Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Inspectia tehnica periodica (ITP)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
gsa_ro
Fratilor, am pus-o! M-am uitat pe talon si am vazut ca inspectia trebuia sa o fac demult - 08.2005 (masina am primit-o de la mama - Dacia 1310 TX '85). Intrebari:
Ce acte trebuie pentru ITP?
Conditiii primare pentru ITP (triunnghi, extinctor etc),sfaturi... ponturi.. orice.
Daca caroseria ii "varza", mai are oare rost? (Cum obtin o eventuala amanare in acest sens sa-mi pot rezolva caroseria?Acte? Orice info e de folos! )
Care ii amenda pt ITP expirat? smile.gif
Merci mult!
ovidiusoft
Iti trebuie CI si talonul. Din cate stiu eu nu-ti verifica triunghi, extinctor, ci doar "utilaju". Nu e nevoie sa obtii o amanare, faci ITP-ul cand vrei tu, dupa ce aranjezi masina. Doar ca in timpul asta nu ai voie sa circuli cu ea wink.gif Nu stiu cat este amenda, dar mai important e ca ramai fara talon.
anamana
Cred ca exista multe topicuri despre asta.
Nu-i nimic, pe maine se sterge, dar pana atunci :

Cel mai important: Trebuie sa-ti pui la punct masina.
Nu te sfatuiesc sa faci 'aranjamente' cu ITP-ul, pentru ca mai repede sau mai tarziu se intoarce impotriva ta.
Oricum, o data prezentat la ITP, obtii o hartie cu care mai poti circula o luna.
(Teoretic, hartia respectiva serveste ca sa poti circula de la un service la altul).
Idea e ca nu ai ce cauta pe strada cu o masina cu ITP expirat.
Ti se confisca talonul, si il recuperezi numai dupa ITP facut la RAR (daca bine stiu).
Varianta asta ar fi de evitat.

Oricum, la ITP iti trebuie CI, talonul, buletinul, 50 RON, si masina pusa la punct.
Distractie placuta smile.gif
Buyaka
Talonul il iei inapoi dupa ce faci ITP-ul, iar ITP-ul il poti face la orice service autorizat nu la RAR... RAR-ul n-are treaba cu asa ceva...
Masina trebuie sa fie in stare buna atat din pct de vedere al sigurantei cat si al functionarii in general.
Se verifica asa:
- Triunghiuri
- Stingator
-Trusa medicala (neexpirata si exentual sa ai chitanta cu care ai platit-o)
- Serii caroserie si motor
- Ridica masina si se uita pe dedesubt la: structura de rezistenta (atentie la rugina pe la lonjeroane si praguri cand o ridica iti baga calele sub praguri...daca sunt proaste se vor rupe instantaneu), scurgeri motor si CV.
- Cu masina ridicata va face jocul la TOATE rotile
- Se coboara masina si se face testul la frane: intai rotile din fata apoi cele din spate si frana de mana
Atentie la rotile din spate sa nu fie repartitorul blocat si sa tina frana prea bine smile.gif.
La testul de frana nu se admit diferente mai mari de 5% intre rotile de pe aceeasi punte si mai mari de 20% (cred, nu sunt sigur) intre punti.
- In cele din urma va face testul de noxe.

Acte necesare:
- Buletin
- Cartea de identitate a vehicolului (SECURIZATA)
- Certificat de inmatriculare sau dovada de la politie daca e suspendat

Bani: In jur de 50 RON daca nu esti respins si 15 RON pentru fiecare rechemare...

