Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Raliu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
hecbv
ma fratilor daca tot sunteti tari si discutati numai discuti poate ma ajuta si pe mine cineva concret ce fuzete de la ce renault se potrivesc pe dacie bineinteles cu prinderea la roata in 4 prezoane ca sa stiu si eu ce caut sau daca sa mai caut biggrin.gif
onyxs86
motoru!!!!
payty
QUOTE(valisupernova @ 20 Sep 2005, 16:06)
Greseala mea a fost ca am scris R16 TX in loc de R16 TS. Sa inteleg ca R18 Turbo si R Fuego Turbo au motoare de 1647 cmc? No comment.
*




Nici nu am afirmat asta... biggrin.gif . Eu am zis de fuego, R16 Tx si R18 TS sau TL ( nu mai stiu care exact).

Tu le-ai cam amestecat pentru ca ai afirmat in postul anterior ca toate ar avea acelasi motor ( si turbo, si ne-turbo, evident cu modificari la alimentare, distributie, etc)

No offence acuma.

( Subiectul R16, chiar m-a preocupat pentru ca acum ceva timp am vrut sa cumpar unul)


Editat:


M-am uitat pe net si:

Motoarele turbo de r18 au 1565 cmc (807)
Motorul de R18 TS are 1647 cmc (843)

La fel este si la fuego, cu exceptia ca acolo mai sunt si alte variante cu motoare mai mari.
payty
QUOTE(onyxs86 @ 20 Sep 2005, 17:11)
motoru!!!!
*



Asta e motorul din anunt?
motorsport_2005
are cineva niste scheme de roll-bar omologat fia, pentru dacie?
sau macar niste informatii?
ABG
QUOTE(motorsport_2005 @ 29 Sep 2005, 16:38)
are cineva niste scheme de roll-bar omologat fia, pentru dacie?
sau macar niste informatii?
*


Si eu caut asa ceva. Nu am gasit decat indicatii dar nimic concret. Nici R12 nu figureaza in cataloagele de rollbar-uri.
tms
Mai oameni daca cere-ti o sa aveti....dati un mesaj pe privat si va dau nr de tel sa ne vedem sa va dau regulamentul sa il trageti la xerox cu tot ce trebe pt rollbar...si cum se face ...
ABG
Pai euzic sa postezi regulamentul spre download si la fel cu schemele de rollbar ca sa vaza tot poporul. Ca doar avem o discutie deschins, nu-i asa? ... Si eu ma stradui din rasputeri sa nu mai mai iau de nimeni - s-au luat altii de mine -
motorsport_2005
QUOTE(tms @ 29 Sep 2005, 17:54)
...sa va dau regulamentul sa il trageti la xerox cu tot ce trebe pt rollbar...
*


pai cum sa facem daca eu stau in buc? ai tu treaba pe aici?
daca nu merge pe net, un nr. de fax e bun?
Cr|sTy
am gasit de vanzare un r12 gordini...9000 euro...in germania
http://www.mobile.de/SID6Es9LfdhgngIqqXIB....11111180366267&
MihaiD
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



Prescriptii pentru profilele tubulare utilizate:

Material: Otel carbon tras la rece fara sudura, cu un continut maxim de carbon de 0,3%
Rezistenta minima la tractiune: 350 N/mm2
Dimensiuni (mm):
- 45 x 2,5 sau 50 x 2,0 pentru arc principal (desen 253-38 ), arcuri laterale si conexiunile acestora (desen 253-39) in conformitate cu solutia adoptata;
- 38 x 2,5 sau 40 x 2,0 pentru celelalte parti ale armaturii de securitate

Nota: pentru un otel nealiat, continutul maxim de mangan trebuie sa fie de 1% iar continutul maxim al unor alte elemente de aliere de 0,5%.
La alegerea otelului trebuie acordata atentie obtinerii unei bune comportari mecanice si a unei bune comportari la sudura.
Indoirea trebuie efectuata la rece cu o raza de curbura a axei tevii de cel putin trei ori diametrul tevii. Daca teava este ovalizata in timpul acestei operatii, raportul intre diametrul minim si cel maxim trebuie sa fie de cel putin 0,9.

