QUOTE(cdadan @ 12 Oct 2012, 20:58)
Daca-mi reprosezi ca l-am pus la imbecili fiindca si-a batut joc de-o masina[COLOR=purple](pana aici,perfect de acord cu matale!)[COLOR=purple], macar dpdv legal isi merita locul aici.[COLOR=purple]De aci incolo,ma cam trag pe tur-napoi.[COLOR=purple]
Coane Dane,stii si matale ca gusturile difera,si asta pe o paleta foarte larga de interpretari.Nu trebuie,neaparat,sa ne placa noua ce place la altii!
Cu partea legislativa,mi-s tare incurcat.De fapt nu mi-s incurcat,ci de-a dreptu-n plop!
De unde mama nevoii sa stiu io cum a omolagat RAR-ul ozn-ul ala?
Neavand acces la baza lor de date,evident.
Dar am intrezarit o portita prin care sa ma scot din cauza!
Explic mai jos.
QUOTE(bmwh548 @ 12 Oct 2012, 21:17)
Nu-s inspector, dar raspunsul meu e da. Suspensiile sunt omologate pentru modelul ala? Dimensiunea jantelor si a pneurilor e trecuta in talon (cartea masinii de fapt ca in talon nu se mai trec)? Restul e cancan. Arunca un ochi la nemti sa vezi strechuri de te miri ca mai stau cauciucurile la locul lor. Aia cum crezi ca iau inspectiile? Si acolo mai greu cu spaga.
Da-i un peme lui marian-j si intreaba-l ce si cum, dar presimt ca raspunsul va fi cam acelasi.
Nu-i cazul de pm!
Mi-s si io geana(sau gen?
) p-aci.Rar ma amestec in discutii(deseori!! ma umflu de ras!
) si-mi vad de treaba.
Coane bmwh548,ai pus degetul pe rana!
Inspectorii itp nu au acces la bazele de date ce contin omologarile.
Noi primim un "cifru" alcatuit din 14 caractere,dar nimeni nu ne explica cum sa-l interpretam.Stim cateva chestii,mai "urechim" cateva alte informatii,si cam atat.Ce stim foarte bine,sunt ultimele doua caractere din nr de omologare.Acolo suntem foarte atenti,din cauza faptului ca putem sa ne "prajim" asa de usor,incat sa ramanem fara atestatul de inspector.
Anecdota.
Si acum fiti atenti:cea ma scumpa masina la care i-am facut io inspectia a fost un Porsche 911.O dihanie neagra.Superba!Lata,joasa,cu gumele pe spate late cat drumu',o herghelie de cai mai mare ca aia de laI zvin!Toate bune si frumoase:am gasit seriile,a trecut(majestuosa ca o acvila!) probele de gaze,si am ajuns in standul de franare.Aici incepe poemul.Cand franam in stand,se cobora garda la sol si Porsche-le se "impana " in marginile(mai inalte cu 10 cm!!) ale canalului de vizitare.
Belea!Rezolvare:colegul meu si proprietarul tineau troaca de aripi si io franam!!
Cu chiu cu vai,am obtinut o eficienta de franare adecvata.
Daca imi bloca RAR-u' Porsche-le pt reinspectie eram de rasu' naibii!
Aveam doua optiuni:ori se kka pe el de ras inspectorul de la RAR(vazand ca tinem masina de aripi ),ori gaseam unul ce voia sa respecte neaparat regulamentul si o "decalotam" grav!
P.S.
Coane Dane,amu pricepi ce cotoioasa e treba cu bemveu' ala cracanat?
Si stii de ce pot sa ma scot din discutie?Pentru ca standul meu de franare este dedicat masinilor de mare tonaj.Cu toata bunavointa,dar penmfeu' ala nu "incape" la mine in utilaj!Prin urmare,ma extrag din discutie.