In speranta ca v-am fost de folos... numai bine si bafta multa!!!
tao13
daca ti-a luat talonul nu mai poti sa scapi doar cu o chitanta de la un service autorizat itp.acum trebuie sa ajungi direct la RAR ca sa iti iei verificarea, sau depinde pentru ce ti s-a luat talonul.daca ai toba naspa sau un far , stop ceva naspa,atunci poti sa-l schimbi si te duci direct la candiano.eu sunt patit si de 1 an nu mai umblu cu talonul la mine.asta e mai bine dai 250 000 amenda decat sa stai si sa umbli dupa talon+ amenda care ti-o da pt ce ai in neregula.saluti
Buyaka
...Iti spun din proprie experienta... nu-i nevoie sa te duci la RAR daca ti-au luat talonul...
Acum un an mie mi l-au luat si exact pentru revizie nefacuta... mai mult de atata ce vrei... am facut revizia la un service si am ridicat talonul din Candiano cu chitanta de la service si cu dovada reviziei (partea din talon cu stampila de la service) si asta a fost tot.
RAR nu face decat VERIFICARI din punct de vedere al SERIILOR (provenienta masinii), OMOLOGARI si alte treburi di astea avocatesti... mai putin chestii de mecanica... NU SE FACE REVIZIA TEHNICA la RAR.
tao13
de la 1 iulie a fost data o circulara.eu am fost pe 30 iunie pt toba si geamuri.pt astea ca nu puteam sa stau sa le schimb am dat 600.000 la itp la cineva care il stiam.am vrut sa mai merg 2 saptamani cu dovada dar m-a sunat omul si mi-a zis sa ma duc sa-mi dea dovada de la service ca am schimbat toba si geamurile ca nu mai merge de la 1.e pe bune.deci daca ai probleme mari la masina(ma refer la cele de aspect ,tobe,frane directie)nu mai merge la service autorizat itp.daca ai ceva minor poti sa remediezi singur si te duci la candiano ,iese gaborul afara si constata daca ii convine.saluti
PS.sfat: NU MAI DATI TALONUL.eu l-am lasat acasa ca de cateva ori l-am dat fara sa vreau,crezand ca e asigurarea sau buletinul.
gsa_ro
Merci mult pentru sfaturi! Sunteti de un real folos!! Am cautat topic cu tema asta, dar nu am gasit decat despre revizii tehnice din jdemii de km in jdemii pt masinile noi. Asta nu ma interesa, ci mai mult niste sfaturi practice ca ale voastre.
Inca o data merci si numai bine! Acum stiu ce am de facut.
GABY IS BACK !
Din cate stiu eu, ( respectiv cand am facut, cu intarziere, revizia la o dacie de la servici ) acea "foaie de revenire" nu mai tine loc de revizie.
Adica, daca te opreste gaboru', poate sa considere ca circuli fara ITP, chiar daca tu doar "uimbli" sa remediezi ce au gasit inspectorii ca este in neregula.
Asta mi-a spus tipul de la ITP. Deci, incercati sa obtineti ITP-ul, inainte de expirarea termenului, sau remediati defectele chiar in service-ul in care faceti ITP-ul.
In plus fata de ce s-a scris, se mai verifica ( destul de riguros ) instalatia de iluminare si semnalizare, alimentarea cu carburant ( furtunele de benzina de pe la motor, sa fie in stare foarte buna si sa aiba coliere...)
clr
Vizavi de contrazicerile cu RAR - ul. Eu am facut ITP - ul la sfarsitul lui Octombrie. M - am dus cu un prieten undeva in Bucuresti pentru ca eram plecat din localitatea mea de domiciliu si imi expira in saptamana respectiva (nu aveam CI la mine ca uitasem ca expira si aveam nevoie de rezolvare atunci). Tipul care mi - a facut ITP - ul exact asta a cerut sa accentueze: daca esti prins fara ITP si ti se ridica talonul, recuperarea lui o faci numai dupa ce iti faci ITP - ul la RAR (exclusiv). Deci nu e cioaca.

