roby_1300_rap
16 May 2015, 14:18
QUOTE(Stefan.alex78 @ 16 May 2015, 11:49)
Am mai curatat, cumparat, reparat, vopsit si asamblat din maruntaiele masinii.
+ cateva poze cu starea tablariei pe sub masina.
P.s scuzati faptul ca unele poze sunt intoarse, dar mi le roteste automat in momentul in care le pun aici.
mi se pare mie sau semilonjeronu stanga e putin umflat de rugina ?
Stefan.alex78
16 May 2015, 15:46
Nu ti se pare, talpa semilonjeronului stanga e mai gaurita ca sita. Sa vedem ce ii voi face daca il dau jos complet sau se mai poate salva.
Equinox
16 May 2015, 15:52
QUOTE(Stefan.alex78 @ 16 May 2015, 15:46)
Nu ti se pare, talpa semilonjeronului stanga e mai gaurita ca sita. Sa vedem ce ii voi face daca il dau jos complet sau se mai poate salva.
Daca e doar talpa afectata nu trebe sa il dai jos pe tot..
Inlocuiesti talpa lonjeronului si atat
Sa cureti bine in interioru lonjeronului..scoti tot de acolo..pamant..mizerii etc..
Stefan.alex78
16 May 2015, 16:26
In principal asta e planul...inlocuit doar talpa, dar pana nu ajung sa o rastorn sa o curat putin nu pot spune exact.
roby_1300_rap
16 May 2015, 16:44
ai mare grija ca si eu am avut o problema asemanatoare la lonjeronu de pe dreapta , pana la urma a trebuit sa il schimb cu totul cand am dat jos podul pedalier si am batut in lonjeron cu ciocanul pana pe la jumatatea lonjeronului superior s-a marit gaura
Stefan.alex78
22 May 2015, 18:11
Nu pot realiza gravitatea problemei pana cand masina nu ajunge la tinichigiu si o rastorn ...
Astazi am fost putin in cautare de piese, am ajuns la Remat Vest, zona Militari, strd Bârsănești. Din pacate acolo se afla un tlx rosu cu doar 22 800km impecabil la tabla si interior. Din cauza depozitarii nu am putut lua decat chederele de la usi si de la capota portbagajului , plus scrumierele ( sunt ca noi, nici nu miros a tutun
) ) Pentru doritori masina va ramane acolo pana marti cand va merge la tocat.
Equinox
22 May 2015, 21:00
O faza de genu am patit si eu..
Un 1100 cu 15.000km,in stare impecabila..
Cat m-am invartit eu pe acolo deodata a pus gheara pe ea si pachet a facut-o..
Poti verifica lonjeroanele cu o surubelnita,putin mai groasa..
Incomoda pozitia dar macar sa stii daca le schimb total sau doar talpa
Stefan.alex78
31 May 2015, 12:46
Se lucreaza, incet si sigur!
P.s: doresc si eu niste pareri. Am verificat rezervorul masini si pe langa 2 vechi lipituri (daca le pot numi asa) are alte 2 gaurele. Intrebarea e....sa merg sa mi-l lipeasca pe asta sau sa incep cautarile de un rezervor ?
DACIOTUL_97
31 May 2015, 17:51
Nu are rost sa-l mai carpesti.Candva,tot va ceda.Mai bine pune mana si cauta unul nou.Spor la treburi.Imi place atentia pe care o acorzi detaliilor.Bafta !
roby_1300_rap
31 May 2015, 18:18
schimbal , daca poti ia unul nou , si eu am avut unu carpit sa nu mai spun ce a curs din el cand i-am taiat gatul de umplere
nu te zgarci
ydaniel
31 May 2015, 21:09
Greu de gasit rezervor nou!
Totusi ai grija ca cel nou sa nu fie mai prost decat cel vechi!
PUne o poza la rezolutie mare cu gaurelele;ai grija sa nu fie si prin alte parti ciuruit.
