla.
Sa ma chemi cand ii dai drumul prima oara. O sa aduc popcorn. De-ala gata facut.
neumann
14 May 2018, 09:22
@axa
De ce nu iei golfu, de pe vwagin.ro?
Parca te plangeai de 5 viteze la astra. Polo are 75 cp si 5 viteze.
Avantaj client: 3.718 €
Preț: 12.297 € (la care scazi rabla)
Golf - Trendline 1,0 TSI/110CP, M6
tatabobu
14 May 2018, 09:38
QUOTE(radian @ 12 May 2018, 09:53)
Am niste diagrame in format VSD (Microsoft Vision Document). Cu rahaturi de astea chiar nu am avut de-a face pana acum. Cum pot sa lucrez pe ele, sa le fac modificari?
Visio? incearca sa le urci aici:
https://www.lucidchart.com/pages/tour/visio_editor
einstein1984
14 May 2018, 10:03
pai farfuria after market nu o sa aiba caile de rulare pentru rolele alea corecte si nu se va roti...
axabrt
14 May 2018, 10:21
Am găsit polo.
Întradevăr are un motor cu 65 cp doar.
Probabil se va mișca foarte încet, că are și vreo 1100 kg.
Deci golful e mai ok, ăla are și 6 trepte și turbina , dar e și mai scump cu vreo jumătate de polo...
[attachmentid=1628086560]
Totuși al dreacu dealer. Mi a pus sub ochi foaia cu 13000.
Daca o mușcam , mi o luam.
Mai am pățit odată la Vodafone, era să cumpăr un telefon la abonament, mai scump că la liber.
Când i am atras atenția, a recunoscut senin, c a greșit....a dracu greșeală, in favoarea lui. Invers nu gresea ?
Iulikk
14 May 2018, 10:49
Am condus recent polo 1.0 65 de cai. Nu recomand nici la dusmani. Solenza e pagani pe langa ea. Cu 4 persoane si aer cond e pur si simplu moarta.
PS: are baterie de scuter, 35Ah
)
einstein1984
14 May 2018, 11:36
mai mult loc in ea decat in sandero?
marksman
14 May 2018, 11:56
Daca e ca vechiul Polo, nu cred sa fie mai mult loc. Am mers cu doua generatii de Polo, una mai veche (9N) si una mai noua, 2010+, nu mai stiu codificarea (6x ceva, parca). In ambele m-am simtit inghesuit maxim. Logan/Sandero cel putin par mai spatioase, si loc in spate ai cacalau, fara sa fii nevoit sa tii genunchii la gura ca in Polo.
axabrt
14 May 2018, 12:06
Loc in asta noua e cam ca in Astra g.
Par sa fie niste centimetri in minus la bancheta din spate care e taiata in zona in care ai sprijini piciorul înspre manivela ușii din spate aproximativ.
Per total este ceva mai mare că vechea generație, dar nu ceva deosebit
E a doua oara-n mai putin de-un an cand mi se-ntampla aceeasi chestie in conditii f. similare: condus pe ploaie, curba la stanga relativ larga luata cu ~ 70 (fara scartait de roti, fara urlete din partea copiloatei, deci nimic exagerat), simt ca fuge spatele spre exterior si trebuie sa redresez din volan (usor dr.). Cine-i
divina, cazanu' (roata, cauciuc?) sau soferu'? In alte conditii nimic...
E posibil (chiar probabil) ca roata stg-fata sa fi incalecat vopseaua de pa axul drumului, dar instabilitatea a fost pe spate, nu la tractiune. La fel, e posibila o uzura a unui cauciuc spate, dar improbabila fata de alea fata.
Astept o parere de expert.
paul_damian
20 May 2018, 11:17
Nu-s expert, dar imi dau cu parerea: pateam asa la 1100, la curbe in aceleasi conditii (chiar in frana de motor) fugea de spate. De vina erau amortizoarele, drumul avea denivelari minuscule, dar era destul.
axabrt
20 May 2018, 11:20
O mica observatie
Când mașina derapează in curba la stânga, că sa redresezi mai ușor iei tot stânga de volan, că sa aliniezi și fața mașinii cu spatele, apoi dreapta.
Mă rog...durata e de ordinul secundelor, poate așa ai procedat și ai uitat sa scrii toată secventa.
Putea să fie ulei pe drum, sau nisip, sau temperatura mai scăzută decât de obicei.
Posibil portbagaj mai ușor sau circulai fara benzina in rezervor și pasageri în spate.
Sfat. Încearcă cu 10 saci de multibat in portbagaj. Garantat sta pe drum
psychoo
20 May 2018, 12:48
10 saci multibat costa mai mult decat o verificare in service de amortizoare, bucsi si geometrie...
@paul_damian: ma mir de 1100, n-am condus niciodata, dar "din auzite" si din vedere pare (datorita dimensiunilor probabil) mai stabila decat a mea, la conditii identice. La mine a fost vorba de frana de motor in primul caz (drum orizontal) si "gaz" ieri (eram in urcare spre Predeal); n-am simtit denivelari, dar ma gandesc ca-i dubios ca s-a intamplat doar in curbe la stanga. La amortizoare n-a umblat nimeni vreodata (iar suspensiile-s destul de tari pe ansamblu), deci situatia ar trebui sa fie similara stg/dr.
@axa: am lucrat din reflex, n-am stat sa le gandesc; e posibil sa fie cum zici, dar nu stiu daca as fi tras de volan stg., cand din sens opus veneau masini iar eu eram cu roata stg. calare pe linie...; cert e ca am stabilizat-o f. repede (nici vorba de secunde), fara incidente si fara sa simta (sau sa vada) doamna. Nu cred ca era ulei sau nisip pe drum. Temperatura poate era cam scazuta pt. perioada, dar totusi, de ce nu si in curbele la dr.?! Pasageri in spate ca de obicei - nu, rezervorul - ca de obice (aproape) plin, porcbagajul intr-adevar gol in ambele situatii. Repet, de ce doar la stg.?!
@psychoo: geometria pare ok...restul, probabil ca voi cere verificari suplimentare cand mai ajung cu ea pe elevator.
psychoo
20 May 2018, 14:56
Eu am patit ceva similar la solenza doar la curbele luate putin mai tare.
Era pe traseul dat de mine apoi brusc scapa ca si cum as fi tras de volan in directia aia, deci un fel de fugit spatele.
Problema era pivotul bratului care era gripat si cand era forta mai mare pe el scapa in pozitia corecta.
Joc nu se simtea deloc ca era bila plina de rugina inauntru.
Mi se mai intampla si mie uneori sa iau curbe mai tare decat ar trebui, dar pe uscat, la curbe pe care nu le cunosc. Se aude scartaitul specific, dar nu fuge spatele...
Am de facut mai multe adrese gmail pentru angajati, doar ca dupa ce fac vreo 3-4, incepe sa ma puna sa bag telefonul pentru confirmare, dar si asa ma lasa doar cate o adresa pe numar de telefon.
Aveti cumva vreo solutie de scurtare a timpilor si sa il fac sa nu mai ceara tot felul de kkturi?
einstein1984
21 May 2018, 13:32
asa se zice acum cand faci adrese de trimis spamuri, ca sunt de angajati???
oare de dori google nu lase orice dorel sa-si faca 3746 de adrese de mail?
daca vrei sa nu mai ceara kkturi, fa-ti un server de mail cu hosting etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.