Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61
3ldiablo
Intradevar, si eu am cautat o groaza inainte sa gasesc produsele astea, vazusem si oferta sprint!
Bitumina aia nu miroase? am folosit-o si eu la acoperisuri! e foarte rigida cand este frig! alubandul mi se pare prea moale pe cealalta parte. Aplicat bine, in mai multe straturi, da rezultate bune, dar mai multe straturi inseamna ca pretul lui de aluband de fapt e de 3 ori mai mare!
Pe mine ma amuza fraza: "Ia domne dynamat, cea mai scumpa, dar e si cea mai tare!" dar nimeni nu se interesa sa vada ca la mama lui, dynamat costa 140 dolari pret de magazin, nici nu ma gandesc la pretul de dealer! smile.gif Pe acest principiu, dynamat e 10 milioane, dar e cea mai buna, deh, doar costa 10 milioane, a mers si o firma din bucuresti si a ramas cu ditamai stocul de dynamat cu care nu are ce face smile.gif

Ceva gen pasta sau lichid sa zic asa, insonorizant si rigidizant pt usi este o pasta Brax. Se intareste si se face beton smile.gifo compar nu cu antifonul cauciucat, ci cu unul Body ceva, care se intareste si este destul de apreciat printre oamenii care fac tinichigeria! mie unul asta mi-a recomandat pt antifonare exterioara, la interior am spus ca o sa fac numai cu produsele mentionate mai sus.
han_1.6 mpi
orice lucru are miros; bitumina are si ea un miros dar nu strident cum e antifonul neuscat. este rigida daca e frig dar cand e calda e foarte usor de pus. daca e rece afara pori folosii un pistol cu aer cald , si cel mai indicat este sa fie lipita cu un liant pe baza de bitum . eu am folosit antifon . si inca ceva , bitumina se vinde la suluri mari si in masina trebuie lipite doar bucati pe zone pana se acopera toata suprafata , bucati taiate pentru ca fiind rigida nu se poate plia perfect pe nervurile tablei.
IRONICK
QUOTE(3ldiablo @ 24 Mar 2007, 10:00)
Am achizitionat produse de izolat StandartPlast
De unde ?
3ldiablo
Oare firul discutiei cere sa pun eu acest link fara a face reclama smile.gif ?
www.hifi-audio.ro
lapescuit
QUOTE(3ldiablo @ 24 Mar 2007, 15:42)
Pachet (10 bucati)      Bucata
Vibroplast M1 210/Pachet (1,35 MP)  21 RON/buc (30cm/45cm)
Bimast Standart 170/Pachet (1,35 MP)                17 RON/buc (30cm/45cm)
Bimast Super 280/Pachet (1,35 MP)                28 RON/buc (30cm/45cm)
Bimast Bomb 330/Pachet (1,35 MP)                33 RON/buc (30cm/45cm)
Bitoplast A5k                                  85.00
Bitoplast A10k                                  120.00
Splen 3004                                  75.00
Splen 3008                                  110.00
Vibroton PB S10                                  125.00
Izoton LM 15                                  130.00


Treci te rog si dimensiunile ultimelor chestii din lista!
Merci wink.gif
3ldiablo
asteptam si eu sa completeze lista oficiala, dar cred ca o sa le masor eu mai pe seara.
jimbo
cum e cu dimensiunile alea ?
3ldiablo
dimensiunile la ultimile materiale sunt in general 65 cm / 100 cm. O sa revin cu specificatii oficiale cand o sa le primesc si eu smile.gif
curbat_laurentiu
Intrebare pentru domnul ICET.
Ai vazut prin comert cheder de care ai pus la luftul dintre usi? eventual daca poti posta niste poze cu acest cheder...... si nu exista riscul sa rugineasca in zona de prindere?
Tot diesel 1.5 E3 am si eu.
han_1.6 mpi
nu rugineste nimic pentru xca ai vopsite suprafetele. cheder poate sa fie purfix din ala gros negru din cauciuc. eu asa am pus este autoadeziv si arata foarte bine.
curbat_laurentiu
Multam fain... tocmai luasem o bucatica de purfix de asta negru mare - e dublu - ca sa vad cum se potriveste... Referitor la ruginit stim cu totii ca unde sunt chedere in general rugineste acolo pentur ca se aduna mizerie si apa.... asta fiind cu RUBAFIX (autoadeziv) nu se dezlipeste de acolo la spalaturi, etc... ?
R@du
Oameni buni, lamuriti-ma si mine unde ati pus chederul ala intre usi, ca am pus si eu pe stalpul dintre usi si se auzea mai tare suieratul vantului. blink.gif
curbat_laurentiu
Oameni buni, lamuriti-ma si mine unde ati pus chederul ala intre usi, ca am pus si eu pe stalpul dintre usi si se auzea mai tare suieratul vantului.