http://www.fia.com/resources/documents/848...004_Art_253.pdf
vanilla
Nu stiu de ce, dar acest topic a fost uitat de lume.
Daca voi nu mai aveti incredere in masinile romanesti,eu ma bucur foarte mult de reclama ce i se face Loganului S200 romanesc pregatit in Franta.Dar mai mult m-as bucura sa vad o Dacie Berlina sau o Nova Gt care pregatite de niste oameni dedicati sa reuseasca sa faca performante comparabile cu masinile mult mai noi si competitive.
Va doresc multa bafta si drumuri bune.

[SIZE=7][COLOR=red]Traiasca Dacia noastra cea de toate zilele.
Yva
Sa va dau si eu un sfat. POate vi se pare o varianta inutila dar totusi merita sa-l cititi. Deci, ca sa ajungi in competitii de raliu iti trebuie o masina, o echipa ( pilot, mecanic, copilot, 2 tipe bune care sa deschida sampania pe capota... etc. ), bani, timp si chef de munca. Totusi raliul nu e o competitie "underground" unde pui 2 masini cu neoane sub ele, una langa alta si se intrec pana in capatul parcarii. Deci la raliu nu poti ajunge din prima doar daca ai tot ce iti trebuie. Din cate am inteles eu din topic echipa puteti avea. Mai trebuie masina si sponsori. Eu va recomand sa va stabiliti membrii echipei ( dar la o intalnire live, nu pe messenger sau pe mirc ). ok, sa zicem ca ati stabilit, acum urmeaza partea cu masina si sponsorii. Puneti bani mana de la mana si luati o Dacie, bagati bani in ea, ( dar cat sa fie putin mai competitiva, nu extraordinara ca sa iesiti cu bani putini ). Incercati sa conduceti fiecare masina sa vedeti care e mai indemanatic, bla bla bla, ala cu memorie mai buna sa fie copilot... bla bla bla. Daca ajungeti sa aveti toate astea, va putueti inscrie la Legal racing sau ce curse se mai fac. dar la cele unde nu conteaza masina, ci indemanarea pilotului, unde e pe timp. Daca sunteti buni, veti fi remarcati de un sponsor. Ok, acuma cu sponsor automat va creste bugetul si deci se poate schimba masina in alta mai buna si bagate piese mai avansate pentru raliu smile.gif. Spun asta pentru ca nu stiu daca e vre-un pilot experimentat de raliu ca sa puteti castiga curse cu o masina slaba. Dar la cursele astea 3 la leu la care participa oricine aveti sanse mari sa fiti remarcati destul de repede fara mari eforturi smile.gif
motorsport_2005
ala cu memorie mai buna daca nu stiai are un caiet de unde citeste...
de la liniute nu poti ajunge la raliu, e nevoie de ceva cunostinte suplimentare.
piloti experimentati de raliu? nu-ti trebuie multa experienta, dacia intra la h, care la raliu nu puncteaza la general. doar la vtm se poate. inainte de toate trebuie sa fi debutant, apoi raliuri. cu dacia e de preferat a se merge la vtm.
iar treaba cu sponsorii, e mult mai delicata decat pare. nici un sponsor nu iti da bani ca te-a vazut la o liniuta sau la indemanare. nu te vede nimeni nici daca alergi tare si eficient la coasta. asta e la noi...treaba cu remarcatul e asa de ochii lumii. in realitate aici se fac banii din sportul cu motor. de aia nu sunt sponsori decat pentru unii. la noi in tara sunt multi talentati care au alergat pe la curse, dar din cauza banilor s-au lasat.
