Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61
b-45-pei
la 49 de pagini, o ia saracu pe aratura biggrin.gif ...pierde ideea...
han_1.6 mpi
da, se merita montat.se diminueaza sunetul din interior. incearca sa cauti si prin paginile scriese anterior .
lungan
Am avut eu montat pe Logan. Am dat 110 ron pe el, de la dealer. Mai bine il cauti pe la dezmembrari, pote gasesti mai ieftin, ca mare efect nu are.
han_1.6 mpi
ce anume ai avut montat ? blana de la capota sau cea de la peretele de foc ?
adiya
QUOTE
cat ai dat pe cablul de ambreiaj de diesel


Cu scuzele de rigoare: Exista asa ceva sau faceti bascalie?
klaus
Iaca un post din octombrie 2005: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=360592
adiya
Nu stiam ca variantele mai vechi de diesel sunt pe cablu de aici nedumerirea. Oricum ma mira faptul ca s-a ''riscat'' Dacia la ambreiaj hidraulic.
lungan
QUOTE(han_1.6 mpi @ 9 Sep 2007, 19:45)
ce anume ai avut montat ? blana de la capota sau cea de la peretele de foc ?
*



Blana de la capota. Am avut montat si insonorizantul de la pedalier, ala e vreo 20 de ron parca.
han_1.6 mpi
in cazul asta nu ai cum sa simti vreo diferenta de sunet, pentru ca cel mai mult zgomot intra pe la tablier si peretele antifoc. prin capota se transmit multe zgomote de la motor si teoretic intra prin parbriz. dar ca sa ajungi sa sesizezi diferenta in prima faza elimini sursa principala de zgomot: tablierul , adica il izolezi fonic.
icsu
Salut! Am citit toate cele 49 de pagini .. 052.gif
Vreau sa insonorizez podeaua si peretele antifoc. Am pornit in cautarea materialului bituminos prin Bricostore Pantellimon.Am gasit aluband, pe care l-am mai folosit la usi..il consider totusi este prea scump pentru buzunarul meu. M-am mai plimbat prin depozit in cautarea placilor bituminoase despre care se vorbea pe aici si am gasit suluri de "membrana bituminoasa armata cu fibra de sticla". Mi s-a parut putin mai rigid decat alubandul dar totusi este destul de flexibil..nu are adeziv pe el, dar costa 55ron 10 mp.
Credeti ca poate fi folosit in locul alubandului? Lipit bineinteles cu ceva..
Am mai gasit prin depozit un fel de covor de cauciuc, facut de fapt din bucatele de cauciuc lipite cumva intre ele de vreo 2,5 cm grosime. Credeti ca are proprietati insonorozante ? Oare putem sa-l folosim pe undeva?
han_1.6 mpi
lipesti membrana bituminoasa cu antifon. rezultatul e foarte bun. asa am facut eu.
IRONICK
[attachmentid=1627411893]

