Cu placere. Tot duminica am si eu de gand sa merg.
Ov
26 Oct 2012, 08:46
/ultimul offtopic de aici, dupa asta tai si spanzur
QUOTE(total @ 24 Oct 2012, 21:06)
oltcitu de cand a fost el bate la cur dacia, oricand si la orice ora, fara nici o modificare
adevarul e ca e campion absolut la rugina la motoare cu batai la consum precum si la caldura cu miros de ulei daca e sa fii subiectiv le gasesti tuturor defecte, dar nu face bine sa fi atat de transant. Totusi topicul este despre dacia raliu nu despre cat de bun e oltcit-ul, asa ca te poftesc prin alte parti sa-ti faci reclama
In plus afisul respectiv nu e facut de ZerO_CooL, oltcit-ul nu apare in afis pt ca abia s-au gasit pe ultima suta de metri 3 bucati ok. Asta arata cati proprietari iubitori de oltcit exista si cati care doar dau din gura ca tine ca ce buna e masina.
ZerO_CooL
29 Oct 2012, 10:20
Sa revenim la topic, iata Dacia Sport de H3:
aditza579
30 Oct 2012, 11:37
Masina nu tragea pe cat se lauda proprietarul ca trage.
tmkrf
27 Nov 2012, 01:49
QUOTE(aditza579 @ 30 Oct 2012, 11:37)
Masina nu tragea pe cat se lauda proprietarul ca trage.
Coasta nu e drum drept ... sa tii cont si de asta
si cum se lauda proprietaru ca trage ?
Tecnosel
12 Dec 2012, 20:57
Salutare!Ce se mai stie de domnul Gabriel Miclausu si vestita sportiva?Am cautat pe net dar am gasit decat informatii relativ vechi...
RawSteel
13 Dec 2012, 22:38
Momentan se lucreaza la partea teoretica a trenului de rulare. Va suferi imbunatatiri majore, apoi in primavara testam autoblocantul si mici retusuri.
Tecnosel
14 Dec 2012, 19:13
Frumos!Imbunatatirile se aduc incontinoare tot acestei masini??
RawSteel
14 Dec 2012, 19:25
Tot aceleiasi masini dar cu alt look. O sa fac si un filmulet si o sa-l postez pe Youtube.
Tecnosel
14 Dec 2012, 23:26
Da,intradevar,superba masina,atat estetic,cat si pe domeniul performantelor...dupa parerea mea cea mai frumos modificata sportiva din prezent!Daca nu ma insel,intr-una din filmari se observa bordul,care este asemanator cu cel al masinii lui Grigoras,cea alba abandonata in Stefanesti !?
Dragos BN-LIA10
14 Dec 2012, 23:45
masinii lui Grigoras,cea alba abandonata in Stefanesti !?
[/quote]
Chiar mai exista masina lui Grigoras? Are cineva date mai exacte? Unde si la cine este in Stefanesti?
Tecnosel
15 Dec 2012, 17:35
Domnul Robert trebuie sa stie mai bine!Ii facuse niste poze care le-a si postat,prin 2005...deja era intro stare destul de rea.Acum,daca nu a topit-o inca nimeni cred ca e dea dreptul putrezita!Pacat ca nu s-a apucat nimeni sa o restaureze!
Dragos BN-LIA10
16 Dec 2012, 01:21
QUOTE(Tecnosel @ 15 Dec 2012, 16:35)
Domnul Robert trebuie sa stie mai bine!Ii facuse niste poze care le-a si postat,prin 2005...deja era intro stare destul de rea.Acum,daca nu a topit-o inca nimeni cred ca e dea dreptul putrezita!Pacat ca nu s-a apucat nimeni sa o restaureze!
Imi cer scuze daca intrebarea mea pare un pic naiva si sper sa nu se simta nimeni jignit, dar totusi cine este acest domn Robert si cum pot sa-l contactez? Nu de alta dar am gasit pina la urma fotografiile respective dar sunt postate in destul de multe locuri si din pacate de useri diferiti acesta fiind motivul intrebarii puse adineauri.
Tecnosel
16 Dec 2012, 01:31
Domnul Robert e Unicul-SGM....vestit pt. 16 volti si Logan-ul vr6.Chiar nu te prea uiti la PROMOTOR...? Apropo,(Oftopic)de Logan, ce s-a mai ales??,ca intr-o vreme circulau ceva barfe...
crissti
16 Dec 2012, 12:16
QUOTE(Tecnosel @ 16 Dec 2012, 01:31)
Domnul Robert e Unicul-SGM....vestit pt. 16 volti si Logan-ul vr6.Chiar nu te prea uiti la PROMOTOR...? Apropo,(Oftopic)de Logan, ce s-a mai ales??,ca intr-o vreme circulau ceva barfe...
