MIHAI8888
24 Jan 2008, 17:31
m-am gandit si la asta
in locurile unde au ramas gauri leam astupt intai cu fasii de tabala informa de U pe care le-am prins cu suruburi apoi am polizat capurile suruburilor la nivel(erau conce asa ca a ramas destul )apoi am chituit
plasa e din aia groasa (aia subtire nu avea farmec )si lipita cu poxipol din belsug
eu cred ca o sa tina si daca nu tine o sao refac pana tine ca nu ma costa nimic
IRONICK
24 Jan 2008, 17:50
QUOTE(MIHAI8888 @ 22 Jan 2008, 20:12)
ce parere aveti de grila asta?
Interesant. A fost decupata cumva cu unghiera?
MIHAI8888
24 Jan 2008, 18:18
de ce intrebi?
IRONICK
24 Jan 2008, 19:08
Are multe bavuri sau zgarieturi. Iar plasa are denivelata (se vede in poza portiuni mai luminoase sau mai umbrite).
PS. Asa vad eu in poza. Poate realitatea este alta.
MIHAI8888
24 Jan 2008, 19:43
este doar putina mizerie
iar denivelarile sunt de la blitz
cat despre bavuri sunt intradevar de la poxipolul de pe spate
cand am lipit-o nu am observat si apoi a fost pre tarziu distrugeam tot ,nu este chiar deranjant (practic nu se observa decat dac te uiti f f atent (similarul pozei ar fi sate uiti de juma de metru asa ca ),despre ideee intrebam eu si nu despre realizare pt ca facand treaba asta pt prima data si singur cu toate ca am luat multe aspecte in calcul sunt sigur ca mi-au scapat cateva, sa speram ca nu importante
pe viitor o sa adaug o emblema gen GTI sau RACING intrun colt jos
am vazut ceva la BRAS f frumos cromat si finut nu f mare exact masura care trebuie dar cand m-am dus sa cumpar nu mai erau
C a t a l i n
24 Jan 2008, 19:55
QUOTE(MIHAI8888 @ 24 Jan 2008, 19:43)
...o sa adaug o
emblema gen GTI sau
RACING intrun colt jos...
... f frumos
cromat...
Dacă nu era cromată, nu era țigănism autentic...
Haoleu...
MIHAI8888
24 Jan 2008, 20:32
multumesc de aprecieri
ai ceva impotriva cromului?
99,9% dintre masini au cel putin un ornament cromat insa nova nu are
daca m-il arati tu eu renunt la emblema
C a t a l i n
24 Jan 2008, 20:43
Nu are pentru că nu ARE ROST să aibă. Nici estetic, nici avangardist, nici grandios nu poate semnifica. Știi turnulețele de pe casele țiganilor? Nu contează că e defapt grajd, nu casă, DAR are turnulețe... Așa și cromul pe Dacie. (deși mă mir să fie crom adevărat, că e scump, și nici nu dă bine cu rugina...)
Iar RACING ăla ce ar vrea să spună?
MIHAI8888
24 Jan 2008, 20:56
totusi conduci o dacie
un grajd fara turnulete e mai putin grajd ?
(dacia 1100 si1300 aveau asa ceva si totusi erau dacii )
C a t a l i n
24 Jan 2008, 21:05
Alea erau elegante...
Tu compari cromul de pe ele cu RACING-ul din viziunea ta?
Repet: RACING va simboliza ce?
De unde știi ce conduc? (ultima dată am "condus" un Zlin și ceva numit Sealand Liberator...)
MIHAI8888
24 Jan 2008, 21:16
multumiririle raman valabile
dar sa nu uitam ca tot tu m-ai criticat si pentru ideea cu ceasuri gen 1300 pe care eu le consider cel putin la fel de elegante ca si emblemele cromate
admit ca racing nu inseamna nimic putea sa fie piercing intelegi ,era vorba de efectul vizual
apollo
24 Jan 2008, 21:19
am mai vazut o dacie unde scria la spate : "In frane si in femei sa nu ai incredere."
