Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Raliu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
ZerO_CooL
Cu placere. Tot duminica am si eu de gand sa merg.
Ov
/ultimul offtopic de aici, dupa asta tai si spanzur laugh.gif

QUOTE(total @ 24 Oct 2012, 21:06)
oltcitu de cand a fost el bate la cur dacia, oricand si la orice ora, fara nici o modificare  mad.gif
*


adevarul e ca e campion absolut la rugina la motoare cu batai la consum precum si la caldura cu miros de ulei icon_mrgreen.gif
daca e sa fii subiectiv le gasesti tuturor defecte, dar nu face bine sa fi atat de transant. Totusi topicul este despre dacia raliu nu despre cat de bun e oltcit-ul, asa ca te poftesc prin alte parti sa-ti faci reclama ph34r.gif

In plus afisul respectiv nu e facut de ZerO_CooL, oltcit-ul nu apare in afis pt ca abia s-au gasit pe ultima suta de metri 3 bucati ok. Asta arata cati proprietari iubitori de oltcit exista si cati care doar dau din gura ca tine ca ce buna e masina.
ZerO_CooL
Sa revenim la topic, iata Dacia Sport de H3:
aditza579
Masina nu tragea pe cat se lauda proprietarul ca trage.
tmkrf
QUOTE(aditza579 @ 30 Oct 2012, 11:37)
Masina nu tragea pe cat se lauda proprietarul ca trage.
*



Coasta nu e drum drept ... sa tii cont si de asta

si cum se lauda proprietaru ca trage ?
Tecnosel
Salutare!Ce se mai stie de domnul Gabriel Miclausu si vestita sportiva?Am cautat pe net dar am gasit decat informatii relativ vechi...
RawSteel
Momentan se lucreaza la partea teoretica a trenului de rulare. Va suferi imbunatatiri majore, apoi in primavara testam autoblocantul si mici retusuri.
Tecnosel
Frumos!Imbunatatirile se aduc incontinoare tot acestei masini??
RawSteel
Tot aceleiasi masini dar cu alt look. O sa fac si un filmulet si o sa-l postez pe Youtube.
Tecnosel
Da,intradevar,superba masina,atat estetic,cat si pe domeniul performantelor...dupa parerea mea cea mai frumos modificata sportiva din prezent!Daca nu ma insel,intr-una din filmari se observa bordul,care este asemanator cu cel al masinii lui Grigoras,cea alba abandonata in Stefanesti !?
Dragos BN-LIA10
masinii lui Grigoras,cea alba abandonata in Stefanesti !?
*

[/quote]

Chiar mai exista masina lui Grigoras? Are cineva date mai exacte? Unde si la cine este in Stefanesti?
Tecnosel
Domnul Robert trebuie sa stie mai bine!Ii facuse niste poze care le-a si postat,prin 2005...deja era intro stare destul de rea.Acum,daca nu a topit-o inca nimeni cred ca e dea dreptul putrezita!Pacat ca nu s-a apucat nimeni sa o restaureze!
Dragos BN-LIA10
QUOTE(Tecnosel @ 15 Dec 2012, 16:35)
Domnul Robert trebuie sa stie mai bine!Ii facuse niste poze care le-a si postat,prin 2005...deja era intro stare destul de rea.Acum,daca nu a topit-o inca nimeni cred ca e dea dreptul putrezita!Pacat ca nu s-a apucat nimeni sa o restaureze!
*



Imi cer scuze daca intrebarea mea pare un pic naiva si sper sa nu se simta nimeni jignit, dar totusi cine este acest domn Robert si cum pot sa-l contactez?
Nu de alta dar am gasit pina la urma fotografiile respective dar sunt postate in destul de multe locuri si din pacate de useri diferiti acesta fiind motivul intrebarii puse adineauri.
Tecnosel
Domnul Robert e Unicul-SGM....vestit pt. 16 volti si Logan-ul vr6.Chiar nu te prea uiti la PROMOTOR...? biggrin.gif Apropo,(Oftopic)de Logan, ce s-a mai ales??,ca intr-o vreme circulau ceva barfe... 243.gif
crissti
QUOTE(Tecnosel @ 16 Dec 2012, 01:31)
Domnul Robert e Unicul-SGM....vestit pt. 16 volti si Logan-ul vr6.Chiar nu te prea uiti la PROMOTOR...? biggrin.gif Apropo,(Oftopic)de Logan, ce s-a mai ales??,ca intr-o vreme circulau ceva barfe... 243.gif
*



Dezmembrata.
A fost montat motorul stock si (vanduta (cred))
Si o Dacie de raliu.
http://www.tocmai.ro/dacia-sport-pregatita...iu-7314763.html
aditza579
Prieteni lasti offtopic-ul.

