Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Genevieve-Dacia 1300 '78
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Stefan.alex78
Dupa mine, piesele din remat au inceput sa se gaseasca mai greu ca piesele noi. Tot ce a ramas ca dacie ( inafara de cele detinute de noi) sunt cele pe care proprietarii le vor tine pana la adanci batraneti sau injectatele. Mai sunt si exceptii in care la unele depozite de fier s-au pastrat masini, tocmai pentru a le valorifica pe bucati.
Piesele le gasesc de obicei pe internet, pe la unele magazine, mai nou prin apropiere de targu jiu sau in diferite garaje ale fostilor proprietari de batrane. Nu se gasesc chiar usor, dar cu putina rabdare si ceva timp pierdut ajung la ceea ce cautam.
Stefan.alex78
Am mai achizitionat 2 pasaje exterioare pentru a le inlocui pe cele ale masinii, plus alte mici chestii.
Stiind ca pragurile mele sunt bune, exceptand capetele fata, tinichigiul mi-a cautat capace pentru ele si a gasit pentru stanga, pentru dreapta o sa vad ce voi face smile.gif
Anu trecut pe timpul asta postam diferite poze cu piesele masinii, in care aratam data de fabricare. Eh acum revin cu o mica surpriza chiar si pentru mine smile.gif
Stefan.alex78
Pe o astfel de vreme ce putem face? Raspuns corect: sa comandam/sa cumparam piese pentru babute!
Stefan.alex78
Lada rotii de rezerva se va schimba, datorita ruginii in partea de jos. Pe langa ea, am mai achizitionat 2 arcuri fata si furtunul de la radiator.
sobolan
QUOTE(Stefan.alex78 @ 28 Jan 2016, 23:10)
Lada
*



pasaj....
BTW: arcurile-s moft,alea nu se lasa decat daca cari cartofi prea multi cu masina smile.gif ......cand te apuci de mesterit la ea iar ?
Stefan.alex78
Pasaj...denumire tehnica, lada..denumire populara. Acum important e sa vorbim toti de aceeasi piesa. In cazul meu arcurile nu sunt un moft. Starea celor dupa masina nu o cunosc, dar vizual au destula rugina...si nu vreau sa risc. Consider ca mai bine cumpar altele acum, cat timp se mai gasesc, si le voi monta inainte de vopsirea masinii. Nu vreau sa ma mai joc cu cheile, presele si alte minuni pe langa masina in momentul in care a fost vopsita. Soarta arcurilor de pe masina o voi hotara in momentul in care le demontez. Sunt sanse sa le dau la fier vechi, daca sunt subtiate de rugina, sau le curat temeinic si le voi pastra.
In legatura cu mesteritul la masina..momentan nu am ce face. Carcasa inca este la tinichigiu si asteapta. Tinichigiul nu are timp de ea, iar eu de mutat nu o mut la altcineva. Pentru ca stiu cat de bine lucreaza respectivu si pentru ca e la fel de tipicar ca mine. Pana nu se intoarce acasa, nu am altceva de facut decat sa adun piese. Iar de alte piese periferice nu ma mai apuc, pana nu le vine randu de montat pe masina, deoarece mereu imi vin alte idei cum ca as fi putut face altcumva. Am ajuns in situatia de a reface alte piese pentru ca nu au iesit cum doresc eu.
Pe langa asta in scurt timp ma voi apuca de curatat suruburile, colierele si a alte minuni pentru a le putea trimite la galvanizare.
In legatura cu acoperirea suruburilor, daca stie cineva o firma, un atelier ceva, in Bucuresti, as fi recunoscator daca ma informeaza si pe mine.
Daciotul_98
QUOTE(sobolan @ 28 Jan 2016, 23:11)
pasaj....

Pasajul e alta parte a caroseriei
razvan1985
Salut,e foarte ciudata treaba cu furtunul instalatiei de racire inscripționat Rolast 1978,pentru ca inainte de '89 uzina se numea IATC...
Stefan.alex78
QUOTE(Daciotul_98 @ 29 Jan 2016, 10:21)
Pasajul e alta parte a caroseriei
*


O sa ma uit acasa prin carti sa vedem exact denumirea.

