Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DE COLECTIE
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
costy84
Să fie una și aceeași?
harby ;))
QUOTE(costy84 @ 24 Feb 2015, 20:36)
Să fie una și aceeași?
*


mai mult ca sigur! Buna observatie
costy84
DACIA 1300 BRAȘOVIA, de la ce s-a plecat și ce a ajuns in producția de serie. sad.gif
Adrian_pt
Nova la TIB 1995
mariusciprian78
asa de bune erau yalele usilor pe denivelari ca daca nu erai atent cadeai din masina.era sa cad din mers,noroc ca purtam centura. sad.gif
tm21zay
Am gasit o Dacia Break făcută pentru export. In acte este trecută 1988, dar pe mai multe piese este trecut 1986.
DACIOTUL_97
Export Canada.Are lampile montate sub bara si bord CN.E rara rau masina.
1310CL
Foarte foarte rara !!! Mai aveam una in oras la mine crem.

@tm21zay:Ar fi frumos s-o cumperi si s-o reconditionezi.

iustin_uap
Foarte interesanta masina! Tampoanele sunt inedite si chiar mi se pare ca vin bine, cel putin din profil. Sunt diferite de cele puse pe 1300. Si interiorul e deosebit, in special fetele de usi.

Totusi, mi se pare destul de ciudata treaba cu anul. Din cate stiu eu, Dacia n-a rezistat mai mult de 3-4 ani pe piata din Canada, deci pana-n '87.
1310CL
Au mai existat cateva prin Quebec,dar deja erau la fier vechi prin 2012....mai sunt si cateva poze pe net...tot cu un break rosu parasit,insa are alt interior...oricum depindea pentru ce dotari optai si atunci.

Din cate am mai citit si eu pretul era undeva la 5.200 de dolari....parca...nu s-au vandut prea multe...prin '85 aveau ceva vanzari insa nu era ce se astepta...se stricau cam des,piesele veneau greu...si erau proaste odata montate pe masina...protectia anticoroziva era cam singurul lucru reusit la ele...dar nu era minunat nici ala...cert e ca din cauza calitatii proaste si a pieselor de schimb a fost catalogata ca fiind o nereusita "expeditia" daciei in Canada....pacat..
Adrian_pt
Era si asta, de vanzare in 2013.

http://bringatrailer.com/2013/07/26/1986-dacia-1410-gtl/

Ref tampoane sunteti sigur ca sunt originale?

costy84
Apropo de "canadience" Dacia 1310 GLD.
https://retrorable.wordpress.com/2015/03/16/dacia-1310-gld/
DACIOTUL_97
Pe emblema pare ca scrie "GTL".
1310CL
Dap,asta e GTL 100% probabil an de fabricatie undeva 83-84.

A mai fost vopsita,da in rest e originala,trebuia sa aibe fata si spatele vopsit cu negru. biggrin.gif
Maniak22
Si totusi ce are acest ''GTL'' mai special fata de un 1310 chel ?
iustin_uap
Foarte interesanta masina si foarte rara. Are caroserie de 1300 deci, asa cum zicea un coleg mai sus, e din 1983-1984 si a facut parte din primele loturi destinate exportului in Canada.

Ce are in plus? La fel ca orice alta Dacie veche mai deosebita, niste chichite: semnalizarile montate sub bara, pozitia diferita a rezervorului, 2 lampi mari pt. iluminarea numarului, probabil niste martori prin bord etc. Multe modificari erau impuse de legislatia canadiana. De asemenea, o masina pt. export era mai bine inchegata ca o Dacie fabricata pt. piata interna.

Un filmulet cu o alta Dacie GTL, probabil ultima in stare de functiune, surprinsa circuland in Canada.
https://www.youtube.com/watch?v=nEH34luYnXQ
Adrian_pt
Inca o canadianca a fost de vanzare recent, la suma de 10,000E, provenienta dubioasa... http://www.imcdb.org/vehicle_449769-Dacia-1310-1983.html
In afara de aerisirea cromata si banda de crom, e f similara cu asta.

Semnalizatoarele cromate pe aripi sunt rare, si de obicei sa gasesc numai pe ARO si Dacia de export, in perioada 82-86.

Ideea e ca in acea perioada au fost fel de fel de Dacii "interesante" facute, uitati-va la Dacia inzorzonata din filmul "Raliul".

http://www.imcdb.org/vehicle_449769-Dacia-1310-1983.html
maho
Una din multele combinatii si "stuto-camile"; streasina si aerisiri spate oblice, aripi fata (drepte la baza farurilor) si masca (groasa) de 1310 dupa '84. Rezervorul face toti banii.
DACIOTUL_97
In legatura cu dacia din antepenultimul post,se zvoneste ca ar fi apartinut unuia dintre fiii lui Ceausescu.Nu se stie exact.
Adrian_pt
Vanzatorul sustine aceasta chestie. Pe acte spune Nicu Ceasuescu insa adresa si data de nastere (a lui Valentin) nu se potrivesc. Pe acte, numerele sunt 1-B-188, care intr-adevar e numar din garajele CC.
costy84
Apropo de R523, asta incă este folosită si nu pare foarte afectată de rugină. (din păcate camera telefonului meu este mediocră)
Ov
cateva din accesoriile disponibile in turcia:
costy84
Din păcate nu îmi mai amintesc sursa.
bogdan2001
Despre Lastun:
https://www.youtube.com/watch?v=zh-Illj6yvk
Adrian_pt
Dacia Liberta din 1995, model export pentru Algeria.
costy84
Dacia Shifter & accesorii.
costy84
blink.gif
1310CL
Ce accesorii mai avea dacia shifter:)) trapa era cea mai tare,oricum arata misto cu toate montate pe ea.

