luck33ro
29 Jul 2017, 18:32
QUOTE(dacis @ 29 Jul 2017, 18:31)
cel mai coerent proiect de guvernare este cu necesitate utopic.
Poti sa exprimi si altfel ideea asta uimitoare?
Han Solo
29 Jul 2017, 19:20
Cre'ca vrea să zpuie ca tre' să ai un anume profil psihologic să simți nevoia să pui botul la tatuci din ăștia rotunzi, perfect coerenti, fără umbră și prihană. Găini sferice în vid.
Realitatea e complexă și dezordonată. Ăștia cu soluții simple, universale si infinit scalabile se adresează imbecililor. Oamenii cu viziune sunt de preferat oamenilor cu șablon.
axabrt
29 Jul 2017, 20:02
Asta cu realitatea e complexa e că aia cu viața bate filmu sau iarna nu i că vara.
Până la urmă arată niste români păcăliți prin metoda accidentul, mașina de cusut singer, dormi liniștit fni vegheaza pt tine, mașini cu km reali sau programul de guvernare.
Problema e că avem ce au votat ăștia... Data viitoare va rog ieșiți la vot
Bicicleta galbena
29 Jul 2017, 22:05
QUOTE(dacis @ 29 Jul 2017, 18:31)
In materie de guvernare, cel mai coerent proiect de guvernare este cu necesitate utopic. Pentru ca realitatea de pe teren iti aduce adesea surprize
Doar n-o sa acreditezi ideea ca pesedistii sireacii au vrut binele poporului, da' au fost luati pe neasteptate de situatia din teren, lasata de un guvern tehnocrat dupa doar un an de la alta guvernare pesedista...
Stiau foarte bine Dragnea & co ce cakat de "program" au: mituirea populatiei pe toate caile, pentru ca in umbra, ca hotii, sa distruga justitia ca sa poata fura linistiti.
QUOTE(cristic1982 @ 29 Jul 2017, 18:15)
Si cand te gandesti ca aveau cel mai coerent program de guvernare. Cel putin asa il laudau votantii pe aici...
Erau singurii care au prezentat un program de guvernare, normal ca era cel mai coerent.
PS. Sunt la pescuit, aștept sa se lumineze
axabrt
30 Jul 2017, 06:11
Ai prins vreo știucă ?
QUOTE(Han Solo @ 29 Jul 2017, 19:20)
Realitatea e complexă și dezordonată. Ăștia cu soluții simple, universale si infinit scalabile se adresează imbecililor. Oamenii cu viziune sunt de preferat oamenilor cu șablon.
Corect. De asta am si fost mirat cand am vazut ca dupa castigarea alegerilor si instalarea guvernului PSD programul de guvernare brusc devine Programul de Guvernare si de prin martie PROGRAMUL DE GUVERNARE.
Nu-sh' cum sa zic, da io, cat oi fi de hortodox, nici Biblia nu o inteleg chiar asa dur si rogid si, din cand in cand, mai arunc ochii pe una Cornilescu, pe alta evanghelica etc.
QUOTE(Bicicleta galbena @ 29 Jul 2017, 22:05)
1. Doar n-o sa acreditezi ideea ca pesedistii sireacii au vrut binele poporului, da' au fost luati pe neasteptate de situatia din teren, lasata de un guvern tehnocrat dupa doar un an de la alta guvernare pesedista...
2. Stiau foarte bine Dragnea & co ce cakat de "program" au: mituirea populatiei pe toate caile, pentru ca in umbra, ca hotii, sa distruga justitia ca sa poata fura linistiti.
1. Nu.
2. Unii poate ca da. Altii insa chiar erau convinsi ca descoperisera reteta secreta de dezvoltare accelerata a Romaniei si de crestere si mai accelerata a veniturilor romanilor. Cu riscul de a va dezamagi, inclusiv Dragnea credea asta. E o faza pe SP pe care poate am s-o detaliez altadata
QUOTE(ady77 @ 30 Jul 2017, 03:45)
1. Erau singurii care au prezentat un program de guvernare, normal ca era cel mai coerent.
2. PS. Sunt la pescuit, aștept sa se lumineze
1. Nu despre asta e vorba. Ideatic, programul PSD era cel mai coerent program de guvernare de care am auzit eu, incluzand aici si plenarele si congresele PCR de prin 85 incoace. Cu cat un program politic e mai coerent, cu atat contactul lui cu realitatea frustra si rebela e mai mic.
2. hunde?
cristic1982
30 Jul 2017, 07:39
@ady77 - fir intins
Sa spui ca un program care promite doar cresteri de venituri, lapte si miere samd e coerent denota ori naivitate/prostie, ori rea-vointa.