--------------------




So... portiera spate are in partea de langa stalp o muchie "antivant" care intra sub portiera fatza. Pe muchia aia se pune, astfel incat sa nu existe spatiu intre cele 2 portiere, iar aerul nu mai intra prin aceasta fanta
han_1.6 mpi
mare atentie pentru cei care lipesc benzi bituminoase pe podele sau tablier ! sa fie lipite perfect fara pori de aer intre tabla si banda ca se face condens si rugineste tabla in timp. la uzina benzile se pun inainte de a fi bagata caroseria la uscare in cuptor la 80 de grade deci la caldura ele se pliaza perfect.
3ldiablo
Cu toate ca nu este izolare fonica pe logan iar izolarea a fost facuta in special pentru sunet, nu pentru reducerea zgomotului exterior, m-am gandit sa va prezint ce am facut ieri.
Masina - dacia break
Materuale folosite - Bimanst Standart ( cel negru ) + Vibroplast M1 (cel cu folie de aluminiu, care este mult mai maleabil)
Izolat plafon cu bimast
Izolat usa portbagaj cu bimast
Izolat usile, partea exterioara cu bimast, iar pe fata interioara cu vibroplast M1
Inainte de aplicarea materialelor partile de metal s-au curatat si degresat cu nitrodiluant
IulianP
Exelenta munca 3ldiablo. Asta o spun dupa atentia cu care ai izolat usile, lucru facut de foarte multi mai... de mantuiala. Felicitari.
PS: cred ca in vechea Dacie rezultatul final al insonorizarii este cu atat mai evident cu cat baza de porinire initiala este clar mai zgomotoasa.
3ldiablo
Multumesc.
Am primit pozele si de la usa din stanga, care sunt mai detaliate!
Am muncit ceva, mai migalos este partea cu fata de usa, unde e denivelata si trebuie presat bine. Partea interioara, cu materialul negru, m-am uitat la ceas si a durat 15 minute smile.gif

La partea de zgomot se remarca individual usile si plafonul, care nu mai scot nici o zdranganitura nimic smile.gif cand bati in tabla se aude infundat, si s-a rigidizat foarte mult!
Plafonul de exemplu era incredibil de maleabil inainte! puneai un deget pe el si se lasa toata tabla in jos, cu barile acelea de sustinere montate! dupa ce s-a aplicat materialul, a devenit mult mai rigid! Imi pare rau ca nu am facut filmulete cu " inainte si dupa ".

mai atasez niste poze
han_1.6 mpi
arata foarte bine si cred ca se aude altfel. dar am o intrebare : ce faceti cu apa care se mai scurge pe interiorul fetelor de usi ? nu ar fi bun un strat de parafina peste benzile bituminoase ?
3ldiablo
nu au nici o treaba placile bituminoase! m-am chinuit sa le pun cat mai lipite, sa nu mai ajunga apa pe tabla! e o idee buna totusi, pentru mai multa siguranta! m-am uitat si la partea asta, si am observat ca apa nu prea se scurge pe partea exterioara a usii, unde sunt aplicate placile bituminoase. Ieri a si plouat nitel in bucuresti si am facut si acest test smile.gif
han_1.6 mpi
eu am aluband lipit pe interiorul usilor. o sa incerc totusi sa dau cu parafina.
99AIM
Spray cu parafina auto unde se gaseste pls?
BoghyMarK
Este ingenios dar cam inestetic totodata
IulianP
BoghyMark unde este "inestetic"-ul ? sub mocheta ? vede cineva prin ea sau prin fata de usa ?
gomez99
QUOTE(IulianP @ 14 Nov 2006, 12:11)
Eu acum caut niste bureti de insonorizare folositi in incinte/studiouri radio (buretii aceia ce seamana cu niste cartoane de oua... laugh.gif ) cu grosime de cca 40-50 mm si f f densi.
*