Daciotul_98
31 May 2015, 21:13
Ia din dezmembrari de la daciile din anii 90
roby_1300_rap
31 May 2015, 22:15
QUOTE(ydaniel @ 31 May 2015, 22:09)
Greu de gasit rezervor nou!
Totusi ai grija ca cel nou sa nu fie mai prost decat cel vechi!
PUne o poza la rezolutie mare cu gaurelele;ai grija sa nu fie si prin alte parti ciuruit.
eu am gasit foarte usor nou , o dat comanda si mi-o adus 180 lei o fost din cate imi amintesc
, nu prea as recomanda reparatia , al meu ala vechi avea facuta o reparatie arata bine la exterior da pe interior era numa rugina , stau si ma gandesc daca il puneam pe masina cate imi strica
[attachmentid=1627996057] [attachmentid=1627996058]
sa nu mai spun ca avea si vreo 20 de litri de benzina in el
Stefan.alex78
4 Jun 2015, 21:53
@ydaniel ma scuzati ca nu am raspuns mai repede dar nu am avut timp.
Rezervorul l-am verificat cu presiune mica de aer sub apa, singurele locuri prin care rasufla sunt cele indicate, in poze, cu ajutorul varfului surubelnitei. Starea generala a rezervorului atat in exterior cat si in interior se poate observa in poze. Inca astept parerile...
Plus ce am mai lucrat
Aeroterma masinii a fost avariata la desfacere
, astfel am cumparat alta de pe care am luat piese astfel incat sa o pot repara pe a mea.
Sfatul meul este sa-l schimbi,dar cauta sa iti cumperi rezervor nou nu te incurca cu sh-uri din dezmembrari.Iti treaba asta ca si eu aveam rezervorul la dacia mea 1300 gaurit, leam astupat odata dar apoi a pocnit in alta parte si intr-un final miam cumparat rezervor nou
Stefan.alex78
6 Jun 2015, 18:30
Nu stiu cat de repede/usor gasesc eu rezervor nou, dar am sa incerc.
Continui procesul de curatare, vopsire si reparare a pieselor.
roby_1300_rap
6 Jun 2015, 19:03
QUOTE(Stefan.alex78 @ 6 Jun 2015, 19:30)
Nu stiu cat de repede/usor gasesc eu rezervor nou, dar am sa incerc.
Continui procesul de curatare, vopsire si reparare a pieselor.
daca erai din Deva sau de prin zona iti gaseam eu
deceneu32
9 Jun 2015, 09:36
Cutia de viteze ai montat-o pe masina?
Stefan.alex78
9 Jun 2015, 11:50
Nu, nimic nu este montat pe masina. In maxim 2 saptamani merge la tinichigiu, apoi o voi antifona si voi schimba ce trebuie la suspensie, directie, sistem de franare..ca sa nu ma mai chinui atunci cand va fi vopsita. Apoi voi monta si restul de piese.
Rob3rto
9 Jun 2015, 21:46
Ai bagat pistonasele in etrieri? Trebuie sa-ti spun cu parere de rau ca-s foarte proaste garniturile... Pune de Autofren
Stefan.alex78
9 Jun 2015, 22:13
Nu, nu am bagat pistonasele. Stau mult prea bine in ambalajele lor ca sa le pun in etrieri si sa risc sa-mi rugineasca. Din punct de vedere al garniturilor, asta este....nu sunt o paguba prea mare. O sa caut de autofren, dar am ajuns la concluzia ca nu doar restaurez o masina, ci joc si la bursa. Pentru orice piesa cumparata exista o probabilitate de a fi sau nu de proasta calitate.
aditza579
21 Jun 2015, 13:47
Am eu un rezervor. Este relativ nou. Daca vrei, ii fac cateva poze.
Equinox
7 Jul 2015, 21:58
Munca de chinez batran
Merge mai usor curatatu cu feruginol?
