bestial si asta e chedre cu adeziv sau chefer simplu ?
Buna ideea, pe mine ma deranjeaza mizeria (praful) care intra in zona aia. Ramane insa de vazut cat rezista banda adeziva, poate folosind una de calitate s-ar obtine rezultate multumitoare?!
Lostboy
8 Apr 2010, 19:21
Este cheder (dacă pot să-i spun așa) cu bandă adezivă - pt. uși exterior zic cei de la magazin.
Cel vertical îl am de câteva luni bune. Materialul nu dă semne de ”oboseală”, nici banda adezivă.
Am pus și pe linia farurilor astfel încât capota etanșează foarte bine.
Eu am patit iarna sa nu pot deschide usa din cauza chederului inghetat. Nu prea vad bine adeziva
, dar avand in vedere ca e ceva suplimentar m-as multumi si cu un contact mai putin ferm si deci mai putin predispus la "lipire".
La capota m-am limitat la chederul interior, dar si asta e studiat.
Lostboy
8 Apr 2010, 19:32
Nu e nici f. bine nici f. rău cu chederul cu bandă adezivă la capotă. Am avut material în plus și nu aveam ce face cu el. Până nu mă deranjează nu-l dau jos.
nickvio
8 Apr 2010, 19:32
In urma acestei operatii de montare de chedere suplimentare, ai constatat o imbunatatire din punct de vedere al zgomotului ???
Lostboy
8 Apr 2010, 19:34
La rulare aș putea spune că e mai bine. Eu inițial am făcut chestia asta pt. închiderea portierei - să se audă mai ”înfundat”.
IRONICK
9 Apr 2010, 01:01
QUOTE(Lostboy @ 8 Apr 2010, 17:35)
LE: Sunt câteva poze care arată și chederul pus cu mult timp înainte - mă refer la cel vertical de pe portiera spate și cel de pe montantul C.
La chedereul de la usa spate care ajunge pe montant, exista o presiune foarte mare datorata curentului de aer care intra pe sub usa. Daca nu se inchide si usa in partea de jos, se risca o dezlipire prematura.
Lostboy
9 Apr 2010, 11:33
Chederul de pe prag începe din dreptul montantului A și face legătura cu cel vertical de pe montantul C. Dacă la asta te referi.
IRONICK
9 Apr 2010, 14:01
La ala ma refer. Cand am avut purfix pe C, imi intra toata mizeria mai sus de incuietoare. Dar eu nu am avut pus orizontal.
am montat un cheder care se foloseste la tamplaria de pvc intre plansa de bord si parbriz. a incaput fortat exact cum am vrut. acum nu stiu o fi placebo, dar parca nu se mai aude asa tare motorul la ralanti si mers la viteza mica
forma sectiunii chederului e ca in desen
IRONICK
12 Apr 2010, 14:21
Daca ti se pare ca este placebo, atunci gandeste-te ca nu degeaba l-a montat si Dacia acum la Duster, unde fiecare leu conteaza. Eu trebuie sa il schimb pe al meu, nu de alta dar se vede scrisul de pe material.
free_fiber
12 Apr 2010, 14:54
Astazi, la revizie, am vazut pe teava de esapament sudat un suport pentru batator dar batatorul nu era
O fi cazut, sau nu am avut niciodata? De unde pot cumpara unul?
Am Logan 1.5dci 85cp, 2007 si o rezonanta urata la 1800rpm.
QUOTE(free_fiber @ 12 Apr 2010, 14:54)
O fi cazut, sau nu am avut niciodata? De unde pot cumpara unul?
De la reprezentanta (vreo 40 lei) - sunt codurile date pe acest topic, si alea de diesel si alea de benzinar - sau de la dezmembrari. E plin de gafaie bucurestiul de dezmembrari logan.
Lostboy
13 Apr 2010, 08:21
QUOTE(tkx @ 11 Apr 2010, 10:48)
am montat un cheder care se foloseste la tamplaria de pvc intre plansa de bord si parbriz. a incaput fortat exact cum am vrut. acum nu stiu o fi placebo, dar parca nu se mai aude asa tare motorul la ralanti si mers la viteza mica
forma sectiunii chederului e ca in desen
QUOTE(IRONICK @ 12 Apr 2010, 14:21)
Eu trebuie sa il schimb pe al meu, nu de alta dar se vede scrisul de pe material.
Niște poze reale cu materialul folosit și/sau cu el montat? ms
Victorine
13 Apr 2010, 08:32
IRONIK, tu tot acelasi profil de cheder ai pus intre plansa de bord si parbriz? Pur si simplu inghesuit acolo, de la un stalp la altul? Daca nu am acces la cheder de-ala de tamplarie termopan ce alternative sunt?
