regulator gpl, intrebare despre reglaj
![]() ![]() ![]() |
regulator gpl, intrebare despre reglaj
dany3l_sk |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 7 December 08 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988 Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp |
|||
libarca |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Astazi ,ajutat de vreme,l-am desfacut pe batranul Bigas,pentru a elucida odata pentru totdeauna misterul arcului!
Am constatat urmatoarele: - Surubul 1 este clar pentru relanti.El are iesire direct in camera membranei,unde, prin insurubare sau desurubare lasa sa treaca un debit mai mic de gaz respectiv mai mare. El are treaba doar cu relantiul,mersul in sarcina reglandu-se de la surubul 2. - Rolul surubului 2 este de a tensiona sau detensiona un arc,care se sprijina pe acea parghie,avand ca rezultat deschiderea mai grea,respectiv mai usoara a supapei ,in functie de vacuumul creat de motor.Lipsa acestui arc face ca surubul 2 sa devina inutil! Lipsa desavarsita a acestui arc,a fost compensata,in cazul meu si al altora de reglajul de pe furtun,conform celor spuse de BOA in posturile anterioare,unde s-a descris in detaliu principiul de functionare al reductorului,care se aplica la toate vaporizatoarele(cel putin la instalatiile simple),inclusiv acestui model. Am gasit un arc potrivit pentru inlocuire(de pix bineinteles,putin adaptat ![]() In poze il aveti pe-al meu,spalat si parfumat cu peste 60.000 de km experienta,avand in continuare o membrana de laudat! Sper ca toate astea sa folosesasca ,mai multora,nu numai mie. Las pozele sa vorbeasca... This post has been edited by libarca: 5 Feb 2011, 18:44 Attached thumbnail(s) Bigas_2.JPG ( Size: 262.87k ) Number of downloads: 5422 DSC00188.JPG ( Size: 353.07k ) Number of downloads: 6061 DSC00191.JPG ( Size: 340.38k ) Number of downloads: 5454 DSC00192.JPG ( Size: 377.81k ) Number of downloads: 5061 bigas.JPG ( Size: 109.27k ) Number of downloads: 5273 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci am avut dreptate nu? il desfacusem si eu odata pentru curatare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dany3l_sk |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 7 December 08 From: Constanta ![]() |
Ieri am iesit si eu la drum cu masina cu instalatia de gaz reglata cum spune si PH-06-BOA. Pot sa spun ca se simte diferenta, inca nu am iesit la drum sa ii dau mai tare dar se simte ca trage altfel, parca are mai multa vlaga. Deocamdata sunt multumit, urmeaza sa vad si consumul. Cred ca mi`a murit bateria zilele trecute din cauza ca as avea ceva impuritati in benzina si n`a mai vrut sa porneasca atunci. Va multumesc si o sa revin cu un consum, numai sanatate!