Coerent cu ce?
Degringolada asta in 7 luni de guvernare este coerenta?
Cred ca si ciorbea era mai coerent decat astia.
QUOTE(cristic1982 @ 30 Jul 2017, 08:39)
Tataie, coerenta este o trasatura
interna a unui text, a unui sistem teoretic (politic, social, matematic, fizic) etc.. Coerenta nu are de-a face cu realismul, cu adecvarea la realitate etc.etc..
luck33ro
30 Jul 2017, 09:42
COERÉNT, -Ă, coerenți, -te, adj. 1. Care se compune din elemente strâns legate (și armonizate) între ele; închegat. 2. Logic, ordonat, armonios. - asa ca programul minunat de guvernare a SSMD!
sau: amice esti un idiot... cum ar zice Caragiale!
cristic1982
30 Jul 2017, 10:06
@ dacis ti-a raspuns ninja la obiect legat de coerenta.
PS. Nu sunt tataie, sunt tanar si frumos, dar nu prea liber, ma tine nevasta in marcaj strans
QUOTE(luck33ro @ 30 Jul 2017, 10:42)
COERÉNT, -Ă, coerenți, -te, adj. 1. Care se compune din elemente strâns legate (și armonizate) între ele; închegat. 2. Logic, ordonat, armonios.
1. Si eu ce zis-am, bre? Ca n-am vrut sa intru in jocuri gen vercinge cu nivelul intelectual al formului si sa vorghiesc de ex. despre coerenta sistemelor formale, care este o trasatura INTERNA a acestora. In general utopiile politice sunt al naibii de coerente in interiorul lor si al naibii de nocive in exteriorul lor, adica avand in vedere efectele lor in lumea reala.
2. Am si eu net si dexonline, sezi bland.
<span class='edit'>30 Jul 2017, 11:16:</span>
QUOTE(cristic1982 @ 30 Jul 2017, 11:06)
1. @ dacis ti-a raspuns ninja la obiect legat de coerenta.2. PS. Nu sunt tataie, sunt tanar si frumos, dar nu prea liber,
ma tine nevasta in marcaj strans 1. de raspuns, el a raspuns corect; ce nu-s eu deloc sigur este daca si-a inteles raspunsul; de pila i-as fi zis ca problema la PSD nu este cu coerenta programului de guvernare (aka noncontradictia interna a textului), ci cu interpretarea, dar atunci saracul ninjake intelegea ca-i fac pe Dragnea si Tudose cantareti....
2. de-aia esti TATAIE!
2 Just a joke!
luck33ro
30 Jul 2017, 10:23
Dacise vezi ca o iei pe urmele lu Daea!
Din promisiunile "onorate"...
QUOTE(luck33ro @ 30 Jul 2017, 11:23)
Din promisiunile "onorate"
QED
30 Jul 2017, 12:56:Iote un docoment perfect coerent si tare misto scris si argumentat:
Magnet Cities: Migration and Commuting in Romania.
luck33ro
30 Jul 2017, 13:19
Am gresit eu. Corect e: din omisiunile onorate
marksman
1 Aug 2017, 16:49
luck33ro
1 Aug 2017, 17:54
Da-le dreaq si de firme autohtone ca fac evaziune, d-ale dreaq de multnationale ca repatriaza profitu... Sa ramana doar firmele de casa ca alea-s rentabile
O sa ne angajam toti la porcaria lu Dragnea si o sa ne dea cele mai mari salarii din mUE
Guda ala e un cretin. Nu-ti platesti furnizorii o data, maxim de doua ori. Apoi ciuciu. As vrea sa-l vad si eu pe furnizorul ala, bunul samaritean care aproiviozioneaza mulltinationalele la nesfarsit fara sa-si incaseze banutii.
Se fac platile la limita termenului legal sau cu ceva intarzieri.Asa pot rostogoli datoriile.Si privatii si statul practica metoda.
Iar aia care au pretini unde trebe fac plati partiale. De aia si fericirea asta generalizata a angajatilor din ANAF din ultimele luni: sa-i stranga pe datornici de oute? asa ar trebui, dar datornicii au pretini sus-pusi! sa nu-i stranga? sefii au mainile ca menghina, iar sefii sefilor palesc cu demiterea; grea dilema!
Inca o realizare de seama a PSD. Desfiintarea politiei romane...