IRONICK
13 Apr 2010, 08:39
Eu am luat material de izolat tevi (la fel ca ala pentru izolat tevi de ac), am taiat o "felie" din el si l-am indesat acolo, intre montanti. Pe langa faptul ca nu se aseaza perfect drept, s-a si rotit atunci cand l-am bagat.
Victorine
13 Apr 2010, 08:55
De genul Armaflex? Eu mai am niste polietilena expandata - bun izolator termic, ei zic ca si fonic, dar nu stiu ce sa cred... o sa tai si eu o fasie sa o indes acolo, daca ziceti ca au considerat si ei ca ajuta, altfel masina mea e destul de silentioasa acum, daca as scapa si de troncanelile de la directie - poate dupa ce schimb ce-i de schimbat pe-acolo, deh, are 75.000km...
IRONICK
13 Apr 2010, 09:00
QUOTE(Victorine @ 13 Apr 2010, 09:55)
De genul Armaflex?
Dap.
QUOTE(Victorine @ 13 Apr 2010, 09:55)
dar nu stiu ce sa cred...
Acolo trebuie doar sa pui un material care sa blocheze trecerea zgomotelor, poate sa fie orice, in afara de pasla.
eu chederul l-am luat direct de la sursa... oricum cred ca de la atelierele de termopane se poate lua cativa metri pe o bere
poza (nu se vede mare lucru)
Lostboy
13 Apr 2010, 10:13
ms
bogdan_90
13 Apr 2010, 10:23
ah ce ma oftic am avut plansa de bord data jos si n-am stiut de chederul respectiv, il mai pot monta acum? o poza cu el montat aveti sa vad si eu cum vine?
dia_ph2
13 Apr 2010, 11:31
Nu trebuie data jos plansa de bord, ci se indeasa materialul pe sus, intre bord si parbriz.
Si eu am folosit material pentru izolatia tevilor (un burete cu celule inchise, destul de rigid), dar nu am fost multumit ca incepuse sa scartaie la frig din cauza miscarii relative intre suprafete. Nu mi s-a parut sa faca mare lucru, dar daca Dacia l-a pus pe Duster, inseamna ca trebuie sa insist.
Cred ca e mai bun un burete de izolat tevi din ala moale si greu (in general de culoare neagra - mai ales pentru tevile de aer conditionat)
mariuscond
13 Apr 2010, 11:47
QUOTE(IRONICK @ 13 Apr 2010, 09:00)
...poate sa fie orice, in afara de pasla.
Da' pasla ce are?
IRONICK
13 Apr 2010, 11:50
Rolul materialului de acolo este izolant. Nu reflexiv, nu absorbant.
bogdan_90
13 Apr 2010, 19:05
gata am montat si eu chederul de la tkx(multumesc)vine perfect doar ca alta imbunatatire in afara de cea estetica nu am observat.
mda... cred e greu sa ti dai seama acum ca sunt si alte zgomote. cred ca diferenta se vede mai bine la cei care au inlaturat toate sursele de zgomot si a mai ramas doar chederul asta de pus
IRONICK
13 Apr 2010, 23:07
Mda, sa vad de unde fac si eu rost de un cauciuc mai aratos. M-am tot saturat sa citesc acealasi lucru pe al meu.
bogdan_90
13 Apr 2010, 23:36
eu am avut si plansa de bord data jos de curand si nu se mai auzea nimic prin ea. oricum super chederul ca tine un pic si bordul tensionat in partea aia si nu cred ca mai apar sunete de la gaurile unde se ghideaza bordul.
madhorsefuzzy
14 Apr 2010, 10:37
QUOTE(tkx @ 11 Apr 2010, 10:48)
am montat un cheder care se foloseste la tamplaria de pvc intre plansa de bord si parbriz. a incaput fortat exact cum am vrut. acum nu stiu o fi placebo, dar parca nu se mai aude asa tare motorul la ralanti si mers la viteza mica
forma sectiunii chederului e ca in desen
Cu care parte l-ai bagat in jos/sus?
cum privesti desenul partea stanga a chederului e intrat in jos, adica partea de sus lipita de geam si cea de jos de bord. asta e singura pozitie in care sta cat de cat intepenit. oricum nu vine chiar perfect. ideal ar fi fost ceva mai carnos dar din material mai moale
einstein1984
14 Apr 2010, 15:24
Folie bituminoasa de origine, marca Ixell, 3,5 kg/m² 20x50 cm cod Renault 7701423546 cica e 3,4 lire sterline.