te referi la asta din poza?

e cu putin mai dens decit un burete de baie obisnuit si are partea plana tratata cu ceva - fie un spray, fie termic, nu imi dau seama, pentru ca desi e fff subtire (sub 1mm), suprafata e rigida.
IulianP
Da, Gomez, la aceia ma refeream. Sunt zone ale masinii unde prezenta lor ar fi foarte binevenita (ma gandesc in special la peretele antifoc si diversele spatii goale dintre acesta si bord).
L-ai procurat de undeva? si daca DA : unde/cat/cum ?
gomez99
este o firma in bucuresti, pe pantelimon, care le fabrica. habar n-am cit costa, da as zice ca pina in 30eur mp. nu stiu cit de fericiti ar fi sa vinda 2-3 mp, dar au la desfacere niste fatuci simpatice rolleyes.gif icon_mrgreen.gif ...

retinerea mea ar fi daca nu cumva buretii astia ar fi un acumulator de praf...

eu am fost acolo dupa un alt produs, vezi poza. e un burete mult mai dens, ingifugat, rezista - zic ei - la 250 C, si e gindit ca fonoizolator. e rigid si are o folie de aluminiu pe o parte. ma gindeam sa il folosesc ca fonoizolant de capota.

Am mai vazut in brico o folie din "ceva" presat, foarte rigid, un fel de carton fibros cu o folie de alumniniu pe ea, care zicese ca se foloseste la fonoizolarea parchetului si da rezultate mult mai bune decit PEE. Are cam 8mm grosime. si asta ar fi de testat, zic eu.

han_1.6 mpi
buretii din studiourile de sunet nu au rol de a izola fonic. ei reduc foarte mult acel"reverb"nedorit la inregistrari. izolare fonica a studiourilor se face altfel, si anume cu pereti dublati cu blani de vata de sticla placi de lemn etc.
bassfreak
au dublu rol mai bine zis, ca si ei izoleaza, absorb, nu doar reflecta
klaus
Oricum in masina nu-si ating toate rolurile, si prin urmare nu merita investitia in ei. La acei bani se pot lua alte materiale mai propice domeniului auto.
3ldiablo
deci, sprayuri cu parafina, ceara, ceva care sa protejeze tabla bine unde gasesc si cam cat costa?
Il voi folosi in praguri la VW broscua, care praguri in interior au o teava care e traseul de caldura! deci asta inseamna condens la greu, iar eu nu am decat 2 gauri pe unde as putea sa bag un spray ceva sa izolez tot interiorul.
Sorry de offtopic.
han_1.6 mpi
parafina trebuie sa aiba cei de la dacia. se da cu pistol de vopsit din cate stiu eu.
Dsign
au din parti aia de la Dacia... Eu n-am vazut asa ceva in service
han_1.6 mpi
pai daca dupa o reparatie capitala nu dau cu parafina iar se umple forumul cu rugina la dacii. sa zicem schimbarea pragurilor so a usilor pe o parte. e obligatoriu tratamentul asta anticoroziv.
Dsign
... care in service se face cu cel mai ordinar grund. Vina este a celor de la asigurari care nu accepta pe deviz elemente de insonorizare si tratament anticoroziv. Noi ne certam in mod frecvent cu putzoii aia care fac constatarile, dar saracii n-au nici ei putere, totul le vine de la sefi.
Bujor Stefan
Mie pentru o aripa inlocuita in urma unui accident, pe deviz a fost trecut si antifon - 500 gr, care a fost acceptat fara probleme de societatea de asigurari.
Reparatie efectuata la Dacoserv, CASCO la BT asigurari.
Antifonul s-a dat pe partea de jos a aripii dinspre exterior, iar cu restul antifonului mi-au dat toata aripa pe interior. Tot respectul pentru acel vopsitor, nici macar nu m-am vazut cu el si totusi a facut mai mult decat trebuia.
han_1.6 mpi
a facut treaba cum se face. nu a facut mai mult.
IRONICK
Dupa un drum la munte cu doua dCi-uri de 65 si 70, berlina si mcv afirm urmatoarele:

1. 65-ul este mult mai zgomotos decat cel de 70
2. Mare parte din zgomotul transmis in habitaclu ajunge cu ajutorul schimbatorului de viteze
3. Suspensile mcv-ului sunt foarte bune pentru drumurile de munte. Mult mai bune decat cele de la berlina
4. MCV-ul nu prea are zgomote aerodinamice laterale. Turbulentele in dreptul geamurilor sunt destul de mici.
sebi4fc
Cine poate face rost de un antifon capota?????? astept un P.M.
ygor
Am gasit " insonorizant tablier" la dezmembrari.
klaus
Frumoasa baie tongue.gif
Observ ca este chiar de logan insonorizantul.
mariuscond
QUOTE(IRONICK @ 3 May 2007, 14:30)
...doua dCi-uri de 65 si 70...
...65-ul este mult mai zgomotos decat cel de 70...
*

Subscriu!
Se poate face ceva ca cel de 65 sa se apropie de cel de 70 - ca nivel de zgomot ? Sugestii? Expriente?
ygor
Multumesc, chiar este . L-am pozat acolo pentru ca era foarte prafuit si l-am spalat. Da este de Logan diesel, luat de la dezmembrari. Sa vedem cum o sa-l prind pe masina .
R@du
Cat ai dat pe insonorizant?
ygor
Raportat la cat costa la dealer, n-am dat nimic, adica 20 lei
DFA
QUOTE(mariuscond @ 7 May 2007, 21:46)
Subscriu!
Se poate face ceva ca cel de 65 sa se apropie de cel de 70 - ca nivel de zgomot ? Sugestii? Expriente?
*


În primul rând schimbarea modului în care se face schimbarea vitezelor, de pe tijă pe cabluri. O groază de zgomot ajunge în habitaclu prin tija aia nenorocită de la schimbătorul de viteze!
mariuscond
A facut cineva? Eu habar nu am cu ce se maninca treburile astea. E dificil/scump?
radus
Am cautat si nu am gasit referire la:"destinatuon produit: insono tablier" . Acesta , la mine, urca de sub "podeaua"de polistiren pana sub parbriz!!! E cauciucat in partea spre habitaclu iar spre tabla se simte ca ar fi cca. 1 cm pasla sau ceva asemanator. Mai scrie pe eticheta: Reference: 8200 476 319 Indice: A.
Masina e din sept.2005. La aceasta insonorizare facuta de fabrica, mai e necesar aluband pe tablier?
Multumesc!
han_1.6 mpi
ar fi foarte bun si aluband.
nickvio
Poate cineva sa-mi spuna cum demontez placa aceea de la luneta, pe care sunt montate boxele spate, pentru a incerca sa mai adaug un strat de pasla. Initial, am vrut sa fac operatiunea prin portbagaj, dar cred ca ar fi mai simplu prin cabina. Ideea este ca nu vreau sa stric ceva la demontare.... Va multumesc anticipat.
silviu_79
placa aia din spate e prinsa in niste "braduti" pe care cel mai usor ii impingi in sus din portbagaj. atentie ca trebuie sa scoti spatarul banchetei, ala e prin in partea de jos cu doua suruburi pe care le desfaci cu cheia de 13.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.