@Tecnosel, ca idee, bagi oamenii rau de tot in ceata. Nici tu nu prea stii despre ce vorbesti si iti cam dai cu presupusul peste tot, nu doar aici si o faci din doua motive. Ori ca sa-ti dai importanta ori ca sa aduni posturi. Crede-ma sunt inutile.
Tecnosel
16 Dec 2012, 17:08
QUOTE(aditza579 @ 16 Dec 2012, 16:16)
Prieteni lasti offtopic-ul.
@Tecnosel, ca idee, bagi oamenii rau de tot in ceata. Nici tu nu prea stii despre ce vorbesti si iti cam dai cu presupusul peste tot, nu doar aici si o faci din doua motive. Ori ca sa-ti dai importanta ori ca sa aduni posturi. Crede-ma sunt inutile.
1.Cu ce bag,rau de tot in ceata???
2.Intradevar am nevoie de posturi,ca sa pot trimite pm,dar nu de aia am postat!
3.Nu cumva are si masina lui Gabriel un topic de evolutie? am cautat,dar fara rezultat ca as fi curios si interesat sa vad detaliile!
aditza579
17 Dec 2012, 16:24
Nu are niciun topic de evolutie. Cauta pe topicul asta si gasesti poze cu masina in diferite etape ale modificarilor. Ia legatura cu userul RawSteel si ei iti poate da numarul lui Gabi ca sa vorbesti direct cu el, daca esti interesat cu adevarat.
Hexer
23 Dec 2012, 21:22
Acum am facut un ambreaj de Dacie, poate va intereseaza.
200mm, e facut pentru volanta de alpine turbo, pentru aspirat putem usura ~2kg. Placa de presiune e intarit, discul e modificat, unde intra cutia e schimbat cu o bucata de otel, astfel e mult mai rezistent decat cele din fabrica, la fel are placi de sinter.
Black%Snake
24 Dec 2012, 14:40
QUOTE(Hexer @ 23 Dec 2012, 22:22)
Acum am facut un ambreaj de Dacie, poate va intereseaza.
200mm, e facut pentru volanta de alpine turbo, pentru aspirat putem usura ~2kg. Placa de presiune e intarit, discul e modificat, unde intra cutia e schimbat cu o bucata de otel, astfel e mult mai rezistent decat cele din fabrica, la fel are placi de sinter.
cam cat ar costa aceste modificari ? as fi interesat pentru 1 disc si o placa de dacie, dim 200
Cele din poza sunt de vanzare?
BH 59 FIF
24 Dec 2012, 15:34
Aceleasi intrebari le-as avea si eu .
popasan
25 Dec 2012, 19:10
Si eu am avut acceasi intrebare si citez: "Acel kit daca imi dai piesele, disc, volanta si placa, modificare costa 290 euro, asta contine usurat, echilibrat, intarit placa si modificat disc.
Cu stima Hexer"
Black%Snake
27 Dec 2012, 01:26
QUOTE(popasan @ 25 Dec 2012, 20:10)
Si eu am avut acceasi intrebare si citez: "Acel kit daca imi dai piesele, disc, volanta si placa, modificare costa 290 euro, asta contine usurat, echilibrat, intarit placa si modificat disc.
Cu stima Hexer"
Nu vreau sa sune ca un post rautacios dar cum s-a ajuns la suma aia? o usurare de volanta costa 100-150 lei, tot pe acolo este si la placa... si restul pana la 300 de euro unde intra?
pcostica
27 Dec 2012, 09:24
@hexer- poti să dai detalii cum ai intărit placa de presiune, o poză din interior, ceva... Mulțumesc!
tmkrf
27 Dec 2012, 19:36
pana la cati NM rezista ?
Hexer
11 Jan 2013, 16:02
QUOTE(Black%Snake @ 27 Dec 2012, 01:26)
Nu vreau sa sune ca un post rautacios dar cum s-a ajuns la suma aia? o usurare de volanta costa 100-150 lei, tot pe acolo este si la placa... si restul pana la 300 de euro unde intra?
Discul dacie e un cenzurat, internul nu tine de loc, e facut din tabla, cu sinter crapa, astfel trebuia sa fac un intern din otel, (unde intra cutia) dupa asta am pus sinter (ceramica) ce aducem din austria de la uzina care face si pentur Tilton discurile, nu e chinezie de pe ebay... Repar destule chinezii cu nume renumite. Dupa asta trebuia sa tai cu laser o alta tabla unde punem sinterele, ca nu e pus pe cea stock. Daca pui pe ce lstock nu culca bine si flambeaza cand apesi ambreajul.
Placa de presiune e intarit, partea mea cum facem, daca cineva vrea unul o facem si pe urma poate sa desfaca...e treaba lui.
Dupa asta tot ansamblul e achilibrat pe stand si nu intre 2 role...cred ca asta acum are undeva la 0.73 grame.
