fbatran
11 Mar 2005, 12:29
inca o poza cu chederul, cu cealalta parte
eu cred ca si motorul se va murdari mai putin si va intra mai putin praf cu chedere montate
apropo: si la voi se stopeste motoru in halu asta ... mi se pare cam prea stropit ... da nu am idee pe unde intra
QUOTE(fbatran @ 11 Mar 2005, 12:24)
am ajuns si eu sa pun chederul si uitati aici si poze
se simte ... super ideea ... sa traiasca posesoru!
o ideea simpla, 15 minute montaju cu tot cu scarpinat, 3 m x 70 000 lei = 210 000 lei (2,5 m ajung, da mi-a dat din metru in metru numa) si rezultatu e uimitor
ar trebui patentata .. sa plateasca Dacia ... versiunile viitoare sigur vor avea cheder ...
Cum ajung acasa trec pe la un magazin auto si-i trag un cheder pe "coaja"
mea de Logan sa vad ce se intampla. C de rau nu poate fi vorba...
Nu era necesara taierea chederului la colturile din fata ale capotei. Se punea continuu. Dar merge si asa la fel de bine.
fbatran
11 Mar 2005, 14:23
m-am prins si eu azi ... dintr-un post din pag 5 ... in care zicea ca "a fost nevoie de cutter pt a taia un metru" ... m-am prins ca a taiat doar capatu ce era in plus
daca ceteam mai iute .. iesea mai frumos ... da sa faca treaba e important
yonutz
11 Mar 2005, 16:45
mi-am pus si eu chederul ,ma costat 150 000 (cheder gata croit pentru usa berlina lungime 4 metri din care 1 metru si ceva mi-a ramas) l-am montat fara sa-l tai la colturi. ii super.
va multumesc la toti pentu detaliile date
scuze, azi nu mi-a mers netu... imediat ce pot pune poze am sa va arat care-i diferenta data de prezenta chederului...
Si eu am cumparat cheder de usa de Dacia (cel de usa e cel bun, fiind intr-o parte) cu 145000 lei si l-am pus si totul pare ok. Acum sa vad la drum intins.
LucVer
12 Mar 2005, 10:56
Poate o fi vorba de "efect placebo" dar dupa ce am pus chederul, parca nu se mai "cere schimbata" la 2500 tr./min!
narcisoi
13 Mar 2005, 11:09
A.... ma intreb eu oare..... nu cumva la vara o sa creasca temperatura la motor daca e izolat asa de bine cu chedere ??????
andreic
13 Mar 2005, 11:24
Nu cred deoarece aerisirea motorului nu de face pe la imbinarea capotei. Dupa cum arata tablele in modsigur cred ca in proiectul initial a fost prevazut un cheder care nu a mai fost pus ulterior.
QUOTE(narcisoi @ 13 Mar 2005, 12:09)
A.... ma intreb eu oare..... nu cumva la vara o sa creasca temperatura la motor daca e izolat asa de bine cu chedere ??????
te intreb eu oare, de ce exista atitea gauri in bara in dreptul radiatorului????? sau poate mai nou, nu se mai face racirea cu ajutorul radiatorului...
uite cita mizerie a reusit hederul sa opreasca intr-o singura zi
Alecs_TGA
13 Mar 2005, 13:20
WAW
emilliviu
13 Mar 2005, 19:33
Am si eu o intrebare cu toate ca nu am Logan se poate monta si la solenza cheder la capota?
osirus
13 Mar 2005, 22:09
Da........e cam aceeasi chestie,numai ca pui cheder de portbagaj!
poza cu profilul chederului, modalitate de montaj:
fbatran
14 Mar 2005, 12:37
cam murdarel e si la tine motoru
pe unde n*** se stopeste in halu asta? parca vine si de jos in sus ... poa sa ajute cumva si lipsa aparatorilor de roti?
chederu o sa ajute la mizeria ce vine de sus, se sub capota, asta-i clar, da cu restu? idei, sugestii ?