in ceea ce priveste masina slaba, multi nu inteleg ca daca ai sute de cai putere nu inseamna ca ai castigat cursa. la un raliu sunt multe setari si combinatii care pot fi facute. cap sa fie... la un vtm daca ai 150-200 cp e suficient. iar astia se pot obtine dintr-un motor aspirat. daca il supra alimentezi te urci prin copaci sau nu ai unde sa ii pui los. dar hai sa vorbim discutii... smile.gif
TM06MMY
Buna! Nu am mai intrat de mult timp pe acest forum. Si trebuie sa va laud ca vad ca prindeti initiativa. Si eu tot il bat la cap pe un prieten al meu sa pregatim o masina mult impinsa spre masina de raliu o dacia mostenita de la bunicu din 1975. Este dacia 1300 franceaza...deocamdata am reusit doar sa o renovam. Acum avem de gand sa ne bagam sa facem motorul, asta binenteles daca il pot convinge .. radmasa.gif Eu vreau sa ii bag un set motor tribocotat de la set car racing , deoarece pistoanele sunt mai usoare. Sa comprima camera de ardere la un raport de 10,5:1 Sa prelucram chiulasa si sa ii punem supape marite si scaune intarite, in acelasi timp punem arcuri mai tari la supape. Binenteles prelucram si galeriile. Biele, vibrochen, volanta si tachetii vor fi si ele la randul lor usurate. Masina v-a primi o alta axa cu came ( cei de la pitesti au doua tipuri de axe cu came modificate). Acum nu stiu sigur de care axa ii vom pune. Este una infipta de tot si una putin modificata pt masinile mai rapide de strada. Eu o am pe cea infipta rau pe DACIA NOVa GTI...problema e ca eu am luat-o pe ultima, nu mai aveau asa ..dar caut o masina de copiat axe ( cine stii detali despre asa ceva ...sa spuna ii dau si lui axa si cui vrea ..numa sa facem cumva sa o multipicam). Bineteles tijele de la culbutori vor fi scurtate putintel sa fie si ele mai usore. Pompa de ulei se modifica si ea pt a baga mai multa presiune. Problema la asa un motor este ca se incinge foarte repede si foarte tare. De aceea trebuie pusa o modina la filtur de ulei sau un radiator de racire ulei...care nu am idee cum se leaga in serie cu filtru....dar aflam noi . La evacuare vom trage o teava din fata pana in spate iar in spate vom pune o toba de foc de vw gti 1.8 16v. Binenteles acum ajungem iarasi la o problema. Nu stim ce carburator sa folosim multi spun delorto alti spun weber. Astept ideii. Nu stiu pt ca nova mea gti are injectie bosh ..care a fost reprogramata la pitesti pt axa ce o am eu. Si la masina mea este o problema cu racirea caci agregatul se incinge repede si pistoanele se topesc dupa aproximativ 4000 de km adica se rup intre segmenti. Binenteles la nova motroul este mult mai comprimat.La suspensie lasam masina mai jos si punem telescaope mai tari arcuri mai tari. La roti vom pune genti pe 14 usoare, cu 185 50 14 yokohama. Cutia este schimbata cu o cutie de renaul 25 ( binenteles mai lunga, dar nu participa nimeni cu masina asta nici unde..va fi doar masina ..de epoca rapida sa ii zicem asa)...cu care speram sa prindem viteza finala mai mare...nu demaraj. Binenteles si distributia se schimba ( adica intinzatorul si lantul sunt sachs). Eu zic ca masina va merge belea.