|
--------------------
Dacia
1310
1988 Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp |
|
libarca |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 3 Apr 2007, 23:52) intii se fac reglajele pe benzina relantiul si aerul sa mearga frumos pe benzina apoi se trec la reglajele pe gaz din 2 se regleaza relantiul la 900 ture iar din 1 se regleaza astfel imcit sa ai 900 ture undeva la mijlocul cursei surubului de reglaj 2 debitul se regleaza de la surubul de pe furtun se stringe la maxim apoi se deschide cam 3-3,5 ture si se accelereaza brusc daca are repriza atunci se lasa asa daca nu se mai deschide surubul un pic (0,5 ) ture te sui in masina si faci o proba daca merge bime atunci este ok daca este puturoasa atunci se deschide robinetul de pe futun cite putin apoi se face iar o proba si tot asa pina iti convine cum merge QUOTE(bygy007 @ 27 Sep 2007, 22:51) care din model ai tu pe masina ?[attachmentid=1627413182] are 2 reglaje (cel putin la bigas-ul [attachmentid=1627413184]meu care l-am desfacut bucati singur si singur l-am pus la loc) si i-am facut reglaje , la mine din reglajul 1 se regleaza relantiul iar din 2 se regleaza cursa surubului 1 in asa fel incit sa stea la 900 ture sa fie la mijlocul cursei eu am gasit un mixer [attachmentid=1627413185] (ceva in genul asta )in tirg mai demult care vine deasupra carburatorului prins in 3 suruburi peste care vine gitul de lebada de la filtru am ajus la concluzia ca merge mult mai bine decit ce a avut instalaia inainte (am avut tot mixer dar bagat in interiorul carburatorului iat alimentarea iesea prin tr-o gaura data in gitul de lebada) Surubul cu cap rotund nu are nici o treaba cu relantiul!El tine parghia inchisa pana cand forta arcului e invinsa de forta de vacuum a motorului,in functie de reglajul fiecaruia. Si acolo sigur trebuia sa fie arc!se vede si pe parghie!Altfel surubul nu are nici o utilitate. |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
parerea mea este sa studiezi atent functionarea , poate imi spui si mie cum functioneaza
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Bigy, îmi pare rău de tine, esti destul de isteț sa înțelegi ce-a spus baiatu' de mai sus, si după ce tu le studiezi mai bine, faci si un reglaj cum am zis eu, dar pune un arc acolo, ca altfel n-are cine să readucă membrana la zero, adică să închidă gazul cand reduci din accelerație, vei obține ceea ce și trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#188
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
la o instalatie marini daca desfac surubul din centru pot schimba arcul, sau trebuie sa desfac tot plamanul?
|
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
ghitza |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
trebuie sa desfaci
7 Feb 2011, 14:06: cine are pe injectata instalatie GPL marini cu emulator STAG2-L?ma intereseaza niste legaturi la fire This post has been edited by ghitza: 7 Feb 2011, 13:06 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
PH-06-BOA , eu zic ca o inchide gazul , cind umfla membrana aia dopul inchide , nici a mea nu avea arc , , ind incepe sa faca vacum deschide
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e, dar nu e inchidere totala, ci doar o mangaiere a membranei. Arcul are forta sa invinga (reglandu-l)presiunea de gaz si sa-l tina inchis. Cand apare vacuumul creat de deschiderea clapetei de acceleratie, numai atunci da drumul gazului, atat cat membrana poate sa preseze in arc, ajutata de vacuumul creat. In pozitia intins arcul e moale, deci o deschidere mica a clapetei il misca, si pe masura ce se accelereaza, vacuumul creste si arcul e invins, dar el se va deschide din ce in ce mai greu. Cu cat surubul va presa mai mult in arc, cu atat membrana va da mai putin gaz la o anumita pozitie de deschidere a clapetei de acceleratie.Il lasi moale, el va deschide supapa la maxim inca de la prima clipire a acceleratiei, dand volumul maxim de gaz, ceea ce se intampla la voi, fara arc. Pai da, dar de ce nu se tureaza motorul, ati vrea sa intrebati? Pai nu are aer. Ceasul(regulatorul) de la butelia de aragaz, servo de la frana, sunt cam aceleasi.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mine pe dacia veche o reglasem in asa fel incit doar daca atingeai un pic si scurt se tura , la acceleratie nu mai vorbesc , plecam cu scirt daca voiamsi consumul in oras era undeva la 10 si afara la 90 -100 Km/h 7-8
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ovidiucro |
![]()
Post
#193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 February 08 From: Campina PH ![]() |
@BOA: Salut, am si eu un kit BIGAS la care as vrea sa fac o revizie (curatare, schimb membrane, garnituri, etc.)