De cand cu discutiile despre anularea pensiilor mai mari decat salariul, la bugetari, anunta la stiri ca din politie in ultima saptamana peste 1000 de politisti si-au depus cererile de pensionare si se estimeaza ca inca vreo 6000 o vor face in zilele urmatoare.
marksman
2 Aug 2017, 09:20
Dar e normal ca pensia sa fie mai mare decat salariul, sa fie posibila pensionarea la 40+ ani, dupa care sa fie reincadrati tot la stat?
In Romania? Glumesti. E normal orice.
Am un amic a fost sef de departament in Politie. Ultimul salariu l-a avut in decembrie anul tecut un pic peste 5.000 lei. Prima pensie in ianuarie, 7.500 lei...
Pai si ar avea dreptate sa reglementeze/rezolve problema?
S-o fi pensionat și milițianul din Arad?
Pe ala l-au internat fortat.
Pai e normal sa aibe pensie mai mare daca se măresc salariile le creste și lor pensia.
De aia de cheamă pensie specială că nu depinde de punct de pensie ci de alte chestii
Era o lege care spunea că nu au voie cumul de pensii și salarii.
Parca nu mai e valabila. De ce oare ?
Voi nu vedeți că ăștia fac tot posibilul să câștige cat mai multe pe frecat barbunca
luck33ro
2 Aug 2017, 13:01
Ca pensiile speciale le-o fi introdus Soros... nu ?
Eu stiam ca Iliescu
Oricum valul asta de plecări din sistem o sa lase niste locuri vacante.
Sunt curios ce apartenența politică vor avea cei care le vor umple.
Treabă asta pute urât.
Sau ar încerca mituirea unora cu pensii apoi reangajarea in sistem deci cumul.
Sau ar încerca scoaterea unora din sistem (vezi cei 10 general SRI presupuși fideli ai lui Băsescu) și înlocuirea lor cu alții fideli lui dracnea??
În ambele cazuri se cheltuiesc 2x bani. Adică PSD n ar arunca banii ăștia pe salariile iunora sau pensiile altora degeaba
Oricum ar fi bani țării vor fi mai puțini.
Am citit și că primarii au făcut salarii multmaimari pentru aparatul din subordine decât legea salarizării.
Toate chestiile astea mă duc cu gândul la un fel de surprize surprize cursul valutar a luat la vale un pic...
Asta ar explica și agitația de la Dna cu perchizițiile de la guvern.
Oricum nu or să recunoască la TV asta, dar mișcă ceva in spatele perdelei.
AR-18-MOS
2 Aug 2017, 13:45
QUOTE(axabrt @ 2 Aug 2017, 13:41)
Sunt curios ce apartenența politică vor avea cei care le vor umple.
Asta e apartenenta politica:
QUOTE
ART. 45
(1) Politistului ii este interzis:
a) sa faca parte din partide, formatiuni sau organizatii politice ori sa desfasoare propaganda in favoarea acestora;
Mai este niste unii cu nasu'-n suflet
QUOTE(AR-18-MOS @ 2 Aug 2017, 14:45)
Asta e apartenenta politica:
poxama rad sub masa?
Asa si prostitutia e interzisa si geme Bucurestiul de tarfe
AR-18-MOS
2 Aug 2017, 14:32
Poți, da' s-aduci macar o dovada contrară la ceea ce am zis.
luck33ro
2 Aug 2017, 14:43
vrei dovadra ... ca toti capii din politie sunt pisdidisti ?
Este si leberali si stiu si doi declarati tflisti
@axabrt Fals.Se pensioneaza si se reangajeaza ak pensie si salariu
QUOTE(AR-18-MOS @ 2 Aug 2017, 13:45)
Asta e apartenenta politica:
QUOTE(bion @ 2 Aug 2017, 14:47)
Este si leberali si stiu si doi declarati tflisti
@axabrt Fals.Se pensioneaza si se reangajeaza ak pensie si salariu
la pensie firea-r mama lor.
Trebuie inlocuiti cu noi cadre, proaspete si indoctrinate marca[attachmentid=1628067692]
Edit.
Daca se reangajeaza avand si pensie si salariu este tot un fel de indocrinare "marca psd"
Ca daca partidu si maretu conducator le-o dat atatea beneficii, cui crezi ca vor fi pe veci recunoscatori ? Io zic ca n-or sa voteze cu Boc, no ?
QUOTE(axabrt @ 2 Aug 2017, 15:50)
Io zic ca n-or sa voteze cu Boc, no ?
Din greseala, nu se stie.
cristic1982
2 Aug 2017, 21:11
QUOTE(luck33ro @ 2 Aug 2017, 13:01)
Ca pensiile speciale le-o fi introdus Soros... nu ?