Cat despre cca 50 RON, sunteti niste fericiti. Pe mine m - a costat 900.000 oficial.
argon
Atata si e, in nici un caz 500 000, baietii au ramas la tarifele de acum 2 ani, aici la mine in localitate e minim 800 000 oficial(depinde de atelier), mai putin in nici un caz
anamana
QUOTE(argon @ 22 Dec 2005, 19:49)
Atata si e, in nici un caz 500 000, baietii au ramas la tarifele de acum 2 ani, aici la mine in localitate e minim 800 000 oficial(depinde de atelier), mai putin in nici un caz
*


O fi adevarat ce spui. Dar cum ITP-ul se face la diferite ateliere particulare (bine-nteles - autorizate de RAR), fiecare isi stabileste tariful.
Eu mi-am dus masina la ITP acum 3 saptamani, si iti spun sigur ca m-a costat exact 50 RON (oficial, bine-nteles).

In caz de suspendare a talonului (pentru expirare ITP), nu ma pronunt.
Am auzit diferite variante.
Ba ca numai ITP-ul facut de RAR e valabil, ba ca prezinti dovada ITP facuta de orice service autorizat, si ti se inapoiaza talonul.
GABY IS BACK !
Am facut azi ITP-ul, la Solenza.

Pret 40 (patruzeci ) RON.( daca vreti, scanez factura si o atasez aici ).
Poate la voi a costat atat si cu "revenire".

PS: A fost totul in regula,( inclusiv amortizoarele- ca au si tester pt amortizoare ). Doar un dezechilibru un pic mai mare intre rotile din fata, la franare, care oricum nu depasea maximul admis, dar care s-a dovedit ca aparea din cauza presiunii destul de scazute la una din roti. Dupa ce am refacut presiunea, totul a fost OK. ( si din punctul meu de vedere, caci din punctul lor de vedere, oricum "trecusem" )

LE: am uitat sa spun, la SIMPOTRANS. M-am dus acolo, pentru ca de acolo am luat masina, acolo am facut reviziile periodice etc, si am fost multumit. Nu am stiut de pret, chiar ma pregatisem substantial, dupa cate am citit pe aici.
clr
Pai in cazul asta, poate ca ar fi bun un topic cu preturi, sa stie lumea ce si cum. Iti garantez ca m - a costat 900.000 oficial din prima (fara revenire). Ce marlani!
ydaniel
cam 65 de ron e inspectia oficiala si 20 de ron de cate ori mai vii!
balamuc
Pun si eu o intrebare apropo de extinctor. Cat costa si de unde se ia?
Unui prieten de-al meu care a picat ITP-ul i-a scris pe foaie si faptul ca nu are extinctor, triunghi, trusa medicala.
Mai grav era ca nu avea iluminare la placuta din spate cu numarul si noxele erau in pom.
punctweb
Un extinctor costa in jur de 400 - 450 de mii de lei (vechi). Trusa medicala e in jur de 700.000 lei iar tringhiul nu stiu exact, dar nu poate fi prea mult... (cel putin asa sunt preturile la mine, in TL). (Ma arde si pe mine, pt ca mi-a expirat ITP-ul...)
ashu
Extinctor gasesti la Metro, cre ca e in jur de 20-30 de lei.

Interesant e ca pe un topic de la tutoriale, vreme de aproape o luna nimeni nu a fost deranjat de indemnurile la ilegalitate repetate ale unui vajnic luptator cu legea, pt. care sa ai masina in regula e caracteristic fraierilor probabil, mai bine lasi talonul acasa si scapi de probleme si batai de cap. mad.gif
Celor care ganditi/procedati asa, v-as anula carnetul si v-as da masina la casat fara nici un pic de regret, daca mi-ar sta in putere.
Skelet
mi-am facut si eu inspectia tehnica la sfarsitul lui noiembrie, anul trecut. M-a costat 50 RON + 5 RON ca a trebuit sa revin deoarece am montat instalatie GPL si nu era omologata. wink.gif
GABY IS BACK !
Inteleg ca este diferenta mare intre tarife, in functie de unitatea la care este facuta.
Atunci, bucuresteni, mergeti la SIMPOTRANS.
Nu considerati ca este reclama, considerati doar ca este 40 RON, ITP-ul.