Ps, nu mai stiu cati Nm tine dar in forma actuala mai mult decat atat e imposibil. Cam 40% mai mult decat stock nou.
payty
11 Jan 2013, 21:56
dar o placa de presiune de 200 cat costa, doar intaritul? Placa trebuie sa fie noua, sau merge si una veche, din moment ce ii schimbi diverse prin ea?
Hexer
11 Jan 2013, 22:33
Fara tot ansamblul disc-placa-volanta nu putem face placa de presiune, din cauza ca avem nevoie de grosimea pieselor ca sa putem regla punctul de deschidere.
Nici nu facem pe bucata ambreajele. Eventual la cerere discuri si volanta facem dar placa numai cu ansamblul.
pcostica
11 Jan 2013, 23:14
QUOTE(Hexer @ 11 Jan 2013, 17:02)
... Placa de presiune e intarit, partea mea cum facem, daca cineva vrea unul o facem si pe urma poate sa desfaca...e treaba lui...
dacă nu vrei să zici e ok. Ce am făcut eu: am centrat suprafața de contact al plăcii de presiune cu discul de ambreaj și l-am rectificat până a ieșit suprafață curată după care am strunjit din suportul de aluminiu care se așeaza pe volantă 2 mm. Până acum nu a crăptat nici una( din 5 câte am făcut). Doar eram curios... Baftă!
payty
12 Jan 2013, 07:32
pe mine ma interesa daca se putea intari arcul placii, pt ca astea noi sunt teribil de proaste.
mgi1400
2 Feb 2013, 16:06
manufactura
RawSteel
2 Feb 2013, 16:39
La mare arta. Intradevar se vede mana de expert. Bravo! Abia astept sa o scoatem in teste la primavara.
bv-08-fgm
2 Feb 2013, 18:56
De unde leai cumparat? sau e facut ?
mgi1400
2 Feb 2013, 19:16
productie proprie
aditza579
2 Feb 2013, 20:57
Wow. Domnul Gabriel, o treaba de expert. Se vede lucratura fina si facuta cu cap.
bv-08-fgm
3 Feb 2013, 14:49
Poti da mai multe detalii?
danciusergiu84
3 Feb 2013, 16:23
felicitari! manufactura e de mare efect!
o mica descriere despre functionalitate... ce plusuri aduce?
mgi1400
3 Feb 2013, 17:51
in principiu sunt 3 mari avantaje:
- se separa circuitele de frinare fata si spate astfel ca o pierdere de lichid pe unul dintre ele nu te lasa fara frina complet - se regleaza mai bine balansul frinei fata-spate - prin eliminarea servofrinei reactia la forta de apasare a pedalei este mult mai liniara, dispare influenta variatiei depresiunii din galeria de admisie asupra fortei de frinare
popasan
5 Feb 2013, 01:27
Treaba buna cu 2 pompe de frana, asa cum se face treaba pe dincolo. Dar cum ramane cu cutia de viteze secventiala, blocant?!
RawSteel
5 Feb 2013, 15:23
Caline, asteptam caldura, si noi suntem curiosi...cred ca cel mai mult Gabi Momentan doar autoblocant, dar poate pe viitor si secventiala.
mgi1400
7 Feb 2013, 21:44
Blocantul este in noua cutie si face ce trebuie adica rupe planetare standard de dacia. Am rezolvat problema prin inlocuirea butucilor fata cu unii de audi si constructia unor planetare cu partea dinspre cutie de renault master, spre roata audi a6 si tija fabricata din otel 50crv4
RawSteel
8 Feb 2013, 02:47
Gabi, vezi de aia nu ma bag sa dau explicatii. Pentru ca o faci tu intr-un mod atat de profesionist ca de fiecare data ma dai pe spate, chiar daca mi-ai explicat cu amanuntul.
aditza579
8 Feb 2013, 08:50
Eu unul astept cu sufletul la gura sa aflu mai multe detalii despre acest proiect unic.
popasan
8 Feb 2013, 19:20
Din cate vad este o cutie UN?
mgi1400
8 Feb 2013, 19:33
un1 cu 1 si 2 de un5
cheluakame
25 Feb 2013, 13:02
Intreb si eu, un repartitor reglabil, in cabina, nu ar fi fost mai practic?
aditza579
25 Feb 2013, 17:23
Are si asa ceva.
1300
6 Apr 2013, 09:36
QUOTE(mgi1400 @ 7 Feb 2013, 21:44)
Blocantul este in noua cutie si face ce trebuie adica rupe planetare standard de dacia. Am rezolvat problema prin inlocuirea butucilor fata cu unii de audi si constructia unor planetare cu partea dinspre cutie de renault master, spre roata audi a6 si tija fabricata din otel 50crv4
Cum sa realizat ansamblarea tijei cu capul de planetara Audi ?
mgi1400
7 Apr 2013, 19:08
am construit tija canelata pentru renault pe partea dinspre cutie si capul de planetara de audi pe partea dinspre roata
mgi1400
13 Apr 2013, 21:36
astazi am mai lucrat ceva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.