Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Orange
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > GSM Zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
klaus
Eu macar as fi facut niste poze cu telefonul in mana, la ala in service, cu cetateanul din service pe fundal si cu telefonul in prim plan, pe ecran cu mesajul de la root checker.
MuciX
Da, asta nu mi-a trecut prin cap. Acum gresesc eu ca am incercat sa fiu civilizat si sa nu plec de la prezumtia ca o companie internationala vrea sa ma traga fix pe mine in teapa pentru un telefon care costa cateva zeci de euro (sau cat dracu or fi negogiat ei cu elgi)?

L.E. acum ma gandesc, ar fi fost cam greu sa ii fac poza, daca telefonul era la el in mana. smile.gif
gabize
Cu ALT telefon. 04.gif
MuciX
L-am decat p-ala sad.gif

Acum serios, sunt de acord, ca poate ar fi ajutat, dar chiar nu mi-a trecut prin minte.
klaus
QUOTE(klaus @ 15 Oct 2015, 14:06)
Eu macar as fi facut niste poze cu telefonul in mana, la ala in service, cu cetateanul din service pe fundal si cu telefonul in prim plan, pe ecran cu mesajul de la root checker.
*

QUOTE(MuciX @ 15 Oct 2015, 14:09)
L.E. acum ma gandesc, ar fi fost cam greu sa ii fac poza, daca telefonul era la el in mana. smile.gif
*

Sa fac o descriere mai vizuala:
Eu, in mana stanga cu telefonul busit, cu ecranul spre mine, pe el cu mesajul de la root checker
Eu, cu telefonul cu care faceam poze in mana dreapta, faceam poze
In spate, dupa tejghea, dar in cadru, sau pe hol sau unde naiba era situatia, dar in cadru, cetateanul de la service.

Toate telefoanele erau la mine, cetateanul din service in cadru certifica doar locatia, nu-l rugam sa faca nimic...
gabize


QUOTE(klaus @ 15 Oct 2015, 14:27)
Sa fac o descriere mai vizuala:
Eu, cu telefonul cu care faceam poze in mana dreapta, faceam poze
In spate, dupa tejghea, dar in cadru, sau pe hol sau unde naiba era situatia, dar in cadru, cetateanul de la service.
Toate telefoanele erau la mine, cetateanul din service in cadru certifica doar locatia, nu-l rugam sa faca nimic...
*


QUOTE(MuciX @ 15 Oct 2015, 14:21)
L-am decat p-ala sad.gif
*


klaus
no, si cat a fost telefonul in service ce a facut, a vorbit cu porumbelul calator? Sau o fi avut alt telefon?
Intreb si eu, ca mi se pare ca topicul e deja prea tare, prea ca la tara...
MuciX
Un telefon de imprumut de la ei, pe care a trebuit sa il predau inainte sa il pot primi pe al meu inapoi.
Nu inteleg ce ti se pare ca la tara, in afara de atitudinea lor.
klaus
era o reclama la un producator de lapte.
Bine, aia era cu "prea bun, prea ca la tara".
MuciX
Stiu reclama, dar serios, am facut cam tot ce m-a dus pe mine capul. Pari suspicios, dar mentin, nu am mancat usturoi si nici gura nu-mi miroase. Cat despre reprezentanti, i-am intors pe toate partile. Nu vor sa se dezica de raspunsul service-ului central in niciun fel.
Andy_ACS
Eu inteleg perfect atitudinea angajatului din Shop. El ia de bun ce au zis "specialistii" din service, si sunt ferm convinsi ca e rootat, din momnt ce ti-au dat si hatia.
Sunt curios cum va rezolva Anpc, le trebuie un "expert" independent sa analizeze telefonul.
Mie singura varianta viabila mi se parea sa mergi direct la service sa iti explice ala, si sa iti demonsterze, cum a concluzionat el ca e rootat. Dar daca nu ai timp, poti incerca cu Anpc sau sa ti-l repari pe banii tai (si pastrezi factura de reparatie, poate ti-o deconteaza Orange daca reusesti sa le demonstrezi ca au gresit).