Cei ce vor sa modifice nova....stiu niste adrese utile pt ei.



Cam atata .....astept ideii pt carburatoare si ....aprindere unde eu unul nu ma pricep.


Si axa o dau la oricine sa o copieze .....nu de alta dar imi trebuie si mie...


TM 06 MMY.

B-34-SGM
Toate modificarile care le descrii tu, si unele in plus pe care nu le-ai mentionat, le-am facut la fostul motor. In afara faptului ca se tura foarte mult, si se strica foarte des, nimic spectaculos. Mai mult de 100CP nu avea.Total nerentabil.

Inainte cand era cupa Dacia, si toata lumea vroia sa scoata cat mai mult din motor de serie, era o chestie. Acum nu te mai bati cu masini cu motoare Dacia concept al anilor 60.Te bati cu motoare generatie noua,mult mai performante.

Recomand montarea unui motor turbo, este mult mai fiabil, nefiind un motor turat, cuplul este mult mai mare, puterea este mult mai mare. Cu un motor turbo cu 1.5 bar in el, deja iti pui problema daca o sa pui toata puterea pe asfalt.
TM06MMY
Da te inteleg....eu am in plan pt nova un motor de 1.8 L 16v de r19 si in care se vor investi foarte multi banii pt a fi modificat si adus la 200 si de caluti si voi pune surpriza un grup scurt in cutie....sa fie foarte foarte rapida acceleratia.
TM06MMY
Nici eu nu am amintit toate modificarile stai linistit ...motrul se strica foarte des dar si trage foarte bine...deci cel putin la deal in sus...trage brici. La nova nu era o problema ca se strica repede ca mergeam doar la curse cu masina. Dar acum am dat jos motorul...e desfacut bucati ...si insfarsit dupa 3 ani de cautare am gasit si eu un motor de 1.8 16v. O sa fie ceva tare tare. Acum il vom pune sus si dupa aia il dam jos ca pana prin primavara imreuna cu Reichard Motorsport sa gasim cea mai buna solutie ..fiabilitate putere ....pt motorul asta ..bugetul pt el este de 15000 euro. Sa nu spuneti ca cu banii astia cumperi alta masina....ca nu intra in discutie. Eu sunt fan NOVA si o sa raman toata viata. Am banii de alta masina dar nu te poti ..... in placerea omului. tongue.gif.
anndi
adevarat ai grait domnu mmy, nova power! oricum ma bucur ca in sfarsit ai decis sa pui un motor adevarat pe nova! bafta!
payty
salut!

Am si eu o intrebare:( nu am stiut unde sa postez si nu am vrut sa fac topic nou pt atat!)


Care carburatoare sunt mai bune?

Dellorto 40 dhla sau weber 40 dcoe?


Am si primul model, si al doilea si nu stiu ce diferente de calitate/performanta/fiabilitate sunt intre ele. Ma intereseaza parearea cuiva care a avut asa ceva pe masina, deoarece cu diferentele de constructie m-am lamurit si eu cum sta treaba.

Weberele pe care le am eu au difuzorul de 27, si cred ca se potrivesc mai bine pe un motor de dacie 1.4( care nu va fi folosit la raliuri smile.gif ) , celelalte cred ca sunt 32, nu m-am uitat bine, s-ar putea sa mearga mai bine la turatiii mari.


si inca ceva:

de unde pot cumpara/face pe comanda niste pistoane cocosate (1.4) ca la alpine?

Am o chiulasa de alpine si daca o montez cu pistoanele de dacie, o sa aiba compresie 8:1, total nesatisfacator. Stiu ca exista un topic pe tema asta, dar nu prea m-a lamurit.

Daca aveti raspunsuri, multumesc anticipat
ydaniel
ce pret avea motoru ala?tongue.gif
tm8bnz
eroare sad.gif
ydaniel
QUOTE(Cr|sTy @ 30 Sep 2005, 17:51)
am gasit de vanzare un r12 gordini...9000 euro...in germania
http://www.mobile.de/SID6Es9LfdhgngIqqXIB....11111180366267&
*


a scazut la 7500 euroi,da are cam mult km
RMS
Salutari! Am citit topicul si mi se pare interesant. Daca vreti, am un coleg care concureaza in campionatul natonal de raliuri si il pot intreba cate ceva daca va intereseaza.
sopiro
QUOTE(RMS @ 9 Dec 2005, 19:00)
Salutari! Am citit topicul si mi se pare interesant. Daca vreti, am un coleg care concureaza in campionatul natonal de raliuri si il pot intreba cate ceva daca va intereseaza.
*


