Confirm si eu ce zice Klaus, parca Mercedes studia chestia asta cu sunetul in opozitie de faza generat de boxele masinii, asta acum macar 20 de ani.
Am dat si eu jos consola centrala (pentru prima oara) ca sa bag niste burete si pasla peste aeroterma. Desi nu ma asteptam la mare lucru, exista un efect pozitiv, in special pe drumuri proaste -cacalau in Iasi- unde greierii se reduc; in general, dispar multe rezonante din zona bordului.
in partea dreapta deasupra airbag-ului de la pasager chiar spre stalp am si eu un zgomot infernal la plecarea de pe loc.intra ceva in rezonanta,ce naiba este?cablu de la antena sau conductele de la ac?
P-A-C-O
28 Mar 2012, 20:32
esti sigur? bolturile de la usi cum le ai? din plasticpresupun; ai intors bucsa respectiva vre-o data pan' acu'?
GBi
30 Mar 2012, 13:58
Terofoam - Spuma poliuretanica bicomponenta pentru insonorizare.
Se foloseste pentru insonorizarea stalpilor de rezistenta ai caroseriei.
Ps: ar merge oare bagat in montanti A, B si C la golan
IRONICK
30 Mar 2012, 15:56
QUOTE(LuluMOB @ 28 Mar 2012, 19:35)
Confirm si eu ce zice Klaus, parca Mercedes studia chestia asta cu sunetul in opozitie de faza generat de boxele masinii, asta acum macar 20 de ani.
Cand o sa aiba aproape toate masinile de serie asa ceva, mai discutam. Pana atunci remarcile lui Klaus cu descoperierea apei sunt puerile. Asa si Toyota are de cateva generatii anc.
<span class='edit'>30 Mar 2012, 16:02:</span>
QUOTE(GBi @ 30 Mar 2012, 13:58)
Ps: ar merge oare bagat in montanti A, B si C la golan
Cred ca are o singura problema, pretul.
GBi
30 Mar 2012, 16:43
pretul este undeva la 124 leoparzi flaconul, din ce ma-m documentat.
acum nu stiu cat ajung 200 ml pt. montanti B macar ...
mariusciprian78
31 Mar 2012, 20:21
@paco bucsile alea le-am inlocuit de ceva vreme cu unele din teflon.sub airbag-ul de la pasager de aude.cred ca-i tevile de la a/c nu mai stau fixe pe acolo
Victorine
31 Mar 2012, 21:09
Eu mi-am luat bieleta aia noua din tabla ambutisata, dar sincer sa fiu rezultatul e sub asteptari. In afara de faptul ca pera mai rezistenta, in sensul ca nu se mai fac praf asa repede nervurile principale din cauciuc, tot cu grija trebuie sa plec de pe loc daca nu vreau sa-mi topaie motorul. Asta excluzand bineinteles alt tampon defect, le-am verificat in service si sunt OK. Mai ramane sa incerc bieleta aia smechera a lui Ironick... Oricum masina mea e insonorizata de vreo cativa ani si m-am obisnuit cu ea asa, nu e cine ste ce lumina, dar cand ma urc intr-un Logan Taxi se simte diferenta si in mers si la demarare - sunetul motorului, si aia nu schimba vitezele la 3000rpm ca mine...
andreig1982
31 Mar 2012, 21:49
QUOTE(GBi @ 30 Mar 2012, 16:43)
pretul este undeva la 124 leoparzi flaconul, din ce ma-m documentat.
acum nu stiu cat ajung 200 ml pt. montanti B macar ...
cica isi mareste volumul de 20 de ori
IRONICK
1 Apr 2012, 22:00
QUOTE(Victorine @ 31 Mar 2012, 21:09)
Mai ramane sa incerc bieleta aia smechera a lui Ironick...
Nu este jmechera. Incep sa ma gandesc sa pun tot una de benzina, asta este buna pentru raceri si plecari rapide de pe loc. Iar trepidatia aia care apare la toate loganurile, este de la altceva. De la ieftinaciune ...
Victorine
2 Apr 2012, 22:18
Iarasi ma vad nevoit sa te rog sa fii mai explicit, ca la uleiuri Se poate repara/ inlocui cu ceva "ieftinaciunea"? Exclus alta masina deocamdata... Pe mine ma scoate din minti cateodatatrepidatia aia, nu-s racer, dar nici nu dorm cand tre sa plec de pe loc sau sa intru in trafic. Uneori dupa ce am demarat, cand schimb viteza a II-a, daca turez putin mai tare motorul si apoi dau drumul la ambreiaj zici ca vrea sa intre peste mine motorul, si chestia asta poate sa tina si 1-2 secunde, depinde cat insisti
IRONICK
3 Apr 2012, 10:36
Suportul de motor din dreapta/de langa distributie (doar din cauciuc, nu hidroelastic) si rulmentul de presiune. Nu mai am chef de schimbari pe masina, ma gandeam la un moment dat sa pun unul hidroelastic, parca si dia_ph a studiat problema ...