Spor!
klaus
QUOTE(MuciX @ 15 Oct 2015, 16:09)
Pari suspicios, dar mentin, nu am mancat usturoi si nici gura nu-mi miroase.
*

Nu sunt suspicios deloc privitor la situatie, sunt chiar convins ca ai dreptate (chiar daca nu ar fi cum zici tu, ai prezentat-o comunicativ foarte bine pentru sustinerea punctului tau de vedere, nu ai lasat loc de suspiciuni ca mesaj comunicat).
Doar ca sunt usor intrigat cum un cetatean ca tine, cu experienta suficienta de call center, care stie dedesubturile unui astfel de departament, ai avut, in opinia mea, cu toate informatiile utile primite pe aici, o atitudine cam insuficienta.
Si sunt aproape convins ca nici situatia prezentata pe acest topic, public, nu e degeaba spusa aici, si nu e degeaba spusa cum e spusa.
Dar asta e altceva, tine de call center cu peretelul, ca sa zic asa. O lovitura cu ricoseu
MuciX
Nu inteleg de zici ca am o atitudine insuficienta. Poate pentru ca nu m-am precipitat pe aici, sau sa ii iau la pilula. In afara de a merge la service-ul ala, am facut cam tot ce era de facut.
Call center-ul, crede-ma l-am dat pe toate partile, iar partea aia mi-a mancat suficient timp. Mail-uri, sesizari, contactat elgi direct, etc.
Pana la urma, sa vedem si partea mea (care da, vreau sa vad si compania facand un pas catre mine si poate ca am asteptat ca unele chestii sa se intample doar pentru ca mi se pareau mie firesti) mi-am irosit o gramada de timp, am contactat o gramada de persoane, incercand sa rezolv o problema pe care nu ar fi trebuit sa o am de la bun inceput si in privinta careia mi se spune ca mint (din punctul lor de vedere poate fi vazut si ca o tentativa de fraudare din partea mea).
Prespun ca stii cam cat timp pierzi numai asteptand in coada sa iti fie preluat apelul.

Sincer nu stiu daca am reusit sa inteleg ultimele 2 paragrafe ale tale.
klaus
O poza doveditoare ca telefonul adus la ei in service nu era root-at ar fi fost un atu destul de puternic...
Bataliile se duc cu "atuuri", mai putin cu flori.
In special cand ailalti l-au lua pe nu in brate, lucru evident din capul locului.
Iar daca nu ai inteles ce am zis in ultimele 2 paragrafe, atunci las-o asa. Un om de call center ar fi trebuit sa inteleaga din prima. Sau oi fi eu prea eliptic si atunci tot nu am chef de detaliere mai multa.
VladSoare
Pe de altă parte, așa cum rootezi telefonul, tot la fel de ușor și de repede poți să-l și derootezi, așa că print-screenul cu Root Checker poate să nu fie neapărat o dovadă solidă. Ei pot să spună că telefonul a fost cîndva rootat, chiar dacă acum nu mai e. unsure.gif
Nu știu cum e la LG, nu știu dacă există și acolo un marcaj, cum e knox-ul de la Samsung. La Samsung dacă bootezi cu două taste apăsate, intri în modul de recovery și-ți scrie starea bitului, 0 sau 1. Poate că are și LG-ul ceva similar? nedumerire.gif
Laurentziu83
Si daca e telefonul rootat care e problema la garantie?
MuciX
Nu conteaza daca e o sursa a defectului. In conditiile garantiei pe care le-am acceptat era mentionat ca orice interventie neautorizata atrage dupa sine nulitatea garantiei.
Mai mult de atat nu are rost sa dezbatem tema.
DragosP
O singură întrebare pun și plec: instalarea unui soft din google play cum se consideră? nedumerire.gif
MuciX
Tinand cont ca face parte din functionalitatile standard, nu cred ca intra in aceeasi oala.
DragosP
Ești sigur sau doar "nu crezi"?
cj98czh
100% pentru ca softul din Play nu "umbla" la root .. la fel si pentru un update de Android daca vine de pe canalul oficial
l@u
QUOTE(Laurentziu83 @ 16 Oct 2015, 13:59)
Si daca e telefonul rootat care e problema la garantie?
*



Ti-am spus si mai sus dar vad ca iti place tare bancul ala!
paul_p
Mi se pare a fi o clauza abuziva faptul ca vanzatorul scoate din garantie produsul ca urmare a root-arii.