QUOTE(andreic @ 13 Mar 2005, 11:24)
Nu cred deoarece aerisirea motorului nu de face pe la imbinarea capotei. Dupa cum arata tablele in modsigur cred ca in proiectul initial a fost prevazut un cheder care nu a mai fost pus ulterior.
Asta e intrebarea: de ce nu au pus acel cheder din fabrica? Sa nu-mi spuna ca ar fi costat atat de mult!
osirus
14 Mar 2005, 22:19
Daca are toate dotarile(A/C,servo directie)e mai plin compartimentul motorului si nu se murdareste asa rau,daca e mai golas pe acolo se stropeste mai rau!
Florian_2.2TDI
15 Mar 2005, 01:57
Mi-a placut ce s-a vb in acest topic cu antifonarea cu toate ca nu am inca loganul inca astept niste bani pt avans primu lucru pe langa covorase si huse ...CHEDERUL CEL MAGIC!!! cat despre blanitza....dsign bravo imi place initiativa ta e munca migaloasa da e masina ta in fond si stai si muncesti la ea.... dar prefer cu asta sa astept blanitza de fabrica si o sa o pun pe aceea...
collinro2
15 Mar 2005, 06:46
Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca in iasi este la service-ul Socom din Pacurari un tip ce face insonorizari. Adica pisla, etc. Inclusiv la masini straine. Am sa ma duc sa il vizitez, sa vad ce poate face. Inca nu stiu amanunte, am sa postez cind aflu mai multe.
sa bagi poze...
motorul meu e murdar din cauza ca merg la bunici la sfirsitul sataminii si sare apa cu noroi de la roti, pe dedesubt... nu prea am ce-i face... sunt multumit totusi ca blanita mea e curata si uscata!
stefan19
15 Mar 2005, 20:46
Dsign, felicitari pentru modul didactic si bine documentat in care ai prezentat montarea chederului.
M-ai convins si pe mine, am fost azi de l-am luat si l-am pus pe masina. Cu siguranta va tine motorul mai curat, nu stiu cat va afecta zgomotul su vibratiile ...
mirceacd
29 Mar 2005, 18:04
Mie imi intra in rezonanta la 120 in viteza a v-a si 100 in viteza a iv-a. Oare chederul de care vorbiti ma va ajuta?
Cred ca acea vibratie vine din toba.
Eu am pus cheder si va pot spune ca nu are nici un efect,frectie la un picior de lemn
QUOTE(mirceacd @ 29 Mar 2005, 22:04)
Mie imi intra in rezonanta la 120 in viteza a v-a si 100 in viteza a iv-a. Oare chederul de care vorbiti ma va ajuta?
Cred ca acea vibratie vine din toba.
Mi-am pus si eu chederul magic dar inclin sa cred ca zgomotele provin de la toba ( cred ca toata evacuarea e ``slabutza``) si de la proasta izolare fonica intre incinta motor si habitaclu
. Mai stie cineva vreo sursa???
TheMask
30 Mar 2005, 10:11
Idem ca soryn si la mine. Nici o diferenta cu exceptia ca la inchidere capotei se aude putin mai infundat si parca nu mai suna a tabla chioara.
s-a mai spus si mai sus, chiar eu am zis de citeva ori: rolul chederului nu este de antifonare!!! din cauza voastra am reusit sa supar moderatorii, incercati si voi sa intelegeti ceea ce cititi (daca cititi)
horsewhisperer27
1 Apr 2005, 01:21
am reusit si eu sa merg cu 100-105, in bucuresti, ca afara nu am iesit, nu se aude nimic, nici o rezonanta, doar franele sunt mai putin prompte decat ma asteptam, trebuiau discuri pe spate!
in rest nici un zgomot, nimik, are 200 km masina!