P.S. Poate se scumpeste intre timp si nu ma mai "spala" nimeni.
Cred totusi ca este bine sa sunati inainte:
491.30.99; 491.30.98
Nu a fost aglomerat, nu era nimeni inaintea mea cand am ajuns ( vineri ora 12 ) cat am facut eu ITP-ul a mai venit doar o masina.

LE:
Oficial, tarifele Simpotrans pentru ITP, pe diverse categorii de autovehicule, plus eventuale tarife de revenire sunt aici: http://www.simpotrans.ro/itp.htm
Au pe site si tarifele pentru reviziile "pt. garantie"
puiagaia
salut
pe mine m-a respins pt o gaura in tabla de 1 cmp. Au controlat-o si daca nu au gasit nimic in regula cu frine, directie, bucsaraie, au verificat tabla si in zona respectiva cind a lovit-o cu mina s-a gaurit.

multa bafta ca succesul cere munca
GABY IS BACK !
QUOTE(puiagaia @ 19 Jan 2006, 11:16)
....
in zona respectiva cind a lovit-o cu mina s-a gaurit.  ( tabla - n.a. )
...

*



Si tie ti se pare normal sa se intample asa ?
Adica, dupa tine, nu ar fi trebuit sa se lege de "atata" lucru ?
Eu, dupa cate stiu, exista criterii clare, ( care nu sunt stabilite de ei ), ce trebuiesc indeplinite pentru "trecerea" ITP.
alex275
Adica, daca eu ma sprijin pe strada de masina ta, risc sa fiu dat in judecata ca m-ai prins cu mana inauntru, iar tu sustii ca tehnic e impecabila? Hmm...

Ce te faci (Doamne fereste) la un impact?
Sau crezi ca aia e singura gaurica?


QUOTE
au verificat tabla si in zona respectiva cind a lovit-o cu mina s-a gaurit.

radmasa.gif

Scuza-ma te rog, dar n-am putut sa ma abtin. smile.gif
GABY IS BACK !
Asa cum a spus chiar el, n-a avut bafta saracu'...caci , citez: "....succesul cere munca"
ender[black]
Cost ITP 23 ian. 2006, service autorizat, pe langa Automobile Dacia Colibasi : 70 RON oficial si inca putin neoficial.
han_1.6 mpi
sunt curios cand incep sa isi faca loganurile itp . sunt curios ce stare tehnica au dupa 2 ani. aici vom vedea ce fel de auto sunt .
adister
Eu am facut ITP-ul la Loganul meu pe 31 august la IPSO Otopeni si totul a fost in perfecta ordine.
alinakes
As ruga colegii sa puna pe langa statia unde s-a efectuat ITP-ul si preturi , cerinte , probleme !

Astfel vom putea avea o idee asupra problemelor viitoare in ceea ce priveste ITP-ul.
workarea
Pe tine probabil ca te intereseaza pentru Logan, eu o sa raspund pentru cei cu 1310, banuiesc ca le-ar fi util si lor.

ITP pe 20.09.2006 la Cobalcescu Valea Oltului. Verificat trusa-extinctor-triunghi (nu s-au uitat la valabilitate, dar mai bine nu riscati). Lumini - toate -, stergatoare. Poza motor. Inainte de poza m-au pus sa fixez un colier pe furtunul care intra de la pompa de benzina in carb, cica nu se poate fara. Noroc ca aveam la mine. Noxe - mi-au iesit din prima, cu reglajele mele, fara sa umble la nimic; am pus in prealabil benzina "fara plumb" de 95. Invirtit-hnat roti, verificat frine la stand. Verificat masina in canal (lonjeroane, conducte, furtunase etc.). Aici au gasit limitatorul blocat si furtunasele etrieri crapate. M-au intors pe loc in service, unde tocmai fusesem pentru verificarea generala a sistemului de frinare, i-au balacarit pe aia, s-au rezolvat problemele. 50 RON. Atentie: dupa ce m-am intors din service au facut din nou poza, noxe si stand de frine, ca cica trebuie sa apara in hirtii la aceeasi ora. Nu mi-au cerut bani pentru revenire, pentru ca s-a considerat ca e greseala colegilor din service.