QUOTE(ady77 @ 2 Aug 2017, 13:19)
Eu stiam ca Iliescu
Au amandoi origini alese.
QUOTE(axabrt @ 2 Aug 2017, 12:45)
Pai e normal sa aibe pensie mai mare ...
Normal nu e, decat legal...
AR-18-MOS
2 Aug 2017, 22:00
Cum ai ajuns la concluzia ca are pensia mai mare decat salariul? Pe lege, nu are cum.
Un comentariu d pe HotNews. Nu mi aparține dar e relevant. E tăiat din el, am copiat o parte
''Poporul sa stea cu 300 euro pe luna, dar noi sa ne legiferam venituri de 5000 euro cel putin. Sa iesim noi la pensie la 40 ani si apoi sa ne reincadram pentru a avea venit baban de 8 sau 9000 EURO! Noi ne facem ca nu pricem si ei nu au decat sa se bucure ca noi le platim pensii si salarii de maxim 500 euro''
Interesant partea că de fac că nu se pricep.
Până acu le a ieșit maxim.
marksman
3 Aug 2017, 06:38
QUOTE(AR-18-MOS @ 2 Aug 2017, 23:00)
Cum ai ajuns la concluzia ca are pensia mai mare decat salariul? Pe lege, nu are cum.
Cica se iau cele mai mari salarii din 6 luni consecutive din ultimii 5 ani si pe baza lor se calculeaza pensia. Aflata de la un apevist (nu Verci) care s-a pensionat recent.
cristic1982
3 Aug 2017, 06:40
Guvernarile psd1 si psd2 din 2017 cred ca bat la cur dpdv incompetenta guvernarea ciorbea.
Numai specialisti au adus drept ministri, iar imbecilitatile pe care le debiteaza sunt de filmele cu prosti.
Cand ma gandesc ca olguta a fost primar, adica managerul unui oras, imi dau seama ca in toata administratia sunt o groaza de tembeli si din acest motiv merge tara asta ca un cur.
luck33ro
3 Aug 2017, 08:02
Tigrii Europei...
Halucinanta si mirobolanta guvernare pesedista.
Dupa ce Olguta by Craiova a bulversat Ministerul de Interne si cel al Aparatii cu intentia de plafonare a pensiilor sociale incepand cu 15 septembrie si toata sefimea din Politie, Jandarmerie si Armata au dat din coate sa-si depuna dosarele de pensionare acum, onor guvernantii au anuntat senini ca se anuleaza intentia de plafonare.
Mai rar consecventa PSD...
marksman
3 Aug 2017, 09:37
Guvernare prin metoda "trial and error". Trai, neneaca, pe banii poporului!
AR-18-MOS
3 Aug 2017, 10:10
QUOTE(marksman @ 3 Aug 2017, 06:38)
Cica se iau cele mai mari salarii din 6 luni consecutive din ultimii 5 ani si pe baza lor se calculeaza pensia.
Nu, e putin gresit. Se calculeaza pe baza salariului dintr-un interval de 6 luni, la alegere, din ultimii 5 ani. Este evident ca oricine va alege intervalul de 6 luni in care a avut cel mai mare salar.
Pe de alta parte, cum a ajuns prietenul pe care e invidios Radian cu pensie mai mare decat salariul (zice Radian asta)? Cel mai probabil, a primit timp de 3 luni salariu de merit (50% din salariul de baza) si evident in acel interval de 6 luni, sunt cuprinse si aceste 3 luni in care salariul ii era majorat cu 40% per total.
Moshe. Tovarasii apv, justitie chiloti etc. isi baga in ultimele luni innainte de pensie 1001 de sporuri, prime, alocatii etc. Asta face ca pensia sa fie mult mai bazata de cat salariile balalaului.APVistu , metoda: nu imi iau nimic din drepturile de echipament, haleala etc. si cand ies la pensie alea se calculeaza si ghiolbanu primeste suma in cont. Cuscru a luat asa freo 20000 de leuti cand a primit a treia cizma.
Un cunoscut hudecator impartial, tefelist convins , revolutionar are o pensie cu vreo 2000 de leuti mai mare decat salariul. Cand Boc a vrut sa umble le pensiile nesimtite asta si-a umflat leafa cat a putut si s-a pensionat. Asa incearca baietii si acum.
Sa nu le spui la Israel povestea ca le faci inima rea cand afla cati bani au perdut.
AR-18-MOS
3 Aug 2017, 11:30
Sporurile se acorda by default conform legii, nu se pun din burta. Singura chestie cu care se poate jongla e salariul de merit si concediu cat mai putin.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.