Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Orange
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > GSM Zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
klaus
ca te-ai asteptat sa-ti mearga telefonu, nu esti fraier.
Dar ca te-ai asteptat ca altii sa te trateze altfel decat trateaza in general call center-urile din Romanica, cand tu stii exact care e situatia din interior, care-s modalitatile cele mai eficiente de rezolvare, care sunt parghiile care trebuie apsate...
Si apoi sa spui ceva de principiu "nu am invatat mai nimic din 6 ani de lucru in call center si nu m-am gandit la lucruri simple care as putea sa le fac sa-mi imbunatatesc situatia.
Da' bine ca te-ai gandit sa fii civilizat cu aia, sa nu-i deranjezi prea tare, vorba lu ziaristul din Bachus, sa nu-i atingi nici c-o floare

Bine, e adevarat, in opinia mea, ca nici pe aici nu te prea poti exprima cum ai vrea, ca vrei sa lasi o anumita impresie, si nu forumistilor, ca sa zic asa...
MuciX
Cred că o duci prea departe.
Nu are nicio relevantă, dar desi am lucrat in call-center in Romania, obiectul muncii era o alta piata, deci pot spune ca stiu la nivel de principiu cum se intampla, sau ar trebui să se întâmple lucrurile. Ma rog, probabil am mintit prea sus sperând să văd si la call-center-ele noastre aplicate aceleasi principii pe care le aplicam noi acolo.
Cât despre retinere de exprimare chiar nu am avut si nici nu cred ca am de ce. Este un fapt cat se poate de simplu, mi s-a stricat telefonul, iar cel ce mi m-a vandut nu mi-l repara pentru ca are impresia ca am umblat eu in el, iar acum nu ma crede cand ii spun ca se inseala.
Nu mai punem implicatiile pe care le-au avut atitudinile si pozitiile lor in fata situatiei.

Dar mă rog, daca tu crezi ca am fost delăsător pentru ca nu am pozat in tehnician cu telefonul în mana, fie si ca tine, mi-o merit.
klaus
Am avut o experienta identica cu un cunoscut al meu, fix vinerea trecuta.
I s-a stricat digitizerul de un M8. Aia din service (service-ul la cuca macaii, nu in bucuresti) ca e lovit, ca e zgariat etc. Telefonu impecabil, huse folii tempered glass pe el, cu 2 zgarieturi pe care le-au fotografiat aia cu macro, ca altfel nici nu se vedeau, pe banda metalica aluminizata (care e foare sensibila la asa ceva la HTC).
Cu sfaturile la pachet, cu invocarea legilor incidente, cu atitudinea corespunzatoare, de vineri pana azi situatia e cam asa: i se dau banii inapoi, aia de i-a platit el initial.
Nu zic, nu e aceeasi firma, nu e acelasi service, nu e acelasi call center etc.
Dar in mod sigur nu s-a dus la ei cu saru' mana.
Dar a stiut ce sa faca, cum sa zica si ce sa invoce.
Parerea mea e ca in astfel de cazuri, la noi, tine de atitudine si de continutul textelor invocate. Si nu in ultimul timp de "atuuri", alea de le aminteam eu mai sus.

A, si repet, asta de vineri pana azi.
Sincer, mi s-a parut mult mai eficace abordarea cunoscutului meu. Si-a rezolvat problema (asta era scopul), pe baza sfaturilor primite de la terti si a cunostintelor sale. Dar, este adevarat, a folosit sfaturile primite.