Ca fapt divers, inaintea mea vine unul cu un taxi 1310 (nici macar nu era Cobalcescu. Nu avea faza lunga si far de ceata. Ala ridica din umeri, astia zic "pai ce facem?", ala zice ca oricum nu folosim astea in oras, itp-istii ii zic ca sa rezolve neaparat, ala ca "sigur, sigur", sanatate, numa' bine. Pe mine m-au cautat si in...
argon
Eu sunt curios cum isi i-au ITP-ul multitudinea de Dacii, in special 1310, dar si SN, SLZ cu catalizatorul scos.
workarea
Off topic: Argon, eu am fost curios si i-am intrebat pe nenicii aia cum iau ITP-ul rabele, autobuzele (primariei!!!), dubele si nu numai care scot pe popou galeata de cancer. Pe bune, sint unele la care, daca pui galeata la teava, o umpli cu materie solida. Aia s-au uitat la mine si au zis ca habar n-au, ca ei fac doar la masini de maximum 3 tone. Sanchi nu stiu.
bassfreak
Am facut ITP-ul la Logan!
Pe 03.10.2006, am fost la statia ITP Meridian Sud (Turnu Magurele), fiind chiar ziua in care am scos masina de la vopsitorie de la ei (alta patanie, o sa o povestesc cu alta ocazie). Vazand ca expira ITP in ziua urmatoare, merg la receptie si il caut pe un anume domn care se ocupa de ITP. Bun.
Intreb cat costa ? 45 RON.
Cum fac sa nu vin cu ea cu itp expirat ? pai nu prea avem cum ca trebuia sa va programati, nu prea e loc, s-a mai gandit putin si a zis ca o putem face chiar acum.

I-am dat talonul si cartea de identitate si a bagat-o pe tester, am cerut test de amortizoare sa se faca expres, altfel nu il facea. Voi atasa si raportul daca vrea cineva sa vada cum arata franele si amortiz la un Logan de 2 ani.
Totul ok , imi spune ca nu o sa ma pice pe mine cu masina asta..

Cand a terminat toate testele, imi zice cu un zambet larg pe fata ca sigur nu am extinctor si trusa si ca nu imi merge becul de marche-arrier. Ii raspund ca nu le am la mine , ca a fost masina la ei la vopsit, iar becul probabil s-a ars recent.

Imi zice sa vin maine dimineata la ora 8, ca la 8:30 pleaca la rar, sa imi puna stampila si sa faca o poza cu bulina pe numar. Il intreb nedumerit de ce treb sa mai vin si maine? si imi raspunde zambind ca l-a deranjat ca am facut eu o poza la monitorul pe care erau indicate valorile masurate ale masinii mele. Mi-a dat inapoi cartea de identitate si o hartie pe care scria printre altele motivele respingerii: lipsa dotari si bec mers inapoi defect.
Hm.. ma uit mai jos la subsol scria ca daca nu revin in 30 zile cu problemele rezolvate, trebuie sa achit din nou verificarea.

Nedumerit si simtindu-ma luat la misto, am revenit a doua zi fix la ora 8. Astept sa apara, imi cere talonul si imi zice sa platesc 7 RON revenire!!!

Aici mi-am dat seama cat de acaparatori sunt cei de la Meridian. Nu stiu cum sa faca sa iti ia bani in plus din orice.
I-am spus domnului ca nu mi-a comunicat ca mai am ceva de platit, ca puteam sa vin fara bani - bine-nteles ca a el a sustinut ca mi-a zis si de bani.. in fine..

ideea e ca omul s-a aratat initial serviabil, sa imi rezolve problema rapid, iar el cunoscand ca masina abia a iesit din service si avand portbagajul gol, s-a folosit de asta ca sa mai imi ia niste bani in plus si sa ma puna pe drum. nu mi-a placut falsitatea afisata.
argon
Astepta sa-i dai tu o atentie, si daca a vazut ca nu tine ti-a facut ca ti-a facut.