Info: Doggy are acum bascula inferioara mai mica decat ce se gaseste pe Logan. Iar prinderea este verticala. Nu inseamna ca este mai buna, ci mai ieftina. Piesa mai mica.
alessandroK4M
6 Apr 2012, 13:45
nu pot decat sa va felicit pentru ultimele pagini scrise pe acest thread.
eu am o problema cu evacuarea. la 1.6 16v colectorul se termina in 54mm iar traseul incepe din flansa conica cu 40
am eliminat aceasta gatuire si acum trecerea se face din 54 in 52. odata cu asta in zona de cuplu maxim a motorului 3700-4000 rpm se aude in zgomot infundat in masina. seamana foarte tare cu un 16v care merge cu rezonatorul de pe admisie scos. un buuum daca pot sa ii spun asa
dupa 4000 4100 rpm dispare acest zgomot.
ce as putea sa ii fac ?
GBi
7 Apr 2012, 23:53
Azi am luat din dezmembrari de pe o Laguna 2 buretele care inchide bordul (2.1 cm grosime), cu toate ca Laguna era "batrana" arata mai bine decat cel montat de Daciaaa pe Ph2.
Ps: acum dupa montare ( se simte diferenta) parca se aude mai rau "sueratul" aerului pe la geamuri, care pana acuma era acoperit.
LuluMOB
20 Apr 2012, 08:28
Materialele bagate de mine intre lateralele bordului si stalpii A. Din teava izolatoare neagra (gen epdm), burete si ce alte resturi am mai gasit. Nu e perfect. De dat bordul jos nu ma apuc, dar la alte sugestii sunt deschis.
si dc n-avem pemfeu (asa am vazut ca se zice mai nou) ? asta imi aduce aminte ca mai am de schimbat 2 tiranti la usi
LuluMOB
5 May 2012, 18:17
Dupa vreun an de zile, adezivul chedereleor suplimentare incepe sa cedeze. O sa caut un alt adeziv si sa le lipesc manual, avantajele sunt prea mari ca sa renunt la ele.
andreig1982
5 May 2012, 18:36
eu l-am mai suplimentat sa zic asa cu niste bison si rezista bine in continuare o sa ma mai uit din cand in cand la el
LuluMOB
9 May 2012, 08:00
Da, o sa incerc si eu cu ceva adeziv de contact, tip prenadez, dar pentru asta trebuie dat jos de tot si eliminata acea banda dublu adeziva cu care vine el.
thawormer
9 Jun 2012, 16:05
Sincer eu am cautat si am ajuns la concluzia ca cel mai ok si dpdv al pretului si al calitatii este asta http://www.details.ro/shop/product.php?id_product=69 cu asta o sa antifonez toata masina ... mi se pare mai simplu si mai eficient ... PS .. dCi-ul are din fabrica o mocheta pe capota ... era mai simplu sa cumperi una si gata ....
bogdan_dsn
15 Jul 2012, 09:34
Vreau sa bag si eu ceva material intre stalp si aripa. Am acasa o saltea de izopren. Are cam 1cm grosime si ma gandeam sa decupez din ea si sa bag acolo. Merge sa bag asa ceva acolo? Retine apa sau mai stiu eu ce?
Am pus pana la urma izopren decupat dintr-o saltea. Sper sa se simta ceva imbunatatiri.
bogdan_dsn
1 Aug 2012, 21:19
In zona marcata din poza se vede pana la far. Intreb si eu...acolo nu e o sursa de vajait? Are ceva daca l-as astupa? M-am uitat si la motor si este si acolo loc berechet pe unde vad pana in usa. E asa ca e dacia sau acolo are vreun rol sa bata vantu?
IRONICK
1 Aug 2012, 22:29
Bate vantul aiurea, acolo se astupa.
bogdan_dsn
1 Aug 2012, 22:48
Stiu ca suna idiot dar, unde e mai bine sa astup? La motor sau inspre usa?
IRONICK
1 Aug 2012, 23:00
Unde este mai estetic. Dar daca nu ai bagat intre stalp si aripa, degeaba astupi doar sus.