<span class='edit'>29 Jan 2016, 10:28:</span>
QUOTE(razvan1985 @ 29 Jan 2016, 10:22)
Salut,e foarte ciudata treaba cu furtunul instalatiei de racire inscripționat Rolast 1978
*


Nu stiu exact. Eu am aratat doar ce scrie pe furtun. Mai exact "C.A.T.C Pitesti- Rolast 1978". Aceeasi inscriptionare le au ambele furtunuri de la radiatorul de caldura ( tur-retur).
razvan1985
CATC,pardon...
Stefan.alex78
Alte achizitii. Caloriferul de caldura, al masinii, nu-mi mai inspira incredere asa ca am luat altul, chederele mele de la luneta si parbriz nu sunt chiar asa de bune, astfel am cautat sa cumpar altele si am rezolvat problema pe jumatate. In rest mici chestii pe care nu am vrut sa le ratez.
sobolan
nu cred ca ai de gand sa pui filtrul ala de ulei pe masina,nu ? ala e de exponat banuiesc....
Stefan.alex78
A fost o saptamana prospera pentru achizitionarea pieselor si s-a incheiat cu o mica surpriza. Am facut rost de un set de chedere cu inima, furtune benzina rolast si altele.
sobolan
o "arzi" prea mult la tabla..... sad.gif
Stefan.alex78
...
Daciotul_98
QUOTE(sobolan @ 20 Feb 2016, 22:35)
o "arzi" prea mult la tabla..... sad.gif
*


Sobolan, nu ca as avea ceva cu tine, dar cred ca trebuie sa o lasi mai moale cu sfaturile ! Fiecare face ce si cum poate, exista acel loc de mai bine dar este inaccesibil in acest moment.

So, incet-incet capata forma de masina biggrin.gif Multa bafta !!
Stefan.alex78
Adevarul e ca a folosit putin cam mult autogenul..dar pe moment sunt multumit.
Victor3001
Segmentii sunt de connex, ca arata bine? Oricum felicitari pt ce ai facut pana acum si succes in continuare.
Stefan.alex78
Da sunt connex. Dar vin cum vin pentru ca a stat o zi numa pentru segmentul ala.
sobolan
QUOTE(Daciotul_98 @ 20 Feb 2016, 23:52)
Sobolan, nu ca as avea ceva cu tine,
So, incet-incet capata forma de masina biggrin.gif  Multa bafta !!
*



da' nici nu ai ce sa ai cu mine smile.gif ,eu vorbesc din experienta si nu-s la prima dacie....


QUOTE(Stefan.alex78 @ 20 Feb 2016, 23:58)
Adevarul e ca a folosit putin cam mult autogenul..dar pe moment sunt multumit.
*



sunt locuri unde nu poti fara autogen...si eu am mai pus brener-ul pe a mea dar cauta sa-l eviti,nu e un sfat,nu sunt in masura sa sfatuiesc eu lumea,e o parere a unuia care sudeaza efectiv ...eu mi-am facut masina singur smile.gif

QUOTE(Victor3001 @ 21 Feb 2016, 00:06)
Segmentii sunt de connex, ca arata bine?
*



nu e neaparat,culoarea gri a fost folosita si de uzina la unele repere,poate ma insel aici......si daca-s de conex e no problem ,e tabla noua,mai tine 30 de ani daca e ingrijita corespunzator.....

Adevarul e ca se baga bani buni la cate piese de schimb noi is pe aici....spor la mesterit smile.gif !
Stefan.alex78
Stiu ca nu se poate fara autogen. De asta momentan sunt multumit. Nu vreau sa comentez prea mult legat de tinichigerie, prefer sa vorbeasca pozele. Pentru cele in care arat luftul usii spate, adaug ca usa nu e a masinii si s-a umblat inclusiv la semiluna.
In legatura cu segmentii de aripa spate, sunt connex. I-am luat de buna voie si am aratat poze cand erau intregi. Dar asa cum spune si sobolan si eu stiu ca uzina a facut si grii, anumite repere.
Victor3001
Nu am intrebat in mod rautacios, dar trebuie schimbati si la a mea si daca nu gasesc de uzina trebiue sa pun de connex si mi-a placut cum se aseaza.
Stefan.alex78
QUOTE(Victor3001 @ 21 Feb 2016, 11:20)
Nu am intrebat in mod rautacios, dar trebuie schimbati si la a mea si daca nu gasesc de uzina trebiue sa pun de connex si mi-a placut cum se aseaza.
*