QUOTE
pai nu prea avem cum ca trebuia sa va programati, nu prea e loc, s-a mai gandit putin si a zis ca o putem face chiar acum.


tu la faza asta trebuia sa-i indesi ceva in buzunar pentru nunavointa icon_mrgreen.gif asta era intentia lui.
gti98
Servus!
Efectuat ITP sambata trecuta si cea de dinainte. Prima infatisare: 62RON; revenire 30RON; supliment CENZURAT
1. Baietii de la ITP explicat: 25% din banii astia merg la RAR - regimul de autorizare se numeste "franciza". Daca mi-ar fi dat drumul din prima, le-ar fi sarit cei de la RAR "in cap": de ce i-ati dat drumul din prima? Chiar asa de perfect era? (Si nu a mai platit si revenire...)
Daca e sa-ti gaseasca nod in papura, se gaseste, nici o grija!!!
2. Din cate stiu eu, RAR-ul impune un minim de tarif; daca la o anumita statie vin fr...pardon, clientii la tarif triplu, e treaba lor. (Fraier e cel care da, nu cel care cere...) Dpdv RAR, cu atat mai bine, ca le creste si lor cota...Asa-i cu extrabugetarii astia...Trebuie sa-si faca si ei banuti de un salariu "decent" de o prima acolo... Nu va place, incercati si in Canada, Australia sau aiurea (din fr. ailleurs=in alta parte...)
Hai, noroc si bafta, nu va enervati, asta-i Rromania!
marianbrasov
Nu stiu cum ati facut voi ITP dar suna a scapat prea ieftin - la mine a fost asa:
ma programez in Brasov la control si mi se spune sa vin seara dupa ora 18.00 ca in timpul zilei "tre' sa vina astia de la RAR in control". Ajung acolo pe la 18.30 si masina e bagata imediat in hala si incep testele. Inainte mi se spune sa dai CI si certificatul de inmatriculare pe care se trec reviziile - in el pe langa chitanta de 52 RON platita la caserie ar fi bine sa fiu binevoitor sa bag si vreo 50 - 100 RON cat ma lasa inima ca deh era frig afara. Bag ca omul si eu 50 RON ajungand astfel la 100 RON cu totul cu oficial si se merge mai departe. Mi se gasesc o serie de defecte si mi se da revenire dupa o saptamana tot asa la o ora matinala.
Cand revin dupa o saptamana cu ceva lichide pentru domnii si de data asta nu de frana ci din acelea cu multe grade sunt pus sa achit revenirea 22.5 RON oficial. Oricum au fost hilare toate manevrele in care unul din cei din service s-au urcat pe masina ca sa iasa testul de frane plus a aveam o roata de pe stg fata cu pistonul blocat - nici o mentiune ?!? (in schimb mi s-a spus cat de perfecta era situatia). Totul s-a incheiat cu ok dat masinii, cu o poza cu bulina de verificat pe numar (pe care au pastrat-o ei cum ca nu ar avea momentan pe stoc) - am fost sfatuit sa spun n cazul in care sunt oprit de politie ca mi-au furat-o copii din fata blocului - plus ca nu am mai vazut nici o chitanta (nici de revenire nici prima de la verificare - au fost oprite de ei amintire).
Concluzia ar fi ca oricat de fan Dacia 1300 as fi sper sa mi se aprobe creditul la anul si sa imi iau o masina noua ca sunt satul de spagi si de smenari.
diaconuliviu
Pai daca esti asa satul, de ce ai dat spaga?
Trebuia sa mergi cu masina in regula si nu dadeai nimic.
ydaniel
multi prefera sa dea pana si300 ron spaga decat cu acesti bani sa-si mai repare automobilu;)
lucian_v
Fiecare cat il duce capul....tragic e ca astia dupa ce fac astea sunt tot pe sosele printre (prin - doamne fereste) noi sad.gif
marianbrasov
Am trecut la masuri - mi-am facut cadou de Craciun cam tot ce imi trebuie din punct de vedere legal pentru masina mai putin stingator care il iau la urmatorul salariu ca cel bun e o caruta de bani - spritatoarele alea din magazine ajung cel mult pentru cateva pufuri la subrat - apropo daca este "dupa fiecare cat il duce capul" aveti idee de ce firma care aduce acele stingatoare la 200k ia amenda tot timpul - sa fie oare de la faptul ca in cazul unui incendiu acele stingatoare nu sunt bune de nimic.

