QUOTE(gibonu @ 31 Aug 2022, 00:00)
Sau aprovizionarea / golirea [retur marfa] de la Easy Box-urile care sunt peste tot in oras? Ca doar nu isi comanda nimeni combina frigorifica cu livrare la Easy Box.
Dus marfa cu duba intr-un loc din oras si apoi distribuirea in zona cu bicicleta.[U] Astfel, nu vei mai avea dube care vin sa lase o pereche de chiloti la Easy Box.
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2022, 09:16)
Duba face drumul de la depozitul din ciorogarla sau une naiba o fi in ilfov, care e apovizionat cu tirul. Nu vine nimeni cu bicicleta de marfa de acolo in titan.
Doar tu stii cum ai ajuns la concluzia ca eu am spus ca trebuie sa vina perechea de chiloti la Easy Box cu bicicleta din Ciorogarla in Titan.
Vezi mai sus, am subliniat ceea ce am spus, zic eu destul de clar.
Bineinteles, fara piste de biciclete in tot orasul nu se va intampla nimic si vom ramane la livat chiloti cu duba. Adica aglomeratie, poluare, etc.
Si poti sta linisit, acele Easy Box se umplu / golesc [de catre livratori] si in timpul zilei, nu doar noaptea.
7 Sep 2022, 00:31:QUOTE(MuciX @ 6 Sep 2022, 12:34)
Pai era doar o aducere in revista a unui raspuns dat de curand.
Tu traiesti in Europa civilizata, unde oamenii au inteles utilitatea pentru societate pe care o aduce folosirea bicicletei, de la naveta zilnica spre / dinspre munca / scoala pana la caratul de marfa.
Noi traim la Bucuresti, unde bicicleta este perceputa [de catre multi, nu de toti] ca un vehicul care se poate folosi stict in scop recreational.
Iar cand sunt prezentate poze cu bicicleta care pot cara 250 kile [probabil jumate din cat cara un Logan obisnuit, nu MCV] atunci da cu virgula si se "
argumenteaza" contra bicicletei cu trimitere la cal.
Pana acum "
argumentul" contra bicicletei era "
Biciclistul salveaza ursii polari. Ha, ha, ha".
7 Sep 2022, 01:24:-------------------------------------
Vineri, 20.09.2019 - Partea a IV-a
Un MAN etajat din alte timpuri.
[attachmentid=1628141898]
Antifurt.
[attachmentid=1628141899]
Inapoi spre gara, mi-a luat ceva timp pana am trecut de cei care participau la un protest pentru clima.
[attachmentid=1628141900] [attachmentid=1628141901]
La gara, am invatat un cuvant nou in germana:
unterbrechen, adica intrerupt. Era vorba despre linia de S-Bahn catre aeroport care undeva pe traseu era intrerupta. Am evaluat rapid situatia si am ajuns la concluzia ca pretul unui taxi pana la aeroport este sigur mai mic comparativ cu cat m-ar fi costat pierderea avionului [alt bilet de avion, cazare pana gaseam loc, etc].
Per total, cuvantul nou invatat m-a costat 48 de Euro.
Autostrada spre aeroport.
[attachmentid=1628141902]
La controlul de securitate nemtii mi-au spus ca nu ma pot urca in avion cu bricheta cu benzina, similara cu Zippo. Mi-ar fi parut foarte rau sa pierd bricheta, insa tot nemtii m-au rezolvat, in sensul ca mi-au dat un patent si m-au rugat sa scot vata si fitilul si sa le pun intr-o punga pe care tot ei mi-au dat-o.
Am profitat de bunavointa nemtilor si i-am intrebat de ce nu am voie cu bicicleta pe benzina in avion. Rapsunsul lor a fost ferm si logic: bricheta cu bezina ramane deschisa dupa aprindere si poate fi aruncata astfel se poate incendia avionul sau aeroportul Comparativ cu bricheta obisnuita pe gaz, care odata aruncata se stinge singura.
Dupa episodul asta pentru mine este clara treaba, cand voi mai pleca cu avionul imi voi lua bricheta obisuita, pe gaz.
Avionul de 2,7 ani vechime.
[attachmentid=1628141903] [attachmentid=1628141904]
861 km/h
[attachmentid=1628141905]
deasupra Poloniei, undeva la vest de Katowice.
[attachmentid=1628141906]
Avionul a ajuns la Bucuresti cu vreo 10 minute inainte de ora scrisa pe bilet. Neavand bagaj de cala, in scurt timp dupa aterizare eram deja in 780.
[attachmentid=1628141907]
Ar mai trebuie mentionat ca tura asta a fost ultima in care m-a insotit aparatul foto Sony cu lentile Carl Zeiss, cel care m-a insotit in toate turele incepand din anul 2009. La ceva timp dupa intoarcerea de la Berlin a inceput sa dea rateuri, arata imediat dupa deschidere ca acumulatorii sunt descarcati, indiferent de cat de bine erau incarcati. Concluzia a fost ca s-a dus placa de baza, care datorita vechimii aparatului nu a mai putut fi inlocuita.
Cam asta a fost. Sper ca urmatoarea poveste nu o voi mai termina la aproape 3 ani dupa ce am facut tura respectiva.
Pana data viitoare cand ajung la Berlin, daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.