Mi-am dat seama de asta. In mod normal se pot "educa" si elementele de connex dar cu multa rabdare ( vorbele tinichigiului meu).
maho
Imi pare rau s-o spun, dar din pozele postate aseara nu rezulta un lucru de calitate facut de tinichigiul si sudorul tau; un exemplu minor ar fi bordura portbagajului (cea pe care se monteaza chederul), pe care-a lasat-o neuniforma si mancata; la prima ploaie mai serioasa, iti va intra apa in portbagaj, pt. ca apa se scurge si pe sub cheder, nu doar pe langa el pe canal. Am patit-o si eu exact la fel (desi neuniformitatea era doar de ~1 cm lungime!); n-a mai intrat apa dupa ce-am reparat-o si adus-o la linie cu restul bordurii. Chiar daca la final vopseaua va face sa arate (masina) frumoasa, ani prea multi nu va trai, lucrul mi se pare "carpeala", chiar daca stiu cum arata masina la inceput, si era clar ca e f. mult de munca la partea de tablarie; nu stiu cat te costa toata "distractia", dar sobolan are dreptate, multe suduri sunt de toata jena, cu tabla (subtire, ca aia-i problematica) arsa rau. In portbagaj, in "buzunarul" din stanga dintre aripa si locasul rezervorului (unde se vad gaurile alea) e o zona problematica, acolo intra (la foarte multe) apa pe langa "suruburile" de montaj ale flapsurilor barei, cu interiorul; la final, la montajul barei, sa etansezi bine tija filetata de gaura prin care intra, altfel vei avea si acolo surprize.
Mai e de munca la ea, dar macar sa fie cu folos.
Nu elementele decupate de pe connex sunt problema.
aditza579
QUOTE(maho @ 21 Feb 2016, 13:25)
Imi pare rau s-o spun, dar din pozele postate aseara nu rezulta un lucru de calitate facut de tinichigiul si sudorul tau; un exemplu minor ar fi bordura portbagajului (cea pe care se monteaza chederul), pe care-a lasat-o neuniforma si mancata; la prima ploaie mai serioasa, iti va intra apa in portbagaj, pt. ca apa se scurge si pe sub cheder, nu doar pe langa el pe canal. Am patit-o si eu exact la fel (desi neuniformitatea era doar de ~1 cm lungime!); n-a mai intrat apa dupa ce-am reparat-o si adus-o la linie cu restul bordurii. Chiar daca la final vopseaua va face sa arate (masina) frumoasa, ani prea multi nu va trai, lucrul mi se pare "carpeala", chiar daca stiu cum arata masina la inceput, si era clar ca e f. mult de munca la partea de tablarie; nu stiu cat te costa toata "distractia", dar sobolan are dreptate, multe suduri sunt de toata jena, cu tabla (subtire, ca aia-i problematica) arsa rau.
(...)
Mai e de munca la ea, dar macar sa fie cu folos.
Nu elementele decupate de pe connex sunt problema.
*


Nimic mai adevarat decat ceea ce ai spus.