Mi-am pus si eu faimosul cheder... (170k) Deocamdata singurul efect e ca nu se mai misca capota (inainte daca ridicam de ea se misca ~0.5 cm). La drum lung nu am sesizat vreo diferenta pentru ca n-am fost inca
.Apropos arata mai bine zona "impodobita" cu cheder, inainte parca lipsea ceva... Iar despre "blana" aia la capota, eu asi vrea ceva care sa arate si bine, cum e in pozele acelea de la Kalos. Cred ca am sa neglijez avantajul practic pana gasesc ceva fain...
stefan19
3 Apr 2005, 00:06
Incerc sa intreb aici, nu mai deschid un topic nou.
Caut o solutie "mai" profesionala de insonorizat partea fata la logan, prima oferta o am de la oma alarm cu dynamat, pretul cel mai mare.
A doua este de la total motto parca, cu un material "caliber" echivalent zic ei cu dynamat extreme.
Intrebare: a auzit careva de "caliber", material pentru insonorizari ?
mi-as pune si eu cheder..nu mai zice nimeni nimic? nici o parere? se merita sa-l pui?
mirceacd
5 Apr 2005, 13:50
QUOTE(horsewhisperer27 @ 1 Apr 2005, 01:21)
am reusit si eu sa merg cu 100-105, in bucuresti, ca afara nu am iesit, nu se aude nimic, nici o rezonanta, doar franele sunt mai putin prompte decat ma asteptam, trebuiau discuri pe spate!
in rest nici un zgomot, nimik, are 200 km masina!
Incearca cu 100*105 intr-a IV-a si vei auzi.
mirceacd
5 Apr 2005, 13:51
QUOTE(stefan19 @ 3 Apr 2005, 00:06)
Incerc sa intreb aici, nu mai deschid un topic nou.
Caut o solutie "mai" profesionala de insonorizat partea fata la logan, prima oferta o am de la oma alarm cu dynamat, pretul cel mai mare.
A doua este de la total motto parca, cu un material "caliber" echivalent zic ei cu dynamat extreme.
Intrebare: a auzit careva de "caliber", material pentru insonorizari ?
Poti sa ne spui cat este de mare pretul?
QUOTE(leinad @ 3 Apr 2005, 15:40)
mi-as pune si eu cheder..nu mai zice nimeni nimic? nici o parere? se merita sa-l pui?
La 140 mii lei merita...insa eu unul il am de aproape o luna si nu am simtit diferenta de zgomot, doar o oarecare blocare a jegului (noroi - apa murdara) pe langa capota spre motor.
Excelenta ideea cu chederul....am pus si eu si se simte diferenta..se mai atenueaza din trepidatii!!!!Mare e cel care a descoperit treaba cu chederul!!!!!!
am cheder...nu merg cu peste 80 prea des...daramite 100 deci nu zgomotul motorului e discutabil...oricum nu pe acolo se aude in habitaclu...dar se inchide mult mai frumos capota acum
nu se mai aude a fier gol
macar pentru comfortul asta isi merita banii
QUOTE(tazzz @ 6 Apr 2005, 22:43)
dar se inchide mult mai frumos capota acum
nu se mai aude a fier gol
macar pentru comfortul asta isi merita banii
Si in plus parca nu mai intra praful la motor chiar asa!
jkno, pentru asta era chederul de la bun inceput!!
QUOTE(KarM'ac @ 8 Apr 2005, 12:36)
jkno, pentru asta era chederul de la bun inceput!!
Doh!
Insa pe nici un Logan nu era pus chederul, din pacate.
collinro2
8 Apr 2005, 20:04
Chederul ala are rol de etansare a compartimentului si de reducere a vibratiilor capotei. Insonorizare se obtine daca se izoleaza macar pedalierul si podea sofer, podea pasager. Asta am facut eu in 80 de minute de munca, cu aluband, folie de parchet PEE de 4 mm si prenandez. Investitie 700000 lei vechi. Numai portiunea de podea din fata. Nu am scos scaunele. Are efect, in sensul ca frecventele inalte sunt diminuate, nu mai am tendinta sa schimb vitezele la 2500 de ture (ca era zgomotul prea mare), ci la 3000. Merita oarecum. Trebuie reglata inaltimea pedalei de acceleratie insa, in sensul ca trebuie ridicata fata de pozitia initiala. Nu stiu daca e offtopic, dar nu cred ca merita un thread chestia asta. Am postat pentru ca e fezabila si are oarece efect.