Sincer, tu mie im lasi impresia pe aici ca i-ai sunat pe aia si le-ai zis ceva de genul "Buna ziua, nu va suparati, ce mai face telefonul meu? A, a fost negare de la service? Dar nu au dreptate! A, ziceti ca au? OK, va multumesc, o zi buna!"
Eu personal cu impresia asta am ramas.
MuciX
Nu, lucrurile nu au fost chiar asa, iar eu nu sunt jurist, deci nu m-am dus cu legile incidente. Ce intelegi prin atitudine corespunzatoare? Desi as fi vrut sa le ridic magazinul in sus, nu am facut asta. Le-am spus in schimb aceleasi lucruri, numai ca pe un ton civilizat. De acord, putin ironic, dar nu le-am aruncat nici hartiile de pe birou.
klaus
Eu atitudine corespunzatoare as fi inteles obtinerea de "atuuri".
Sa faci la aia in service o poza cu mesajul lui rootchecker, sa faci un pv cu ce s-a constatat cu rootcheckerul, sa ii inregistrezi cu alt telefon audio cum discuti cu ei ca root checkerul uite ce mesaj a dat si aia sa se balbaie.
Dupa care sa le amintesti ca nu e bine cu falsul in declaratii, cu uzul de fals, cu inselaciunea, nici penal si nici pe legile consumatorilor.

Cand legea lui ohm nu se aplica, se aplica legea lui porc...
kum
QUOTE(MuciX @ 21 Oct 2015, 16:50)
Diferenta e ca eu le-am acceptat termenii lor cand am luat telefonul wink.gif
*


Pai si ce? Ai semnat ca esti de acord sa fii acuzat pe nedrept? huh.gif
MuciX
Nu, am semnat, prin acord vocal prin telefon, ca sunt de acord cu termenii garantiei. Aici problema este ca au invocat neintemeiat un viciu care atrage anularea garantiei. Am fost de acord ca acel viciu poate anula garantia, acum nu sunt ce acord ca telefonul prezinta acel viciu.
Laurentziu83
Daca ii scriau babei Safta de la Cuca Macai pe o hartie ca i se refuza garantia pe motiv ca telefonul e rootat, aia se ducea imediat la OPC sa reclame, ca ea nu stie prostii d-astea cu rootat si alte balarii de soft, telefonul e intreg la exterior si nici nu are urme la interior (sticker-ul ce isi schimba culoarea) ca ar fi intrat in contact cu apa.
Idem si daca ii scriau lui Nutu Camataru sau vreunui alt tuciuriu, doar ca in cazul asta tehnicianul de service se trezea si cu un pumn in mufa, in caz fericit.
ady77
QUOTE(MuciX @ 22 Oct 2015, 11:48)
Nu, am semnat, prin acord vocal prin telefon, ca sunt de acord cu termenii garantiei. Aici problema este ca au invocat neintemeiat un viciu care atrage anularea garantiei. Am fost de acord ca acel viciu poate anula garantia, acum nu sunt ce acord ca telefonul prezinta acel viciu.
*


Eu il locul tau le-as face si o plangere ca nu ti-au vandut un telefon nou, din moment ce ei zic ca e rootat si tu zici ca nu ai facut-o
MuciX
Da, e si asta o cale, dar asta presupun sa recunosc faptul ca e root-at, ceea ce nu este adevarat. Cred ca e mai greu sa dovedesc ca nu l-am root-at eu, decat ca nu e root-at deloc, tinand cont ca nu e.
klaus
Practic si legal situatie e cam asa: ACUM telefonul este nerootat.
NU exista NICIO DOVADA ca nu era rootat la momentul in care a ajuns in service.
Unroot-ul la LG G3 single sim (la dual sim e mult mai complicat) se face cu programul oficial a lui LG (LG PC suite), cu comanda "Restore Upgrade Errors".
Pt G3 dual sim treaba e mai complexa si se face doar cu rescriere, ceea ce poate duce la stergerea aplicatiilor furnizorului (orange, in cazul de fata). Pt dual sim ar fi simplu de spus: nu e root-at, exista aplicatiile orange, deci nu a trecut printr-o operatie de unroot.
Dar la single sim nici macar nu apar urme.
De root-at iarasi e foarte simplu la LG G3, nu trebuie sa fii specialist, exista exact ca la nexusuri niste programele "LG One Click Root".

Deci: acum e dificil de demonstrat ca nu a fost root-at si apoi unroot-at (daca e single sim). Acest lucru trebuia facut acolo, in service, pe loc.

