CriSTI68
17 May 2009, 15:10
QUOTE(dj_sweat @ 8 Apr 2009, 15:48)
Uitasem, cine cauta corespondenta pinilor de la bordul de clio se poate uita in pdf-ul MR348CLIOV68 atasat la pagina 42, iar pentru uch avem pdf-ul MR345CLIO8 atasat la pagina 94, pacat ca e in franceza
merci.
teoretic daca rezolvi firele de la instalatia de logan cu bordul de clio ar trebuii sa mearga... corect ?
QUOTE(mariuscond @ 17 May 2009, 01:06)
Adica? Ce i-au facut dom'le?
Are doar 4 leduri in loc de 6 la display (d-aia e si pe negativ in opinia mea, ca nu e asa de vizibil ca-s putine leduri si iluminarea nu e egal-uniforma peste tot)
La ace are doar cate 2 leduri in loc de 3
Pe placa nu mai scrie nimic (rezistente etc). Pana si procesoarele sunt nebrenduite (nu mai scrie "logan" pe ele, ci scrie pur si simplu procesorul).
Stabilizatoarele nu mi s-au parut la fel de serioase (parca erau mai putine condensatoare electrolitice)
Si asta asa, la o aruncare de privire. Nu vreau sa stiu ce mai e si pe dedesubt.
dj_sweat
18 May 2009, 14:17
Pentru"CriSTI68" Teoretic da, in practica pot apare mici probleme, daca motorul e la fel majoritatea senzorilor trebuie sa fie la fel.
AutoVic
18 May 2009, 20:09
Pe afara vopsit gardul... sper sa nu fie asa ph2-ul, in traditia specifica Dacia... retrograda
Adi, trimite-l la mine sa-i fac bordul ... ca sa vad si eu bordul ala.
Ciochy
20 May 2009, 18:59
iluminat pe verde a facut cineva (vord sau butoane) daca da niste poze daca sunteti amabili
AutoVic
20 May 2009, 19:33
S
20 May 2009, 19:36:
Ar trebui sa fie ca la orice alta masina cu bordul iluminat cu verde, nuanta si fluxul... cred ca nu sunt mullte Loganuri cu iluminatul asta, desi cred ca e mult mai "sanatos" decat multe culori (schimbate pe-aici), inclusiv portocaliul...
QUOTE(Ciochy @ 20 May 2009, 19:59)
iluminat pe verde a facut cineva (vord sau butoane) daca da niste poze daca sunteti amabili
Cu mentiunea ca verdele e mai putin luminos decat portocaliul.
Mihai R
20 May 2009, 19:51
ar merge gen skoda ... verde + alb (acele)
Ciochy
20 May 2009, 21:12
arata bine, cred cami fac verde + alb (true green + alb neon) sau verde + rosu
Serje, la condus pe distante lungi cum e, deranjaza ?
Nu deranjeaza deloc, cel putin pe mine...
CriSTI68
8 Jun 2009, 11:21
fratilor indrumati-ma si pe mine spre niste leduri sa nu se mai arta
am stricat la leduri la plafoniera si butoane de imi faceam 2 seturi de stopuri
Toti cumparam leduri chinezesti. Ai grija la timpul de lipire si calculeza tensiunea ca fiind 14,4V si nu 12V. Nu e obligatoriu sa fie cazul tau. Sper sa nu te simti ofensat; pe forum numa' lume sensibila...
mariuscond
8 Jun 2009, 22:51
@CriSTI68 = cind calculezi curentul (eventual si masoara-l dupa montarea ledurilor) nu te lacomi sa aprinzi ledurile la curentul maxim... Lasa-ti si tu o marja de 20-30% (rezerva), diferenta de lumina la curent maxim fata de cea la un curent la 70% din cel maxim nu e asa dramatica si ledurile vor avea o viata lunga. Astfel "esti acoperit" si de ceea ce bine zice @adiya.
Thejock3r
9 Jun 2009, 15:53
- display pe negativ
- ace de prestige
- "consola" cromata
- bece albastru ( spre turcuaz )
DomnulK
9 Jun 2009, 16:22
bravos Jock3r...tine-o tot asa
LucianCRB
10 Jun 2009, 01:25
salut
imi cer scuze ca nu am citit toate paginile acestui topic, dar chiar nu am avut timp, si as vrea sa rezolv problema cat mai repede..
am loganul din semnatura si acum cateva zile am observat ca mi s-a stins beculetul din spatele butonului de reglare a temperaturii aerului rece-cald, i-am dat cateva palme in lateral si s-a aprins la loc... asta seara s-a stins din nou.. iarasi i-am dat cateva palme, a palpait putin dar nu s-a mai aprins.. nu stiu cine m-a indemnat, si i-am dat si cateva palme din fata, la fel a palpait dar nu s-a mai aprins de loc... si pe langa asta, am impins si folia putin inauntru...