Stefan.alex78
7 Jul 2015, 22:15
Bine spus ca e munca de chinez batran. Sunt multumit de feruginol...raportul calitate pret mi se pare ok. Cu acea sticla am pus la punct aripile, capota, usile fata si grila de aerisire. Singurul dezavantaj, dupa mine, acolo unde rugina este "in floare" nu prea isi face efectul....tot trebuie curatat cu peria de sarma si apoi tratat cu feruginol pentru a fi sigur. Oricum nu acum se vede cat este de bun sau nu, peste un an doi o sa pot spune exact cat de bun a fost.
Chef de munca sa avem ca in rest se fac toate.
sorin105
7 Jul 2015, 22:40
Aripa albastra nu este ce trebuie.
Spor la treaba.
Stefan.alex78
7 Jul 2015, 23:02
Poanta e ca niciuna nu este ce trebuie. Daca pana la final nu gasesc altele, vor deveni ce trebuie
.
Barbalex
8 Jul 2015, 13:30
Super!Imi place,va iesi o masina de nota 10.Bafta in continuare.Cand o duci la tinichigiu?
roby_1300_rap
13 Jul 2015, 21:36
baaa pacat ca nu am vazut mai repede ca aveai nevoie de 2 usi spate , aveam eu 2 impecabile
[attachmentid=1628000781] [attachmentid=1628000782]
Stefan.alex78
13 Jul 2015, 21:56
QUOTE(roby_1300_rap @ 13 Jul 2015, 22:36)
baaa pacat ca nu am vazut mai repede ca aveai nevoie de 2 usi spate , aveam eu 2 impecabile
[attachmentid=1628000781] [attachmentid=1628000782]
Sincer, am vazut anuntul tau cand am ajuns acasa, cu usile in masina deja cumparate...
Barbalex
14 Jul 2015, 21:45
De catre cine e produs grundul pe care il folosesti?
Stefan.alex78
14 Jul 2015, 22:08
Asa cum apare si in pozele din urma, folosesc rentagrund de la policolor. Nu am idee de calitatea lui, nu spun ca nu e altu mai bun, dar citind pe eticheta feruginolului, asta se recomanda. Poate fi o simpla modalitate de marketing sau poate nu, cert e ca nu am vrut sa risc si asta am la indemana pentru achizitie.
sorin105
17 Jul 2015, 23:15
QUOTE(Stefan.alex78 @ 17 Jul 2015, 22:52)
Sper sa nu va plictisesc cu pozele, dar usor usor scap "babuta" de rugina si imi va pleaca din curte pt ceva timp (merge la bai de namol
) ), revenind fara gaurele.
P.s: am pus usile pe caroserie, fara a ma chinui foarte mult sa le aliniez.
Iese bine,daca tot ai curatat vopseaua veche pana la metal era bine sa folosesti un mastic pensulabil,la imbinari.
Daca nu beai bani de buzunar cu baietii in facultate era bun ceva pe baza de aluminiu(acum glumesc)
Munca de chinez,mai am de lucru si eu ceva pe aici,platesc bine,te rog sa bagi CV pe privat.
Stefan.alex78
18 Jul 2015, 00:02
Iese iese, cu mult efort, dar iese!
Care bani de buzunar? Care bautura? Vezi tu, in drum spre bar am un centru de rabla/fier vechi si cheltui toti banii inainte sa ajung la bar. Ma multumesc cu apa
)
Nu am aplicat acum mastic pentru ca aproape toate imbinarile le va "gadila" tinichigiul, voi aplica si mastic ori cand ajunge masina acasa, ori cat se afla la el.
Am depus CV, astept confirmarea, dar am pretentii la salariu! Nu curand mai fac asa munca de chinez batran.
<span class='edit'>18 Jul 2015, 22:04:</span>
Preview!
bogdan2001
18 Jul 2015, 21:37
Uite ca iese bine.O vei face aceeasi culoare?
Stefan.alex78
18 Jul 2015, 21:54
Da, tot alb40 ramane. Chiar daca ma atrag foarte mult si alte culori, masina va ramane alb40!
tavi_dacia1100
18 Jul 2015, 22:43
Sper sa nu fie cu suparare, dar din ce vad vrei sa faci treaba buna. Atunci de ce folosesti grundul ala de kkt?