Din aceste motive, avand in vedere ca MuciX a stiut dinainte cum se poate face verificarea PE LOC dar nu a facut-o, ca este atat de usor de root-at si unroot-at LG G3-ul single sim, ca MuciX are experienta "de culise" (ar trebui sa stie care e procedura, care sunt lucrurile "de presiune" asupra call centerului, care ar fi procedeele cele mai eficiente de rezolvare etc), ca invoca mai degraba "lunga relatie de afaceri" si mai putin "abjectul comportament" a lui Orange pentru speranta de rezolvare (asta inseamna ca de fapt aia de la Orange sa fie draguti, nu sa-si recunoasca vreo vina si s-o indrepte), parerea pe care eu mi-am format-o este ca de fapt aia de la Orange ar cam avea dreptate.
Eu cred ca in aceasta stare la care a ajuns conflictul, doar dorinta de a scapa de gura ANPC-ului i-ar mai face pe aia de la Orange sa faca un "gest comercial" (care nu e o recunostere a vreunei vini a lor!!)

Dar repet, din garantie iesi nerespectand prevederile grantiei. Dar din neconformitate pe lege, cum iesi? Ca aia e de 2 ani...

22 Oct 2015, 16:44:
Se pare ca exista un efuse la LG G3. De asemenea se paote citi starea daca a fost sau nu rootat cu meniul ascuns: https://www.reddit.com/r/LGG3/comments/2am7...lt_into_the_g3/
MuciX
QUOTE(klaus @ 22 Oct 2015, 16:27)
Practic si legal situatie e cam asa: ACUM telefonul este nerootat.
[...]
Deci: acum e dificil de demonstrat ca nu a fost root-at si apoi unroot-at (daca e single sim). Acest lucru trebuia facut acolo, in service, pe loc.

Din aceste motive, avand in vedere ca MuciX a stiut dinainte cum se poate face verificarea PE LOC dar nu a facut-o, ca este atat de usor de root-at si unroot-at LG G3-ul single sim, ca MuciX are experienta "de culise", ca invoca mai degraba "lunga relatie de afaceri" si mai putin "abjectul comportament" a lui Orange pentru speranta de rezolvare, parerea pe care eu mi-am format-o este ca de fapt aia de la Orange ar cam avea dreptate.
*


Verificarea PE LOC nu a fost luata in considerare, sub pretextul ca el nu poate reveni asupra raspunsului primit de la service-ul central.
Cat de usor se root-eaza si de-root-eaza este irelevant, daca orange ar prezenta asta ca argument, mi-ar spune ca sunt un sarlatan, pe fata.
Nu am experienta directa cu procedurile interne ale Orange si/sau oricare alt operator local de telefonie mobila.
Nu am invocat lunga relatie, am prezentat-o pentru ca indica faptul ca nu am predispozitii catre "manevre", iar de comportamentul si atitudinea lor am vorbit in nenumarate randuri, atat aici pe forum, cat si in interactiunile cu orange, telefonic, in scris, fata in fata. In plus, a fost evidentiata si in reclamatia facuta catre ANPC.
klaus
QUOTE(MuciX @ 22 Oct 2015, 18:05)
Verificarea PE LOC nu a fost luata in considerare, sub pretextul ca el nu poate reveni asupra raspunsului primit de la service-ul central.
*

No, da' ce te durea pe tine de ce iti raspundea ala? TU, nu el, faceai proba pe loc, pac la razboiu. Ce legatura avea daca el putea sau nu reveni (la naiba, parca era un drum doar dus catre Pluto, nu o constatare subiectiva a unuia din service) asupra unei chestii. Tu nu-i cereai sa revina asupra a ceva, tu faceai o cu totul alta constatare PE LOC, IREFUTABILA. Dupa care sa vezi ce surprize ai fi avut cu treaba "nu pot reveni asupra raspunsului primit din service".