Este abuziva pentru ca, desi este trecuta in contract, clauza nu a fost negociata cu cumparatorul, ci a fost impusa de vanzator.
Si este abuziva pentru ca extinde pierderea garantiei si pentru defecte ce nu pot cauzate de root-are. Cum ar fi un defect al display-ului.
cri8sti
QUOTE(paul_p @ 16 Oct 2015, 17:58)
......Este abuziva pentru ca, desi este trecuta in contract, clauza nu a fost negociata cu cumparatorul, ci a fost impusa de vanzator......
*


De fapt a fost impusa de producator.
paul_p
Nu are relevanta. In fata cumparatorului raspunde vanzatorul.
gabize
Atata timp cat dispozitivul indeplineste toate cerintele, e cat se poate de legal sa protejeze anumite actiuni considealrate periculoase pentru device.
klaus
Eu, sincer vorbind, n-as invoca garantia, as invoca neconformitatea, pe legea 449/2003...
paul_p
QUOTE(gabize @ 16 Oct 2015, 20:48)
Atata timp cat dispozitivul indeplineste toate cerintele, e cat se poate de legal sa protejeze anumite actiuni considealrate periculoase pentru device.
*

Nu e chiar asa. Un comerciant nu trebuie sa exagereze si sa impuna conditii absurde, de genul tensiune de alimentare 230V +- 2%, utilizarea echipamentului doar la temperaturi de 22-24 grade si alte asemenea.

Parca si Renault incercase la un moment dat sa scoata toata masina din garantie daca se monta o alarma aftermarket pe masina.
gabize
Eu spuneam de intervenții software neautorizate. E cu totul altceva.
l@u
orice interventie neautorizata pe partea electrica scoate masina din garantie, se poate traduce foarte usor in favoarea vanzatorului, un bec schimbat in fata blocului etc. etc.
klaus
ceva noutati?
MuciX
Nu.
Am acea a doua sesizare interna deschisa, cu termen de 4 zile pentru solutionare, dar in ultima zi am primit un SMS cum ca va fi nevoie sa se prelungeasca si ca le pare rau. Asta era pe 19, dar nu au mai mentionat niciun termen. Vreau ca cred ca e luata in serios, dar daca era luata in serios, probabil era deja solutionata.
Din partea ANPC nu am decat confirmarea ca au primit sesizarea, dar au 30 de zile termen, parca.
AndreiMR
Si Orange tot 30 de zile au, alea 4 zile ti le dau initial orientativ, dar in functie de situatie se poate prelungi termenul
St
Care mai este sensul termenului in acest caz?
AndreiMR
Pentru ca de cele mai multe ori se incadreaza in alea 4-5 zile pe care ti le comunica, si clientul e multumit ca nu trebuie sa astepte mai mult. Dar asta e valabil mai mult pentru probleme simplu de verificat si de rezolvat, gen cost suplimentar, disparitia unor resurse, nefunctionare internet....pentru ce problema are MuciX, nu e asa simplu de verificat, si tinand cont ca telefonul e inapoi la el, 99.99% nici nu va primi un alt raspuns. Se vor baza pe un raport al service-ului, in care se mentioneaza ca la testele lor a reiesit ca telefonul e root-at, probabil
MuciX
Si atunci de ce e nevoie de atat de mult timp? Pana la urma, sa ma cheme iar cu el, pierd eu niste timp, dar sa stiu ca rezolv problema.
AndreiMR
Pentru ca sunt proceduri sleep.gif E posibil sa te fi amanat pentru ca n-au primit inca nimic de la service. Eventual poti sa mai suni si sa ii intrebi care mai e stadiul sesizarii, poate ai noroc sa dai peste vreun operator care se implica mai mult si care ii mai urgenteaza pe aia de la reclamatii, dar nu e garantat. La 411 cel putin, sunt mici sansele
MuciX
408, direct...
Stiu si eu de proceduri, dar aici sunt doar 2 posibilitati:
- o tin sus si tare pe aia a service-ului, iar comunicarea e deja in sistem, deci flit in secunda 2;
- imi dau mie oportunitatea sa ma justific, deci imi cer dovezi, sau sa ma prezint iarasi cu telefonul la ei.
Ambele decizii puteau fi luate la primul contact cu sesizarea, eventual implicati niste superiori in proces.
AndreiMR
In principiu, o data ce a dat o decizie, Orange va tine de ea, daca nu intervin niste probe imposibil de ignorat. Si pe tine nu te-au mai chemat cu telefonul, deci probele alea nu prea au de unde sa apara. Superiorii fac tot posibilul sa nu se implice, fii sigur de asta smile.gif Ai vreun numar de sesizare de la ANPC? Orange stie de sesizarea la ANPC? Daca nu, ar fi o idee sa le comunici ca ai facut deja demersul...desi, din nou, cred ca sansele tale sunt mici in situatia de fata.
MuciX
Am numar de sesizare, normal. Orange stiu de intentie, de atunci nu am mai comunicat cu ei.
Si eu cred ca sunt mici, dar nu voi renunta. Cu atat mai mult cu cat mi se pare halucinant ce se intampla, pentru ca eu chiar nu am root-at panarama.
Ma mai gandeam sa fac apeluri in nestire si sesizari, in ideea ca va da naspa in raportare recurenta cazului, poate se uita vreunul mai mare in functie pe caz, sau sa puna niste intrebari incomode.