Sunt din Campina, PH. Poti sa-mi spui, te rog, daca la noi in judet gasesc piese de schimb/consumabile ? M-ar ajuta si nr tau de telefon, daca se poate. Multam fain. This post has been edited by ovidiucro: 14 Feb 2011, 12:38 |
--------------------
Opel
VECTRA B
1998 2.0 16V 136cp
|
|
bac. |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
am imprumutat un plaman gpl ---brc at90p, nu stiu cum sa il reglez la relanti , acesta are central un stut pentru vacum, am inteles ca se trage un furtunas de la carburator de unde e furtunasul ce duce la delcou, indiferent daca e atasat sau nu acel furtunas, surubul de relanti de pe lateral nu permite mersul in relanti decat daca e desfacut de tot
acel surub de relanti se continua ce un arc ce impinge in parghia di interior , crescandui rezistenta. ce nu inteleg e ca acest vacum nu are nici un efect, masina merge bine la relanti daca ii scot acel surub de relanti, un pic daca il stang, moare motorul, ca si cul ia-s lua aerul, l-as lasaa scos dar iese gaz pe acolo, nu mult dar iese. de turat se tureaza, nu moare motorul daca o turez, din contra am mai strans din acel surub de pe furtun, pana a dat sa moara apoi l-am slabit o juma de tura. 24 Feb 2011, 08:36: am incercat sa trag cu gura aerul de pe furtunas, sa fac vacum, are o secunda o usoara inviorare a mersului in gol dar doar o secunda. cred ca ii vine prea mult gaz la relanti si merge inecat, cum am scris mai sus, daca desfac total surub relanti iese putin gaz dar motorul se tureaza pana la 2000t in gol, asa eu am stans surub clapeta acceleratie din carb pt o turatie de 1200 ca sa stea cat de cat la relanti. This post has been edited by bac.: 24 Feb 2011, 07:36 Attached thumbnail(s) Imagine0293.jpg ( Size: 69k ) Number of downloads: 2182 Imagine0294.jpg ( Size: 74.26k ) Number of downloads: 1272 Imagine0295.jpg ( Size: 83.66k ) Number of downloads: 1103 Imagine_0623.jpg ( Size: 23.95k ) Number of downloads: 1162 Imagine0296.jpg ( Size: 95.32k ) Number of downloads: 1279 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(bac. @ 23 Feb 2011, 18:28) am imprumutat un plaman gpl ---brc at90p, nu stiu cum sa il reglez la relanti , acesta are central un stut pentru vacum, am inteles ca se trage un furtunas de la carburator de unde e furtunasul ce duce la delcou, indiferent daca e atasat sau nu acel furtunas, surubul de relanti de pe lateral nu permite mersul in relanti decat daca e desfacut de tot acel surub de relanti se continua ce un arc ce impinge in parghia di interior , crescandui rezistenta. ce nu inteleg e ca acest vacum nu are nici un efect, masina merge bine la relanti daca ii scot acel surub de relanti, un pic daca il stang, moare motorul, ca si cul ia-s lua aerul, l-as lasaa scos dar iese gaz pe acolo, nu mult dar iese. de turat se tureaza, nu moare motorul daca o turez, din contra am mai strans din acel surub de pe furtun, pana a dat sa moara apoi l-am slabit o juma de tura. <span class='edit'>24 Feb 2011, 08:36:</span> am incercat sa trag cu gura aerul de pe furtunas, sa fac vacum, are o secunda o usoara inviorare a mersului in gol dar doar o secunda. cred ca ii vine prea mult gaz la relanti si merge inecat, cum am scris mai sus, daca desfac total surub relanti iese putin gaz dar motorul se tureaza pana la 2000t in gol, asa eu am stans surub clapeta acceleratie din carb pt o turatie de 1200 ca sa stea cat de cat la relanti. Parerea mea e sa mergi cu instalatia ta si cu masina la 1 service gpl ,si sa-l cureti acolo,apoi sa-ti faca reglajele,nu te va costa mai mult de 50 ron,si sigur vei fi multumit . |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Kiraly |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
mihai stim noi toti ca cel mai simplu este sa mergem la service.pentru asta nici nu ne trebuie forumul.daca te uiti putin la celelalte topicuri dedicate reglarii gazului atunci observi ca la service nu e voie sa te duci cu reglarea plamanului.deci lasa sa ajuta cineva pentru colegul nostru care asteapta rezolvarea.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
surubul cu arc de care spui nu e pt ralanti, din el reglezi tensionarea membranei, la fel ca surubul central la marini, pt a te conecta la vacuum faci un t de unde se duce spre delco de la carb si pui supape unisens inainte de delco si plaman
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#198
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
am si eu o problema. am o berlina pe injectie cu instalatie gpl cu modul electronic stag 2L.