Stefan.alex78
18 Jul 2015, 23:19
Policolorul ? Huh... vreau sa fac treaba buna sau cel putin incerc. Sincer folosesc grundul asta pentru ca atunci cand am luat feruginolul, sa pot curata aripile fata, asta se recomanda pe el. Apoi a inceput toata nebunia de a da jos toata rugina si am mers din inertie pe policolor.
As dori si eu pareri, de ce este prost ?
In plus, nebunia mea cea mare e de a da jos rugina si a proteja cumva tablaria. Masina poate merge la vopsit la sfarsitul luni, anului sau poate peste un an, nu-mi permit ca in tot acest timp sa las masina neprotejata, degeaba fac tinichigeria daca risc sa apara alte gauri. Nu am admis ca peste acest grund se va aplica vopseaua, chiar nu stiu ce se poate intampla. Vopsitorul poate lua orice decizie vrea, eu ii duc masina fara rugina si acoperita pe alocuri cu un grund "X", el cere un pret eu sunt de acord, dar la sfarsit vreau sa vad o lurare bine facuta. Chiar daca foloseam un alt grund mai bun, fiind aplicat de mine vopsitorul putea da vina pe mine ca am aplicat gresit grundul si de asta a iesit totul prost.
Chiar as dorii mai multe pareri, ce recomandati, ce pot face etc! Asta e prima lucrare, la a doua sa nu mai fac aceleasi greseli
<span class='edit'>19 Jul 2015, 22:26:</span>
In asteptarea unui raspuns pentru cele precedente, eu imi continui activitatea
sorin105
20 Jul 2015, 08:29
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 18 Jul 2015, 23:43)
Sper sa nu fie cu suparare, dar din ce vad vrei sa faci treaba buna. Atunci de ce folosesti grundul ala de kkt?
Daca colegul era angajat si avea un salariu de 1500-2000 de euro folosea materiale de la DuPont.
In functie de venitul fiecaruia facem masinile cum vrem,asa cum ai facut si tu la '69.
QUOTE(Stefan.alex78 @ 19 Jul 2015, 00:19)
Policolorul ? Huh... vreau sa fac treaba buna sau cel putin incerc. Sincer folosesc grundul asta pentru ca atunci cand am luat feruginolul, sa pot curata aripile fata, asta se recomanda pe el. Apoi a inceput toata nebunia de a da jos toata rugina si am mers din inertie pe policolor.
As dori si eu pareri, de ce este prost ?
In plus, nebunia mea cea mare e de a da jos rugina si a proteja cumva tablaria. Masina poate merge la vopsit la sfarsitul luni, anului sau poate peste un an, nu-mi permit ca in tot acest timp sa las masina neprotejata, degeaba fac tinichigeria daca risc sa apara alte gauri. Nu am admis ca peste acest grund se va aplica vopseaua, chiar nu stiu ce se poate intampla. Vopsitorul poate lua orice decizie vrea, eu ii duc masina fara rugina si acoperita pe alocuri cu un grund "X", el cere un pret eu sunt de acord, dar la sfarsit vreau sa vad o lurare bine facuta. Chiar daca foloseam un alt grund mai bun, fiind aplicat de mine vopsitorul putea da vina pe mine ca am aplicat gresit grundul si de asta a iesit totul prost.
Chiar as dorii mai multe pareri, ce recomandati, ce pot face etc! Asta e prima lucrare, la a doua sa nu mai fac aceleasi greseli
<span class='edit'>19 Jul 2015, 22:26:</span>
In asteptarea unui raspuns pentru cele precedente, eu imi continui activitatea
Grundul este cat de cat ok,pentru o scurta perioada,vopsitorul sigur il va da jos in compartimentul motor,un grund de calitate este de la 150 lei in sus cu intaritor dar facem treaba cu ce avem,spor la treaba.
tavi_dacia1100
20 Jul 2015, 13:46
QUOTE(sorin105 @ 20 Jul 2015, 09:29)
Daca colegul era angajat si avea un salariu de 1500-2000 de euro folosea materiale de la DuPont.