P.S. cate telefoane mocca am aprobat si eu la viata mea, poate functioneaza si cu mine karma smile.gif
AndreiMR
Au patit altii chestii mai nasoale cu Orange, daca te face sa te simti mai bine tongue.gif Poti sa fii mai "tigan", sa suni iar la ei si sa ceri insistent sa vb cu un superior de la call-center, nu cu cineva de la reclamatii. O sa ii faci ziua mizerabila operatorului care iti raspunde, dar sunt obligati, daca insisti, sa te lase sa vorbesti cu un superior. Ma rog, nu direct, te va suna el inapoi...dar de obicei cand se ajunge la situatia asta mai misca lucrurile, mai ales daca discuti civilizat si cu argumente cu superiorul ala...pentru ca are la indemana mai multe parghii. Dar recomandarea mea e, daca faci asta, e sa nu o faci tarziu in cursul zilei smile.gif

Daca ai aprobat telefoane mocca la concurenta Orange, functioneaza karma...se razbuna ei pentru ca le-ai facut altora imagine mai buna tongue.gif
MuciX
Cand am zis ca am dat call center-ul pe toate partile, crede-ma ca am vorbit cam cu tot ce se putea vorbi.

Am aprobat la americani, nu are cine sa se razbune. smile.gif
kum
Eu nu inteleg de ce te mai agiti cu oringiu'... ANPC-ul direct si gata.
In plus, eu i-as notifica oficial (scos la imprimanta, lasat intr-un oringi-shop cu nr. de inregistrare) ca imi rezerv dreptul sa reziliez contractu' cu ei si le returnez telefonul pentru ca ma acuza de chestii pe care nu le-am facut. Asa cum ei isi permit sa modifice niste termene si conditii din contract in mod UNILATERAL, asa poti si tu, cand ai motive. Ori asta mi se pare un motiv foarte potrivit.

Dragoste cu sila nu se poate...

P.S. nu ti-au dat astia de la plantatie nici un telefon? huh.gif
MuciX
Diferenta e ca eu le-am acceptat termenii lor cand am luat telefonul wink.gif
R19/16v
Insista la ANPC, vorbeste cu persoana care se ocupa de cazul tau. Pana iti ajunge tie scrisoarea de la ei respectivul a si uitat de cazul tau.
MuciX
Pai sesizarea e online, intelegerea mea din formular era ca voi primi raspuns pe mail.
Mersi, nu m-am gandit, sa ii caut eu pe ei. biggrin.gif
R19/16v
Nu. Vei primi scrisoare. Nimic verbal, nimic electronic.
Daca nu s-a alocat inca comisar, mai suna peste 2 zile, si tot asa wink.gif
klaus
Cam multe "la asta nu m-am gandit"...
C a t a l i n
Da, e suspect.
MuciX
QUOTE(klaus @ 21 Oct 2015, 17:14)
Cam multe "la asta nu m-am gandit"...
*


Ce-i drept sunt fraier ca m-am asteptat sa mearga telefonul. Cel putin la fel de fraier am fost sa cred ca isi vor asuma responsabilitatea. Idem atunci cand am presupus ca nu vor ignora un client cu istoric bun (in sensul ca nu le-am pus nicio problema in 10 ani, cu plati, sau cine stie ce alte fente se mai poart) care se jura ca nu fura.

Deci da, eu sunt vinovatul aici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.