treaba e ca mie imi pare cam mare consumul care e de 10 % asta mers 60% extraurban. am mai umblat eu la reglaje dar parca nu se imbunatateste deloc consumul. instalatia este marini. ma intreb oare din cauza electronicii nu scade consumul. am prieteni care au instalatii gpl pe injectate dar fara electronica STAG si ale lor cosuma mai putin. ma gandesc sa renunt la electronica, dar acum ma intreb daca pot renunta doar prin a scoate mufa care imi intra in robuinetul electronic care e montat pe furtunul ce duce la corpul injector sau ar trebui ilaturate toate alea de pe acolo care apar in plus fata de instalatiile ca la carburatie? sau poate aveti o idee despre reglajul consumului la astea care au STAG 2L. multumesc |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
bac. |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
multam de raspuns, dupa ce am cautat juma de zi pe net, apoi desfacerea plamanului de cc6-7 ori am reusit sa-l fac sa functioneze, problema e ca ii vine prea mult gaz la relanti si se ineca, scotind acel surub lateral ce tensioneaza parghia surplusul de gaz iesea afara si motorul mergea normal, vacumul nu-l folosea deoarece la aspiratia motorului tragea membrana si se deschidea si clapeta, , asa ca ii astupai traseul de mers in gol, acela de ocoleste parghia, ii lasai arcul lui la vacum, cu furtunas la carburator, merge bine, vacumul functioneaza ca o supapa iar surubul lateral e pe post de reglaj relanti.
daca merge asa nici ca mai umblu la el. un filmulet cu surplusul de gaz ce era in plaman---- ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Salut. Am o instalatie de gaz Vialle, destul de veche. Am luat-o sh, de la cineva care mi-a si montat-o. Recunosc, nu e omologata, dar merge foarte bine si nu consuma mult. Insa nu are comutator din acela electronic, are un simplu buton cu 3 pozitii. Electrovalvele sunt conectate la + de pe bobina de inductie prin acest comutator. Deci daca pun contactul, se deschide ori electrovalva de benzina, ori cele de gpl, ori niciuna. Ce ma deranjeaza este ca daca tin contactul pus cu butonul dat pe gpl mai mult timp se ineaca cu gaz si porneste ceva mai greu. Am inteles ca un modul din acela electronic nu ar lasa sa se intample asta pentru ca taie alimentarea (inchizand electrovalvele) dupa cateva secunde daca nu este pornit motorul. Deci as vrea sa-mi montez unul. Insa ce nu stiu este cum functioneaza firul care se pune pe fisa centrala. Este doar un fir, traductorul fiind pe modulul electronic, sau mai trebuie un traductor, ceva, pana in modul? Ca daca ar fi doar un fir, m-as duce sa imi cumpar un modul d-asta. Dar momentan nu am inteles cum functioneaza si apelez la bunavointa voastra pentru a ma lamuri.
Multumesc anticipat. This post has been edited by Ky_Cristian: 12 Mar 2011, 16:12 |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
cu firul ala pe fisa centrala daca pui numai contactul tot se deschid electrovalvele timp de 5 secunde daca nu dai la automat.eu zic ca si asa se ineaca cu gaz.de ce tii contactul pus?nu e sanatos nici pentru bobina
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu tin contactul pus, ca am aprindere elecronica si pentru aia nu e sanatos deloc. Dar se mai intampla sa ramana contactul pus in anumite situatii cum ar fi muritul motorului (din cauza relantiului), pornire la a doua cheie, s.a.