@Tecnosel, ca idee, bagi oamenii rau de tot in ceata. Nici tu nu prea stii despre ce vorbesti si iti cam dai cu presupusul peste tot, nu doar aici si o faci din doua motive. Ori ca sa-ti dai importanta ori ca sa aduni posturi. Crede-ma sunt inutile.
Tecnosel
QUOTE(aditza579 @ 16 Dec 2012, 16:16)
Prieteni lasti offtopic-ul.

@Tecnosel, ca idee, bagi oamenii rau de tot in ceata. Nici tu nu prea stii despre ce vorbesti si iti cam dai cu presupusul peste tot, nu doar aici si o faci din doua motive. Ori ca sa-ti dai importanta ori ca sa aduni posturi. Crede-ma sunt inutile.
*



1.Cu ce bag,rau de tot in ceata???

2.Intradevar am nevoie de posturi,ca sa pot trimite pm,dar nu de aia am postat!

3.Nu cumva are si masina lui Gabriel un topic de evolutie? am cautat,dar fara rezultat ca as fi curios si interesat sa vad detaliile!
aditza579
Nu are niciun topic de evolutie. Cauta pe topicul asta si gasesti poze cu masina in diferite etape ale modificarilor. Ia legatura cu userul RawSteel si ei iti poate da numarul lui Gabi ca sa vorbesti direct cu el, daca esti interesat cu adevarat.
Hexer
Acum am facut un ambreaj de Dacie, poate va intereseaza.

200mm, e facut pentru volanta de alpine turbo, pentru aspirat putem usura ~2kg. Placa de presiune e intarit, discul e modificat, unde intra cutia e schimbat cu o bucata de otel, astfel e mult mai rezistent decat cele din fabrica, la fel are placi de sinter.

user posted image
Black%Snake
QUOTE(Hexer @ 23 Dec 2012, 22:22)
Acum am facut un ambreaj de Dacie, poate va intereseaza.

200mm, e facut pentru volanta de alpine turbo, pentru aspirat putem usura ~2kg. Placa de presiune e intarit, discul e modificat, unde intra cutia e schimbat cu o bucata de otel, astfel e mult mai rezistent decat cele din fabrica, la fel are placi de sinter.

user posted image
*



cam cat ar costa aceste modificari ? as fi interesat pentru 1 disc si o placa de dacie, dim 200

Cele din poza sunt de vanzare?
BH 59 FIF
Aceleasi intrebari le-as avea si eu smile.gif .
popasan
Si eu am avut acceasi intrebare si citez: "Acel kit daca imi dai piesele, disc, volanta si placa, modificare costa 290 euro, asta contine usurat, echilibrat, intarit placa si modificat disc.

Cu stima
Hexer"
Black%Snake
QUOTE(popasan @ 25 Dec 2012, 20:10)
Si eu am avut acceasi intrebare si citez: "Acel kit daca imi dai piesele, disc, volanta si placa, modificare costa 290 euro, asta contine usurat, echilibrat, intarit placa si modificat disc.

Cu stima
Hexer"
*



Nu vreau sa sune ca un post rautacios dar cum s-a ajuns la suma aia? o usurare de volanta costa 100-150 lei, tot pe acolo este si la placa... si restul pana la 300 de euro unde intra?
pcostica
@hexer- poti să dai detalii cum ai intărit placa de presiune, o poză din interior, ceva...
Mulțumesc!
tmkrf

pana la cati NM rezista ?
Hexer
QUOTE(Black%Snake @ 27 Dec 2012, 01:26)
Nu vreau sa sune ca un post rautacios dar cum s-a ajuns la suma aia? o usurare de volanta costa 100-150 lei, tot pe acolo este si la placa... si restul pana la 300 de euro unde intra?
*




Discul dacie e un cenzurat, internul nu tine de loc, e facut din tabla, cu sinter crapa, astfel trebuia sa fac un intern din otel, (unde intra cutia) dupa asta am pus sinter (ceramica) ce aducem din austria de la uzina care face si pentur Tilton discurile, nu e chinezie de pe ebay... Repar destule chinezii cu nume renumite.
Dupa asta trebuia sa tai cu laser o alta tabla unde punem sinterele, ca nu e pus pe cea stock. Daca pui pe ce lstock nu culca bine si flambeaza cand apesi ambreajul.