Sincer, eu sunt uimit de justificarile pe care gasesti. Parca acum ai venit de pe marte, planeta politicosilor.
Ala ti-a zis ceva, tu l-ai crezut pe cuvant, alalalt ti-a spus ca nu poate nu stiu ce, tu l-ai crezut pe cuvant, ai stiut ca trebuie sa faci ceva acolo pe loc, ti-a zis unu ca ploua pe marte, tu nu ai mai facut ce trebuia sa faci.

Acu ce naiba sa cred? Ca era telefonul curat? Atunci de ce atatea justificari ciudate pentru atatea inactiuni?
Asa ai incercat sa-i convingi si pe aia de la Orange? Crezi ca aveau motiv sa te creada "pe cuvant"? Ei se lovesc de mii de tepari pe luna, prezumtia de vinovatie este pentru ei un modus vivendi. Tu asa crezi ca le-ai creat impresia ca ai dreptate?

In plus, ai incercat sa verifici daca a fost cu adevarat rootat cu meniul secret? Poate te ajuta in viata ceea ce constati...

MuciX
QUOTE(klaus @ 22 Oct 2015, 19:44)
Acu ce naiba sa cred? Ca era telefonul curat? Atunci de ce atatea justificari ciudate pentru atatea inactiuni?
*


Pai tocmai, pentru ca eu il stiu curat, am crezut ca o sa iasa asta la iveala. Nu ma stiu cu musca pe caciula, sa urlu ca disperatul tot felul de portite.
De unde dracu sa stiu ca se poate de-root-a, daca eu nu stiu sa il root-ez macar? Is tampiti la cap.

Mersi de link, am ajuns acasa, o sa il incerc acum. up.gif
klaus
Asa arata la un LG G3 dual rootat atunci cand dai afisarea ("Display Result")
Am sters niste cifre de pe acolo preventiv.
MuciX
E rootat, Sunt cu orange la telefon, revin. Devine interesant.
klaus
Vezi ca ai acolo, in meniu, si data cand a depistat rootul...
MuciX
L.E. mi-au inchis in nas smile.gif
klaus
Asa, asa, da' la data aia ce scrie?
Cand a fost facut root-ul?
MuciX
root la 24.03.2015. Factura are data 23.03.2015. Incerc sa aflu cand a fost livrat/activat.
Din pacate astia de la 401 si 202 nu imi pot da decat data facturii, pe care o am si eu deja. Eu vreau sa aflu cand l-am primit, ca am arucat factura curierului.
M-au trimis la 408 si astia au inchis la ora 20:00.
[attachmentid=1628011276]
[attachmentid=1628011277]

Mi-am amintit, chiar m-am certat cu ei, pentru ca nu mi-au dat si sim potrivit, ii trebuie nano sau micro si nu aveam la telefonul vechi, iar aia cica ar fi fost activata pe 25, iar eu logic nu am folosit telefonul, ca nu aveam sim-ul, dar asta nu poate dovedi nimic.
O sa ii sun pe aia de la date, sa vad cand anume si-a cerut telefonul datele de internet, etc. Practic aia va fi data de activare, nu?

Acum intreb, poate mi-am dat singur cu tesla-n cuae, fara sa stiu: telefonul vechi (un HTC) era root-at (aveam probeleme cu memoria interna si l-am dus la cineva sa il root-eze, sa pot sterge ce nu imi trebuia din el) si avea instalat superuser cu el. Este posibil ca atunci cand am sincronizat telefonul nou cu google si el si-a tras aplicatiile automat sa fi tras si superuser? Oricum e ciudat, ca eu nu am aplicatia asta acum si oricum, nu ar trebui sa poata fi instalat fara root.

Nu mai inteleg nimic, sa-mi bag picioarele, nu-mi vine sa cred ca mi se intampla asta.
klaus
E nu vad unde scrie ca e root-at.
Scrie ca a fost instalat superuser, dar ala, daca telefonul nu e rootat, e fix pix, nu poate face nimic, eu pur si simplu un program din play.

Rootarea nu se face prin googleplay, dar instalarea lui superuser da!
Ala e un program OFICIAL, LEGAL, nu e un root.