Si as vrea ca instalatia sa fie completa cu tot ce trebuie. This post has been edited by Ky_Cristian: 13 Mar 2011, 13:55 |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cine-ti da modulul, sa-ti dea si mufa (cupla) de legatura cu el, si pentru ca instalatia ta nu ar fi avut asa ceva, duci un fir (maro), de la modul la fisa centrala si bobinezi cu el maxim 14 spire, iar capatul il lasi liber, ca fiind ultima spira. Peste bobina facuta pe fisa, dai cu banda pentru a nu se desface. Deci un capat al firului e liber, iar celalalt il legi sub bord, la modul, la primul pin din margine. Am mai dat noi ordine p-aici. Eu nu recomand legarea direct pe bobina (autoinductia), in loc de cele 14 spire.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ce se intampla daca legi direct pe bobina?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc mult PH-06-BOA. Asta era raspunsul pe care speram sa il primesc. Modulul electronic il voi lua probabil de la remat, cu tot cu mufa. In ceea ce priveste conectarea, am gasit la pagina 2-3.
|
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
B-72-EDP |
![]()
Post
#206
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 March 11 ![]() |
Salutare.Sunt si eu interesat sa imi cumpar o inst gpl pt dacioara mea si as avea nevoie de niste indicatii:ce model imi recomandati(am inteles ca BRC este mai bun),un cost daca aveti idee(pt o inst noua nu sh) si daca puteti sa imi recomandati un service de incredere in bucuresti.multumesc si scz pt off-topic
|
--------------------
Dacia
1310
1999
- B-72-EDP
|
|
johnox |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
salut tuturor, revin iarasi .
mi-au inlocuit la service vaporizatorul MILANO carzic ei era defect cu unul Tomasetto. Pe el Scrie 100HP (adica..cred... 100CP..masina mea are 75CP). BOOOOON... Initial aveam un difuzor (ca la CIELO) pus pe racordul admisiei de aer. Consum 16% urban, Si aprox 14 afara. AM inlocuit difuzorul ala cu unul de se pune sub injector (sistem identic cu dacia injectie). reglaj scris de voi mai sus ...de PH-06-BOA. probl. e urmatoarea: merge bine pana la 3000tur/min..nu se mai tureaza IN MERS (peloc DA). diagnostic: prea mult aer...asa cred eu . (pe benzina fuge tare. deci nu cred sa am pierderi de aer pe undeva.) Nu am avut decat sa montez la loc un obturator de aer la filtrul de aer sa o pot tura, si asa merge. DAR reglajul nu il mai pot obtine. Am obtinut relanti stabil din surubul cu AC, iar cel cu ARC sta inchis la MAXIM. am inteles sa ii pun un arc mai tare, dar intrebarea mea era: De ce fara obturator puteam regla masina cu acelas arc?---rezulta oricum consum mare. Mai am o intrebare: De ce in afara (extraurban)cu obturator pus la filtru aer consuma mai mult ca at. cand merg fara obturator? Vacumul motorului trage mai mult GPL ca aer? Ce ma sfatuiti sa fac? sa pun la loc difuzorul in racordul de aer si sa scot obturatorul?dar am consum exagerat urban.16% Am inteles asa: cu un difuzor pus langa clapeta de acceleratie (cum il am p`asta acum) are randament mare si consum mai mic, decat cel pus mai departe de clapeta cum il aveam pe cel initial. Obturatorul imi da un consum mai mic aprox 14-15% urban, dar ma rupe in afara. help Mai am offtopic o intrebare pt mecanici: La foto1 am incercuit cu rosu, un furtun in Y care preia un surplus de aer direct din motor.de al capac culbutori si blocmotor Nu mai pot depasi 140Km/h nici pe benzina. Furtunul este MOALE si are o bucatica de sarma ca o bila in interior care cred eu ca are rol de a nu se gatui (sugruma)la vacum mare, dar e asa de moale ca tot s-ar gatui in alte parti ale sale. ASTA sa fie motivul pt care se opreste la 140Km/H? Abia astept raspunsuri This post has been edited by johnox: 29 Mar 2011, 17:43 Attached thumbnail(s) 2.JPG ( Size: 63.03k ) Number of downloads: 1480 1.JPG ( Size: 48.07k ) Number of downloads: 1154 tomassetto.jpg ( Size: 42.87k ) Number of downloads: 1150 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