)
ca tot vorbiti de scrisuri.
MIHAI8888
24 Jan 2008, 21:21
pe una scria ''nu claxonati soferul doarme''
Paul Gabriel
24 Jan 2008, 23:34
care ma ajuta si pe mine? de unde imi pot cumpara placajele alea din spate de la stopuri? sau cum le zice macar? ( pe care is becurile de stop, semnalizare si mers inapoi)
C a t a l i n
25 Jan 2008, 07:38
Triple spate.
apollo
25 Jan 2008, 08:50
Placa cu soclurile pentru becuri nu o gasesti in magazine.
Doar toata tripla sa o cumperi.
Mai nou am vazut ca se gasesc geamuri si cat cautasem unul.
lvl100
27 Jan 2008, 10:10
Apropo de scrisurile cromate pe masina. Eu zic ca ar fi o chestie unde ar da bine.
Si ma refer la abtibildurile alea pe care scrie Nova Gt Dacia pe spatele masinii.
Acuma eu sunt constient ca Nova nu e racheta , dar nici frigider sa lipesti abtibilde pe ea nu e.
Cred ca daca s-ar inlocui autocolantele alea, sau ce naiba sunt, cu litere in relief, cromate sau macar ceva asemanator, si pe care sa scrii numele real al masinii Dacia Nova GT (nu aberatii gen Racing, M5, Renault etc), iar da un plus de eleganta.
Acuma ar fi interesant de aflat daca se gasesc de cumparat sau se pot face la comanda.
C a t a l i n
27 Jan 2008, 10:18
Unde vezi tu crom pe alea?
Iar cele "in relief", au o finisare jalnică, și tot țigănisme mi se par.
lvl100
27 Jan 2008, 10:35
Pai ce mi-ai aratat tu sunt exactele abtibildele de care mi-ar place sa scap. Ce legatura au cu cromul ?
Iar in legatura cu proasta finisare a celor in relief, nu stiu exact la care te referi.
Dar eu m-am referit la cele facute din ceva metal. Cum se obisnuieste la straineze. Chiar si la alea mai ieftinute.
Iar daca sunt facute frumos (nu de tine in fata blocului) ar da intr-adevar eleganta.
LE:
Poate m-am exprimat eu gresit, uite chiar si la o Solenta la ce ma refeream :
C a t a l i n
27 Jan 2008, 10:45
Da, mergi să vezi că doar în obor găsești așa ceva, și sunt oribile... Cele cu GTi mai ales...
lvl100
27 Jan 2008, 10:52
Hmm daca e asa cum zici tu e clar ca trebuie sa ingrop ideea asta.
Decat cu "elegante" facute deam pixu, mai bine cu abtibildurile mele finisate
mike1410
27 Jan 2008, 11:35
Salutare,nova mea.
C a t a l i n
27 Jan 2008, 11:47
Cu tot cu tabla aia, tot aer cald trage filtrul, era mai bună zona aleasă de cei din fabrică. Iar pentru volan și rombul de pe calandru, se potrivesc niște versuri ale Paraziților.
"Dedic această piesă acelui tip de casanova / Care învârte volanul de Renault pe Dacia Nova..."
(cu mențiunea că Renault n-a produs niciodată asemenea hidoșenie de covrig...)
ITP valabil?
Paul Gabriel
28 Jan 2008, 00:02
mike 1410 de unde ti'ai cumparat husele? si la ce pret?
Executron
7 Feb 2008, 17:12
Azi in timp ce mesteream la masina am incercat sa montez in locul stergatoarelor vechi (cam obosite) stergatoare de tip passat si merg la FIX
Singura modificare care a trebuit s-o fac a fost folsirea carligului (?!) de la vechile stergatoare caci cel de la modelul pt passat era prea mare si nu se potrivea.
Cel de stanga l-am pus in dreapta (sterge mai slab) si cel din dreapta in stanga (desi e putin curbat sterge f. bine). Nu loveste nicaieri si aria stearsa s-a imbunatatit simtitor.