E de apreciat munca si dedicarea dar nu trebuia sa te grabesti. Majoritatea service urilor au in dotare un MIG-MAG, macar cu CO2 daca nu cu Corgon si sunt destui meseriasi tineri care folosesc tehnica mai noua si stiu sa faca treaba buna. Dar deja ai inceput pe drumul asta si macar incearca de acum inainte sa faceti ceva sa iasa mai bine treaba, totusi e vorba de caroserie in care vei mai investi multi bani, si nu ai vrea sa ti se umfle vopseaua (pe care vei da o suma considerabila de bani) peste 3-5 ani. Spor in continuare.
sobolan
faci bine ca pui poze,in felul asta obtii si parerea altora,in timp unii mai bat campii(asa e peste tot,nu te suparara pe nimeni smile.gif ) ,nu autogenul ar fi marea problema pana la urma(dar este un pic) doar faptul ca nu se taie tot ce e putregai si se sudeaza asa(adica innadesti tabla noua cu aia veche care e subrezita).....aici e o mare problema....inafara de mine si maho nu mai zice nimeni nimic,totusi eu nu-s tinichigiu dar eu taiam masiv acolo si refaceam din tabla....tabla gasesti oriunde,eu mi-am luat o coala de tabla de 1mm de la un magazin de materiale de constructii ca sa am dar se pare ca nu prea am folosit-o..... laugh.gif ......cumpara tabla si stai acolo cu meseriasul tau si spune-i s-o faca bine,nu pleca si lasa masina acolo,stai cu el !!!
Mig am si eu acasa,nu poti face oriunde cu mig-ul,cel putin eu nu am putut,mai trebuie si autogen !
Maho zice bine,la surub,la flaps, se pune o garnitura(o faci din camera) peste saiba (intre tabla si saiba surubului flapsului) care sa tina acolo contra apei.....
A se verica si reface la nevoie toate cordoanele de mastic de pe la incheieturi mai ales dupa suduri/ciocaniri.....

ce e asta ,de exemplu? blink.gif
DACIOTUL_97
Dilema este in felul urmator: chiar daca te grabesti sau nu sa faci o treaba,tot o prostie poate iesi.Depinde cine iti lucreaza la masina,ca aproape toti fac munca de mantuiala,fie cu autogen,fie cu mig-mag etc.Asa am patit si eu,si mai multi (nu dau nume).Stefan,spor la treaba si stai cu ochii pe el ! E cel mai important lucru ! Ai grija sa dea peste suduri cu zinc,si sa se refaca anumite cordoane de mastic cum a spus si sobolan.Bafta !
om_bland
Salut pe pagina 11 la postarea 327 ai in prima poza postata 2 piese negre una langa cealalta... ce piese sunt acelea ? Nu le recunosc... unsure.gif
harby ;))
QUOTE(om_bland @ 21 Feb 2016, 23:23)
Salut  pe pagina 11 la postarea 327 ai in prima poza postata  2 piese negre una langa cealalta... ce piese sunt acelea ? Nu le recunosc... unsure.gif
*


Sunt bucsile de la bara anti-balans,cum s-ar zice,de la motor.
sobolan
wink.gif)+22 Feb 2016, 00:51-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 22 Feb 2016, 00:51)
bara anti-balans,cum s-ar zice,
*



defazor mai exact smile.gif

noutati ceva cu dacia alba ??? smile.gif
harby ;))
Asa domne',ca nu-mi venea cuvantul.. scuze de off-topic @alex.
Stefan.alex78
@maho: Bordura aia se va repara la sfarsit ( oricum chiar si de fabrica la mine nu e deloc egala, are valuri). Am considerat cu tinichigiul ca anumite lucruri mici dar importante sa le facem la final, cu mine de fata in permanenta. Eu stiu mai bine fiecare buba a caroseriei si vrea sa fiu de fata, pentru a arata tot ce este nevoie de retusat, ca nu cumva cand ajunge masina acasa sa ii pot reprosa eu ceva.
La suruburile acelea, ma gandeam sa pun un cordon de mastic. Cert e ca se va izola cumva.

@om_bland: Asa cum zice si harby, sunt bucsile de la defazor. Bucsile de la defazorul masinii le-am topit cu ceva vaselina ( greseala mea biggrin.gif ).

@aditza579: Nu m-am grabit chiar deloc. Un an de zile am urmarit sa vad cum ies masinile din mainile tinichigiului si din luna august masina asteapta la el in garaj. Practic omu munceste cand vrea, cand are chef astfel incat sa nu se grabeasca sa faca "tiganeli". Acum ca eu l-am vazut cum munceste, cum se chinuie sa faca tabla sa vina cat mai exact si mai bine, ca l-am vazut la fel de nebun ca mine pe anumite detalii, m-a determinat sa am o parere buna despre el ( e doar parerea mea, nu spun ca e perfecta). I-am prezentat si ceea ce ati spus voi aici si mi-a oferit argumente destul de solide in legatura cu munca facuta pana acum.