<span class='edit'>22 Oct 2015, 20:42:</span>
Si titanium backup cere root, dar daca il instalezi nu poate sa faca el root, cere sa faci tu.
Si ditamai programul din goolge play
Tu nu ai instalat nimic nelegal, ai instalat ceva din serviciul furnizat de google. Punct.

Acu poti purcede serios la treaba!

Ai exemplul meu cum trebuie sa arate informatia la un telefon rootat, ai ecranul tau.
LG avand efuse, informatia aia daca e sau nu rootat e permanenta acolo, indiferent daca l-ai fi unrootat. Ori la tine nu exista!

Ce sa-ti zic, daca nu stii sa scrii slobo z, stromelenc, la cioc, decedatii mamei etc in forme mai academice, intreaba pe aici, lumea va fi saritoare in a te ajuta sa concepi un text de livrare salam la aia de la orange...
MuciX
Mersi foarte mult pentru clarificare.
Dar de ce a mers instalat, asta nu cere root?
Stiu ca e nevoie de chestii "offline" sa il root-ezi, dar am zis ca poate a sărit el doar pentru ca a vazut tentative, nu stiu.
Deci nu mai e nevoie sa aflu cand a fost livrat, teoretic ar trebui să mă pot folosi de acest exemplu și contra-exemplu sa dovesc acum ca nu am mâncat usturoi.
Multumesc. Sâmbătă ma duc peste ei, iar.
klaus
Orice program care necesita root poate fi instalat fara, dar nu poate functiona sa faca ce trebuie sa faca fara root. Programul porneste dar nu face ce trebuie sa faca ca nu are drepturi de sistem.
Avani
Păi și dacă nu a fost modificat nu ar fi trebuit să arate ca mai jos:

[attachmentid=1628011284]
klaus
Ia instaleaza tu un program care necesita root de pe play (deci absolut legal si oficial), fara sa rootezi telefonul, si pune apoi pe aici imaginea cu ce rezulta...
Una este sa fie telefonul rootat si alta e sa fi instalat un program de pe play care si-ar dori root dar nu-l poate face.
Avani
Done!
Același rezultat. Am instalat superuser, l-am și deschis, am butonat pe acolo și când fac verificarea am fix același mesaj pe care l-am pus mai devreme.

Le: am dezinstalat progrămelul și la o nouă verificare apare "modified"
Ideea e ca astazi la ora aia, am debifat niste lucruri in programel si cred ca alea au declansat acel "modified"