1.4 16v de la Corsa asta noua. Se observa ca Opel nu renunta la insonorizantul de la injectoare ...
sebi4fc
Bine ca au insonorizantul de la injectoare si au lipsa scut:))))).pe drumurile noastra cam nasol.
IRONICK
Speram sa nu bata la ochi lipsa scutului, ca sa nu deviem de la subiect. Da ce sa fac domnilor ... daca aveti vederea buna. Asa se observa si praful de pe motor din acelasi motiv.
giony
Se vorbeste mult de insonorizari - dupa cum v-am spus mi-am facut masina in intregime la momentul asta - pana si pe sub scuturile de plastic ale rotilor am pus , tavanul , stalpii toti , pe jos , portbabaj , usi nu mai spun ... 2 straturi peste tot - sant "licentiat" in demontat masina . Am facut schimb cu alta masina ca a mea ( ca te inveti si cu timpul nu mai stii prea bine cum a fost inainte ) iar reactia celuilalt a fost - daaa , nu se aude ca a mea , nici motorul , nici zgomotul total de fond . Si reactia mea a fost de uimire - ca oare asa a fost si a mea inainte !? Materialul tip Aluband ( oricare cu aceeasi compozitie nu ce am pus eu ) da rezultate . Altceva nu stiu . Secretul este ca trebuie facuta absolut toata masina . Nu portbagajul si atat sau usile si atat sau sub bord si atat - toata ! Nu va asteptati insa sa aveti o liniste interioara ca la un BMW sau Mercedes ! sant multe unde nu puteti face nimic - geamuri subtiri , chedere pe toata circumferinta usilor , etc . Va salut pe toti .
nickvio
Am achizitionat de curand izolatorul acela antifonic ce se monteaza pe tablier si mi-ar fi de mare folos, daca cineva m-ar ajuta cu sfaturi referitoare la demontarea cutiei filtrului de aer, pentru a putea avea acces mai mare in zona. Multumesc anticipat.
DomnulK
se desfac cele 4 suruburi care o fixeaza de motor, scoti furtunul ala de plastic. si ridici cutia in sus. ai grija ca sub ea mai e un furtunel de cauciuc pe care trebuie sa-l scoti.
IRONICK
Doua susuburi in fata si doua in spate, apoi se scoate furtunul de admisie din cutia filtrului prin rotire, si furtunasul de recirculare gaze (sub cutia filtrului). Si pune o punga pe corpul clapeta sa nu iti scape ceva acolo. Dupa operatie inainte sa pui cutia filtrului la loc, verifica mufele sa fie conectate corect in corpul clapeta.
nickvio
...am inteles si cred ca ma voi descurca. Multumesc !!!
tedy
Si nu uita sa scoti punga smile.gif
han_1.6 mpi
crezi ca ar mai porni motorul cu punga pusa ?
tedy
pai exact de aia am zis,sa nu desfaca altceva vazand ca nu mai porneste sau ca s-a inecat.
IRONICK
Daca nu ai punga, incerca o laveta ...
klaus
Se vorbea mai in urma de umplerea golului dintre aripa si stalpul A, pe unde intra ceva curent de aer, si se intreba lumea daca e bine cu burete.
Solutie cu burete din fabrica se vede mai jos, pe un Nissan Qashqai
tedy
Eu de cand am bagat bureti acolo,nu mai vajaie deloc.Parca nici motorul nu se mai aude asa tare.
IRONICK
Ala nu-i un burete mai asa cu bule pline?
Eu as observa si chederul prins in clipsuri in partea se jos a usii ...
LuluMOB
Așa ceva am la Renault 9; sub mochetă e un covor din cauciuc cu așa ceva pe o parte; nu e chiar burete...
han_1.6 mpi
ala e un insonorizant ( tot burete dar nu burete de pus in scaunele de sufragerie )
care se folosea mai demult ma masini. se pare ca nu e tocmai ecologic la reciclare si mai nou se pune pasla. insa mie personal ala mi se pare mai eficient decat pasla.
IRONICK
Pasla se pune ca este mai ieftina ...
nickvio
In legatura cu umplerea fantei dintre aripa si contraaripa ( vezi poza lui Klaus ) pentru o mai buna izolatie fonica, ma gandeam ca ar fi mai la indemana sa se desfaca carenajul de plastic de la roti, (doar in partea dinspre usi ) si sa se introduca fortat un burete ce nu absoarbe apa, astfel fiind mult mai usor si corect pozitionat. Tot odata, pe partea usii, odata montat buretele, cred ca s-ar preta o scurtare de circa 2 cm a chederului care intra acolo si astuparea rosturilor cu silicon. Am turnat apa pe cheder sa vad cum se evacueaza si am ramas consternat de faptul ca odata ajunsa apa in acea zona, se imprastie peste tot... Vreau sa stiu parerea voastra avizata in legatura cu acest aspect, tinand cont de faptul ca odata astupate fantele acelea, s-a demonstrat ca se reduce considerabil zgomotul. Va multumesc !
han_1.6 mpi
depinde ce zgomot vrei sa reduci.