In plus, il voi suna pe cel cu inspectia dupa Craciun pentru chitanta si bulina daca nu direct la OPC ajung si in plus am strans acte si bani pentru credit la un Chevrolet la oferta - asta pe care o am acum o duc direct la casare sau o vand la un pret derizoriu pentru piese.
ThunderRa
Am facut ei eu ITP-ul la inceputul lui decembrie la Automoldova in Piatra Neamt si am o enigma de rezolvat:

Se verifica masina si toate accesoriile obligatorii.....totul oki
Gazele...totul ok
Frane fata...totul ok
Frane spate...o roata se blocheaza si franeaza mult inaintea celeilalte Upppppps
Pana la urma iau ITP-ul si in loc sa ma duc cuminte acasa, intru in service si le spun sa-mi rezolve roata....ca uite ce a zis domnul de la ITP
Dau baietii jos roata, se invart, cheama un inginer, doi, trei, apoi inca un maistru si nimic....."Domnule, masina franeaza perfect, cine v-a spus ca e vreo problema?" Ma duc la un amic, care lucra la un Renault, si-l intreb ce are...el ia un spray, da putin la roata si imi spune sa duc masina din nou la testare. Ma duc cu masina si ...ce sa vezi...totul e OK.
Variante:
1. Amicul meu a stiut ce are....si in cazul asta inginerii de pe acolo sunt cazuti in cap si ar trebui sa puna mana pe o carte biggrin.gif tehnica smile.gif)
2. Masina nu avea nimic, tipul de la ITP vroia si el ceva, amicul meu a vrut sa evite o situatie conflictuala....si oricum nu mi-a cerut nimeni bani pentru verificarea respectiva.

Oricum, imaginea cu inginerii, maistrii si mecanicii adunati langa roata mea mi-a adus aminte ca Dacia e totusi masina care se repara in fata blocului, ca sa mai socializeze vecinii si trecatorii, caci, nu-i asa, toti ne pricepem sa reparam Dacia. biggrin.gif
Gabriel123
QUOTE(ThunderRa @ 24 Dec 2006, 11:27)
Am facut ei eu ITP-ul la inceputul lui decembrie la Automoldova in Piatra Neamt si am o enigma de rezolvat:

Se verifica masina si toate accesoriile obligatorii.....totul oki
Gazele...totul ok
Frane fata...totul ok
Frane spate...o roata se blocheaza si franeaza mult inaintea celeilalte Upppppps
Pana la urma iau ITP-ul si in loc sa ma duc cuminte acasa, intru in service si le spun sa-mi rezolve roata....ca uite ce a zis domnul de la ITP
Dau baietii jos roata, se invart, cheama un inginer, doi, trei, apoi inca un maistru si nimic....."Domnule, masina franeaza perfect, cine v-a spus ca e vreo problema?" Ma duc la un amic, care lucra la un Renault, si-l intreb ce are...el ia un spray, da putin la roata si imi spune sa duc masina din nou la testare. Ma duc cu masina si ...ce sa vezi...totul e OK.
Variante:
1. Amicul meu a stiut ce are....si in cazul asta inginerii de pe acolo sunt cazuti in cap si ar trebui sa puna mana pe o carte biggrin.gif tehnica smile.gif)
2. Masina nu avea nimic, tipul de la ITP vroia si el ceva, amicul meu a vrut sa evite o situatie conflictuala....si oricum nu mi-a cerut nimeni bani pentru verificarea respectiva.