Concluzia. Se potrivesc la nova/DSN stergatoare de passat. La limita, in sensul ca un model mai lung ar fi lovit in cel din dreapta. Urmeaza o poza
.
C a t a l i n
7 Feb 2008, 17:36
E na?
Nu cumva te referi la ștergătoare ce imită BOSCH Aero Twin?
Nu sunt "tip passat", se montează pe multe mărci...
Uite ce scrie câteva pagini mai înapoi,
aici, și deasemenea pe
aici și
film aici.
Executron
7 Feb 2008, 18:03
Nu, modelul meu passat (2002) nu are stergatoare tip Bosch Aerotwin, am stergatoare normale (masina luata din Romania, aparent la modele din Ro nu au pus decat in 2003 acel model).
Eu ma refer ca sunt stergatoare EXACT dimensiunile de la Passat, de aia mi s-a parut relevant si am postat.
Intotdeaua mi s-au parut cele de Nova "inutil' de mici.
P.S A trebuit sa inlocuiesc stergatoarele la Octavia 2 a mamei mele si au costat 130 RON setul...
Asa ca mai bine ca am stergatoare normale...
C a t a l i n
7 Feb 2008, 18:11
Ca să înțeleg, te referi la BRAȚ sau la LAMELĂ?
Pentru că lamela (ștergătorul propriu-zis) poți cumpăra de diferite lungimi, de la 12 la 25" lungime...
Ștergătoarele originale au cam 19", dar poți cumpăra mai mari din orice magazin, atât clasice, cât și ca cele din poze... Mai mari de 21" nu cred că merg, fără să se lovească, chiar cu cel din dreapta mai mic...
Executron
7 Feb 2008, 18:14
Ma refer la Stergator, adica cel atasat Bratului, lamela (desi lamela e numai cauciucul).
Nu se lovesc intre ele Milimetric si mi s-a parut relevant pentru ca poate altcineva doreste si el sa instaleze stergatoare marime suplimentara
ce trebuie sa schimb ca sa fie mai "zgomotoasa" ...trebuie sa-i schimb toba finala?mi-a zis cineva ca cica s-a putea da si catalizatorul jos (depinde de ce sonda are) ca sa castig cativa ponei
C a t a l i n
8 Feb 2008, 19:33
Dream on...
0. Asta nu e îmbunătățire! E prostie!
1. La Nova există un singur tip de sondă Lambda, în amonte de catalizator.
2. Prin renunțarea la catalizator, nu vei obține nimic, în afară de noxe., deci ITP picat.
3. Dacă îl înlocuiești cu o simplă țeavă, din punctul de vedere al "performanțelor" e fix pix, iar dacă doar spargi fagurele și sudezi la loc carcasa, înrăutățești mersul motorului. (pentru lămuriri studiază tu și cine ți-a zis mecanica fluidelor)
jackota08
8 Feb 2008, 19:44
Nova GTi 99
Imbunatatiri recente revopsita si nu is prea multumit de cum a iesit da oricum e bine si pt 6 mil cat a costat cu tot e chiar mai mult decat bine, ce mai are geamuri ionizate, jentile cu spite, si ce se mai vede in poze
Singura problema e ca a inceput sa intre apa inauntru daca ploua mult se aduna apa in partea din spate la picioare si pe stanga si pe dreapta si in fata pe dreapta
si nu prea imi dau seama cum de intra apa , am pus pe sub chedere un fel de cauciuc am crezut de pe la chedere dar nu, am largit gaurile din usii pt scurgere de apa si tot se aduna apa
La motor nu am umblat deloc si am masina de 3 ani doar schimbul de ulei , desi acum mecanicul imi zicea sa ma astept la un set motor nou presiunea uleiului scade chiar daca a fost inlocuit recent , alte probleme cam peste tot cum schimb o piesa cum se strica alta si tot asa
In rest la drum is multumit de ea , nu merg tare cand imi permite drumu max 100 km/h e suficient eu unu as vrea sa schimb tot in ea fiecare piesa orice sa fie noua da nu prea imi permit asa ceva
C a t a l i n
8 Feb 2008, 19:49
Nu mai închide capota prin presare...