In functie de venitul fiecaruia facem masinile cum vrem,asa cum ai facut si tu la '69.
Grundul este cat de cat ok,pentru o scurta perioada,vopsitorul sigur il va da jos in compartimentul motor,un grund de calitate este de la 150 lei in sus cu intaritor dar facem treaba cu ce avem,spor la treaba.
Din cate vad eu, aici se vrea a fi o restaurare, ceea ce eu nu am facut pana acum (cu '69-le am mai spus de n+1 ori ca am facut tiganeala aia ca s-o pot transcrie si la revedere; cand vreau ma apuc de ea si o fac ca lumea, dar momentan am alte prioritati).
Daca tot e desfacuta complet si curatata pana la tabla goala e pacat sa nu faca treaba buna, ca ar fi munca-n zadar (in cativa ani o sa trebuiasca s-o ia de la capat).
Materiale sunt multe ok (Duralchid, Body, Novol, Dupont, etc), dar trebuie sa fii atent cu ce sunt compatibile si cu ce nu, sa nu faca vreo reactie cu alte materiale folosite.
Alex 23
20 Jul 2015, 22:10
Sunt perfect de acord cu tine. Respect munca pe care o depui si mai ales ca ceea ce faci este foarte bine.Tu ti-o faci singur cu manuta ta si nimic nu e mai sfant ca ceea ce faci tu si nu contezi pe altii sa faca pentru ca nimeni nu o va trata cu acceasi seriozitate. Tine-o tot asa si lasa gurile rele care prezinta masinile la inceput si apoi finalizate fara a arata procesul de restaurare.
Stefan.alex78
20 Jul 2015, 22:40
Multumes frumos Alex, respect parerea ta ca si parerile celorlalti, respect faptul ca la fel ca si mine ai tinut in viata o masina care era sortita tonului din conserva ( 1310 tle pe care o detii), sa o ti tot asa !
Stefan.alex78
23 Jul 2015, 20:58
Lupta cu procesul de oxidare continua!
DACIOTUL_97
23 Jul 2015, 21:20
Cand intra la tinichigerie ?
Stefan.alex78
23 Jul 2015, 21:23
Miercuri/Joi, in functie de cum gasesc transport pana acolo. Distanta nu e mare, dar nu as vrea sa o trag dupa alta masina
DACIOTUL_97
23 Jul 2015, 21:34
Succes !
Stefan.alex78
24 Jul 2015, 09:09
Multumesc
Adrian Frigo
24 Jul 2015, 11:05
Domnule,așa de frumos și meticulos lucrezi,felicitările mele și toată stima!
Lasă gurile rele,aceste ”guri rele”care dispun de sume consistente pentru restaurări nu se gândesc că poate nu toți au veniturile lor.
De abia aștept să o văd la Brașov!Spor la lucru în continuare!
Stefan.alex78
24 Jul 2015, 21:15
Multumesc pentru toate gandurile bune.
Stefan.alex78
29 Jul 2015, 20:40
Dupa 3 saptamani in care am tot frecat, astazi am terminat oficial pentru o perioada de timp. Maine voi trata si acoperii toata podeaua, iar pe seara o impachetez pentru transport.
Dupa ce se intoarce de la tinichigiu voi avea grija de: panoul de foc, fusta spate, streasina si bineinteles podeaua pe partea exterioara plus elementele de mecanica aferente.
P.s: bucatile dreptunghiulare de antifon puse din fabrica pe podea le-am scos de tot. In regiunea pedalierului erau umflate toate, iar pe spate erau umflate doar in unele locuri si nu mi-a placut idea de a ramane cu gaurele neuniforme in el, plus ca nu aveam certitudinea ca si restul nu s-ar fi desprins in timp.
iulica89
29 Jul 2015, 21:47
Exista de la EMAUR grund pentru caroserii...Am folosit pt praguri si pe unde am mai dat vopseaua jos la exterior in ideea de a nu reactiona in caz de folosesc un alt fel de grund. pana-n 50 lei litrul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.