Si o poza cu un MLS model '88
Adrian_pt
Superbe pozele cu Shifter. De unde le ai?

Ceva din 1985: caravanetele pe baza de papuc, Dacia Drifter si Dacia Duchess. Ca comparatie un papuc normal era un pic peste 3,000 lire.

Ulterior firma a montat aceeasi caravaneta pe FSO 125p si VW Caddy.
1310CL
Nu credeam ca o sa mai vad asa ceva,dar uite ca si in 2015 inca mai exista,foarte departe de noi !!!

https://www.youtube.com/watch?v=B3y6WcFqnkk
costy84
Multă fabulație dar merită citit.
http://www.evenimentulmuscelean.ro/index.p...colae-ceausescu
helldriver11
QUOTE(costy84 @ 5 Feb 2015, 17:04)
Unul din prototipurile Lăstun-ului, spre deosebire de modelul de serie nu are "ochelari" la faruri, masca este separată de capotă si are aceeași înălțime cu farurile. Designul Lăstun-ului pare a fi inspirat de autoturismul de mediu litraj din anii 70 de la Dacia.

<span class='edit'>6 Feb 2015, 13:10:</span>
In prima jumătate a anilor `90 I.N.A.R Brașov a incercat resuscitarea Lăstun-ului, noul model inbunătățit a primit denumirea INA 900 și se spera că va fi produs la Timisoara.

Sursa: http://classiccar.3xforum.ro/post/5678/4/R...cia_500_Lastun/
Revista Autoturism 6/1996

<span class='edit'>7 Feb 2015, 00:06:</span>
INA 900
*



Cu prietenie, simt nevoia unei precizari: masina din centru, cea din fotografia alb-negru, nu este un prototip de Lastun.
Este un prototip numit Dacia Mini, realizat in cadrul Facultatii de Automobile din Pitesti, de Compartimentul de cercetare al Catedrei de automobile, condus pe atunci de profesorul Vasile Dumitrescu.
Motorul era in 2 cilindri, racit cu apa, obtinut dintr-un motor de Dacia 1300 taiat pe jumatate. Schimbatorul nu era la volan, ca la Lastun, ci la podea. Franee erau cu saboti pe toate rotile.
costy84
Cred că face-ți o confuzie, intradevăr in imaginile 6 și 7 nu sunt prototipuri ale lăstunului ci "Student 650" din 1981 (imaginea 6) și "Autoturism de mediu litraj" din 1977, proiecte ce probabil au servit ca sursă de inspiratie la realizarea designului daciei 500, Mini Dacia a fost altceva. smile.gif
helldriver11
Da, aveti dreptate in ceea ce priveste denumirea...Incepe sa ma lase memoria...Scuze!
Adrian_pt
Reclama Canada, 1984
roby_1300_rap
QUOTE(Adrian_pt @ 23 Jul 2015, 14:03)
Reclama Canada, 1984
*



mijto 3 ani garantie sau 80 000 de km , ceva in genu era si la logan inainte de facelift doar ca erau 100 000 de km smile.gif
Adrian_pt
Reclama din anii 80 (circa 1986, as zice), Marea Britanie
maho
Poze interesante, cu dacii si nu numai:
https://www.facebook.com/DaciaOltcitAro/pho...?type=1&theater
Cu multumiri lui Iustin.
BoR
Post transferat in topicul http://www.daciaclub.ro/Istoria-auto-Dacia...77335-s30.html#
costy84
smile.gif
Daciotul_98
https://www.youtube.com/watch?v=hFcza_8CHbg

ARO SI DACII in actiune


UN ARO/DACIE are volanul pe dreapta?
iustin_uap
Foarte tare! Mersi pt. postare!
Ov
QUOTE(Daciotul_98 @ 27 Sep 2015, 13:24)
UN ARO/DACIE  are volanul pe dreapta?
*



e pelicula (da, se filma pe pelicula, d'aia majoritatea nici n-au sunet) pusa pe dos
Adrian_pt
http://volganeagra.blogspot.co.uk/2015/09/...s-of-syria.html

Daciile siriene, inclusiv modle rar vazute in Romania
ArtyTheBiker
Salutare
Poate stie cineva mai multe despre masina care pare a fi un prototip, inca cu numere de AG dar este in Salaj de mai bn de 10 ani din cate stiu eu.
DACIOTUL_97
Cand au fost realizate fotografiile ? Stiu ca proprietarul masinii este din Pitesti.Din cate am inteles, masina este un prototip prin care s-a realizat dacia 1320.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.