Executron
8 Feb 2008, 20:05
Mare adevar graiesti Catalin.... Nu stiu de ce toti fac asa si nu doar o trantesc...
jackota08
8 Feb 2008, 20:13
MAERSK am uitat sa zic ca nu eu inchid prin presare ci doar asa am luat-o a incercat mecanicu sa scoata indoitura oricum e mai bine acum k era indoita rau
smecheras
9 Feb 2008, 00:50
n-are cum sa scoate indoitura aia pentru ca sub ea vine alta tabla si nu poti face mai nimic....am si eu o mica indoitura de la un binevoitor care a incercat aceasta metoda de inchidere...
e mult mai usor sa ii dai drumu de la 20-30 cm si se inchide la fix
cand lucram pe o superova, tot asa a avut capota indoita in mai multe locuri.a reusit de a facut-o perfect dreapta.cu flexul, ciocan de cauciuc sau plastic.nu mai retin, sunt cativa ani de atunci.
jackota08
9 Feb 2008, 14:33
mecanicu meu a bagat kit si sa indreptat cat de cat oricum e mai bine decat cum a fost, legat de problema cu apa are cineva vre-o idee?
Georginho
4 Mar 2008, 00:58
Doar o parte a proiectului...
Voi reveni cu poze.
am dat o gramada de bani pe o porcarie de toba si nici nu prea scoate zgomot? asa o fi ea sau e posibil sa nu o fi prins-o bine?:-s
Georginho
4 Mar 2008, 21:18
Pai ce puteai sa gresesti in montarea ei?
Ai luat toba sport pt Nova?
MIHAI8888
4 Mar 2008, 21:32
QUOTE(Georginho @ 4 Mar 2008, 00:58)
Doar o parte a proiectului...
Voi reveni cu poze.
bestial ,misto ,super
fain spoilerul , astept detalii ca ma intereseaza si pe mine
QUOTE(Georginho @ 4 Mar 2008, 21:18)
Pai ce puteai sa gresesti in montarea ei?
Ai luat toba sport pt Nova?
pai am luat o toba sport care mi-a zis baiatul de acolo ca se potriveste la nova...si am montat-o numai ca e cam scurta....de vine exact pana in bara din spate...dar mi se pare ca se aude incet rau....adica nu prea scoate zgomot:)
smecheras
5 Mar 2008, 22:53
pana se ard sitele
Georginho
5 Mar 2008, 23:55
Nici la 2000-3000 rpm nu se aude cum trebuie? (Cu toate ca nu te-ar avantaja asta la consum, sa ai "luxul" sa o auzi =>> consum mare)
se aude dar nu chiar asa puternic...adica daca trec pe langa tine nu cred ca iti dai seama ca am toba sport
C a t a l i n
6 Mar 2008, 15:12
Dacă-i pui și un abțibild, tot sport, se rezolvă...
Nu îți dai seama că e penibil?
QUOTE(MAERSK @ 6 Mar 2008, 15:12)
Dacă-i pui și un abțibild, tot sport, se rezolvă...
Nu îți dai seama că e penibil?
ce anume e penibil?
C a t a l i n
6 Mar 2008, 16:47
Tu vrei zgomot. "sport" e altceva, și oricum e ineficient la acea mașină, cu acel motor.
Iar zgomotul îl vrei ca să atragi priviri. Numai că privirile alea vor fi ironice.
QUOTE(MAERSK @ 6 Mar 2008, 16:47)
Tu vrei zgomot. "sport" e altceva, și oricum e ineficient la acea mașină, cu acel motor.
Iar zgomotul îl vrei ca să atragi priviri. Numai că privirile alea vor fi ironice.
sport e altceva? ia zi-mi si mie cu ce se difera o toba sport fatza de ceea ce am zis eu?oprindu-ne strict la ceea ce am zis eu...fara sa t legi de o intreaga evacuare sport sau bla bla...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.