DA as fi interesat de ce s-ar putea face
RMS
Depinde de ceea ce vrei. Concret. Nu imi da el toate detaliile ca tre sa aiba si el ceva secrete cu care castiga dar sa-mi spuneti exact ce va intereseaza (legislatie sau preparare) pentru curse sau masini de strada. Asa in mare banuiesc ca stiu mai multi. Ziceti ce va intereseaza si eu intreb.
ROBY 06-TFA
RMS,m-ar interesa daca as mai putea alerga la VTM cu o Dacie Sport ce a partcipat in vremurile ei bune in raliuri.Mai exact daca au aparut modificari in noul regulament in ceea ce priveste roll-barul.Ea este echipata cu acel roll-bar de prin anii 90".Ar trebui modificat sau inlocuit?
einstein1984
Vei gasi aici regulamentul. Mult noroc si spune-ne si noua cand va fi prima etapa la care participi.
ROBY 06-TFA
QUOTE(einstein1984 @ 17 Dec 2005, 10:47)
Vei gasi  aici  regulamentul. Mult noroc si spune-ne si noua cand va fi prima etapa la care participi.
*


Multumesc mult,Eintein.Chiar aveam nevoie de asa ceva.SI acum sa va cer un sfat:merita o Dacie sport de prin anii 90 echipata cu tot ce ii trebuie,deci roll-bar,suspensii,scaune,motor fuego,cv fuego+un motor de renault 1,4 de strada si cv de dacie in 4 trepte,2000RON?mentionez ca masina nu se mai poate inmatricula in circulatie,dar pt VTM ar fi buna.Astept parerile voastre!
Siconi
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 17 Dec 2005, 20:46)
Multumesc mult,Eintein.Chiar aveam nevoie de asa ceva.SI acum sa va cer un sfat:merita o Dacie sport de prin anii 90 echipata cu tot ce ii trebuie,deci roll-bar,suspensii,scaune,motor fuego,cv fuego+un motor de renault 1,4 de strada si cv de dacie in 4 trepte,2000RON?mentionez ca masina nu se mai poate inmatricula in circulatie,dar pt VTM ar fi buna.Astept parerile voastre!
*


Sincer, nu mi se pare mult; e aiurea ca nu se mai poate inmatricula, dar daca vrei VTM, atunci mai ai bani buni de bagat in ea. Ce frane are, ce modifcari majore, ce suspensie?, ce putere? Ia in seama niste factori. Eu am gasit o dacie sport buna, dar fara ITP, la numai 7mil. Daca nu se grabeste respectivul s-o dea, mai cauta. Oricum, pretul nu e rau, pt o masina din '90.
einstein1984
La VTM poti sa mergi cu aproape orice rabla daca are elemntele de securitate. Eu unul as prepara o Lada (motor 1600, tractiune spate), dar daca nu ai chef, timp, indemanare sa prepari tu masina, pretul Daciei zic ca e corect. Depinde si cate etape a facut la viata ei (cutia are sanse sa cedeze).
valisupernova
Este buna Lada 1600...in Ungaria in campionatul intern din prezent este folosit intens acest model....insa trebuie motorul Lada 1600 VFTS de 180 cp, chiulasa Abarth cu 2 axe cu came in cap. Masina asta deja este un cult in Ungaria. La noi este greu sa prepari asa ceva.
tms
La vtm poti sa alergi cu orice masina daca indeplinesti standaedele de securitate, sa ai costum, manusi, casca, ghete, centura care tre sa fie lata neaparat de 3'', scaun de curse, instictoare 2 buc,contact general exterior si interior.In rest totul depinde de tine si de materialul care il ai ....roti slik, daca nu ai poti alerge si cu anvelope de strada, suspensie de curse, daca nu iti permiti poti sa faci una si te ajunge mai ieftin si restul materialelor consumabile care sunt destule si cand tragi linie se aduna. Cam astea ar fii. Succes!!!
tms
Se poate alerge fara probleme cu dacia dar sa nu te gandesti ca sa faci performanta. Alergi de placere si doar ca sa fii acolo. Este foarte greu sa faci performanta iti zic din proprie experienta ...materialul de concurs si la vtm este foarte ridicat ca si nivel, dar daca ai cum si cu ce e bine sa vii sa te dai e o experienta unica si te schimba mult o astfel de cursa inveti multe de la cei de acolo si capeti experienta care nu o poti capata din cursele care se fac de amatori.
ROBY 06-TFA
QUOTE(tms @ 25 Dec 2005, 16:39)
Se poate alerge fara probleme cu dacia dar sa nu te gandesti ca sa faci performanta. Alergi de placere si doar ca sa fii acolo. Este foarte greu sa faci performanta iti zic din proprie experienta ...materialul de concurs si la vtm este foarte ridicat ca si nivel, dar daca ai cum si cu ce e bine sa vii sa te dai e o experienta unica si te schimba mult o astfel de cursa inveti multe de la cei de acolo si capeti experienta care nu o poti capata din cursele care se fac de amatori.
*