@sobolan:Stau acolo cat pot eu de mult si cat imi permite timpul. Daca ar fi dorit sa ma pacaleasca ma pacalea pana acum.
Tabla ce este subrezita se taie si se inlocuieste. Ca exemplu este lada (pasaj cum spuneti dv) rotii de rezerva. In mod normal lada de era pe masina avea mici gauri de rugina si era si putin umblata la imbinarea cu tabla mica din portbagaj. Eu personal trageam speranta ca se mai poate pastra, in schimb el a zis din prima ca se va inlocui. M-a pus sa caut o lada buna si sa dam afara putregaiul ala din doua motive: 1) sa nu peticim un loc care si asa e supus umezelii 2) imbinarile din portbagaj sa iasa cat mai bine.
In poza pusa de tine treaba este urmatoarea:
1)Ce ai incercuit cu rosu in stanga sus, sunt 2-3 puncte de sudura. Pentru ca pasajul exterior avea buza de imbinare, cu segmentul de aripa ruginita ne hotarasem sa-l dam jos complet. Am achizitionat pasaje, toate bune si frumoase, dar erau connex cu tabla subtire si cadeau foarte prost. Astfel a luat frumos tabla si a construit el toata buza aia si buza noua creata a intrepatruns-o putin peste pasaj pentru a avea o rezistenta mai buna in suduri. Acolo se va mai da cateva puncte de sudura, se va baga evipas si apoi grund/teroson si apoi se inchide cu mastic.
2) Ce ai incercuit cu rosu in dreapta sunt alte puncte de sudura de la lada, din portbagaj. Daca te refereai la faptul ca aparent e rugina pe acolo, te asigur ca tabla e solida. Ca nu e curatat asta e altceva. Reamintesc, eu il platesc pe tinichigiu sa sudeze si sa scoata la linie masina. De curatat e nebunia mea, munca mea de chinez batran.
3) Ce ai conturat cu albastru, acolo a fost taiata toata tabla subrezita si apoi refacuta. Se vede lucru asta prin pozele puse de mine, mai greu din cauza zincului dar se vede. S-a dat jos strict ce era necesar pentru ca e o tabla cu unele ambutisari ce nu putea sa le reproduca si nebunia mea este sa se pastreze cat mai mult din orginalitate. Nu vreau tabla dreapta peste tot. ( aici imi asum riscul)

Ca sa inchei acest post lung si anevoios, as avea o intrebare. Nu cumva daca puneam poze la inceput si la sfarsit, parerea voastra era alta fata de acum, cand pun poze detaliate cu fiecare lucru marunt pe care l-am facut sau l-am achizitionat? E pura curiozitate, pentru ca am vazut ca se practica astfel de topicuri si masinile ajung sa fie apreciate, chiar daca nu se cunoaste ceea ce e in culise, practic se apreciaza mai mult pasiunea nu si munca. Numai eu stiu cateva cazuri de genu si nu stau foarte mult pe forum. De asemenea cunosc si cateva cazuri in care, chiar daca se posteaza destule etape, nu se arata absolut tot ceea ce se face, tocmai pentru a nu arata si partile mai putin ok ale restaurarii.
Personal eu voi face public fiecare lucru, pentru ca la sfarsit daca masina va merita aprecierile voastre, sa fie pe cinstite. NU vreau sa ma simt cu musca pe caciula ca am facut anumite tiganeli, la mine totul este pe fata. Autogen s-a folosit si la case mai mari si masinile sunt apreciate, neinlocuiri de elemente cap coada s-au mai facut....
Puteam foarte usor, sa arat masina facuta ciur si la sfarsit cand era vopsita, antifonata, echipata si nu mai aveam batai de cap. Dar din entuziasm pentru fiecare ....motat, la fel si cu cele cateva petice puse, o lada schimbata si multe lucruri nefinisate, impart lucrurile cu voi. Poate poate isi mai pierde careva timpul rasfoind pe aici.