[attachmentid=1628011309]
MuciX
La mine cel mai probabil s-a instalat cand s-a sincronizat cu google.
E in preajma datii de factura, seara. Stiu sigur ca l-am deschis seara pentru prima data, l-am primit la serviciu, in timpul programului, fara sim potrivit. SIM-ul a venit la cateva zile, tot la serviciu, deci tot seara am ajuns cu el la telefon.
Laurentziu83
De la ANPC ai mai primit vreun raspuns?
MuciX
Nu sleep.gif
kum
Aideplm ma mucixe... Si doar am fost la copitala, mi-am terminat treaba la 14:00. Si ti-am zis ca imi termin treaba atunci si ma'c la un mol/film pana termini si tu.
Mureai in PLM daca-ti luai cateva ore liber si mergeam impreuna la service si la oringi?
Adica ai consultantul la dispozitia ta si nu vrei sa te folosesti de serviciile lui. Cre' ca are dreptate zicala aia cu al de sus si cu traista...
Parca v-am povestit pe-aici cum facusem un cost suplimentar (date) de vreo 100 de coco si aia de la oringi m-au iertat, nu? Deci aveam calificarea necesara...
AndreiMR
Daca ti-au facut compensare pe costul ala prin activare de optiune de net, sau migrarea la una mai mare, n-au facut-o pentru ca le-a placut de tine in mod special smile.gif Au o procedura, prin care orice client poate beneficia de compensarea asta, o data pe durata contractului. Pentru ca multi s-au pacalit cand si-au luat smartphone-uri pe care le-au folosit cu abonamente fara net inclus, cu cost de 0.9 euro/Mb, lasa portita asta. Caz valabil si la pachete cu optiuni de net mai vechi, cu taxare pe Mb. Daca ai o optiune cu auto-refill, nu stiu cat mai e acum auto-refill-ul, si faci cost...ghinion, il platesti smile.gif Si in cazuri speciale mai faceau astfel de compensari si pentru netul in roaming, dar nu stiu daca se mai fac. In cazul lui MuciX e vorba de altfel de situatie sleep.gif
kum
Nu compensare nene... A fost un gest comercial, cum l-au numit ei. Rahatul de Samsung, dupa ce i-am dat un restore to factory default, si-a reinstalat o panarama de aplicatie care facea trafic la greu in fundal. Si m-am trezit cu trafic de 1 giga pe zi fara sa-mi dau seama. Si dupa fo' 2-3 zile ma suna astia de la oringi, ca am un trafic de o suta si ceva de euro.
Scandalul pe care l-am facut a fost pe tema ca de ce nu m-au notificat daca au observat un trafic excesiv de mare fata de media de 2-300 mega pe luna, cum aveam.
Dupa ce le-am zis "suav" ca le fu'muma'n'cur si nu le dau nici un ban si imi si inchid cele 3 abonamente plus al 4-lea (al sotiei), m-a sunat un superior de la relatii clienti si mi-a zis ca ma iarta de suma aia. Dar numai o singura data. Data viitoare nu ma mai iarta.
Deci nu s-a compensat nimic. Da' vorba lu' klaus, tre' sa le stii pe alea cu hristosi, grijanii, vagine si altele...
AndreiMR
Nu facusei niciun fel de modificare la pachetul de abonamente de curand? Te intreb pentru ca ce zici tu nu se face asa degeaba...nu renunta la a-ti cere costul decat in 2 cazuri: 1. faci vreo modificare la pachet, insemnand activarea vreunei optiuni sau modificarea abonamentului in ceva mai mare, deci isi recupereaza in timp banii
2. ceva nu a functionat la ei in sistem, din cauza aia te-ai trezit cu cost, si ei stiu ca daca se ajunge la ANPC si-o fura.

Teoretic la un anume prag de cost suplimentar ar trebui sa se taie accesul la net, si doar cu acordul tau se fie repornit. Tare mi-e ca la tine atunci nu ti s-a taiat automat netul, sau departamentul care se ocupa de monitorizarea cazurilor cu costuri din astea mari nu si-a facut treaba si te-a contactat tarziu, si vazandu-te mai hotarat, au rezolvat totusi problema asa, "iertandu-te" de costul suplimentar.

Nu constest utilitatea grijaniilor si a altor urari de bine, dar functioneaza doar daca dreptatea e de partea ta. Daca e de partea lor, poti sa mentionezi toate rudele si toti sfintii, pentru ca nu vei obtine mare lucru, maxim iti vor bloca accesul la call-center biggrin.gif
Mr_X
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Oct 2015, 19:42)
Asta ca sa nu mai vorbim ca, orice telefon rootat poate fi readus la starea de nou prin reinstalarea unui soft original, la fel, cum un telefon avariat (si, evident scos din garantie astfel), poate fi reintrodus in garantie daca se inlocuiesc piesele avariate cu altele noi, originale. La fel ca si la masini.
*



E vechi de tot postul tău, dar acum l-am văzut și trebuie să-ți spun că nu e așa. Poate mai citesc și alții, își root-ează telefonul și pierd garanția.

De ce nu e așa? Samsung, de exemplu, a introdus Knox counter. Cel mai simplu de înțeles ce este asta este o analogie cu o siguranță electrică care se arde, siguranță care se declanșează în momentul îi înstalezi ceva (low level) care nu este semnat de Samsung.