Multumesc mult de sfaturi TMS si nici prin cap nu mi-a trecut sa fac performanta cu o asemenea masina, care de ce sa nu recunosc este depasita din punct de vedere tehnic.Si intradevar,cand tragi linie te cam sperie zerourile. ohmy.gif Dar sunt sigur ca ai ce invata de la maiestrii acestui sport precum Lucien Hora si altii ca el,chiar daca concurezi pe o batranica sportiva.Tu sigur ii stii mai bine, Sorin.Daca totul merge bine s-ar putea sa fim colegi peste un an.Mai am multe etape de parcurs,totusi.Succese maxime in noul an competitional.Sper sa ne intalnim la Memorialul Ludovic Balint.Dar,pana atunci Sarbatori Fericite tuturor si ne mai auzim.
tms
La multi Ani!!! si Sarbatori Fericite....
Sa stii ca poti face o figura frumoasa cu o batranica de dacie, cum ti-am mai spus sa fi acolo sa participi...nu tre sa te gandesti la timpul pe care il scoti sau la ceilanti concurenti tre sa te bati cu tine insuti sa inveti sa te stapanesti sa simti masina, virajele etc...Daca poti achizitiona o masina si ai posibilitatea sa vii la vtm vino si nu iti va parea rau pt banii cheltuiti ...Eu chiar vreau sa incurajez pe cati mai multi sa vina sa vada ...sa se dea chiar ...pt ca astfel vad ce inseamna o cursa adevarata ..plecad de la siguranta si pana la viteza ....Succes si daca pot sa ajut cu ceva intrebati ....

ROBY 06-TFA
QUOTE(tms @ 26 Dec 2005, 22:56)
La multi Ani!!! si Sarbatori Fericite....
Sa stii ca poti face o figura frumoasa cu o batranica de dacie, cum ti-am mai spus sa fi acolo sa participi...nu tre sa te gandesti la timpul pe care il scoti sau la ceilanti concurenti tre sa te bati cu tine insuti sa inveti sa te stapanesti sa simti masina, virajele etc...Daca poti achizitiona o masina si ai posibilitatea sa vii la vtm vino si nu iti va parea rau pt banii cheltuiti ...Eu chiar vreau sa incurajez pe cati mai multi sa vina sa vada ...sa se dea chiar ...pt ca astfel vad ce inseamna o cursa adevarata ..plecad de la siguranta si pana la viteza ....Succes si daca pot sa ajut cu ceva intrebati ....
*