klaus
Deci, niste solutii de solutii:
La Chevrolet HHR e o ... pasla. Pur si simplu:
[attachmentid=1627414592]
La alte chevroleturi era burete.
La Corsa un burete-burete:
[attachmentid=1627414593]
La mazda 2 tot burete:
[attachmentid=1627414594]
La alfa romeo Brera e o ... mocheta (sa repet, mocheta!)
[attachmentid=1627414595]
IRONICK
QUOTE(nickvio @ 9 Oct 2007, 18:08)
Vreau sa stiu parerea voastra avizata in legatura cu acest aspect, tinand cont de faptul ca odata astupate fantele acelea, s-a demonstrat ca se reduce considerabil zgomotul.
O insonorizare corecta se face in fabrica, inainte de stratul de vopsea. Ce se face dupa, cu materiale insonorizante (sau altele adaptate din ratiuni de pret scurteaza intr-o masura, viata tablei si aparitia ruginii. Dar asta depinde de materialele folosite, modul de aplicare, etc ... Dar si asa, trebuie sa treaca destui ani pentru a avea efecte distructive.
nickvio
Va rog sa faceti o experienta simpla....lasati usa deschisa pe jumatate, astfel incat sa puteti vedea ce se intampla in zona si turnati usor apa deasupra chederului si veti fi uimiti mad.gif de felul in care se evacueaza apa... Asta cu sau fara izolatia respectiva, care cu amabilitate Klaus ni le-a aratat mai sus.
han_1.6 mpi
asa...si ? ce legatura are asta cu izolarea fonica ?
IRONICK
I s-a pus si lui pata pe ceva si gata.

10 Oct 2007, 20:26:
Ce nu ati observat voi este ca la alfa, tija de limitare este inconjurata de niste cauciuc. Dar asta-i alt "tric" de facut la masina ...
klaus
Cauciucul ala nu e pentru insonorizare, ci pentru umiditate. E o solutie destul de intalnita la masini ceva mai scumpe.
IRONICK
[attachmentid=1627415208]

Mocheta sub oale la Mazda aia mica. Se vad si capsele de prindere ? Identice cu alea de la birou ...

Asta-i chederul de la Lexus (si pe la Toyota, dar aia de varf) din prag. Se prinde cu clipsuri de plastic de prag. wub.gif

[attachmentid=1627415209]
klaus
Ala din prag, ca in poza de sus nu e foarte clar, este cam asa (cred ca e singura marca la care am vazut aceasta solutie):
han_1.6 mpi
pai cam asa arata o masina construita in "societatea de consum"
klaus
Solutia aia e o solutie scumpa si la fel de eficient se poate pune un cheder pe buza de jos a usii, nu in prag neaparat (ala in prag presupune prelucrari suplimentare la prag, prinderi complicate - costuri suplimentare la montaj - , frecare permanenta intre el si picioarele pasagerilor etc. ).
Doar ca arata bine si e ceva deosebit, dar nu mi se pare o solutie fabuloasa.
IRONICK
Ati vazut domnilor ca "germanii" au schimbat chederele la usi ?
IRONICK
Dimensiunile greutatii montate pe tija pedalei de acceleratie (tija din metal) la Toyota Avensis este de 31,5mm diametru x 48mm lungime. Deci eu mai aveam loc destul cu greutatea ...
IRONICK
Ford Mondeo 3 are batator (anti-bourdonnement) pe cadrul puntii fata pe partea dreapta, in dreptul basculei, chiar sub planetara. O masa metalica imbracata in silicon si bagata intr-o carcasa de aliminiu prinsa in doua suruburi de cadru. Greutatea este de 2320g.
Dsign
QUOTE(IRONICK @ 15 Oct 2007, 14:16)
Ati vazut domnilor ca "germanii" au schimbat chederele la usi ?
*




adica??
IRONICK
Sunt mult mai late. Aproape duble cat alea de pe Logan.
Dsign
scuza-mi inteligenta de blonda de la ora asta, dar care "germani"?
IRONICK
vw
octav83
Am si eu o intrebare legata de antifonarea din fabrica facuta pe Prestige la capota motor, sper ca ma refer exact la ce gandesc banuind ca asta este acea blanita care se gaseste prinsa de capota in cauza.

Astazi de dimineata am constatat ca lipseste unul din acei / acele butoni / suruburi de prindere. Probabil a cazut in mers sau ...mai rau... nu am observat cand am ridicat-o de la dealer daca de acolo lipsea.

Aveti idee unde pot gasi de cumparat asa ceva? Mentionez ca nu am incercat inca prin Bucuresti insa am fost astazi la Mioveni printr-o gramada de magazine cu piese auto Dacia si nu aveau.
iri_s
gasesti prin targ la vitan in bucuresti
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.