as vrea sa va intreb cum se desface masca aceea argintie, sau ce trebuie desfacut ca sa schimb becul, sa remediez problema..
pe langa asta mai am cam 1000km si trebuie sa merg la revizie.. ce imi recomandati, sa ma apuc sa rezolv singur problema, sau sa le spun baietilor la service cand fac revizia..
am atasat si o poza ca sa se inteleaga mai bine, poza este luata de pe net, dar este identic cu ce am si eu in masina
va multumesc mult pentru ajutor si pentru ca existati, deoarece am invatat multe lucruri folositoare de pe acest forum, si imi cer inca o data scuze ca nu am avut timp sa citesc toate posturile acestui topic
@CriSTI68 Leduri si rezistente iti dau eu ... detalii pe prvivat
@LucianCRB Nu mai stiu exact la PH2 cate becuri ai [am o comanda de climatizare PH2 in portbagaj (ms. Klaus)] dar ai un bec care face fite.
Se schimba in 3 min daca stii sa-l gasesti. E buba veche la logan.
Se da masca jos si se cauta becul ... pe pipaite
Ai nevoie de o mana mai subtirica
@Ciochy uite inca un bord.
Verde "pure green"
In realitate se vedea mult mai frumos.
BeciAcustic
10 Jun 2009, 09:00
LucianCRB si la mine a picat becul ala dupa 2000km....am mers a doua zi la service si in 5 minute am rezolvat problema. Este in garantie ai tot dreptul sa te duci si pentru un simplu bec. La ph2 sunt 2 becuri la climatizare.... unul cam in dreptul la AC si unul in dreptul butonului cald-rece....
free_fiber
10 Jun 2009, 09:20
Se trage de masca argintie incepand de jos. Ea este prinsa in cleme, la fel si consola de climatizare (d-aia ai impins-o putin inauntru).
La service s-ar putea sa faca figuri cand vad ca ai "batut" climatizarea pana a iesit din cleme. Daca nu reusesti, te pot ajuta.
LucianCRB
10 Jun 2009, 11:25
multumesc mult
m-am linistit
free_fiber, sunt din rm. valcea..
o sa incerc sa scot masca sa pun climatizarea la loc.. oricum, nu am batut-o chiar asa de tare, cred ca s-a desprins doar o clema, pt ca doar in partea de langa butonul cu pricina e putin mai impinsa spre inauntru..
iar restu o sa ii las pe cei de la service sa se ocupe, doar deasta e in garantie si probabil o sa mai dau si o spinare de bani din cauza preturilor pe care le au ei...
11 Jun 2009, 01:43:
am incercat sa trag de maca aceea argintie dar nu am reusit sa o scot.. trebuie sa bag cu surubelnita sau ceva ascutit?
Nu, ca numa o zgarii, prinde cu degetele din partea de jos si trage sanatos ca nu se rupe.
free_fiber
12 Jun 2009, 10:33
Eu prind cu unghiile si trag... dar am unghii foarte tari
Uneori bag si surubelnita si nu se zgarie nimic... trebuie sa tragi de varful surubelnitei inspre tine, nu de manerul ei.
GabrielD
12 Jun 2009, 15:24
Trebuie sa lipesc pe vitezometru un abtibild cu mile/ora si gradatiile respective. cei de la service din Ipswich habar nu aveau ca exista Loganul asa ca nu stiu cum se va desface bordul. Unde sa gasesc instructiuni despre cum se desface bordul?
Gasesti in topicul asta mai pe la inceput sau are explicat foarte frumos
Klaus pe pagina lui
http://cklaus.go.ro/
GabrielD
12 Jun 2009, 16:48
Multumesc pentru raspuns!
12 Jun 2009, 17:17:
Multumesc pentru raspuns!
Ciochy
14 Jun 2009, 14:57
mersi arata bine bordu, peste vreo sapt cand am timp ma bag pe el, ma tenteaza si display`u pe negativ dar inca nu sunt 100% documentat despre fapt
PS: voi ati schimbat si ledurile pe la martori ?
bobo77
14 Jun 2009, 21:07
Ae fi mai indicat, parerea mea sa nu schimbi ledurile la martori, chiar daca vin ca nuca-n perete in functie de culoarea pe care vrei sa o faci.
Ciochy
16 Jun 2009, 19:01
de schimbat la martori ma gandeam sa pun leduri de culoare in loc la ce sunt acuma (daca sunt cumva lumina alba + filtru culoare).