O sa mai revin cand mai am noutati.
sobolan
QUOTE(Stefan.alex78 @ 23 Feb 2016, 23:47)
, pentru ca am vazut ca se practica astfel de topicuri si masinile ajung sa fie apreciate, chiar daca nu se cunoaste ceea ce e in culise, practic se apreciaza mai mult  pasiunea nu si munca.
*



ehehe....si cate nu sunt care ascund anumite chestii...ideea e ca o faci pentru tine deci iti dai interesul sa iasa ok(cel putin asa vad eu ,vad bani investiti in piese si vad si pasiune),eu te-am corectat cu micile mele reprosuri pe ici colea....nu o lua ca pe un rau .....si eu am mers "transparent" cu a mea pe topic,n-am nici un interes de a ascunde ceva si apoi cand faci asa mai primesti si sfaturi si uite-asa iti mai "imbogatesti" bagajul de cunostinte cum spunea un coleg d-aci..."omul toata viata invata".....spor la mesterit......

btw: vazui si eu ca alea-s puncte de sudura,spune-i meseriasului tau sa sudeze mai estetic,sa nu mai lase gauri in urma pentru ca ai de treaba mai mult(mastic pensulabil) si nu e prea ok in timp.....degeaba arata ok la final si daca prinde o iarna p-afara apoi la primavara aduni rugina de sub ea cu farasul....is banii tai si e pacat.....nu ? asa stiu si eu masini care nu ies la lumina decat din an in paste,asta vrei ,o piesa de exponat scumpa si firava ?
Stefan.alex78
Doamne fereste, sa nu credeti ca am ceva cu parerile dv sau a oricarui de pe aici. Am si eu cate un post moralist pe an, deoarece uneori consider ca se indreapta toate degetele catre cine nu trebuie ( zic eu).
Micile gauri ramase in urma sudurii cred ca le vom alamii, sa fiu mai sigur. Da, sunt banii mei, dar nu regret ca ii bag in babeta. Masina va iesii la plimbare dar nu cred ca va face mai mult de 1000km pe an ( din multe motive).
sobolan
QUOTE(Stefan.alex78 @ 24 Feb 2016, 00:17)
...., deoarece uneori consider ca se indreapta toate degetele catre cine nu trebuie ( zic eu).
...
*



fii pe pace,multe din degetele de care spui tu is degete invidioase.....ignora-le pe alea si in rest vezi de masina sa iasa ok......n-ai de ce sa regreti un lucru pe care il faci din placere,exista posibilitatea sa mai ai mici indoieli da' alea-s trecatoare...spor si baga poze,iar daca unele pareri de aici ti se par obiective apoi tine cont si de ele !
MuciX
QUOTE(Stefan.alex78 @ 23 Feb 2016, 22:47)
Puteam foarte usor, sa arat masina facuta ciur si la sfarsit cand era vopsita, antifonata, echipata si nu mai aveam batai de cap.
*


Faceai asta daca aveai ceva de demonstrat. Dar cum cel mai probabil nu ai, poti arata si greselile, poate chiar sa le remediezi cand iti sunt indicate.

Eu am o vorba, "de laude nu nevoie asa mult, ca stiu deja ce am facut bine, vreau sa aud niste critici, sa stiu unde am de lucrat".
Victor3001
Mie imi place ca prezinti toate etapele ca de bine, de rau mai inveti ceva. Pana la urma scopul prezentarilor nu este acela de a ne fali ci de a mai invata ceva si de a remedia posibilele greseli. Parerea mea...
Stefan.alex78
De majoritatea parerilor, de aici, am tinut cont. Chiar daca nu am modificat ceea ce facusem initial, tot mi-am pus problema daca era mai bine sa fac potrivit parerilor si am pus in balanta cele doua metode.
Greseli sunt si vor mai exista, sper doar sa le remediez. Acum mna...sunt la primul proiect de acest gen...la urmatoarele sa speram ca nu se mai intampla.
Scopul prezentarii nu este acela de a ma lauda si nici de a invata (meseria se fura nu se invata), este de a impartii pasiunea cu alti oameni. Mie personal imi place mai mult sa rasfoiesc topicurile, decat sa ma uit la tembelizor.
Victor3001
Si eu sunt la primul proiect si sunt mai mic ca tine la varsta, de aceea mi.am facut si eu topic. Mai sus vorbeam "per amsamble"
Stefan.alex78
M-am inarmat cu zeama ( sa vad si cat de buna e blink.gif )! Maine voi merge sa suflu evipass prin pragul dreapta, stalpi fata( acum cat inca mai am acces la interior) si am sa vad eu pe unde mai dau. Dupa cred ca voi lasa ceva timp sa actioneze si voi sufla grund/teroson ceva...