N-ai putea sa dai un pret si in coroane suedeze? Sau in moneda botswanei?
einstein1984
14 Apr 2010, 20:15
Botswanezi fac facturile in euro. Dar pentru coroane suedeze ma interesez si te anunt maine, ok?
4,44 euro in Franta.
asteptand ieri sa mi vina randul la drive test cu dusterul, m-am uitat putin si la celelalte masini din showroom. am vazut ca si la logan au pus izolant intre bord si parbriz. am tras putin de el de la un capat
destul cat sa-l pipai (e un cauciuc spongios), dar prea putin cat sa-i diclesc profilul
bobo77
16 Apr 2010, 20:54
N-ai facut macar o poza cu "dovada" ? poate reusim noi miine sa facem...
QUOTE(tkx @ 16 Apr 2010, 17:18)
asteptand ieri sa mi vina randul la drive test cu dusterul, m-am uitat putin si la celelalte masini din showroom. am vazut ca si la logan au pus izolant intre bord si parbriz. am tras putin de el de la un capat
destul cat sa-l pipai (e un cauciuc spongios), dar prea putin cat sa-i diclesc profilul
si este autoadeziv fiind lipit de bord, dar pacat ca nu este pe toata suprafata bordului, este doar pana in plasticele care acopera montanti A, ca de nu putea sa mai puna 10 cm stanga - dreapta sa fie o treaba ok
Daca as izola numai plafonul s-ar mai reduce caldura din masina in special vara?
prea putin, caldura e produsa de razele solare care incalzesc puternic interiorul si nu prea are pe unde sa iasa
IRONICK
19 Apr 2010, 22:40
QUOTE(tkx @ 16 Apr 2010, 17:18)
(e un cauciuc spongios)
Am facut eu o poza.
[attachmentid=1627614832]
Se pare ca materialul de izolat tevi incepe sa cante la caldura soarelui. Trebuie sa scap de el pentru ca a inceput sa scartaie la caldura.
Ciochy
19 Apr 2010, 23:31
eu nu pricep unde ati pus buretele ala la plansa de bord, se poate o poza mai in ansamblu asa sa inteleg si eu ca na, mai greu de cap sunt
)
Eu zic ca e relevanta poza, un cadru mai larg nu mai putea reda clar natura izolantului. Se vad perfect cerculetele negre, => marginea parbrizului, si bordul...
Daca te duci la masina si te uiti, sigur iti dai seama.
einstein1984
20 Apr 2010, 08:44
Ca urmare a unei instalari de alarma, s-a rezolvat un luft de 1 cm intre ornamentul montat parbriz stanga si bord (luft cumparat cu masina). Si s-a facut muuuult mai liniste in masina. Deci de sub bord vin destule zgomote incat manevra descrisa mai sus sa merite efortul.
mariuscond
20 Apr 2010, 10:42
Cu putina rabdare se poate introduce un izolator pentru tevi pe sub bord intre peretele antifoc-bord-parbriz, in locul indicat in pozele postate de voi mai sus, dar va fi ascuns (mai jos, la baza din interior a parbrizului) si nu se va vedea nimic.
Pentru operatiune, e mai usor in partea soferului daca se dau ceasurile jos.
Avantajul este ca nu va fi vizibil, asta pina la o solutie eleganta (cheder mai aspectuos) "la vedere".
[attachmentid=1627614931]
IRONICK
20 Apr 2010, 10:46
QUOTE(einstein1984 @ 20 Apr 2010, 09:44)
ornamentul montat parbriz stanga si bord
Eu sub alea de pe montanti am bagat pasla (ca asa se pune pasla pe materialele plastice sa absoarba zgomotele), iar la baza lor am folosit material de Megane 2 (spuma+cauciuc) si am izolat toata partea de jos. Inclusiv lateralele de sub montanti, unde vine prinsa traversa.
Lostboy
20 Apr 2010, 11:00
La mine, sub alea de pe montanți am lăsat pee de la începuturi...și e tare păcătos ...
Nu a venit nimeni să-mi liăpească și mie pâsla....
IRONICK
20 Apr 2010, 20:33
QUOTE(BZN @ 20 Apr 2010, 09:18)
un cadru mai larg
[attachmentid=1627615072]
Ciochy
21 Apr 2010, 10:51
ms acuma am inteles, am sa studiez problema
bogdan_90
21 Apr 2010, 21:06
mi-am cuparat azi insonorizant pentru capota si perete antifoc.cum il prind pe cel de pe peretele antifoc?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.