Are cineva ceva poze cu schimbatu pe nagativ al displayului operatiunea
?
AutoVic
16 Jun 2009, 21:09
Gandeste-te cum folosesti varful de cutter in dezlipirea unui banal autocolant, numai ca acum dureaza mai mult
Iei displayul, il dai jos de pe panoul bordului, o sa ramai cu un dreptunghi de sticla in mana... pe el sunt lipite dou folii, una pe fata si una pe spate, tu incepi s-o dezlipesti pe cea de pe spate (unde sunt conectorii) incet, cu varful cutterului, fara sa zgarii sticla sau sa tai folia dezlipesti un coltisor, apoi cu o pensula inmuiata bine in alcool izopropilic (e mai ECO asa), cu care ai grija ca mereu cand bagi varful cutterului sa tai intre ecran si folie (ca asta faci tai adezivul) operatiunea sa fie executata in prezata a mult alcool izopropilic, fara frica, ca nu se strica nimic, dar multa atentie si rabdare ca nu prea ai voie sa gresesti
NU TE GRABI! ca folia chiar daca nu e taiata se poate deforma (sa faca cute)...
Dupa dezlipire se curata bine cu acelasi alcool ambele suprafete, se intoarce folia si se monteza pe acelasi spate de ecran, montura fiind asigurata de presiunea generata intre ecran si suportul acestuia... SPOR!
P.S. - alcoolul izopropilic este folosit in intretinerea electronicelor (potentiometre, s.a.) si se gaseste la magazinele de specialitate (care vand componente electronice), cum ar fi in Bucuresti, Lizeanu - Maica Domnului.
Pentru mai multe detalii ... P.M.
16 Jun 2009, 21:15:Martorii sunt leduri colorate... fara nici un fel de filtru.
Uite si un bord cu TOATE ledurile schimbate.
Cum gusturile nu se discuta ... alegerea e a fiecaruia.
Mare atentie cum lucrati, si nu ezitati sa faceti ce va place.
Spor la treaba.
Ciochy
17 Jun 2009, 14:00
mersi mult si zici ca sta folia dupa aceea ?
ceva defectiuni in timp al displayului nu ingheata cristlele, adica sa ramana urme din cauza ca sunt tot timpul negre ?
Sandu_Magnatu
18 Jun 2009, 20:59
O sa schimb si eu SMD-urile in acest w/e si vreau sa pun albe la ceasuri, un led rosu inseriat pentru ace si la display cred ca rosu. Cum arata mai bine displayul pe rosu sau pe alb? ma refer la intensitatea luminoasa noaptea, albul, din poze mi se pare ca e prea puternic noaptea, iar pe negativ mi se pare ca arata mai bine rosu. Va puteti da cu parerea cei care aveti displayul pe alb (nu negativ) daca este cu mult mai luminos decat portocaliul stock? va deranjeaza noaptea? Cu ce pot sterge carioca unde fac liniute? cu spirt? nu se deterioreaza folia?
Multumesc.
QUOTE(Sandu_Magnatu @ 18 Jun 2009, 21:59)
O sa schimb si eu SMD-urile in acest w/e si vreau sa pun albe la ceasuri, un led rosu inseriat pentru ace si la display cred ca rosu. Cum arata mai bine displayul pe rosu sau pe alb? ma refer la intensitatea luminoasa noaptea, albul, din poze mi se pare ca e prea puternic noaptea, iar pe negativ mi se pare ca arata mai bine rosu. Va puteti da cu parerea cei care aveti displayul pe alb (nu negativ) daca este cu mult mai luminos decat portocaliul stock? va deranjeaza noaptea? Cu ce pot sterge carioca unde fac liniute? cu spirt? nu se deterioreaza folia?
Multumesc.
Ehhh .... stii tu treaba cu gusturile omului ???
De unde sa stim noi cum ti se pare tie diferenta intre X si Y (culori, nuante, umbre ...).
Pune mana si cauta poze .... fa-ti o idee iar dupa asta, spor la treaba.
Nu iti place ... schimbi.
Iar nu iti place ... iar schimbi, pana iti place.
Markerul se sterge cu "eau de parfum" .... dar poti incerca si cu un alchool tehnic sau spirt.
Spor la treaba si vrem poze
Salutari
Ciochy
20 Jun 2009, 10:42
voi ce folositi ca despartitor pt ledurile de la ace ?
Sandu_Magnatu
24 Jun 2009, 22:37
Acum am terminat de montat bordul si de facut legaturile pentru CB.