dorinromeo |
![]()
Post
#208
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
am citit cu rabdare tot acest topic si, recunosc cu parere de rau, ca nu am cam inteles nimic. sau nu ma ajuta capul, deci, va rog ajutati-ma sa inteleg cum sa-mi fac reglajele. am pus pe masina o instalatie cu plaman Bedini. am pe el un surub cu zimti pe el, are inauntru o bila micuta si un arc ca si de pix, pe lateral este un surub de 13 (cheie de 13) din bronz sau ceva asemanator, l-am scos afara, varful e tesit, fara arc sau varf ascutit pentru a regla ceva, are si o mica garnitura O-ring pentru etansare, si mai am surubul de plastic de pe furtun. si am tot invartit de suruburi, cel zimtat si cel de pe furtun pana mi-a venit rau. ba nu tine relantiul, ba nu se poate tura, ba moare la accelerare. recunosc ca la cel cu cap hexagonal de 13 nu am umblat. e strans la maxim si mi se parea ca nu regleaza nimic, doar etansaza o iesire, asta pentru ca are si garnitura de cauciuc. imi pare rau dar nu pot face poze sa fiu mai explicit. dar am cam lungit-o, asadar va rog explicati-mi ca la "handi" cum sa o fac sa mearga, ca mor de ciuda, de 3 zile ma chinuie si noaptea. multumesc, stiu ca voi primi sfaturi care imi vor fi de folos.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci pe cel lateral lasal asa ca nu face nimic adica strans la ala nu ai ce cauta ,din spusele tale ai doar un surub de reglaj adica cel cu zimti care cred ca e pe centru plamnului,Daca e asa cum cred atunci umbli doar la cel cu bila si arc si la cel de pe furtun.Relantiu il reglezi de la carburator,Pornesti masina pe gaz si invartzi de cel cu arc si bila si xu o mana pe acceleratie si accelerezi ,daca moare mai destrangi pana cand accelerezi si nu da in nasadica poti sa accelerezi lin si incontinuu fara ezitare.Pe urma dupa ce ai facut treaba asta te duci la cel de plastic de pe furtun ce duce la carburator ,turezi masina la 3000 si ti asa si incepi sa srangi de el pana vezi ca da sa scada turatia ,din acea pozitie desfaci o juma da tura si atat lasi de acceleratia si pleci la drum ,Daca crezi ca nu trage mai desfaci tot din cel de pe furtun o juma de tura dar nu mai mult.Relantiu il faci de la carburator.daca mai e ceva scrie aici si ar fi bine sa ii trag o poza la plamanu de gaz sa stim sigur cum arata.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dorinromeo |
![]()
Post
#210
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
l-am reglat, merge excelent, multumesc pentru sfat. am avut o mica problema, gaura la stutul care intra in carburator era prea mica si nu tragea destul gaz. de aceea nu puteam regla, dar acum merge foarte bine. totusi am o nelamurire legata de ledurile indicatorului de nivel. am indicator cu 1 led in stanga butonului, pentru benzina si 6 in dreapta pt gaz. cand era gol aveam aprinse primele doua, unul galben si unul rosu. am bagat 10 litri si tot astea stau aprinse. in spate am un potentiometru reglabil, din acela ca si la tv, cu varf de surubelnita mica. oare din asta se calibreaza aprinderea ledurilor functie de umplerea rezervorului? si inca o intrebare. stiu ca rezervorul trebuie montat cu multivalva putin inclinata, dar nu stiu la ce unghi, pentru ca plutitorul sa lucreze corect. apropo, rezervorul are indicator de nivel ca la benzina si functioneaza, la 10 litri imi arata cam 1/3 din scala. cum gasesc unghiul corect pentru rezervor si daca pot ajusta cat mai precis indicatorul cu leduri de la bord?
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:57 |