Contorul Knox se declanșează (adică devine 1, inițial fiind 0) în momentul când rootezi un S5/S6/Note 5 cu Android 5.1.1. Cam până la Android 4.4.2 (S5) și 5.0.x (S6/S6 Edge etc) s-au mai găsit soluții de ocolire a nevoii de a instala CFRoot (vezi TowelRoot, PingPong Root). Dar la versiunile recente nu există soluții. Odată declanșat counter-ul, nu se mai poate reseta la 0. Sub nicio formă. Au încercat mulți fără succes (XDA). Chiar dacă reinstalezi un soft original, counterul rămâne 1 și este dovada că telefonul a fost rootat.

Până relativ curând, ESD nu se uita dacă a fost rootat sau nu telefonul. Dar de prin primăvară/vară au început să o facă și să anuleze garanții pe motivul ăsta.

PS: Counterul se poate vedea în download mode.
ady77
QUOTE(Synyster @ 24 Oct 2015, 22:57)
Nu constest utilitatea grijaniilor si a altor urari de bine, dar functioneaza doar daca dreptatea e de partea ta. Daca e de partea lor, poti sa mentionezi toate rudele si toti sfintii, pentru ca nu vei obtine mare lucru, maxim iti vor bloca accesul la call-center  biggrin.gif
*


Ei lăsați, că am mai avut și noi contre cu Orange și am mai obținut câte ceva de la ei chiar dacă nu aveam dreptate.
kum
QUOTE(Synyster @ 24 Oct 2015, 22:57)
Nu facusei niciun fel de modificare la pachetul de abonamente de curand? Te intreb pentru ca ce zici tu nu se face asa degeaba...nu renunta la a-ti cere costul decat in 2 cazuri: 1. faci vreo modificare la pachet, insemnand activarea vreunei optiuni sau modificarea abonamentului in ceva mai mare, deci isi recupereaza in timp banii
2. ceva nu a functionat la ei in sistem, din cauza aia te-ai trezit cu cost, si ei stiu ca daca se ajunge la ANPC si-o fura.

Teoretic la un anume prag de cost suplimentar ar trebui sa se taie accesul la net, si doar cu acordul tau se fie repornit. Tare mi-e ca la tine atunci nu ti s-a taiat automat netul, sau departamentul care se ocupa de monitorizarea cazurilor cu costuri din astea mari nu si-a facut treaba si te-a contactat tarziu, si vazandu-te mai hotarat, au rezolvat totusi problema asa, "iertandu-te" de costul suplimentar.

Nu constest utilitatea grijaniilor si a altor urari de bine, dar functioneaza doar daca dreptatea e de partea ta. Daca e de partea lor, poti sa mentionezi toate rudele si toti sfintii, pentru ca nu vei obtine mare lucru, maxim iti vor bloca accesul la call-center  biggrin.gif
*



Nu am modificat nimic. Acu' mi-am amintit ca am povestit aici, pe topic mai pe larg cum s-a intamplat. Acu' vad ca am retinut gresit: nu le-am zis ca nu le dau banii si renunt la abonamente, ci ca le dau banii dar renunt la abonamente. Batranetea... sleep.gif
MuciX
Sesizarea facuta la ANPC a ajuns la Orange si fost respinsa, sub pretextul unei interventii neautorizare asupra softului.
sleep.gif
MuciX
Eu nu mai inteleg nimic. A disparut linia de pe ecran...

Si-a facut un update OTA saptamana trecuta, dar inca aparea si dupa acel update. Aseara am observat ca nu mai e linia respectiva. popa.gif

Ma rog, asta tot nu schimba faptul ca telefonul meu nu mai e acoperit de garantie...
spy_oh_joy1389
Dacă ar fi rootat, cum de ai mai primit OTA? Parcă era condiționat să nu fie rootat ca să îl poți primi.
VladSoare
Păi nu e rootat. Doar Oringiul minte că ar fi, ca să nu onoreze garanția.
MuciX
Nu mai stiu frate ce sa le zic. Deja daca ai cu anpc am luat-o in bot, ce sa mai fac?
Uite, chiar nu mănânc magiun.