- strat de folie bituminoasa dublu adeziva grosime circa 3mm, pusa pe alocuri in 2-3 straturi - rol de damping al suprafetelor de tabla - strat de fonomin - rol de absorbtie - strat de material cu densitate ridicata, grosime 1mm, rol reflexiv - fara el, fonominul este pus cam degeaba - mocheta cu cele 4 bucati de pasla verde groase de circa 1cm, lipite de fabrica - covorasele de cauciuc
IRONICK
6 Aug 2012, 10:07
Eu am reusit sa ecranez cum trebuie tunelul central in dreptul schimbatorului. A disparut destul de mult zgomot, nu ma asteptam la un efect asa de mare. Acum vreau sa il inchid de tot in partea din fata, de unde incepe tunelul central.
LuluMOB
6 Aug 2012, 19:39
Dati si voi un semn daca aveti drum prin Moldova. O tot umplu de vata asa, in orb, si nu am nici un reper. Unu' altu' care s-au mai suit au zis ca se simte ceva ceva, da' mie mi se pare ca tot conserva e, macar in anumite privinte.
Sau sa gasim un program si un hardware (de exemplu un telefon) cu care sa facem o comparatie virtuala, cat mai impartiala.
Dia, ce material e ala reflexiv? De unde l-ai luat? La ce pret?...
LE: pe iphone am gasit asa: RTA Lite dB Meter Pro dB Volume Sound Level Decibels Decibel Ultra Decibel 10
IRONICK
6 Aug 2012, 23:22
QUOTE(LuluMOB @ 6 Aug 2012, 20:39)
Dati si voi un semn daca aveti drum prin Moldova. O tot umplu de vata asa, in orb, si nu am nici un reper. Unu' altu' care s-au mai suit au zis ca se simte ceva ceva, da' mie mi se pare ca tot conserva e, macar in anumite privinte.
Nici o sansa in zona aia.
Peja
6 Aug 2012, 23:58
Good work!
Results?
dia_ph2
7 Aug 2012, 11:38
Doar am imbunatatit putin fata de cum era antifonat inca de la inceput, de prin 2008. Folia cu rol reflexiv nu am cumparat-o, asa ca nu stiu de unde se poate procura si la ce pret.
male
7 Aug 2012, 21:52
si ce se poate folosi in locul foliei cu rol reflexiv pentru un efect apropiat?
dia_ph2
8 Aug 2012, 09:01
Am incercat atasarea unei greutati pe suportul principal motor, asa cum se monta pe Logan in 2004-2005. Exemple gasiti aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3029844 La mine arata asa: [attachmentid=1627828539] [attachmentid=1627828540] Este confectionata ochiometric, asa ca poate sa nu aibe greutatea celei de fabrica. Rezultatul? -nu atenueaza nimic, ci umple putin intervalul 3200-3300rpm, acolo unde la mine se simte ca nu am rezonanta. Mentionez ca acest interval de turatie corespunde vitezei de 120km/h pe ac in tr 5, unde imi place s-o tin la drum intins (A1, A2), avand cel mai mic zgomot rezonant de la motor.
dia_ph2
13 Aug 2012, 18:19
Exista o probabilitate destul de mare ca aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3029536 sa ma fi inselat putin in privinta masuratorilor. Conform acestei imagini: [attachmentid=1627829499] am atasat senzorul de vibratii in locul indicat de sageata rosie, trebuind defapt, atasat pe cadru, spre ex in locul indicat de sageata galbena. Corelarea cu zgomotul perceput este mai buna, iar grija Dacia pentru acest punct este evidenta la Duster http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3253817 (reperele 18 si 20)
In zona marcata din poza se vede pana la far. Intreb si eu...acolo nu e o sursa de vajait? Are ceva daca l-as astupa? M-am uitat si la motor si este si acolo loc berechet pe unde vad pana in usa. E asa ca e dacia sau acolo are vreun rol sa bata vantu?
Sir Andrew
24 Sep 2012, 12:38
QUOTE(fbatran @ 11 Mar 2005, 12:24)
am ajuns si eu sa pun chederul si uitati aici si poze se simte ... super ideea ... sa traiasca posesoru! o ideea simpla, 15 minute montaju cu tot cu scarpinat, 3 m x 70 000 lei = 210 000 lei (2,5 m ajung, da mi-a dat din metru in metru numa) si rezultatu e uimitor ar trebui patentata .. sa plateasca Dacia ... versiunile viitoare sigur vor avea cheder ...
Uite ca nicio versiune de pana in 2012 nu are chedere la motor.
Vreau si eu sa-mi pun, insa as vrea sa stiu daca au aparut ceva probleme la unii dintre voi care ati pus. Este safe sa pun???