Am tot experimentat
cu culorile si m-am decis la alb cu ace rosii, dupa ce m-am tot chinuit cu izolarea acelor am reusit sa obtin efectul dorit, am montat ledurile rosii pe placa direct, nu "in aer" cum vazusem niste poze.
Eu sunt multumit cum a iesit. Va las pe voi sa va dati cu parerea. Tin sa mentionez ca pe viu se vede mult mai bine, aparatul e cam depasit saracul
(tineti cont ca este primul meu bord) "don't be harsh"
AutoVic
24 Jun 2009, 23:45
Felicitari Sandu!
Eu am fost ceva mai comod:P am izolat acele pur si simplu colorand bine partea conductoare (de lumina) in cateva straturi, cu un marker permanent, rezulta o un rosu placut semitransparent... Dupa izolare am lipit niste cercuri pline rosii peste sub gaurile acelor de pe folia grafica a bordului, am gaurit centrele si am montat acele, astfel rezultand o aura rosie in jurul bazi acelor. Acele cat si aura nu sunt puternice, pe intuneric toata combinatie, inclusiv iluminatul per total al bordului cat si displayul pe negativ sunt foarte odihnitoare si clare, mai ales la sosea...
Pozele sunt la pagina 61
IRONICK
25 Jun 2009, 08:38
QUOTE(AutoVic @ 25 Jun 2009, 00:45)
Pozele sunt la pagina 61
Invatati-va sa nu mai dati numarul paginii, ca poate sunt persoane care isi modifica numarul de posturi afisate (maxim 50). In dreapta postului este numarul lui, iar daca dai click pe el iti apare si link.
Lostboy
25 Jun 2009, 08:40
La topicul aista eu sunt la pagina 38....e chiar așa greu să dai copy-paste??!?!?
Ciochy
26 Jun 2009, 13:33
hmmm si cum ai lipit ledul pe placa de unde l-ai alimentat ? la mine pe placa sub triunghiul de leduri era un traseu care care inseria ledurile de dreapta-stanga ... ai intrerupt acel traseu ? sau ... ?
AutoVic
26 Jun 2009, 19:51
Trebuia sa se gaseasca si cativa lupi moralisti...
Inca cateva saptamani si tot acolo voi fi, cum sunt de mult de altfel...
Sandu_Magnatu
27 Jun 2009, 10:09
@Ciochy: Da, am intrerupt traseul si am format 2 pad-uri prin "rascalire"
si am inseriat ledul rosu. Ai nevoie de un multimetru sa verifici continuitatea daca vrei sa fi sigur ca ai intrerupt traseul de-a binelea si putina indemanare cu izolarea acelor.
Mi s-a ars ledu de la butonul cu impuls de la geamul soferului..trebuie sa schimb tot butonul sau pot sa inlocuiesc doar ledul ? ma poate ajuta cineva ?
fullfit46
4 Jul 2009, 13:09
Daca stii ca ai modificat iluminarea cu led-uri , atunci schimbi ledul.
Daca nu ai facut modificari la butoane atunci schimbi becul. Daca cauti, gasesti poze pe forum cum arata un buton desfacut. Sau mai bine te duci in service, ca nu te costa mult.
free_fiber
5 Jul 2009, 22:07
Fullfit46, daca tu schimbi becul la un buton cu impuls, eu fac cinste cu o naveta de bere
IRONICK
5 Jul 2009, 22:11
QUOTE(free_fiber @ 5 Jul 2009, 23:07)
eu fac cinste cu o naveta de bere
Ce te impiedica sa cumperi un bec nou cu terminale mai lungi si sa il schimbi? Evident, trebuie gasit becul ...
QUOTE(fullfit46 @ 4 Jul 2009, 14:09)
Sau mai bine te duci in service, ca nu te costa mult.
R U SURE????????????????????????
Daca te referi la service Dacia, lasa-ma sa mai
inca o data
Aia abia stiu cum se demonteaza butonul si abia asteapta sa-ti spuna ca becul nu se schimba ci se ia tot butonul. Si cum butoane noi cu impuls nu se mai gasesc, abia asteapta sa puna mana pe butonul cu impuls contra unuia normal.
Cine ma poate ajuta cu urmatoarea problema.
Am nevoie de conexiunile pentru bordul de logan, pe care sa fie indicate valorile de tensiune pentru: temperatura apa, benzina, presiune ulei, bujii incandescente, catalizator, baterie. De asemenea daca se poate cu valorile maxime la care pot ajunge in caz de defectiune.
Vreau sa schimb partea de afisor cu leduri de sub display-ul original, cu un display LCD 128x128 pe care sa apara informatia explicit, inclusiv temperatura exterioara si interioara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.