P.s: @ om_bland...am verificat si zona caloriferlui de caldura, inca de asta vara. Imi pare rau ca postarea ta a fost stearsa. Sunt curios de ce...
Stefan.alex78
Achizitii: cheder luneta cu inima, 2 praguri de uzina ( vopsite cu vaselina si invelite in hartie cerata smile.gif) ) si 2 aripi fata ( zic ca astea sunt ce trebuie!)
ddorin75
Salut,

Poti sa mi zici de unde ai luat aripile de fata ?

Multumesc
Stefan.alex78
Salut.
Sincer iti spun ca se gasesc destul de greu. Nici macar de connex nu se gasesc pentru 1300. Eu intr-un an de zile, de cand caut, am aflat doar de 2,5 seturi...o aripa o avea marius1978 de vanzare dar s-a dat rapid smile.gif), un set se afla la un mosulet in Bacau, dar dupa o saptamana de zile in care am tot asteptat sa mi le trimita mie ( fiind primu ce s-a inteles cu el) m-a anuntat ca le-a vandut altcuiva, cu ceva mai multi bani, iar ultimul set e asta cumparat de la razvan1985.
In caz ca ceilalti colegi mai stiu si de altele, poate te vor ajuta. Personal doar pe astea le-am gasit. Chiar si cele sh se gasesc din ce in ce mai greu intr-o stare decenta.
ddorin75
Multumesc,

ce sa zic, f nasol. nu m am asteptat sa ai atatea probleme in gasirea pieselor pt dacia. cand am cumparat masina credeam ca sunt piese de calitrate pe toate drumurile
Stefan.alex78
Depinde...pana la urma vorbim de gasirea pieselor pentru masini a caror productie a incetat de 35 de ani. Pentru mine chiar si aceasta miza de a cauta si gasii piese este placuta. Ar trebuii sa intelegem ca discutam deja de masini clasice, nu de batrana dacie care cara cartofi si cucuruzi. Piese de mecanica, facute in Romania, se gasesc putin mai greu, dar se gasesc...sau poti opta la piesele facute in alte tari ( ceva mai scumpe). La capitolul tablarie stam prost, aici nu prea avem de unde sa mai alegem. Sunt cativa care mai vand tablarii dar se micsoreaza stocul.
Idea e ca daciile vechi se adreseaza din ce in ce mai mult pasionatilor ( oameni ce isi dedica timpul pentru batrane). Sunt destule cazuri in care s-au cumparat batrane si dupa un an sunt iar la vanzare pe motiv " nu mai pot termina proiectul/ nu mi-l mai permit pentru ca ma apuc de alta masina"...
ddorin75
Salut,

Vreau si eu 2 aripi fata, poti sa mi zici de unde le ai luat ?

Multumesc
Stefan.alex78
radmasa.gif Salut...mai citeste o data raspunsul meu de acum o saptamana smile.gif) ( sper ca nu te superi, dar m-ai intrebat si marti fix acelasi lucru, nu s-a schimbat nimic de atunci si nici nu am mai aflat ceva)
ddorin75
scuze
Stefan.alex78
Pentru ca nu am noutati importante legate de tinichigerie, va mai arat mici achizitii smile.gif
( stiu ca am afirmat ca voi achizitiona ricambi, dar pot spune ca am eu un fix cu piesele romanesti de uzina, asa ca am cautat pana am gasit)
eye88full
bravo! asa ceva..pfuu wub.gif si mie imi trb o planetara pt dreapta, dar nu cred ca am norocoul tau biggrin.gif cheers.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.