LuluMOB
24 Sep 2012, 17:44
Unii ziceau ca se supraincalzeste motorul, mai ales daca ai si 'blana' pe capota fierbe la sigur.
Al meu e mai tampit, nu pricepe chestia asta. Probabil fiindca i-am mai aratat si alte masini, straine, care au ambele imbunatatiri. Si n-a vrut sa se faca de ras.
Sir Andrew
24 Sep 2012, 18:32
I-am pus si eu astazi. Am dat 25 de lei pe 3,5 m. M-am uitat foarte atent intre blana si capota. Este foarte multa mizerie acolo, clar intrand prin zona frontala mai ales neavand acel cheder. Daca sare de 4 linii sau daca intra treapta 2 a GMVului, fara sa pun in functiune ACul, il dau jos. Daca nu sanatate. Tu de cat timp ai pusa chestia asta? E posibil 1,6 sa se incinga mai tare ca 1,4. Am citit primele 20 si ceva de pagini. Multi useri isi pusesera prin aprilie 2005 si am citit pana prin octombrie 2005 si nimanui nu i-a fiert motorul.
Ma uitam si la tipul asta, are si blana si cheder dar nu i-a fiert motorul.
Am mai observat o chestie. Cand trag de clapita sa adeschid capota acum se aude un clinc puternic. Inainte doar se ridica in sus fara sa auda acel clinchet metalic.
Ciochy
24 Sep 2012, 18:59
) de la ce sa-ti fiarba motorul ? Acea treapta a doua nu trebuie ocolita, pentru aia este facuta sa raceasca. Click-ul probabil este de la efectul de arc care il are chederul asupra capotei.
abz.iulian
24 Sep 2012, 19:25
calmati-va ca de la blana si cheder nu se incalzeste motorul..sau presupune-ti ca cei de la dacia au proiectat loganul fara cheder ca sa nu se incalzeasca motorul? inteligent
LuluMOB
24 Sep 2012, 20:25
Daca te uiti pe primele pagini, ai sa vezi ca au presupus destui asta. Au si argumentat (argumente de genul celor de pe topicul cu generatorul de hidrogen).
Eu pe-al meu l-am dus la o manastire unde se sfinteau motoare de BMW, Fiat, Peugeot, Seat, Volvo si alte neamuri, si cand a vazut el ca toate celelalte au blana si cauciuc n-a mai avut ce sa zica.
user123
7 Oct 2012, 18:28
QUOTE(IRONICK @ 3 Feb 2012, 12:02)
Eu o sa testez modelul asta de bieleta. Vine de pe Megane II, Modus, Scenic II, Grand Scenic sau Clio III.
8200338385
QUOTE(IRONICK @ 14 Mar 2012, 10:44)
Dpdv al zgomotului nu este o imbunatatire, dar motorul este mult mai rigid, nu se mai balangane, pleaca mai bine de pe loc.
QUOTE(IRONICK @ 1 Apr 2012, 22:00)
..... Incep sa ma gandesc sa pun tot una de benzina, asta este buna pentru raceri si plecari rapide de pe loc. Iar trepidatia aia care apare la toate loganurile, este de la altceva. De la ieftinaciune ...
Salut, intrucat bieleta mea sa forfecat aproape complet, as dori sa o inlocuiesc cu ceva mai bun ( mai exact mai rigid si mai rezistent)....alternativele pe care leam gasit sunt bieleta de care vorbea Ironick ( de renault diesel daca nu ma insel), cea facuta de Dacia ( pt Dacia VAN) si una "motorsport" care este prezentata si pe site-ul DaciaShop.... Ma intereseaza pareri de la cei care le-au folosit/folosesc, recomandari sau de ce nu, alte idei....
male
8 Oct 2012, 18:12
cum s-a forfecat?in urma unui accident?sau sunt proaste din fabrica?
user123
8 Oct 2012, 20:17
QUOTE(male @ 8 Oct 2012, 18:12)
cum s-a forfecat?in urma unui accident?sau sunt proaste din fabrica?
Salut, sa forfecat de..."batranete" si uzura; avand in vedere ca e piesa originala, din 2004 si peste ea au trecut multe (sute de) mii de km, zic ca sa comportat decent; miar placea ceva mai "rigid" pt demaraj insa si pt rezistenta, inca nu m-am decis, astept (eventuale) pareri...
LuluMOB
9 Oct 2012, 09:28
Lostboy
9 Oct 2012, 09:31
În cazul primelor 2 poze: eu am lipit pâsla cu prenandez.
IRONICK
9 Oct 2012, 09:36
Pasla aia din poze este pentru canapele/saltele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.