O luam de la inceput....
Bani si nervi aruncati pe geam.
Si nu ma refer la cei 30 lei pe aditiv....
Ca sa nu mai scriu eu
quote=Adila16,8 Dec 2010, 21:39]
Si noi, la aeroplane, mai flush-uim motoarele...Dar numai cand schimbam producatorul de ulei (tipul, ramane intotdeauna acelasi!).
La uleiurile moderne, cele destinate uzului auto (motorizari cu piston Diesel sau Otto), recomand spalarea interioara numai si numai daca se schimba producatorul uleiului.
Cat despre povestea cu care CRY 79 era de acord, afirmand si ca e foarte sanatos pentru motoras, nu sunt aboslut deloc de acord... Se schimba producatorul uleiului, iar uleiul '' de curatare'' mentionat de colegul nostru, din punctul meu de vedere, nu este agent de curatire, ci mai degraba agent "de imbacsire"...
Daca totusi sunteti nevoiti sau va imboldeste dorinta de a schimba in mod neaparat producatorul uleiului, folositi zeama Motor Flush asa cum scrie pe cutie...
De regula, continutul flaconului se varsa in motor, peste uleiul uzat, se lasa motorul sa mearga pretz de 10-15 minutele LA RALANTI, pe loc (fara a deplasa sanioara!!!!), apoi se scurge amestecul rezultat si se inlocuieste filtrul. Explicatia e foarte simpla, asa cum a fost deja furnizata si de un alt coleg de-al nost': zeama de spalare interioara, de
https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g6...Rome_Lazio.html pe baza de naftani, anihileaza partial onctuozitatea uleiului, fluidizandu-l naprasnic si asigurand, astfel, si dilutia eventualelor depuneri si gume carbonoase formate in interiorul motorului, care vor fi eliminate o data cu scurgerea uleiului uzat.
Sfatul meu, din suflet si cu gandul atat la motoarele masinutelor cat si la bugetele noastre: lasati-le, mai oameni buni, in pace! Schimbati uleiul in interval de service de 8500-9000 km (faza cu service in 15000 km ramane pentru subsemnatul o glumita nesarata in conditiile din RO), pastrati acelasi tip si producator, folositi la fiece schimb elemente filtrante de calitate si veti avea surpriza sa constatati ca (si) Renault face motoare fiabile si de viata lunga...
Personal, cu Kurulina din dotare am parcurs deja 80 miare km, fara a baga in motor nimic altceva decat Elf 10w40, filtre Mann, la fiece aproximativ 9000 km, si nu poci a declara sub nicio forma cum ca motorasul masinutei mele ar parea a da semne de osteneala...
PS: Nu va speriati daca pe joja, de la un schimb la altul, nivelul lubrifiantului scade cu unu-doi mm..E normal sa fie asa: orice motor cu ardere interna ''consuma'' ulei...Mai mult, mai putin, asta difera de la fabricant la fabricant. Insa, pe tema asta, sunt tare off-topic...
[/quote]