Stai linistit ca sigur voi avea nevoie!Contez pe tine pentru un sfat.
tms
oricand.....ma poti contacta si pe adresa de yahoo....si mai vorbim...
sorin_racing@yahoo.com
Paul_
deci sa inteleg ca se poate concura si cu masini care nu sunt inmatriculate RO mellow.gif
tms
Sigur ..se poate concura cu orice masina dupa cum am spus numai sa aiba tot ce trebuie pe ea ...chirar si neinmatriculate se poate ...masina mea este neinmatriculata in romania si ma dau cu ea la vtm , singura problema oarecum este ca tre sa ai platforma sa vii cu ea atata..
Paul_
mersi mult pentru raspus
vanilla
Hello
De ce ati uitat acest topic? Eu l-am deschis cu scopul de a reinvia dragostea pentru raliuri cu masini autohtone.Stiu ca in alte tari,nu s-a pierdut traditia pentru masinile de fabricatie autohtona.In franta si azi se alearga cu renault 10,si in italia cu fiat 850.Eu nu am timpul si banii necesari,dar daca as avea,mi-as lua o dacie sport,pe care as modifica-o,si as alerga cu ea in VTM,iar daca as avea si mai multi bani,as incerca cu o dacie nova de grupa n in CNR.
Eu sunt in Timisoara la facultate,si nu am resursele necesare pentru a participa la vreun raliu,dar daca cumva aveti cumva idee de cineva din Tm care vrea sa alerge in vreun raliu,si are nevoie de un om pasionat in echipa tehnica,sau de ajutor,va rog sa ma anuntati si pe mine. Numarul meu e 0723881139,Vlad.
mgi1400
QUOTE(vanilla @ 28 Jan 2006, 16:09)
Hello
De ce ati uitat acest topic? Eu l-am deschis cu scopul de a reinvia dragostea pentru raliuri cu masini autohtone.Stiu ca in alte tari,nu s-a pierdut traditia pentru masinile de fabricatie autohtona.In franta si azi se alearga cu renault 10,si in italia cu fiat 850.Eu nu am timpul si banii necesari,dar daca as avea,mi-as lua o dacie sport,pe care as modifica-o,si as alerga cu ea in VTM,iar daca as avea si mai multi bani,as incerca cu o dacie nova de grupa n in CNR.
Eu sunt in Timisoara la facultate,si nu am resursele necesare pentru a participa la vreun raliu,dar daca cumva aveti cumva idee de cineva din Tm care vrea sa alerge in vreun raliu,si are nevoie de un om pasionat in echipa tehnica,sau de ajutor,va rog sa ma anuntati si pe mine. Numarul meu e 0723881139,Vlad.
*



va fi dacia sport la vtm si anul acesta
de data aceasta 1.8 turbo
ydaniel
cu motoru de vw?multa bafta!iti tin pumnii!
mgi1400
QUOTE(ydaniel @ 29 Jan 2006, 16:52)
cu motoru de vw?multa bafta!iti tin pumnii!
*



cu motorul de renault
ROBY 06-TFA
QUOTE(mgi1400 @ 29 Jan 2006, 18:35)
cu motorul de renault
*


Iti uram mult succes si bafta.La BRASOV vei fi sustinut,chiar daca multi te vor huidui,dar nu-i baga in seama.
mgi1400
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 29 Jan 2006, 19:01)
Iti uram mult succes si bafta.La BRASOV vei fi sustinut,chiar daca multi te vor huidui,dar nu-i baga in seama.
*


nu merg cu ea pe stadion asa ca huiduielile nu se vor auzii
si oricum vor fi acoperite de zgomotul motorului
ROBY 06-TFA
QUOTE(mgi1400 @ 1 Feb 2006, 20:31)
nu merg cu ea pe stadion asa ca huiduielile nu se vor auzii
si oricum vor fi acoperite de zgomotul motorului
*


Stii cum fac pietonii care nici macar o DACIE nu au acasa.Dar imi placi ca nu ii bagi in seama.Sa turam motoarele la maxim atunci sa moara toti de ciuda.
Ciumonk
Apropo de raliuri....pot sa concurez cu Fibant-ul(un buggy cu motor de Trabant) la VTM?Imi trebuie omologare FRAK sau FIA?
MihaiD
QUOTE(mgi1400 @ 1 Feb 2006, 12:31)
nu merg cu ea pe stadion asa ca huiduielile nu se vor auzii si oricum vor fi acoperite de zgomotul motorului


Fii sigur ca pasionatii te vor aplauda, cei care huiduiesc nu au ce cauta la o cursa de VTM.
Apropo, am observat anul trecut ca masina iti cam "sarea" pe viraje din cauza suspensiilor, ce ai facut in privinta asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.