Placa de presiune e intarit, partea mea cum facem, daca cineva vrea unul o facem si pe urma poate sa desfaca...e treaba lui.

Dupa asta tot ansamblul e achilibrat pe stand si nu intre 2 role...cred ca asta acum are undeva la 0.73 grame.

Ps, nu mai stiu cati Nm tine dar in forma actuala mai mult decat atat e imposibil. Cam 40% mai mult decat stock nou.
payty
dar o placa de presiune de 200 cat costa, doar intaritul?
Placa trebuie sa fie noua, sau merge si una veche, din moment ce ii schimbi diverse prin ea?

Hexer
Fara tot ansamblul disc-placa-volanta nu putem face placa de presiune, din cauza ca avem nevoie de grosimea pieselor ca sa putem regla punctul de deschidere.

Nici nu facem pe bucata ambreajele. Eventual la cerere discuri si volanta facem dar placa numai cu ansamblul.
pcostica
QUOTE(Hexer @ 11 Jan 2013, 17:02)
...
Placa de presiune e intarit, partea mea cum facem, daca cineva vrea unul o facem si pe urma poate sa desfaca...e treaba lui...
*


dacă nu vrei să zici e ok. Ce am făcut eu: am centrat suprafața de contact al plăcii de presiune cu discul de ambreaj și l-am rectificat până a ieșit suprafață curată după care am strunjit din suportul de aluminiu care se așeaza pe volantă 2 mm. Până acum nu a crăptat nici una( din 5 câte am făcut). Doar eram curios...
Baftă!
payty
pe mine ma interesa daca se putea intari arcul placii, pt ca astea noi sunt teribil de proaste.
mgi1400
manufactura
RawSteel
La mare arta. Intradevar se vede mana de expert. Bravo!
Abia astept sa o scoatem in teste la primavara.
bv-08-fgm
De unde leai cumparat? sau e facut ?
mgi1400
productie proprie
aditza579
Wow. Domnul Gabriel, o treaba de expert. Se vede lucratura fina si facuta cu cap.
bv-08-fgm
Poti da mai multe detalii? blush.gif
danciusergiu84
felicitari! manufactura e de mare efect!

o mica descriere despre functionalitate... ce plusuri aduce?
mgi1400
in principiu sunt 3 mari avantaje:

- se separa circuitele de frinare fata si spate astfel ca o pierdere de lichid pe unul dintre ele nu te lasa fara frina complet
- se regleaza mai bine balansul frinei fata-spate
- prin eliminarea servofrinei reactia la forta de apasare a pedalei este mult mai liniara, dispare influenta variatiei depresiunii din galeria de admisie asupra fortei de frinare

popasan
Treaba buna cu 2 pompe de frana, asa cum se face treaba pe dincolo.
Dar cum ramane cu cutia de viteze secventiala, blocant?!
RawSteel
Caline, asteptam caldura, si noi suntem curiosi...cred ca cel mai mult Gabi tongue.gif
Momentan doar autoblocant, dar poate pe viitor si secventiala.
mgi1400
Blocantul este in noua cutie si face ce trebuie adica rupe planetare standard de dacia. Am rezolvat problema prin inlocuirea butucilor fata cu unii de audi si constructia unor planetare cu partea dinspre cutie de renault master, spre roata audi a6 si tija fabricata din otel 50crv4
RawSteel
Gabi, vezi de aia nu ma bag sa dau explicatii. Pentru ca o faci tu intr-un mod atat de profesionist ca de fiecare data ma dai pe spate, chiar daca mi-ai explicat cu amanuntul. tongue.gif
aditza579
Eu unul astept cu sufletul la gura sa aflu mai multe detalii despre acest proiect unic.
popasan
Din cate vad este o cutie UN?
mgi1400
un1 cu 1 si 2 de un5
cheluakame
Intreb si eu, un repartitor reglabil, in cabina, nu ar fi fost mai practic?
aditza579
Are si asa ceva.
1300
QUOTE(mgi1400 @ 7 Feb 2013, 21:44)
Blocantul este in noua cutie si face ce trebuie adica rupe planetare standard de dacia. Am rezolvat problema prin inlocuirea butucilor fata cu unii de audi si constructia unor planetare cu partea dinspre cutie de renault master, spre roata audi a6 si tija fabricata din otel 50crv4
*




Cum sa realizat ansamblarea tijei cu capul de planetara Audi ?
mgi1400
am construit tija canelata pentru renault pe partea dinspre cutie si capul de planetara de audi pe partea dinspre roata
mgi1400
astazi am mai lucrat ceva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.