[attachmentid=1628014009] [attachmentid=1628014010]
MuciX
Idila continua, aparent le-a picat internetii. wub.gif

Estimeaza ei ca-si revine pana la fix.
AndreiMR
Si-a activat cineva Apel 4g pe Orange, si daca da, v-a produs vreo problema? Pe mine m-a mancat in dos ieri sa fac update la Carrier Settings la Iphone, am primit SMS ca s-a activat functia asta...si acum nu mai am 4g deloc radmasa.gif Am sunat la 408 si am dat de o fata care in afara de a ma pune sa schimb cartela nu a putut sa ma ajute...si stiind bine procedura la ei, pana nu schimb cartela nici n-or sa ma ajute prea mult.
VladSoare
Păi schimbă cartela. Cu una de Vodafone. tongue.gif
R19/16v
Ca acolo n-ai VoLTE si nici VoWiFi si rezolvi "problema" smile.gif

Suna si tu la 411.
AndreiMR
N-am de ce sa renunt la Orange, sunt foarte multumit de ei. La 411 se ocupa de voce, n-au nicio treaba cu problema asta, tot la 408 te trimit.

Pana la urma au dat un reset de la ei din CRM, am dat si eu un Reset la network settings, si vad ca a aparut o scurta vreme 4g...apoi a trecut iar pe 3g. O sa vad cand ma mai plimb cu el prin alta locatie cum merge, dar cred ca s-a rezolvat. De ieri nu mai vazusem 4g indiferent de zona in care ma aflam, deci ceva era totusi nefunctional.
b76bgaarh
cum adica nu mai ai 4g? internetu depinde de tipul de retea?
vallixx
Vezi ca nu toate zonele sunt acoperite de 4G, uneori si in zone in care ai avut 4G poti sa te trezesti ca n-ai 4G. Retelele sunt inca instabile pe 4G.

Ori in cazuri d-astea daca in settings ai activat 4G only, oha semnal.
Dca ai auto, trece pe 3G automat pana cand da din nou de 4G.
Sau in teorie asa ar trebui. Al meu asa face.
AndreiMR
QUOTE(b76bgaarh @ 31 May 2016, 10:49)
cum adica nu mai ai 4g? internetu depinde de tipul de retea?
*



Sigur ca depinde, eu aveam net dar aveam doar 3g, la semnalul 4g nu se mai conecta deloc.

QUOTE(vallixx @ 31 May 2016, 11:01)
Vezi ca nu toate zonele sunt acoperite de 4G, uneori si in zone in care ai avut 4G poti sa te trezesti ca n-ai 4G. Retelele sunt inca instabile pe 4G.

Ori in cazuri d-astea daca in settings ai activat 4G only, oha semnal.
Dca ai auto, trece pe 3G automat pana cand da din nou de 4G.
Sau in teorie asa ar trebui. Al meu asa face.
*



Nu se punea problema de acoperire, e vorba de zona unde am serviciul si unde am 4g fara variatii mari. Imediat dupa update-ul de Carrier Settings si mesajul de la Orange ca s-a activat Apel 4g, a trecut pe 3g si asa ramasese.

Nu il tin niciodata pe 3g/4g only, nici nu cred ca mai exista la Iphone optiunea asta...e pe automat by default. Dupa ultimul update, la IOS in setari iti da voie sa selectezi doar optiunea de a activa sau dezactiva 4g: off, voice+data si data only. Nu poti selecta manual 3g sau 2g, trece el singur pe reteaua pe care ai semnal.

Oricum, pare ca s-a rezolvat, am vazut ca am iar 4g. Pe undeva pe la ei prin sistem modificarea daduse ceva peste cap si probabil ca de-aia imi dezactivase 4g-ul. Fiindca ala nu e activat implicit pe toate conturile de client smile.gif
vallixx
N-am stiut cum e la Iphone.
La mine am 2G, 3G, 4G selectabile din meniul de setari.
Insa sunt si automate, adica daca sunt pe 4G si cade 4G-ul, trece automat pe 3G, cred biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.