Oricum, imaginea cu inginerii, maistrii si mecanicii adunati langa roata mea mi-a adus aminte ca Dacia e totusi masina care se repara in fata blocului, ca sa mai socializeze vecinii si trecatorii, caci, nu-i asa, toti ne pricepem sa reparam Dacia. biggrin.gif
*




Probabil aveai o pata de ulei pe discul de frana. Masina poate sa franeze f bine, dar daca prinde o pelicula pe disc, zici ca nu ai frane.
ady85btz
oare cu intra in UE o sa mai aiba curaj astia la service sa ia mici atentii?
costinel_p
Salutare, stimati colegi!
Este prima mea postare pe acest Forum si am urmatoarea intrebare la care v-as ruga sa-mi dati un raspuns:
Am o Dacia 1300 (mai batrana-dar nu cred ca e semnificativ). Problema care a aparut: nu stiu in ce fel a reusit sa dispara de pe blocul motor tablita cu seria motorului. Parerea mea e ca a cazut pur si simplu pe unul din desele drumuri de tara frecventate. Am observat de mult timp ca incepuse sa se balangane (cred ca se slabisera niturile acelea 2).
Intrebarea mea este: ce trebuie sa fac in situatia data, avand in vedere ca peste 3 luni trebuie sa efectuez ITP-ul?
V-ati mai lovit careva de asemenea problema?
argon
Eu pt sa-ti spun doar e am patit eu, la ITP placuta de pe motor se tinea doar intr-un nit, si cei de acolo , vazand chestia asta, mi-au pansonat pe bloc seria, contra sumei de 30 de ron(cu factura), si mi-au zis ca am avut mare noroc ca nu a picat de tot, dar nu am mai intrebat ce se intampla daca cadea...sunt curios si eu sa aflu unsure.gif
costinel_p
@Argon: multumesc pentru raspuns.
Poti sa imi spui cand s-a intamplat chestia asta la tine? (pentru a incerca sa actualizez contravaloarea).
argon
La tine e alta problema, lipseste placuta, probabil va trebui sa dai o declaratie pe proprie raspundere..stiu si eu?! La mine atarna intr-un nit, nu lipsea...vezi ca pansonarea aia se face doar la RAR, seria pansonata o incadreaza intre semne specifice, cu simbolul R, pe care doar ei le poseda.
Se intampla in 2006.
SiloS
Apropo de ITPO , mie azi mi-a expirat ... sad.gif ... Se poate merge fara ITP cateva zile ? Se poate obtine vreo hartie prin care sa ma lase sa mai circul cu ea asa 30 de zile ?
dan75
QUOTE(SiloS @ 13 Jan 2007, 22:21)
Apropo de ITPO , mie azi mi-a expirat ... sad.gif ... Se poate merge fara ITP cateva zile ? Se poate obtine vreo hartie prin care sa ma lase sa mai circul cu ea asa 30 de zile ?
*


Nasol, din cate stiu eu nu prea ai voie sa o misti, doar in situatia in care esti respins la ITP parca-ti mai da 30 de zile de circulatie pentru reparatii-rechemare.Nu-s sigur 100%.
argon
Asa e , daca a expirat o duci pe platforma la statia de ITP, daca te duceai cu el valabil, si te respingea primeai o hartie cu care poti sa circuli un anumit numar de zile pana cand o rezolvi.
gt_
fratilor am si eu o intrebare de baraj pe 8 februarie imi expira itp nu asta ar fi problema, dar pe talon nu mai am loc unde sa-mi puna stampila aia si mie teama sa nu trebuiasca sa-mi fac alt talon!!!! sper ca cei care au fost in situatia mea sa ma sfatuiasca!! multumesc anticipat
huh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.