n.vasiliu
21 Apr 2005, 12:01
Mi-am pus si eu acel cheder la motor cum v-ati mai pus cativa. Ce am observat insa... partea aceea de plastic (de la filtru de aer) pe care scrie Renault Injection 1,6 este EXTREM de fierbinte iar pe capota in dreptul acelui plastic nu poti tine mana mai mult de 3 secunde. Toate astea dupa un drum de 6 km in oras. Iarasi am remarcat ca "tubul" metalic de la aerul conditionat este clocotit, precum si alte piese... ma gandesc acum: nu cumva nu trebuia pus cheder, pt ca cu aerul care intra pe-acolo se mai raceau unele piese? Imi cer scuze pt descriere, eu nepricepandu-ma la masini. Sper ca ati inteles ce vreau sa zic. daca nu, pun o poa si va arat exact la ce ma refer.
Ai pus mana pe ele si inainte de a pune chederul?
vorba lu' soryn...ai pus mana pe ele inainte sa montezi chederul?...
aerul intra in compartimentul motor prin alte parti iar ceea ce intra pe acolo cred ca e cantitate neglijabila...
oricum se observa lipsa stratului gros de praf pe-acolo...acum e mai putin, inainte, in zilele ploiase se vedeau si stropii manjiti pe-acolo
bassfreak
22 Apr 2005, 00:58
cea mai tare faza a fost cand, exact inainte de a-mi monta chederul am gasit pe cutia de plastic a filtrului... un ditamai ganiatzu' de pasare.. si n-am adormit cu capota deschisa niciodata..
cac*c*o*se pasarele pe la cuiburi se aduna..
am observat totusi ca in partea din fata, cand se inchide capota, chederul este acoperit de 'evazajul capotei', adica oricum pe acolo nu ramanea o fanta prin care sa vezi direct spre motor, ci un pic serpuita..
Intr-adevar, capota motor a fost proiectata initial pentru cheder acolo. De ce nu l-au mai pus, e un mare mister. Doar din motive de minimalizare costuri...tare mi-e frica sa nu fie doar atat !
Cred ca ar fi foare important de aflat motivul real.
Sfat : nu intrebati la vocea clientului ca tot nu o sa spuna nimic. Jumatate de mesaj o sa fie multumiri si "va rugam nu ezitati sa ne intrebati orice vreti ca oricum habar nu avem de nimic si tot asta o sa va raspundem!"
n.vasiliu
26 Apr 2005, 17:37
Dar ce crezi ca ar fi alt motiv pt care nu au pus chederul?
Codrin
26 Apr 2005, 19:42
motivul principal pentru care lipsesc destule, printre care si chederul este costul final care a trebuit tinut intre anumite limite.
oricum, era de asteptat inca de la anumtarea pretului minim ca va mai fi de umblat..
bogdan20
26 Apr 2005, 20:28
Nici la mine nu era chederul da l-am pus azi. Pentru cei din iasi care vor sa-si puna da-ti un pm ca mai am o bucata mare si nu am ce face cu ea o donez.
Apropo buna idee nota zece
bogdan20
27 Apr 2005, 08:17
bucata care mi-a ramas si-a gasit stapan deci oferta nu mai e valabila.
misi_11
27 Apr 2005, 13:09
QUOTE(leinad @ 3 Apr 2005, 15:40)
mi-as pune si eu cheder..nu mai zice nimeni nimic? nici o parere? se merita sa-l pui?
este super cu cheder........eu l-am pus ieri, sa vad ce se intampla...si treaba cu rezonanta la 3000 ture/min. este atenuata super misto......
este o treaba ieftina si buna......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.